Автопат Кичево - Охрид |
Post Reply | Page <1 3233343536 44> |
Author | ||
<Fresno>
Senior Member Joined: 13-Jun-2010 Online Status: Offline Posts: 1110 |
Quote Reply #661 Posted: 08-Jul-2020 at 13:47 | |
Експресен пат е и тоа како потребен, нормално, што ќе ги задоволува сите стандарди со премини за животни, звучна изолација итн. Во развиена држава одамна ќе беше изграден, а постоечкиот ќе беше пренаменет за пешаци и велосипеди + некаков еко јавен превоз.
Не е проблемот ниту само во Пештани, ни кај полицијата. Треба добар сообраќаен коридор врзан со сите плажи и населени места барем до Градиште и обезбедени паркинг зони. |
||
ironm
Senior Member Joined: 07-Jun-2018 Location: Frankfurt Online Status: Offline Posts: 886 |
Quote Reply #662 Posted: 08-Jul-2020 at 13:53 | |
Од кои причини е и тоа како потребен? Со оглед на тоа што зборуваш за коридор врзан со сите плажи ми делува дека воопшто не си го ни погледнал проектот за експресниот пат и да видиш на која висина е, но сепак даваш мислење. Посочи примери на развиени држави каде поминува експресен пат или автопат низ национален парк.
Обично тие што предлагаат инфраструктурни проекти од такви размери во заштитена природа се оние кои никогаш не ја ни посетиле истата туку само ја виделе на карта или ја гледале од далеку. |
||
<Fresno>
Senior Member Joined: 13-Jun-2010 Online Status: Offline Posts: 1110 |
Quote Reply #663 Posted: 08-Jul-2020 at 14:16 | |
Ти го спомна експресниот пат по проектот на претходната влада со цел да поентираш некако за автопатов, јас кажав мислење за експресен пат над постоечкиот како концепт. Не знам каде поминува и не ме интересира, бидејќи тој проект веројатно не ги вклучува еколошките стандарди за да го поддржам. Сепак, го немам видено, оставам можност и да е ок.
Низ годиниве добро го имам запознаено тој предел и вака лаички не гледам зашто би требало да биде многу над постоечкиот пат и да не е можно да биде безбедно направен за околината. Постоечката ситуација е неодржлива дури и за сегашниот број на туристи што е минорен во споредба со тој кон кој треба да се стремиме. |
||
ironm
Senior Member Joined: 07-Jun-2018 Location: Frankfurt Online Status: Offline Posts: 886 |
Quote Reply #664 Posted: 08-Jul-2020 at 14:29 | |
Тоа е главната поента, луѓе на кои всушност и не им е гајле, но чувствуваат потреба сепак да кажат нешто.
|
||
user8642
Senior Member Joined: 18-May-2020 Online Status: Offline Posts: 2018 |
Quote Reply #665 Posted: 08-Jul-2020 at 14:45 | |
Глуп поглед, значи у Маврово не треба да има ниеден пат, ај да ги струшиме сите. Националните паркови не се резервати опустошени и да не смее да припари човек. Напротив, паметно се стопанисуваат, а експресниот пат е токму во заштита на националниот парк. Кај нас политички мотивирани групи повремено кампањски се појавуваат со единствена намера на противничката партија да им ги срушат проектите, затоа падна Бошков Мост, затоа шпадна Луково Поле, затоа еве паѓа експресниот пат во подножјето на Галичица, затоа за малку ќе паднеше и булеварот низ Ќерамидница. Абре во свет 5Г ќе пропадне како технологија на иднината заради задкулисни геополитички игри на големите сетски сили и производители на опрема. Ама редовно ќе има вакви кусогледи кленови што ќе гризаат на сите фрлени јадици од било која страна. Патот во подножјето на Галичица драстично ќе намали загадувања, ќе стави граница некаква до каде е градењето која сега ја нема, ќе се стигнува побрзо, што повеќе? И после јас сум вреѓал, не бе сами се вреѓате со демонстирање на јавна сцена такво ниско ниво на сваќање на работите.
|
||
AmyntA
Groupie Joined: 07-Nov-2011 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 91 |
Quote Reply #666 Posted: 08-Jul-2020 at 14:52 | |
Навистина ми се гади од лицемери и лажни душегрижници. |
||
<Fresno>
Senior Member Joined: 13-Jun-2010 Online Status: Offline Posts: 1110 |
Quote Reply #667 Posted: 08-Jul-2020 at 15:36 | |
Погрешно си ме сфатил, не ми е гајле за тој стар проект бидејќи знам дека нема да се реализира во таква форма. И не извлекувај заклучоци од ракав, исто и јас можам да кажам - не ти е гајле за равојот на туризмот во Охрид бидејќи не сакаш експресен пат - но знам дека не е тоа случај. |
||
Marxentric
Senior Member Joined: 27-Apr-2020 Location: Paionia Online Status: Offline Posts: 334 |
Quote Reply #668 Posted: 08-Jul-2020 at 17:11 | |
Не знам како ја штитиме природата и националните паркови со овие тесни и узурпирани патишта што ги имаме низ Маврово и околу Охридско Езеро? Реално, гнасен народ сме што фрла ѓубриште кај стигне, па според таа логика, ако експресниот пат е со ограничен пристап и поголема брзина, нема да има толкави застои, загадувањето, а и депониите ќе се помалку. Нашите природни убавини нема да ги уништи асфалтот, туку несовесните (и несанкционирани) граѓани.
|
||
mile_ohrid
Newbiе Joined: 19-Nov-2015 Location: Ohrid Online Status: Offline Posts: 3 |
Quote Reply #669 Posted: 09-Jul-2020 at 08:38 | |
Комплетно се сложувам со изјавата.
|
||
The Wild Boy
Senior Member Joined: 19-Jan-2020 Online Status: Offline Posts: 491 |
Quote Reply #670 Posted: 09-Jul-2020 at 11:51 | |
Исто.
Џабе и да градиме автопатишта со 8 па и 10 ленти, кога имаме несовесни граѓани кои што фрлаат каде ќе најдат, од тоа повеќе природата се уништува реално. Да видите, пријателка на моите кажуваше маж и 90 и некоја бил во Австрија со пријатели негово, и фрлиле некој голем лист (плакат) на автопатот. Мислеле дека нема да ги пронајдат дека фрлиле ѓубре, арно ама за недела дена им тропнала полиција на врата, и одма казна да плаќаат. Оти тој плакатот они го искинале, мислеле дека нема да ги пронајдат, ама ете полицијата го доставила од ново плакатот и ги пронашле. После казна кркање. Во Унгарија постои поскапо решение, и побезбедно. 80 - 90% од автопатиштата таму се со ограда. Не ѓубре, туку ни животно не смее да помине, а и за животните мислам има мостови. Кај нас ова ќе се реши со поставување паркинг места, баш како оние во Европа, со тоалети, со корпи за ѓубре, и со редовно чистење и оддржување. Грција има, ама не им се сите чисти, почни се со графити и смрдат. Унгарија и така и така. Хрватска нема лоши паркинг места исто така. Германија според мене има нај оддржување на паркинг местата, тоалетите, и редовно го чистат отпадот. Како што може да местат 4 - 5 патарини на смешни ~150 km автопат, и да си лапаат пари за нив, можат и соодветни паркинг места, јавни тоалети, и корпи да наместат. После тоа може да збориме за колку тоа се штетни автопатиштата за природата. |
||
user8642
Senior Member Joined: 18-May-2020 Online Status: Offline Posts: 2018 |
Quote Reply #671 Posted: 09-Jul-2020 at 11:57 | |
Како може да споредувате проекти од типот на изградба на нов пат кој е долгогодишен проект од милиони евра цена, да споредувате со тотално оперативни прашања дали се собирал отпадот, граѓаните фрлале не фрлале. Па уште џабе биле патиштата ако не биле чисти. Ја прв со две раце ќе потпишам Македонија да ги изгради сите автопати предвидени макар и ако цената за тоа биде да бидат цело време потрупани со ѓубре. Абре тоа се неспоредливи прашања, големината им е неспоредлива, капитална инвестиција не се става на кантар со оперативна култура и функционалност. Како можете да ги мешате овие работи?
|
||
Cloverstack
Admin Group Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
Quote Reply #672 Posted: 09-Jul-2020 at 12:24 | |
Фрлањето ѓубре би било само еден минорен, практично занемарлив еколошки ефект од изградбата и функционирањето на експресен пат низ Галичица. Со оглед на зацртаната траса, и со оглед во која држава живееме, тешко е да се поверува дека митигирањето на еколошките проблеми било земено сериозно при проектирањето. Уште повеќе, со оглед на тоа како тогашната власт имаше склоност да избрзува со реализација на недопечени проекти (Кичево-Охрид е најеклатантен пример), просторот за сомнеж е огромен. Сепак не можам да дадам финален суд дали е подобро да се гради или да не се гради експресниот пат, затоа што имам премалку информации. Но немам доволно информации затоа што ниту проектот, ниту студијата за влијание врз животната средина, ниту било кој друг значаен документ за проектот никогаш не беше јавно достапен на сајтот на некоја државна институција. Тоа само по себе кажува многу за еден проект што треба да се гради во национален парк. |
||
Marxentric
Senior Member Joined: 27-Apr-2020 Location: Paionia Online Status: Offline Posts: 334 |
Quote Reply #673 Posted: 09-Jul-2020 at 14:22 | |
Поентата беше дали да се гради или не поради еколошки причини, па следствено на тоа е очекувано да се искоментира дека нашата природа, вода, земја се загадува од несовесните индивидуи, а не од асфалтот. Јас сум за градење, потребни се 600 км автопат во Македонија за да кажеме имаме супер патна мрежа, но ако цената е да бидеме затрупани со депонии, тогаш подобро нека останат калдрмите. Им завидувам на Словенците, кое задоволство е да се вози таму, една кеса или шише нема да видиш фрлено, овде на 1 км квадратен може да бираш дал ти треба користена гума, пелена, шпорет, пикавец, текстил... |
||
The Wild Boy
Senior Member Joined: 19-Jan-2020 Online Status: Offline Posts: 491 |
Quote Reply #674 Posted: 09-Jul-2020 at 14:29 | |
|
||
Aleksandar oh
Newbiе Joined: 28-Jun-2020 Online Status: Offline Posts: 0 |
Quote Reply #675 Posted: 09-Jul-2020 at 22:27 | |
Населба Чекоштина - обезвреднета,Мауцкер и Св.Еразмо - обезвреднети, Подмоље и Оровник - обезвреднети. Земјиштето можеше да е иста цена како во Пештани или Рача (50-100 Евра). Ама сега ќе имаат автопат. Зошто не се среќни? Можеби ќе градат сопствениците индустриски капацитети. Ќе имаат и прекрасен поглед на туристите кои доаѓаат во Охрид со 120 км на час. Освен автопат сопствениците на имот ќе имаат и клучки, пристапни патишта, сервисни и регионални. Се ќе изгледа како најубавата индустриска зона во Европа. Кога ќе дојде железница и таа тука нека ја стават. Прекрасен план за развој на Охрид.
|
||
stef4o
Moderator Group Joined: 20-Oct-2015 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 19660 |
Quote Reply #676 Posted: 12-Jul-2020 at 10:57 | |
od fb
https://www.facebook.com/NOCE-DOOEL- |
||
The Wild Boy
Senior Member Joined: 19-Jan-2020 Online Status: Offline Posts: 491 |
Quote Reply #677 Posted: 13-Jul-2020 at 03:53 | |
Дее така, сега ме убеди ова дека 2021 ќе биде последен рок да се заврши оваа делница.
Ќе биде возбудливо да се вози низ овој автопат. |
||
WolfLeader
Senior Member Joined: 03-Aug-2015 Online Status: Offline Posts: 694 |
Quote Reply #678 Posted: 13-Jul-2020 at 20:37 | |
Ima napredok , no so bavno tempo , nerealno e 2021 da bide gotov koga ima uste mnogu rabota , poarno i neka bide 2020 ama barem da bide zavrseno kako so treba..
|
||
stef4o
Moderator Group Joined: 20-Oct-2015 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 19660 |
Quote Reply #679 Posted: 18-Jul-2020 at 13:04 | |
УТРЕ ОД 12-15 ЧАСОТ ПРЕКИН НА СООБРАЌАЈОТ КИЧЕВО-ОХРИД НА ДЕЛНИЦАТА ПРЕСЕКА-ПЕСОЧАН
Сообраќајот на патниот правец Кичево–Охрид, делница Пресека-Песочан, утре биде блокиран во двата правци во период од 12 до 15 часот, соопшти АМСМ. Прекинот ќе биде поради минирање на патниот правец, што ќе го врши „Илинден“ АД. https://sdk.mk/index.php/makedonija/utre-od-12-15-chasot-prekin-na-soobrakajot-kichevo-ohrid-na-delnitsata-preseka-pesochan/ |
||
stef4o
Moderator Group Joined: 20-Oct-2015 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 19660 |
Quote Reply #680 Posted: 18-Jul-2020 at 13:04 | |
од фб
|
||
Post Reply | Page <1 3233343536 44> |
Forum Jump | Forum Permissions You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |