build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Инфраструктура > Патишта
  Active Topics Active Topics RSS Feed: Автопат Кичево - Охрид
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Автопат Кичево - Охрид

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1234 24>
Author
Message
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
geny View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 16-Mar-2013
Location: Bulgarya
Online Status: Offline
Posts: 292
  Quote geny Quote  Post ReplyReply #21 Posted: 23-Feb-2014 at 13:55
Back to Top
Џоле View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 23-Apr-2013
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 11392
  Quote Џоле Quote  Post ReplyReply #22 Posted: 23-Feb-2014 at 13:57
Повели...

За сè има вторпат
Back to Top
geny View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 16-Mar-2013
Location: Bulgarya
Online Status: Offline
Posts: 292
  Quote geny Quote  Post ReplyReply #23 Posted: 23-Feb-2014 at 13:58
Back to Top
Џоле View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 23-Apr-2013
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 11392
  Quote Џоле Quote  Post ReplyReply #24 Posted: 23-Feb-2014 at 13:58
Си мислам, а зошто да не се изгради брза врска - експресен пат меѓу Охрид и Струга? Мало растојание, не верувам дека би чинело повеќе од десетина милиони евра...

Edited by Џоле - 23-Feb-2014 at 13:58
За сè има вторпат
Back to Top
geny View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 16-Mar-2013
Location: Bulgarya
Online Status: Offline
Posts: 292
  Quote geny Quote  Post ReplyReply #25 Posted: 23-Feb-2014 at 13:59
aa хвала маи това требе да станеYesYesYes
Back to Top
Џоле View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 23-Apr-2013
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 11392
  Quote Џоле Quote  Post ReplyReply #26 Posted: 23-Feb-2014 at 13:59
Ха-ха-ха, сте го преместиле Скопје на запад...

Edited by Џоле - 23-Feb-2014 at 13:59
За сè има вторпат
Back to Top
geny View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 16-Mar-2013
Location: Bulgarya
Online Status: Offline
Posts: 292
  Quote geny Quote  Post ReplyReply #27 Posted: 23-Feb-2014 at 14:01
Ми той Коридора 8 май се изгражда на 70% по цялата си далжина или бъркамCheers
Back to Top
geny View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 16-Mar-2013
Location: Bulgarya
Online Status: Offline
Posts: 292
  Quote geny Quote  Post ReplyReply #28 Posted: 23-Feb-2014 at 14:09
BowBowBow
Back to Top
geny View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 16-Mar-2013
Location: Bulgarya
Online Status: Offline
Posts: 292
  Quote geny Quote  Post ReplyReply #29 Posted: 23-Feb-2014 at 14:16
Back to Top
geny View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 16-Mar-2013
Location: Bulgarya
Online Status: Offline
Posts: 292
  Quote geny Quote  Post ReplyReply #30 Posted: 23-Feb-2014 at 14:17
Back to Top
geny View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 16-Mar-2013
Location: Bulgarya
Online Status: Offline
Posts: 292
  Quote geny Quote  Post ReplyReply #31 Posted: 23-Feb-2014 at 14:18
Какво има и какво няма към 23 02 2014Thumbs%20Up
Back to Top
geny View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 16-Mar-2013
Location: Bulgarya
Online Status: Offline
Posts: 292
  Quote geny Quote  Post ReplyReply #32 Posted: 23-Feb-2014 at 14:21
Back to Top
UrbanFreak View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 28-Oct-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 1732
  Quote UrbanFreak Quote  Post ReplyReply #33 Posted: 23-Feb-2014 at 14:52
Originally posted by anti-modernista1

Originally posted by ovaj_stariov

Искрено верувам дека автопативе ќе бидат завршени на време, најмногу ради кинезите. Секако сето ова можеше да биде многу поинаку, пример да се започнеше во 2008, најголемиот дел од парите да беа од државниот буџет, па деновиве да ги пуштавме веќе во употреба двата правци. Но пак сега си имаме споменици и тоа не е малку.
Ili mozese nesto da se izgradi izmegju 50 do 91 godina, ama toa e po bitno bese Brioni, slovenija, hrvatska taka da ova ne e malce.

Се надевам си саркастичен, во тој период е изградено:
- Куманово - Скопје
- Скопје - Велес
- велес - Градско
Сите магистрални патишта, РЕК Битола 3 блока, РЕК Осломеј, Мавровските хидроцентрали, шпиље, Глобочица, Тиквешко, електрифицирана е железницата долж коридорот 10, направена пругата Скопје- Кочани и Ск-Кичево и отворени се сите фабрики кои денес нешто значат во мк.
אל תסתכל בקנקן, אלא במה שבתוכו
Back to Top
anti-modernista1 View Drop Down
Newbie
Newbie


Joined: 01-Dec-2011
Online Status: Offline
Posts: 29
  Quote anti-modernista1 Quote  Post ReplyReply #34 Posted: 23-Feb-2014 at 15:10
Originally posted by UrbanFreak

Originally posted by anti-modernista1

Originally posted by ovaj_stariov

Искрено верувам дека автопативе ќе бидат завршени на време, најмногу ради кинезите. Секако сето ова можеше да биде многу поинаку, пример да се започнеше во 2008, најголемиот дел од парите да беа од државниот буџет, па деновиве да ги пуштавме веќе во употреба двата правци. Но пак сега си имаме споменици и тоа не е малку.
Ili mozese nesto da se izgradi izmegju 50 do 91 godina, ama toa e po bitno bese Brioni, slovenija, hrvatska taka da ova ne e malce.

Се надевам си саркастичен, во тој период е изградено:
- Куманово - Скопје
- Скопје - Велес
- велес - Градско
Сите магистрални патишта, РЕК Битола 3 блока, РЕК Осломеј, Мавровските хидроцентрали, шпиље, Глобочица, Тиквешко, електрифицирана е железницата долж коридорот 10, направена пругата Скопје- Кочани и Ск-Кичево и отворени се сите фабрики кои денес нешто значат во мк.
sto e smesno vo sporedba sto e izgradeno vo slovenija, bosna, hrvatska ili srbija vo istiot period..
Back to Top
daci92 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 10-Dec-2012
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 1815
  Quote daci92 Quote  Post ReplyReply #35 Posted: 23-Feb-2014 at 15:41
Originally posted by I.M.

Дали ќе дочекаме некогаш и автопат,Куманово-К.Паланка -Деве Баир,да заличиме малце на нормална европска држава.?

Според тоа што го видов коридор 8 од Скопје до Деве Баир не поминува низ Куманово туку на јужната страна на Кумановската општина (кај Романовце) врти десни низ рамничарскиот предел и се движи по течението на река Пчиња, а потоа паралелно со железничката пруга.

Originally posted by anti-modernista1

Originally posted by UrbanFreak

Originally posted by anti-modernista1

Originally posted by ovaj_stariov

Искрено верувам дека автопативе ќе бидат завршени на време, најмногу ради кинезите. Секако сето ова можеше да биде многу поинаку, пример да се започнеше во 2008, најголемиот дел од парите да беа од државниот буџет, па деновиве да ги пуштавме веќе во употреба двата правци. Но пак сега си имаме споменици и тоа не е малку.
Ili mozese nesto da se izgradi izmegju 50 do 91 godina, ama toa e po bitno bese Brioni, slovenija, hrvatska taka da ova ne e malce.

Се надевам си саркастичен, во тој период е изградено:
- Куманово - Скопје
- Скопје - Велес
- велес - Градско
Сите магистрални патишта, РЕК Битола 3 блока, РЕК Осломеј, Мавровските хидроцентрали, шпиље, Глобочица, Тиквешко, електрифицирана е железницата долж коридорот 10, направена пругата Скопје- Кочани и Ск-Кичево и отворени се сите фабрики кои денес нешто значат во мк.
sto e smesno vo sporedba sto e izgradeno vo slovenija, bosna, hrvatska ili srbija vo istiot period..

Исто така смешно е колку старата ни држава инвестирала во Македонија иако СР Македонија имала околу 5% удел во државната економија. Па навистина не ми е јасно кој тогаш ги финансирал овие проекти што се изградиле во тие години, најверојатно Словенија и Хрватска, а делумно и Србија.


Edited by daci92 - 23-Feb-2014 at 15:43
Back to Top
UrbanFreak View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 28-Oct-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 1732
  Quote UrbanFreak Quote  Post ReplyReply #36 Posted: 23-Feb-2014 at 19:55
Босна немаше ниту еден км автопат, Хрватска го имаше делумно Загреб-Белгтад, така што воопшто не би се сложил, побиј ме со конкретни проекти.
אל תסתכל בקנקן, אלא במה שבתוכו
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 11888
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #37 Posted: 23-Feb-2014 at 19:56
Originally posted by Џоле

Си мислам, а зошто да не се изгради брза врска - експресен пат меѓу Охрид и Струга? Мало растојание, не верувам дека би чинело повеќе од десетина милиони евра...

Во право си Џоле, се сеќавам отприлика на податоците за обемот на сообраќај на македонските патишта од пред неколку години - патот помеѓу Охрид и Струга беше меѓу најфреквентните, извесно е дека се' уште е така. Особено фреквентен беше делот помеѓу Охрид и Подмоље, со константно над 10К ААДТ што беше недостижно дури и за најголем дел од автопатските делници низ земјава. Но и делот помеѓу Подмоље и Струга имаше значителен сообраќај што налага размислување за надградба на тој сегмент.

Со оглед дека со изградбата на автопатот Кичево - Охрид во иднина ќе биде решена ситуацијата во делот помеѓу Охрид и Подмоље, до Струга би останала изведба на само 7 километри експресен пат од клучката Подмоље до следнава точка 41°11'2.20"N 20°40'31.93"E (каде што би се изградила нова клучка). Потреба за нешто повеќе од експресен пат нема да има, затоа што Коридорот 8 од Мешеишта до границата со Албанија ќе оди по нова автопатска траса, односно сегашниот пат Подмоље - Струга нема да биде веќе дел од К8.

Значи се' што треба да се направи се 7 километри експресен пат (надградба на постоечки магистрален пат), една нова мала клучка и надградба на една постоечка клучка. Потребите на локалната економија и туризмот мислам дека го оправдуваат тоа. Исто така и постоечкиот обем на сообраќај, како ретко каде во Македонија, оправдува да се размислува за ваква инвестиција.
Back to Top
daci92 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 10-Dec-2012
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 1815
  Quote daci92 Quote  Post ReplyReply #38 Posted: 23-Feb-2014 at 21:58
Мислам дека засега оваа власт не размислува да гради врска помеѓу Охрид и Струга токму поради различната траса на К8 и Е65 кој ја одминуваат врската помеѓу двата града.
Вакво нешто би било лесно изведено доколку локалните самоуправи се согласат меѓусебно за инвестирање и барање до владата за помош за изградба, но сепак средствата делумно ќе треба да ги обезбедат општините , што и не е некоја голема сума со оглед дека е лесен терен, мала должина а воедно и има постоечки пат кој може да се надгради и обнови. Во овој случај најкап дел би била експропријацијата бидејќи ако не се лажам голем дел од земјиштето во околината е приватно.
Back to Top
gjoko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 18-Jun-2011
Location: kicevo
Online Status: Offline
Posts: 6554
  Quote gjoko Quote  Post ReplyReply #39 Posted: 23-Feb-2014 at 22:18
и екстремно скапо по пзарни цени
Back to Top
mon View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 27-Dec-2009
Location: Europa
Online Status: Online
Posts: 592
  Quote mon Quote  Post ReplyReply #40 Posted: 25-Feb-2014 at 11:23
Originally posted by gjoko

...Најважното е дека трасата ми зема една нива и дел од шума,па ќе има за по едно пиво


Можеби и за некој подобар модел во Н0.    
Železničko modelarstvo:
Makedonija: http://outmacedonia.blogspot.se
ex-YU: http://malezeljeznice.net
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1234 24>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.141 seconds.

Copyright ©2007 - 2018  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.