Автопат Кичево - Охрид |
Post Reply | Page <1 2829303132 44> |
Author | ||
Џоле
Moderator Group Joined: 23-Apr-2013 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 15077 |
Quote Reply #581 Posted: 04-Feb-2020 at 10:16 | |
Се чини дека се работи на проектов...
Поради минирање прекин на сообраќајот на правецoт Кичево – Охрид На патниот правец Кичево-Охрид денеска од 12 до 15 часот ќе има прекин на сообраќајот во време траење од 15-20 минути. Како што соопштија од ЈП Македонијапат прекинот е поради изведување градежни работи (минирање) на делот Пресека-Врбјани. https://plusinfo.mk/%d0%bf%d0%be%d1%80%d0%b0%d0%b4%d0%b8-%d0%bc%d0%b8%d0%bd%d0%b8%d1%80%d0%b0%d1%9a%d0%b5-%d0%bf%d1%80%d0%b5%d0%ba%d0%b8%d0%bd-%d0%bd%d0%b0-%d1%81%d0%be%d0%be%d0%b1%d1%80%d0%b0%d1%9c%d0%b0%d1%98%d0%be/ |
||
За сè има вторпат
|
||
ironm
Senior Member Joined: 07-Jun-2018 Location: Frankfurt Online Status: Offline Posts: 886 |
Quote Reply #582 Posted: 05-Feb-2020 at 10:27 | |
Никогаш не застанаа со работа, но постојано се работи со минимално темпо.
|
||
Dzeksi
Senior Member Joined: 01-Apr-2012 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 412 |
Quote Reply #583 Posted: 05-Feb-2020 at 14:52 | |
cekaat da vlezeme u nato za da ubrzaat
|
||
Џоле
Moderator Group Joined: 23-Apr-2013 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 15077 |
Quote Reply #584 Posted: 06-Feb-2020 at 13:57 | |
Фоткиве се од 2 февруари (извор: твитер)...
|
||
За сè има вторпат
|
||
The Wild Boy
Senior Member Joined: 19-Jan-2020 Online Status: Offline Posts: 491 |
Quote Reply #585 Posted: 07-Feb-2020 at 15:12 | |
Дали со ова ќе биде и Струга поврзана со Автопат?
Знам дека автопатот е од Кичево до Охрид, но Струга не е далеку. |
||
MKDSTRUGA
Senior Member Joined: 20-Jun-2018 Online Status: Offline Posts: 456 |
Quote Reply #586 Posted: 07-Feb-2020 at 15:26 | |
Predviden e krak od Trebenishta do Struga, no istiot ne e del od ovoj proekt. Neznam dali voopsto e izvedneo ili zapocnato proektiranje. Ideata e ovoj krak da odi do granichniot premin Kjafasan so sto bi se zatvoril zapadniot krak na Koridorot 8. Mislam deka beshe najavuvan od dvete partii kako proekt, no dosega nema nisti po konkretno.
|
||
WolfLeader
Senior Member Joined: 03-Aug-2015 Online Status: Offline Posts: 694 |
Quote Reply #587 Posted: 07-Feb-2020 at 16:07 | |
Mislam deka za sega toj proekt Struga- Trebenista voopsto ne e vo plan za izgradba , samo e najavuvan kako proekt.
|
||
ironm
Senior Member Joined: 07-Jun-2018 Location: Frankfurt Online Status: Offline Posts: 886 |
Quote Reply #588 Posted: 07-Feb-2020 at 16:12 | |
Кракот Требеништа - Струга е проектиран, но нема да се реализира во таква форма поради критиките од УНЕСКО, бидејќи делницата поминува низ УНЕСКО зоната. Не мислам ниту дека ќе се нафати некој да направи нешто за проектот најмалку во следниве 5 години.
|
||
alexsend
Senior Member Joined: 11-May-2011 Location: Скопје, Центар Online Status: Offline Posts: 2085 |
Quote Reply #589 Posted: 07-Feb-2020 at 18:19 | |
Фактор е и тоа што албанската страна реши да се поврзува автопатски со Дебар, а не со Струга, спротивно на Коридорот 8...
|
||
Јас Скопје никогаш не сум го замислувал вака.
|
||
daci92
Senior Member Joined: 10-Dec-2012 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 1937 |
Quote Reply #590 Posted: 07-Feb-2020 at 21:06 | |
Албанската страна не гради автопат кон Дебар, туку обичен регионален пат што неможе ни магистрала да се нарече бидејќи ќе биде ограничена на максимални 60 км/ч .
Тоталната ширина на тој пат е 7.5 м , на некој места и помалку. |
||
Cloverstack
Admin Group Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
Quote Reply #591 Posted: 07-Feb-2020 at 22:40 | |
На нет може да се најде по некој документ за овој автопат. На хартија постои, но како што пишаа и другите, во догледна иднина ќе остане само на хартија. |
||
ironm
Senior Member Joined: 07-Jun-2018 Location: Frankfurt Online Status: Offline Posts: 886 |
Quote Reply #592 Posted: 08-Feb-2020 at 10:39 | |
Тоа што Албанија гради пат кон Дебар кој како што кажа daci92 не е автопат, воопшто не е фактор за прекинот на овој проект. Минатата власт беа спремни да го реализираат и покрај тоа што многу еко организации и граѓани беа против овој проект и кога дојде новата власт го стопира проектот заедно со неколку други (пругата Кичево - Охрид, автопат Струга - Ќафасан, експресен пат Охрид - Пештани и ски центар на Галичица), бидејќи УНЕСКО во нивните реактивни мисии сите тие проекти ги наведе како проблем што треба да го решиме ако сакаме да го задржиме статусот.
Конкретно проблемот со Требеништа - Струга е како што кажав во претходниот пост тоа што делницата е во УНЕСКО зоната, односно поминува низ прекуграничен биосферен резерват кој ние сами (министерство за животна средина) сме побарале да се прогласи, а потоа истото министерство дава мислење дека нема да има влијание врз животната средина. Истиот случај е со Охрид - Пештани кој поминува низ националниот парк, а министерството (во минатата власт) сметало дека ни таму нема да има влијание врз животната средина. Во моментов колку што знам државава добива стручна помош за тоа како да се реши делницата Струга - Ќафасан во однос на автопатско и железничко решение, со тоа што веројатно наместо Струга - Лин, би се одело на делница Струга - Прењас која всушност би чинела многу повеќе. |
||
<Fresno>
Senior Member Joined: 13-Jun-2010 Online Status: Offline Posts: 1113 |
Quote Reply #593 Posted: 08-Feb-2020 at 19:40 | |
Кој е бенефитот за државава што има регион заштитен од УНЕСКО? И не е ли изводливо да се направи автопат (или експресен до Пештани) што ќе вклучува премини за животни, звучни бариери и што и да треба за да не смета на биосферата? Не гледам како постоечкиот хаотичен сообраќај (особено Охрид - Св. Наум) е ок, а некои идни решенија во старт се проблем, без било какво разгледување на модерни технологии што се користат низ светов.
|
||
ehrlich
Senior Member Joined: 31-May-2012 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 1365 |
Quote Reply #594 Posted: 08-Feb-2020 at 21:52 | |
Постоечкиот хаотичен сообраќај е навистина проблем и мислам дека може далеку да се регулира ако се оствареше идејата за бродски сообраќај од Охрид до Свети Наум со попатни застанувања во сите места. Исто така, јас не мислам дека ова што го викаш ти современ пат на Галичица различен од постоечкиот со издржан проект да не им биде прифатен, туку тие сакаат со обичен проект како што прават насекаде и тука да направат. А така не може реално. Дефинитивно треба нов пат Охрид-Свети Наум. |
||
ironm
Senior Member Joined: 07-Jun-2018 Location: Frankfurt Online Status: Offline Posts: 886 |
Quote Reply #595 Posted: 08-Feb-2020 at 22:21 | |
Така е, да беше понуден проект каде ќе беа земени сите тие сегменти во предвид веројатно ниту УНЕСКО, ниту еко здруженија ќе се бунеа. Овие се проекти во стилот на експресен пат Штип - Радовиш со тоа што ова е насред еден од само три национални паркови во државава и регион под заштита на УНЕСКО.
Кој е бенефитот за државава што има регион заштитен од УНЕСКО? Ако Охридскиот регион не беше заштитен од УНЕСКО сега единствена туристичка атракција(?) ќе беше Скопје 2014. |
||
Џоле
Moderator Group Joined: 23-Apr-2013 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 15077 |
Quote Reply #596 Posted: 26-Feb-2020 at 17:58 | |
На фејсбук профилот на новинарката Милка Смилевска има објавено неколку фотографии од вијадуктот кај Добреноец, од 19 декември 2019.
|
||
За сè има вторпат
|
||
<Fresno>
Senior Member Joined: 13-Jun-2010 Online Status: Offline Posts: 1113 |
Quote Reply #597 Posted: 26-Feb-2020 at 23:53 | |
Веројатно ќе беше. Но, сепак не гледам дека заштитата функционира доволно. Дивоградби, унаказени стари фасади, транзициска архитектура, узурпиран јавен простор има и сега. Природата исто е цело време загрозена, еден колектор не функционира како што треба и е парцијален. Инаку ќе биде интересен автопатов за возење. |
||
The Wild Boy
Senior Member Joined: 19-Jan-2020 Online Status: Offline Posts: 491 |
Quote Reply #598 Posted: 27-Feb-2020 at 10:36 | |
Тоа е единствениот виадукт кој што не е завршен, или има уште овакви на овој автопат?
|
||
ironm
Senior Member Joined: 07-Jun-2018 Location: Frankfurt Online Status: Offline Posts: 886 |
Quote Reply #599 Posted: 27-Feb-2020 at 19:32 | |
УНЕСКО може да го заштити Охрид преку стручни мислења, експертиза (техничка асистенција и професионален тренинг), градење визија со властите, а бара од истите да креираат планови за менаџирање и системи за известување. Тие не можат да ги напишат нашите закони, ниту да ги спроведат. Заштитата функционира онолку колку што сме ние спремни да прифатиме. |
||
alexsend
Senior Member Joined: 11-May-2011 Location: Скопје, Центар Online Status: Offline Posts: 2085 |
Quote Reply #600 Posted: 27-Feb-2020 at 20:12 | |
Многу високо ова...страшно за возење
|
||
Јас Скопје никогаш не сум го замислувал вака.
|
||
Post Reply | Page <1 2829303132 44> |
Forum Jump | Forum Permissions You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |