build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Инфраструктура > Патишта
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Автопат Миладиновци - Штип

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 34567 40>
Author
Message
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
Тркало View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 31-Dec-2010
Location: Охрид
Online Status: Offline
Posts: 1179
  Quote Тркало Quote  Post ReplyReply #81 Posted: 31-Oct-2015 at 16:57
Вака од видеава очигледно е доста полесен терен од Кичево - Охрид и Смоквица.Во секој случај е добро, а и ако се завршат навреме работите.Нормално под претпоставка да е сериозно изработено, да не е брзање само поради рушење рок.
Back to Top
Denko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 14-Aug-2010
Online Status: Offline
Posts: 2271
  Quote Denko Quote  Post ReplyReply #82 Posted: 31-Oct-2015 at 17:59
Originally posted by Тркало

Вака од видеава очигледно е доста полесен терен од Кичево - Охрид и Смоквица.Во секој случај е добро, а и ако се завршат навреме работите.Нормално под претпоставка да е сериозно изработено, да не е брзање само поради рушење рок.
Seriozno izraboteno u Makedonija nema. "Kumanovo-Tabnovce" posle samo dve godini pocna da popusta, "Gradsko-D.Kapija" isto taka, dodeka "Zagreb-Split" i posle 10 godini e kako nov.
Back to Top
WolfLeader View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 03-Aug-2015
Online Status: Offline
Posts: 694
  Quote WolfLeader Quote  Post ReplyReply #83 Posted: 31-Oct-2015 at 22:19
Не би требало да има рушење на рок и да има непотребно брзање ,нормално е при работа да се појавуваат одредени несакани проблеми дали финансиски дали материјал и т.н, но ајде сега да не мислиме на тоа и да се надеваме дека ќе нема нешто такво ,доволно е да го завршат на време како што е планирано нема потреба од брзање ,и би требало да биде сериозно изработено бидејќи за силата што ја има нашата држава се вложени голема сума на пари , главните изведувачи се странски реномирани и квалитетни фирми ,проектната документаицја е на високо ниво ,а и сега не сме 2000 година кога се правеле демир капија или табановце незнам кој таму па да мислеме дека и овие ќе завршат како нив и дека ги чека иста судбина , нормално треба да бидат изработени со што поголем квалитет и да бидат по издржливи за разлика од тие порано што се граделе ,ново време , нов материјал ,современа технологија и многу други фактори кој што би требале да не послужат и овие автопатишта кој што се прават моментално а и оние кој што тек ќе почнат да се градат да не завршат како тие претходните и векот да им биде што поголем ,а и реално нашата држава во ниеден случај неможе да се рамни со хрватска , знаеме колкава е економијата хрватска и нивниот стандарт и со какви ресурси располага таа држава , и кога хрватите пред 10 година граделе автопатишта и си ја поврзувале државата, нашата тогашна власт не успеала да постави еден слој нов асвалт на некој пат а не пак да гради патишта кој ќе беа корисни до ден денешен и ќе оставеа нешто за долго сеќавање , така да кривицата зошто сега сме многу назад од останатите наши комшии во овој дел ''инфрастуктурен'' треба да се бара во многу други работи ,но ајде да го оставиме тоа нека биде минато и да не гледаме наназад и да го заборавиме што побрзо , да се надеваме на што подобро утро за инфраструктурата во нашата држава а и на се останато не само патиштата ,идат нови времиња нови генерации , а и овие патишта кој што се градат ќе бидат за век и векови и ќе бидат корисни за многу нови генерации кој што следат ,а и се надевам ваквото темпо ќе продолжи и понатаму , и пред се мора да бидеме Оптимисти и да се надеваме на што подобро.
Back to Top
Vasilij View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 09-Jun-2014
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 325
  Quote Vasilij Quote  Post ReplyReply #84 Posted: 01-Nov-2015 at 12:52
"тогашната власт"....Звучи премногу субјективно.Еве едно прашање: а каде беше оваа власт добри 7-8 години. Од 2006 до 2013 се изградени рекордни 8 километри автопат ( делницата Куманово - Табановце).Од 2014 почнаа да се градат двете делници со кинески кредити, бидејќи парите од буџетот отидоа за споменици, фонтани, палми, провизии и тн. На реалноста требе да и погледнеме објективно, а тоа е дека на сите влади очигледно инфраструктурата не им беше приоритет. За да не испадне дека зборам без факти еве неколку во продолжение...
Во 1995 година завршена е делницата Миладиновци –Хиподром,во должина од 10 километри за што се платени 13,3 милиони евра.
Во 1998 година завршена е и делницата Стоби-Неготино, во должина од 16 километри за сума од 15,6 милиони евра. Истата, 1998 година завршена е и делницата Скопје-Тетово, на ниво на автопат со должина од 32 километри и за тоа се платени 24 милиони евра.
Во 2005 година, со помош на програмата ФАРЕ, изградена е делницата Неготино -Демир Капија во должина од 16 километри. За ова делница од Буџетот исплатени се 23 илјади евра .
Во 2006 година завршена е делницата Смоквица –Гевгелија, во должина од 11, 5 километри за што се исплатени 9,5 милиони евра.
. Во 2004 година завршена е обиколницата во Тетовово должина од 3,5 килиометри и за неа се платени 6,5 милиони евра.

Сумирано ако се изземати автопатите кои се во изградба  "тогашната власт" изградила 100-120 километри автопат, а ''моменталната" само 7,5 километри...

http://faktor.mk/2013/02/19/faktografija-site-makedonski-vladi-z/



Edited by Vasilij - 01-Nov-2015 at 12:55
Back to Top
Obedineta Makedonija View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 23-Aug-2011
Location: Macedonia
Online Status: Offline
Posts: 1741
  Quote Obedineta Makedonija Quote  Post ReplyReply #85 Posted: 01-Nov-2015 at 14:46
Originally posted by Vasilij


"тогашната власт"....Звучи премногу субјективно.Еве едно прашање: а каде беше оваа власт добри 7-8 години. Од 2006 до 2013 се изградени рекордни 8 километри автопат ( делницата Куманово - Табановце).Од 2014 почнаа да се градат двете делници со кинески кредити, бидејќи парите од буџетот отидоа за споменици, фонтани, палми, провизии и тн. На реалноста требе да и погледнеме објективно, а тоа е дека на сите влади очигледно инфраструктурата не им беше приоритет. За да не испадне дека зборам без факти еве неколку во продолжение...Во 1995 година завршена е делницата Миладиновци –Хиподром,во должина од 10 километри за што се платени 13,3 милиони евра.Во 1998 година завршена е и делницата Стоби-Неготино, во должина од 16 километри за сума од 15,6 милиони евра. Истата, 1998 година завршена е и делницата Скопје-Тетово, на ниво на автопат со должина од 32 километри и за тоа се платени 24 милиони евра.Во 2005 година, со помош на програмата ФАРЕ, изградена е делницата Неготино -Демир Капија во должина од 16 километри. За ова делница од Буџетот исплатени се 23 илјади евра .Во 2006 година завршена е делницата Смоквица –Гевгелија, во должина од 11, 5 километри за што се исплатени 9,5 милиони евра.. Во 2004 година завршена е обиколницата во Тетовово должина од 3,5 килиометри и за неа се платени 6,5 милиони евра.Сумирано ако се изземати автопатите кои се во изградба  "тогашната власт" изградила 100-120 километри автопат, а ''моменталната" само 7,5 километри...http://faktor.mk/2013/02/19/faktografija-site-makedonski-vladi-z/




Важи, ај оди на бихачка да се дообјасниш
Создаваме за да имаме, а и тоа што го имаме треба да го чуваме такво какво што е !!!!
Back to Top
Тркало View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 31-Dec-2010
Location: Охрид
Online Status: Offline
Posts: 1179
  Quote Тркало Quote  Post ReplyReply #86 Posted: 01-Nov-2015 at 14:56
На сите власти досега инфраструктурата (патна, железничка, воздухопловна, енергетска, водоводна, комунална и било каква друга) им била приоритет само предизборно и ‘на ура‘, во занес, брзо и неквалитетно.А никогаш сериозно.Ама кога ‘им се може‘...
Back to Top
Vasilij View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 09-Jun-2014
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 325
  Quote Vasilij Quote  Post ReplyReply #87 Posted: 01-Nov-2015 at 16:55
"На реалноста требе да и погледнеме објективно, а тоа е дека на сите влади очигледно инфраструктурата не им беше приоритет."  Ако ова ти боде очи и ти личи на про опозициско тогаш незнам. Јас  ниту  сум  бил  ниту ќе  одам  на ,,бихачка" да  дообјаснувам... Но, затоа преочигледно е дека вие сте дел од  тие со розеви очила за кои  зборот  кажан  од " др. Драган Павлович - Латас " e  закон  кој  мора  да  се слуша,  а ако  се  има  различно  мислење  од тоа  тогаш  тоа  е предавничко  мислење.  Ова  е фашистичко размислување и резонирање,  но  секој  си  има  право  на  свој  личен  став  во  врска со се...
Back to Top
Obedineta Makedonija View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 23-Aug-2011
Location: Macedonia
Online Status: Offline
Posts: 1741
  Quote Obedineta Makedonija Quote  Post ReplyReply #88 Posted: 01-Nov-2015 at 16:59
Originally posted by Vasilij

"На реалноста требе да и погледнеме објективно, а тоа е дека на сите влади очигледно инфраструктурата не им беше приоритет."  Ако ова ти боде очи и ти личи на про опозициско тогаш незнам. Јас  ниту  сум  бил  ниту ќе  одам  на ,,бихачка" да  дообјаснувам... Но, затоа преочигледно е дека вие сте дел од  тие со розеви очила за кои  зборот  кажан  од " др. Драган Павлович - Латас " e  закон  кој  мора  да  се слуша,  а ако  се  има  различно  мислење  од тоа  тогаш  тоа  е предавничко  мислење.  Ова  е фашистичко размислување и резонирање,  но  секој  си  има  право  на  свој  личен  став  во  врска со се...


Фала ти на комплиментот
Создаваме за да имаме, а и тоа што го имаме треба да го чуваме такво какво што е !!!!
Back to Top
King View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 24-Apr-2015
Online Status: Offline
Posts: 654
  Quote King Quote  Post ReplyReply #89 Posted: 01-Nov-2015 at 22:39
Originally posted by Vasilij


"тогашната власт"....Звучи премногу субјективно.Еве едно прашање: а каде беше оваа власт добри 7-8 години. Од 2006 до 2013 се изградени рекордни 8 километри автопат ( делницата Куманово - Табановце).Од 2014 почнаа да се градат двете делници со кинески кредити, бидејќи парите од буџетот отидоа за споменици, фонтани, палми, провизии и тн. На реалноста требе да и погледнеме објективно, а тоа е дека на сите влади очигледно инфраструктурата не им беше приоритет. За да не испадне дека зборам без факти еве неколку во продолжение...Во 1995 година завршена е делницата Миладиновци –Хиподром,во должина од 10 километри за што се платени 13,3 милиони евра.Во 1998 година завршена е и делницата Стоби-Неготино, во должина од 16 километри за сума од 15,6 милиони евра. Истата, 1998 година завршена е и делницата Скопје-Тетово, на ниво на автопат со должина од 32 километри и за тоа се платени 24 милиони евра.Во 2005 година, со помош на програмата ФАРЕ, изградена е делницата Неготино -Демир Капија во должина од 16 километри. За ова делница од Буџетот исплатени се 23 илјади евра .Во 2006 година завршена е делницата Смоквица –Гевгелија, во должина од 11, 5 километри за што се исплатени 9,5 милиони евра.. Во 2004 година завршена е обиколницата во Тетовово должина од 3,5 килиометри и за неа се платени 6,5 милиони евра.Сумирано ако се изземати автопатите кои се во изградба  "тогашната власт" изградила 100-120 километри автопат, а ''моменталната" само 7,5 километри...http://faktor.mk/2013/02/19/faktografija-site-makedonski-vladi-z/




Несериозно е правењето на вакви паралели, освен ако не се политички мотивирани, па мора да се пише нешто.
Back to Top
WolfLeader View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 03-Aug-2015
Online Status: Offline
Posts: 694
  Quote WolfLeader Quote  Post ReplyReply #90 Posted: 01-Nov-2015 at 23:06
Originally posted by Vasilij


"тогашната власт"....Звучи премногу субјективно.Еве едно прашање: а каде беше оваа власт добри 7-8 години. Од 2006 до 2013 се изградени рекордни 8 километри автопат ( делницата Куманово - Табановце).Од 2014 почнаа да се градат двете делници со кинески кредити, бидејќи парите од буџетот отидоа за споменици, фонтани, палми, провизии и тн. На реалноста требе да и погледнеме објективно, а тоа е дека на сите влади очигледно инфраструктурата не им беше приоритет. За да не испадне дека зборам без факти еве неколку во продолжение...Во 1995 година завршена е делницата Миладиновци –Хиподром,во должина од 10 километри за што се платени 13,3 милиони евра.Во 1998 година завршена е и делницата Стоби-Неготино, во должина од 16 километри за сума од 15,6 милиони евра. Истата, 1998 година завршена е и делницата Скопје-Тетово, на ниво на автопат со должина од 32 километри и за тоа се платени 24 милиони евра.Во 2005 година, со помош на програмата ФАРЕ, изградена е делницата Неготино -Демир Капија во должина од 16 километри. За ова делница од Буџетот исплатени се 23 илјади евра .Во 2006 година завршена е делницата Смоквица –Гевгелија, во должина од 11, 5 километри за што се исплатени 9,5 милиони евра.. Во 2004 година завршена е обиколницата во Тетовово должина од 3,5 килиометри и за неа се платени 6,5 милиони евра.Сумирано ако се изземати автопатите кои се во изградба  "тогашната власт" изградила 100-120 километри автопат, а ''моменталната" само 7,5 километри...http://faktor.mk/2013/02/19/faktografija-site-makedonski-vladi-z/




Баш тоа и го кажав на неколку пати , дека на оваа власт тоа е најголемата мана што малце покасно почна да ја средува инфтаструктурата низ државата , не бегам од тоа и не се крие тоа е факт , е па сега за едно 2-3 години ќе се има околу 150 километри нови автопатишта а до прва и ќе се градат нови ,верувај до сега ова е најголемата програма што ја има зацртано една партија од кога јас се сеќавам што е на власт во македонија , ова е нај обемната програма што е замислена во делот на инфраструктурата.
Back to Top
WolfLeader View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 03-Aug-2015
Online Status: Offline
Posts: 694
  Quote WolfLeader Quote  Post ReplyReply #91 Posted: 01-Nov-2015 at 23:20
Originally posted by Vasilij

"На реалноста требе да и погледнеме објективно, а тоа е дека на сите влади очигледно инфраструктурата не им беше приоритет."  Ако ова ти боде очи и ти личи на про опозициско тогаш незнам. Јас  ниту  сум  бил  ниту ќе  одам  на ,,бихачка" да  дообјаснувам... Но, затоа преочигледно е дека вие сте дел од  тие со розеви очила за кои  зборот  кажан  од " др. Драган Павлович - Латас " e  закон  кој  мора  да  се слуша,  а ако  се  има  различно  мислење  од тоа  тогаш  тоа  е предавничко  мислење.  Ова  е фашистичко размислување и резонирање,  но  секој  си  има  право  на  свој  личен  став  во  врска со се...


Не бе пријателе , никаде ја не спомнав ни бихачка ни михачка , не ме интересира тоа , искрено луѓето не ги делам по партиска основа не сум ни помислил на тоа ,и никогаш ама никогаш не ме интересира мене латас што кажува , јас го следам и го пратам тоа што мене ме интересира и ги пратам луѓето кој што се задолжени за тој дел инфраструктурен,јас тоа што го мислам мене неможе никој да ми го докаже ни латас ни некој сорос или незнам кој ,јас само реално сакам со секој да испаднам на крај ,јас ако си приметил сум ги критикувал и вмро за некои работи што се непотребни како фонтани , тркала или незнам што , а за некои работи и ќе ги пофалам и ќе кажам браво ако тоа е таман што го направиле , значи јас без разлика дали сум десничар ќе кажам браво за секој што ќе направи нешто убаво за оваа држава ,и да дека на сите влади што поминаа инфраструктурата не им беше приориет тоа е точно и не се бега од реалноста но еве полека таа слика се менува и да се надеваме дека така и ќе продолжи ,и никаде јас не сум ти рекол еј ти вака мислиш ти овака мислиш , тоа си е твое , ти ќе си ги браниш тие што ги цениш а јас ќе си ги бранам тие што јас мислам дека треба , нели сепак секој си има свое право на збор и свое видување на ситуацијата ,мислам дека се разбираме , и да бидеме реални моменталната власт што направи и допрва ќе се прави претходните а посебно ''левицата'' ни со едно нешто неможе да се спореди , биди реалан и кажи дека не е така.
Back to Top
WolfLeader View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 03-Aug-2015
Online Status: Offline
Posts: 694
  Quote WolfLeader Quote  Post ReplyReply #92 Posted: 01-Nov-2015 at 23:31
Originally posted by WolfLeader

Originally posted by WolfLeader

Originally posted by WolfLeader

Originally posted by Vasilij


"тогашната власт"....Звучи премногу субјективно.Еве едно прашање: а каде беше оваа власт добри 7-8 години. Од 2006 до 2013 се изградени рекордни 8 километри автопат ( делницата Куманово - Табановце).Од 2014 почнаа да се градат двете делници со кинески кредити, бидејќи парите од буџетот отидоа за споменици, фонтани, палми, провизии и тн. На реалноста требе да и погледнеме објективно, а тоа е дека на сите влади очигледно инфраструктурата не им беше приоритет. За да не испадне дека зборам без факти еве неколку во продолжение...Во 1995 година завршена е делницата Миладиновци –Хиподром,во должина од 10 километри за што се платени 13,3 милиони евра.Во 1998 година завршена е и делницата Стоби-Неготино, во должина од 16 километри за сума од 15,6 милиони евра. Истата, 1998 година завршена е и делницата Скопје-Тетово, на ниво на автопат со должина од 32 километри и за тоа се платени 24 милиони евра.Во 2005 година, со помош на програмата ФАРЕ, изградена е делницата Неготино -Демир Капија во должина од 16 километри. За ова делница од Буџетот исплатени се 23 илјади евра .Во 2006 година завршена е делницата Смоквица –Гевгелија, во должина од 11, 5 километри за што се исплатени 9,5 милиони евра.. Во 2004 година завршена е обиколницата во Тетовово должина од 3,5 килиометри и за неа се платени 6,5 милиони евра.Сумирано ако се изземати автопатите кои се во изградба  "тогашната власт" изградила 100-120 километри автопат, а ''моменталната" само 7,5 километри...http://faktor.mk/2013/02/19/faktografija-site-makedonski-vladi-z/




Баш тоа и го кажав на неколку пати , дека на оваа власт тоа е најголемата мана што малце покасно почна да ја средува инфтаструктурата низ државата , не бегам од тоа и не се крие тоа е факт , е па сега за едно 2-3 години ќе се има околу 150 километри нови автопатишта а до прва и ќе се градат нови ,верувај до сега ова е најголемата програма што ја има зацртано една партија од кога јас се сеќавам што е на власт во македонија , ова е нај обемната програма што е замислена во делот на инфраструктурата.А очигледно имаме недоразбирање ,јас кажав за претходна власт и мислев на левицата , значи зборувам за времето од 2000 година до 2006 додека тие беа на власт што сработиа и што оставиа , не кажав ништо за 1995 година додека на власт дојде Љубчо Георгиевски , да се разбереме тие години ти што ги кажуваш на власт беше вмро , јас мислев на сдсм што направиа додека беа на власт и за тоа реков претходната власт,изгледа малце си ги помешал годините и власта ,и ете сам кажа дека за делниците демир капнија - неготино , смоквица гевгелија и обиколницата во тетово се на се 30 километри успеала да изгради таа власт тоа значи сдсм , па пријателе искрено многу направиле ,нели за рок од 6 години успеале да направат 30 километри пат стварно секоја им чест...
Back to Top
Vasilij View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 09-Jun-2014
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 325
  Quote Vasilij Quote  Post ReplyReply #93 Posted: 02-Nov-2015 at 20:54
Во ред, мислам дека се разбираме. Искрено не сакав да добие  таква  политичка димензија  како што  се  протолкува (сепак форумот не е наменет за тоа),  туку  само  сакав  да  погледнеме  објективно на работите.
 Мала исправка во врска со владите: сдсм беа во владата во периодот 1992 до 1998 и 2002 до 2006.Вмро-дпмне во периодот 1998-2002(Љубчо) и 2006-2015 (моменталната). Мислам дека  инфраструктурниот  развој е основата за развој  на  економијата и  мислам дека секој во Македонија ја подржува  изградбата на трите автопатски делници кои се градат во моментот ( дури и во собранието се изгласаа едногласно) меѓу кои и оваа која е многу значајна за брзо поврзување на источниот дел со централниот и пред се главниот град. Сепак, интерес на народот е и целата постапка да биде коректна и транспарентна, доколку е во можност дел од средствата да бидат од буџетот а не само од странски кредити кои ќе се враќаат во иднина, и се разбира на крај квалитетот да е на солидно ниво. Ако ова што го кажав е исполнето и да нема никакви сомневања околу цената, квалитетот и транспарентноста  (за што не сум убеден до крај дека е така)  мислам дека ќе биде добро...



Edited by Vasilij - 02-Nov-2015 at 20:56
Back to Top
WolfLeader View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 03-Aug-2015
Online Status: Offline
Posts: 694
  Quote WolfLeader Quote  Post ReplyReply #94 Posted: 03-Nov-2015 at 01:40
Originally posted by Vasilij


Во ред, мислам дека се разбираме. Искрено не сакав да добие  таква  политичка димензија  како што  се  протолкува (сепак форумот не е наменет за тоа),  туку  само  сакав  да  погледнеме  објективно на работите. Мала исправка во врска со владите: сдсм беа во владата во периодот 1992 до 1998 и 2002 до 2006.Вмро-дпмне во периодот 1998-2002(Љубчо) и 2006-2015 (моменталната). Мислам дека  инфраструктурниот  развој е основата за развој  на  економијата и  мислам дека секој во Македонија ја подржува  изградбата на трите автопатски делници кои се градат во моментот ( дури и во собранието се изгласаа едногласно) меѓу кои и оваа која е многу значајна за брзо поврзување на источниот дел со централниот и пред се главниот град. Сепак, интерес на народот е и целата постапка да биде коректна и транспарентна, доколку е во можност дел од средствата да бидат од буџетот а не само од странски кредити кои ќе се враќаат во иднина, и се разбира на крај квалитетот да е на солидно ниво. Ако ова што го кажав е исполнето и да нема никакви сомневања околу цената, квалитетот и транспарентноста  (за што не сум убеден до крај дека е така)  мислам дека ќе биде добро...


Добро ок е да не преувиличуваме и да не излева дека политика се меша за форумот оти не е ни место ни време за тоа , на кратко само нешто.Да нормално е и секој граѓанин посакува се да биде коректно,чесно и поштено бидејќи тоа останува за самиот него а и за сите нови генерации кој што следат, барем еве сите ја знаеме колкава е нашата сила како земја гледано на економски пат,бидејќи кај нас секогаш се зимала таа плата и секогаш ќе се зима , никогаш кај нас нема да има просечна плата од 1000 евра , па и незнам која партија да дојде на власт секога ш стандардот ќе биде тој истиот , и утре нови луѓе да ја водат државата нашата земја пак ќе биде истата со пари и со економија ,никој неможе да промени ништо така да , и самите сме свесни дека не е можно 3 такви автопатски делници како што се овие моменталните во грабда да се платат од нашиот буџет ,тука станува збор за огромни суми кој што нашата држава неможе да ги издвои од својот буџет,и мора да се зимаат кредити за ако сакаме да постигнеме нешто ,значи нема земја во светот која не позајмува пари за грабда на инфаструктура ,зборувам за овие земји кој што се како нашата,босна,србија,црна гора ,албанија , бугарија ,грција сите овие земји од регионот градат со позајмени пари и се во длабоки долгови како и нашата држава ,и тие прават како нас , пола буџетски пари а скоро поголемиот дел е кредит , тоа не е ништо ново и не сме само ние кој што позајмуваме пари ,скоро секоја држава има позајмено пари , е сега некоја побрзо ќе го исплати а некоја по бавно ,еве типичен пример за грците , тие позајмиа огромни кредити за изграбда на грандиозни стадиони,сали,аеродроми,пристаништа,автопатишта и дефинитивно овдека во регионот од се ова што набројав тие имаат се нај големо , нај убаво и нај модерно ,еве исправи ме ако греша, и сега еве колку и да им е развиен туризмот и економијата и све тоа сепак долговите се многу големи и енормни суми се во прашање , добро тука станува збор и за внатрешна политика во таа држава нема да се мешаме во тоа , него само зборот ми е дека секоја држава позајмува пари за изграбда ,многу се ретки тие држави кој што самите успеваат да си градат ,така да овие пари сепак ќе ги враќа народот каде што и секаде е така а и од самите патарини во наредните 30 години ќе се враќаат тие пари али сепак од овие нови патишта ќе имаме сите спокој , пред се убавина во возењето , уживање и по сигурно возење , по модерни патишта какви што заслужува секој граѓанин , а и со самото тоа баш по коридор 10 уште повеќе ќе се привлечат странските туристи да транзитираат по нашата држава а тука патарините ќе си го прават своето , тоа е тоа мислам дека се разбираме.

Edited by WolfLeader - 03-Nov-2015 at 01:42
Back to Top
Џоле View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 23-Apr-2013
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 15040
  Quote Џоле Quote  Post ReplyReply #95 Posted: 12-Nov-2015 at 09:51
Вчера бев до Штип, па успеав да сликнам малку од делот што се гради во тој крај...















Edited by Џоле - 12-Nov-2015 at 09:52
За сè има вторпат
Back to Top
MileX View Drop Down
Newbiе
Newbiе
Avatar

Joined: 13-Oct-2010
Location: Strumica
Online Status: Offline
Posts: 18
  Quote MileX Quote  Post ReplyReply #96 Posted: 12-Nov-2015 at 10:40
На линко има интересни слики од клучката Миладиновци
http://www.prostor.com.mk/project/highway-miladinovci-sv-nikole-stip.html
[url=http://www.userbars.be][img]http://img689.imageshack.us/img689/
Back to Top
Џоле View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 23-Apr-2013
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 15040
  Quote Џоле Quote  Post ReplyReply #97 Posted: 12-Nov-2015 at 12:31
Фала за линкот, еве ги сликите:





За сè има вторпат
Back to Top
WolfLeader View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 03-Aug-2015
Online Status: Offline
Posts: 694
  Quote WolfLeader Quote  Post ReplyReply #98 Posted: 19-Nov-2015 at 01:23
Последната слика , преубаво

Edited by WolfLeader - 19-Nov-2015 at 01:23
Back to Top
medlence View Drop Down
Newbiе
Newbiе
Avatar

Joined: 12-Mar-2011
Location: UK
Online Status: Offline
Posts: 0
  Quote medlence Quote  Post ReplyReply #99 Posted: 12-Dec-2015 at 19:18
Од ФБ профилот на Гранит






Edited by medlence - 12-Dec-2015 at 19:22
Back to Top
WolfLeader View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 03-Aug-2015
Online Status: Offline
Posts: 694
  Quote WolfLeader Quote  Post ReplyReply #100 Posted: 13-Dec-2015 at 13:42
https://www.youtube.com/watch?v=6cSWnAZzHk4 На видеото со Миленко гостин е министерот Владо мисалјовски каде што се на увид на градежните активности на овој нов автопат и зборуваат за тоа што се направило до сега и во иднина што се планира и кој се идните планови во врска со инфраструктурата во нашата држава , исто така има и дел каде што се гледа и почетното асвалтирање на дел од делницата .
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 34567 40>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.270 seconds.

Copyright ©2007 - 2024  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.