Автопат Миладиновци - Штип |
Post Reply | Page <1 3334353637 40> |
Author | |
alexsend
Senior Member Joined: 11-May-2011 Location: Скопје, Центар Online Status: Offline Posts: 2085 |
Quote Reply #681 Posted: 02-Jul-2019 at 18:04 |
Ова е од неделава?
нема шанси.... |
|
Јас Скопје никогаш не сум го замислувал вака.
|
|
daci92
Senior Member Joined: 10-Dec-2012 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 1937 |
Quote Reply #682 Posted: 02-Jul-2019 at 21:23 |
Изведбата е катастрофа, асфалтот е многу нерамен.
|
|
Влатко
Senior Member Joined: 01-Aug-2016 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 512 |
Quote Reply #683 Posted: 03-Jul-2019 at 06:46 |
Мој пријател ја снимил завчера, сега, ако он ме лаже и јас ве лажам. |
|
Bakica
Groupie Joined: 09-Feb-2016 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 93 |
Quote Reply #684 Posted: 03-Jul-2019 at 09:27 |
husejin
Groupie Joined: 07-Dec-2018 Location: Malmö Online Status: Offline Posts: 45 |
Quote Reply #685 Posted: 03-Jul-2019 at 14:42 |
Ovaa e katastrofalna situacija.Vo vakvi uslovi ne bi trebalo da se koristi patot.Svecilistata trebalo da se posadi so drva ili treva uste vo pocetokot koga e iskopana trasata.Ove ke pravi mnogu golemi problemi
|
|
Влатко
Senior Member Joined: 01-Aug-2016 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 512 |
Quote Reply #686 Posted: 04-Jul-2019 at 07:53 |
Точно така, но наместо класичното и најефтино решение со трева или багреми, постојат геокомпозити составени од мрежи и полипропиленски 3Д мрежи кои се најдобар материјал за спречување како на површинска така и на останата ерозија. Ама кај нас како и за се друго се чека да падне жртва па да се реагира. Според мене, кога би биле нормална држава, за вака пуштен автопат некој треба дебело да одговара !!! |
|
Bistro
Groupie Joined: 16-Dec-2018 Online Status: Offline Posts: 88 |
Quote Reply #687 Posted: 04-Jul-2019 at 17:40 |
Значи избрзале со пуштањето на автопатот
|
|
Влатко
Senior Member Joined: 01-Aug-2016 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 512 |
Quote Reply #688 Posted: 05-Jul-2019 at 09:30 |
https://expres.mk/vladata-kani-na-svechenost-za-pushtanje-na-avtopatot-miladinovci-shtip/
|
|
ironm
Senior Member Joined: 07-Jun-2018 Location: Frankfurt Online Status: Offline Posts: 886 |
Quote Reply #689 Posted: 05-Jul-2019 at 10:20 |
Јас спомнав пред повеќе од месец дена дека кога возев на тогаш пуштениот дел од Кадрифаково до Штип заклучокот ми беше дека автопатот е катастрофа, што е многу жално за голем инфраструктурен проект во мала држава како нашава. Без разлика на владите и мешање политики, за нас како граѓани ова е поразително, уште еден од многуте показатели дека нема да доживееме да видиме нормална држава во нашиот животен век.
Инаку мислам дека Миладиновци - Штип ќе е германски автопат споредено со Кичево - Охрид. Со оглед на тоа што сум од Охрид и секое доаѓање во МК поминувам на таа делница, впечатокот ми е дека ќе се срамиме како држава од тој автопат, но дај боже да грешам.
|
|
AmyntA
Groupie Joined: 07-Nov-2011 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 91 |
Quote Reply #690 Posted: 06-Jul-2019 at 08:46 |
абе чути нели го отворија. Какви скапаници се можеа уште да го држат затворен..
|
|
Џоле
Moderator Group Joined: 23-Apr-2013 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 15039 |
Quote Reply #691 Posted: 06-Jul-2019 at 13:36 |
https://sdk.mk/index.php/naslovna/dolzh-avtopatot-miladinovtsi-shtip-ke-se-zasadat-600-000-bagremi-kazha-zaev-na-svecheno-pushtane-vo-upotreba/ |
|
За сè има вторпат
|
|
Џоле
Moderator Group Joined: 23-Apr-2013 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 15039 |
Quote Reply #692 Posted: 06-Jul-2019 at 15:03 |
|
|
За сè има вторпат
|
|
MileX
Newbiе Joined: 13-Oct-2010 Location: Strumica Online Status: Offline Posts: 18 |
Quote Reply #693 Posted: 09-Jul-2019 at 18:44 |
Забележав дека на новата сателитска снимка од јуни 2019 има една линија (1) која изгледа слично со таа од снимката од мај 2016 (3) и одредени активности близу кракот Кочани-Скопје (2). Линијата 1 продолжува точно како продолжение на надвозникот со радиус р=350м. Таква варијанта на јазолот Три Чешми се вртеше на интернет пред некое време. Дали има шанси да модифицират јазол што сеуште не е ни пуштен во употреба (и зошто е изграден како што е) имајќи предвид дека патот за Радовиш е планиран да почнува од овде
[/IMG] |
|
[url=http://www.userbars.be][img]http://img689.imageshack.us/img689/
|
|
ironm
Senior Member Joined: 07-Jun-2018 Location: Frankfurt Online Status: Offline Posts: 886 |
Quote Reply #694 Posted: 15-Jul-2019 at 22:44 |
За 5,7 милиони евра ќе се доградува автопатот Миладиновци – Штип
Јавното претпријатие за државни патишта ќе ги догради 10-тината сервисни патишта и клучката кај Свети Николе на автопатот Миладиновци – Штип. Градежната фирмата „Гранит“ од Скопје е избрана за изведувач на работите за докомплетирање на овој автопат, кои не биле претходно влезени во проектот по кој кинескиот изведувач „Синохидро“ ја градеше оваа делница. Сервисните патишта ќе му олеснат на локалното население, кое со нив ќе може да се поврзе со автопатот или со најблиските локалитети околу него. Ќе се реши прашањето и со цевките на Водостопанството за наводнување на полето, а со овој тендер ќе се доградат и спојниците на клучката кај Свети Николе. Како што се наведува во објавениот договор на Електронскиот систем за јавни набавки, на изведувачот ќе му се исплатат над 353 милиони денари (5,7 милиони евра) за докомплетирање на градежните работи на автопатот Миладиновци – Штип. Притоа, изведбата на планираните сервисни патишта во наредниот период нема да го прекине одвивање на сообраќајот на овој автопат, но на местата каде што ќе се гради ќе има времен режим на сообраќај. Покрај овој тендер, за автопатот Миладиновци – Штип е распишан и дополнителен тендер за изградба на двете патарини „Кадрифаково“ и „Преод“. Доставувањето на понудите на објавениот тендер е во тек, а очекувањата на Европската банка за обнова и развој се изведбата на патарините да отпочне од 1 октомври годинава, по изборот на најповолен понудувач. Автопатот Миладиновци – Штип беше свечено пуштен во употреба на 6
јули годинава, а граѓаните почнаа да ја користат делницата долга 47
километри еден месец претходно. Вкупната инвестиција за изградбата на
овој автопат изнесуваше 177,3 милиони евра. |
|
stef4o
Moderator Group Joined: 20-Oct-2015 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 19689 |
Quote Reply #695 Posted: 04-Aug-2019 at 16:23 |
(ВИДЕО) Дали багремите ќе го „спасат“ автопатот Миладиновци-Штип?
