build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Инфраструктура > Патишта
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Автопат Миладиновци - Штип

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <12345 12>
Author
Message
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
gjoko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 18-Jun-2011
Location: kicevo
Online Status: Offline
Posts: 6554
  Quote gjoko Quote  Post ReplyReply #41 Posted: 29-Sep-2015 at 20:40
Еден од инженерите на Бетон ми е пријател, и пред 1-2 месеци ми рече дека се надева дека нивниот дел од трасата до пред почетокот на зимата ќе биди спремен до ниво на завршен тампон(оној под асфалтот. Во последно време е постојано тамо на трасата и затоа поретко се гледам, ама ќе му пишам да ми пушти некоја слика
Back to Top
WolfLeader View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 03-Aug-2015
Online Status: Offline
Posts: 472
  Quote WolfLeader Quote  Post ReplyReply #42 Posted: 29-Sep-2015 at 20:47
Originally posted by gjoko

Еден од инженерите на Бетон ми е пријател, и пред 1-2 месеци ми рече дека се надева дека нивниот дел од трасата до пред почетокот на зимата ќе биди спремен до ниво на завршен тампон(оној под асфалтот. Во последно време е постојано тамо на трасата и затоа поретко се гледам, ама ќе му пишам да ми пушти некоја слика


Е па да можат да стигнат до пред зимото до тоа ниво на завршниот тампон би било супер , зошто тогаш нели и времето ќе се расипе па работата ќе биде по забавена за разлика како што беше од сега во овој период ,штом поретко го гледаш тогаш значи се работи со полна пареа ,океј за сликите види што можеш да добиеш
Back to Top
gjoko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 18-Jun-2011
Location: kicevo
Online Status: Offline
Posts: 6554
  Quote gjoko Quote  Post ReplyReply #43 Posted: 29-Sep-2015 at 22:25
Првиот дел што го има Бетон е воглавном трасата со пробивање, а вториот дел (мислам дека Гранит ја има) е насипен. А насипи се градат исклучиво во суво време.

затоа првиот дел од автопатот побрзо се гради-копај и носи надвор од змејата, по некое минирање..
Back to Top
xnx View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 05-Apr-2009
Online Status: Offline
Posts: 1866
  Quote xnx Quote  Post ReplyReply #44 Posted: 30-Sep-2015 at 10:54
nemam nisto protiv avtopatov, megutoa mislam deka prednost trebase da mu se dade na koridor 8, delot od kumanovo do kriva palanka
Back to Top
Navigator View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 02-May-2014
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 676
  Quote Navigator Quote  Post ReplyReply #45 Posted: 30-Sep-2015 at 14:44
Originally posted by xnx

nemam nisto protiv avtopatov, megutoa mislam deka prednost trebase da mu se dade na koridor 8, delot od kumanovo do kriva palanka

Како мислиш да му се даде приоритет? И зошто? Коридорот 8 е дефакто мртов, непотребен. Стои само на хартија. За мене е многу поважно и покорисно да автопатски се поврзат Скопје и Штип (а со тоа и цела источна Македонија), отколку со Крива Паланка и границата со Бугарија. Освен тоа, експресниот пат што е предвиден до бугарска граница е сосема доволен за таа фрекефенција на возила.
Back to Top
WolfLeader View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 03-Aug-2015
Online Status: Offline
Posts: 472
  Quote WolfLeader Quote  Post ReplyReply #46 Posted: 30-Sep-2015 at 16:20
Originally posted by gjoko

Првиот дел што го има Бетон е воглавном трасата со пробивање, а вториот дел (мислам дека Гранит ја има) е насипен. А насипи се градат исклучиво во суво време.

затоа првиот дел од автопатот побрзо се гради-копај и носи надвор од змејата, по некое минирање..


Да да те разбирам потполно ...
Back to Top
WolfLeader View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 03-Aug-2015
Online Status: Offline
Posts: 472
  Quote WolfLeader Quote  Post ReplyReply #47 Posted: 30-Sep-2015 at 16:25
Originally posted by Navigator

Originally posted by xnx

nemam nisto protiv avtopatov, megutoa mislam deka prednost trebase da mu se dade na koridor 8, delot od kumanovo do kriva palanka

Како мислиш да му се даде приоритет? И зошто? Коридорот 8 е дефакто мртов, непотребен. Стои само на хартија. За мене е многу поважно и покорисно да автопатски се поврзат Скопје и Штип (а со тоа и цела источна Македонија), отколку со Крива Паланка и границата со Бугарија. Освен тоа, експресниот пат што е предвиден до бугарска граница е сосема доволен за таа фрекефенција на возила.


За цела источна Македонија е битно да се има овој автопат ,важен е и тоа како ,бидејќи ќе ги поврзе со метрополата за многу кратко време ,по безбедно возење а и има многу голема фрекфенција на движење , за разлика од к8 , а и експресниот како што кажа navigator до бугарска граница ќе биде сосема доволен за потребите на тој дел од државата ...
Back to Top
Џоле View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 23-Apr-2013
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 11497
  Quote Џоле Quote  Post ReplyReply #48 Posted: 01-Oct-2015 at 16:42
За сè има вторпат
Back to Top
zabegan View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Jul-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 7066
  Quote zabegan Quote  Post ReplyReply #49 Posted: 02-Oct-2015 at 18:25
Originally posted by Navigator

Originally posted by xnx

nemam nisto protiv avtopatov, megutoa mislam deka prednost trebase da mu se dade na koridor 8, delot od kumanovo do kriva palanka

Како мислиш да му се даде приоритет? И зошто? Коридорот 8 е дефакто мртов, непотребен. Стои само на хартија. За мене е многу поважно и покорисно да автопатски се поврзат Скопје и Штип (а со тоа и цела источна Македонија), отколку со Крива Паланка и границата со Бугарија. Освен тоа, експресниот пат што е предвиден до бугарска граница е сосема доволен за таа фрекефенција на возила.
приоритет треба секогаш да се меѓународните коридори, како и да е... кракот кон Штип е само тоа, локален крак кој се надоврзува на коридор 10

супер би било насекаде низ земјава да се стига за 5 минути, ама мора да има редослед на работите
Architects create dreams...politicians create nightmares
Back to Top
Navigator View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 02-May-2014
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 676
  Quote Navigator Quote  Post ReplyReply #50 Posted: 03-Oct-2015 at 10:48
Originally posted by zabegan

Originally posted by Navigator

Originally posted by xnx

nemam nisto protiv avtopatov, megutoa mislam deka prednost trebase da mu se dade na koridor 8, delot od kumanovo do kriva palanka

Како мислиш да му се даде приоритет? И зошто? Коридорот 8 е дефакто мртов, непотребен. Стои само на хартија. За мене е многу поважно и покорисно да автопатски се поврзат Скопје и Штип (а со тоа и цела источна Македонија), отколку со Крива Паланка и границата со Бугарија. Освен тоа, експресниот пат што е предвиден до бугарска граница е сосема доволен за таа фрекефенција на возила.
приоритет треба секогаш да се меѓународните коридори, како и да е... кракот кон Штип е само тоа, локален крак кој се надоврзува на коридор 10

супер би било насекаде низ земјава да се стига за 5 минути, ама мора да има редослед на работите

Извини Mr By the book, ама не е точно. За една држава треба да се приоритет патиштата со (потенцијално) најголема фрекфенција на сообраќај, а не некои си коридори што некој ги нацртал пред 20 години. Особено не такви како коридорот 8, мртви во пракса. Еве кажи ми зошто приоритетно ни треба автопат со Бугарија? Заради големата трговска размена? Заради големиот број туристи? Заради поврзување на Бугарија и Албанија каде ние ќе бидеме конекција и ќе профитираме? Од друга страна, Штип е доминантата на истокот и тој мора да биде автопатски поврзан со главниот град. Слично, Охрид е најважното туристичко место во државава, така што и тој мора да биде автопатски поврзан со Скопје. Тоа се приоритетите, секако паралелно со коридорот 10. И на крајот на краиштата, коридорот 8 не е запоставен, напротив, и на него се работи.
Back to Top
avijacijamk View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Jan-2013
Location: Macedonia
Online Status: Offline
Posts: 358
  Quote avijacijamk Quote  Post ReplyReply #51 Posted: 03-Oct-2015 at 14:17
Немањето на автопат до Штип е катастрофа...А тоа го знае бизнис секторот и тие што живеат во овој дел од државата. Тие коридори од пред 20 години се жива глупост и се сложувам со Navigator. Државата треба да ги изгради коридорите на кои има највисока фреквенција а не нешто друго.
Back to Top
zabegan View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Jul-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 7066
  Quote zabegan Quote  Post ReplyReply #52 Posted: 03-Oct-2015 at 15:48
Originally posted by Navigator

Originally posted by zabegan

Originally posted by Navigator

Originally posted by xnx

nemam nisto protiv avtopatov, megutoa mislam deka prednost trebase da mu se dade na koridor 8, delot od kumanovo do kriva palanka

Како мислиш да му се даде приоритет? И зошто? Коридорот 8 е дефакто мртов, непотребен. Стои само на хартија. За мене е многу поважно и покорисно да автопатски се поврзат Скопје и Штип (а со тоа и цела источна Македонија), отколку со Крива Паланка и границата со Бугарија. Освен тоа, експресниот пат што е предвиден до бугарска граница е сосема доволен за таа фрекефенција на возила.
приоритет треба секогаш да се меѓународните коридори, како и да е... кракот кон Штип е само тоа, локален крак кој се надоврзува на коридор 10

супер би било насекаде низ земјава да се стига за 5 минути, ама мора да има редослед на работите

Извини Mr By the book, ама не е точно. За една држава треба да се приоритет патиштата со (потенцијално) најголема фрекфенција на сообраќај, а не некои си коридори што некој ги нацртал пред 20 години. Особено не такви како коридорот 8, мртви во пракса. Еве кажи ми зошто приоритетно ни треба автопат со Бугарија? Заради големата трговска размена? Заради големиот број туристи? Заради поврзување на Бугарија и Албанија каде ние ќе бидеме конекција и ќе профитираме? Од друга страна, Штип е доминантата на истокот и тој мора да биде автопатски поврзан со главниот град. Слично, Охрид е најважното туристичко место во државава, така што и тој мора да биде автопатски поврзан со Скопје. Тоа се приоритетите, секако паралелно со коридорот 10. И на крајот на краиштата, коридорот 8 не е запоставен, напротив, и на него се работи.
затоа што коридорите се меѓународни и на нив поминува меѓународен сообраќај, додека другите патишта низ земјава се чисто за македонското население и локалните бизниси
не велам дека Коридор 8 е спасот на сообраќајот во земјава, туку дека треба да е приоритет како една од двете единствени сериозни врски што земјава ги има со надворешноста
не викам дека не треба да има автопат до Штип, туку што треба да е приоритетно.. инаку сите сакаме да стигаме секаде за пет минути, со поголема удобност
..кога веќе пуштаат автопат до Штип, барем да направат некаков план тоа да биде правеца на поврзување, алтернативен крак на коридор 10 и 8 за поврзување со коридор 4...
исто така, повторно поприоритетно нешто од крак кон Штип, би бил патот до Битола како крак на коридор 10
инаку, Охрид ти е дел од коридор 8, само што не е директно на трасата, туку треба да се пушти крак до него
Architects create dreams...politicians create nightmares
Back to Top
avijacijamk View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Jan-2013
Location: Macedonia
Online Status: Offline
Posts: 358
  Quote avijacijamk Quote  Post ReplyReply #53 Posted: 03-Oct-2015 at 16:43
По она што ти го велиш испаѓа приоритет за сите освен за граѓаните на самата земја...бесмислено и небулозно. Да не се лажеме тие коридори од пред 20 години се мртва работа. Македонија е заобиколена преку Бугарија и Романија за карго транспорт со нивните европски коридори дирекно развиени од самата Европска Унија.
Back to Top
alexsend View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 11-May-2011
Location: Скопје, Центар
Online Status: Offline
Posts: 1572
  Quote alexsend Quote  Post ReplyReply #54 Posted: 03-Oct-2015 at 19:27
Албанија си ја помести трасата место преку Струга на Дебар...

Edited by alexsend - 03-Oct-2015 at 19:28
Јас Скопје никогаш не сум го замислувал вака.
Back to Top
Denko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 14-Aug-2010
Online Status: Offline
Posts: 1517
  Quote Denko Quote  Post ReplyReply #55 Posted: 03-Oct-2015 at 20:55
Originally posted by avijacijamk

По она што ти го велиш испаѓа приоритет за сите освен за граѓаните на самата земја...бесмислено и небулозно. Да не се лажеме тие коридори од пред 20 години се мртва работа. Македонија е заобиколена преку Бугарија и Романија за карго транспорт со нивните европски коридори дирекно развиени од самата Европска Унија.
Ne sum siguren, deka ti drzi voda ovoj stav. Duri i da ja zememe tvojata logika kako osnova, ke ispadne deka pak Tabanovce-Bogorodica ispaga glavna delnica. Kumanovo - Skopje - Veles - Negotino (Kavadarci) - D.Kapija - Valandovo - Gevgelija. Strumica i Stip se na triesetina kilomentri od avtopatot i ke bese mnogu pologicno seriozno da se investira so delnicata Stip-Veles, bidejki em ke se povrzat dva golemi grada, em Stip za 20 min. ke bide povrzan so koridorot 10. Vaka ispaga deka Stip se povrzuva so Skopje, dodeka ostanatiot del od istocna Makedonija si ostanuva i ponatamu "otsecen". Nam ni treba regionalno povrzuvanje so moznost granicite da padnat sto poskoro ili barem vo bliska idnina da se napravat zaednicki granici so cel pobrzo dvizenje na lugeto i stokata.
Back to Top
Navigator View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 02-May-2014
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 676
  Quote Navigator Quote  Post ReplyReply #56 Posted: 04-Oct-2015 at 12:36
Originally posted by zabegan

Originally posted by Navigator

Originally posted by zabegan

Originally posted by Navigator

Originally posted by xnx

nemam nisto protiv avtopatov, megutoa mislam deka prednost trebase da mu se dade na koridor 8, delot od kumanovo do kriva palanka

Како мислиш да му се даде приоритет? И зошто? Коридорот 8 е дефакто мртов, непотребен. Стои само на хартија. За мене е многу поважно и покорисно да автопатски се поврзат Скопје и Штип (а со тоа и цела источна Македонија), отколку со Крива Паланка и границата со Бугарија. Освен тоа, експресниот пат што е предвиден до бугарска граница е сосема доволен за таа фрекефенција на возила.
приоритет треба секогаш да се меѓународните коридори, како и да е... кракот кон Штип е само тоа, локален крак кој се надоврзува на коридор 10

супер би било насекаде низ земјава да се стига за 5 минути, ама мора да има редослед на работите

Извини Mr By the book, ама не е точно. За една држава треба да се приоритет патиштата со (потенцијално) најголема фрекфенција на сообраќај, а не некои си коридори што некој ги нацртал пред 20 години. Особено не такви како коридорот 8, мртви во пракса. Еве кажи ми зошто приоритетно ни треба автопат со Бугарија? Заради големата трговска размена? Заради големиот број туристи? Заради поврзување на Бугарија и Албанија каде ние ќе бидеме конекција и ќе профитираме? Од друга страна, Штип е доминантата на истокот и тој мора да биде автопатски поврзан со главниот град. Слично, Охрид е најважното туристичко место во државава, така што и тој мора да биде автопатски поврзан со Скопје. Тоа се приоритетите, секако паралелно со коридорот 10. И на крајот на краиштата, коридорот 8 не е запоставен, напротив, и на него се работи.
затоа што коридорите се меѓународни и на нив поминува меѓународен сообраќај, додека другите патишта низ земјава се чисто за македонското население и локалните бизниси
не велам дека Коридор 8 е спасот на сообраќајот во земјава, туку дека треба да е приоритет како една од двете единствени сериозни врски што земјава ги има со надворешноста
не викам дека не треба да има автопат до Штип, туку што треба да е приоритетно.. инаку сите сакаме да стигаме секаде за пет минути, со поголема удобност
..кога веќе пуштаат автопат до Штип, барем да направат некаков план тоа да биде правеца на поврзување, алтернативен крак на коридор 10 и 8 за поврзување со коридор 4...
исто така, повторно поприоритетно нешто од крак кон Штип, би бил патот до Битола како крак на коридор 10
инаку, Охрид ти е дел од коридор 8, само што не е директно на трасата, туку треба да се пушти крак до него

Познавајќи те, нема да се разбереме и убедиме, ама уште еднаш ќе кажам: За нас како држава, автопатот Скопје-Штип е најмалку десеткратно поважен од автопатското поврзување со Бугарија. Кој е тој меѓународен транспорт што се одвива со Бугарија? Јас не познавам 10 големи компании што секојдневно увезуваат/извезуваат од Бугарија. Истовремено, познавам најмалку 30 сериозни компании само од источниот дел на државата што возат према север и на кои повеќе од неопходен им е овој автопат. Заборавете на Бугарија и Албанија ако зборуваме за приоритети, оставете што пишува во некакви меѓународни документи. Важниот меѓународен транспорт се одвива по коридорот 10. Се друго е теорија.
Back to Top
zabegan View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Jul-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 7066
  Quote zabegan Quote  Post ReplyReply #57 Posted: 04-Oct-2015 at 17:21

не мора да има којзнае каква економија за да се има добра поврзаност со сите земји од соседството и подалеку... затоа и ти викам дека воопшто не се работи за тоа дали коридор 8 е економскиот спас на земјата
едноставно не ми е логично меѓународен пат да ти е на супстандардно ниво, а да градиш современи и брзи патишта кои завршуваат слепо... и ете, затоа ти спомнувам дека муабетот не треба да застане кај Штип и тој проект да се продолжи до границите
плус, збориме за профил на автопати, а не за тоа дали треба да се инвестира во патот кон Штип... автопат не се прави сегде... кога зборикме за Штип, битно е да се направи квалитетен и брз пат, не мора да е автопат... можда затоа и не ми е логично да е автопат ако не е дел од некој европски коридор

тука веќе сопирам и не се убедувам за нешто што лабаво го познавам

Edited by zabegan - 04-Oct-2015 at 17:22
Architects create dreams...politicians create nightmares
Back to Top
zabegan View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Jul-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 7066
  Quote zabegan Quote  Post ReplyReply #58 Posted: 04-Oct-2015 at 17:38
Originally posted by avijacijamk

По она што ти го велиш испаѓа приоритет за сите освен за граѓаните на самата земја...бесмислено и небулозно. Да не се лажеме тие коридори од пред 20 години се мртва работа. Македонија е заобиколена преку Бугарија и Романија за карго транспорт со нивните европски коридори дирекно развиени од самата Европска Унија.
не се разбираме што збориме

како прво, збориме за тоа дека не мора да биде профил на автопат и дека таквиот профил е приоритетен за меѓународните коридори... од тој аспект многу пологично е да се изгради автопат на коридор 8, отколку кон Штип
кај сте виделе автопат слепо да завршува? мора да е поврзан со друг автопат од исто значење некако
...инаку бог да чува, не реков дека Штип треба да биде отсечен од светов и дека на таа делницва не е потребна инвестиција
за економичност не знам дали може воопшто да збориме, затоа што земјава нема никаков долгорочен план на генерално ниво и проекти се вадат најпросто политички од рукав... вака што би било најубаво за земјава, може да си нагаѓаме до утре според лични сфаќања

а државава да прави највисок профил на автопат само за жителите на Штип, тоа мало сутра... државата не служи за тоа
еве сите сакаме за 5 минути насекаде да стигаме, ама па кај ни е железницата, кај ни се алтернативните делници во случај на кризи и несреќи, кај ни се делниците кај што не мораш да намалиш на 30 км/ч за да свртиш во кривина? кај се одмориштата и сервисните центри? каде е организацијата и контролата на сообраќај? ...сето ова е многу побитно отколку самиот профил на коловозот

и ја на пример се возев саат време плус, од Дојран до Скопје, поради сообраќајка на делницата кај Велес... тоа не значи дека треба да се направи крак автопат директно до Дојран, уште од утре
Architects create dreams...politicians create nightmares
Back to Top
Bojan10 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 21-Jun-2011
Location: Macedonia
Online Status: Offline
Posts: 504
  Quote Bojan10 Quote  Post ReplyReply #59 Posted: 05-Oct-2015 at 14:31
Ако не ме лажат, Кинезите го асфлатираат нивниот дел. Појака механизација имале од Бетон. Бетон и новите машини често мора да ги поправаат.
Од чаламот си патиме!
Back to Top
WolfLeader View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 03-Aug-2015
Online Status: Offline
Posts: 472
  Quote WolfLeader Quote  Post ReplyReply #60 Posted: 09-Oct-2015 at 08:59
Originally posted by Bojan10

Ако не ме лажат, Кинезите го асфлатираат нивниот дел. Појака механизација имале од Бетон. Бетон и новите машини често мора да ги поправаат.


Јас колку што сум запознает ако сакаат да си го запазат предвидениот рок трите фирми треба некаде до пред нова година да бидат стигнати до асвалт или барем до завршниот тампон,а до каде ќе стигнат останува да видиме..
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <12345 12>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.125 seconds.

Copyright ©2007 - 2018  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.