build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Инфраструктура > Патишта
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Автопат Кичево - Охрид

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 678910 44>
Author
Message
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
Dexter26 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Nov-2010
Online Status: Offline
Posts: 2035
  Quote Dexter26 Quote  Post ReplyReply #141 Posted: 08-Mar-2015 at 19:49
Автопатов треба да води директно од Кичево кон Охрид, или ќе води до Струга како и досега, а од Струга понатаму кон Охрид ?
 
Има некој координати за местата каде што треба да се копаат тунели ?
Back to Top
alexsend View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 11-May-2011
Location: Скопје, Центар
Online Status: Offline
Posts: 2085
  Quote alexsend Quote  Post ReplyReply #142 Posted: 08-Mar-2015 at 22:28
Ќе води кон Охрид. А кај Требеништа (ако не се лажам за селото) ќе пуштат крак кон Струга.
Јас Скопје никогаш не сум го замислувал вака.
Back to Top
Тркало View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 31-Dec-2010
Location: Охрид
Online Status: Offline
Posts: 1179
  Quote Тркало Quote  Post ReplyReply #143 Posted: 22-Mar-2015 at 13:26
Дали е можно да работат и навечер?
Вчера вечерта видов доста фреквенција на делот каде би требало да почнат двете цевки под Пресека, неколку камиони во движење и градилиште осветлено со рефлектори

А за делот од Пресека кон Охрид според големината на чистењето на теренот до патот се посигурно ми е дека ќе одат паралелно - и вака со аматерски познавања, за едната насока да го искористат постојниот пат...

Edited by Тркало - 22-Mar-2015 at 13:31
Back to Top
osmic View Drop Down
Newbiе
Newbiе


Joined: 27-Jan-2014
Online Status: Offline
Posts: 0
  Quote osmic Quote  Post ReplyReply #144 Posted: 22-Mar-2015 at 20:36
Originally posted by Тркало

Дали е можно да работат и навечер?
Вчера вечерта видов доста фреквенција на делот каде би требало да почнат двете цевки под Пресека, неколку камиони во движење и градилиште осветлено со рефлектори

А за делот од Пресека кон Охрид според големината на чистењето на теренот до патот се посигурно ми е дека ќе одат паралелно - и вака со аматерски познавања, за едната насока да го искористат постојниот пат...


Да работат и вечерва има фрекфенција.. Пред некое време работеа 24/7 па после имаше застој.. ваљда пак почнаја 3 смени да работат
Trust Me, I'm an Engineer
Back to Top
gjoko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 18-Jun-2011
Location: kicevo
Online Status: Offline
Posts: 6554
  Quote gjoko Quote  Post ReplyReply #145 Posted: 22-Mar-2015 at 20:44
Работата ја спречува само лошто време и врнежите.Кога времето е суво се работи што е можно подолго.работниците се јаоптеретени но и најплатени.Трансмет е познат како фирма што многу бара од работниците ама и најмногу плаќа.Возачите на камионо земаат плата и до 30 000 денари,што за многу луѓе во овој регион е само сон.Но затоа душата им ја ваѓа за тие пари
Back to Top
osmic View Drop Down
Newbiе
Newbiе


Joined: 27-Jan-2014
Online Status: Offline
Posts: 0
  Quote osmic Quote  Post ReplyReply #146 Posted: 22-Mar-2015 at 21:06
gjoko колку што разбрав тркало зборува за тунелот... Трансмет не работи на тунелот
Trust Me, I'm an Engineer
Back to Top
gjoko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 18-Jun-2011
Location: kicevo
Online Status: Offline
Posts: 6554
  Quote gjoko Quote  Post ReplyReply #147 Posted: 22-Mar-2015 at 23:24
Тунелот го работи друга фирма.Сите се подизведувачи на кинезите.Договорите како подизведувачи ги потпишуваат со кинеската фирма,а не со министерството.Ова точно го знам пошто службено ги имам сите договори на подизведувачите со кинезите
Back to Top
osmic View Drop Down
Newbiе
Newbiе


Joined: 27-Jan-2014
Online Status: Offline
Posts: 0
  Quote osmic Quote  Post ReplyReply #148 Posted: 24-Mar-2015 at 19:00
Добро јас не кажав дека фирмите не се подизведувачи на кинезите. И јас го знам тоа само на претходниот пост ми остаде впечаток дека Трансмет го работи тунелот!
Trust Me, I'm an Engineer
Back to Top
gjoko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 18-Jun-2011
Location: kicevo
Online Status: Offline
Posts: 6554
  Quote gjoko Quote  Post ReplyReply #149 Posted: 24-Mar-2015 at 20:16
Не,во моментов фирмата што ќе го гради тунелот е во фаза на градба на магацинот за експлозиви(од оправдани причини некажувам каде е сместен,иако не е тајна),и кога ќе завршат со градбата можат поинтензивно да започнат со активностите.Локацијата на влезот на тунелите е малку проблематична во врнежливо време,земјата е црвеника и ако врни многу тешко се стигнува до таму.А треба да се носат и работни машини и ископ на змеја и експлозиви,...ама градежниците се навикнати на вакви услови
Back to Top
alexsend View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 11-May-2011
Location: Скопје, Центар
Online Status: Offline
Posts: 2085
  Quote alexsend Quote  Post ReplyReply #150 Posted: 26-Mar-2015 at 16:26
Не сакам да навлагам во политика од повеќе причини, но по преслушување на телефонските разговори на НГ и МЈ јасна е реалната цена на чинење на автопатов.
Проектирана вредност - 190
Коефициент на додадена вредност на чинење - 270 (+/-10)
Реална цена која како држава ќе ја платиме - 375 милиони евра.

Што значи во претплата сме за најмалку 105 милиони евра.

*Ако некој го смета постов за политички може да го тргне не ми е таа намерата, го поставувам од информативни причини со оглед на тоа што форумов е за градежништво и често се дискутира што колку чини.
Јас Скопје никогаш не сум го замислувал вака.
Back to Top
Svarog View Drop Down
Groupie
Groupie
Avatar

Joined: 21-Mar-2015
Online Status: Offline
Posts: 92
  Quote Svarog Quote  Post ReplyReply #151 Posted: 26-Mar-2015 at 18:35
Не само со автопатов, туку и со многу други проекти меѓу кои и изградбата на Стадионот Филип Втори кој и тоа како е претплате.
Back to Top
gjoko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 18-Jun-2011
Location: kicevo
Online Status: Offline
Posts: 6554
  Quote gjoko Quote  Post ReplyReply #152 Posted: 26-Mar-2015 at 19:47
Јас верувам дека ни приближно незнаат колку ќе кошта автопатот.какви све проблеми им излегуваат секојдневно,можно е да нема `вишок пари за распределба`.

само еден тип кај с.Попоец им бара со тужба по 1000 (илјада) евра дневно за поминување на камионите низ неговиот имот кој не е работен последниве 40 години. И работата тука е стопирана.Еден друг (џандар) ги натера да копаат и преместуваат кабел поставен пред многу години во неговиот имот,но сега ``ќе правеле пари со тој кабел``.И луѓето од Трансмет копаа канал околу цел простор .

Да не одиме подалеку од тоа што обично проектантите грубо ги пресметуваат милионите кубици земја,а многу пати незнаат што излегува под неа.Оној дел после Пресека кај споменикот беше предвиден да се копа само со машини,ама излегоа огромни карпи,па мора да се носат бушилици,па експлозив,.....

се плашам дека цената на автопатот ќе излезе многу повеќе него што сега се надеваат

Политика не би мепал,а за провизиите постоеле,постојат и ЌЕ постојат.Затоа вака жестоко се напаѓаат меѓусебе-за провизиите и нетреба тука да се правиме наивни
Back to Top
Vasilij View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 09-Jun-2014
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 325
  Quote Vasilij Quote  Post ReplyReply #153 Posted: 26-Mar-2015 at 20:32
И за овој автопат истата приказна како за Демир Капија- Смоквица.Проценката беше колу 280 милиони евра, а накрај испадна 374.Како тоа одеднаш цената се зголемила за 90 милиони евра ќе требе очигледно некој да одговара.Најстрашно е што обвинувањата од страна на опозицијата држат вода бидејќи уште пред да почне изградбата се збореше за цената, условите, и зошто се бираат фирми кои не се најповолни понудувачи...
Back to Top
nenad View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 19-Dec-2009
Online Status: Offline
Posts: 724
  Quote nenad Quote  Post ReplyReply #154 Posted: 27-Mar-2015 at 09:39
Не сакам да дрвам политика, но ако снимките се точни јасно е зошто се гради автопат на место (барем според мене и уште неколку ллуѓе кои се занимаваат со изградба на инфраструктура) каде нема економска оправданост. Според густината на сообраќај доволен ќе беше и експресен пат (иако и тој е на граница)
Back to Top
kultuzin View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 07-Nov-2010
Online Status: Offline
Posts: 3811
  Quote kultuzin Quote  Post ReplyReply #155 Posted: 27-Mar-2015 at 10:26
Originally posted by nenad

Не сакам да дрвам политика, но ако снимките се точни јасно е зошто се гради автопат на место (барем според мене и уште неколку ллуѓе кои се занимаваат со изградба на инфраструктура) каде нема економска оправданост. Според густината на сообраќај доволен ќе беше и експресен пат (иако и тој е на граница)


