build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Инфраструктура > Патишта
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Автопат Кичево - Охрид

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 3536373839 44>
Author
Message
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
none_ski View Drop Down
Groupie
Groupie
Avatar

Joined: 17-Jan-2019
Online Status: Offline
Posts: 61
  Quote none_ski Quote  Post ReplyReply #721 Posted: 27-Nov-2020 at 16:49
Проблемот е што не се работи. Да се работеше како што велиш ти 'на ниво', до сега ќе беа направени и ќе се возеше по овие мостови.
Скролни неколку страни поназад, имаше некој шернато слики, да го видиш напредокот од декември 2019 до сега.
Методологијата за градење ваков тип на мост дозволува бетонирање на два нови сегменти (паралелно лево и десно од столбот) во просек на секои 7 дена (нешто што им успеваше на Актор на Демир Капија-Смоквица. Дури при поволни временски услови успеваа да избетонираат нови сегменти и на 4 дена).
Споредувајќи ги овие слики со тие од пред една година, на столбот од кој е напреднат најмногу, не гледам повеќе од 30 сегменти (по 15 лево и десно). Најпросто кажано: 15*7=102 дена. Од претходните до овие слики се поминати близу 300 дена. Ете колку се спори. "Само" три пати поспори од некој што работеше до не така одамна на наше тло.
Да не бидам сфатен погрешно, мило ми е што домашна компанија работи ваков тип на објект. Се надевам дека тој тренд и ќе продолжи. Имаме уште многу проекти со захтевни објекти како овие, и потребно ни е кадар со искуство на вакви проекти.
Но, не се согласувам со нивните самопофалувачки текстови дека се "рамо до рамо" со светските фирми. Во модерното градежништво динамиката е таа која ги исфрла на површина најуспешните.
До тогаш, за жал, далеку се од 'рамото' на останатите светски компании.
the more you use your brain, the more brain you will have to use.
Back to Top
The Wild Boy View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Jan-2020
Online Status: Offline
Posts: 491
  Quote The Wild Boy Quote  Post ReplyReply #722 Posted: 28-Nov-2020 at 04:20
Originally posted by none_ski

Проблемот е што не се работи. Да се работеше како што велиш ти 'на ниво', до сега ќе беа направени и ќе се возеше по овие мостови.
Скролни неколку страни поназад, имаше некој шернато слики, да го видиш напредокот од декември 2019 до сега.
Методологијата за градење ваков тип на мост дозволува бетонирање на два нови сегменти (паралелно лево и десно од столбот) во просек на секои 7 дена (нешто што им успеваше на Актор на Демир Капија-Смоквица. Дури при поволни временски услови успеваа да избетонираат нови сегменти и на 4 дена).
Споредувајќи ги овие слики со тие од пред една година, на столбот од кој е напреднат најмногу, не гледам повеќе од 30 сегменти (по 15 лево и десно). Најпросто кажано: 15*7=102 дена. Од претходните до овие слики се поминати близу 300 дена. Ете колку се спори. "Само" три пати поспори од некој што работеше до не така одамна на наше тло.
Да не бидам сфатен погрешно, мило ми е што домашна компанија работи ваков тип на објект. Се надевам дека тој тренд и ќе продолжи. Имаме уште многу проекти со захтевни објекти како овие, и потребно ни е кадар со искуство на вакви проекти.
Но, не се согласувам со нивните самопофалувачки текстови дека се "рамо до рамо" со светските фирми. Во модерното градежништво динамиката е таа која ги исфрла на површина најуспешните.
До тогаш, за жал, далеку се од 'рамото' на останатите светски компании.


Back to Top
stef4o View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 20-Oct-2015
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 19651
  Quote stef4o Quote  Post ReplyReply #723 Posted: 03-Dec-2020 at 18:42
ДО КРАЈОТ НА СЛЕДНАТА ГОДИНА ЌЕ БИДАТ ГОТОВИ 20 КИЛОМЕТРИ ОД АВТОПАТОТ ОХРИД-КИЧЕВО, РЕЧЕ БОЧВАРСКИ

Доизградбата на автопатот Кичево-Охрид е приоритет на Министерството за транспотр и врски и на Општина Охрид. Се работи интензивно на трасата која ги проби сите најавени рокови, а беа одобрени и дополнителни средства за конечна изградба.

Министерот за транспорт и врски Благој Бочварски денеска од Охрид најави готови 20 километри од автопатот до крајот на следната година, за остатокот ќе се чека на утврдување на динамичкиот план по што ќе се знае кога конечно ќе завршат градежните активности.

„На трасата моментално работат над 800 работници и над 450 градежни машини. Временските услови досега добро нè служеа, во зимскиот период можеби ќе се намали обемот на работа. Во овие 6 месеци од годината имаме за 6 пати поголем обем на работа на автопатот“, рече Бочварски.

Новите проекти, рече министерот, носат и нови постапки за регулирање на имотно-правните односи и експропријација. Со новото проектирање се зафатени ископи на земја од 12 милиони метри кубни, а тоа се градежни зафати кои бараат реално време.

Во овој момент, автопатот Охрид-Кичево чини 598 милиони евра. За 185 милиони евра беше склучен анекс од првичниот договор.

https://sdk.mk/index.php/dopisna-mrezha/do-krajot-na-slednata-godina-ke-bidat-gotovi-20-kilometri-od-avtopatot-ohrid-kichevo-reche-bochvarski/
Back to Top
alexsend View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 11-May-2011
Location: Скопје, Центар
Online Status: Offline
Posts: 2084
  Quote alexsend Quote  Post ReplyReply #724 Posted: 04-Dec-2020 at 22:41
Требаше до крајот на оваа.
Јас Скопје никогаш не сум го замислувал вака.
Back to Top
stef4o View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 20-Oct-2015
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 19651
  Quote stef4o Quote  Post ReplyReply #725 Posted: 08-Dec-2020 at 17:51
од 03.12.2020

Се одолговлекува изградбата на автопатот Охрид – Кичево



https://alsat.mk/mk/izgradbata-na-avtopatot-ohrid-kichevo-se-odolgovlekuva/
Back to Top
Tooold View Drop Down
Groupie
Groupie


Joined: 22-May-2020
Online Status: Offline
Posts: 84
  Quote Tooold Quote  Post ReplyReply #726 Posted: 06-Mar-2021 at 10:20
Абер нема од патов.
Back to Top
stef4o View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 20-Oct-2015
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 19651
  Quote stef4o Quote  Post ReplyReply #727 Posted: 18-Mar-2021 at 12:33
Автопатот Кичево-Охрид по втор пат ќе го пробие рокот за изведба, се прават анализи за колкав период

Јавното претпријатие за државни патишта подготвува опсежни анализи за продолжување на рокот за изградба на автопатот Кичево-Охрид. Веќе е извесно дека по втор пат ќе биде пробиен крајниот датум во чии рамки кинеската компанија „Синохидро“ како изведувач на работите требаше да ја заврши изведбата на автопатот долг 57 километри и вреден речиси 600 милиони евра.

Првичниот рок за завршување на изградбата на овој автопат веќе беше продолжен за три и пол години, и тоа до 30 јуни 2021 година

Нов краен рок за завршување на изградбата на автопатот засега нема, но од Јавното претпријатие за државни патишта за „Мета.мк“ информираат дека нивните очекувања се до крајот на 2021 година да се пушти во употреба третата подделница со должина од 11,5 километри, на потегот од Пресека кај новиот тунел до Песочани.

„Анализите се врз основа на моменталната изграденост на самиот автопат, дополнителната техничка документација (зголемени количини) и ситуацијата со ковид-19“, објаснуваат од ЈП за државни патишта.

Во однос на тоа дали кинески „Синохидро“ ќе сноси санкции поради доцнењето на изведбата на автопатот, од ова јавно претпријатие велат дека во моментов не планираат санкции кон кинеската компанија, бидејќи рокот сè уште тече и е до 30 јуни 2021 година.

„По извршените анализи доколку се утврди вина на Изведувачот ќе постапиме согласно со Договорот“, велат од ЈП за државни патишта.

Од јавното претпријатие објаснуваат дека откако ќе биде изработена анализата за тоа во колкав период е неопходно да се продолжи изградбата на автопатот Кичево-Охрид, ќе се изготви нов Анекс на договорот за изведба на овој инфраструктурен проект.

„Во овој момент немаме сознанија за зголемување на крајната цена на чинење на изградбата на автопатот, и сметаме дека обезбедените средства со Анекс бр.3 се доволни за завршување на изградба на автопат А2, делница Кичево-Охрид“, велат од Јавното претпријатие за државни патишта во однос на прашањето дали ќе има натамошно зголемување на крајната цена за изградбата на овој автопат.

Автопатската делница од Кичево до Охрид започна да се гради во февруари 2014 година, откако беше извршено позајмување на кредит од кинеската Ексим банка од тогашната влада на ВМРО-ДПМНЕ

Во пролетта 2018 година, владата предводена од СДСМ соопшти дека неопходно е продолжување на рокот за доизградба, поради неусогласеност на проектната документација со реалните услови на теренот, но и поради фактот што некои инфраструктурни објекти, како што се деветте клучки, не биле воопшто планирани со првичниот проект.

Кон крајот на пролетта 2019 година, ЈП за државни патишта го објави тендерот за докомплетирање на проектната документација за овој автопат. Собранието на РСМ на 21 ноември 2019 година го усвои новото задолжување на земјава кон кинеската Ексим банка во висина од дополнителни 180 милиони долари, со кои треба да се изведат сите оние сегменти од автопатот коишто беа препроектирани поради тоа што биле изоставени или неизводливи за градба во првичниот проект.

Инаку, Институтот за демократија „Социетас Цивилис“ лани го изработи истражувачки труд „Втурнати во ќорсокак: заблудената верба во кинескиот корозивен капитал за изградбата на автопатите во Северна Македонија“. Во овој труд тие посочија на недостигот на транспарентни и конкурентни набавки визави услови за заем поставени од Кинеската банка за извоз и увоз отелотворени во списокот на претпочитани компании, кои биле предложени од Кинеската влада, а одобрени од Кинеската амбасада во Скопје.

Воедно, втората клучна слабост што ја утврдиле истражувачите од „Социетас Цивилис“ е нетранспарентниот и неконкурентен процес на избор на компанијата Синохидро за главен изведувач за двата автопати. Истражувачите во трудот посочија и на проблемот со политичките и приватните поттици на водечки јавни функционери за изведба на овие автопати, и покрај мислењето на градежниот надзор за неизводливоста на проектот, а со што се предизвикала ефективна штета врз заедничкото добро и парите на даночните обврзници.

https://meta.mk/avtopatot-kichevo-ohrid-po-vtor-pat-kje-go-probie-rokot-za-izvedba-se-pravat-analizi-za-kolkav-period/
Back to Top
my Macedonia View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Oct-2008
Location: 🇲🇰🇨🇭
Online Status: Offline
Posts: 4077
  Quote my Macedonia Quote  Post ReplyReply #728 Posted: 18-Mar-2021 at 12:44
Ајде је*би га, секој 3 месеци иста игра.. Кинезите градат автопат во кина за месеци а овде се турка со години.
Back to Top
Realistic88 View Drop Down
Newbie
Newbie


Joined: 24-Dec-2019
Location: Prilep
Online Status: Offline
Posts: 28
  Quote Realistic88 Quote  Post ReplyReply #729 Posted: 20-Mar-2021 at 02:35
Krajno neizvodliv proekt, no za zal lakomite politicari voopshto ne im e gajle se dodeka zemat dobar procent. Sramota
Back to Top
WolfLeader View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 03-Aug-2015
Online Status: Offline
Posts: 694
  Quote WolfLeader Quote  Post ReplyReply #730 Posted: 20-Mar-2021 at 10:45
Proektov veke ne vredi da se komentira .... mislam deka na mnoguima veke im e odmileno da ocekuvaat da se vozat po nego.
Back to Top
stef4o View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 20-Oct-2015
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 19651
  Quote stef4o Quote  Post ReplyReply #731 Posted: 13-Apr-2021 at 16:30
од 18;33 се зборува за патов,возено е и по трасата

Back to Top
Marxentric View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 27-Apr-2020
Location: Paionia
Online Status: Offline
Posts: 334
  Quote Marxentric Quote  Post ReplyReply #732 Posted: 14-Apr-2021 at 18:21
Се припоти овој објаснувајќи дека откако е министер нема стапнато на местото на градба да провери до кај стигнала работата, но многу корисен ќе бил од канцеларија Врати се бе таму кај што беше, или подобро министер за ресор нека те стават, министерство за транспорт и врски е голема обврска алоо.
Back to Top
Realistic88 View Drop Down
Newbie
Newbie


Joined: 24-Dec-2019
Location: Prilep
Online Status: Offline
Posts: 28
  Quote Realistic88 Quote  Post ReplyReply #733 Posted: 15-Apr-2021 at 06:48
Dobro e objasnato vo KOD. Za zal onoj ministerot izgleda mnogu smesnen. Se gleda deka nema voopshto nikakva idea kako e realno na lice mesto.
57km pat ke se gradi 10 godini i ke cini mn povejke. Najnerealno e ova
Back to Top
WolfLeader View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 03-Aug-2015
Online Status: Offline
Posts: 694
  Quote WolfLeader Quote  Post ReplyReply #734 Posted: 16-Apr-2021 at 20:02
Osven na tunelot napredok , ostanatiot del od avtopatot e seuste daleku do negoviot kraj , ako teraat vaka so ova tempo , patov ke se gradi uste mnogu godini a ne 2 kako sto vetuvaat , mostovite ne se gotovi , del od trasata voopsto ne e ni oformena ... Ako ovoj period i letoto ne pojacat so gradba togas definitivno avtopatov ke stane istorija.
Back to Top
stef4o View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 20-Oct-2015
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 19651
  Quote stef4o Quote  Post ReplyReply #735 Posted: 29-Apr-2021 at 12:27
До крајот на мај ќе се преговара со „Синохидро“ за крајниот рок за довршување на автопатот Кичево-Охрид

Јавното претпријатие за државни патишта преговара со кинеската компанија „Синохидро“ околу новиот анекс со којшто ќе се продолжи рокот за изведба на автопатот Кичево-Охрид. Директорот на ЈП за државни патишта, Ејуп Рустеми денеска информираше дека очекува кон средината на мај да биде договорен анексот, којшто потоа треба да биде усвоен од Владата и од Собранието.

Освен што напомена дека нема шанса да се заврши изведбата на автопатот Кичево-Охрид до 30 јуни 2021 година, Рустеми денеска немаше конкретен одговор кој ќе биде новиот датум што ќе му се даде на кинескиот изведувач за да ја заврши изградбата на делницата долга 57 километри. Тој посочи дека откога ќе се завршат преговорите, ќе се знае точно кога ќе се завршат сите работи на овој автопат од Коридор-8.

На истото новинарско прашање, министерот за транспорт и врски Благој Бочварски денеска појасни дека од аспект на институционално решавање на прашањата со цел забрзување на постапката за изградба, институциите прават целосен притисок за автопатот да биде час поскоро завршен.

Како обврска на институциите, досега е извршено целосно репроектирање на неопходните 25 проценти од автопатската траса, со сите ревизии и потребни документи, а во моментов се работи на инфраструктурните проекти. За само неколку недели, Министерството за транспорт и врски до денеска има одобрено 16 од вкупно 70 инфраструктурни проекти, со што се создадени условите да се засилат градежните активности на овие делови од автопатот каде беше неопходно репроектирање. Бочварски додаде дека за дел од репроектираната траса, ќе биде неопходна дополнителна експропријација на земјиште.

Вториот аспект, изјави Бочварски, се засилените градежни активности на терен од страна на изведувачот. Тој рече дека и во моментов се работи на изведба на одредени сегменти од автопатот.

Министерот Бочварски очекува до средината или при крајот на мај да се завршат преговорите со „Синохидро“ околу новиот краен рок за изведба на автопатот Кичево-Охрид, по што анексот на договорот треба да биде доставен во Собранието на РСМ. Со донесувањето на анексот и отклонувањето на сите пречки што ја забавуваат работата на терен, ќе дојде до забрзување на изградбата на овој автопат.

Автопатската делница од Кичево до Охрид започна да се гради во февруари 2014 година, откако беше извршено позајмување на кредит од кинеската Ексим банка од тогашната влада на ВМРО-ДПМНЕ. Првичниот рок за завршување на изградбата на овој автопат веќе беше продолжен за три и пол години, и тоа до 30 јуни 2021 година.

https://meta.mk/do-krajot-na-maj-ke-se-pregovara-so-sinohidro-za-krajniot-rok-za-dovrshuvane-na-avtopatot-kichevo-ohrid/
Back to Top
stef4o View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 20-Oct-2015
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 19651
  Quote stef4o Quote  Post ReplyReply #736 Posted: 29-Apr-2021 at 15:14
Уште ќе поскапува автопатот Кичево-Охрид, се подготвува втор анекс на договорот

Конечната одлука за третиот рок за довршување на автопатот Кичево – Охрид треба да се знае наскоро. Во тек се подготовки и разговори од кои треба да произлезат решенијата за анекс број 2 како дел од договорот за изградба на оваа патна делница, потврдија денеска министерот за транспорт и врски Благој Бочварски и директорот на ЈП „Државни патишта“, Ејуп Рустеми по увидот на работите на патот Маврово – Дебар.

Продолжувањето на рокот е неопходно, бидејќи, како што рече Рустеми, последниот рок истекува на крајот од јуни оваа година.

– Нема шанси да се заврши патот во овој рок. Од тие причини водиме преговори со изведувачот, компанијата „Синохидро“ за продолжување на рокот. Деновиве сме во интензивна комуникација и очекувам до средината на мај дојдеме до заедничко решение – рече Рустеми.

Со овие преговори треба да се прецизира и крајниот рок, што ќе биде дел од Законот за дополнување на Законот за реализација на инфраструктурни проекти за изградба, заради склучување на Анекс бр. 2 кон договорот за изградба на патна делница Кичево – Охрид, по скратена постапка.

Министерот Бочварски на новинарското прашање за изнаоѓање решение, одговори дека Владата е силно посветена на овој проблем.

– Изминатиов период работевме на репроектирање на трасата и досега се завршени 25 проценти. Само последниве недели одобрени проектите за 16 позиции, од вкупно седумдесет. Со тоа се овозможува подобра динамика на градежните работи и конечно да се добие една современа автопатска делница – рече Бочварски.

Тој посочи дека во овој период интензивно се работи и на експропријација на земјиштето и на решавање на проблемите кои ја забавија реализацијата на овој патен правец и конечно ставање во функција.

Изградбата на автопатот од Кичево кон Охрид со должина од 57 километри почна во 2014 година. Според најавите требаше да биде готов во 2018-та. По проблемите кои настанаа на трасата, рокот беше поместен за јуни 2021. Засега не е утврден третиот и краен рок за завршување на инвестицијата вредна 598.000.000 евра.

https://plusinfo.mk/ushte-e-poskapuva-avtopatot-kichevo-ohrid-se-podgotvuva-vtor-aneks-na-dogovorot/
Back to Top
WolfLeader View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 03-Aug-2015
Online Status: Offline
Posts: 694
  Quote WolfLeader Quote  Post ReplyReply #737 Posted: 30-Apr-2021 at 11:08
1 milijarda ke dostigne patov , ko mislis Ohrid so Viena se probiva pat ))
Back to Top
stef4o View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 20-Oct-2015
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 19651
  Quote stef4o Quote  Post ReplyReply #738 Posted: 05-May-2021 at 18:06
Нови проблеми на автопатот Кичево-Охрид, Бочварски: Потребни се нови средства



https://mk.tv21.tv/novi-problemi-na-avtopatot-kichevo-ohrid-bochvarski-potrebni-se-novi-sredstva/


Кога граѓаните ќе може да возат по автопатот Скопје – Охрид?



https://mk.tv21.tv/koga-graganite-ke-mozhe-da-vozat-po-avtopatot-skopje-ohrid/
Back to Top
Dzeksi View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Apr-2012
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 412
  Quote Dzeksi Quote  Post ReplyReply #739 Posted: 17-May-2021 at 09:12
Kakov Kriminal ispadna Avtopatov cccc
Back to Top
stef4o View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 20-Oct-2015
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 19651
  Quote stef4o Quote  Post ReplyReply #740 Posted: 18-May-2021 at 10:35
Не се знае до кога ќе се гради автопатот Кичево – Охрид, подготвен нов анекс за продолжување на рокот

Во Собранието следниот месец ќе биде доставен Предлог закон за анекс на Договорот за изградба на автопатот Кичево – Охрид, со којшто ќе се продолжи рокот за изградба, најави денеска министерот за транспорт и врски Благој Бочварски.

Сѐ уште се преговара за колку време ќе биде продолжен рокот за автопатот што со сегашниот анекс на Договорот со изведувачот кинески „Синохидро“ истекува следниот месец. Со новиот анексот не се предвидени дополнителни средства за реализацијата на проектот од сегашните проектирани 598 милиони евра.



– Во овој момент Јавното претпријатие за државни патишта преговара заедно со Министерството за транспорт со изведувачите и кредиторите до кога ќе биде реалниот рок за да се изгради овој автопат и за да го продолжиме рокот. Но важно е дека дополнителни средства во овој момент не се предвидуваат – изјави Бочварски по вакцинирањето во Штип.

Прогресот на работите на автопатот изнесува 62 проценти, а Министерството за транспорт во изминатите месец и половина одобрило 20 од предвидени 70 инфраструктурни проекти за измени на трасата.

– Работите на автопатот се со прогрес од 62 проценти, тоа значи дека од целата сума на чинење од 598 милиони евра на овој најголем инфраструктурен објект на државата се реализирани 62 проценти. Министерството за транспорт и врски во изминатите месец и половина одобри 20 инфраструктурни проекти, со што на 20 позиции даваме шанса за уште побрз развој на настаните и изградба на овој автопат. Тоа за мене е многу значајно бидејќи од 70 инфраструктурни прокети што ни стигнаа за 70 измени на овој пат веќе имаме одобрено 20 – рече Бочварски.

Автопатот од Кичево кон Охрид со должина од 57 километри почна да се гради во 2014 година и според првичниот договор требаше да биде готов во 2018 година. Поради проблеми на трасата, рокот за изградба беше пролонгиран за јуни годинава.

https://plusinfo.mk/ne-se-znae-do-koga-e-se-gradi-avtopatot-kichevo-ohrid-podgotven-nov-aneks-za-prodolzhuva-e-na-rokot/?
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 3536373839 44>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.199 seconds.

Copyright ©2007 - 2024  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.