build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Инфраструктура > Патишта
  Active Topics Active Topics RSS Feed: Автопат Кичево - Охрид
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Автопат Кичево - Охрид

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 4041424344>
Author
Message
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
Denko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 14-Aug-2010
Online Status: Offline
Posts: 2271
  Quote Denko Quote  Post ReplyReply #821 Posted: 20-Aug-2022 at 12:12
Originally posted by Realistic88

Срамота е ова што се случува на сите овие започнати проекти низ нашава ни мила државичка. Политичарчинава ситни се заинтересирани само за крадење. Сакаме резултати.
Rezultati ima ama losi! Pisuvav na ovaa tema. Bez krivicna odgovornost ova ke tera vaka vo nedogled. Napravena e milionska steta a vinovni nema... i kakvi rezultati ocekuvas ti!?
Back to Top
my Macedonia View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Oct-2008
Location: 🇲🇰🇨🇭
Online Status: Offline
Posts: 4075
  Quote my Macedonia Quote  Post ReplyReply #822 Posted: 31-Aug-2022 at 19:34
Слики од пред 3 дена

























































Back to Top
MKDRobot View Drop Down
Newbie
Newbie


Joined: 18-Jun-2022
Online Status: Offline
Posts: 23
  Quote MKDRobot Quote  Post ReplyReply #823 Posted: 01-Sep-2022 at 17:23
Krajot na avtopatot ne se gleda
Robotocis
Back to Top
The Wild Boy View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Jan-2020
Online Status: Offline
Posts: 491
  Quote The Wild Boy Quote  Post ReplyReply #824 Posted: 01-Sep-2022 at 23:12
Може да ги аплоудираш сите слики во еден фолдер, или да пробаш преку wetransfer со линк. Сакам да ги споделам на skyscrapercity форумот, или пак ти влези во форумот па прати ги таму. Еве ти линк од самата тема:
https://www.skyscrapercity.com/threads/nmk-north-macedonia-road-infrastructure-%E2%80%A2-%D0%BF%D0%B0%D1%82%D0%BD%D0%B0-%D0%B8%D0%BD%D1%84%D1%80%D0%B0%D1%81%D1%82%D1%80%D1%83%D0%BA%D1%82%D1%83%D1%80%D0%B0.476243/page-170#post-180097266
Back to Top
stef4o View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 20-Oct-2015
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 19539
  Quote stef4o Quote  Post ReplyReply #825 Posted: 07-Sep-2022 at 12:31
Автопатот Кичево-Охрид до никаде – помина август, а ниту делот кај Требеништа не е пуштен во употреба



https://mk.tv21.tv/avtopatot-kichevo-ohrid-do-nikade-pomina-avgust-a-nitu-delot-kaj-trebenishta-ne-e-pushten-vo-upotreba/
Carpe diem
Back to Top
stef4o View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 20-Oct-2015
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 19539
  Quote stef4o Quote  Post ReplyReply #826 Posted: 15-Sep-2022 at 13:11
Автопатот Кичево - Охрид „сага без крај“



https://24.mk/details/avtopatot-kichevo-okhrid-saga-bez-kraj-1
Carpe diem
Back to Top
Влатко View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Aug-2016
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 512
  Quote Влатко Quote  Post ReplyReply #827 Posted: 16-Sep-2022 at 07:03
Изјавата на ЈПДП (слично како за Блаце-Скопје) очај и неспособност. Вели 75% е завршена трасата, остануваат уште 2км за асфалтирање. Или тие 75% во превод се само 6км. Па ова од маало од Подмоље и од Требениште да се соберат луѓето побрзо ќе го изасфалтираат. Ама класика 30 години, побитно е дебелогазците да се возат во ауди и пасат и да јадат мадиња од бик во ресторан отколку да засукаат ракави и да направат нешто. Тотален чемер и јад е оваа земја.
Back to Top
my Macedonia View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Oct-2008
Location: 🇲🇰🇨🇭
Online Status: Offline
Posts: 4075
  Quote my Macedonia Quote  Post ReplyReply #828 Posted: 21-Sep-2022 at 23:22
Што се градило и што останало(црвено) Излез Кичево- Извор според најновите снимки



Edited by my Macedonia - 21-Sep-2022 at 23:23
Back to Top
stef4o View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 20-Oct-2015
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 19539
  Quote stef4o Quote  Post ReplyReply #829 Posted: 22-Oct-2022 at 08:25
Нов рок за завршување на автопатот Кичево – Охрид? – Реџепи: Рокот е до 2023

Неофицијални информации на ТВ21 говорат дека компанијата Синохидро која го гради автопатот Кичево-Охрид бара продолжување на рокот за изградба до 2026.

За да ги потврдиме овие информации се обративме до заменик министерот за транспорт и врски, Беким Реџепи, но не кажа дали оваа компанија испратила такво барање до министерството но рече дека рокот за завршување на автопатот е до 2023.

Ги отфрлате тврдењата дека ќе се продолжи рокот?

Беким Реџепи: Во договорот пишува дека до 2023 треба да заврши проектот.

Во емисијата Клик Плус градоначалникот на Кичево, Фатмир Дехари зборуваше за одговорноста на Ејуп Рустеми и Благој Бочварски за доцнењето на изградбата на автопатот. Рече дека тоа им штети на бизнисите и ги загрозува граѓаните во сообраќајот.

„Се претера со доцнењето, јас Фатмир Дехари се обратив до една од институциите, Агенцијата за патишта. г. Ахмети назначи директор на Агенцијата за патишта, Ејуп Рустеми кој директно е одговорен заедно со министерот за транспорт“, вели Фатмир Дехари.

https://mk.tv21.tv/nov-rok-za-zavrshuvane-na-avtopatot-kichevo-ohrid-redhepi-rokot-e-do-2023/
Carpe diem
Back to Top
Џоле View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 23-Apr-2013
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 15016
  Quote Џоле Quote  Post ReplyReply #830 Posted: 18-Nov-2022 at 17:27
Рустеми: „Привршуваат работите на 15-тиот тунел во државава, тунелот на автопатот Кичево-Охрид“

Директорот Рустеми ги запозна присутните со карактеристиките на тунелот: „Тунелот има две цевки, кои имаат коловоз со ширина од 2 х 7,50м и четири попречни премини, од кои едниот е и за возила, а останатите три се за пешаци. Вкупната должина на десната цевка на тунелот е 1994,5м, а на левата цевка 2015,5м, или вкупно 4010м. Завршени се целосно примарната и секундарната конструкција, а се работи на изработка на тампонски слој и БНС 32, на електричната инсталација, хидрантската мрежа. Останува да се изработи уште вентилационен систем, против пожарна заштита, системи за детекција на опасни гасови, видео надзор, променлива сообраќајна сигнализација, изградба на команден центар и др. Овој тунел ќе биде најсовремениот тунел изграден по европски и светски стандарди и 15ти тунел на територијата на Република Северна Македонија.

Додаде дека при извршениот увид е констатирано дека на Автопатот А2, делница Кичево-Охрид се пробиени околу 95% од трасата.

„Во моментов се работи со над 800 работници по целата траса и со околу 400тини машини, односно механизација. И оваа можност ја искористивме да ги потсетиме изведувачот и надзорот да ја запазат динамиката и продолжениот рок за изградба кој како што знаете е до крајот на 2023 година. Инаку, автопатската делница Кичево–Охрид се состои од пет подделници, со вкупна должина од 57 км и со вкупна предвидена вредност од 598 милиони евра“, изјави директорот на Јавното претпријатие за државни патишта Ејуп Рустеми.











https://www.facebook.com/drzavnipatista/
За сè има вторпат
Back to Top
The Wild Boy View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Jan-2020
Online Status: Offline
Posts: 491
  Quote The Wild Boy Quote  Post ReplyReply #831 Posted: 18-Nov-2022 at 21:04
Косините тапа...
Back to Top
Влатко View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Aug-2016
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 512
  Quote Влатко Quote  Post ReplyReply #832 Posted: 21-Nov-2022 at 07:38
Што им фали?
Back to Top
stef4o View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 20-Oct-2015
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 19539
  Quote stef4o Quote  Post ReplyReply #833 Posted: 13-Dec-2022 at 08:12
АВТОПАТОТ КИЧЕВО – ОХРИД ЌЕ „ЛАПА“ УШТЕ ПАРИ, ново задолжување за експропријација на земјиште

Јавното претпријатие за државни патишта во следниот период ќе се задолжи со над 4 милиони денари. Средствата како што дознава „Фактор“ ќе се користат за експропријација на земјиште за изградба на автопатот кон Охрид. За оваа цел, тие добија банкарска гаранција од Владата, со што се создаваат можности ова јавно претпријатие да ја оствари зацртаната цел, односно преку процес на експропријација да создаде услови за комплетирење на автопатот.

Владата на 1 декември донесе одлука со која се дава согласност „за задолжување заради издавање на банкарска гаранција за потребите на постапката за експропријација за изградба на Автопат А2, делница Кичево-Охрид донесена од Управниот одбор на Јавното претпријатие за државни патишта на седницата одржана на 28.11.2022 година“.

Од ЈП Државни патишта за „Фактор“ велат дека банкарската гаранција ќе биде издадена на вредност од 4.138.922 денари, или околу 67 илјади евра.

- Банкарската гаранција се издава исклучиво за експропријацијата. Јавното претпријатие согласно Годишната програма за изградба, реконструкција, рехабилитација, одржување и заштита на државните патишта за 2022 година за експропријација има обезбедено парични средства во висина од 200.000.000 денари – појаснуваат од ЈП за државни патишта.

Од таму додаваат дека за експропријацијата за изградба на Автопат А2, делница Кичево-Охрид, за неколку постапки за експропријација за кои имаше донесено Решенија за експропријација, од страна на Управен суд на РСМ истите се поништени поради недоставена Банкарска гаранција согласно со Член 26 од Законот за експропријација.

- И покрај обезбедените средства ЈП за овие постапки треба да достави Банкарска гаранција за да се заврши постапката за експропријација за решенијата кои се поништени од страна на Управен суд. Банката издава банкарска гаранција која претставуваат вонбилансно задолжување на Јавното претпријатие и истата преставува кредитен производ по дефиниција. Самата гаранција гарантира “исплата на износот на обврската до наведениот износ во гаранцијата” доколку Барателот на гаранцијата не ги исполни превземените обврски - објаснуваат од ЈП Државни патишта.

Од претпријатието додаваат дека во случај на активирање на гаранцијата поради неисполнување на преземените обврски, Банката го плаќа гарантираниот износ на Корисникот и за истиот го задолжува Барателот на гаранцијата во вид на кредитно задолжување кое е веднаш достасано парично побарување.

Поради тоа, потребна е Одлука за задолжување по основ на Гаранција која во моментот на издавање и за целовреметраење не претставува билансно задолжување, но може да стане доколку се активира од Корисникот – прецизираат од ЈП Државни патишта.

Очекувањата се дека деловната банка ќе ја издаде банкарската гаранција за неколку работни дена, откако ќе завршат сите процедури, а според вработените во јавното претпријатие со издадена банкарска гаранција ќе се овозможи побрзо да се завршат постапките за експропријација каде се поништени решенијата од страна на Управниот суд.

Автопатот Кичево Охрид, долг 57 километри, според првичните проценцки требаше да чини 374 милиони евра, но цената по многубројните дополнителни анекси достигна речиси 600 милиони евра.

Оваа делница, согласно последните најави на државните институции треба да биде компалетирана следната година, владини претпставници дури најавуваат пенали доколку рокот повторно се пробие.

https://faktor.mk/avtopatot-kichevo--ohrid-kje-lapa-ushte-pari-novo-zadolzuvanje-za-eksproprijacija-na-zemjishte
Carpe diem
Back to Top
<Fresno> View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 13-Jun-2010
Online Status: Offline
Posts: 1108
  Quote <Fresno> Quote  Post ReplyReply #834 Posted: 13-Dec-2022 at 15:21
Ова е класична неспособност. Основни процедури не знаат да истераат ни по министерства ни по јавни прептријатија.
Back to Top
The Wild Boy View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Jan-2020
Online Status: Offline
Posts: 491
  Quote The Wild Boy Quote  Post ReplyReply #835 Posted: 13-Dec-2022 at 23:09
Па како ќе истераат, кога пола и повеќе им се вработени таму со партиска книшка и купени дипломи.
Back to Top
stef4o View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 20-Oct-2015
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 19539
  Quote stef4o Quote  Post ReplyReply #836 Posted: 17-Jan-2023 at 17:56
Кога ќе заврши автопатот Кичево – Охрид? – Се најавува преместување на границата од Ќаасан во Радолишта

На крајот од годинава или напролет 2024 година ќе заврши автопатот Кичево-Охрид?

Пред два месеца, надлежните власти уверуваа дека градежните активности ќе завршат согласно предвидениот рок, односно до крајот на 2023-ра.

„Не е вистина, ние имаме постојана комуникација со компанијата Синохидро, исто така и со подизведувачите кои ги има ангажирано компанијата Синохидро и имаме договор до 31.12.2023“, вели Ејуп Рустеми.

Но, сега вицепремиерот Артан Груби, вели дека градежните активности ќе завршат напролет следната година…

„Автопатот кој се гради Кичево-Охрид се очекува да заврши најдоцна до крајот на оваа или напролет следната година“, додаде Артан Груби.

А во меѓувреме, и без да биде означен крајот на изградбата на автопатската делница, премиерот Ковачевски и вицепремиерот Артан Груби, најавуваат преместување на границата Ќафасан, со што патот до Албанија би се скратил за 20км.

„Последната идеја што ја изнесовме и потпишавме меморандум пред Нова година со премиерот Рама и вицепремиерката Белинда Балуку во Албанија, е да го преместиме граничниот премин, односно границата веќе да не биде на Ќафасан поради висината, туку да се спуштиме подолу во селото Радолишта, поврзувајќи го со селото Кукеш во Албанија, со што патот би се скратил од 15 до 20км“, додаде АртанГруби.

Пред неколку месеци, ТВ21 дозна дека компанијата „Синохидро“ побарала продолжување на рокот за градежните активности на автопатот Кичево-Охрид во 2026 година, но директорот на ЈП за Државни патишта, Рустеми, негира. Останува да видиме што ќе се случи со овој патен правец, кој се гради веќе со години и никако да заврши!

https://mk.tv21.tv/koga-ke-zavrshi-avtopatot-kichevo-ohrid-se-najavuva-premestuvane-na-granitsata-od-kaasan-vo-radolishta/
Carpe diem
Back to Top
Théoden View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 31-May-2018
Location: Р. Македонија
Online Status: Offline
Posts: 528
  Quote Théoden Quote  Post ReplyReply #837 Posted: 17-Jan-2023 at 19:24
Originally posted by stef4o


„Последната идеја што ја изнесовме и потпишавме меморандум пред Нова година со премиерот Рама и вицепремиерката Белинда Балуку во Албанија, е да го преместиме граничниот премин, односно границата веќе да не биде на Ќафасан поради висината, туку да се спуштиме подолу во селото Радолишта, поврзувајќи го со селото Кукеш во Албанија, со што патот би се скратил од 15 до 20км“, додаде АртанГруби.
 

И овде ли ќе има тунел од 7 km? Laugh
Back to Top
user8642 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 18-May-2020
Online Status: Offline
Posts: 2016
  Quote user8642 Quote  Post ReplyReply #838 Posted: 17-Jan-2023 at 19:29
Ова е супер идеја ако е така смислено. И тоа може да се направи заединички интегриран граничен премин само од едната страна на границата, по примерот на ЕУ/Шенген кандидати како на пример Хрватска/Унгарија, или Романија/Унгарија, кадешто се знае дека и двете држави еден ден ќе бидат во Шенген и границата ќе се отвори за слободен проток. Од Македонската страна е поле рамнина, а Албанската страна е клисура, така да не гледам причина зашто би се градел ГП дупликат на таков терен, кога доволно е само од Македонската страна да се направи терминал.
Back to Top
stef4o View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 20-Oct-2015
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 19539
  Quote stef4o Quote  Post ReplyReply #839 Posted: 23-Feb-2023 at 13:52
БОЧВАРСКИ ПОВТОРИ ДЕКА АВТОПАТОТ КИЧЕВО – ОХРИД ЌЕ БИДЕ ГОТОВ ДО КРАЈОТ НА ГОДИНАВА, РЕШЕН И ПРОБЛЕМОТ СО ЕКСПРОПРИЈАЦИЈА НА ЗЕМЈИШТЕТО

Автопатот Кичево-Охрид ќе биде готов до крајот на 2023, објави министерот за транспорт и врски Благој Бочварски, но не кажа дали ќе бидат потребни дополнителни средства. Рече дека активностите на терен ќе се засилуваат, а ќе расте и бројот на работници.

„Очекувам градежните работи да продолжат со засилено темпо оваа година, секако во зависност од временските услови, за да може автопатот да се пушта во сообраќај по делници, како ќе се завршуваат. Таму работат повеќе градежни оперативи. Бројката на работници во последниот извештај беше преку 900 и очекувам таа да се зголемува со цел да се испочитува рокот“, рече Бочварски во Охрид.

Тој кажа дека во последните месеци се решил и проблемот со експропријација на земјиштето.

„На последната владина седница беше точката за воведување во владение на Јавното претпријатие за државни патишта на одредени површини и парцели, каде што градежната оператива ќе може веднаш да влезе и да продолжи со работа. Согласно Законот за експропријација, можеме на одредени парцели после изготвување решение од страна на Агенцијата за имотно-правни односи да ја воведеме оперативата во владение и да ја забрзаме градбата на тие позиции“, кажа министерот.

Автопатот Кичево-Охрид, во должина од 57 километри, почна да се гради во 2014 и до овој момент чини 598 милиони евра. Според тогашните најави, автопатот требаше да биде готов за четири години, но поради низа нерешени проблеми на трасата, градежните работи и натаму не се завршени.

https://sdk.mk/index.php/dopisna-mrezha/reshen-problemot-so-eksproprijatsija-na-zemjishteto-avtopatot-kichevo-ohrid-ke-se-zavrshi-do-krajot-na-godinata/
Carpe diem
Back to Top
stef4o View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 20-Oct-2015
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 19539
  Quote stef4o Quote  Post ReplyReply #840 Posted: 07-Apr-2023 at 16:51
Carpe diem
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 4041424344>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.188 seconds.

Copyright ©2007 - 2024  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.