Автопат Кичево - Охрид |
Post Reply | Page <1 7891011 44> |
Author | |
Svarog
Groupie Joined: 21-Mar-2015 Online Status: Offline Posts: 92 |
Quote Reply #161 Posted: 27-Mar-2015 at 12:22 |
И тоа како е преплатен... На форумов имаше споредба за изградба на автоппатот што го гради Актор и автопатот што се гради во БИХ каде што теренот е целосно планински. Споредете ја цената по километар и ќе видите дека е преплатен.
Цената беше дискутабилна дури и на тендер. Кој може да објасни зошто е прифатена понуда која е 40 млн/е поголема од најдобрата понуда. Алооо не се 5-6 милиони, 40 милиони евра се... Друг настан што дава сомнителност на сето ова е и Актор и парите кои беа вадени од банките во Македонија. Сето ова го потврдува и истрагата што е преземена од страна на Грција. И да постоеа снимките на СДСМ и да не постоеа, и да се вистинити и да се монтирани, постојат други цврски факти што кажува дека нешто е сомнително. @Kultuzin воопшто не ми е јасно како Македонија доби автопати по крајно поволни услови? Звучи како коментар изваден од ракав, а ако не, пиши зошто. |
|
Vasilij
Senior Member Joined: 09-Jun-2014 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 325 |
Quote Reply #162 Posted: 27-Mar-2015 at 12:24 |
Епа тоа е тоа. Тоа е и суштината на проблемот, КОЛКУ ЧИНИ АВТОПАТОТ?! Уште пред почеткот на изградбата многу експерти алармираа за цената правејќи споредба со цените во регино...На крај ако и се погледне на реалноста и вистината во очи испаѓа дека трите автопатски делници се поскапи одколку реалната сума.Конкретно за Кичево-Охрид проценките беа дека би чинел 275-290 милиони евра, што е значително под 374.Јас би се водел според светските стандарди и цена на чинење на 1км конкретно за рамничарски терен се движи од 2,5 до 3 милиони евра.Бидејќи Миладиновци - Штип во 80% од трасата е целосно рамничарски испаѓа дека реалната цена на чинење е некаде околу 170-175 милиони евра, исто така значително под 204те колку што се плаќа сега.
|
|
shrink
Newbie Joined: 23-Oct-2014 Online Status: Offline Posts: 24 |
Quote Reply #163 Posted: 31-Mar-2015 at 00:43 |
Без да навлагам во проценки дали е преплатен или не автопатов и да влагам во политички дискусии, тезата дека автопатот е неисплатлив ми е страшно погрешна. Па зар само проток на сообраќај е параметар по кој се одредува дали автопатот е исплатлив ? А времето да се стигне од една до друга точка што ќе биде скратено тоа не е ли вредност ? Можните инвестиции во градовите кои ќе се поврзат со автопатот, кои можеби не се случиле до сега баш поради тоа што не биле добро поврзани тие градови. Мислам дајте со вакви смешни тези. Македонија е мала земја која би рекол дека мора да има добра инфраструктура. Па дури и без патарини а да се намалат глупи небитни трошоци во буџетот мислам дека може да се одржуваат автопатите.
|
|
fichot
Senior Member Joined: 02-Feb-2010 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 2599 |
Quote Reply #164 Posted: 31-Mar-2015 at 02:27 |
Охооо, та зарем на своја врата ќе тропа. Хинт: БИЛД(ерберг). |
|
fichot
Senior Member Joined: 02-Feb-2010 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 2599 |
Quote Reply #165 Posted: 31-Mar-2015 at 02:35 |
Точно. Треба да гледаме според онаа, "If you build it, he will come" (Field of dreams 1989 ) Со комплетирање на целосна автопатска врска Ск-Ох, значи после поврзувањето Ки-Гв, мислам дека доста ќе ја раздвижи економијата во тој дел, Кичево, Дебарца, МКБрод, ДХисар итн. А добро е и Скопје да добие алтернативна брза врска со југозападниот дел од државата. Единствено, можеби, попаметно решение ми се чини е да се направи современа железница до Охрид. Сигурно и поевтино ќе чинеше, а и тој транспорт е поекономичен, и поеколошки. |
|
nenad
Senior Member Joined: 19-Dec-2009 Online Status: Offline Posts: 724 |
Quote Reply #166 Posted: 31-Mar-2015 at 07:11 |
За жал твоето тврдење е застарено, изградбата на автопат (значи се фокусирам на автопат, не на друг вид пат - експресен, регионален и сл) не носи секогаш економски бенефит. Тоа најдобро се виде во Шпанија каде се изградија стотици км автопатишта и пруги за брзи возови, но не се разви економска активност на тие подрачја. Исто со Хрватска, не сметај ан тоа дека се отворило некое гранапче и бенз пумпа. Пак ќе кажам, главен елемент кога се гледа дали е исплатливо или не изградба на автопатско решение е густината на сообраќај. Барем така е во капитализмот, но ако сакаат да се задоволат потребите на општеството без разлика колку чини тоа, тогаш пеќи, нека се гради. Но се подигаат кредити кои некој ќе треба да ги враќа, а не ќе можат да се вратат од самото постоење на автопат, ќе ги враќа државата. Тоа веќе не е мојата „смешна“ теза, туку факт. Убаво е да се вози по автопат, но некој треба да палти за тоа. А дали ќе дојде индустрија во Охрид и Струга самоз атоа што има автопат, ќе покаже времето |
|
Navigator
Senior Member Joined: 02-May-2014 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 678 |
Quote Reply #167 Posted: 31-Mar-2015 at 10:25 |
Воопшто не е застарено тврдењето автопат = економски развој. Напротив, во вакви еконосмки услови како нашите е многу актуелно и применливо. Земјите што си ги зел за споредба, Шпанија и Хрватска, не се најсоодветните од неколку причини. Шпанската економија е премногу концентрирана во неколку сектори (финансиски услуги, туризам, метална индустрија, земјоделие и енергија од обновливи извори) и директно зависи од глобалните текови. Шпанија не успеа да ја диверзифицира економијата и извозот, а во такви услови новата инфраструктура може да ги зголеми транспортот и евентуално транзитот, а не да генерира еконосмки раст. Од друга страна, Хрватска и нејзините политичари се толку status-driven, наместо results-driven, што резултира со комплетен економски колапс. За нив е важно да имаат убави плажи и фенси хотели, да имаат туристи што ќе потрошат доволно за да го наполнат буџетот и да не мора да мислат на производното стопанство што им пропаѓа се повеќе. Еве провери податок, дали во последните 3-4 години во Хрватска се има реализирано страснки индустриски гринфилд проект со, да кажеме, 1000 вработувања.
Твојот став дека автопат треба да се гради според податоците за густина на сообраќај е точно, ама од аспект на концесионер. Државата не е концесионер, не е компанија што ја интересира единствено профит. Државата, по дефиниција, освен економскиот, треба сериозно да го разгледа и социјалниот аспект. Кај нас пак, најчесто и политичкиот, што вклучува и етнички аспект. Така да, според мене, тема на која може и треба(ше) да се фокусираме е дали цената по километар на делниците е реална (притоа без паушалини коментари), а не дали автопатите треба да се градат. Не паѓајте на плитиките манипулации за оргомни кредити, празни буџети, провизии, историски задолжувања... Единственото историско во цел овој муабет со ефтините пари од Кина е историската шанса, ние, државите од ЈИЕ да имаме пристап до кинескиот суфицит и тоа да го искористиме за подобрување на основната инфраструктура, затоа што држави како нашите, очигледно никогаш самостојно нема да можат да финансираат вакви проекти. |
|
Тркало
Senior Member Joined: 31-Dec-2010 Location: Охрид Online Status: Offline Posts: 1179 |
Quote Reply #168 Posted: 31-Mar-2015 at 17:16 |
Тууу бе ако веќе плаќаме за глупи градби против своја волја, за автопатот и ќе преплатиме!Има се, може се!
Ако толку се гледаше кај нас на строго економски показатели, главниот град немаше да е со сменет (осакатен) лик во 3-4 години.А и економијата ни е јасен показател колку ни (им) се битни стриктно економски параметри. |
|
enigma
Newbiе Joined: 24-Feb-2015 Online Status: Offline Posts: 14 |
Quote Reply #169 Posted: 01-Apr-2015 at 10:17 |
|
|
jyvation
Senior Member Joined: 11-May-2013 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 4190 |
Quote Reply #170 Posted: 01-Apr-2015 at 11:21 |
Значи и Гранит се активирале
|
|
gjoko
Senior Member Joined: 18-Jun-2011 Location: kicevo Online Status: Offline Posts: 6554 |
Quote Reply #171 Posted: 01-Apr-2015 at 12:32 |
Granit ja ima delnicata od Kičevo do s. Lavčani-8.5 km, a Transmet id tuka do tunelot pid Preseka . Posle Preseka se drugj firmi od Oh i Struga
|
|
Џоле
Moderator Group Joined: 23-Apr-2013 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 15041 |
Quote Reply #172 Posted: 01-Apr-2015 at 13:35 |
Фала за фотките, enigma, и добредојде на форумов!
|
|
За сè има вторпат
|
|
gjoko
Senior Member Joined: 18-Jun-2011 Location: kicevo Online Status: Offline Posts: 6554 |
Quote Reply #173 Posted: 02-Apr-2015 at 21:54 |
gjoko
Senior Member Joined: 18-Jun-2011 Location: kicevo Online Status: Offline Posts: 6554 |
Quote Reply #174 Posted: 02-Apr-2015 at 21:59 |
gjoko
Senior Member Joined: 18-Jun-2011 Location: kicevo Online Status: Offline Posts: 6554 |
Quote Reply #175 Posted: 02-Apr-2015 at 22:02 |
gjoko
Senior Member Joined: 18-Jun-2011 Location: kicevo Online Status: Offline Posts: 6554 |
Quote Reply #176 Posted: 02-Apr-2015 at 22:05 |
Џоле
Moderator Group Joined: 23-Apr-2013 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 15041 |
Quote Reply #177 Posted: 03-Apr-2015 at 08:22 |
|
|
За сè има вторпат
|
|
gjoko
Senior Member Joined: 18-Jun-2011 Location: kicevo Online Status: Offline Posts: 6554 |
Quote Reply #178 Posted: 03-Apr-2015 at 08:45 |
Denes e vtoroto miniranje vo tunelot. Se zabrza rabotata
|
|
Џоле
Moderator Group Joined: 23-Apr-2013 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 15041 |
Quote Reply #179 Posted: 06-Apr-2015 at 10:58 |
За сè има вторпат
|
|
Џоле
Moderator Group Joined: 23-Apr-2013 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 15041 |
Quote Reply #180 Posted: 06-Apr-2015 at 11:01 |
Ќе биде голема штета ако Струга и Охрид не се поврзат со автопат, или барем со ексресен пат, односно ако Струга не добие крак кон автопатот Кичево-Охрид.
|
|
За сè има вторпат
|
|
Post Reply | Page <1 7891011 44> |
Forum Jump | Forum Permissions You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |