build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Инфраструктура > Патишта
  Active Topics Active Topics RSS Feed: Автопат Миладиновци - Штип
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Автопат Миладиновци - Штип

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 3031323334 36>
Author
Message
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
Tozovac View Drop Down
Groupie
Groupie


Joined: 22-Oct-2018
Online Status: Offline
Posts: 67
  Quote Tozovac Quote  Post ReplyReply #621 Posted: 15-May-2019 at 08:22
Јас што го возев пред некој ден можам подетална анализа да дадам .
Километрите без жица не ги изброив, ама видов вкупно две екипи на автопатот околу 7-8 луѓе да работат. На автопатот се работи на оградата а паралелно се бетонираат некакви бразди зошто на сливницци не личат. Изгледаат како да е направена бразда во земја и да е турен бетон само. Ако е така фуш како што изгледа за неколку години бетонот ќе пукне и после ќе се лизне надоле на патот.
Back to Top
nonamemacedonia View Drop Down
Newbiе
Newbiе


Joined: 10-Nov-2015
Online Status: Offline
Posts: 18
  Quote nonamemacedonia Quote  Post ReplyReply #622 Posted: 16-May-2019 at 16:18
Јас да сум новинар или уредник на некои портал или ТВ станицата, кога ќе изјават дека ќе го пуштат автопатот јас ќе и речам: „Добро, министре за сега нема да пренесеме на Телевизија, прво Вие пуштетето го автопатот па ние ќе објавеме.“ Јас незнам новинарите што толги ги жалат?
Back to Top
stef4o View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 20-Oct-2015
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 2288
  Quote stef4o Quote  Post ReplyReply #623 Posted: 21-May-2019 at 12:07
АКО НЕ ВРНЕ, за седум дена ќе се вози по новиот автопат Миладиновци-Штип

За седум работни дена, доколку нема дожд, треба да заврши поставувањето на заштитната мрежа на автопатот Миладиновци-Штип, во должина од 47 километри, вели за МИА директорот на Јавното претпријатие за државни патишта Зоран Китанов.

Непоставената заштитна мрежа во должина од 30 километри на потегот од Свети Николе кон Миладиновци, според образложението од ЈПДП, пред околу два месеца го одложи пуштањето во употреба на автопатот со кој треба да се скрати патувањето од Скопје до Штип за околу 30 минути.

Китанов тврди дека се отстранува и последната пречка за пуштање на автопатот. Првично по него ќе се вози со времен режим во близина на натпатникот кај Свети Николе каде што треба да се градат спојници, исто како што сега се одвива сообраќајот на делот од автопатот кај Кадрифаково. Паралелно ќе се работи на изградба на 10-ина сервисни патишта што претходно не биле предвидени. За тие активности веќе е објавен тендер што треба да заврши на 2-ри следниот месец, а со него се опфатени и работите за натпатникот кај Свети Николе. Дополнително во тек на летото ќе стартува изградбата на двете планирани патарини, кај Кадрифаково и кај Свети Николе. И во тие делови во тек на изградбата што се очекува да трае околу половина година исто така ќе има времен режим.

Во одговор на дилемите што се отворија во јавноста по пролонгирањето на ставањето во функција на автопатот, Китанов за МИА појаснува дека во декември лани добиле известување од кинескиот изведувач „Синохидро“ дека автопатот е готов, но оти при надзорот било утврдено дека нема сервисни патишта и оти недостига 35 проценти од заштитната мрежа. Мрежата била предвидена во проектот, но ја немало во премер пресметките.

Констатиравме дека ја нема како фактура за плаќање. Затоа се даде казнен налог на Синохидро да ја довршат мрежата. Моментно е останата работа за уште седум осум работни дена но тие да бидат без дожд. Надзорот утврди дека не е завршен делот со заштитната мрежа, околу 35 проценти. Тие се повикуваат на тоа дека имавме времен режим на сообраќај, дека треба таму да се градат патарини, но ние рековме дека за нас најбитно нешто е безбедноста на граѓаните и затоа го одложивме тогашното пуштање бидејќи се поклопуваше и со претседателските избори за да се доврши делот од патот каде требаше да се стави таа заштитна мрежа – изјави Китанов.

Дополнително биле формирани тимови кои ги направиле потребните геодетски снимања каде да се поставува мрежата, утврдено е дали има потреба од експропријација, како и цената, за што се земале параметри од Кичево-Охрид за каде имало премер пресметка. Откако изведувачот ја завршил постапката со понудите пристапил кон нејзино поставување.

Автопатот, според проектот, е завршен комплетно, но проектот имаше многу недостатоци, никој не ги имаше земено предвид населените места околу Свети Николе каде има 30 куќи за кои немало сервисни патишта. И клучката која беше предвидена за Свети Николе беше неупотреблива. Таа се проектираше повторно, се градеше и до декември до кога беше рокот беше завршен натпатникот, но без спојниците. Ги евидентиравме сите работи, како што се цевките на Водостопанство за надводнување на полето, пристапните патишта за населените места, за приклучување кон Свети Николе. Не можевме да ги дадеме на Синохидро затоа што не се во проектот. Направена е проектната задача, објавен тендерот и тој требада заврши на 2 јуни. Но, сите тие активноти се надвор од трупот на автопатот, укажува Китанов и дополнува дека очекува за месец до два да завршат сите работи што се непосредно до патот.

Изградбата на автопатот почна во мај 2014 година. Дел од автопатот, на потегот од Штип до клучката Кадрифаково, веќе се користи со привремен режим на сообраќање на возилата. Инвестицијата во изградбата на овој автопат изнесува 206 милиони евра, обезбедени од кредит од кинеската Ексим банка и буџетот на Јавното претпријатие за државни патишта. Со изведувачот на работите, кинеската компанија „Синохидро“, беа склучени два анакса на Договорот за изградба, со кои во два наврата се продолжуваше рокот за пуштање во употреба.

Според Китанов, автопатот Миладиновци-Штип требаше да биде готов во мај 2017 година, а новата Владата дојде еден месец подоцна и неосновани се обвинувањата од опозицијата дека „го кочи“ автопатот.

За три години претходно беше направено 50 проценти, а по утврдување на сите проблеми и потпишувањето на анексот на Договорот ние за една година изградивме 50 проценти – вели директорот на ЈПДП.

Во летниот период ќе следува изградбата на патарините кај Кадрифаково и кај Свети Николе, за кои, укажува, од претходната власт немало проект.

За една година направивме нов проект, извршивме експропријација и извадивме дозвола за градба и веќе аплицираме во ЕБРД, од каде се обезбедуа заем. Очекувам тендерот да заврши до јули и да почне изградбата. И на тој дел од автопатот сообраќајот во тој период ќе биде со времен режи, исто како и секаде каде што се градат патарини – наведе Китанов.

Со заемот од ЕБОР треба да се изградат и патарините за автопатот Кичево-Охрид и да се овозможи софтверско опремување на патарините долж Коридор 8. Изградбата на една патарина со електронска наплата чини околу 1,8 милиони евра.

На автопатот Кичево-Охрид , како што информира Китанов, моментно се работи со намален интензитет, но деновиве се очекува одлука со која ќе може да се користат средствата за изградбата од бидат од кинеската Ексим банка. Станува збор за околу 200 милиони евра од првиот кредит и 185 милиони евра од вториот што беше побаран за дополнителните работи на автопатот утврдени по едногодишниот застој на работите на терен.

Добивме известување дека се одобрени парите од Ексим банка, одобрено е и од Министерство за финансии и од Влада, и знам дека овие десет дена треба да помине во Парламентот во Кина. Тоа се два пакета. Таму се останати 200 милиони евра. Времето за повлекување на тие пари беше до 15 јануари, пет дописи испративме до Ексим банка за да ни дозволат овие да можеме да ги влечеме додека да стаса кредитот, потоа на тие да се пролонгира, но не известија дека плаќањето ќе биде во пакет – објаснува Китанов.

Според проектот, на автопатот Кичево-Охрид во должина од 57 километри, се завршени 60 проценти од планираните градежни работи.

Нема застој, но ако треба да работи со 100 проценти, сега се работи со намален интензитет и со пристигнувањето на средствата од Ексим банка капацитетот ќе се зголеми за 100 проценти – најавува Китанов, посочувајќи дека се завршени 98 проценти од експропријацијата на земјиштето.

Изградбата на автопатот според првичниот Договор со „Синохидро“ чинеше 411 милиони евра, а со третиот анекс на Договорот беа обезбедени дополнителни 187 милиони евра.

Според новиот анекс „Синохидро“ треба да изгради девет клучки кои претходно не биле предвидени, како и алтернативен пат од Пресека до Арбиново, да изведе дополнителни работи во тунелот Пресека, како и сите пропусти за вода на целата траса и ископите за стабилизација на косините и санација на свлечиштата на целата траса

https://vecer.mk/node/17054
Back to Top
Tozovac View Drop Down
Groupie
Groupie


Joined: 22-Oct-2018
Online Status: Offline
Posts: 67
  Quote Tozovac Quote  Post ReplyReply #624 Posted: 21-May-2019 at 12:57
А тоа што им лизна земја пред некој ден не објавуваат.
китанов пред неколку месеци кога рече за 15 дена ќе го возиме рече заштеда направиле на овој автопат од 40-ина мил. евра. Сега сугарески истото го повтори на телма ама 20-ина рече. Заштедата не ме чуди да се однесува на потенцијалните свлечишта што сега со нов тендер го решаваат со пошумување. Да се надеваме дека нема уште да лизга. И дека нема капка да капне наредните 7 работни дена па да видиме дали ќе го пуштат.
Back to Top
husejin View Drop Down
Groupie
Groupie


Joined: 07-Dec-2018
Location: Malmö
Online Status: Offline
Posts: 41
  Quote husejin Quote  Post ReplyReply #625 Posted: 21-May-2019 at 14:27
Pa koj go tera ovoj Zoran Kitanov da dava se vakvi kontradiktorni izjavi.Do sega navikata mu bese "patot ke se pusti vo upotreba za 15 denovi"a sega za 7 denovi.Novata vlada koga dojde na vlast napravi analiza na site proekti RM sto bea vo graddba.Pomegu ovie proekti bea Ohrid-Kicevo i Stip Miladinovci.Sto e propusteno od bivsata vlada i samite imaa sansa da vidat.Posle site analizi sami si dadoa rokovi.Se raboti za sopstveni rokovi.Pa kazuva gore deka na patot Ohrid-Kicevo sega se raboti so namalen kapacite a koga ke gi dobijad parite ke rabotat so poln kapacitet.A ne e svesen dodeka dojdat parite Esen Zima ke dojde pa togas nikako ne ke mozat da rabotat.Sto ima vrska postavuvanjeto na ogradna zica so dozdovite.Toj sto raboti raboti i na dozd i na sonce.A sto bi se slucilo ako temperarurata bide poveke od 40 C togas pod zeskoto nema da rabotat.Patarinite neli mozea paralelno so avtopatot da se gradat.Tolku lazat mislat deka narodot nisto ne razbira.
Back to Top
Тркало View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 31-Dec-2010
Location: Охрид
Online Status: Offline
Posts: 1103
  Quote Тркало Quote  Post ReplyReply #626 Posted: 22-May-2019 at 00:27
Originally posted by stef4o



Во летниот период ќе следува изградбата на патарините кај Кадрифаково и кај Свети Николе, за кои, укажува, од претходната власт немало проект.

https://vecer.mk/node/17054


Па добро, ако воопшто немало проект за патарините, не морало ни нов проект.😉

Edited by Тркало - 22-May-2019 at 00:27
Back to Top
zlatkom954 View Drop Down
Newbie
Newbie


Joined: 19-Feb-2019
Location: Niš
Online Status: Offline
Posts: 20
  Quote zlatkom954 Quote  Post ReplyReply #627 Posted: 23-May-2019 at 20:32
😂😂😂😂
😢😢😢😢
😭😭😭😭
Back to Top
Denko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 14-Aug-2010
Online Status: Offline
Posts: 1597
  Quote Denko Quote  Post ReplyReply #628 Posted: 23-May-2019 at 21:17
Koga veke proektiraat moze uste nekoja da stavat, sho se dve patarini!?
Kadrifakovo - Sv. Nikole 10km, a planiraat dve patarini... Sramota!
Back to Top
Bakica View Drop Down
Groupie
Groupie


Joined: 09-Feb-2016
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 61
  Quote Bakica Quote  Post ReplyReply #629 Posted: 23-May-2019 at 21:43
Siguren sum deka sme zemja so najgolem broj na patarini po glava na zitel
Back to Top
ironm View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 07-Jun-2018
Location: Frankfurt
Online Status: Offline
Posts: 494
  Quote ironm Quote  Post ReplyReply #630 Posted: 26-May-2019 at 17:39

Back to Top
ironm View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 07-Jun-2018
Location: Frankfurt
Online Status: Offline
Posts: 494
  Quote ironm Quote  Post ReplyReply #631 Posted: 26-May-2019 at 17:48
Вчера возев од Кадрифаково до Штип (единствената секција што е пуштена) и можам да кажам дека разочарување е најблагиот збор што може да се употреби за тоа каков е патот. За автопат граден во изминативе 4-5 години имав многу поголеми очекувања. Се чини дека ни 10% од стандардите што се користат во западна Европа при градба на вакви проекти не се употребени кај нас. Всушност за многу проекти во Мк (не само автопати) скоро и да немаме стандарди за градба.

Автопатов е "квалитетен" колку реконструкцијата на А1 што е/беше "квалитетна".
Back to Top
WolfLeader View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 03-Aug-2015
Online Status: Offline
Posts: 512
  Quote WolfLeader Quote  Post ReplyReply #632 Posted: 26-May-2019 at 21:03
Znaci avtopatov ke go pustat vo upotreba a na nego seuste ke se raboti uste mnogu so novi tenderi ...
Back to Top
husejin View Drop Down
Groupie
Groupie


Joined: 07-Dec-2018
Location: Malmö
Online Status: Offline
Posts: 41
  Quote husejin Quote  Post ReplyReply #633 Posted: 27-May-2019 at 11:08
Pominaa 7 dena od najavata deka avtopatot ke se pusti vo upotreba.Sigurno vrne dozd pa uste ne zavrsile so postavuvanjeto na ogradnata zica.Ziva sramota za odgovornite.Da im davas po eden stap ne ke mozaat i ovci da pasaat.Ama za lazenje se super sposobni.

Edited by husejin - 27-May-2019 at 14:48
Back to Top
Denko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 14-Aug-2010
Online Status: Offline
Posts: 1597
  Quote Denko Quote  Post ReplyReply #634 Posted: 27-May-2019 at 21:14
Naslovot treba da bide korigiran bideljki ovaa delnica vsusnost e
"Miladinovci-Tri Cesmi".
Back to Top
Glava View Drop Down
Groupie
Groupie
Avatar

Joined: 08-Sep-2014
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 68
  Quote Glava Quote  Post ReplyReply #635 Posted: 28-May-2019 at 06:14
Повеќе од 2 години се на власт, и за тој период се одговорни за спроведување на проектов а тие дури по 2 години направиле увид во проектот и приметиле дека не е предвидена заштитна мрежа???
Аматеризам или тенденциозно одолговлекување на проектов. Сега чекаме да заврши месецов за при повторниот увид во проектот откријат некоја друга причина за пролонгирање на пуштањето на оваа делница.
Back to Top
ammamm View Drop Down
Newbiе
Newbiе
Avatar

Joined: 29-May-2013
Online Status: Offline
Posts: 6
  Quote ammamm Quote  Post ReplyReply #636 Posted: 28-May-2019 at 07:25
Тоа е најголем проблем кај нас, се гради стихијно без концепт, затоа што 30 години одлучуваат ретардирани политиканти, а немаме една добра изградена долгорочна стратегија која, независно од власта, ќе се спроведува.
До душа имаме и стратегии и студии, ама никој не ги почитува.
И нормално барем, колку-толку чесни луѓе кои нема да мислат да земат провизии, а изведувачот да заштеди секаде каде може, за да ги исплати тие провизии.

Вака изгледа кога се гледа стручно на работите, а не лаички и пристрасно:
---------------------------------------------------------------------------------------------------
Намалете со емоции кога зборувате за автопатишта

Македонија има добра изграденост на патна мрежа. Нема потреба од нови автопатишта, ама постојните мора подобро да се одржуваат. И недостига организација за да се завршуваат патните проекти со предвидената динамика, вели професорот Слободан Огњеновиќ, од Катедрата за патишта на Градежниот факултет во Скопје. Тој забележува дека Полска е на дното во ЕУ според километри автопатишта во однос на територија, но затоа е на врвот според раст на БДП.

„Она што недостасува е да се догради уште Катланово-Велес, а ова што сега го сметаме за автопат, да биде алтернативен пат на постојниот, а од Велес кон Катланово треба да му се изгради уште една лента. Не може да кажете дека од Скопје до Велес е автопат, кога на делови има ограничување на 50 километри на час. Пред тунелот стои знак 50. Тоа не е автопат, минимум за автопат е да биде 80 на час. Треба да се догради од Велес до Катланово другата половина, што не е направена 40 години. Потоа Миладиновци-Куманово има две ленти, нема лента за застанување. Се правеше рехабилитација, не знам зошто не сe доврши, за да биде и таа делница со полн профил на автопат, кога веќе другата кон Скопје е автопат. Од Катланово, кон патниот јазол Петровец, сега ќе се шири, а овој од Скопје кон Куманово не. Зошто?“ кажува дел од недоумиците професор Огњеновиќ, кога говори за она што треба да се догради во делот на автопатската мрежа.

За автопатот од Скопје до Блаце, вели дека тие 20-ина километри не се многу и треба да се изградат.

„’Коридор 8’ е европски коридор кој поминува низ Македонија со 330 километри должина и ќе се гради на ниво на автопат, ама само од Гостивар до Охрид (со тоа што треба и кракот од Подмоље до Струга да се изгради). Значи, планиран е автопат од Куманово до границата со Албанија, ама не и од Куманово до границата со Бугарија, туку тоа ќе биде експресен пат. Би сакал некој да ми објасни кој и како го одлучил тоа. Зошто не се предвидува по целата должина автопат?“ укажува професорот, додавајќи дека треба подобра врска од Струмица до Ново Село, за што во фаза на проектирање е експресен пат.  Сега се гради Штип-Радовиш експресен, ќе се проектира и од Радовиш до Струмица, како експресен пат.

„Не ми се допаѓа што автопат е само од Миладиновци до Штип, а кон Кочани се гради експресен, како и кон Радовиш. Не ми е јасно зошто во овој момент од Градско до Прилеп сега се гради експресен пат, со четири ленти, а од Прилеп до Битола е планиран автопат, додека од Битола до Меџитлија, пак експресен пат. Се согласувам дека толкави се можностите, ама зошто не довршува автопатот до грчка граница“, посочува Огњеновиќ.

Последната посебна стратегија за развој на патната мрежа во Македонија била направена во поранешна Југославија, за до 2000 година.

„Економска оправданост за градење нови автопати нема“, тврди професор Огњеновиќ. „Дури немаме ни за овие што веќе ни се направени. Според економска оправданост, треба да имаме 12 000 возила на ден по насока. Освен на делниците Глумово-Тетово и Тетово-Гостивар, каде што достигнува до 13000 ама во двете насоки, на сите други делници сообраќајното оптоварување е под 10 000 возила на ден, во двете насоки. Тоа е економскиот критериум – дали автопатот може сам себе да се одржува. Значи, не може. Но, при одлуката за градење автопат не се зема само тоа како критериум, туку и подобра поврзаност, поголема брзина и безбедност, а понекогаш одлучувачки момент е политиката или барањата од ЕУ. Но, на крајот останува дека не е важно само да се направи автопат туку тој мора и да се одржува. Ние земаме кредити за рехабилитација на патишта, што не треба. Треба да се обезбедат од буџет. Имаше обид да се дадат автопатиштата под концесија, концесионерите дојдоа, го видоа бројот на возила и си отидоа. Затоа што не им се исплати“, дециден е професор Огњеновиќ.

Вели дека кај нас не е полоша состојбата со автопатишта отколку во регионот.

„Тоа што Србија го има направено од Суботица до Табановце, ние го имаме пред нив направено. Тоа што нивниот автопат е подолг, и државата им е поголема. Ако го гледаме квалитетот, нашите автопати се постари и градени според постари прописи, чисто од причина да штедиме. Ние немаме лоши патишта поради тоа што не ни е изградена мрежата, туку имаме лоши патишта затоа што не се одржуваат. Годинава, ЈП за државни патишта ќе вложи 4.200 евра по километар патна мрежа, што е далеку под парите кои се издвојуваат во земјите во регионот, а во однос на развиените европски земји, ситуацијата е неспоредлива.

Реално, на терен, тоа значи дека одржувањето на автопатиштата опфаќа само крпење ударни дупки, интервентно чистење одрони, косење трева од банкините и од средната разделна лента и нередовно, обнова на хоризонтална сигнализација. Значи, нема ни збор за примена на некоја од мерките за превентивно одржување. Имено, залевање пукнатини или пак примена на некој вид површинска обработка на патиштата во Македонија не се изведуваат“, објаснува професорот.

Кој ќе направи 500 километри автопат?

За големи инвестиции во патна инфраструктура, Македонија нема капацитет во техничка смисла, во струката, вели професорот Огњеновиќ. – „И тоа е проблем. Може политичарите да кажат дека ќе направиме 500 километри автопатишта, но сега се поставува прашањето кој ќе ги направи. Го имаме ‘Гранит’, уште еден ‘Штрабаг’, другото се помали фирми. Проектантски фирми имаме 5-6, сè на сè. Тоа значи дека за големи проекти мора да ангажираме странски фирми.“

Миладиновци-Штип не требаше да се гради како автопат

Политиката креира лоши одлуки. Лошите патишта се последица на лошите одлуки, посочува професор Огњеновиќ. „Многу често изборот на тоа што и кога ќе се гради е дневна политика – да се добијат избори, да се даде ветување. Миладиновци – Штип не требаше да го градиме како автопат. Таму нема ни транзитен сообраќај. Нема ни да има. Главниот сообраќај ни се одвива по Коридор 10. Ние треба да привлечеме транзитен сообраќај. А Миладиновци-Штип нема да има транзитен сообраќај во голем обем. Имаше физибилити- студија за автопатот, направена во 2009 година, која покажа дека на таа делница ќе има потреба од автопат во 2037 година. Ако постои добар пат со две ленти, тој ја завршува истата транспортна работа како автопат, со 40 отсто од цената. Да, автопатот може да е инвестиција која треба да донесе додадена вредност, во туризмот, транспортот и слично, но тој бара одржување, ние тоа не го правиме и му паѓа вредноста. Должината на автопатиштата се мери, како што е усвоено, според 100 квадратни километри површина на државата. Должината на автопатската мрежа во Македонија ја пласира Македонија во средината во Европа. Полска е речиси на нула, со најмалку автопатишта и е една од земјите со највисок раст на БДП во Европа. Автопатот не е основен услов за да добиете странски инвестиции. Други работи се исто така важни.“

Политиката не слуша наука

Политиката воопшто не ја консултира науката кога се носат одлуките за патната мрежа, укажува професор Огњеновиќ. „Појава што е карактеристична за средно развиените држави во Европа, не само за Македонија, е емотивната склоност на политичарите, стручњаците и јавноста речиси секогаш потполно да се посветуваат на новоградбите и на големите проекти како што се автопатиштата, а притоа да се изгубат од вид дека исти, а можеби и поголеми економски ефекти државата може да оствари со квалитетно одржување и рационална реконструкција на сите категории постојни патишта, сразмерно со потребата од нив.“

Автопатот Загреб-Риека со загуба од 37 милиони евра годишно

Ни регионот не стои подобро со исплатливоста на патната мрежа. Во Србија, само околу Белград има нешто повеќе сообраќај. Ни во Хрватска. Таму е направена студија за автопатот Загреб-Риека, пред неколку години и тогаш имале 16 000 возила дневно и тој автопат прави загуба од 37 милиони евра годишно, посочува професорот Огњеновиќ.

Анита Салтировска

https://nezavisen.mk/namalete-so-emocii-koga-zboruvate-za-avtopatishta/
Back to Top
ironm View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 07-Jun-2018
Location: Frankfurt
Online Status: Offline
Posts: 494
  Quote ironm Quote  Post ReplyReply #637 Posted: 28-May-2019 at 13:59
Најнова најава Big%20smileBig%20smileBig%20smile

Китанов: Неделава ќе биде пуштен автопатот Миладиновци – Штип

Оваа недела ќе биде пуштен во употреба новиот автопатот Миладиновци-Штип, а во текот на летото ќе започне изградбата на патарините, најави директорот на ЈП за државни патишта Зоран Китанов, денеска во Куманово.

https://skopje1.mk/archives/44799
Back to Top
ninjazelka View Drop Down
Newbiе
Newbiе


Joined: 28-May-2019
Online Status: Offline
Posts: 9
  Quote ninjazelka Quote  Post ReplyReply #638 Posted: 28-May-2019 at 15:12
Eve uste edna izjava od Ministerot:
https://fokus.mk/avtopatot-miladinovtsi-shtip-ke-bide-pushten-vo-soobrakaj-ovaa-sedmitsa/
Back to Top
Bistro View Drop Down
Newbie
Newbie


Joined: 16-Dec-2018
Online Status: Offline
Posts: 24
  Quote Bistro Quote  Post ReplyReply #639 Posted: 28-May-2019 at 16:38
Nego mu visi smena od ministerska fotelja do krajot na ovaa nedela pa posle ke kazi ete da ne me smeneja ke bese pusten
Back to Top
ammamm View Drop Down
Newbiе
Newbiе
Avatar

Joined: 29-May-2013
Online Status: Offline
Posts: 6
  Quote ammamm Quote  Post ReplyReply #640 Posted: 29-May-2019 at 11:54
Китанов за Миладиновци-Штип и за другите патишта:
https://www.youtube.com/watch?v=HUJmlhC3Dxo
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 3031323334 36>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.141 seconds.

Copyright ©2007 - 2019  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.