build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Проекти
  Active Topics Active Topics RSS Feed: Skopje East Gate (поранешно ERA City)
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Skopje East Gate (поранешно ERA City)

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 1112131415 39>
Author
Message Reverse Sort Order
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
stef4o View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 20-Oct-2015
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 19651
  Quote stef4o Quote  Post ReplyReply #241 Posted: 09-Sep-2021 at 09:30
Отворањето некако се чини ќе биде исфорсирано и допрва ќе се досредуваат после некои детали и постепено ќе се вселуваат дуќаните.Со најавите за Лидл незнам што се случува колку што знам официјален маркет ќе биде Тинекс.
Back to Top
гитардемон View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Feb-2008
Online Status: Offline
Posts: 5422
  Quote гитардемон Quote  Post ReplyReply #242 Posted: 09-Sep-2021 at 07:32

Како да се малку подалеку од 1 месец пред отворање, а? Веројатно ќе бидат отворени само 50% од продавниците. И од LIDL ни трага ни глас.
Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.
Back to Top
stef4o View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 20-Oct-2015
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 19651
  Quote stef4o Quote  Post ReplyReply #243 Posted: 09-Sep-2021 at 07:09
Ист гејт мол: Динамични подготовки пред отворање







Отворањето на најголемиот трговски центар во нашиот регион се ближи. Одбројувањето започнува, и за токму еден месец Скопје добива ново место кое ќе обедини шопинг, забава, фитнес и разонода, но и врвно гастрономско искуство. Сè на едно место – во Ист гејт мол. Посетителите ќе може да уживаат во широката понуда на продавници, кафетерии, ресторани, но и во големиот број на услуги како центар за убавина и козметика, фризер, бербер, центар за разубавување на миленичиња, како и забавни активности: кино, игротека, фитнес центар и друго.

Со цел да се постигне уникатна содржина, како ексклузивен лизинг агент беше ангажиран тимот на специјализираната консултантска компанија за недвижности „Cushman&Wakefield/FortonMKA“ кој заедно со тимот на Ист гејт мол интензивно работеше на миксот од 250 интернационални и локални брендови во последните три години

Исклучителното дизајнерско решение од реномираниот архитект Керем Јазган веќе ја добива својата финална форма и наговестува голема посетеност поради уникатниот екстериер и ентериер кој ја нагласува мултифункционалната природа на Ист гејт мол.

https://www.mkd.mk/makedonija/ekonomija/ist-gejt-mol-dinamichni-podgotovki-pred-otvoranje
Back to Top
stef4o View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 20-Oct-2015
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 19651
  Quote stef4o Quote  Post ReplyReply #244 Posted: 08-Sep-2021 at 10:01
Рестораните и кафулињата стануваат се поважен составен дел во трговските центри

Денешните трговски центри имаат зголемена побарувачка за подобра понуда во категоријата храна и пијалоци. Ексклузивниот лизинг агент “Cushman&Wakefield/FortonMKA и тимот на Ист Гејт Мол постојано ги следат трендовите на потрошувачите и врз основа на истите создадоа стратегија со која го позиционираат Ист Гејт Мол како трговски центар на новата генерација.

Фокусот е ставен на креирање на дестинации кои покрај шопинг нудат и различен број на нови искуства за купувачите кои бараат многу поразновидна и пософистицирана понуда на концепти за храна и пијалоци.

Ист Гејт како најсовремен проект во регионот кој ги следи сите шопинг трендови, покрај големиот микс од брендови и различни категории е и место каде што посетителите ќе може да искусат еден сосема различен уникатен концепт таканаречен Café Avenue (Кафе Авенија). Замислете си долга улица на која се наредени најмонденските кафеа и ресторани, и на која се протегаат 6 различни, внимателно одбрани концепти на приближно 3.000 м2, креирани по последните ентериерни и гастрономски трендови кои што ќе ги задоволат и најпребирливите посетители. На Кафе Авенијата меѓу другото ќе се понуди првата франшиза на оригинален стек ресторан, софистициран мексикански ресторан, како и уникатни стилски ресторани со интернационална и македонска кујна.

Трговските центри во светот не се повеќе само едно шопинг место; тие сè повеќе стануваат дестинации за уживање.

https://faktor.mk/restoranite-i-kafulinjata-stanuvaat-se-povazen-sostaven-del-vo-trgovskite-centri
Back to Top
stef4o View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 20-Oct-2015
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 19651
  Quote stef4o Quote  Post ReplyReply #245 Posted: 02-Sep-2021 at 10:55
Светските модни гиганти ЛПП и Индитекс во Ист Гејт Мол опфаќаат повеќе од 25 отсто со над 14,500 м2

Ексклузивниот лизинг агент “Cushman&Wakefield/FortonMKA“ заедно со тимот на Ист Гејт Мол во изминативе три години, работеа на креирање различен микс на брендови кој ќе ги задоволи потребите на потрошувачите. Резултатите денес на само неколку недели од големото отворање сведочат за делото – добро реализиран микс на содржини и одлична селекција на брендови со висока популарност од кои поголем дел за прв пат се претставуват на македонскиот пазар.

Светски познатиот моден магнат, Групацијата Индитекс претставува синоним за квалитетно шопинг искуство, а своето “деби“ на македонскиот пазар ќе го имаат „Zara Home“ и „Oysho“ како дел од разновидното портфолио на Ист Гејт Мол. Трговскиот центар има 220 продавници, а 40% од нив се нови брендови кои за прв пат влегуваат во Македонија со што го позиционираат Ист Гејт Мол како водечки центар во кој ќе има нешто ново и поразлично.

Групацијата Индитекс потпиша договор за закуп на малопродажна површина од 8.600 м2 за своите седум брендови како „ZARA“, „ZARA HOME“, „ОYSHO“, „Мassimo Dutti“, „Bershka“, „Pull and Bear“ и „Stradivarius“. Сите трговски марки ќе се претстават со своето целосно продуктно портфолио, а познатиот бренд „ZARA“, ќе се простира на речиси 4,600 м2 со што ја прави најголемата продавница на „ZARA“ во целиот балкански регион.

Уште едно освежување за посетителите претставува и полската модна групација LPP која во Ист Гејт Мол ќе отвори пет продавници на површина од 6,500 м2 и тоа „RESERVED“, „MOHITO“, „HOUSE“, „CROPP“, „SINSAY“. Секоја од овие продавници ќе понуди разноликост, но и уникатни модни парчиња за сечиј вкус. Групацијата LPPе една од најбрзо растечките модни синџири во источна и централна Европа, а со своите интересни и невообичаени концепти во Ист Гејт Мол ги носи светските трендови од модниот сегмент за жени, мажи и деца.

Модниот сегмент во Ист Гејт Мол ќе се простира на повеќе од 50%, со што го позиционира трговскиот центар како омилена дестинација за оние кои што сакаат поинакво шопинг искуство.

https://faktor.mk/svetskite-modni-giganti-LPP-i-inditeks-vo-ist-gejt-mol-opfakjaat-povekje-od-25-otsto-so-nad-14500-m2
Back to Top
stef4o View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 20-Oct-2015
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 19651
  Quote stef4o Quote  Post ReplyReply #246 Posted: 02-Sep-2021 at 10:31
East Gate Construction Progress - August
Тимот на East Gate Mall работи со полна пареа на финалните градежни елементи непосредно пред големото отворање!









https://www.facebook.com/eastgatemall.mk/videos/266430135120736
Back to Top
ehrlich View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 31-May-2012
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 1365
  Quote ehrlich Quote  Post ReplyReply #247 Posted: 30-Aug-2021 at 20:41
Јас имам впечаток дека нема да стигнат во октомври да го отворат. Сепак, и самите продавници внатре треба да се уредат.
Back to Top
stef4o View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 20-Oct-2015
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 19651
  Quote stef4o Quote  Post ReplyReply #248 Posted: 29-Aug-2021 at 13:44
Originally posted by JovanOdGjorche

Интервју со Игор Давковод.

https://www.youtube.com/watch?v=NYsWDkS-MWM&ab_channel=KnaufMacedonia


KNAUF VLOG Vol.7 - Погледнете како изгледа одвнатре Skopje East Gate

Back to Top
JovanOdGjorche View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 13-Oct-2012
Location: Скопје
Online Status: Online
Posts: 511
  Quote JovanOdGjorche Quote  Post ReplyReply #249 Posted: 28-Aug-2021 at 19:56
Интервју со Игор Давковод.

https://www.youtube.com/watch?v=NYsWDkS-MWM&ab_channel=KnaufMacedonia
And something, somewhere was lost in 1938...
Back to Top
stef4o View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 20-Oct-2015
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 19651
  Quote stef4o Quote  Post ReplyReply #250 Posted: 28-Aug-2021 at 16:25
Денешни



Back to Top
stef4o View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 20-Oct-2015
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 19651
  Quote stef4o Quote  Post ReplyReply #251 Posted: 26-Aug-2021 at 15:00
East Gate Mall construction progress July 2021











https://www.facebook.com/eastgatemall.mk/videos/447755792945676
Back to Top
stef4o View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 20-Oct-2015
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 19651
  Quote stef4o Quote  Post ReplyReply #252 Posted: 18-Aug-2021 at 16:48








https://www.facebook.com/baukop.com.mk
Back to Top
stef4o View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 20-Oct-2015
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 19651
  Quote stef4o Quote  Post ReplyReply #253 Posted: 12-Aug-2021 at 08:41
od instagram

Back to Top
stef4o View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 20-Oct-2015
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 19651
  Quote stef4o Quote  Post ReplyReply #254 Posted: 31-Jul-2021 at 16:32
На два месеци од отворањето на Ист Гејт Мол: Кои познати светски брендови доаѓаат во Македонија, освен H&M, Зара Хоум и Лидл?

Во Скопје, на местото на поранешен „Скопски саем“, наскоро вратите за сите љубители на шопингот ќе ги отвори „Ист Гејт Мол“...

Новиот шопинг центар, отварањето го закажа за во средината на септември, на два месеци од сега. Овој мол ќе биде вистинско освежување како за главниот град, така и за целата замја, преку понудата на уникатно шопинг искуство за посетители и за уживателите на добрата храна.

Ист Гејт Мол и „Cushman&Wakefield/FORTONMKA“ повеќе од три години работеа на дистинктивниот микс од брендови, кои на потрошувачите ќе им понудат едно ново шопинг искуство.

Веќе има инфорамции дека 95% од вкупната површина за изнајмување е веќе издадена на локални и интернационални брендови. На почетокот на оваа година, во јавноста протекоа инфомациите дека во новиот трговски центар пристигнува светскиот бренд H&M, но и дека за влез на пазарот во Македонија размислува ЛИДЛ и уште некои други интернационални ланци на супермаркети кои оперираат во регионот, меѓу кои се познатите SPAR и BILLA.

Влатко Богоевски, извршниот директор на „Cushman&Wakefield/FORTONMKA“ откри кои други брендови може да ги очекуваме во рамките на овој трговски центар:

„Беше вистински професионален предизвик да се создаде стратегијата за изнајмување на Ист Гејт Мол. Како прв чекор од стратегијата направивме темелно истражување на навиките на потрошувачите и трендовите на локалниот пазар и вложивме огромен напор за привлекување на нови брендови на пазарот. Ги разгледавме тенденциите во регионот, но и пошироко во Европа и создадовме соодветен микс на закупци кој го рефлектира најдоброто шопинг искуство за посетителите, нагласувајќи ја различноста во категориите мода, забава, рекреација, услуги. Ист Гејт Мол е трговски центар на новата генерација кој нуди микс од брендови, исполнувајќи ги потребите на широка целна група, опфаќајќи ја не само нашата земја, туку и соседите од Косово и Србија. Целта беше да се привлечат нови брендови како полската модна групација „LPP SA“ заедно со своите пет брендови „Reserved“, „House“, „Cropp“, „Mohito“, „Sinsay“, потоа „Zara Home“ и „Oysho“ од групацијата Индитекс, како и модни марки кои за прв пат влегуваат на македонскиот пазар меѓу кои XYZ, Armani Exchange, Twinset, Partrizia Pepe, DeFacto и други. Неминовно е да се потенцира дека посебен акцент и поддршка дадовме и на локалните брендови кои навистина имаат што да понудат, така што 23% од сите закупци се македонски локални брендови.“

https://faktor.mk/na-dva-meseci-od-otvoranjeto-na-ist-gejt-mol-koi-poznati-svetski-brendovi-doagjaat-vo-makedonija-osven-hm-zara-houm-i-lidl
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #255 Posted: 31-Jul-2021 at 14:12

Ова се приватни инвестиции, така да колку трговски центри можат да функционираат и колку профитабилно, во најголема мерка е проблем на инвеститорите.

За општиот интерес, поголемата понуда и поголемата конкуренција мислам дека носи воглавно придобивки: пониски малопродажни цени, пониски закупнини, поголем прилив на купувачи од странство и помал одлив на наши купувачи, поголем обем на работа и повеќе можости за домашните придружни дејности/индустрии и слично...

Edited by Cloverstack - 31-Jul-2021 at 14:13
Back to Top
stef4o View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 20-Oct-2015
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 19651
  Quote stef4o Quote  Post ReplyReply #256 Posted: 31-Jul-2021 at 11:48
Па и нема сите да живеат добро,ќе се издефинира со тек на време еден-два кои ќе имаат посолидна посетеност и промет а во другите ќе доминираат супермаркет и кафичи.
Овој мол ќе биде ударен привте 5-6 месеци и ќе ги згази Сити мол,секако ГТЦ и некои други и ќе биде доста посетен потоа ќе се отворат оние кај Рамстор па ќе видиме кој колку ќе успее да парира.
Back to Top
Staro Skopje View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 07-May-2013
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 2692
  Quote Staro Skopje Quote  Post ReplyReply #257 Posted: 30-Jul-2021 at 23:35
Не знам колку добро можат да функционираат 7 трговски центри во Скопје имајќи ги предвид големината, економската моќ и широката зона на градот. Особено сега со отворање на големи ТЦ во широката зона (кои веќе се рекламираат по македонските телевизии).
Градот убав никна, но го откорнаа
Back to Top
гитардемон View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Feb-2008
Online Status: Offline
Posts: 5422
  Quote гитардемон Quote  Post ReplyReply #258 Posted: 30-Jul-2021 at 13:54
Ако си заминат ZARA, Bershka и Pull&Bear од City Mall, пиши пропало.
Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.
Back to Top
kiriOK View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 11-Apr-2012
Location: Tamworth,UK
Online Status: Offline
Posts: 991
  Quote kiriOK Quote  Post ReplyReply #259 Posted: 30-Jul-2021 at 13:25
Информација од вработена во Сити Мол дека сите попознати брендови од Сити Мол се припремаат да се селат овде...
Back to Top
stef4o View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 20-Oct-2015
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 19651
  Quote stef4o Quote  Post ReplyReply #260 Posted: 30-Jul-2021 at 09:06
Поинаква дефиниција за шопинг, забава и разонода: Ист Гејт Мол-регионален центар со светски брендови

Ист Гејт Мол наговестува ново освежување за Скопје, но и за целата земја, преку понуда на уникатно шопинг искуство за посетителите и за уживателите во добрата храна.

Преку внимателно одбрани 250 брендови, трговскиот центар ќе создаде поинаква дефиниција за шопинг, забава и разонода.

Повеќе од три години тимот на Ист Гејт Мол и “Cushman&Wakefield/FORTONMKA“ работеше на дистинктивниот микс од брендови кој ќе ја разбранува јавноста и со сигурност ќе ги заинтригира потенцијалните потрошувачи. Водени од премисата дека луѓето имаат сè помалку време на располагање и преферираат да имаат комплетна услуга на едно место, трговскиот центар ќе понуди продавници за облека, обувки, храна, но и голем број на услужни дејности, лоцирани на едно место.

Во моментов, на само два месеци од отворањето, 95% од вкупната површина за изнајмување која изнесува 57.000 м2 е веќе издадена на локални и интернационални брендови.

Тимот на Cushman&Wakefield/FortonMKA

Отворањето на трговскиот центар на средината на месец Октомври се ближи. Дознаваме повеќе за процесот на планирање на содржините, миксот на закупци и процесот на издавање на Ист Гејт Мол низ призма на извршниот директор г-дин Игор Давков и извршниот директор на ексклузивниот лизинг агент “Cushman&Wakefield/FortonMKA“, Влатко Богоевски.

Г–дин Давков, веќе се најави дека East Gate Mall ќе биде ново искуство што градот го заслужува. Според Вас што е она што молот ќе го понуди, а ќе биде сосема поинакво од досега виденото?

Ист Гејт Мол ќе се рангира како прв избор на посетителите по големината, содржините, искуството, но пред се поради доживувањето што следи при посетата на овој центар.Ист Гејт е мол од најновата генерација, со добро концепирани и разновидни содржини дизајнирани за да ги привлече сите генерациски групи. Денес центрите освен за купување, се добро познато место за излегување и забава. Оттука, трговскиот центар нуди широк избор на мода и уникатни брендови, хипер маркет, салони за мебел и бела техника услуги, игротека, 8 кино сали, 7 фини ресторани, модерни кафетерии, оддел за брза храна со 800 места, , и ќе биде единствен мол со опкружување од зелени паркови кои чинат површина од 12,000м2.

Во профилирање на понудата на брендови и воопшто концептот на застапеност во просторот во East Gate Mall се одлучивте за професионален пристап, ангажирајќи специјализирана лизинг агенција. Колку тоа ви помогна да создадете единствен микс од брендови од секоја област по што ќе бидете препознаени во градот па и пошироко во регионот?

Ангажирањето на ,,Cushman&Wakefield/FORTONMKA“ со ексклузивитет на официјална лизинг агенција, ни ја даде соодветната методологија и експертиза која ни беше потребна за да завршиме волку комплексен проект, за релативно кратко време. Тимот на искусни професионалци кои наменски го сочини ,,Cushman&Wakefield/FORTONMKA“ ни помогна да го дефинираме бараниот микс на содржини, и да ги реализираме сите активности поврзани со истражување, снекирање, скаутинг, контактирање и преговори со секој закупец. Обемот на 250 трговски марки е навистина комплексен, а лизинг индустријата има свои специфики. Ист Гејт Мол направи добра одлука со ангажманот на ,,Cushman&Wakefield/FORTONMKA“, а резултатот е видлив: имаме уникатни водечки марки, нови брендови, 95% закупеност.

Претставува ли голем предизвик да се биде Извршен директор на еден ваков грандиозен проект и дали повторно во некое друго време и на некое друго место би ја прифатиле истата улога?

Мојот најголем предизвик. Скопје Ист Гејт е најкомплексниот проект во мојата кариера, во кој бев вклучен од самиот почеток и за кој ги правев почетните анализи. Сѐ почна со пет бројки на еден лист хартија, а сега е реалност. Имајќи предвид дека бев инволвиран во целиот процес од самиот почеток, како и од претходното работно искуство акционерите одлучија да ми ја доверат должноста да го менаџирам проектот – за што сум многу благодарен. Ова е навистина уникатен проект за еден ваков мал пазар. Истата улога би ја прифатил за истите акционери, во секое време и место.

Разговараме со Влатко Богоевски извршен директор на “Cushman&Wakefield/FORTONMKA“ (ексклузивен лизиг агент на Ист Гејт Мол)

Дали за вас како извршен директор на ,,Cushman&Wakefield/FORTONMKA“, ексклузивен лизиг агент на Ист Гејт Мол беше голем предизвик да прифатите да бидете дел од процесот на создавање на еден нов трговски центар за кој се постави задачата да биде новото досега невидено шопинг искуство за градот па и за државата?

Влатко Богоевски: Беше вистински професионален предизвик да се создаде стратегијата за изнајмување на Ист Гејт Мол. Како прв чекор од стратегијата направивме темелно истражување на навиките на потрошувачите и трендовите на локалниот пазар и вложивме огромен напор за привлекување на нови брендови на пазарот. Ги разгледавме тенденциите во регионот, но и пошироко во Европа и создадовме соодветен микс на закупци кој го рефлектира најдоброто шопинг искуство за посетителите, нагласувајќи ја различноста во категориите мода, забава, рекреација, услуги.Ист Гејт Мол е трговски центар на новата генерација кој нуди микс од брендови, исполнувајќи ги потребите на широка целна група, опфаќајќи ја не само нашата земја, туку и соседите од Косово и Србија. Целта беше да се привлечат нови брендови како полската модна групација „LPP SA“ заедно со своите пет брендови „Reserved“, „House“, „Cropp“, „Mohito“, „Sinsay“, потоа „Zara Home“ и „Oysho“ од групацијата Индитекс, како и модни марки кои за прв пат влегуваат на македонскиот пазар меѓу кои XYZ, Armani Exchange, Twinset, Partrizia Pepe, DeFacto и други. Неминовно е да се потенцира дека посебен акцент и поддршка дадовме и на локалните брендови кои навистина имаат што да понудат, така што 23% од сите закупци се македонски локални брендови.

Во што точно се состои работата на една специјализирана лизинг агенција пред која стои сериозна задача да создаде единствен микс на брендови и автентична концепција на еден толку голем простор како што е East Gate Mall?

Влатко Богоевски: “Cushman&Wakefield/FortonMKA“ е независно поседувана и управувана компанија, членка на “Cushman&Wakefield“ – најголемата приватна консултантска компанија за недвижности. Во своето тринаесетгодишно искуство на пазарот во Македонија, имавме прилика да работиме на големи проекти и со голем број на локални трговци во секторот за малопродажба.Сè започнува со анализи на трендовите и преференциите на клиентите врз основа на кои потоа се создава стратегија. Стратегија која постојано се следи и доколку е потребно – надградува. Стратегија која мора да биде исклучителна и квалитетна. На почетокот на проектот патувавме и се среќававме со многу претставници на светски трговски марки, за на крај да креираме микс кој ја отсликува најдобрата понуда согласно одбраните индикатори. Потребно е да се потенцира дека заедно со инвеститорот на Ист Гејт Мол и архитектите континуирано работевме на соодветен распоред на закупците во согласност со очекувањата и преференците на потрошувачите, на најефикасен и најефективен начин.

Како лизинг агенција имате богато портфолио на соработка со закупци и закуподавачи. Што е она што во соработката со East Gate Mall ве прави особено горди од аспект на сработеното?

Влатко Богоевски: ФортонМКА нуди широк спектар на услуги за комерцијални недвижности. Сработеното досега покажува дека квалитетот вклучува тимска работа, трпение, но пред сè експертиза. Да се работи на проект од толку голем размер како Ист Гејт Мол претставува особена чест и задоволство. Ние имаме посебен тим кој работи ексклузивно на издавањето на Ист Гејт Мол, почнувајќи од креирање стратегија, буџетирање па сè до имплементација – преговарање и затворање на Договори за закуп. Последните три години беа навистина динамични имајќи ги предвид околностите, но сепак сме сигурни дека финалниот производ ќе биде уникатен и прифатен од сите бидејќи трговскиот центар ќе стане едно обележје на градот, државата и ќе се истакне како еден од најдобрите молови на пазарот со над 95% издаденост на отворањето, а за нас како ФортонМКА нема поголем успех од работењето на ваков успешен проект.

https://faktor.mk/sozdadovme-regionalen-centar-so-svetski-brendovi
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 1112131415 39>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.174 seconds.

Copyright ©2007 - 2024  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.