build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Инфраструктура > Патишта
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Автопат Кичево - Охрид

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 7891011 44>
Author
Message
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
Svarog View Drop Down
Groupie
Groupie
Avatar

Joined: 21-Mar-2015
Online Status: Offline
Posts: 92
  Quote Svarog Quote  Post ReplyReply #161 Posted: 27-Mar-2015 at 12:22
И тоа како е преплатен... На форумов имаше споредба за изградба на автоппатот што го гради Актор и автопатот што се гради во БИХ каде што теренот е целосно планински. Споредете ја цената по километар и ќе видите дека е преплатен.
Цената беше дискутабилна дури и на тендер. Кој може да објасни зошто е прифатена понуда која е 40 млн/е поголема од најдобрата понуда. Алооо не се 5-6 милиони, 40 милиони евра се...
Друг настан што дава сомнителност на сето ова е и Актор и парите кои беа вадени од банките во Македонија. Сето ова го потврдува и истрагата што е преземена од страна на Грција.

И да постоеа снимките на СДСМ и да не постоеа, и да се вистинити и да се монтирани, постојат други цврски факти што кажува дека нешто е сомнително.

@Kultuzin воопшто не ми е јасно како Македонија доби автопати по крајно поволни услови? Звучи како коментар изваден од ракав, а ако не, пиши зошто.
Back to Top
Vasilij View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 09-Jun-2014
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 325
  Quote Vasilij Quote  Post ReplyReply #162 Posted: 27-Mar-2015 at 12:24
Епа тоа е тоа. Тоа е и суштината на проблемот, КОЛКУ ЧИНИ АВТОПАТОТ?! Уште пред почеткот на изградбата многу експерти алармираа за цената правејќи споредба со цените во регино...На крај ако и се погледне на реалноста и вистината во очи испаѓа дека трите автопатски делници се поскапи одколку реалната сума.Конкретно за Кичево-Охрид проценките беа дека би чинел 275-290 милиони евра, што е значително под 374.Јас би се водел според светските стандарди и цена на чинење на 1км конкретно за рамничарски терен се движи од 2,5 до 3 милиони евра.Бидејќи Миладиновци - Штип во 80% од трасата е целосно рамничарски испаѓа дека реалната цена на чинење е некаде околу 170-175 милиони евра, исто така значително под 204те колку што се плаќа сега.
Back to Top
shrink View Drop Down
Newbie
Newbie
Avatar

Joined: 23-Oct-2014
Online Status: Offline
Posts: 24
  Quote shrink Quote  Post ReplyReply #163 Posted: 31-Mar-2015 at 00:43
Без да навлагам во проценки дали е преплатен или не автопатов и да влагам во политички дискусии, тезата дека автопатот е неисплатлив ми е страшно погрешна. Па зар само проток на сообраќај е параметар по кој се одредува дали автопатот е исплатлив ? А времето да се стигне од една до друга точка што ќе биде скратено тоа не е ли вредност ? Можните инвестиции во градовите кои ќе се поврзат со автопатот, кои можеби не се случиле до сега баш поради тоа што не биле добро поврзани тие градови. Мислам дајте со вакви смешни тези. Македонија е мала земја која би рекол дека мора да има добра инфраструктура. Па дури и без патарини а да се намалат глупи небитни трошоци во буџетот мислам дека може да се одржуваат автопатите.
Back to Top
fichot View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 02-Feb-2010
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 2599
  Quote fichot Quote  Post ReplyReply #164 Posted: 31-Mar-2015 at 02:27
Originally posted by kultuzin

Не сакам да верувам дека СОРОС тропнал и на вратат на БИЛД



Охооо, та зарем на своја врата ќе тропа. Хинт: БИЛД(ерберг).


Back to Top
fichot View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 02-Feb-2010
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 2599
  Quote fichot Quote  Post ReplyReply #165 Posted: 31-Mar-2015 at 02:35
Originally posted by shrink

Без да навлагам во проценки дали е преплатен или не автопатов и да влагам во политички дискусии, тезата дека автопатот е неисплатлив ми е страшно погрешна. Па зар само проток на сообраќај е параметар по кој се одредува дали автопатот е исплатлив ? А времето да се стигне од една до друга точка што ќе биде скратено тоа не е ли вредност ? Можните инвестиции во градовите кои ќе се поврзат со автопатот, кои можеби не се случиле до сега баш поради тоа што не биле добро поврзани тие градови. Мислам дајте со вакви смешни тези. Македонија е мала земја која би рекол дека мора да има добра инфраструктура. Па дури и без патарини а да се намалат глупи небитни трошоци во буџетот мислам дека може да се одржуваат автопатите.



Точно. Треба да гледаме според онаа, "If you build it, he will come" (Field of dreams 1989 ) Со комплетирање на целосна автопатска врска Ск-Ох, значи после поврзувањето Ки-Гв, мислам дека доста ќе ја раздвижи економијата во тој дел, Кичево, Дебарца, МКБрод, ДХисар итн. А добро е и Скопје да добие алтернативна брза врска со југозападниот дел од државата.

Единствено, можеби, попаметно решение ми се чини е да се направи современа железница до Охрид. Сигурно и поевтино ќе чинеше, а и тој транспорт е поекономичен, и поеколошки.    
Back to Top
nenad View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 19-Dec-2009
Online Status: Offline
Posts: 724
  Quote nenad Quote  Post ReplyReply #166 Posted: 31-Mar-2015 at 07:11
Originally posted by shrink

Без да навлагам во проценки дали е преплатен или не автопатов и да влагам во политички дискусии, тезата дека автопатот е неисплатлив ми е страшно погрешна. Па зар само проток на сообраќај е параметар по кој се одредува дали автопатот е исплатлив ? А времето да се стигне од една до друга точка што ќе биде скратено тоа не е ли вредност ? Можните инвестиции во градовите кои ќе се поврзат со автопатот, кои можеби не се случиле до сега баш поради тоа што не биле добро поврзани тие градови. Мислам дајте со вакви смешни тези. Македонија е мала земја која би рекол дека мора да има добра инфраструктура. Па дури и без патарини а да се намалат глупи небитни трошоци во буџетот мислам дека може да се одржуваат автопатите.



За жал твоето тврдење е застарено, изградбата на автопат (значи се фокусирам на автопат, не на друг вид пат - експресен, регионален и сл) не носи секогаш економски бенефит. Тоа најдобро се виде во Шпанија каде се изградија стотици км автопатишта и пруги за брзи возови, но не се разви економска активност на тие подрачја. Исто со Хрватска, не сметај ан тоа дека се отворило некое гранапче и бенз пумпа.

Пак ќе кажам, главен елемент кога се гледа дали е исплатливо или не изградба на автопатско решение е густината на сообраќај. Барем така е во капитализмот, но ако сакаат да се задоволат потребите на општеството без разлика колку чини тоа, тогаш пеќи, нека се гради. Но се подигаат кредити кои некој ќе треба да ги враќа, а не ќе можат да се вратат од самото постоење на автопат, ќе ги враќа државата. Тоа веќе не е мојата „смешна“ теза, туку факт. Убаво е да се вози по автопат, но некој треба да палти за тоа.
А дали ќе дојде индустрија во Охрид и Струга самоз атоа што има автопат, ќе покаже времето
Back to Top
Navigator View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 02-May-2014
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 678
  Quote Navigator Quote  Post ReplyReply #167 Posted: 31-Mar-2015 at 10:25
Воопшто не е застарено тврдењето автопат = економски развој. Напротив, во вакви еконосмки услови како нашите е многу актуелно и применливо. Земјите што си ги зел за споредба, Шпанија и Хрватска, не се најсоодветните од неколку причини. Шпанската економија е премногу концентрирана во неколку сектори (финансиски услуги, туризам, метална индустрија, земјоделие и енергија од обновливи извори) и директно зависи од глобалните текови. Шпанија не успеа да ја диверзифицира економијата и извозот, а во такви услови новата инфраструктура може да ги зголеми транспортот и евентуално транзитот, а не да генерира еконосмки раст. Од друга страна, Хрватска и нејзините политичари се толку status-driven, наместо results-driven, што резултира со комплетен економски колапс. За нив е важно да имаат убави плажи и фенси хотели, да имаат туристи што ќе потрошат доволно за да го наполнат буџетот и да не мора да мислат на производното стопанство што им пропаѓа се повеќе. Еве провери податок, дали во последните 3-4 години во Хрватска се има реализирано страснки индустриски гринфилд проект со, да кажеме, 1000 вработувања.

Твојот став дека автопат треба да се гради според податоците за густина на сообраќај е точно, ама од аспект на концесионер. Државата не е концесионер, не е компанија што ја интересира единствено профит. Државата, по дефиниција, освен економскиот, треба сериозно да го разгледа и социјалниот аспект. Кај нас пак, најчесто и политичкиот, што вклучува и етнички аспект.

Така да, според мене, тема на која може и треба(ше) да се фокусираме е дали цената по километар на делниците е реална (притоа без паушалини коментари), а не дали автопатите треба да се градат. Не паѓајте на плитиките манипулации за оргомни кредити, празни буџети, провизии, историски задолжувања... Единственото историско во цел овој муабет со ефтините пари од Кина е историската шанса, ние, државите од ЈИЕ да имаме пристап до кинескиот суфицит и тоа да го искористиме за подобрување на основната инфраструктура, затоа што држави како нашите, очигледно никогаш самостојно нема да можат да финансираат вакви проекти.
Back to Top
Тркало View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 31-Dec-2010
Location: Охрид
Online Status: Offline
Posts: 1179
  Quote Тркало Quote  Post ReplyReply #168 Posted: 31-Mar-2015 at 17:16
Тууу бе ако веќе плаќаме за глупи градби против своја волја, за автопатот и ќе преплатиме!Има се, може се!
Ако толку се гледаше кај нас на строго економски показатели, главниот град немаше да е со сменет (осакатен) лик во 3-4 години.А и економијата ни е јасен показател колку ни (им) се битни стриктно економски параметри.
Back to Top
enigma View Drop Down
Newbiе
Newbiе
Avatar

Joined: 24-Feb-2015
Online Status: Offline
Posts: 14
  Quote enigma Quote  Post ReplyReply #169 Posted: 01-Apr-2015 at 10:17














Back to Top
jyvation View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 11-May-2013
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 4190
  Quote jyvation Quote  Post ReplyReply #170 Posted: 01-Apr-2015 at 11:21
Значи и Гранит се активирале
Back to Top
gjoko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 18-Jun-2011
Location: kicevo
Online Status: Offline
Posts: 6554
  Quote gjoko Quote  Post ReplyReply #171 Posted: 01-Apr-2015 at 12:32
Granit ja ima delnicata od Kičevo do s. Lavčani-8.5 km, a Transmet id tuka do tunelot pid Preseka . Posle Preseka se drugj firmi od Oh i Struga
Back to Top
Џоле View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 23-Apr-2013
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 15041
  Quote Џоле Quote  Post ReplyReply #172 Posted: 01-Apr-2015 at 13:35
Фала за фотките, enigma, и добредојде на форумов!
За сè има вторпат
Back to Top
gjoko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 18-Jun-2011
Location: kicevo
Online Status: Offline
Posts: 6554
  Quote gjoko Quote  Post ReplyReply #173 Posted: 02-Apr-2015 at 21:54
Од денешната посета на трасата:

Над село Другово(после Кичево)


стопите од големиот мост кај с.Добреноец



во продолжение на мостот



пред с.Извор



над самиот извор на река Треска


Edited by gjoko - 02-Apr-2015 at 21:55
Back to Top
gjoko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 18-Jun-2011
Location: kicevo
Online Status: Offline
Posts: 6554
  Quote gjoko Quote  Post ReplyReply #174 Posted: 02-Apr-2015 at 21:59
испусти за води над с.Попоец






трасата над с.Попоец

Back to Top
gjoko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 18-Jun-2011
Location: kicevo
Online Status: Offline
Posts: 6554
  Quote gjoko Quote  Post ReplyReply #175 Posted: 02-Apr-2015 at 22:02
над с.Попоец


пред самите тунели




и во самиот тунел
Back to Top
gjoko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 18-Jun-2011
Location: kicevo
Online Status: Offline
Posts: 6554
  Quote gjoko Quote  Post ReplyReply #176 Posted: 02-Apr-2015 at 22:05
стопа за мостот кај бараките од градежните фирми кај с.Извор


Back to Top
Џоле View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 23-Apr-2013
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 15041
  Quote Џоле Quote  Post ReplyReply #177 Posted: 03-Apr-2015 at 08:22
За сè има вторпат
Back to Top
gjoko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 18-Jun-2011
Location: kicevo
Online Status: Offline
Posts: 6554
  Quote gjoko Quote  Post ReplyReply #178 Posted: 03-Apr-2015 at 08:45
Denes e vtoroto miniranje vo tunelot. Se zabrza rabotata
Back to Top
Џоле View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 23-Apr-2013
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 15041
  Quote Џоле Quote  Post ReplyReply #179 Posted: 06-Apr-2015 at 10:58
За сè има вторпат
Back to Top
Џоле View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 23-Apr-2013
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 15041
  Quote Џоле Quote  Post ReplyReply #180 Posted: 06-Apr-2015 at 11:01
Ќе биде голема штета ако Струга и Охрид не се поврзат со автопат, или барем со ексресен пат, односно ако Струга не добие крак кон автопатот Кичево-Охрид.
За сè има вторпат
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 7891011 44>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.254 seconds.

Copyright ©2007 - 2024  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.