Автопат Миладиновци - Штип |
Post Reply | Page <1 2930313233 40> |
Author | |
phenomenon
Senior Member Joined: 26-Oct-2010 Location: Kumanovo Online Status: Offline Posts: 2648 |
Quote Reply #601 Posted: 05-May-2019 at 12:16 |
Дури не ги изградат патарините, нема да го пуштат. |
|
開始されていないだけの戦いが失われ、
|
|
Tozovac
Groupie Joined: 22-Oct-2018 Online Status: Offline Posts: 66 |
Quote Reply #602 Posted: 06-May-2019 at 08:45 |
Еве нов тендер за надзор на докомплетирање на автопатот.
https://emagazin.mk/divi-makedoni-a-go-dobi-tenderot-na-p-za-drzhavni-patishta-za-nadzor-na-izgradbata-na-avtopatot-miladinovci-shtip-vreden-143-000-evra/ Со среќа ако го пуштат до Септември треба да сме среќни. |
|
husejin
Groupie Joined: 07-Dec-2018 Location: Malmö Online Status: Offline Posts: 45 |
Quote Reply #603 Posted: 09-May-2019 at 13:44 |
Na Facebook stranicata na Goran Sugareski kako odgovor na eden komentar pak Zoran Kitanov odgovori pred edna nedela rece deka Avtopatot Miladinovci-Stip ke bide pusten vo soobrakaj za tri nedeli.Edna pomina pa ke vidime.Navodno za ne pustanjeto na istiot avtopat gi okrivuva Kinezite za toa sto propustile nekoi raboti.Pred novata godina jasno stoese deka Kinezite prv go zavrsija delo za koe bea zadolzeni.Cekaa nekoe vreme tamu so svoite masini so nadezz deka ke im pomagaa na Granit i Beton i tie da zavrsat na vreme megutao ne doibija.Koga covek slusa od odgovorni lica vakvi ne seriozni raboti paga vo dilema i ne znae na koj da veruva.Moram da priznam i jas glasav za ovaa partija ama sega sum ednostavno razocaran.
|
|
Denko
Senior Member Joined: 14-Aug-2010 Online Status: Offline Posts: 2271 |
Quote Reply #604 Posted: 09-May-2019 at 14:23 |
|
|
zlatkom954
Newbie Joined: 19-Feb-2019 Location: Niš Online Status: Offline Posts: 20 |
Quote Reply #605 Posted: 12-May-2019 at 15:51 |
https://faktor.mk/od-sreda-od-skopje-do-belgrad-kje-se-patuva-za-tri-chasa
A od Skoplje za Štip preko Veles, a može i preko Kumanovo ... 😠😠😠 |
|
Denko
Senior Member Joined: 14-Aug-2010 Online Status: Offline Posts: 2271 |
Quote Reply #606 Posted: 12-May-2019 at 17:07 |
|
|
zlatkom954
Newbie Joined: 19-Feb-2019 Location: Niš Online Status: Offline Posts: 20 |
Quote Reply #607 Posted: 12-May-2019 at 23:34 |
Miladinovci-Štip je u daleko boljem stanju, ali ... džaba
|
|
Џоле
Moderator Group Joined: 23-Apr-2013 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 15040 |
Quote Reply #608 Posted: 13-May-2019 at 12:48 |
Нова епизода од шпанската серија...
https://plusinfo.mk/%D1%88%D1%82%D0%B8%D0%BF-%D0%BC%D0%B8%D0%BB%D0%B0%D0%B4%D0%B8%D0%BD%D0%BE%D0%B2%D1%86%D0%B8-%D0%B4%D0%B5%D1%84%D0%B8%D0%BD%D0%B8%D1%82%D0%B8%D0%B2%D0%BD%D0%BE-%D1%9C%D0%B5-%D1%81%D0%B5-%D0%BF%D1%83/ |
|
За сè има вторпат
|
|
ironm
Senior Member Joined: 07-Jun-2018 Location: Frankfurt Online Status: Offline Posts: 886 |
Quote Reply #609 Posted: 13-May-2019 at 16:23 |
Со секоја изјава уште 10-15 дена и вака-така истркалаа нецела година дена откако требаше првично да се пушти Септември 2018 беше рокот од анексот, за 10-15 дена е јуни, значи уште 3 месеци и една година покасно. Вика еден километар на ден мрежа, следна изјава за 15 дена очекувам да е дека ќе се пушти за 15 дена бидејќи потребно е технички прием за мрежата
|
|
Bistro
Groupie Joined: 16-Dec-2018 Online Status: Offline Posts: 88 |
Quote Reply #610 Posted: 13-May-2019 at 16:26 |
Kaj i da e - za skoro ke go pustat
|
|
Tozovac
Groupie Joined: 22-Oct-2018 Online Status: Offline Posts: 66 |
Quote Reply #611 Posted: 13-May-2019 at 16:41 |
Ќе фали анализа за штознам зимскиот сон на мечките па ќе го одложат уште малку.
Edited by Tozovac - 13-May-2019 at 16:42 |
|
zlatkom954
Newbie Joined: 19-Feb-2019 Location: Niš Online Status: Offline Posts: 20 |
Quote Reply #612 Posted: 13-May-2019 at 18:46 |
https://sitel.com.mk/za-15-dena-konechno-kje-se-vozi-po-avtopatot-miladinovci-shtip
Ajde i toa čudo da go vidime |
|
Denko
Senior Member Joined: 14-Aug-2010 Online Status: Offline Posts: 2271 |
Quote Reply #613 Posted: 13-May-2019 at 18:49 |
Jas uste ednas ke povtoram. Na Kitanov jas nisto ne mu veruvam. Vie kako sakate.
|
|
Tozovac
Groupie Joined: 22-Oct-2018 Online Status: Offline Posts: 66 |
Quote Reply #614 Posted: 14-May-2019 at 21:22 |
Башка што изјавата му беше кафанска. Јас бев видов имаат уште толку и ако праат по толку дневно ќе го пуштиме за толку време. Немој да ме јебеш.
|
|
Влатко
Senior Member Joined: 01-Aug-2016 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 512 |
Quote Reply #615 Posted: 15-May-2019 at 06:45 |
На мое и на ваше задоволство направив увид на десетина километри, изјава "на место" |
|
Tozovac
Groupie Joined: 22-Oct-2018 Online Status: Offline Posts: 66 |
Quote Reply #616 Posted: 15-May-2019 at 08:22 |
Јас што го возев пред некој ден можам подетална анализа да дадам .
Километрите без жица не ги изброив, ама видов вкупно две екипи на автопатот околу 7-8 луѓе да работат. На автопатот се работи на оградата а паралелно се бетонираат некакви бразди зошто на сливницци не личат. Изгледаат како да е направена бразда во земја и да е турен бетон само. Ако е така фуш како што изгледа за неколку години бетонот ќе пукне и после ќе се лизне надоле на патот. |
|
nonamemacedonia
Newbiе Joined: 10-Nov-2015 Online Status: Offline Posts: 18 |
Quote Reply #617 Posted: 16-May-2019 at 16:18 |
Јас да сум новинар или уредник на некои портал или ТВ станицата, кога ќе изјават дека ќе го пуштат автопатот јас ќе и речам: „Добро, министре за сега нема да пренесеме на Телевизија, прво Вие пуштетето го автопатот па ние ќе објавеме.“ Јас незнам новинарите што толги ги жалат?
|
|
stef4o
Moderator Group Joined: 20-Oct-2015 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 19698 |
Quote Reply #618 Posted: 21-May-2019 at 12:07 |
АКО НЕ ВРНЕ, за седум дена ќе се вози по новиот автопат Миладиновци-Штип
За седум работни дена, доколку нема дожд, треба да заврши поставувањето на заштитната мрежа на автопатот Миладиновци-Штип, во должина од 47 километри, вели за МИА директорот на Јавното претпријатие за државни патишта Зоран Китанов. Непоставената заштитна мрежа во должина од 30 километри на потегот од Свети Николе кон Миладиновци, според образложението од ЈПДП, пред околу два месеца го одложи пуштањето во употреба на автопатот со кој треба да се скрати патувањето од Скопје до Штип за околу 30 минути. Китанов тврди дека се отстранува и последната пречка за пуштање на автопатот. Првично по него ќе се вози со времен режим во близина на натпатникот кај Свети Николе каде што треба да се градат спојници, исто како што сега се одвива сообраќајот на делот од автопатот кај Кадрифаково. Паралелно ќе се работи на изградба на 10-ина сервисни патишта што претходно не биле предвидени. За тие активности веќе е објавен тендер што треба да заврши на 2-ри следниот месец, а со него се опфатени и работите за натпатникот кај Свети Николе. Дополнително во тек на летото ќе стартува изградбата на двете планирани патарини, кај Кадрифаково и кај Свети Николе. И во тие делови во тек на изградбата што се очекува да трае околу половина година исто така ќе има времен режим. Во одговор на дилемите што се отворија во јавноста по пролонгирањето на ставањето во функција на автопатот, Китанов за МИА појаснува дека во декември лани добиле известување од кинескиот изведувач „Синохидро“ дека автопатот е готов, но оти при надзорот било утврдено дека нема сервисни патишта и оти недостига 35 проценти од заштитната мрежа. Мрежата била предвидена во проектот, но ја немало во премер пресметките. Констатиравме дека ја нема како фактура за плаќање. Затоа се даде казнен налог на Синохидро да ја довршат мрежата. Моментно е останата работа за уште седум осум работни дена но тие да бидат без дожд. Надзорот утврди дека не е завршен делот со заштитната мрежа, околу 35 проценти. Тие се повикуваат на тоа дека имавме времен режим на сообраќај, дека треба таму да се градат патарини, но ние рековме дека за нас најбитно нешто е безбедноста на граѓаните и затоа го одложивме тогашното пуштање бидејќи се поклопуваше и со претседателските избори за да се доврши делот од патот каде требаше да се стави таа заштитна мрежа – изјави Китанов. Дополнително биле формирани тимови кои ги направиле потребните геодетски снимања каде да се поставува мрежата, утврдено е дали има потреба од експропријација, како и цената, за што се земале параметри од Кичево-Охрид за каде имало премер пресметка. Откако изведувачот ја завршил постапката со понудите пристапил кон нејзино поставување. Автопатот, според проектот, е завршен комплетно, но проектот имаше многу недостатоци, никој не ги имаше земено предвид населените места околу Свети Николе каде има 30 куќи за кои немало сервисни патишта. И клучката која беше предвидена за Свети Николе беше неупотреблива. Таа се проектираше повторно, се градеше и до декември до кога беше рокот беше завршен натпатникот, но без спојниците. Ги евидентиравме сите работи, како што се цевките на Водостопанство за надводнување на полето, пристапните патишта за населените места, за приклучување кон Свети Николе. Не можевме да ги дадеме на Синохидро затоа што не се во проектот. Направена е проектната задача, објавен тендерот и тој требада заврши на 2 јуни. Но, сите тие активноти се надвор од трупот на автопатот, укажува Китанов и дополнува дека очекува за месец до два да завршат сите работи што се непосредно до патот. Изградбата на автопатот почна во мај 2014 година. Дел од автопатот, на потегот од Штип до клучката Кадрифаково, веќе се користи со привремен режим на сообраќање на возилата. Инвестицијата во изградбата на овој автопат изнесува 206 милиони евра, обезбедени од кредит од кинеската Ексим банка и буџетот на Јавното претпријатие за државни патишта. Со изведувачот на работите, кинеската компанија „Синохидро“, беа склучени два анакса на Договорот за изградба, со кои во два наврата се продолжуваше рокот за пуштање во употреба. Според Китанов, автопатот Миладиновци-Штип требаше да биде готов во мај 2017 година, а новата Владата дојде еден месец подоцна и неосновани се обвинувањата од опозицијата дека „го кочи“ автопатот. За три години претходно беше направено 50 проценти, а по утврдување на сите проблеми и потпишувањето на анексот на Договорот ние за една година изградивме 50 проценти – вели директорот на ЈПДП. Во летниот период ќе следува изградбата на патарините кај Кадрифаково и кај Свети Николе, за кои, укажува, од претходната власт немало проект. За една година направивме нов проект, извршивме експропријација и извадивме дозвола за градба и веќе аплицираме во ЕБРД, од каде се обезбедуа заем. Очекувам тендерот да заврши до јули и да почне изградбата. И на тој дел од автопатот сообраќајот во тој период ќе биде со времен режи, исто како и секаде каде што се градат патарини – наведе Китанов. Со заемот од ЕБОР треба да се изградат и патарините за автопатот Кичево-Охрид и да се овозможи софтверско опремување на патарините долж Коридор 8. Изградбата на една патарина со електронска наплата чини околу 1,8 милиони евра. На автопатот Кичево-Охрид , како што информира Китанов, моментно се работи со намален интензитет, но деновиве се очекува одлука со која ќе може да се користат средствата за изградбата од бидат од кинеската Ексим банка. Станува збор за околу 200 милиони евра од првиот кредит и 185 милиони евра од вториот што беше побаран за дополнителните работи на автопатот утврдени по едногодишниот застој на работите на терен. Добивме известување дека се одобрени парите од Ексим банка, одобрено е и од Министерство за финансии и од Влада, и знам дека овие десет дена треба да помине во Парламентот во Кина. Тоа се два пакета. Таму се останати 200 милиони евра. Времето за повлекување на тие пари беше до 15 јануари, пет дописи испративме до Ексим банка за да ни дозволат овие да можеме да ги влечеме додека да стаса кредитот, потоа на тие да се пролонгира, но не известија дека плаќањето ќе биде во пакет – објаснува Китанов. Според проектот, на автопатот Кичево-Охрид во должина од 57 километри, се завршени 60 проценти од планираните градежни работи. Нема застој, но ако треба да работи со 100 проценти, сега се работи со намален интензитет и со пристигнувањето на средствата од Ексим банка капацитетот ќе се зголеми за 100 проценти – најавува Китанов, посочувајќи дека се завршени 98 проценти од експропријацијата на земјиштето. Изградбата на автопатот според првичниот Договор со „Синохидро“ чинеше 411 милиони евра, а со третиот анекс на Договорот беа обезбедени дополнителни 187 милиони евра. Според новиот анекс „Синохидро“ треба да изгради девет клучки кои претходно не биле предвидени, како и алтернативен пат од Пресека до Арбиново, да изведе дополнителни работи во тунелот Пресека, како и сите пропусти за вода на целата траса и ископите за стабилизација на косините и санација на свлечиштата на целата траса https://vecer.mk/node/17054 |
|
Tozovac
Groupie Joined: 22-Oct-2018 Online Status: Offline Posts: 66 |
Quote Reply #619 Posted: 21-May-2019 at 12:57 |
А тоа што им лизна земја пред некој ден не објавуваат.
китанов пред неколку месеци кога рече за 15 дена ќе го возиме рече заштеда направиле на овој автопат од 40-ина мил. евра. Сега сугарески истото го повтори на телма ама 20-ина рече. Заштедата не ме чуди да се однесува на потенцијалните свлечишта што сега со нов тендер го решаваат со пошумување. Да се надеваме дека нема уште да лизга. И дека нема капка да капне наредните 7 работни дена па да видиме дали ќе го пуштат. |
|
husejin
Groupie Joined: 07-Dec-2018 Location: Malmö Online Status: Offline Posts: 45 |
Quote Reply #620 Posted: 21-May-2019 at 14:27 |
Pa koj go tera ovoj Zoran Kitanov da dava se vakvi kontradiktorni izjavi.Do sega navikata mu bese "patot ke se pusti vo upotreba za 15 denovi"a sega za 7 denovi.Novata vlada koga dojde na vlast napravi analiza na site proekti RM sto bea vo graddba.Pomegu ovie proekti bea Ohrid-Kicevo i Stip Miladinovci.Sto e propusteno od bivsata vlada i samite imaa sansa da vidat.Posle site analizi sami si dadoa rokovi.Se raboti za sopstveni rokovi.Pa kazuva gore deka na patot Ohrid-Kicevo sega se raboti so namalen kapacite a koga ke gi dobijad parite ke rabotat so poln kapacitet.A ne e svesen dodeka dojdat parite Esen Zima ke dojde pa togas nikako ne ke mozat da rabotat.Sto ima vrska postavuvanjeto na ogradna zica so dozdovite.Toj sto raboti raboti i na dozd i na sonce.A sto bi se slucilo ako temperarurata bide poveke od 40 C togas pod zeskoto nema da rabotat.Patarinite neli mozea paralelno so avtopatot da se gradat.Tolku lazat mislat deka narodot nisto ne razbira.
|
|
Post Reply | Page <1 2930313233 40> |
Forum Jump | Forum Permissions You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |