build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Инфраструктура > Патишта
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Автопат Кичево - Охрид

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 3637383940 44>
Author
Message
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
stef4o View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 20-Oct-2015
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 19660
  Quote stef4o Quote  Post ReplyReply #741 Posted: 21-May-2021 at 16:32
Рустеми: „Не е важно колку брзо ќе патувате, туку колку безбедно ќе патувате! Автопатот Кичево-Охрид ќе биде најбезбедниот пат во државата“

Извршен е увид со министерот Бочварски, директорот Рустеми, заменик министерот Реџепи и заменик директорот Трпевски во изградбата на Автопатот А2, делница Кичево-Охрид во должина од 57 км. Директорот на ЈПДП г. Рустеми ја информира јавноста за динамиката на изградба на овој автопат.
“Имено, градежните работи на автопатската делница се во тек. Се работи на земјени работи, поголем број на вијадукти, клучки, пристапни патишта, потпорни ѕидови, надпатници и подпатници и се друго што е предвидено согласно со проектот на изградба. Како најинпресивен е конзолниот вијадукт што се гради кај село Добреноец, кој е и најголем со вкупна должина од 520,7м. и висина на столбовите од 70м. Изведени се градежни работи во тунелот со две тунелски цевки во двата правци во вкупна должина од 4 км, кои ќе бидат опремени по најсовремени европски стандарди. Исто така се работи на клучките Арбиново, Издеглавје, Ботун, Мешеишта и Подмоље. На дел од автопатската делница извршено е асфалтирање на прв и втор слој. Исто така е рехабилитиран и дел од постоечкиот магистрален пат. На иградбата на автопатот изработени се нови проекти: и тоа на клучки, паралелни пристапни патишта со приклучок на постоечки објекти, девијации за локални патишта, стабилизација на косини и санација на свлечишта, нов контролен центар и комплетна опрема за сообраќајна сигнализација долж трасата.
Вкупната реализација до сега изнесува 322,4 милјони евра. Реализацијата за првиот квартал во 2021 година, изнесува 5.14 милјони евра.
Hо, истовремено напоменам дека градбата на цела патна инфраструктура ќе продолжи и во наредниот период” – изјави Рустеми.





https://www.facebook.com/drzavnipatista
Back to Top
WolfLeader View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 03-Aug-2015
Online Status: Offline
Posts: 694
  Quote WolfLeader Quote  Post ReplyReply #742 Posted: 22-May-2021 at 10:17
Na avtopatov se gleda deka ima uste mnogu rabota , a krajot e daleku so godini , za cenata i ne komentirame , realen rok za zavrsuvanje ne znae nikoj i toa e fakt.
Back to Top
stef4o View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 20-Oct-2015
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 19660
  Quote stef4o Quote  Post ReplyReply #743 Posted: 22-May-2021 at 13:09
Нов рок за автопатот Кичево – Охрид, ќе биде готов во 2023-та или почетокот на 2024-та



https://mk.tv21.tv/nov-rok-za-avtopatot-kichevo-ohrid-ke-bide-gotov-vo-2023-ta-ili-pochetokot-na-2024-ta/
Back to Top
WolfLeader View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 03-Aug-2015
Online Status: Offline
Posts: 694
  Quote WolfLeader Quote  Post ReplyReply #744 Posted: 24-May-2021 at 14:05
Back to Top
mr bombastic View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 10-Jun-2011
Online Status: Offline
Posts: 420
  Quote mr bombastic Quote  Post ReplyReply #745 Posted: 26-May-2021 at 00:19
Рокот е убиство, 10 + години градња една делница и плус делницата Гостивар - Кичево којзнае колку тешки години ќе се гради, ќе дојдеме до 20 години поминати за градба на 80 и кусур км...машала машала ќе имаме рекорди за у гинис да се фалиме
Back to Top
AmyntA View Drop Down
Groupie
Groupie


Joined: 07-Nov-2011
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 91
  Quote AmyntA Quote  Post ReplyReply #746 Posted: 26-May-2021 at 08:06
Со уште едно анексче ќе се реши и тој проблем. Аман па вие ама сте ситничари.


Edited by AmyntA - 26-May-2021 at 08:07
Back to Top
bakigvg View Drop Down
Newbiе
Newbiе


Joined: 03-Nov-2015
Online Status: Offline
Posts: 18
  Quote bakigvg Quote  Post ReplyReply #747 Posted: 26-May-2021 at 08:40
И најтрагично е што никој не одговара за оваа неспособност.
Back to Top
Glava View Drop Down
Groupie
Groupie
Avatar

Joined: 08-Sep-2014
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 78
  Quote Glava Quote  Post ReplyReply #748 Posted: 09-Jul-2021 at 21:00
Еве, ако го донесат новиот закон и ангажираат Америчката компанија за изградба на Коридор 8 (особено делот Гостивар-Кичево), тек тогаш ќе видиме што значи рекорд во постигната цена по километар. Но затоа пак, поучени од застојов на патот Кичево - Охрид, нашите сакаат да се тргнат од проектирањето кое ќе си го прави самиот изведувач. Да им дадоа право на Кинезиве самии да си го испроектираат патот, досега 2 пати автопатот ќе беше завршен.
Незнам и неразбирам зошто никој од вас што коментирате не кажувате јасно што е проблемот - а тоа е државната бирократија, неспособна да комплетира проект и да им го даде на Кинезите да го изведат. Сега прават препроектирање, и тоа им оди мноооогу бавно.
Back to Top
stef4o View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 20-Oct-2015
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 19660
  Quote stef4o Quote  Post ReplyReply #749 Posted: 10-Jul-2021 at 10:06
И АНЕКСОТ НЕИЗВЕСЕН: Синохидро сака Кичево - Охрид да се пушти наеднаш, Владата барала делница по делница

Се комплицираат ли работите за изградбата на автопатот Кичево-Охрид? Откако објавивме вчера дека парите кои се предвидени за надзорот на довршувањето на делниците долж Коридорот 8 на овој потег, се нова ставка односно поскапување на изградбата, дознаваме дека со кинеската компанија Синохидро се уште не е постигнат конечен договор и за пролонгирањето на крајниот рок.

Според нашите информации, Владата еднаш веќе им испратила предлог анекс на договорот, но Кинезите го одбиле. Проблемот всушност пак се врзува на некаков начин со роковите на довршување. Владата бара Синохидро да довршува делница по делница и да ја пушта во употреба, а кинеската компанија на тоа не се согласува. Имено ако целиот автопат од Кичево до Охрид е во пет делници, Синохидро инсистирале во употреба да се пуштат сите заедно или пак барем евентуално прво две па останатите до крајниот рок. Сите овие несогласувања резултираат со тоа анексот да не е готов, иако беше најавено да биде пуштен на усвојување во Собранието до крајот на минатиот месец. Дали ќе се успее во следниот период да има договор ќе зависи и од тоа како Синхидро ќе ги реши отворените прашања со некои од подизведувачите. Некои размислувања се дека ако вака се одвиваат работите можно е да дојде и потреба за барање на нов изведувач. Првичната најава е дека автопатот Кичево – Охрид со новиот анекс треба да се гради до 31 декември 2023 година и вкупната сума треба да остане 598 милиони евра.

Сепак Фактор вчера објави дека Договорот вреден над 8,2 милиони евра кој Јавното претпријатие за државни патишта го склучило со Градежен институт Македонија за надзор на докомплетирањето на градежните работи на автопатот всушност е нов трошок. Станува збор за условен договор кој се реалзиира кога ќе продолжи и изградбата, но тие пари секако се дополнителна сума која ќе ја покрива државата. Милионскиот договор веќе е објавен, а за надзорот Градежниот институт Македонија се здружува со скопската компанија Евро консалтинг.

На 30 јуни годинава заврши вториот рок за завршување на изградбата на автопатот Кичево-Охрид кој се гради од 2014 година.

Во новиот договор со ГИМ, пак кој е со рок на траење од 65 месеци или 5 години и пет месеци, 41 месец се за изградба на автопатот, а другите се за надзор во фазата по изградбата. Во делот кога ќе се гради, Јавното претпријатие всушност остава простор од 11 месеци од сега планираните ако евентуално има некои пролонгирања.

Откако ќе се пролонгира, ова ќе биде второ продолжување на рокот за изградба на оваа автопатска делница. Првично беше најавено да е готова во 2018 година, но со анекс на договорот се продолжи рокот до 30 јуни годинава. Тогаш, се зголеми и цената на чинење на автопатот на вкупно 598 милиони евра.

https://faktor.mk/i-aneksot-neizvesen-sinohidro-saka-kichevo---ohrid-da-se-pushti-naednash-vladata-barala-delnica-po-delnica-?fbclid=IwAR2_ZXQBRWOrkX7Tb64XgAtEV2cpOuqrqwEeAqLOgVCN7YyF-DCQb_OXG6k
Back to Top
stef4o View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 20-Oct-2015
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 19660
  Quote stef4o Quote  Post ReplyReply #750 Posted: 10-Jul-2021 at 10:07
Градежен институт доби 8,2 милиони евра за надзор на автопатот Кичево – Охрид

Јавното претпријатие за државни патишта скучило договор со Градежен Институт Македонија вреден над 8,2 милиони евра за надзор за докомплетирањето на градежните работи на автопатот Кичево – Охрид на Коридорот 8, пренесува „Фактор“.

Договорот следува по одлуката за пролонгирање на рокот за изградба на оваа автопатска делница, а за што се прави и анекс на договорот со кинеската компанија Синохидро која е изведувач на работите. На 30 јуни годинава заврши вториот рок за завршување на изградбата на автопатот Кичево-Охрид. Анексот на договорот за продолжување на рокот, иако беше најавено за до крајот на јуни, и уште не е испратен во Собрание.

Договорот кој е со рок на траење од 5 години и пет месеци, 41 месец се за иградба на делницата, а другите за надзор во фаза по изградбата.

Министерот Благој Бочварски, и директорот на ЈПДП Ејуп Рустеми еднаш веќе најавија дека рокот за изградба ќе биде пролонгиран до крајот на 2023 година односно до 31 декември.

Ова ќе биде второ продолжување на рокот за изградба на оваа автопатска делница. Првично беше најавено да е готова во 2018 година, но со анекс на договорот се продолжи рокот до 30 јуни годинава, а сега има ново пролонгирање.

https://mk.tv21.tv/gradezhen-institut-dobi-8-2-milioni-evra-za-nadzor-na-avtopatot-kichevo-ohrid/
Back to Top
stef4o View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 20-Oct-2015
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 19660
  Quote stef4o Quote  Post ReplyReply #751 Posted: 10-Jul-2021 at 17:08
Рокот за изведба на автопатот Кичево-Охрид измина, анексот со кинески „Синохидро“ допрва ќе оди во Собрание

На 30 јуни годинава измина вториот зададен рок за завршување на изградбата на автопатот Кичево-Охрид на патниот Коридор 8. Дополнителниот анекс на договорот за продолжување на изградбата на оваа автопатска делница допрва ќе оди во Собранието на РСМ на усвојување кај пратениците.

„Мета.мк“ во понеделникот до Јавното претпријатие за државни патишта испрати прашања во однос на тоа кој е најновиот датум договорен со кинеската компанија „Синохидро“ за завршување на изградбата на автопатот, како и кога би можеле да го очекуваме во Собрание Анексот за продолжување на рокот за изградба на делницата долга 57 километри.

Од ЈП за државни патишта во телефонски разговор накратко ни одговорија дека во моментов немаат никакви информации за споделување со јавноста. Директорот Ејуп Рустеми неодамна во интервју за новинската агенција МИА рече дека преговорите со кинески „Синохидро“ се во завршна фаза, а дефинирано е до 31 декември 2023 година да се продолжи рокот за комплетирање на градежните работи.

И министерот за транспорт и врски Благој Бочварски кон крајот на мај годинава рече дека крајот на 2023 или почетокот на 2024 година ќе биде новиот датум кога се очекува официјалното пуштање во употреба на автопатската делница од Кичево до Охрид.

Во меѓувреме, на Електронскиот систем за јавни набавки е објавен склучениот договор меѓу ЈП за државни патишта и Градежниот институт Македонија од 17 јуни годинава за надзор за докомплетирање на градежните работи за изградба на автопатот Кичево-Охрид. За надзорот ќе бидат одвоени над 507 милиони денари (околу 8,2 милиони евра), со вклучен ДДВ.

Притоа, во договорот со компанијата што ќе го врши надзорот е наведено дека изградбата на автопатот Кичево-Охрид ќе продолжи во наредните 41 месец, од кои 30 месеци се планирани за изведба, а дополнителни 11 месеци проценет рок за евентуално продолжување на работите. За фазата после изградба предвиден е гарантен рок од 24 месеци.

Автопатот Кичево-Охрид започна да се гради во 2014 година, но поради сериозни пропусти во проектната документација која доведе до потреба од поскапување на изградбата и препроектирање на делови од автопатот, првичниот рок за пуштање во употреба на автопатот беше продолжен за три и пол години, до 30 јуни 2021 година. Овој датум повторно е пробиен, со ветување дека за околу две и пол години дефинитивно ќе биде завршена неговата изградба.

Инаку, неодговорено остана и прашањето на „Мета.мк“ за тоа кој ќе ја сноси одговорноста за второто пробивање кај рокот за изградба на автопатската делница на Коридорот 8, односно дали и какви мерки ќе се преземат против компанијата-изведувач за доцнењето на градежните работи или кон останатите субјекти вклучени во изведбата на автопатот Кичево-Охрид.

https://meta.mk/rokot-za-izvedba-na-avtopatot-kichevo-ohrid-izmina-aneksot-so-kineski-sinohidro-doprva-kje-odi-vo-sobranie/
Back to Top
AmyntA View Drop Down
Groupie
Groupie


Joined: 07-Nov-2011
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 91
  Quote AmyntA Quote  Post ReplyReply #752 Posted: 11-Jul-2021 at 08:45
Пословичната комуњарска некадарност и корумпираност на дело.
Back to Top
stef4o View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 20-Oct-2015
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 19660
  Quote stef4o Quote  Post ReplyReply #753 Posted: 25-Jul-2021 at 15:23
od fb

Back to Top
stef4o View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 20-Oct-2015
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 19660
  Quote stef4o Quote  Post ReplyReply #754 Posted: 26-Jul-2021 at 10:31
КИЧЕВО-ОХРИД И НАТАМУ „БРАНУВА“ - ќе се носи закон со кој растојанието меѓу автопатот и железничката пруга ќе може да биде и помало од 40 метри

Изградбата на автиопатот Кичево Охрид продолжува да ја изненадува јавноста. Таму постојано и постојано се наидува на нови проблеми, кои мора тековно да се решаваат, а често за тоа е неопходно да се носат и нови закони.

Сега се предлагаат измени на Законот за јавни патишта, со кои се предвидува, кога тоа ќе биде неопходно, растојанието меѓу трасата на автопатот и на железничката пруга да може да биде помало и од 40 метри, како што е сега законски предвидено, бидејќи на одредени места се појавиле токму такви состојби.

Овиуе законски измени ги предлагаат неколку пратерници од владејачката коалиција, и за нив се бара да се донесат по скратена постапка.

Еве што напшишале предлагачите на законот.

„При изградбата на автопатот Кичево-Охрид, на одредени места дојдено е до колизија помеѓу трасата на автопатот и трасата на железничката пруга, односно растојанието помеѓу трасата на железничката пруга и трасата на автопатот (заштитниот појас на автопатот) е помало од 40 метри, што е спротивно од Законот за јавните патишта“, се вели во образложението на законските измени.

Според пратениците кои ги предлагаат законските измени, основна цел на ова законско решение е пропишување можност во искучителни ситуации и со исполнување на одредени услови, растојанието меѓу државните патишта и железничките пруги, да биде помало од 40 метра.

Предлог законот нема да предизвика дополнителни фискални импликации врз буџетот и врз другите јавни финансиски средства, велат предлагачите.

„По исклучок, на ридски и тешки терени во клисури и на други слични конфигурации на терен и во населени места, растојанието меѓу државните патишта и железничките пруги, може да биде помало, под услов да не се допираат слободните профили и меѓу нив да може да се постави опрема и уреди за безбедно одвивање на патниот и железничкиот сообраќај. Во случај да нивелетата на железничката пруга е пониска од еден метар од нивелетата на државниот пат, мора да се постават сигурносни огради“, се вели во предлог законските измени.

Останува на пратениците дали ќе ги изгласаат овие предлог законски измени, но најверојатно тие ќе добијат зелено светло, бидејќи се предложерни од владејачките народни избраници.

https://faktor.mk/avtopatot-kichevo-ohrid-i-natamu-branuva---kje-se-nosi-zakon-so-koj-rastojanieto-megju-avtopatot-i-zeleznichkata-pruga-kje-moze-da-bide-i-pomalo-od-40-metri
Back to Top
гитардемон View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Feb-2008
Online Status: Offline
Posts: 5422
  Quote гитардемон Quote  Post ReplyReply #755 Posted: 26-Jul-2021 at 13:21

Со оглед на брзините на нашите возови ич не е проблем и растојание од 5 метри.
Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.
Back to Top
user8642 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 18-May-2020
Online Status: Offline
Posts: 2018
  Quote user8642 Quote  Post ReplyReply #756 Posted: 26-Jul-2021 at 16:14
Правила не се правила ако не се прекршат. Е сега нека најдат сили и нека го сменат и законот за заштитен појас на изворите на Лепенец и да ја завршиме таа приказна со мостот на Вардар на Илинденска.
Back to Top
AleksandarTheGreat View Drop Down
Groupie
Groupie


Joined: 12-Jul-2019
Online Status: Offline
Posts: 68
  Quote AleksandarTheGreat Quote  Post ReplyReply #757 Posted: 27-Jul-2021 at 13:16
Новиот договор со СИНОХИДРО е постигнат, врз база на 'no claims from both sides' принцип. Обврската за финиширање на автопатот ќе биде крај на 2023.
Back to Top
Denko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 14-Aug-2010
Online Status: Offline
Posts: 2271
  Quote Denko Quote  Post ReplyReply #758 Posted: 27-Jul-2021 at 13:19
Originally posted by AleksandarTheGreat

Новиот договор со СИНОХИДРО е постигнат, врз база на 'no claims from both sides' принцип. Обврската за финиширање на автопатот ќе биде крај на 2023.
Vakvite vesti veke nemaat tezina i se klasificiraat kako neseriozni.
Back to Top
The Wild Boy View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Jan-2020
Online Status: Offline
Posts: 491
  Quote The Wild Boy Quote  Post ReplyReply #759 Posted: 05-Aug-2021 at 19:29
Овде дали до 2024 ќе завршат.

Ќе ви кажам наскоро, имам доста слики и од тоа што видов сум целосно разочаран. Срам ми е каде живеам
Back to Top
my Macedonia View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Oct-2008
Location: 🇲🇰🇨🇭
Online Status: Online
Posts: 4077
  Quote my Macedonia Quote  Post ReplyReply #760 Posted: 06-Aug-2021 at 00:30
Што ќе видиш, се трева е
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 3637383940 44>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.195 seconds.

Copyright ©2007 - 2024  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.