Земја од косините и засеците се свлекува врз новиот автопат Миладиновци-Штип, делница која е во употреба нецел месец по пет години изградба и потрошени 177 милони евра. За возачите и патниците, тоа значи голема веројатност да се наиде на куп земја при движење со дозволените 120 километри на час. Ерозијата ја заблежале и од Јавното претпријатие за државни патишта, но од таму не гледаат опасност. „Обезбедени се сите законски мерки за безбедно одвивање на сообраќајот: времен режим на сообраќај, изградба на мали потпорни ѕидови и 24 часовно следење на состојбата и превземање соодветни активности, доколку е потребно“, тврдат од ЈП за државни патишта. Со други зборови, привременото решение на проблемот е редовно чистење на коловозот. Конечното решение се багремите кои ги најави премиерот Зоран Заев при официјалното пуштање на автопатот. На површина од 30 хектари, треба да се засадат околу 600,000 садници. Веќе е избран изведувач на тендер, фирмата „Хорти Дизајн“. Цената е околу 215 илјади евра. „Пошумувањето на теренот ќе започне оваа есен, веднаш штом бидат поволни временските услови за пошумување и треба да заврши најдоцна пролетта 2020 година, но тоа ќе зависи и од временските услови во сезоните за пошумување“, велат од ЈП за државни патишта. Професорот на Градежниот факултет при УКИМ, Јосиф Јосифовски, вели дека површинската ерозија е честа појава кај новите патишта, бидејќи треба време да пораснат растенија. Пошумувањето со багреми, додава, е докажана мерка против свлечишта. Но, предупредува дека пошумувањето треба да почне порано. Со други зборови, привременото решение на проблемот е редовно чистење на коловозот. Конечното решение се багремите кои ги најави премиерот Зоран Заев при официјалното пуштање на автопатот. На површина од 30 хектари, треба да се засадат околу 600,000 садници. Веќе е избран изведувач на тендер, фирмата „Хорти Дизајн“. Цената е околу 215 илјади евра. „Пошумувањето на теренот ќе започне оваа есен, веднаш штом бидат поволни временските услови за пошумување и треба да заврши најдоцна пролетта 2020 година, но тоа ќе зависи и од временските услови во сезоните за пошумување“, велат од ЈП за државни патишта. Професорот на Градежниот факултет при УКИМ, Јосиф Јосифовски, вели дека површинската ерозија е честа појава кај новите патишта, бидејќи треба време да пораснат растенија. Пошумувањето со багреми, додава, е докажана мерка против свлечишта. Но, предупредува дека пошумувањето треба да почне порано. Багремите не се единствено, но се најефтино решение За професорот Јосифовски ублажувањето на косините е вообичаена и ефикасна мерка против ерозијата. Но, вели има и други решенија да се осигура безбедноста на новиот автопат додека да пораснат багремите. „За спречување и на најмала ерозија може да се применат современи материјали како што се геотекстили и геокомпозити во комбинација со семиња од ниска вегетација која брзо расте и ја спречува оваа појава и нејзиното развивање“, советува Јосифовски. Материјалот за кој говори Јосифовски наликува на тепих кој ги содржи семињата и се нанесува врз земјените косини. Тој ја држи почвата цврста, а по зазеленувањето се „претопува“ во самата земја. Но, надлежните немаат намера да употребат вакви геокомпозити, неофицијално, бидејќи се скапи, официјално – не се дел од проектот. „Геокомпозитите се материјали кои можат да се користат за заштита на косините. Со проектот за овој објект е предвидено да се изврши пошумување на косините со што ќе се изврши заштита од ерозија“, велат од ЈП за државни патишта. Јосифовски се согласува со решенијата против ерозија, но вели дека ваквите проблеми треба да се предвидат уште пред изградбата, во фазата на геомеханички истраги. „Оттука, крајно време е да ја разбереме пораката дека за сложени градби и тешки теренски услови мора да има соодветни истраги, иако некогаш може на почеток на проектот да чинат повеќе, затоа што, ако недостасуваат, трошоците подоцна во текот на градба како резултат од нив ќе бидат неколку кратно повисоки“, потенцира професорот. Од неодамна, вели Јосифовски, домашните програми за планирање на геомеханички истраги се во согласност со европските стандарди. Но, тие ќе важат за идните градби. На крајот, може да се заклучи дека сегашноста, додека да пораснат багремите, е примитивна – чистење на земјата со лопата в рака. Дополнителни милиони за „докомплетирање градежни работи“ Багремите сепак не се единствениот нов трошок за автопатот Скопје-Штип. На почетокот на јули, на Бирото за јавни набавки е објавен договор меѓу ЈП за државни патишта со АД Гранит кој чини близу 5 милиони евра. Парите ќе се потрошат за доизградба на пристапни патишта, премини, клучка, краците Штип-Кочани и Кочани-Св. Николе, поврзување со експресениот пат што се гради кон Кочани и за да се изместат цавководи за наводнување. Работите ќе траат две години. https://360stepeni.mk/video-dali-bagremite-ke-go-spasat-avtopatot-miladinovtsi-shtip/?fbclid=IwAR2gIxjVdr72FZByqxDfU1ptVLWdtqaB8_wZbP-24RO8-36Q80K0xGwcrR0 |
|
alexsend
Senior Member Joined: 11-May-2011 Location: Скопје, Центар Online Status: Offline Posts: 2085 |
Quote Reply #696 Posted: 05-Aug-2019 at 06:56 |
Не се нормални , и тие што проектирале, и тие што граделе и надзорот и владата, и бившата што почнала со таков проект... страшно...
|
|
Јас Скопје никогаш не сум го замислувал вака.
|
|
Tozovac
Groupie Joined: 22-Oct-2018 Online Status: Offline Posts: 66 |
Quote Reply #697 Posted: 18-Aug-2019 at 20:40 |
Знае ли некој каде треба да се пријави проблем на автопатот. Денес возев Штип -Скопје. После знакот 59 км до Скопје, два пара банкини беа извадени и еден ли со кола си помина и да ме престигаше некој ќе го пресечеше на пола.
|
|
ironm
Senior Member Joined: 07-Jun-2018 Location: Frankfurt Online Status: Offline Posts: 886 |
Quote Reply #698 Posted: 19-Aug-2019 at 09:13 |
Можеби тие се дивите приклучоци за кои се зборува од ЈПДП неколку месеци, веројатно намерно се оставени дупки додека се изградат приклучоците.
Проблем можеш во АМСМ да пријавиш, имаат и некоја мобилна апликација само не знам колку функционира https://mojpat.mk/web/ |
|
Тркало
Senior Member Joined: 31-Dec-2010 Location: Охрид Online Status: Offline Posts: 1179 |
Quote Reply #699 Posted: 03-Nov-2019 at 01:14 |
Ги вртев мислењава наназад и можам ова целосно да го повторам после прво возење на тој правец. На делот одма после Миладиновци неколку доста големи угорнини/надолнини, а и доста нерамен асфалт на неколку места (нешто налик на сегашниот дел од Охрид - Кичево) и тресење на возилото. Асфалтот на Велес - Штип делуваше порамно. Патем, од Тетово преку скопска обиколница до самиот влез на автопатот не сретнав ниту еден знак за Свети Николе или Штип. Првиот знак е на кратко после знакот за Велес - Гевгелија, а претходно се делат на Куманово и Велес - Гевгелија, крајно збунувачки и ај да искористам убав збор - глупо. Можам да замислам како би му било на некој странец во правец Тетово - Штип на пример.А и јас имав чувство дека сум во странство, едноставно изгубено... За делот со Охрид - Кичево истото го мислам, со малку постартна кола ептен е занесно на доста места, едноставно лажиТ на гас, а кривините се преостри за таква брзина ~ 120 км.Знаејќи дека ќе имаме и летачи со 150+ и на делот Пресека до Кичево и тунели/високи мостови уште отсега ми е страв за можни последици. Edited by Тркало - 03-Nov-2019 at 01:27 |
|
Џоле
Moderator Group Joined: 23-Apr-2013 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 15039 |
Quote Reply #700 Posted: 05-Nov-2019 at 10:39 |
Излезот од Штип - очај
|
|
За сè има вторпат
|
|
Post Reply | Page <1 3334353637 40> |
Forum Jump | Forum Permissions You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |