Автопат Кичево - Охрид |
Post Reply | Page <1 3435363738 44> |
Author | |
stef4o
Moderator Group Joined: 20-Oct-2015 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 19665 |
Quote Reply #701 Posted: 17-Sep-2020 at 11:09 |
Ова потсетува на Лимак со подземната улица зад Рамстор секоја година е приоритет,стално ќе биде ќе биде и ете абер нема секоја година ветувања и најави а на терен многу тешко оди изведбата.До сега да сакаа можеа да го завршат експропријацијата чинам е само изговор кога треба вакви важни работи автопати и булевари да се градат мора тие постапки да течат многу брзо истото важи и за Скопје-Блаце.Ако им се допушта да се ценкаат за плацовите тогаш децениски ќе ни станат сите проекти.
|
|
MKDSTRUGA
Senior Member Joined: 20-Jun-2018 Online Status: Offline Posts: 456 |
Quote Reply #702 Posted: 17-Sep-2020 at 11:23 |
Mislam deka LIMAK imaa i problem so golemiot pad na vrednosta na Turskata Lira. Posledno so vidov pozadi NLB pocnuvaat da izleguvaat temeli od Zgradite koj se direkno nad ulicata. Sega da se nadevame deka dole ima ulica a ne samo parking i podrumi. Avto Patov od druga strana pokraj tehnicki problemi koj sigurno gi ima kako i sekoj golem proekt od ovoj obem ima i politicki problemi. Jas mislam deka i od zapad ne sakaat besprekorna izvedba bez zastoi finansirana od Kina. Muabetot e sakavte Kineski pari eve vi da vidite kako izgleda. Dopolnitelno so drugiot Avtopat finansiran so kineski sredstva nemase zelenilo na kosinite 3 godini samo za das e predstavi ko problematicen prito rizikuvajki gi zivotite na lugeto koj vozea po nego. Pobogu pa zeleniloto mozese da se posadi pred da pocnat so asvaltiranje a ne 2 god posle pustanje vo upotreba. Taka od prilika e i so KI-OH se izmisluvaat problemi postoeckite se preovelicuvaat, se stopira rabota i taka ke ni pokazat kolku golema greska sme napraile so krediti od kina. Da ne sum svaten pogresno Kina voopsto ne mi e mila i draga osobeno odkako prelezav Korona koja oni dozvolija nekontrolirano da se siri. No uste po ne drago mi e sami da se sabotirame za da dokazeme poenta vo nekoi povisoki politiki.
|
|
WolfLeader
Senior Member Joined: 03-Aug-2015 Online Status: Offline Posts: 694 |
Quote Reply #703 Posted: 17-Sep-2020 at 13:27 |
Pa toa e problemot , resile da gradat avtopat a ne resile imotni pravni odnosi , toa ti e isto kako svadba bez nevesta ) Se ima politicka pozadina , ako imaat imoten list ke baraat pregolema osteta i toa e toa , a stom do sea ne se urnati tie objekti jasno e deka si imaat dokumenti i si baraat golema suma za osteta i toa e toa. |
|
stef4o
Moderator Group Joined: 20-Oct-2015 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 19665 |
Quote Reply #704 Posted: 25-Sep-2020 at 06:57 |
https://tv21.tv/mk/avtopatot-kichevo-ohrid-koga-konechno-ke-bide-gotov-odgovara-bochvarski-vo-10minuti-na-tv21/ |
|
WolfLeader
Senior Member Joined: 03-Aug-2015 Online Status: Offline Posts: 694 |
Quote Reply #705 Posted: 25-Sep-2020 at 10:23 |
Na Demir Kapija - Smokvica zabelezav nekolku kosini se isklizani , a isto taka i asvaltot na nekolku mesta e propadnat i osteten ,del od zastitnata ograda e ostetena ili pola a nema , na mostovite isto taka propadnati se onie drzacite na pocetok na most sto se spojkite ili kako se vikaat , ne ocekuvav takvo nesto za pat koj sto se vozi ne celi 2 godini Za zal tuka se gleda koj e kvalitetot na izvedbata i normalno odrzuvanjeto se uzasni !!
|
|
The Wild Boy
Senior Member Joined: 19-Jan-2020 Online Status: Offline Posts: 491 |
Quote Reply #706 Posted: 29-Sep-2020 at 15:03 |
Како што увидов на Sentinel, повеќето виадукти, и мостови се поставени, фалат уште неколку ама не се многу.
Мислам дека средина на 2021, па ако нагаѓам некаде околу ноември ќе биде готова оваа делница. |
|
stef4o
Moderator Group Joined: 20-Oct-2015 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 19665 |
Quote Reply #707 Posted: 08-Oct-2020 at 16:57 |
Приоритетен за сите, но без краен рок – за автопатот Кичево-Охрид има пари, но и дополнителни проблеми
https://tv21.tv/mk/prioriteten-za-site-no-bez-kraen-rok-za-avtopatot-kichevo-ohrid-ima-pari-no-i-dopolnitelni-problemi/ |
|
stef4o
Moderator Group Joined: 20-Oct-2015 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 19665 |
Quote Reply #708 Posted: 08-Oct-2020 at 17:13 |
Брисел критикува, Бочварски потврдува – изградбата на автопатот Кичево – Охрид дополнително ќе доцни
https://alfa.mk/brisel-kritikuva-bochvarski-potvrduva-izgradbata-na-avtopatot-kichevo-ohrid-dopolnitelno-ke-doczni/ |
|
stef4o
Moderator Group Joined: 20-Oct-2015 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 19665 |
Quote Reply #709 Posted: 26-Oct-2020 at 18:15 |
od fb
|
|
stef4o
Moderator Group Joined: 20-Oct-2015 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 19665 |
Quote Reply #710 Posted: 01-Nov-2020 at 14:48 |
Кај с.Извор Кичевско(од фб)
|
|
stef4o
Moderator Group Joined: 20-Oct-2015 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 19665 |
Quote Reply #711 Posted: 22-Nov-2020 at 18:05 |
од твитер
|
|
stef4o
Moderator Group Joined: 20-Oct-2015 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 19665 |
Quote Reply #712 Posted: 23-Nov-2020 at 15:07 |
Се прават анализи колку ќе трае изградбата на автопатот Кичево-Охрид и по јуни 2021 година
Јавното претпријатие за државни патишта во моментов работи на анализа за тоа колкав период би се продолжил рокот за изградба на автопатот Кичево-Охрид на Коридорот 8. Сегашниот рок за негово завршување е 30 јуни 2021 година, но веќе е извесно дека по целата автопатска делница долга 57 километри нема да може да се вози на крајот од јуни наредната година. Пробивањето на зададениот рок за завршување на изведбата се должи на ковид-19 пандемијата, која резултираше албанскиот подизведувач во текот на пролетта да не може да ги реализира своите работни обврски поради тоа што границите беа затворени и работниците од Албанија не можеа да влезат во земјава. Исто така, причина за одолговлекувањето е зголемениот обем на работи што треба да се завршат, како што се дополнителниот широк ископ на усеците, изградбата на патниот јазол Требеништа и паралелните пристапни патишта. „Со оглед дека пред нас е зимската сезона која со себе може да донесе и неповолни услови за работа и доколку временските услови дозволуваат, изведувачот е подготвен за нормална работа на терен“, велат за „Мета.мк“ од Јавното претпријатие за државни патишта, додавајќи дека на терен се ангажирани над 650 работници и 220 градежни машини, опрема и возила. Инаку, склучениот договор за докомплетирање на проектната документација за автопатот Кичево-Охрид, како и целокупната проектна документација е завршена и предадена на изведувачот, кој во моментов работи на нивна имплементација. На автопатот Кичево-Охрид се градат 54 објекти, како што се вијадукти, надпатници и потпатници. Досега се завршени 142 пропусти, а на 5 пропусти во моментов се работи. Изведувачот гради 11 потпорни ѕидови, а 23 од нив веќе се комплетирани. 4 мостови и 28 вијадукти периодов се изведуваат, а во изградба се и 19 натпатника и потпатника. Градежни работи се одвиваат и на клучките Арбиново, Издеглавје, Ботун, Мешеишта и Подмоље. Поставени се два слоја асфалт на површина од 215.000 метри квадратни, а извршена е и рехабилитација на постојниот магистрален пат во должина од 25,15 километри со ширина од 10,25 метри и 4 километри со ширина од 7,75 метри. До овој момент, пробиени се околу 95 отсто од целата траса на овој автопат. Автопатот Кичево-Охрид започна да се гради во февруари 2014 година, со кредит подигнат од кинеската Ексим банка. За изведувач на овој проект беше избрана кинеската компанија „Синохидро“. Првичниот рок за изградба беше пробиен, по што владата склучи анекс на договорот за довршување на автопатот до 30 јуни 2021 година. Цената на автопатот требаше да изнесува 374 милиони евра, но со дополнителни анекси неговата вредност се искачи на 598 милиони евра. https://meta.mk/se-pravat-analizi-kolku-kje-trae-izgradbata-na-avtopatot-kichevo-ohrid-i-po-juni-2021-godina/ |
|
my Macedonia
Senior Member Joined: 09-Oct-2008 Location: 🇲🇰🇨🇭 Online Status: Offline Posts: 4077 |
Quote Reply #713 Posted: 23-Nov-2020 at 16:56 |
Од Албанија, па нормално чинат помалку, истото се прави и со мајсторите за куќи и дворови. Може ако се сака тоа е, можно е и дополнително да ангажираат работници. Државата е виновна секако, прави што сакаш до овај датум треба да завршиш не ми е гајле дали ќе ангажираш повеќе или помалку работници. Фирмата треба дури и пенали да си плати ама тоа е, немаме држава.
|
|
stef4o
Moderator Group Joined: 20-Oct-2015 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 19665 |
Quote Reply #714 Posted: 24-Nov-2020 at 12:49 |
ПРЕСЕЧЕН ВОДОТЕКОТ НА САТЕСКА ЗА ДА МИНУВА ТЕШКАТА МЕХАНИЗАЦИЈА ЗА АВТОПАТОТ ОХРИД-КИЧЕВО, ЖИТЕЛИТЕ СТРАВУВААТ ОД ПОПЛАВИ
Со огромни количини песок тампониран е дел од коритото на реката Сатеска кај атарот на Ново Село во Дебарца, за да може тешката механизација која работи на изградба на автопатот Охрид-Кичево да поминува преку реката. Поради нарушениот тек на речната вода, мештаните но и екологистите реагираат на ваквиот, според нив, нечовечен и неодговорен однос кон природата со кој се загрозува животинскиот и растителниот свет во реката. Велат дека секоја непромислена човечка интервенција ги нарушува природните живеалишта и предизвикува големи нарушувања на биодиверзитетот. Направена е еко катастрофа со преградување на реката. Водотекот е прекинат. Доколку се поставеле цевки ќе немаше прекин на водата. Не знам дали е ова направено непромислено но во една ваква состојба загрозен е животинскиот и растителниот свет во реката“, вели Борис Џајкоски од Еколошкото друштво „Грашница“. Месното население ги алармирало надлежните, но од таму уште нема став за можните штети од наносот песок кој го спречи водотекот на Сатеска. Инспекторите излегле на терен но не утврдиле никакви неправилности. „Реагиравме веднаш до сите надлежни институции за да може навреме да се спречи нелегалното извршување на градежни работи врз коритото на реката Сатеска. Реката во овој момент е запрена, се направи една барикада, брана и нема никаков проток, со што може да биде загрозен растителниот и животинскиот свет во самото речно корито. Доколку тоа се направеше на начин како што треба, тогаш немаше да има никаков проблем“, вели Златко Цветаноски, жител од Дебарца. Цветаноски стравува од можни поплави во наредниот период со врнежите од дожд и снег, бидејќи дел од коритото на реката е оштетено. „Доколку се зголеми нивото на водата во наредниот период, а нема нормален тек на реката, може да има опасност од поплавување на околните ниви и имоти на жителите кои се во близина на реката“, вели Цветаноски. Мештаните најавуваат протести, ако надлежните не се огласат и не се надмине проблемот. https://sdk.mk/index.php/dopisna-mrezha/presechen-vodotekot-na-sateska-za-da-minuva-teshkata-mehanizatsija-za-avtopatot-ohrid-kichevo-zhitelite-stravuvaat-od-poplavi/ |
|
The Wild Boy
Senior Member Joined: 19-Jan-2020 Online Status: Offline Posts: 491 |
Quote Reply #715 Posted: 26-Nov-2020 at 03:18 |
До толку еден привремен мост ги мрзи да направат...
|
|
stef4o
Moderator Group Joined: 20-Oct-2015 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 19665 |
Quote Reply #716 Posted: 26-Nov-2020 at 16:51 |
https://www.facebook.com/GD-Granit-AD-Skopje- |
|
The Wild Boy
Senior Member Joined: 19-Jan-2020 Online Status: Offline Posts: 491 |
Quote Reply #717 Posted: 27-Nov-2020 at 03:53 |
|
|
none_ski
Groupie Joined: 17-Jan-2019 Online Status: Offline Posts: 61 |
Quote Reply #718 Posted: 27-Nov-2020 at 09:09 |
Уште минимум година ипол само овој мост нема да е завршен.. Многу споро!
|
|
the more you use your brain, the more brain you will have to use.
|
|
stef4o
Moderator Group Joined: 20-Oct-2015 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 19665 |
Quote Reply #719 Posted: 27-Nov-2020 at 11:06 |
Само пет милиони евра до летото за автопатот Кичево - Охрид
Само 290.134.901 денари се реализирале за автопатот Кичево - Охрид од почетокот на годината па до крајот на јуни, според полугодишниот извештај за 2020 што го објави Јавното претпријатие „Државни патишта“. Ова се средства потрошени од кредитот од кинеската Ексим Банка, додека од јавното претпријатие тврдат дека дополнително го поддржуваат проектот и со свои финансии. Министерот за транспорт и врски, Благој Бочварски минатата недела зборуваше и за автопатот Кичево – Охрид и истакна дека деновиве таму има ангажирани 860 работници со 470 машини и дека изградбата е во полн ек. „Во врска со патот Кичево – Охрид јас сум во комуникација со сите кои работат. Спремни сме да влеземе и во законски измени заради експропријација во некои делови. Таму имаме такви случаи, но имаме и добри сигнали, се работи и оваа есен, има 470 машини, имаме 860 работници на овој проект, 58 отсто од работите се завршени, особено непредвидените клучки, имаме потрошено 350 милиони евра за реализација на овој проект. Не би проценувал рок на завршување, до моментот кога би видел дека целиот проект е завршен, тогаш ќе бидам сигурен. Добар сигнал е дека се одглавуваат проектите и дека се движат работите.“- изјави Бочварски. Од министерството за транспорт и врски не сакаат да прогнозираат кога ќе заврши целосно автопатот Охрид – Кичево, но сметаат дека тој проект напредува. Процентот на реализација на автопатот, според министерот, по првиот проект изнесувал 85 проценти, но по препроектирањето и сите дополнителни работи што се правеа, како додавање клучки и нови косини, процентот на реализација е 55 проценти. „Државни патишта“ за инвестиции од странски кредити, со чии пари главно се градат патиштата во земјата, во првата половина од годината реализирал 1,45 милијарди денари, што е повеќе од двојно помалку во однос на истиот период лани. Инаку во текот на целокупната 2020 предвидено е од странските кредитори да се реализираат 9,13 милијарди денари според програмата, но според полугодишното темпо, тешко дека тоа е изводливо. Во моментов директор на ЈП „Државни патишта“ е Ејуп Рустеми, доскорешниот прв човек на „Македонска пошта“, кој доаѓа на местото на Зоран Китанов. По смената, Китанов е определен за нов член во одборот на директори на Македонски Телеком. https://faktor.mk/samo-pet-milioni-evra-do-letoto-za-avtopatot-kichevo---ohrid- |
|
Vasilij
Senior Member Joined: 09-Jun-2014 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 325 |
Quote Reply #720 Posted: 27-Nov-2020 at 14:07 |
Што е споро е споро, ама ако се работи на ниво овој мост се завршува за 4 до 5 месеци.
|
|
Post Reply | Page <1 3435363738 44> |
Forum Jump | Forum Permissions You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |