build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Инфраструктура > Патишта
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Автопат Кичево - Охрид

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 2829303132 44>
Author
Message
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
Џоле View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 23-Apr-2013
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 15041
  Quote Џоле Quote  Post ReplyReply #581 Posted: 04-Feb-2020 at 10:16
Се чини дека се работи на проектов...

Поради минирање прекин на сообраќајот на правецoт Кичево – Охрид

На патниот правец Кичево-Охрид денеска од 12 до 15 часот ќе има прекин на сообраќајот во време траење од 15-20 минути.

Како што соопштија од ЈП Македонијапат прекинот е поради изведување градежни работи (минирање) на делот Пресека-Врбјани.

https://plusinfo.mk/%d0%bf%d0%be%d1%80%d0%b0%d0%b4%d0%b8-%d0%bc%d0%b8%d0%bd%d0%b8%d1%80%d0%b0%d1%9a%d0%b5-%d0%bf%d1%80%d0%b5%d0%ba%d0%b8%d0%bd-%d0%bd%d0%b0-%d1%81%d0%be%d0%be%d0%b1%d1%80%d0%b0%d1%9c%d0%b0%d1%98%d0%be/
За сè има вторпат
Back to Top
ironm View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 07-Jun-2018
Location: Frankfurt
Online Status: Offline
Posts: 886
  Quote ironm Quote  Post ReplyReply #582 Posted: 05-Feb-2020 at 10:27
Никогаш не застанаа со работа, но постојано се работи со минимално темпо.
Back to Top
Dzeksi View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Apr-2012
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 412
  Quote Dzeksi Quote  Post ReplyReply #583 Posted: 05-Feb-2020 at 14:52
cekaat da vlezeme u nato za da ubrzaat
Back to Top
Џоле View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 23-Apr-2013
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 15041
  Quote Џоле Quote  Post ReplyReply #584 Posted: 06-Feb-2020 at 13:57
Фоткиве се од 2 февруари (извор: твитер)...



За сè има вторпат
Back to Top
The Wild Boy View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Jan-2020
Online Status: Offline
Posts: 491
  Quote The Wild Boy Quote  Post ReplyReply #585 Posted: 07-Feb-2020 at 15:12
Дали со ова ќе биде и Струга поврзана со Автопат?
Знам дека автопатот е од Кичево до Охрид, но Струга не е далеку.
Back to Top
MKDSTRUGA View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 20-Jun-2018
Online Status: Offline
Posts: 456
  Quote MKDSTRUGA Quote  Post ReplyReply #586 Posted: 07-Feb-2020 at 15:26
Predviden e krak od Trebenishta do Struga, no istiot ne e del od ovoj proekt. Neznam dali voopsto e izvedneo ili zapocnato proektiranje. Ideata e ovoj krak da odi do granichniot premin Kjafasan so sto bi se zatvoril zapadniot krak na Koridorot 8. Mislam deka beshe najavuvan od dvete partii kako proekt, no dosega nema nisti po konkretno.
Back to Top
WolfLeader View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 03-Aug-2015
Online Status: Offline
Posts: 694
  Quote WolfLeader Quote  Post ReplyReply #587 Posted: 07-Feb-2020 at 16:07
Mislam deka za sega toj proekt Struga- Trebenista voopsto ne e vo plan za izgradba , samo e najavuvan kako proekt.
Back to Top
ironm View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 07-Jun-2018
Location: Frankfurt
Online Status: Offline
Posts: 886
  Quote ironm Quote  Post ReplyReply #588 Posted: 07-Feb-2020 at 16:12
Кракот Требеништа - Струга е проектиран, но нема да се реализира во таква форма поради критиките од УНЕСКО, бидејќи делницата поминува низ УНЕСКО зоната. Не мислам ниту дека ќе се нафати некој да направи нешто за проектот најмалку во следниве 5 години.
Back to Top
alexsend View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 11-May-2011
Location: Скопје, Центар
Online Status: Offline
Posts: 2085
  Quote alexsend Quote  Post ReplyReply #589 Posted: 07-Feb-2020 at 18:19
Фактор е и тоа што албанската страна реши да се поврзува автопатски со Дебар, а не со Струга, спротивно на Коридорот 8...
Јас Скопје никогаш не сум го замислувал вака.
Back to Top
daci92 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 10-Dec-2012
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 1937
  Quote daci92 Quote  Post ReplyReply #590 Posted: 07-Feb-2020 at 21:06
Originally posted by alexsend

Фактор е и тоа што албанската страна реши да се поврзува автопатски со Дебар, а не со Струга, спротивно на Коридорот 8...


Албанската страна не гради автопат кон Дебар, туку обичен регионален пат што неможе ни магистрала да се нарече бидејќи ќе биде ограничена на максимални 60 км/ч .

Тоталната ширина на тој пат е 7.5 м , на некој места и помалку.
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #591 Posted: 07-Feb-2020 at 22:40
Originally posted by The Wild Boy

Дали со ова ќе биде и Струга поврзана со Автопат?
Знам дека автопатот е од Кичево до Охрид, но Струга не е далеку.


На нет може да се најде по некој документ за овој автопат. На хартија постои, но како што пишаа и другите, во догледна иднина ќе остане само на хартија.

Back to Top
ironm View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 07-Jun-2018
Location: Frankfurt
Online Status: Offline
Posts: 886
  Quote ironm Quote  Post ReplyReply #592 Posted: 08-Feb-2020 at 10:39
Тоа што Албанија гради пат кон Дебар кој како што кажа daci92 не е автопат, воопшто не е фактор за прекинот на овој проект. Минатата власт беа спремни да го реализираат и покрај тоа што многу еко организации и граѓани беа против овој проект и кога дојде новата власт го стопира проектот заедно со неколку други (пругата Кичево - Охрид, автопат Струга - Ќафасан, експресен пат Охрид - Пештани и ски центар на Галичица), бидејќи УНЕСКО во нивните реактивни мисии сите тие проекти ги наведе како проблем што треба да го решиме ако сакаме да го задржиме статусот.

Конкретно проблемот со Требеништа - Струга е како што кажав во претходниот пост тоа што делницата е во УНЕСКО зоната, односно поминува низ прекуграничен биосферен резерват кој ние сами (министерство за животна средина) сме побарале да се прогласи, а потоа истото министерство дава мислење дека нема да има влијание врз животната средина. Истиот случај е со Охрид - Пештани кој поминува низ националниот парк, а министерството (во минатата власт) сметало дека ни таму нема да има влијание врз животната средина.

Во моментов колку што знам државава добива стручна помош за тоа како да се реши делницата Струга - Ќафасан во однос на автопатско и железничко решение, со тоа што веројатно наместо Струга - Лин, би се одело на делница Струга - Прењас која всушност би чинела многу повеќе.
Back to Top
<Fresno> View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 13-Jun-2010
Online Status: Offline
Posts: 1112
  Quote <Fresno> Quote  Post ReplyReply #593 Posted: 08-Feb-2020 at 19:40
Кој е бенефитот за државава што има регион заштитен од УНЕСКО? И не е ли изводливо да се направи автопат (или експресен до Пештани) што ќе вклучува премини за животни, звучни бариери и што и да треба за да не смета на биосферата? Не гледам како постоечкиот хаотичен сообраќај (особено Охрид - Св. Наум) е ок, а некои идни решенија во старт се проблем, без било какво разгледување на модерни технологии што се користат низ светов.
Back to Top
ehrlich View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 31-May-2012
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 1365
  Quote ehrlich Quote  Post ReplyReply #594 Posted: 08-Feb-2020 at 21:52



Постоечкиот хаотичен сообраќај е навистина проблем и мислам дека може далеку да се регулира ако се оствареше идејата за бродски сообраќај од Охрид до Свети Наум со попатни застанувања во сите места.

Исто така, јас не мислам дека ова што го викаш ти современ пат на Галичица различен од постоечкиот со издржан проект да не им биде прифатен, туку тие сакаат со обичен проект како што прават насекаде и тука да направат. А така не може реално. Дефинитивно треба нов пат Охрид-Свети Наум.
Back to Top
ironm View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 07-Jun-2018
Location: Frankfurt
Online Status: Offline
Posts: 886
  Quote ironm Quote  Post ReplyReply #595 Posted: 08-Feb-2020 at 22:21
Така е, да беше понуден проект каде ќе беа земени сите тие сегменти во предвид веројатно ниту УНЕСКО, ниту еко здруженија ќе се бунеа. Овие се проекти во стилот на експресен пат Штип - Радовиш со тоа што ова е насред еден од само три национални паркови во државава и регион под заштита на УНЕСКО.

Кој е бенефитот за државава што има регион заштитен од УНЕСКО? Ако Охридскиот регион не беше заштитен од УНЕСКО сега единствена туристичка атракција(?) ќе беше Скопје 2014.
Back to Top
Џоле View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 23-Apr-2013
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 15041
  Quote Џоле Quote  Post ReplyReply #596 Posted: 26-Feb-2020 at 17:58
На фејсбук профилот на новинарката Милка Смилевска има објавено неколку фотографии од вијадуктот кај Добреноец, од 19 декември 2019.











За сè има вторпат
Back to Top
<Fresno> View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 13-Jun-2010
Online Status: Offline
Posts: 1112
  Quote <Fresno> Quote  Post ReplyReply #597 Posted: 26-Feb-2020 at 23:53
Originally posted by ironm

Кој е бенефитот за државава што има регион заштитен од УНЕСКО? Ако Охридскиот регион не беше заштитен од УНЕСКО сега единствена туристичка атракција(?) ќе беше Скопје 2014.

Веројатно ќе беше. Но, сепак не гледам дека заштитата функционира доволно. Дивоградби, унаказени стари фасади, транзициска архитектура, узурпиран јавен простор има и сега. Природата исто е цело време загрозена, еден колектор не функционира како што треба и е парцијален.

Инаку ќе биде интересен автопатов за возење.
Back to Top
The Wild Boy View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Jan-2020
Online Status: Offline
Posts: 491
  Quote The Wild Boy Quote  Post ReplyReply #598 Posted: 27-Feb-2020 at 10:36
Тоа е единствениот виадукт кој што не е завршен, или има уште овакви на овој автопат?
Back to Top
ironm View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 07-Jun-2018
Location: Frankfurt
Online Status: Offline
Posts: 886
  Quote ironm Quote  Post ReplyReply #599 Posted: 27-Feb-2020 at 19:32
Originally posted by <Fresno>

Originally posted by ironm

Кој е бенефитот за државава што има регион заштитен од УНЕСКО? Ако Охридскиот регион не беше заштитен од УНЕСКО сега единствена туристичка атракција(?) ќе беше Скопје 2014.

Веројатно ќе беше. Но, сепак не гледам дека заштитата функционира доволно. Дивоградби, унаказени стари фасади, транзициска архитектура, узурпиран јавен простор има и сега. Природата исто е цело време загрозена, еден колектор не функционира како што треба и е парцијален.

Инаку ќе биде интересен автопатов за возење.

УНЕСКО може да го заштити Охрид преку стручни мислења, експертиза (техничка асистенција и професионален тренинг), градење визија со властите, а бара од истите да креираат планови за менаџирање и системи за известување. Тие не можат да ги напишат нашите закони, ниту да ги спроведат. Заштитата функционира онолку колку што сме ние спремни да прифатиме.
Back to Top
alexsend View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 11-May-2011
Location: Скопје, Центар
Online Status: Offline
Posts: 2085
  Quote alexsend Quote  Post ReplyReply #600 Posted: 27-Feb-2020 at 20:12
Многу високо ова...страшно за возење
Јас Скопје никогаш не сум го замислувал вака.
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 2829303132 44>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.258 seconds.

Copyright ©2007 - 2024  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.