build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Инфраструктура > Патишта
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Автопат Миладиновци - Штип

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 3031323334 40>
Author
Message
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
Тркало View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 31-Dec-2010
Location: Охрид
Online Status: Offline
Posts: 1179
  Quote Тркало Quote  Post ReplyReply #621 Posted: 22-May-2019 at 00:27
Originally posted by stef4o



Во летниот период ќе следува изградбата на патарините кај Кадрифаково и кај Свети Николе, за кои, укажува, од претходната власт немало проект.

https://vecer.mk/node/17054


Па добро, ако воопшто немало проект за патарините, не морало ни нов проект.😉

Edited by Тркало - 22-May-2019 at 00:27
Back to Top
zlatkom954 View Drop Down
Newbie
Newbie


Joined: 19-Feb-2019
Location: Niš
Online Status: Offline
Posts: 20
  Quote zlatkom954 Quote  Post ReplyReply #622 Posted: 23-May-2019 at 20:32
😂😂😂😂
😢😢😢😢
😭😭😭😭
Back to Top
Denko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 14-Aug-2010
Online Status: Offline
Posts: 2271
  Quote Denko Quote  Post ReplyReply #623 Posted: 23-May-2019 at 21:17
Koga veke proektiraat moze uste nekoja da stavat, sho se dve patarini!?
Kadrifakovo - Sv. Nikole 10km, a planiraat dve patarini... Sramota!
Back to Top
Bakica View Drop Down
Groupie
Groupie


Joined: 09-Feb-2016
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 93
  Quote Bakica Quote  Post ReplyReply #624 Posted: 23-May-2019 at 21:43
Siguren sum deka sme zemja so najgolem broj na patarini po glava na zitel
Back to Top
ironm View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 07-Jun-2018
Location: Frankfurt
Online Status: Offline
Posts: 886
  Quote ironm Quote  Post ReplyReply #625 Posted: 26-May-2019 at 17:39

Back to Top
ironm View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 07-Jun-2018
Location: Frankfurt
Online Status: Offline
Posts: 886
  Quote ironm Quote  Post ReplyReply #626 Posted: 26-May-2019 at 17:48
Вчера возев од Кадрифаково до Штип (единствената секција што е пуштена) и можам да кажам дека разочарување е најблагиот збор што може да се употреби за тоа каков е патот. За автопат граден во изминативе 4-5 години имав многу поголеми очекувања. Се чини дека ни 10% од стандардите што се користат во западна Европа при градба на вакви проекти не се употребени кај нас. Всушност за многу проекти во Мк (не само автопати) скоро и да немаме стандарди за градба.

Автопатов е "квалитетен" колку реконструкцијата на А1 што е/беше "квалитетна".
Back to Top
WolfLeader View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 03-Aug-2015
Online Status: Offline
Posts: 694
  Quote WolfLeader Quote  Post ReplyReply #627 Posted: 26-May-2019 at 21:03
Znaci avtopatov ke go pustat vo upotreba a na nego seuste ke se raboti uste mnogu so novi tenderi ...
Back to Top
husejin View Drop Down
Groupie
Groupie


Joined: 07-Dec-2018
Location: Malmö
Online Status: Offline
Posts: 45
  Quote husejin Quote  Post ReplyReply #628 Posted: 27-May-2019 at 11:08
Pominaa 7 dena od najavata deka avtopatot ke se pusti vo upotreba.Sigurno vrne dozd pa uste ne zavrsile so postavuvanjeto na ogradnata zica.Ziva sramota za odgovornite.Da im davas po eden stap ne ke mozaat i ovci da pasaat.Ama za lazenje se super sposobni.

Edited by husejin - 27-May-2019 at 14:48
Back to Top
Denko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 14-Aug-2010
Online Status: Offline
Posts: 2271
  Quote Denko Quote  Post ReplyReply #629 Posted: 27-May-2019 at 21:14
Naslovot treba da bide korigiran bideljki ovaa delnica vsusnost e
"Miladinovci-Tri Cesmi".
Back to Top
Glava View Drop Down
Groupie
Groupie
Avatar

Joined: 08-Sep-2014
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 78
  Quote Glava Quote  Post ReplyReply #630 Posted: 28-May-2019 at 06:14
Повеќе од 2 години се на власт, и за тој период се одговорни за спроведување на проектов а тие дури по 2 години направиле увид во проектот и приметиле дека не е предвидена заштитна мрежа???
Аматеризам или тенденциозно одолговлекување на проектов. Сега чекаме да заврши месецов за при повторниот увид во проектот откријат некоја друга причина за пролонгирање на пуштањето на оваа делница.
Back to Top
ammamm View Drop Down
Newbiе
Newbiе
Avatar