Сакаш да дрвиш политика и тоа како сакаш, затоа секој пост ти е политика и тоа чисто шпекулативна политика базирана на сечени, прелепувани и вадени од контекст телефонски разговори. Не постои држава во светот каде што врз основа на телефонски разговор може да се донесе пресуда. За сите тие договори има документи и токму тоа на крај ќе го испита судот. Македонија добија два автопати по екстремно поволни услови и тоа се фактите а не материјали добиени со помош на странски служби. Како и да е ФОРУМОТ се претвора во политичко гласило со самото објавување на овие нелегално стекнати материјали. Не сакам да верувам дека СОРОС тропнал и на вратат на БИЛД.
Back to Top
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #156 Posted: 27-Mar-2015 at 10:39
Originally posted by kultuzin

Originally posted by nenad

Не сакам да дрвам политика, но ако снимките се точни јасно е зошто се гради автопат на место (барем според мене и уште неколку ллуѓе кои се занимаваат со изградба на инфраструктура) каде нема економска оправданост. Според густината на сообраќај доволен ќе беше и експресен пат (иако и тој е на граница)


Сакаш да дрвиш политика и тоа како сакаш, затоа секој пост ти е политика и тоа чисто шпекулативна политика базирана на сечени, прелепувани и вадени од контекст телефонски разговори. Не постои држава во светот каде што врз основа на телефонски разговор може да се донесе пресуда. За сите тие договори има документи и токму тоа на крај ќе го испита судот. Македонија добија два автопати по екстремно поволни услови и тоа се фактите а не материјали добиени со помош на странски служби. Како и да е ФОРУМОТ се претвора во политичко гласило со самото објавување на овие нелегално стекнати материјали. Не сакам да верувам дека СОРОС тропнал и на вратат на БИЛД.


Kultuzin, ај да не бидам безобразен, ама одиш против интелектот на десетици луѓе кои овде размислуваат со своја глава. Дали снимките за корупција со овие автопати се сечени, прелепувани, вадени од контекст или што и да е друго, може да си даде одговор секој човек со своја глава!

Дај ние овде да видиме колку чини еден километар автопат. За тоа да разговараме!
Back to Top
axel View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 08-Dec-2009
Location: kumanovo
Online Status: Offline
Posts: 3654
  Quote axel Quote  Post ReplyReply #157 Posted: 27-Mar-2015 at 10:46

Култузин ако некој дрви политика овде тоа си ти.од тебе и кид_а не ми се отвара форумов.Според тебе секој што размислува со своја глава а поинаку од тебе и власта е соросоид или сдсмовец или предавник. Овоа веке нема смисла
Back to Top
citizenK View Drop Down
Newbie
Newbie


Joined: 06-Dec-2014
Online Status: Offline
Posts: 27
  Quote citizenK Quote  Post ReplyReply #158 Posted: 27-Mar-2015 at 11:39
Култузин е во право, преку таквото од политика на форуми за градежништво и архитектура. Ако некој знае колку реално чини автопатот и мисли дека е преплатен нека каже а не да коментираме судска постапка која уште не е ни почната.
Back to Top
nenad View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 19-Dec-2009
Online Status: Offline
Posts: 724
  Quote nenad Quote  Post ReplyReply #159 Posted: 27-Mar-2015 at 11:52
Jas moeto mislenje za toa deka avtopatot ne e ekonomoski isplativ go kazav uste mnogu porano od ova so porakite. Kako sto velam deka i gasovodot nema da bide isplativ, kako i toa deka SK 2014 e glupost. Taka da nikoj ne moze da me obvini deka drvam politika.
Back to Top
kultuzin View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 07-Nov-2010
Online Status: Offline
Posts: 3811
  Quote kultuzin Quote  Post ReplyReply #160 Posted: 27-Mar-2015 at 12:21
Originally posted by nenad

Jas moeto mislenje za toa deka avtopatot ne e ekonomoski isplativ go kazav uste mnogu porano od ova so porakite. Kako sto velam deka i gasovodot nema da bide isplativ, kako i toa deka SK 2014 e glupost. Taka da nikoj ne moze da me obvini deka drvam politika.


Nenad toa e OK nesto da ne ti se dopaga, da mislis deka ekonomski ne e isplatlivo i deka mozelo da se napravi podobro. Na kraj na kraevite toa e i poentata na forumot i na edna ZDRAVA diskusija. No vmetnuvanjeto i pustanjeto na kreiranite razgovori koi sluzat za gola politicka bitka i doaganje na vlast vo diskusija e SE samo ne seriozna podloga za ZDRAVA diskusija. Jas ovoj Forum go percepiram mnogu seriozno i ne bi sakal diskusiite da ni se svedat na kometiranje na spekulaciji.

P.S. Se izvinuvam ako pogresno sum go ipercepiral tvojot post no kako sto rekov i pogore, komentiranjeto na "ti rekom mi rece" muabeti e cista Politika i zatoa da se vozdrzime od komentiranje na politicka Propaganda za koja ke ima sudska postapka i duri togas ako se dokaze nesto moze da stane predmet na diskusija.
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 678910 44>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.189 seconds.

Copyright ©2007 - 2024  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.