build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Инфраструктура > Патишта
  Active Topics Active Topics RSS Feed: Автопат Кичево - Охрид
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Автопат Кичево - Охрид

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 1920212223 44>
Author
Message
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
my Macedonia View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Oct-2008
Location: 🇲🇰🇨🇭
Online Status: Offline
Posts: 4075
  Quote my Macedonia Quote  Post ReplyReply #401 Posted: 24-May-2017 at 17:39
А сега пак почеток 2019... ајде бее...
Back to Top
stef4o View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 20-Oct-2015
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 19539
  Quote stef4o Quote  Post ReplyReply #402 Posted: 08-Jun-2017 at 14:18
Од фб страната на Трансмет








Back to Top
kokimih View Drop Down
Newbiе
Newbiе
Avatar

Joined: 18-Jan-2017
Online Status: Offline
Posts: 12
  Quote kokimih Quote  Post ReplyReply #403 Posted: 09-Jun-2017 at 09:14
Проблеми при изградбата на автопатот Кичево – Охрид.

http://24vesti.mk/problemi-pri-izgradbata-na-avtopatot-kichevo-%E2%80%93-ohrid-kje-poskapi-li-proektot
Back to Top
Obedineta Makedonija View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 23-Aug-2011
Location: Macedonia
Online Status: Offline
Posts: 1741
  Quote Obedineta Makedonija Quote  Post ReplyReply #404 Posted: 09-Jun-2017 at 09:19
Originally posted by kokimih

Проблеми при изградбата на автопатот Кичево – Охрид.

http://24vesti.mk/problemi-pri-izgradbata-na-avtopatot-kichevo-%E2%80%93-ohrid-kje-poskapi-li-proektot


Да да демек сега они дојдоа и ќе го решат, абе нека не објаснуваат - се работи без престан во делови отежнато ама прекин нема на никоја секција!
Создаваме за да имаме, а и тоа што го имаме треба да го чуваме такво какво што е !!!!
Back to Top
Тркало View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 31-Dec-2010
Location: Охрид
Online Status: Offline
Posts: 1179
  Quote Тркало Quote  Post ReplyReply #405 Posted: 11-Jun-2017 at 23:14
Иако имаше други информации, на експресниот пат (2+2) работеа и денеска во недела.Зборувам за делот на струшки Илинден (мислам дека најголем напредок е тука, со оглед на полесниот терен) и Гранит.
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #406 Posted: 21-Jun-2017 at 01:57

Знае ли некој која фирма го има проектирано автопатов, со вакви зашеметувачки грешки?


„Дупка“ од 100 милиони евра на автопатот Кичево-Охрид

Серија проблеми кои се јавија во изградбата на автопатот Кичево-Охрид ќе резултираат во дополнителни трошоци во вредност од околу 100 милиони евра, велат за ДВ извори од надзорот на градбата

Mazedonien%20Autobahnbau%20zwischen%20Ohrid%20und%20Kicevo%20%28DW/M.Jovanovski%29

Изместувањето на трасата поради грешки во проектирањето на автопатот Кичево- Охрид ја запреле изградбата на проектот, а дали и кога градбата ќе продолжи е големо прашање, велат извори на ДВ во надзорот и во владата.
Во документот од извештајот за состојбата со проектот, кој имавме можност да го видиме, се наведуваат серија проблеми и грешки. Според првичните проценки, штетата се проценува на околу 100 милиони евра. Во Владата и во Министерството за транспорт ќе се прават и дополнителни анализи на проблемот.

Премиерот Зоран Заев вчера (понеделник) по средбата со кинеската амбасадорка Лин Лисјен потврди дека има проблеми, не само со автопатот Кичево-Охрид, туку и на делницата Миладиновци-Штип. Заев најави средби со кинескиот изведувач и со другите вклучени страни во проектите со цел изнаоѓање брзо решение.
Изградбата на автопатот Кичево- Охрид веќе неколку месеци е во застој. Извештајот на надзорот покажува дека причината за стопирањето е во сериозните грешки во проектот кои биле утврдени уште пред повеќе месеци.

Грешки и штети
Најголем проблем е утврден во проектирањето на косините на автопатот кои се оценети како „нестабилни“ и тоа на четири делници од автопатот. Од Јавното претпријатие за државни патишта кое е договорна страна во проектот со кинеската компанија „Синохидро“ признаваат дека во проектот биле констатирани повеќе грешки, но велат, тие се исправале во процесот на реализација. Колкави се штетите и што тоа ќе значи за целиот проект допрва ќе треба да се утврдува, вели за Дојче веле директорот на ЈПДП Александар Стојанов.

„Работите на терен според моите информации не се запрени. Грешки во проектите има секогаш, но се снаоѓаме, што е можно се исправа. Нешто некогаш чини повеќе, нешто помалку, меѓутоа се работи на истото. Секогаш има проблеми на такви големи проекти.  До сега сме имале проблеми од аспект на дислокација на земјиште, зголемување на ископите, погрешни категоризации на земјиште од проектот, зголемени површини на земјени маси кои што произлегоа од лошата геологија. Но не можам да шпекулирам. Дали е грешка во проект или на терен тоа треба да се испита. Секој проблем е поединечен и се бара поединечно решение“, вели Стојанов. 

Mazedonien%20Mutter%20Teresa-Highway%20in%20Skopje%20%28DW/P.%20Stojanovski%29

Изградбата на делницата од автопатот Мајка Тереза требаше да чини 373 милиони евра

Штети има, но дали тие ќе чинат дополнителни 100 милиони евра или можеби повеќе Стојанов не сака да шпекулира. За тоа ќе бидат потребни анализи од што ќе зависи дали и од кого ќе се бара одговорност:

„Одговорноста најверојатно допрва ќе се утврдува. Треба да се провери дали воопшто било можно тие грешки да се избегнат, доколку било можно да, но доколку не било можно, тоа е тоа. Нормално е да се направат некои грешки, се работи за траса од автопат во должина од 50 километри, но колкави ќе бидат износите не можам да шпекулирам. Може да излезат поголеми суми на пари, може да се појават дополнителни работи меѓутоа точната сума не може да се каже ниту да се процени. Сите проекти кои се направени се ревидирани и сѐ е правено по сите прописи и процедури. Дали постојат проблеми во тие процедури и прописи не би можел да кажам“, коментира Стојанов.

Промашени косини

Нестабилноста на косините е „проблем кој континуирано се јавува кај усеците и засеците на повеќе делници. Потребна е дополнителна експропријација која произлегува од ублажување на косините на усеците“, се наведува во доверливиот извештај од надзорот на проектот. Поради тоа, ќе биде потребна и дислокација на надземни и подземни инфраструктурни објекти како далекуводи, телефонски кабли и водоводни инсталации, а понатаму и дислокација на индивидуални станбени и стопански објекти кои се сечат со трасата на автопатот.
Од надзорот утврдиле и „неусогласеност меѓу проектната документација и состојбата на терен“. Поради тоа, била утврдена и потреба од претпроектирање и спроведување на правно-административни постапки за изготвување на нови дополнувања на проектите.
На оваа делница беше предвидена изградба на 7 мостови, 22 вијадукти, 6 натпатници, 13 потпатници и еден тунел.

Mazedonien%20Autobahnbau%20zwischen%20Ohrid%20und%20Kicevo%20%28DW/M.Jovanovski%29

Изградбата на автопатот Кичево-Охрид започна во мај 2014 година

Спорен проект

Доколку проценките за дополнителните трошоци од 100 милиони евра се покажат точни, тоа драматично ќе ја зголеми цената на автопатот Кичево-Охрид, кој и онака се сметаше за прескап. И покрај проценките на Агенцијата за патишта дека тој проект би требало да чини околу 270 милиони евра, владата на ВМРО-ДПМНЕ потпиша договор за изградба со кинеска фирма во вредност од 373 милиони евра. Изградбата на автопатиштата беше тематизирана и во ткн. „бомби“ на, тогаш, опозициската СДСМ која тврдеше дека експремиерот Никола Груевски за проектот од кинеската компанија „Синохидро“ барал провизија од 25 милиони евра. Откако министрите во владата на Груевски одбија да го потпишат тендерот со „Синохидро“ договорот беше заклучен преку закон во Собранието на 25 октомври 2013 година. Вкупно,двата проекти за изградба на делниците беа во вредност од 579 милиони евра, или над 5 милиони евра за километар пат. Делницата Миладиновци-Штип е со должина од 47 километри, додека автопатот Кичево-Охрид е со должина од 57 километри. Подизведувачи на проектите се македонските фирми „Гранит“ и „Трансмет“ на Сеад Кочан. Градежните работи на автопатот Кичево-Охрид започнаа на крајот на мај 2014 година.

На интернет-страницата на кинеската компанија „Синохидро“ извесно време стоеше податок дека делницата Миладиновци-Штип ќе чини 30 милиони долари, а Кичево-Охрид околу 56 милиони долари. Откако информацијата стигна до македонските медиуми овие податоци беа избришани од кинеската интернет-страница.


http://www.dw.com/mk/%D0%B4%D1%83%D0%BF%D0%BA%D0%B0-%D0%BE%D0%B4-100-%D0%BC%D0%B8%D0%BB%D0%B8%D0%BE%D0%BD%D0%B8-%D0%B5%D0%B2%D1%80%D0%B0-%D0%BD%D0%B0-%D0%B0%D0%B2%D1%82%D0%BE%D0%BF%D0%B0%D1%82%D0%BE%D1%82-%D0%BA%D0%B8%D1%87%D0%B5%D0%B2%D0%BE-%D0%BE%D1%85%D1%80%D0%B8%D0%B4/a-39322031?maca=maz-rss-maz-pol_makedonija_timemk-4727-xml-mrss
Back to Top
vladegf View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 20-Dec-2009
Location: skopje
Online Status: Offline
Posts: 637
  Quote vladegf Quote  Post ReplyReply #407 Posted: 21-Jun-2017 at 07:22
Прима инженеринг (бившо Маврово), додека геомеханичките елаборати мислам едка ги има правено ГИМ. Усвојувањето на наклонот на косините сепак Прима
Back to Top
Тркало View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 31-Dec-2010
Location: Охрид
Online Status: Offline
Posts: 1179
  Quote Тркало Quote  Post ReplyReply #408 Posted: 21-Jun-2017 at 09:55
Kако се напишани сумиве, само да ги прочиташ косата ќе ти ја кренат.А онака пренесено, сто милиончиња...ситница...
Back to Top
Staro Skopje View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 07-May-2013
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 2692
  Quote Staro Skopje Quote  Post ReplyReply #409 Posted: 21-Jun-2017 at 10:21
Ние ќе си го платиме се' ова, или ќе мора да платат огромни казни и инволвираните (проектант, надзор итн.)? И дали доколку не се сменеше Владата ќе се возеше по опасен автопат?
Градот убав никна, но го откорнаа
Back to Top
vladegf View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 20-Dec-2009
Location: skopje
Online Status: Offline
Posts: 637
  Quote vladegf Quote  Post ReplyReply #410 Posted: 21-Jun-2017 at 10:53
nemoze avtopatot da e opasen. Oni na site 4 delnici si gi oborija naklonite na kosinite, i se e ok vo vrska so toa. Rabotata e sto parite se vekje potroseni i treba da se potrosat barem uste tolku za eksproprijacija i dovrsuvanje. Spored mene nitu ovaa nitu predhodnata vlada nemaat vrska so ova, bijdeki proektot e postar od 15 godini. Toj gi opfaka i naklonite na kosinite, i od niv zavisi kolku ke bide "otvoren" profilot na avtopatot. Toa povlekuva doplnitelna eksproprijacija. Jas rabotev na delnicata na Granit, bas na ublazuvanje na kosinite uste pred 2 godini. Kolicinite za dopolnitelen iskop se merea vo stotici iljadi kubici. E sega seto toa e izvedeno i parite gi nema. Transmet nema nikakva krivica z aova

Edited by vladegf - 21-Jun-2017 at 10:57
Back to Top
my Macedonia View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Oct-2008
Location: 🇲🇰🇨🇭
Online Status: Offline
Posts: 4075
  Quote my Macedonia Quote  Post ReplyReply #411 Posted: 21-Jun-2017 at 11:23
Уште 100милиони хаха абе пола милијарда евра автопат се гради и пак којзнае што ќе добиеме ако воопштоо...
Некој е крив, нека одговара.
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #412 Posted: 21-Jun-2017 at 12:21
Originally posted by vladegf

Прима инженеринг (бившо Маврово), додека геомеханичките елаборати мислам едка ги има правено ГИМ. Усвојувањето на наклонот на косините сепак Прима

Имаш ли идеја како може да се направи грешка од волкав калибар?

И нели постои некаква контрола/надзор/ревизија за проектите, од друг субјект, ама пред да се почне со реализација на градежни работи, односно пред да може грешките од проектната документација да се преточат на терен?



Друга работа што ме збунува е ова:
Потребна е дополнителна експропријација која произлегува од ублажување на косините на усеците“, се наведува во доверливиот извештај од надзорот на проектот.

Зошто дополнителната експропријација би била толку скапа? Со оглед на трасата на автопатов, претпоставувам дека најголем дел од земјиштето потребно за ублажување на косините е државно земјиште. Дали пропуштам нешто?



Инаку се сеќавам дека за Прима инженеринг после ланската трагична поплава имаше обвинувања и во врска со проектот за скопската обиколницата. Не знам дали тие обвинувања беа основани, но доколку има вистина,  навистина не знам што да кажам.

Back to Top
vladegf View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 20-Dec-2009
Location: skopje
Online Status: Offline
Posts: 637
  Quote vladegf Quote  Post ReplyReply #413 Posted: 21-Jun-2017 at 13:04
Во моментов јас циљам кон ревизијата. Сепак амин на проектите они даваат нели. За ваквите работи ревиден е градежен факултет.

за втората работа,
Скапо е и долготрајно, како дислоцирање на далноводи, сеча на дрва, а отиден е профилот на автопатот по 50-тина метри лево и десно, а скородел од трасата е во ископ од десна страна (први 10 км кои ги работи Гранит). а како што спомнав веке ппотроешни се многу од парите за да се доведе до оваа состојба како до сега.Ценовно, од она сшто е по динамички план и тоа до сега, е можам да кажам мултиплицирано.
Back to Top
Clark View Drop Down
Newbiе
Newbiе


Joined: 30-May-2017
Online Status: Offline
Posts: 0
  Quote Clark Quote  Post ReplyReply #414 Posted: 21-Jun-2017 at 22:50
Смешно е да слушаш и читаш како автопат е промашен заради косини и усеци, да бидам искрен, и не се разбирам ама ич!
Или па, автопат да биде промашен заради нерешени имотно-правни односи. Па чекајте, нели за да се направи автопат, се праќаат инеженери кои треба да утврдат каде ќе оди тој автопат, колку ќе чини, кроз чии ниви, плацеви и меѓи ќе поминува. Не е ова прелетување преку планина со хеликоптер, автопат се прави!

Или стварно не ги бивало Кинезиве, или пак, си ги бараат "провизиите" назад... "па ќе правиме мубает" работава излага.
Back to Top
FoSsiL View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Mar-2009
Location: Аеродром
Online Status: Offline
Posts: 4699
  Quote FoSsiL Quote  Post ReplyReply #415 Posted: 22-Jun-2017 at 00:11
Ако ја добро сфаќам... Тргаш да го праиш Велес - Скопје и на крај завршуваш со поблага верзија на Скопје - Велес.
Македонија - Земја на чудата!
Back to Top
vladegf View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 20-Dec-2009
Location: skopje
Online Status: Offline
Posts: 637
  Quote vladegf Quote  Post ReplyReply #416 Posted: 22-Jun-2017 at 09:32
Оската (трасата) не е утната ниту 1 цм ни лево ни десно. Новираните се неписмени и за да направат поголема драма и читаност пишуваат глупости. Проблемот е како што реков во косините на усеците, што мора да се поблаги и со самото тоа е проширен профилот на самиот автопат.
Back to Top
vladegf View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 20-Dec-2009
Location: skopje
Online Status: Offline
Posts: 637
  Quote vladegf Quote  Post ReplyReply #417 Posted: 22-Jun-2017 at 10:01


еве приказ на делот на првите 10 км на гранит како е проектирано (магента линија), а како е изведено (црвена линија)

Edited by vladegf - 22-Jun-2017 at 10:03
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #418 Posted: 22-Jun-2017 at 10:11
WOW!

Не утнале баш за малце...
Back to Top
<Fresno> View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 13-Jun-2010
Online Status: Offline
Posts: 1108
  Quote <Fresno> Quote  Post ReplyReply #419 Posted: 22-Jun-2017 at 10:53
Изведеното е подобро бидејќи е поблага косината или?
Back to Top
vladegf View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 20-Dec-2009
Location: skopje
Online Status: Offline
Posts: 637
  Quote vladegf Quote  Post ReplyReply #420 Posted: 22-Jun-2017 at 12:01

tokmu taka, samo sto site pari im otishle tamu
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 1920212223 44>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.172 seconds.

Copyright ©2007 - 2024  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.