build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Инфраструктура > Патишта
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Автопат Кичево - Охрид

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 1617181920 44>
Author
Message
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
FiLo View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 26-Apr-2015
Online Status: Offline
Posts: 124
  Quote FiLo Quote  Post ReplyReply #341 Posted: 19-Apr-2016 at 15:23
Originally posted by Bugi

Ке се скрати ли должината на оваа делница?


Од Кичево до Охрид најверојатно не затоа што автопатот го следи постоечкиот пат, иако од Кичево до Пресека е комплетно нова траса, сепак е паралелно покрај постоечкиот двосмерен пат, а после пресека и се спојува со постоечкиот. Можеби километар-два да се скрати со пробивањето на тунелите кај Пресека и да се избегне успонот и кривините.
Од друга страна можеби би се добило на километража од Гостивар до Кичево, затоа што таму би се работело на нова траса која би ја следела железничката пруга.

Edited by FiLo - 19-Apr-2016 at 15:24
Back to Top
my Macedonia View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Oct-2008
Location: 🇲🇰🇨🇭
Online Status: Offline
Posts: 4077
  Quote my Macedonia Quote  Post ReplyReply #342 Posted: 22-Apr-2016 at 12:23
Летав кон охтидскиот аеродром па сликав.
Возачот се брзаше и не мпжев да сликам ама омаше дефинитивнп што да се покаже и слика.
Добра биулд.мк репортажа не би било лошо.
Иначе;
 
 

Edited by my Macedonia - 22-Apr-2016 at 12:26
Back to Top
my Macedonia View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Oct-2008
Location: 🇲🇰🇨🇭
Online Status: Offline
Posts: 4077
  Quote my Macedonia Quote  Post ReplyReply #343 Posted: 22-Apr-2016 at 12:31

 
Back to Top
verdant View Drop Down
Newbiе
Newbiе
Avatar

Joined: 29-Apr-2016
Location: oh
Online Status: Offline
Posts: 0
  Quote verdant Quote  Post ReplyReply #344 Posted: 08-May-2016 at 21:11
Back to Top
WolfLeader View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 03-Aug-2015
Online Status: Offline
Posts: 694
  Quote WolfLeader Quote  Post ReplyReply #345 Posted: 09-May-2016 at 17:49
Што па фирма од албанија да прави бетонска база во тој дел ? како што знам јас албанска фирма не е вклучена во изградбата на овој автопат ..или пак овие сакаат да си направат трајна база не ми е јасно ова.
Back to Top
Тркало View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 31-Dec-2010
Location: Охрид
Online Status: Offline
Posts: 1179
  Quote Тркало Quote  Post ReplyReply #346 Posted: 09-May-2016 at 20:00
Originally posted by WolfLeader

Што па фирма од албанија да прави бетонска база во тој дел ? како што знам јас албанска фирма не е вклучена во изградбата на овој автопат ..или пак овие сакаат да си направат трајна база не ми е јасно ова.


Викторија Инвест.Имам некоја информација дека наводно имале регистрирано и ќерка фирма во Македонија, од друга страна на градилиштата возат возила и со албански таблици, а уплатите на вработени/добавувачи одат од матичната фирма(Викторија Инвест - Елбасан) не знам дали како нерезидентна сметка овде или директно од матичната земја.
А какви се процедурите и правилата не знам.Не знам како работат Гранит, Илинден, Трансмет...во секој случај, не е во ред ова кое си го ззжацртале после сите смешни обештетувања сега и можност за уништување на цел воден систем.
Back to Top
WolfLeader View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 03-Aug-2015
Online Status: Offline
Posts: 694
  Quote WolfLeader Quote  Post ReplyReply #347 Posted: 10-May-2016 at 09:43
Originally posted by Тркало

Originally posted by WolfLeader

Што па фирма од албанија да прави бетонска база во тој дел ? како што знам јас албанска фирма не е вклучена во изградбата на овој автопат ..или пак овие сакаат да си направат трајна база не ми е јасно ова.


Викторија Инвест.Имам некоја информација дека наводно имале регистрирано и ќерка фирма во Македонија, од друга страна на градилиштата возат возила и со албански таблици, а уплатите на вработени/добавувачи одат од матичната фирма(Викторија Инвест - Елбасан) не знам дали како нерезидентна сметка овде или директно од матичната земја.
А какви се процедурите и правилата не знам.Не знам како работат Гранит, Илинден, Трансмет...во секој случај, не е во ред ова кое си го ззжацртале после сите смешни обештетувања сега и можност за уништување на цел воден систем.


Да и мене ме чуди тоа , бидејќи никаде не е спомнато дека таква фирма е вклучена во изградбата на овој автопат , како и да е не е во ред на такво место да се подигне асвалтна база , без разлика дали е наша или странска фирмата , сигурно постојат и други места во некоја споредна близина каде што може да се направи таа база ако веќе стварно е толку потребно да се има ..
Back to Top
verdant View Drop Down
Newbiе
Newbiе
Avatar

Joined: 29-Apr-2016
Location: oh
Online Status: Offline
Posts: 0
  Quote verdant Quote  Post ReplyReply #348 Posted: 15-May-2016 at 12:55
Back to Top
gugu View Drop Down
Newbiе
Newbiе
Avatar

Joined: 18-May-2016
Location: Гевгелија
Online Status: Offline
Posts: 0
  Quote gugu Quote  Post ReplyReply #349 Posted: 18-May-2016 at 01:25
Здраво на сите сега се вклучувам во форумот и сум нов се сто писшува во предходниве неколку страници прочитав од сите информации јас што ги имам тука се изначитав се и сешто како прво и прво автопатот кичево-охрид ќе се скрати за 4 км со самото тоа што проектираната брзина ќе изнесува 120км/ч на некои делови а на некои 100км/ч.Второ има четири официални подизведувачи и тоа Гранит кој ја гради првата делнича од автопатот Трансмет втората и Илинден и Викторија трета и четврта. Гранит ја има најтешката траса а таа е од Кичево до с.Лавчани и тоа од стационажа 0+000,00 до стационажа 10+874,00 на оваа поделнича има 12 вијадукти кои се изведуваат со лансирна решетка и 2 вијадукти кои ќе се градат со конзолен метод на градба.Трансмет има мисла и тој 2 вијадукти кои ќе се градат со конзолен метод на градба и 7-8 мостови кои се градат со лансирна решетка.Илинден и Викторија немаат мостови и вијадукти може по некој пропуст.За она што го прочитав околу конзолните мостови дека имаа околу 10 колови не е точно.Конзолниот мост кај с.Лавчани е долг 310м и има за секој среден столб 56 колови вкопани во земја околу 12-17м.Но овој вијадукт не е најголем на овој автопат има уште поголем вијадукт кај Студенчица тој вијадукт ќе биде долг 500 м.Исто така прпчитав како течат работите до каде е автопатот.Автопатот е од прилика 12% завршен максимум 15% и до предвидениот рок неможе да се направи тоа е факт.А околу проектирањето и проекната документација за овој автопат не сакам да коментирам само ќе кажам „Тотална утка„.
Back to Top
verdant View Drop Down
Newbiе
Newbiе
Avatar

Joined: 29-Apr-2016
Location: oh
Online Status: Offline
Posts: 0
  Quote verdant Quote  Post ReplyReply #350 Posted: 21-May-2016 at 13:45
Видео од делницата на Викторија Инвест во близина на с.Ботун


Edited by verdant - 21-May-2016 at 13:46
Back to Top
AmyntA View Drop Down
Groupie
Groupie


Joined: 07-Nov-2011
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 91
  Quote AmyntA Quote  Post ReplyReply #351 Posted: 23-May-2016 at 12:48
Братска делба ова?
Back to Top
alexsend View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 11-May-2011
Location: Скопје, Центар
Online Status: Offline
Posts: 2085
  Quote alexsend Quote  Post ReplyReply #352 Posted: 23-May-2016 at 17:56
Коинциденција
Јас Скопје никогаш не сум го замислувал вака.
Back to Top
geny View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 16-Mar-2013
Location: Bulgarya
Online Status: Offline
Posts: 306
  Quote geny Quote  Post ReplyReply #353 Posted: 23-May-2016 at 18:25
Cheersкоридор 8 -евала Кичево-Охрид нали не бъркамYes
Back to Top
Џоле View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 23-Apr-2013
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 15040
  Quote Џоле Quote  Post ReplyReply #354 Posted: 29-May-2016 at 14:04
За сè има вторпат
Back to Top
Obedineta Makedonija View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 23-Aug-2011
Location: Macedonia
Online Status: Offline
Posts: 1741
  Quote Obedineta Makedonija Quote  Post ReplyReply #355 Posted: 29-May-2016 at 15:36
Создаваме за да имаме, а и тоа што го имаме треба да го чуваме такво какво што е !!!!
Back to Top
verdant View Drop Down
Newbiе
Newbiе
Avatar

Joined: 29-Apr-2016
Location: oh
Online Status: Offline
Posts: 0
  Quote verdant Quote  Post ReplyReply #356 Posted: 03-Jun-2016 at 14:41
Годинава ќе бидат ставени во употреба 14 километри од автопатот Охрид - Кичево
http://www.ohridnews.com/vesti/97174
Back to Top
verdant View Drop Down
Newbiе
Newbiе
Avatar

Joined: 29-Apr-2016
Location: oh
Online Status: Offline
Posts: 0
  Quote verdant Quote  Post ReplyReply #357 Posted: 03-Jun-2016 at 14:43
1.

2.

3.

4.

5.

6.


Edited by verdant - 03-Jun-2016 at 14:44
Back to Top
software View Drop Down
Newbiе
Newbiе


Joined: 25-Sep-2015
Location: Kicevo
Online Status: Offline
Posts: 0
  Quote software Quote  Post ReplyReply #358 Posted: 16-Jun-2016 at 21:46
еве снимка од дрон во местото Крушино
https://www.facebook.com/Kicevo/videos/10153578136296560/
Back to Top
WolfLeader View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 03-Aug-2015
Online Status: Offline
Posts: 694
  Quote WolfLeader Quote  Post ReplyReply #359 Posted: 17-Jun-2016 at 14:06
На 5та слика во средината има бетон а и се гледа арматура , зошто е тоа така ? нешто да не се гради во средина од двете траки некој sидови или слично ?
Back to Top
Obedineta Makedonija View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 23-Aug-2011
Location: Macedonia
Online Status: Offline
Posts: 1741
  Quote Obedineta Makedonija Quote  Post ReplyReply #360 Posted: 17-Jun-2016 at 14:39
Moze nekoj tip na odvoden sistem..
Создаваме за да имаме, а и тоа што го имаме треба да го чуваме такво какво што е !!!!
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 1617181920 44>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.301 seconds.

Copyright ©2007 - 2024  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.