Joined: 29-May-2013
Online Status: Offline
Posts: 4
  Quote ammamm Quote  Post ReplyReply #631 Posted: 28-May-2019 at 07:25
Тоа е најголем проблем кај нас, се гради стихијно без концепт, затоа што 30 години одлучуваат ретардирани политиканти, а немаме една добра изградена долгорочна стратегија која, независно од власта, ќе се спроведува.
До душа имаме и стратегии и студии, ама никој не ги почитува.
И нормално барем, колку-толку чесни луѓе кои нема да мислат да земат провизии, а изведувачот да заштеди секаде каде може, за да ги исплати тие провизии.

Вака изгледа кога се гледа стручно на работите, а не лаички и пристрасно:
---------------------------------------------------------------------------------------------------
Намалете со емоции кога зборувате за автопатишта

Македонија има добра изграденост на патна мрежа. Нема потреба од нови автопатишта, ама постојните мора подобро да се одржуваат. И недостига организација за да се завршуваат патните проекти со предвидената динамика, вели професорот Слободан Огњеновиќ, од Катедрата за патишта на Градежниот факултет во Скопје. Тој забележува дека Полска е на дното во ЕУ според километри автопатишта во однос на територија, но затоа е на врвот според раст на БДП.

„Она што недостасува е да се догради уште Катланово-Велес, а ова што сега го сметаме за автопат, да биде алтернативен пат на постојниот, а од Велес кон Катланово треба да му се изгради уште една лента. Не може да кажете дека од Скопје до Велес е автопат, кога на делови има ограничување на 50 километри на час. Пред тунелот стои знак 50. Тоа не е автопат, минимум за автопат е да биде 80 на час. Треба да се догради од Велес до Катланово другата половина, што не е направена 40 години. Потоа Миладиновци-Куманово има две ленти, нема лента за застанување. Се правеше рехабилитација, не знам зошто не сe доврши, за да биде и таа делница со полн профил на автопат, кога веќе другата кон Скопје е автопат. Од Катланово, кон патниот јазол Петровец, сега ќе се шири, а овој од Скопје кон Куманово не. Зошто?“ кажува дел од недоумиците професор Огњеновиќ, кога говори за она што треба да се догради во делот на автопатската мрежа.

За автопатот од Скопје до Блаце, вели дека тие 20-ина километри не се многу и треба да се изградат.

„’Коридор 8’ е европски коридор кој поминува низ Македонија со 330 километри должина и ќе се гради на ниво на автопат, ама само од Гостивар до Охрид (со тоа што треба и кракот од Подмоље до Струга да се изгради). Значи, планиран е автопат од Куманово до границата со Албанија, ама не и од Куманово до границата со Бугарија, туку тоа ќе биде експресен пат. Би сакал некој да ми објасни кој и како го одлучил тоа. Зошто не се предвидува по целата должина автопат?“ укажува професорот, додавајќи дека треба подобра врска од Струмица до Ново Село, за што во фаза на проектирање е експресен пат.  Сега се гради Штип-Радовиш експресен, ќе се проектира и од Радовиш до Струмица, како експресен пат.

„Не ми се допаѓа што автопат е само од Миладиновци до Штип, а кон Кочани се гради експресен, како и кон Радовиш. Не ми е јасно зошто во овој момент од Градско до Прилеп сега се гради експресен пат, со четири ленти, а од Прилеп до Битола е планиран автопат, додека од Битола до Меџитлија, пак експресен пат. Се согласувам дека толкави се можностите, ама зошто не довршува автопатот до грчка граница“, посочува Огњеновиќ.

Последната посебна стратегија за развој на патната мрежа во Македонија била направена во поранешна Југославија, за до 2000 година.

„Економска оправданост за градење нови автопати нема“, тврди професор Огњеновиќ. „Дури немаме ни за овие што веќе ни се направени. Според економска оправданост, треба да имаме 12 000 возила на ден по насока. Освен на делниците Глумово-Тетово и Тетово-Гостивар, каде што достигнува до 13000 ама во двете насоки, на сите други делници сообраќајното оптоварување е под 10 000 возила на ден, во двете насоки. Тоа е економскиот критериум – дали автопатот може сам себе да се одржува. Значи, не може. Но, при одлуката за градење автопат не се зема само тоа како критериум, туку и подобра поврзаност, поголема брзина и безбедност, а понекогаш одлучувачки момент е политиката или барањата од ЕУ. Но, на крајот останува дека не е важно само да се направи автопат туку тој мора и да се одржува. Ние земаме кредити за рехабилитација на патишта, што не треба. Треба да се обезбедат од буџет. Имаше обид да се дадат автопатиштата под концесија, концесионерите дојдоа, го видоа бројот на возила и си отидоа. Затоа што не им се исплати“, дециден е професор Огњеновиќ.

Вели дека кај нас не е полоша состојбата со автопатишта отколку во регионот.

„Тоа што Србија го има направено од Суботица до Табановце, ние го имаме пред нив направено. Тоа што нивниот автопат е подолг, и државата им е поголема. Ако го гледаме квалитетот, нашите автопати се постари и градени според постари прописи, чисто од причина да штедиме. Ние немаме лоши патишта поради тоа што не ни е изградена мрежата, туку имаме лоши патишта затоа што не се одржуваат. Годинава, ЈП за државни патишта ќе вложи 4.200 евра по километар патна мрежа, што е далеку под парите кои се издвојуваат во земјите во регионот, а во однос на развиените европски земји, ситуацијата е неспоредлива.

Реално, на терен, тоа значи дека одржувањето на автопатиштата опфаќа само крпење ударни дупки, интервентно чистење одрони, косење трева од банкините и од средната разделна лента и нередовно, обнова на хоризонтална сигнализација. Значи, нема ни збор за примена на некоја од мерките за превентивно одржување. Имено, залевање пукнатини или пак примена на некој вид површинска обработка на патиштата во Македонија не се изведуваат“, објаснува професорот.

Кој ќе направи 500 километри автопат?

За големи инвестиции во патна инфраструктура, Македонија нема капацитет во техничка смисла, во струката, вели професорот Огњеновиќ. – „И тоа е проблем. Може политичарите да кажат дека ќе направиме 500 километри автопатишта, но сега се поставува прашањето кој ќе ги направи. Го имаме ‘Гранит’, уште еден ‘Штрабаг’, другото се помали фирми. Проектантски фирми имаме 5-6, сè на сè. Тоа значи дека за големи проекти мора да ангажираме странски фирми.“

Миладиновци-Штип не требаше да се гради како автопат

Политиката креира лоши одлуки. Лошите патишта се последица на лошите одлуки, посочува професор Огњеновиќ. „Многу често изборот на тоа што и кога ќе се гради е дневна политика – да се добијат избори, да се даде ветување. Миладиновци – Штип не требаше да го градиме како автопат. Таму нема ни транзитен сообраќај. Нема ни да има. Главниот сообраќај ни се одвива по Коридор 10. Ние треба да привлечеме транзитен сообраќај. А Миладиновци-Штип нема да има транзитен сообраќај во голем обем. Имаше физибилити- студија за автопатот, направена во 2009 година, која покажа дека на таа делница ќе има потреба од автопат во 2037 година. Ако постои добар пат со две ленти, тој ја завршува истата транспортна работа како автопат, со 40 отсто од цената. Да, автопатот може да е инвестиција која треба да донесе додадена вредност, во туризмот, транспортот и слично, но тој бара одржување, ние тоа не го правиме и му паѓа вредноста. Должината на автопатиштата се мери, како што е усвоено, според 100 квадратни километри површина на државата. Должината на автопатската мрежа во Македонија ја пласира Македонија во средината во Европа. Полска е речиси на нула, со најмалку автопатишта и е една од земјите со највисок раст на БДП во Европа. Автопатот не е основен услов за да добиете странски инвестиции. Други работи се исто така важни.“

Политиката не слуша наука

Политиката воопшто не ја консултира науката кога се носат одлуките за патната мрежа, укажува професор Огњеновиќ. „Појава што е карактеристична за средно развиените држави во Европа, не само за Македонија, е емотивната склоност на политичарите, стручњаците и јавноста речиси секогаш потполно да се посветуваат на новоградбите и на големите проекти како што се автопатиштата, а притоа да се изгубат од вид дека исти, а можеби и поголеми економски ефекти државата може да оствари со квалитетно одржување и рационална реконструкција на сите категории постојни патишта, сразмерно со потребата од нив.“

Автопатот Загреб-Риека со загуба од 37 милиони евра годишно

Ни регионот не стои подобро со исплатливоста на патната мрежа. Во Србија, само околу Белград има нешто повеќе сообраќај. Ни во Хрватска. Таму е направена студија за автопатот Загреб-Риека, пред неколку години и тогаш имале 16 000 возила дневно и тој автопат прави загуба од 37 милиони евра годишно, посочува професорот Огњеновиќ.

Анита Салтировска

https://nezavisen.mk/namalete-so-emocii-koga-zboruvate-za-avtopatishta/
Back to Top
ironm View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 07-Jun-2018
Location: Frankfurt
Online Status: Offline
Posts: 886
  Quote ironm Quote  Post ReplyReply #632 Posted: 28-May-2019 at 13:59
Најнова најава Big%20smileBig%20smileBig%20smile

Китанов: Неделава ќе биде пуштен автопатот Миладиновци – Штип

Оваа недела ќе биде пуштен во употреба новиот автопатот Миладиновци-Штип, а во текот на летото ќе започне изградбата на патарините, најави директорот на ЈП за државни патишта Зоран Китанов, денеска во Куманово.

https://skopje1.mk/archives/44799
Back to Top
ninjazelka View Drop Down
Newbiе
Newbiе


Joined: 28-May-2019
Online Status: Offline
Posts: 9
  Quote ninjazelka Quote  Post ReplyReply #633 Posted: 28-May-2019 at 15:12
Eve uste edna izjava od Ministerot:
https://fokus.mk/avtopatot-miladinovtsi-shtip-ke-bide-pushten-vo-soobrakaj-ovaa-sedmitsa/
Back to Top
Bistro View Drop Down
Groupie
Groupie


Joined: 16-Dec-2018
Online Status: Offline
Posts: 87
  Quote Bistro Quote  Post ReplyReply #634 Posted: 28-May-2019 at 16:38
Nego mu visi smena od ministerska fotelja do krajot na ovaa nedela pa posle ke kazi ete da ne me smeneja ke bese pusten
Back to Top
ammamm View Drop Down
Newbiе
Newbiе
Avatar

Joined: 29-May-2013
Online Status: Offline
Posts: 4
  Quote ammamm Quote  Post ReplyReply #635 Posted: 29-May-2019 at 11:54
Китанов за Миладиновци-Штип и за другите патишта:
https://www.youtube.com/watch?v=HUJmlhC3Dxo
Back to Top
ninjazelka View Drop Down
Newbiе
Newbiе


Joined: 28-May-2019
Online Status: Offline
Posts: 9
  Quote ninjazelka Quote  Post ReplyReply #636 Posted: 30-May-2019 at 08:55
Ima li nekoj nova informacija, dali ima bilo kakvi znaci deka ke se pusti denes ili utre avtopatot?
Back to Top
nonamemacedonia View Drop Down
Newbiе
Newbiе


Joined: 10-Nov-2015
Online Status: Offline
Posts: 18
  Quote nonamemacedonia Quote  Post ReplyReply #637 Posted: 31-May-2019 at 06:07
Д-ден, ајде да видеме ќе го пуштат ли автопатот денес, или уште една голема лага.
Back to Top
zlatkom954 View Drop Down
Newbie
Newbie


Joined: 19-Feb-2019
Location: Niš
Online Status: Offline
Posts: 20
  Quote zlatkom954 Quote  Post ReplyReply #638 Posted: 31-May-2019 at 07:16
Pušteni u saobraćaj autoput kroz Grdeličku klisuru i autoput Priština-Blace.
Možda treba da pozovu Vučića ili Tačija da puste, pre pet meseci izgrađen, autoput Miladinovci-Štip ???
Zbog ovakve bruke bi u nekim drugim zemljama odmah pala vlada i bili bi raspisani vanredni parlamentarni izbori !!!
Ajde da vidimo šta će od te dve stvari da se desi ! 😡😡😡



Edited by zlatkom954 - 31-May-2019 at 07:18
Back to Top
Влатко View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Aug-2016
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 512
  Quote Влатко Quote  Post ReplyReply #639 Posted: 31-May-2019 at 08:42
Не знам зашто се држи во толкава тајност како да е нивен приватен проект. Треба да излезат и да кажат тогаш и тогаш, па нека биде и малку покасно од предвиденото. Вака за 5-6 месеци, најмалку 3-4 пати го "пуштаат".
Back to Top
husejin View Drop Down
Groupie
Groupie


Joined: 07-Dec-2018
Location: Malmö
Online Status: Offline
Posts: 45
  Quote husejin Quote  Post ReplyReply #640 Posted: 31-May-2019 at 10:40
Ednostavno majtap si igraat so narodot.So ovie lagi ne te pustat vo Evropa.Pravna drzava nema vo Makedonia.Zatoa sto nikoj za nisto ne odgovara.A tuka tamo sto nekoj e kaznet toa e simbolika.
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 3031323334 40>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.157 seconds.

Copyright ©2007 - 2024  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.