build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Инфраструктура > Патишта
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Автопат Миладиновци - Штип

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 37383940>
Author
Message
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
WolfLeader View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 03-Aug-2015
Online Status: Offline
Posts: 694
  Quote WolfLeader Quote  Post ReplyReply #761 Posted: 04-Jul-2020 at 20:59
Ubavo sto im teknalo da gi napravat ovie znaci , niz evropa gi ima na site delnici kaj sto ima magla , isto taka ima i do krajnata lenta za vozenje ako izlezi gumata od samata linija i fakticki na desno da ne zabegas ili se uspies belata linija koga nastapuva gumata drma go trese volanot i isputa zvuk , neznam dali imate primeteno ...
Back to Top
user8642 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 18-May-2020
Online Status: Offline
Posts: 2016
  Quote user8642 Quote  Post ReplyReply #762 Posted: 04-Jul-2020 at 23:35
Точките за во магла и знаците не се дел од виенската конвенција за сообраќај и ова прашање не е официјално изрегулирано него државите изнаоѓаат решенија индивидуално. Нашево по инерција е емитација од Србија. Не викам дека е добро или лошо, ама само го ископирале српското решение без мислење многу.

Edited by user8642 - 04-Jul-2020 at 23:36
Back to Top
WolfLeader View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 03-Aug-2015
Online Status: Offline
Posts: 694
  Quote WolfLeader Quote  Post ReplyReply #763 Posted: 05-Jul-2020 at 13:18
Toa e tocno deka e iskopirano od nekoj drug , no kako i da e siguren sum deka e od pomos i ke dopridonese za pogolema bezbednost vo soobrakajot pri magla , nemora da bideme kreativni , dosta e nesto sto nekoj veke go smislil i se pokazalo kako dobro da go implementirame koga se raboti za bezbednosta vo soobrakajot. A i baska ne e izmisleno od srbite tuku e vo 1950 godina prv pat vo California na Interstate se napraveni bezbednosi znaci , idei za zastita od magla , dozd , namalena vidlivost.
Back to Top
The Wild Boy View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Jan-2020
Online Status: Offline
Posts: 491
  Quote The Wild Boy Quote  Post ReplyReply #764 Posted: 06-Jul-2020 at 00:21
Originally posted by WolfLeader

Toa e tocno deka e iskopirano od nekoj drug , no kako i da e siguren sum deka e od pomos i ke dopridonese za pogolema bezbednost vo soobrakajot pri magla , nemora da bideme kreativni , dosta e nesto sto nekoj veke go smislil i se pokazalo kako dobro da go implementirame koga se raboti za bezbednosta vo soobrakajot. A i baska ne e izmisleno od srbite tuku e vo 1950 godina prv pat vo California na Interstate se napraveni bezbednosi znaci , idei za zastita od magla , dozd , namalena vidlivost.

Back to Top
ehrlich View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 31-May-2012
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 1365
  Quote ehrlich Quote  Post ReplyReply #765 Posted: 06-Jul-2020 at 20:35
Да, да, не мора креативност, ама очигледно нашиве употребиле неверојатна креативност за делот кога завршува третата лента.

Па така, третата лента која се користи за нагорнини за сообраќај, кога прекинува не завршува таа, па продолжува како лента за застанување после тоа, зашто веројатно некому во Агенција за државни патишта му било премногу едноставно и си рекле, сега најбрзата лента ќе ја ставиме во втората, втората во првата, па после ќе ги одвоиме пак.
Back to Top
user8642 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 18-May-2020
Online Status: Offline
Posts: 2016
  Quote user8642 Quote  Post ReplyReply #766 Posted: 06-Jul-2020 at 20:44
Originally posted by ehrlich

Па така, третата лента која се користи за нагорнини за сообраќај, кога прекинува не завршува таа, па продолжува како лента за застанување после тоа, зашто веројатно некому во Агенција за државни патишта му било премногу едноставно и си рекле, сега најбрзата лента ќе ја ставиме во втората, втората во првата, па после ќе ги одвоиме пак.


Јас пред некој ден го возев автопатов и не ми беше јасно зашто морало на нов автопат со катран и нова боја да го прешкрабаат автопатот на две-три места со такви кривини. Наеднаш ја снемува лентата по која возиш, мораш да се престориш во кратко растојание и после само што ќе се престориш уште еднаш мораш да се престројуваш зашто лентата по која возиш не е веќе централна па пак со жмигавец се враќаш во истата лента која си возел пред 1мин. Незнам како да го објаснам, Само конфузија ствара!

Edited by user8642 - 06-Jul-2020 at 20:46
Back to Top
Marxentric View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 27-Apr-2020
Location: Paionia
Online Status: Offline
Posts: 334
  Quote Marxentric Quote  Post ReplyReply #767 Posted: 06-Jul-2020 at 22:30
Originally posted by ehrlich

Да, да, не мора креативност, ама очигледно нашиве употребиле неверојатна креативност за делот кога завршува третата лента.

Па така, третата лента која се користи за нагорнини за сообраќај, кога прекинува не завршува таа, па продолжува како лента за застанување после тоа, зашто веројатно некому во Агенција за државни патишта му било премногу едноставно и си рекле, сега најбрзата лента ќе ја ставиме во втората, втората во првата, па после ќе ги одвоиме пак.

Тоа таму што го направиле е една обична аматерска бљувотина и на ништо не личи. Башка воопшто не е безбедно.
Back to Top
FiLo View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 26-Apr-2015
Online Status: Offline
Posts: 124
  Quote FiLo Quote  Post ReplyReply #768 Posted: 07-Jul-2020 at 16:40
Originally posted by user8642

Јас пред некој ден го возев автопатов и не ми беше јасно зашто морало на нов автопат со катран и нова боја да го прешкрабаат автопатот на две-три места со такви кривини. Наеднаш ја снемува лентата по која возиш, мораш да се престориш во кратко растојание и после само што ќе се престориш уште еднаш мораш да се престројуваш зашто лентата по која возиш не е веќе централна па пак со жмигавец се враќаш во истата лента која си возел пред 1мин. Незнам како да го објаснам, Само конфузија ствара!


Па ако се движите со возило кое нема особен проблем во совладувањето на нагорнини, зошто да се префрлате во крајна десна лента на нагорнините по автопатите ? Си тераш во средната лента, кога ќе заврши нагорнината, фактички си остануваш потоа во првата лента за возење.

Крајна десна лента само за спори возила кој неможат по таа нагорнина да одржуваат најмалку 80 км/ч
Back to Top
ehrlich View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 31-May-2012
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 1365
  Quote ehrlich Quote  Post ReplyReply #769 Posted: 08-Jul-2020 at 17:30

Мора слика за да сфатиш. Значи, убаво ти објаснува user8642, наеднаш лентата по која си возиш (средната да речеме), се пренасочува во првата, бидејќи третата влегува во средната, па има празен триаголник, па после се враќаш на истото.
Back to Top
stef4o View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 20-Oct-2015
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 19539
  Quote stef4o Quote  Post ReplyReply #770 Posted: 28-Jul-2020 at 16:40


https://www.slobodnaevropa.mk/a/институции-капитални-инвестиции/30748150.html
Back to Top
Marxentric View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 27-Apr-2020
Location: Paionia
Online Status: Offline
Posts: 334
  Quote Marxentric Quote  Post ReplyReply #771 Posted: 28-Jul-2020 at 19:30
Originally posted by stef4o



https://www.slobodnaevropa.mk/a/институции-капитални-инвестиции/30748150.html

Џоа Кина сме еј   
Back to Top
WolfLeader View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 03-Aug-2015
Online Status: Offline
Posts: 694
  Quote WolfLeader Quote  Post ReplyReply #772 Posted: 29-Jul-2020 at 06:33
Si mislam dali e MK ili Amerika ?
Back to Top
Џоле View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 23-Apr-2013
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 15018
  Quote Џоле Quote  Post ReplyReply #773 Posted: 08-Oct-2020 at 09:15
Не можам да ги копирам фототграфиите и текстот, па затоа ќе го поставам само линкот:

(накратко, станува збор за проблемите со кои се соочуваат возачите по секој обилен дожд – свлечишта, излеана вода и кал на коловозот, дупки во оградите, животни на патот итн.)

https://mms.mk/172690/%d1%84%d0%be%d1%82%d0%be-%d0%b0%d0%b2%d1%82%d0%be%d0%bf%d0%b0%d1%82%d0%be%d1%82-%d0%bc%d0%b8%d0%bb%d0%b0%d0%b4%d0%b8%d0%bd%d0%be%d0%b2%d1%86%d0%b8-%d1%88%d1%82%d0%b8%d0%bf-%d0%bd%d0%b5%d0%b1%d0%b5/?fbclid=IwAR2zM0fACoaQamlmRLFWjmZW8JByFaZSMkObNA8tDJSauLpDT3MxTdLAOm4

За сè има вторпат
Back to Top
ehrlich View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 31-May-2012
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 1365
  Quote ehrlich Quote  Post ReplyReply #774 Posted: 08-Oct-2020 at 11:51
Сето тоа што се зборуваше многу време пред отворањето на автопатот.
Back to Top
user8642 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 18-May-2020
Online Status: Offline
Posts: 2016
  Quote user8642 Quote  Post ReplyReply #775 Posted: 08-Feb-2021 at 02:06
РЕПОРТАЖА: Од Скопје до Штип – кои придобивки ги носи овој автопат?
Автор: Деск
04/02/2021 12:19

Патиштата се крвотокот во една држава, а патувањето е неизбежно во секојдневниот живот. За безбедно и брзо патување, потребно е автопатско решение. До пред една година, на излез од Скопје по патарината Миладиновци, возачите имаа два избора – да продолжат лево кон Куманово или да свртат десно за Велес. Сега имаат и трета опција автопатска опција кон Штип.
Градот под Исарот или Штип како што повеќето го знаат. Распространет по долината на реката Брегалница, претставува најголем град во источниот дел од земјава. Текстилната индустрија тука е столб на стопанството. Но текстилните фабрики се соочуваа со проблеми кога доаѓаше време да го извезат својот производ надвор од земјата, поради непостоењето на автопат кој Штип ќе го поврзе со светот.
Во февруари 2014 година, Владата започнува проект за изградба на 47 километри автопат, кој чини 177 милиони евра.
Екипата на ТВ21 се наоѓа на делницата после клучката Миладиновци од каде ќе продолжиме да возиме по автопатот кој се спојува со коридорите 8 и 10. Овој нов автопат, треба да ни овозможи за половина час да стигнеме во Штип.
Ова е најголемата клучка во Северна Македонија се наоѓа токму на овој автопат Миладиновци-Штип. За граѓаните ова значи сигурно и брзо автопатско поврзување на главниот град Скопје со Источниот регион.
Ова е прв автопат во источниот дел од Северна Македонија. Има четири ленти, плус две за застанување. Широк е 27,4 метри, а максималната дозволена брзина е 130 километри на час.
Во изградбата на патот ја изведуваше кинеската компанија „Синохидро“, а беа ангажирани и домашните градежни компании „Бетон“ и „Гранит“, односно над 800 работници од државава. Со Договорот се наложуваше кинескиот изведувач да ангажира подизведувачи и да набавува градежни материјали од државава во вредност од најмалку 49 отсто од вкупната цена на договорите, а бројот на македонски работници да биде најмалку 51 отсто од вкупниот број.
„Јас сум еден од најголемите поборници секако и денеска како министер, но и претходно како градоначални, многу време се занимавам со проблематиката на инфраструктурата, навистина е многу значајно да имаме, нови модерни, безбедни патишта во државата со цел да им го олесниме живото на некој начин на граѓаните, на бизнис компаниите, на бизнис секторот, на сите оние кои што ги користат овие патишта“, вели министерот за транспорт и врски Благој Бочварски.
Во Штип се сретнавме со Елвир Мандак, еден од советниците во Советот на општината, го прашавме какви се придобивките од новиот авто-пат.
„Најпрво безбедноста на овој авто-пат е голема предност, а нормално и за бизнис секторот што се намалува временскиот период, сега побрзо се стигнува за 40 минути до главниот град. Нормално, тоа е голема предност за бизнис секторот за да може многу подобро да функционира. Секако дека е предност и за останатите граѓани, кои во слободни денови, може да одат да се прошетаат до главниот град, секако дека е голема предност“, вели Елвир Мандак – советник во општина Штип.
Патувањето од Скопје до Штип со новиот автопат е скратено до 30 километри, а асфалтот содржи три слоја, 2 Б слоја и 1 АБ, автопатот е еден од најдобрите во регионот.
Иван Бојаџиски е долгогодишен новинар и хроничар на градот Штип. Тој најдобро може да ја опиши придобивката едно вакво автопатско решение. Го најдовме во својата канцеларија, каде што се уште го издава и својот локален весник.
„Автопатот Миладиновци – Штип направи една работа која што на овој регион му беше потребна, не само на Штип туку на целиот источен регион потребна можеби и пред 20 или 30 години, нè сврза со еден квалитетен автопат, со државниот центар Скопје, а потоа и кон Србија и излезот кон Европа и квалитетни регионални патишта, со Радовиш, Струмица, Кочани, Виница, Берово, Делчево така што целиот овој источен регион сега во однос на патна инфраструктура стои многу подобро отколку што беше порано и мислам дека тоа народот го гледа и цени и мислам дека е задоволен од тој аспект во животот“, вали Иван Бојаџиски – новинар од Штип.
Автопатот не е олеснување само за Штип. Бојаџиски со нас ги сподели и последните податоци кои велат дека на дневна основа само од Струмица и Радовиш кон Штип и Скопје поминуваат најмалку 50 шлепери
„Самото тоа говори колку било важно да се има еден ваков квалитетен автопат. Како беше порано? Знаете, Штип е град на текстилната индустија. Има над 70 конфекции од сите нив да излезе по еден шлепер, тоа се 70 шлепери, а излегуваат бидејќи сите наши конфекции работат за германски, белгиски, швајцарски, австриски и така натаму компании. Значи квалитетот на превозот сега е неспоредлив“, додава Бојаџиски.
Глигор Арсов е претседател на такси возачи во Македонија. Во здружението членуваат 10 правни субјекти со над 250 лиценцирани возила само во Штип. Ни откри дека со автопатот Штип-Миладиновци, сега градот е поврзан со Виена со автопат.
„Не знам дали тоа со зборови може да се каже, тоа е нешто, за нас непроценливо. Ние дури и малку на шега велиме дека сега Штип е поврзан со Виена. Од Штип кога ќе тргнеш до Виена е автопат, значи ова со пари не се мери. Не само за таксистите, еве за шпедициите да речеме, кои патуваат Германија, Холандија, Италија… Ова е прекрасно нешто за сите нас и очекуваме Штип се повеќе и повеќе да расте, да ви кажам и друг пример кој што не е со превозот. Многу луѓе од Штип размислуваа да се обезбедат станбено во Скопје бидејќи многу време се губеше во пат, сега веќе многу ретко кој размислува да купи стан во Скопје, бијдеќи сега ни е пола саат одење, пола саат враќање, значи се чувствуваме веќе предградие на Скопје“, вели Глигор Арсов.
Изведбата на нов модерен автопат е од голема важност за поквалитетно поврзување на Источниот регион. Изведени се и насипи, тампон, асфалт, бетонски работи, изградба на мостови и вијадукти. Со 600.000 садници се пошумени косините на автопатот Миладиновци – Свети Николе – Штип со цел да се обезбеди стабилизација и заштита од ерозија. На површина од 30 хектари долж автопатот се засадени багреми. Се ова, за зголемување на безбедноста на граѓаните.
„Бидејќи потекнувам од Штип, знам по каква инфраструктура порано патувавме, со многу црни точки на патот до Велес, со многу сообраќајни незгоди и зимските временски услови секогаш беа проблематични по тие неколку спорни точки за возилата“, додава Бочварски.
„Безбедноста, една од најлошите работи во превозот е безбедноста. Имаше многу жртви по стариот автопат преку Велес, беше страшно по клисурите, па не дај боже да се случи сообраќајна несреќа, нема алтернативен пат. Ти мора да чекаш полиција додека се тоа се заврши и по 7-8 часа може да останеш на пат за да тргнеш за Штип. Пак ќе повторам, непроценлива вредност е автопатот, штета што не бил пред 20-30, па и 50 години направен“, вели Глигор Арсов.
„Тогаш се одеше преку Велес по двонасочен пат, сега се оди по еднонасочен поголема е безбедноста, поквалитетен е многу овој автопат од претходниот и многу побрзо се стигнува и многу посигурно се патува по тие патиша, така што таа стока што се произведува во овој град и во Источна Македонија си бара и брз и квалитетен транспорт при што стоката ќе се испорача, квалитетно и најбрз можен начин до крајните купувачи, каде што е наменета“, додава Бојаџиски.
„Па искрено многу. Еве почнувајќи од мене, многу често патуваме за Скопје, по работни обврски, но и приватно, мислам дека многу штипјани го користат, нема ден да отидам во Скопје, а да не сретнам некој наш сограѓанин“, вели Елвир Мандак.
Автопатот го градеше кинеската фирма „Синохидро“, откако земјава се задолжи кај кинеската Ексим банка. Македонија тоа го стори прва на Балканот, откако Кина понуди кредити во т.н „појас и пат“. Кина своите кредити ги пласира заедно и со дипломатска иницијатива како таа пред 6-7 години кога беше воспоставен форум 16+1, сега 17+1, каде се собрани 17 земји од Источна и од Средна Европа, заедно со Кина и каде се зацврстуваат дипломатските односи и блискоста меѓу Кина и овие земји.
„Денеска имаме модерно, безбедно автопатско решение, кое што е прво пократко по растојание, некаде се крати за 15 до 20 километри патот до Скопје со што заштедуваме на енергија на трошоци и на граѓаните и компаниите кои патуваат, тоа е еден од клучните аспекти и вториот аспект секако овде е безбедноста на патниците, каде што навистина е многу побезбедно возејќи се по модерен и безбеден автопат и третиот аспект секако е временското патување или тајмингот за кој што е потребен да стигнеме до Скопје“, додава Бочварски.
Со готови 242 километри автопат и уште 132 во изградба Македонија е некаде на средина споредено со државите од регионот.
На прво место е Грција со вкупна должина на автопатска мрежа од 2.520 километри, следува Турција со 2.289, па Хрватска со 1.254, Бугарија со 805, Србија со 620, Словенија со 612, Албанија со 271, Косово со 98, Босна со околу 40 километри, а на последно место е Црна Гора која засега нема ниту еден километар комплетиран автопат.
На ниво на Европа најголема автопатска мрежа имаат Шпанија (околу 16 илјади километри), Германија (13 илјади) и Франција (12 илјади).
Во светот број еден е Кина (131 илјади километри), па Соединетите Држави (77 илјади) и Канада (17 илјади).

https://mk.tv21.tv/reportazha-od-skopje-do-shtip-koi-pridobivki-gi-nosi-ovoj-avtopat/
Back to Top
user8642 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 18-May-2020
Online Status: Offline
Posts: 2016
  Quote user8642 Quote  Post ReplyReply #776 Posted: 08-Feb-2021 at 02:07
Незнам што им била поентата со репортажава, на изграден пат во употреба? Нема ниедна слика, освен една генерична од некој знак рандом, нема ништо суштински, само разговор со некој советник од општина?    Можда е само со намена да таргетира одредена публика на ТВ21 дека во нивните региони не се градат доволно патишта, ама према Штип ете се направил.

Edited by user8642 - 08-Feb-2021 at 02:07
Back to Top
The Wild Boy View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Jan-2020
Online Status: Offline
Posts: 491
  Quote The Wild Boy Quote  Post ReplyReply #777 Posted: 11-Feb-2021 at 01:34



#професионализмотнаследнониво

Ајде може и некој гинисов рекорд ќе добиеме, не ме чуди ништо во оваа банана држава.
Back to Top
user8642 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 18-May-2020
Online Status: Offline
Posts: 2016
  Quote user8642 Quote  Post ReplyReply #778 Posted: 11-Feb-2021 at 02:03
Тоа е направено кобајаги за зголемување на безбедноста, неодмана го дискутиравме тука. Незнам кој го смисли, ова никаде не сум видел у странство, може би има. Ама најбрзата лента за претекнување така да ја пресечеш и да ја свртиш во соседната средна лента која понатаму пак стануива брза лента. Едноставно нема логика, и се тоа на многу мала кратка дистанца. И најбитно, автопатот не беше ваков од почеток. Отпосле се направи ова.
Back to Top
The Wild Boy View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Jan-2020
Online Status: Offline
Posts: 491
  Quote The Wild Boy Quote  Post ReplyReply #779 Posted: 11-Feb-2021 at 02:08
Originally posted by user8642

Тоа е направено кобајаги за зголемување на безбедноста, неодмана го дискутиравме тука. Незнам кој го смисли, ова никаде не сум видел у странство, може би има. Ама најбрзата лента за претекнување така да ја пресечеш и да ја свртиш во соседната средна лента која понатаму пак стануива брза лента. Едноставно нема логика, и се тоа на многу мала кратка дистанца. И најбитно, автопатот не беше ваков од почеток. Отпосле се направи ова.

Ова јас ќе го наречам смртна стапица, друго нема како да се нарече... си беше се супер, вака само ќе се влошат работите... ама не ме чуди.
Back to Top
Marxentric View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 27-Apr-2020
Location: Paionia
Online Status: Offline
Posts: 334
  Quote Marxentric Quote  Post ReplyReply #780 Posted: 11-Feb-2021 at 16:46
При возење, оваа глупост иритира уште повеќе, отколку на сликата. Се мислев едно време да исипам канта боја баш во делот кај што сецнува нагло, ама си велам ај ќе им текне можеби. Можеби и тие знаците што ги заборавиле пред две години кај Св.Николе ќе ги тргнат.
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 37383940>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.174 seconds.

Copyright ©2007 - 2024  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.