Автопат Миладиновци - Штип |
Post Reply | Page <1 678910 40> |
Author | ||
FoSsiL
Senior Member Joined: 01-Mar-2009 Location: Аеродром Online Status: Offline Posts: 4699 |
Quote Reply #141 Posted: 23-Jan-2016 at 19:08 | |
Со автопат кон Косово, Македонија може да собира само придобивки.
Економски Косово зависи од Македонија, ако сме паметни можеме да си го прошириме пазарот на уште два милиони. Близината на Скопје како главен град прави растојанието од Скопје до Митровица да е еднакво на тоа колку од Скопје до Битола, воздушна линија, а реално сигурно помалку. А пак Скопје - Приштина е еднакво на Скопје - Штип. Потоа Скопскиот аеродром може да го замени Приштинскиот во голема мера, овозможувајќи и летови до некои поважни дестинации (бидејќи има поголем пазар). Шопинг туризмот секако уште повеќе може да се развива, исто така тука се и здравството, нега и убавина итн. Треба да сме будали да не го искористиме Косово како пазар и придобивки за нашата економија. |
||
Македонија - Земја на чудата!
|
||
Kid_A
Senior Member Joined: 24-Nov-2014 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 452 |
Quote Reply #142 Posted: 23-Jan-2016 at 19:19 | |
Да, и ти треба да си толку наивен да веруваш дека сето тоа не постои во Косово. Се тоа што го наброја тие веќе го имаат веќе две децении во Косово. Единствено се зависни од нас со храната. Косовари се помалку и помалку ќе бидат потрошувачи на македонски производи, затоа што веќе и во Скопје има здравствени установи, продавници, фризерски салони чиишто газди се Албанци. Треба да си газда, па да знаеш дека многу одамна постои бојкот на македонски производи од страна на Албанци. Купуваат само тоа што им е неопходно. |
||
hcitrS
Senior Member Joined: 27-Nov-2015 Online Status: Offline Posts: 873 |
Quote Reply #143 Posted: 23-Jan-2016 at 20:46 | |
А инаку претходната далековидост во минатото, кога балканските народи имаа поголема „национална свест“, ни донесе многу напредок како што на секаде се гледа. Се дури владее таа насушна потреба за генетска припадност кон одреден етникум, работите на Балканот нема да мрднат никаде. Па макар и ние (Македонците) биле првите во чекорот кон толеранција, јас не гледам проблем. Ќе му дојде умот и на Албанците, имаат милениуми. И интернет. А инаку желба за автопат Охрид-Битола-Росоман имаат сите жители на пелагонискиот регион. А покрај желба, тоа е и неопходност за економската иднина на регионот. Сфаќам дека Штип се форсира како противтежа на Тетово и Куманово, но сепак мислам дека Битола, Прилеп и Охрид заедно - се стратешки многу побитни. Ама ете, некој чуден инает или чудна концепција за развој. (а инаку до преминот Меџитлија(Ники) од грчка страна завршен е скроз нов експресен пат, но сеуште не е во употреба). Edited by hcitrS - 23-Jan-2016 at 20:52 |
||
Denko
Senior Member Joined: 14-Aug-2010 Online Status: Offline Posts: 2271 |
Quote Reply #144 Posted: 23-Jan-2016 at 22:07 | |
Edited by Denko - 24-Jan-2016 at 15:44 |
||
Џоле
Moderator Group Joined: 23-Apr-2013 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 15018 |
Quote Reply #145 Posted: 23-Jan-2016 at 22:44 | |
Богами, и јас се чудам на глупостиве и на паранојата од последниве неколку постови. Косово нема речиси никаква индустрија, со нив остваруваме голем трговски суфицит:
Edited by Џоле - 23-Jan-2016 at 22:45 |
||
За сè има вторпат
|
||
fichot
Senior Member Joined: 02-Feb-2010 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 2598 |
Quote Reply #146 Posted: 24-Jan-2016 at 12:13 | |
Не само автопат, туку и влезот во градов од таа страна да се среди мора.
|
||
BOJAN
Senior Member Joined: 09-Sep-2008 Location: SKOPJE Online Status: Offline Posts: 3438 |
Quote Reply #147 Posted: 24-Jan-2016 at 13:17 | |
Ова овде го дискутираме поради тоа што официјално сме држава, но нејзиното раководство не ни изградило национална стратегија што правиме во делот на инфраструктурата. И наместо да ја следиме неа, следиме лични желби на поединци, групи, или одредени интереси на краток период при градењето на автопати.
Теоретски гледано, автопат до Битола или од Штип до Струмица би бил одлично решение за граѓаните од овие региони, но првенствено на што треба да се размислува е што ни е неопходно на национално ниво. Тоа е патна врска кон пристаништето во Драч и во Бургас, за да се добие ефикасна, брза и економична алтернатива на солунското пристаниште. И не е само економијата во прашање. Истото се однесува и за Косово. Главната поента според која би требало да се водиме од овие проекти е: За колку време и дали можам да ја повратам инвестицијата и кои се бенефитите на државата? Сето останато е празна политика која води кон презадолжување по теркот на Грција и Хрватска. |
||
Blagoevgrad
Newbiе Joined: 19-Apr-2009 Location: Горна Джумая Online Status: Offline Posts: 0 |
Quote Reply #148 Posted: 24-Jan-2016 at 22:55 | |
Епа од Софиjа до Благоевград веке има автопат. За 1 година ке има и од Скопjе до Штип, а за 2-3 и експресен пат Штип-Кочани со можност во иднина да се прошири до автопат при неопходност. Ке остане само од Кочани до Благоевград да се направи, што изгледа пореално и адекватно, отколку автопат или каков да е брз пат преку Кюстендил. Паралелно ако се работи и по Скопjе-Косово, коридорот 8 од Драч до Бургас ти е готов. Многу добра идеjа на македонската влада за овоj автопат, само нека продолжи кон Делчево и Бугариjа. |
||
Bojan10
Senior Member Joined: 21-Jun-2011 Location: Macedonia Online Status: Offline Posts: 504 |
Quote Reply #149 Posted: 11-Apr-2016 at 13:32 | |
Има ли некој од форумов што работи на автопатот да не известува како напредуваат работите?
|
||
Од чаламот си патиме!
|
||
ehrlich
Senior Member Joined: 31-May-2012 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 1365 |
Quote Reply #150 Posted: 11-Apr-2016 at 13:39 | |
За жал немав време да сликнам (бев во петокот на возење со точак до Св. Николе), ама вака со текст: во напредна фаза се на преместување со мост над Пчиња, регионалниот пат после Средно Коњари, по што се издигнува во ридот.
Пред Горобинци веќе се забележуваат и истрасирани елементи, а камиони имаше скоро секој момент во тој дел. |
||
Denko
Senior Member Joined: 14-Aug-2010 Online Status: Offline Posts: 2271 |
Quote Reply #151 Posted: 05-May-2016 at 15:30 | |
Edited by Џоле - 05-May-2016 at 18:20 |
||
WolfLeader
Senior Member Joined: 03-Aug-2015 Online Status: Offline Posts: 694 |
Quote Reply #152 Posted: 05-May-2016 at 23:02 | |
Не сум баш запознает со овој автопат и не ми е јасно , дали овој постечкиот пат ќе биде заедно сврзан со овој новиот што се гради или ќе бидат разделени ? а ако бидат заедно овој стариот мора да се реконструира а не видов никаде таква најава ..
|
||
Denko
Senior Member Joined: 14-Aug-2010 Online Status: Offline Posts: 2271 |
Quote Reply #153 Posted: 06-May-2016 at 00:03 | |
|
||
FiLo
Senior Member Joined: 26-Apr-2015 Online Status: Offline Posts: 124 |
Quote Reply #154 Posted: 06-May-2016 at 00:45 | |
Од Свети Николе до Штип ќе се спои со постоечкиот пат. Значи за едниот правец ќе се искористи постоечкиот пат, а за другиот паралелно до постоечкиот се тампонира нова траса. Додека од Свети Николе до клучка Миладиновци е комплетно нова траса за во двата правци. Имаш видео постирано пар страни поназад, побарај го, ќе видиш што и како е. |
||
jyvation
Senior Member Joined: 11-May-2013 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 4190 |
Quote Reply #155 Posted: 06-May-2016 at 09:00 | |
Нешто од google earth..
Тука се гледа како се проширува постоечкиот пат.Негде пред Три чешми би требало да е ова. |
||
FiLo
Senior Member Joined: 26-Apr-2015 Online Status: Offline Posts: 124 |
Quote Reply #156 Posted: 06-May-2016 at 19:08 | |
Последнава слика е меѓу Свети Николе и Кадрифаково. Три Чешми е подоле едно 15 км од местово. |
||
WolfLeader
Senior Member Joined: 03-Aug-2015 Online Status: Offline Posts: 694 |
Quote Reply #157 Posted: 06-May-2016 at 20:22 | |
Аха океј , ги погледнав видеото и појасно ми е сега , фала. |
||
WolfLeader
Senior Member Joined: 03-Aug-2015 Online Status: Offline Posts: 694 |
Quote Reply #158 Posted: 06-May-2016 at 20:23 | |
Штом е така тоа е веќе нешто друго.. |
||
jyvation
Senior Member Joined: 11-May-2013 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 4190 |
Quote Reply #159 Posted: 10-May-2016 at 12:26 | |
Во неделата возев низ овој регион.Поставен е прв слој асфалт на некојси отприлика 15-тина километри пред Штип.Релативно лесна делница за изведба, би требало тука да се заврши све во предвидениот рок.
Edited by jyvation - 10-May-2016 at 12:26 |
||
Џоле
Moderator Group Joined: 23-Apr-2013 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 15018 |
Quote Reply #160 Posted: 15-May-2016 at 10:38 | |
фото: Hugh Donagher (flickr.com) Edited by Џоле - 15-May-2016 at 10:43 |
||
За сè има вторпат
|
||
Post Reply | Page <1 678910 40> |
Forum Jump | Forum Permissions You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |