build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Инфраструктура > Патишта
  Active Topics Active Topics RSS Feed: Автопат Миладиновци - Штип
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Автопат Миладиновци - Штип

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 910111213 16>
Author
Message
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
AmyntA View Drop Down
Groupie
Groupie


Joined: 07-Nov-2011
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 40
  Quote AmyntA Quote  Post ReplyReply #201 Posted: 07-Mar-2017 at 11:35
„На потегот кај Свети Николе поставена е табла со сите информации во врска со оваа инвестиција. На таблата пишува дека патот ќе биде долг 45,8 км, ќе има 14 моста, седум клучки, 25 пропусти за водотеци. Јасно е запишан и датумот до кој истиот треба да биде завршен, а тоа е 2 мај 2017 година.“

Ќе ја биде работава?
Back to Top
Obedineta Makedonija View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 23-Aug-2011
Location: Macedonia
Online Status: Offline
Posts: 1517
  Quote Obedineta Makedonija Quote  Post ReplyReply #202 Posted: 07-Mar-2017 at 12:20
Originally posted by AmyntA

„На потегот кај
Свети Николе поставена е табла со сите информации во врска со оваа
инвестиција. На таблата пишува дека патот ќе биде долг 45,8 км, ќе има
14 моста, седум клучки, 25 пропусти за водотеци. Јасно е запишан и
датумот до кој истиот треба да биде завршен, а тоа е 2 мај 2017 година.“Ќе ја биде работава?

Пред септември/октомври - лично не верувам дека ќе имаме готов производ - ако биде тогаш - лично ќе сум задоволен зошто каснење од 4-5 месеци за ваков проект е ништо!
Создаваме за да имаме, а и тоа што го имаме треба да го чуваме такво какво што е !!!!
Back to Top
WolfLeader View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 03-Aug-2015
Online Status: Offline
Posts: 483
  Quote WolfLeader Quote  Post ReplyReply #203 Posted: 07-Mar-2017 at 13:04
Мај нема теоретски шанси да заврши , по мое мислење ако се оди како што треба а и се надеваме дека така ќе биде некаде пред нова година би требало да биде готова работата..
Back to Top
Navigator View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 02-May-2014
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 676
  Quote Navigator Quote  Post ReplyReply #204 Posted: 08-Mar-2017 at 16:36
Новиот краен рок договорен со изведувачот бил до 31 Октомври.
Back to Top
Џоле View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 23-Apr-2013
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 11761
  Quote Џоле Quote  Post ReplyReply #205 Posted: 03-Apr-2017 at 09:21




Edited by Џоле - 06-Apr-2017 at 07:34
За сè има вторпат
Back to Top
WolfLeader View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 03-Aug-2015
Online Status: Offline
Posts: 483
  Quote WolfLeader Quote  Post ReplyReply #206 Posted: 03-Apr-2017 at 12:38
Убав напредок има ,од тоа што може да се забележи, целата траса е пробиена , сеа на некој делови се работи на нејзино оформување , а околу 30 километри е веќе асвалтиран ,тоа е добар знак ,клучките се исто скоро готови ,тие работи ќе одат брзо,цела работа ќе биде насочена на мостовите што се на почеток кај Миладиновци и на 3:25 , солидно завршена работа околу 60 % целокупно гледано ,што и остава реална слика дека автопатот треба да биде готов до крајот на оваа година , плус ако се земе во предвид дека градежната сезона сеуште не е во целосек ек почната и тек темпото треба допрва да се засили ... П.С. Забележавте ли колку бандери има по целата траса

Edited by WolfLeader - 03-Apr-2017 at 12:39
Back to Top
Bojan10 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 21-Jun-2011
Location: Macedonia
Online Status: Offline
Posts: 504
  Quote Bojan10 Quote  Post ReplyReply #207 Posted: 04-Apr-2017 at 11:55
Траса



Од чаламот си патиме!
Back to Top
FiLo View Drop Down
Groupie
Groupie


Joined: 26-Apr-2015
Online Status: Offline
Posts: 41
  Quote FiLo Quote  Post ReplyReply #208 Posted: 06-Apr-2017 at 01:48
Originally posted by Џоле





Побавна (и подолга) верзија на горното видео



Видеата не се достапни.
Back to Top
Џоле View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 23-Apr-2013
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 11761
  Quote Џоле Quote  Post ReplyReply #209 Posted: 06-Apr-2017 at 07:34


Едното е одново достапно во мојата објава.

Edited by Џоле - 06-Apr-2017 at 07:34
За сè има вторпат
Back to Top
kultuzin View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 07-Nov-2010
Online Status: Offline
Posts: 3811
  Quote kultuzin Quote  Post ReplyReply #210 Posted: 22-May-2017 at 16:33

Автопатот Скопје-Штип готов за шест месеци (ФОТО ГАЛЕРИЈА)


– Автопатот Скопје-Штип во должина од 47 километри, инвестиција вредна 206 милиони евра со којшто патувањето на оваа делница ќе се сведе на само 35 минути, треба да биде пуштен во употреба за шест месеци односно до крајот на годинава.



22 мај 2017| 14:58







Viber
   



Увид на градежните работи на автопатот денеска изврши лидерот на ВМРО-ДПМНЕ Никола Груевски кој од министерот за транспорт и врски Владо Мисајловски беше информиран дека трасата е стопроцентно пробиена. Досега е завршени 64 проценти од физичките работи, а целосно се асфалтирани 50 проценти од автопатот.



Како што посочи Мисајловски, автопатот ќе биде готов предвреме од првично планираниот датум, мај 2018 година, а тоа, наведе, се должи на интензивирање на работата на терен.

– Ова ни беше ветување во програмата, автопатот се гради веќе две – три години од 2014 година. Со неговото завршување патувањето од Скопје до Штип и од Штип до Скопје ќе трае 35 до 40 минути, рече Груевски.



Градоначалникот на Свети Николе Зоран Тасев истакна дека изградбата на овој автопат претставува историски гледано најважен проект за општината кој ќе придонесе за нејзин економски развој, заживување на трговијата и за отворање нови работни места.

– Со оваа делница Свети Николе ќе добие сосема ново значење на територијата на Република Македонија.Ова е најзначајниот проект за нашата општина од ослободувањето, рече Тасев.



Според градоначалникот на Штип Илчо Захариев од изградбата на овој пат ќе добијат не само Штип, туку и сите општини од источна Македонија, Берово, Делчево…

– Изградбата на автопатот го очекуваат сите граѓани на источна Македонија Тоа се првите километри автопат за источна Македонија. Мислам дека беше храбра одлуката да се гради оваа делница и верувам дека тоа граѓаните ќе знаат да го паметат. Чекавме долги години за да добиеме беспрекорна сообраќајница која е многу значајна и од безбедносен аспект затоа што делот Кадрифаково-Велес беше црна точка на нашите патишта. Многу брзо ќе се стигнува до Скопје, но многу е значајно што ќе се патува и евтино, а сите оние општини кои се наоѓаат на должината на овој автопат ќе добијат и економски развој. Ние рековме дека сите патишта ќе водат во Штип, а овие четири години тоа и се случува, рече Захариев.



Тој додаде дека во општината Штип е забележан тренд на зголемување на населението и на бројот на ученици, а тоа, според него, се должи и на изградбата на автопатот, како и на голем број инфраструктурни проекти, како што се гасификацијата, индустриската зона, новата клиничка болница и електроенергетските објекти што се направија за поврзување со Бугарија и Грција. – Сите овие проекти на источна Македонија ќе и дадат многу значајно место, додаде Захариев.



За пратениците Трајче Димков и Никола Мицевски реализацијата на автопатската делница Скопје-Штип е резултат на проекти кои тие ги гласаа во Парламентот, а нивното реализирање заедно со експресниот пат Штип-Кочани кој веќе се гради и патот Штип-Радовиш кој наскоро треба да започне да се гради значи и поврзување на југоисточна и источна Македонија со централна Македонија, намалување на времето на транспорт на стоки и услуги кои граѓаните со нетрпение ги очекуваат.



Инаку, како што посочи Груевски, патот Штип – Радовиш кој е дел од владините проекти треба да започне да се гради за месец и половина за што се обезбедени средства.
http://kurir.mk/makedonija/vesti/avtopatot-skopje-shtip-gotov-za-shest-mesetsi-foto-galerija/
Back to Top
Vasilij View Drop Down
Groupie
Groupie


Joined: 09-Jun-2014
Location: Skopje
Online Status: Online
Posts: 51
  Quote Vasilij Quote  Post ReplyReply #211 Posted: 22-May-2017 at 17:01
Сомневањата се потврдија... Многу веројатно е дека десетици милиони евра завршиле во нечии џебови противзаконски... Ако се докаже дека буџетот на Р.М. е оштетен за над 100 милиони евра, ова богами ќе биде најголемата криминална зделка и најголемото перење на пари во историјата на земјата и едно од поголемите во Европа...

http://telma.com.mk/vesti/sjo-otvori-tri-novi-istragi-taler-trevnik-i-traektorija
Back to Top
Џоле View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 23-Apr-2013
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 11761
  Quote Џоле Quote  Post ReplyReply #212 Posted: 22-May-2017 at 18:50
За сè има вторпат
Back to Top
WolfLeader View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 03-Aug-2015
Online Status: Offline
Posts: 483
  Quote WolfLeader Quote  Post ReplyReply #213 Posted: 22-May-2017 at 21:41
Писта , едвај чекам да се пуште , само гаста до крај и нема пуштање
Back to Top
AmyntA View Drop Down
Groupie
Groupie


Joined: 07-Nov-2011
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 40
  Quote AmyntA Quote  Post ReplyReply #214 Posted: 23-May-2017 at 09:48
Изгледа убаво.Applause


Edited by AmyntA - 23-May-2017 at 10:21
Back to Top
AmyntA View Drop Down
Groupie
Groupie


Joined: 07-Nov-2011
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 40
  Quote AmyntA Quote  Post ReplyReply #215 Posted: 23-May-2017 at 10:20
Originally posted by Vasilij

Сомневањата се потврдија... Многу веројатно е дека десетици милиони евра завршиле во нечии џебови противзаконски... Ако се докаже дека буџетот на Р.М. е оштетен за над 100 милиони евра, ова богами ќе биде најголемата криминална зделка и најголемото перење на пари во историјата на земјата и едно од поголемите во Европа...

http://telma.com.mk/vesti/sjo-otvori-tri-novi-istragi-taler-trevnik-i-traektorija


Дали ќе беше подобро да се ангажира BECHTEL, како што барале од амбасадата?
http://foreignpolicy.com/2015/01/30/steamrolled-investigation-bechtel-highway-business-kosovo/

сепак 5% од четири пати поскапо платено е  ...четири пати повеќе.
Back to Top
AmyntA View Drop Down
Groupie
Groupie


Joined: 07-Nov-2011
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 40
  Quote AmyntA Quote  Post ReplyReply #216 Posted: 23-May-2017 at 10:57
Еве исповед во прво лице
"When I was an economic hit man, one of the things that we did, we raised these huge loans for these countries, but the money never actually went to the countries, it went to our own corporations to build infrastructure in those countries.
We offered huge commissions, and if they refuse, something may happen to them"
Confessions of an economic hitman

Edited by AmyntA - 23-May-2017 at 10:59
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12010
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #217 Posted: 23-May-2017 at 12:38
Originally posted by AmyntA


Дали ќе беше подобро да се ангажира BECHTEL, како што барале од амбасадата?


Ќе беше подобро да не им лепеа толку многу прстите на битангите што не тормозеа и ограбуваа 11 години. Како што слушнавме од телефонските разговори помеѓу Груевски и неговиот цимер од факултетските денови во Прилеп, кого подоцна си го постави за министер за транспорт, за кинескиве автопати никој на ништо не ги принуди, туку самите се договараа како да побараат провизија и дебатираа до каде можат да притиснат со процентот.

И да не заборавиме дека парите се од кредитно задолжување во висина од над половина милјарда евра. Провизијата е веќе ставена во приватни џебови, ама кредитот и каматите ќе ги враќаме сите во наредните 20 години. Мене стварно не ми е јасно како некој може да бара оправдувања за овој криминал и за битангите што го направија.


Edited by Cloverstack - 23-May-2017 at 12:43
Back to Top
Phalanx View Drop Down
Newbie
Newbie
Avatar

Joined: 06-Nov-2010
Location: Munich
Online Status: Offline
Posts: 27
  Quote Phalanx Quote  Post ReplyReply #218 Posted: 24-May-2017 at 11:16
Originally posted by Cloverstack



Originally posted by AmyntA

Дали ќе беше подобро да се ангажира BECHTEL, како што барале од амбасадата?
Ќе беше подобро да не им лепеа толку многу прстите на битангите што не тормозеа и ограбуваа 11 години. Како што слушнавме од телефонските разговори помеѓу Груевски и неговиот цимер од факултетските денови во Прилеп, кого подоцна си го постави за министер за транспорт, за кинескиве автопати никој на ништо не ги принуди, туку самите се договараа како да побараат провизија и дебатираа до каде можат да притиснат со процентот.И да не заборавиме дека парите се од кредитно задолжување во висина од над половина милјарда евра. Провизијата е веќе ставена во приватни џебови, ама кредитот и каматите ќе ги враќаме сите во наредните 20 години. Мене стварно не ми е јасно како некој може да бара оправдувања за овој криминал и за битангите што го направија.




Se soglasuvam 100%.

So odkradenite pari ke mozese da se izgrade celosen avtopat od Skopje do Strumica + od Skopje do Ohrid.

Za takov kriminal treba da se zamrznat site smetki i da se leze najmalko +10 godini vo zatvor!
Back to Top
Glava View Drop Down
Groupie
Groupie
Avatar

Joined: 08-Sep-2014
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 65
  Quote Glava Quote  Post ReplyReply #219 Posted: 25-May-2017 at 13:49
Обвинувањата за корупција треба да се докажат, па затоа најдобро е да се фокусираме на фактите:
Факт бр. 1 - За корупција потребни се две страни. Невозможно е да има корупција кај македонската страна а да нема корупција на кинеската страна (државна фирма) во проект финансиран од кинеската државна банка. Ако сме откриле корупција - тогаш сме откриле многу голема меѓународна мрежа на корупција во која е инволвирана и Кина (каде казните дури и за ситна корупција од бирократи се смртна казна)

Факт бр. 2 - Дали е можно да постои корупција во изградбата на македонските автопатишта ако цената по изграден километар е споредлива и поефтина со цената на изграден километар во соседно Косово финансиран од Америка? Има ли сериозна разлика во квалитет кој ја оправдува разликата во цена за таа да дозволи и коруптивен %?

Факт бр. 3 - Дали проектите финансирани или кофинансирани од ЕУ секогаш завршуваат во рацете на градежни компании од ЕУ и дали истите се секогаш поскапи (поради високи еколошки принципи) и истите не прифаќаат за предуслов најмалку 50% од работите да ги извршуваат македонски градежни компании и вработени (услов прифатен од кинезите)?
Back to Top
WolfLeader View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 03-Aug-2015
Online Status: Offline
Posts: 483
  Quote WolfLeader Quote  Post ReplyReply #220 Posted: 25-May-2017 at 16:00
Актор е европска фирма од европска држава , ако е така зошто ЕУ не ја испита таа фирма ако се има сомнение против нив и ако е утврдено , ако се има докази и ако им замрзнувале сметки или незнам што , зошто сеуште им се дозволува на таа фирма да добива нови проекти низ балканот па и скоро секаде низ светот се активни, Актор моментално гради буквално низ цел свет и е една од најаките градежни фирми,која што гради од Аеродромри ,до трговски центри ,брани па се до автопатишта ,пола Доха во Катар е изградена од нив ,и да не набројувам други огромни држави каде што се активни ..И како што кажува Glava тогаш највероватно тука станува збор за многу голема мрежа на криминал и со Синохридо заедно , значи тоа се случува на глобално ниво ,а не само во Македонија , и колку пати треба да им се објасни на погорните од постот дека никој не оправдува криминал и дека секој кој што направил таков криминал од кога ќе се докаже треба да следи соодветна казна и да си лежи затвор ,никој не го оспорува тоа.И зошто кога треба да се прави некој проект кој што е подржуван од ЕУ за изведувачи нуди Европски фирми , па така излева секоја европска фирма да е криминална и да е вмешана во некаков си криминал , а такви примери има во србија,босна ..Значи тука нешто не е во ред и треба да се открие за што навистина станува збор и кој го води сето тоа.
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 910111213 16>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.108 seconds.

Copyright ©2007 - 2018  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.