build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Инфраструктура > Железници
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Брза железница Будимпешта-Белград-Скопје-Солун

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  123 5>
Author
Message Reverse Sort Order
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
гитардемон View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Feb-2008
Online Status: Offline
Posts: 5422
  Quote гитардемон Quote  Post ReplyReply #1 Topic: Брза железница Будимпешта-Белград-Скопје-Солун
    Posted: 15-Mar-2024 at 18:27


The grammar police called - it's spelled "LOSER". Повели и друг пат.
Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.
Back to Top
Dinger Carlos View Drop Down
Newbiе
Newbiе
Avatar

Joined: 06-Mar-2024
Online Status: Offline
Posts: 9
  Quote Dinger Carlos Quote  Post ReplyReply #2 Posted: 13-Mar-2024 at 14:18
Originally posted by гитардемон


Има пресметки дека пругава нема да се исплати ни по 2400 години, особено не додека има граници, и нема брза пруга во Македонија и Грција.

https://index.hu/gazdasag/2017/12/01/budapest_belgrad_megterules_vam_kereskedelem_pireusz_kina_131_ev/

Ова е само непотребно задолжување кај Кинезите, кое Србите и Унгарците го прават за инает на ЕУ.



Извор на пресметките: Централна разузнавачка агенција (2024)

ме изнасмеа таа логика на домордната снизхолдивост. Државата му ја банкротира најсомителен конзорциум со договор во четири очи за автопат кој никад нема да го види денот, на него му сметала брза пруга праена со заем од држава која не бара никави политички компезации или бак да му праи државен удар. Имаше една песна - sore looser.
Back to Top
Max View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 07-Jun-2009
Online Status: Offline
Posts: 3606
  Quote Max Quote  Post ReplyReply #3 Posted: 12-Mar-2024 at 03:05

опа иха како звучи фино што кинезите и официјално не се откажани за полуостровска артерија!, неможеле да им испорачаат поарно поздрав од ова линкуванио инфографик на србите ... а прекуним и нанам, фали само патоказо кон Македонија ние да го осигураме, чунки геополитички веќе сме чекор поблизу до отпушување на постојнио ќорсокак [1]

29.12.2o23 ~ https://news.cgtn.com/news/2023-12-29/Railways-along-the-Belt-and-Road-Balkans-1pVnHbASZna/p.html



Back to Top
<Fresno> View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 13-Jun-2010
Online Status: Offline
Posts: 1110
  Quote <Fresno> Quote  Post ReplyReply #4 Posted: 29-Mar-2021 at 22:31
Е не на Македонија ќе чекаат за со Грција да се поврзат. Дечки, сите си тераат работа, со или контра Брисел, само ние и уште пар земји од регионов не сме ни во кафанска смисла држави.
Back to Top
user8642 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 18-May-2020
Online Status: Offline
Posts: 2018
  Quote user8642 Quote  Post ReplyReply #5 Posted: 29-Mar-2021 at 19:13
Со други зборови, додека не дојде саглам империја да го завладее просторов. Југославија, Балканска Федерација, Римска, Турска, Византија, СССР, you name it. Како што и во минатото овакви империјалистички мега-проект единствено мењале нешто суштински тука. Пошто ЕУ изгуби кондиција да биде тоа, поточно сама си го издиша балонот. Јас друга перспектива за регионов и оваквите проекти, стварно не гледам. Расцепкан простор, од кој не гледам ниеден перспективен ентитет кој е решен да стане функционална држава во вистинска смисла на зборот, а не во кафанска смисла. Освен Грција која е саглам држава, и еве тамо гледаме дека за завршува Атина-Солун линијата.
Back to Top
гитардемон View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Feb-2008
Online Status: Offline
Posts: 5422
  Quote гитардемон Quote  Post ReplyReply #6 Posted: 29-Mar-2021 at 19:04

Има пресметки дека пругава нема да се исплати ни по 2400 години, особено не додека има граници, и нема брза пруга во Македонија и Грција.

https://index.hu/gazdasag/2017/12/01/budapest_belgrad_megterules_vam_kereskedelem_pireusz_kina_131_ev/

Ова е само непотребно задолжување кај Кинезите, кое Србите и Унгарците го прават за инает на ЕУ.
Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.
Back to Top
Џоле View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 23-Apr-2013
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 15038
  Quote Џоле Quote  Post ReplyReply #7 Posted: 29-Mar-2021 at 18:21
Ние до кај сме со пругата кон Бугарија?

Во меѓувреме, во Србија:

За сè има вторпат
Back to Top
Staro Skopje View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 07-May-2013
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 2692
  Quote Staro Skopje Quote  Post ReplyReply #8 Posted: 30-Jul-2020 at 12:15
Србија ќе гради брза пруга Белград – Ниш

Српската вицепремиерката Зорана Михајловиќ денеска го претстави идејниот проект брза пруга од Белград до Ниш.

Како што јави дописникот на МИА од Белград, Михајловиќ на ТВ Хепи објаснувајќи дека покрај модернизацијата на брзата железница од Белград преку Нови Сад до Будимпешта, која ќе биде готоваа следната година, кажа дека Србија следната 2021 година ќе почне со градба и на брза железница од Белград до Ниш, која ќе биде со брзина од 200 километри на час.

– Ова е инвестиција со проценета вредност од две милијарди евра, ќе работиме со кинески партнери, кои имаат големо искуство на вакви проекти. Овде не станува збор само за поврзување на градови, туку за регионално поврзување, бидејќи не постои поважен магистрален коридор од Коридорот 10 – изјави српската министерка за градежништво, транспорт и инфраструктура.

Михајловиќ потсети дека следната година ќе биде завршен делот од брзата железница од Белград до Нови Сад и дека ќе се гради железничката пруга и кон Прешево, во соработка со европски партнери.

(...)

plusinfo.mk
Градот убав никна, но го откорнаа
Back to Top
Zelenikovo View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Oct-2017
Online Status: Offline
Posts: 1631
  Quote Zelenikovo Quote  Post ReplyReply #9 Posted: 16-Jul-2020 at 02:46


ова ветува дека може да ни се посреќи и нам, доколку брзо се озвади за хиперлупот подобра машинерија за копање, во кој случај може да се понадеваме на К-8 освен К-10 Цевка за Хиперлуп ...

scheduled for spring 2021 ~ https://www.techexplorist.com/not-a-boring-competition-fastest-tunnel-digging/33654/

http://www.build.mk/forum/forum_posts.asp?TID=296&PID=242896#242896

https://forum.nasaspaceflight.com/index.php?topic=42143.msg2103234#msg2103234

https://www.youtube.com/c/ABoringRevolution/videos



[1] https://www.dw.com/en/3-ways-you-could-die-while-riding-a-hyperloop/a-46776789



https://www.investopedia.com/articles/investing/050815/elon-musks-hyperloop-economically-feasible.asp


Back to Top
Zelenikovo View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Oct-2017
Online Status: Offline
Posts: 1631
  Quote Zelenikovo Quote  Post ReplyReply #10 Posted: 13-Jul-2020 at 23:32

фрлајќи абер за К-8 хајспид муабетов в нишката ВиСко’50 се задумав дали европеите би се нафатиле на вакво нешто (како макроекономски инвестициски амортизер посковидно заради потенцијално итно градежно реанимирање на својте економски перспективи и ризици) и што да кажам, ништо не е сигурно, тоа америте кои имаат унисона фискална и монетарна политика па неможат да си дозволат вакви експерименти, а не пак европеите кои како сега се неурамнотежени тешко и да се одржат во однос постојните приливи изливи и подливи, а не пак да натфрлат инвестирајќи на ангро во еден ваков предлог! можеби федерализација на еу би извадила брзо на маса од вакви концепти проекти, но повторно зависи како ќе им пријдат на приоритетите, особено знаејќи дека кинезите веќе на ангро думаат за ваква инвестиција по К-10 ем во однос конкуретноста изведбено и ценовно се прилично пофлексибилни, што е до инфраструктурата ...

http://www.worldbank.org/en/news/press-release/2014/07/10/cost-of-high-speed-rail-in-china-one-third-lower-than-in-other-countries

https://www.fircroft.com/blogs/engineering-feat-of-the-month-the-slj90032-bridge-building-machine-71021212039



но колку ова значи максимален комфор во однос композициите, комотно може да се земат за споредба скопските автобуси оние двокатните на ytong и сега дуплите на man, арно ама нам ни е сега битна инфраструктура и брзина а не комфор т.е. пред се’ брза регионална сплотеност што поитно за да може да привлекуваме брза бизнис соработка но и кадар земено регионално, бонус би било да се влечкаме за влез во еу за така задржувајќи ги тирз-оите да влечеме полесно странски инвестиции за кои вака со хајспидки по К-8 и К-10 нема да бидеме кусур, иако дефакто ова не е најбитниот предуслов за инвестициска атрактивност, но прилично корисен долгорочно, само што времето не одминува ко крадец, муабет кој требало пред една деценија да завози тука а сега да бревта, наместо допрва да чекаме на нечија Добра Волја ... Сепак Треба Да Се Има На Ум дека кинезите дури и кога би сакале во моемнтов виа BRI да инвестираат на балкан, за такво нешто имаат терсене балкански политички ризици, та поверојатно е да си одржат и бустаат раст преку слична домашна инерција <> China International Capital Corporation said that the core of the 2008 stimulus was a short-term and rapid boost in infrastructure demand, with virtually no reductions in taxes or other costs, or any policies designed to spur consumer demand [1] така речи испуштивме возот пред некои 5 години, иако возможно е да ги заинтересираме поозбилно доколку вакво нешто бараме за Мираз во костец итно отстапување простор за Пловна Вардарска Долина ...

Back to Top
Zelenikovo View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Oct-2017
Online Status: Offline
Posts: 1631
  Quote Zelenikovo Quote  Post ReplyReply #11 Posted: 12-Jul-2020 at 06:44

Малеee ХајФај К-8

https://www.railtech.com/infrastructure/2020/07/01/will-high-speed-rails-boost-post-covid-europe/?gdpr=accept



~

има логика, уште со Италија да ја спојат Турција



може вака би почнале трка кинезите за/на К-10

но ни треба Влада која ќе биде помалку еа-полтронска



~






Edited by Zelenikovo - 12-Jul-2020 at 07:00
Back to Top
Zelenikovo View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Oct-2017
Online Status: Offline
Posts: 1631
  Quote Zelenikovo Quote  Post ReplyReply #12 Posted: 01-Jul-2020 at 01:16

https://innovationorigins.com/a-high-speed-train-to-take-you-from-lisbon-to-helsinki-and-further/

https://wiiw.ac.at/p-5352.html

short version of the interview with Mario Holzner



https://rs.sputniknews.com/radio_energija_sputnjika/202006291122895779-veceras-hoce-li-evropu-premreziti-brze-pruge/



~

тргни застани за едно 2-3 децении ако репер се Британци

https://en.wikipedia.org/wiki/List_of_support_and_opposition_to_High_Speed_2#Other

http://www.railtechnologymagazine.com/Rail-Industry-Focus-/the-characteristics-of-high-speed-rail-track-around-the-world

https://www.hs2.org.uk

Back to Top
Staro Skopje View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 07-May-2013
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 2692
  Quote Staro Skopje Quote  Post ReplyReply #13 Posted: 29-Apr-2020 at 21:06
300 км/ч би биле одлично сценарио, во Солун би се стигнувало за ~45 минути, а во Белград за час и половина (се разбира без граници), но во наредниве 50-тина години не е возможно.

Колку би чинела пруга од Табановце до Богородица со брзина од 200 км/ч (каква што веќе постои во Грција)? Впрочем првичниот проект на Кинезите беше за 200 километри на час од Будимпешта до Белград, а помалку на другите делници; во веста погоре не можам да најдам колку планираат сега. А пари и знаење за железничко поврзување со Бугарија и Албанија има, макар било тоа и со брзина од 100 или 120 км/ч, нема способност и визија. Колку пари се фрлија на СК14, корупција, вишок администрација и еден куп бунари без дно? За 30 години можеа да се изградат клучните железнички врски и да се постават основи за развој на секундарната железничка мрежа.

Edited by Staro Skopje - 29-Apr-2020 at 21:09
Градот убав никна, но го откорнаа
Back to Top
ehrlich View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 31-May-2012
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 1365
  Quote ehrlich Quote  Post ReplyReply #14 Posted: 29-Apr-2020 at 20:27

Најдов сличен проект со географска поставеност. Имено Германците градеа брза пруга помеѓу Нирнберг (Баварија) и Ерфурт (Тирингија) во должина од 190 километри со два колосеци, од кои до 2017 е направено само 107 километри брза пруга со максимални брзини од 300 км/ч, и ги чинело 5,5 милијарди евра

Така да, во целост се согласувам со тебе.

Проектот Нирнберг-Ерфурт

Edited by ehrlich - 29-Apr-2020 at 20:27
Back to Top
ironm View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 07-Jun-2018
Location: Frankfurt
Online Status: Offline
Posts: 886
  Quote ironm Quote  Post ReplyReply #15 Posted: 29-Apr-2020 at 16:21
Веста е за делницата од Будимпешта до граница со Србија која ќе чини 2.1 милијарди долари. Со оглед на тоа што одлучиле да ги класифицираат сите документи поврзани со проектот и договорот, се остава голем простор дека има инволвирана корупција, потсеќа многу на нашите закони за автопатите.

Инаку моето мислење за прашањата што ги поставивте (дали планираат и колку ќе чини) е ова од погоре:

Originally posted by ironm

Убаво е да имаш желби, веројатно сите на форумов имаат по некоја, но реалноста е сосема поинаква и премногу очигледна - немаме пари и немаме знаење. Немаме пари да изградиме 15 км од Крива Паланка до Деве Баир, а немаме знаење да изградиме пруга до Бугарија и Албанија веќе 30 години.

Инаку како за споредба брзата железница од Франкфурт до Келн чинеше 6 милијарди евра (тоа е околу 8 милијарди евра во денешни пари), должина од 180 км, макс. брзина 300 км/ч. Тие пари ќе ги имаме кога ќе имаме БДП колку Словенија во 2030, а можеби ни тогаш.

Back to Top
ehrlich View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 31-May-2012
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 1365
  Quote ehrlich Quote  Post ReplyReply #16 Posted: 29-Apr-2020 at 13:36
Па јас во веста читам Белград-Будимпешта, не мора да значи дека ќе биде и понатаму.

И воедно, ако добро разбирам дека вредноста ќе биде две милијарди во таа рамница, кај нас колку ќе биде, 6-7?
Back to Top
Staro Skopje View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 07-May-2013
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 2692
  Quote Staro Skopje Quote  Post ReplyReply #17 Posted: 29-Apr-2020 at 12:48
Ишала некоја вест. Планираат нешто нашиве (по можност без кинеско ропство)?
Градот убав никна, но го откорнаа
Back to Top
ironm View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 07-Jun-2018
Location: Frankfurt
Online Status: Offline
Posts: 886
  Quote ironm Quote  Post ReplyReply #18 Posted: 29-Apr-2020 at 10:51
Не знам дали објавија во нашите медиуми за ова, ме мрзи да барам па затоа еве на англиски.

Hungary, China sign loan deal for Budapest-Belgrade Chinese rail project

BUDAPEST (Reuters) - Hungary and China have signed a loan agreement to finance the construction of a railway link between Budapest and Belgrade, Finance Minister Mihaly Varga announced on Friday.

Varga said in a video on his Facebook page that the loan carried a fixed interest rate and an early repayment option but he did not say what the exact terms were.

A key piece of data in the loan agreement is what interest rate Hungary will pay.

Earlier this month, Hungary drafted legislation to classify all data included in contracts for the $2.1 billion, tax-payer funded rail project for 10 years.

“We have a loan agreement that is advantageous and secure for Hungary,” Varga said in the video, adding that the terms of the loan were “favourable relative to the currently available debt financing conditions.”

Some 85% of the financing comes from China as a loan, while 15% is provided by Hungary, he said.

Varga said the new rail link, to be completed by 2025, would allow Hungary to be a centre for European logistical networks as Chinese goods travel from Greece to western Europe.

The 150-km (93-mile) Hungarian stretch of the railway will be built by CRE Consortium which includes holding company Opus Global, controlled by Lorinc Meszaros, an associate of Prime Minister Viktor Orban.

The other half of the winning consortium is owned by China Tiejiuju Engineering & Construction Kft. and China Railway Electrification Engineering Group Kft., representing the Chinese state railways company.

According to a statement by Opus in 2019, the holding company could earn revenues worth about 295 billion forints from the project over the planned construction period.

The project has suffered significant delays. China, Serbia and Hungary signed a memorandum of understanding on the 370-km (230 mile) rail route in December 2014 in Belgrade.

https://www.reuters.com/article/us-hungary-china-railway-loan/hungary-china-sign-loan-deal-for-budapest-belgrade-chinese-rail-project-idUSKCN226123
Back to Top
Zelenikovo View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Oct-2017
Online Status: Offline
Posts: 1631
  Quote Zelenikovo Quote  Post ReplyReply #19 Posted: 19-Mar-2020 at 11:41

заборавате дека ако на ПетреШ му се може да дума за вијадукти в сред Скопје што пак на кинезите заради полуостровски маркетинг, та и по сосем нова траса него постојната на К10, особено доколку извадат некој нов маглев или хиперлуп карго систем кој би одел под столбоите додека горе леткаат пасажерите, арно ама не дали економски е исплатливо вакво нешто туку колку нам би ни било ризик истото како од туристички така и вирусен па и криминален аспект [1]

може да антиципирам дека ќе имаат голем Ќар сите од вакви инфраструктурни екскурзии кој и да земе да ги исфинансира, но може да прејудицирам дека многу арно не секогаш е на арно, само два милиона балкански туристи да имаме годишно па кој сите нив да ги пази помага во небрано здравствено а не пак да ги трпи зар сите тие се елоквенција во движење туку нормал многу ошле на одмор и да си се очукаат поштено дал со шишето со природата или месото, сетне ето га месо од Бразил бидејќи вашето најубавото ќе си го шитнете и беспари само некого да навлечете трајно тука да доаѓа директно или индиректно, хм само како тогај во манастирите да стигне некој да си лекува озбилни гурабии [1] та полсле кога ќе бидат принудени монасите да затворат порти бидејќи со време некој не се сетил да стави подобна културна стандардизација каде кој кога може и треба да оди да се свртитат полуписмени и против Црква зошто не дозволуе Свети Места да сстанат хедонистичко буниште како би спречила и тие да се искомерцијализираат!

Радувајте се и на она што го имате, и не посакувајте преку Леб погача за да не се загрцнете! само колку треба предострожност во вакви кризни корона времиња а ете вие сте си заробиле и времето и парите во проекти кои на крај за мала земја како нашата се поголем товар него растеретување ...

туку еве што ет предострожност во брзите возои [1]

Back to Top
ironm View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 07-Jun-2018
Location: Frankfurt
Online Status: Offline
Posts: 886
  Quote ironm Quote  Post ReplyReply #20 Posted: 20-Feb-2020 at 10:07
Убаво е да имаш желби, веројатно сите на форумов имаат по некоја, но реалноста е сосема поинаква и премногу очигледна - немаме пари и немаме знаење. Немаме пари да изградиме 15 км од Крива Паланка до Деве Баир, а немаме знаење да изградиме пруга до Бугарија и Албанија веќе 30 години.

Инаку како за споредба брзата железница од Франкфурт до Келн чинеше 6 милијарди евра (тоа е околу 8 милијарди евра во денешни пари), должина од 180 км, макс. брзина 300 км/ч. Тие пари ќе ги имаме кога ќе имаме БДП колку Словенија во 2030, а можеби ни тогаш.
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  123 5>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.127 seconds.

Copyright ©2007 - 2024  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.