build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Инфраструктура > Железници
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Брза железница Будимпешта-Белград-Скопје-Солун

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1234>
Author
Message
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
Џоле View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 23-Apr-2013
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 11545
  Quote Џоле Quote  Post ReplyReply #21 Posted: 18-Dec-2014 at 20:35
Јас навистина не ве разбирам како мислите да се гради автопат до Дебар. Кој бил во тој крај ќе ви каже дека тоа е ужасно тежок (карпест) терен за градење и автопатот би чинел десетпати поскапо одошто автопат Прилеп-Битола-грчка граница, на пример. Зошто воопшто да градиме автопат за помалку од 1.000 возила дневно кога на автопатот Прилеп-Битола-грчка граница би имале најмалку 5-6.000 возила дневен сообраќаен промет? Зошто да влегуваме во некакви финансиски и кредитни авантури за нешто што не е од првенствено значење за стопанството на земјава?
За сè има вторпат
Back to Top
Navigator View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 02-May-2014
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 676
  Quote Navigator Quote  Post ReplyReply #22 Posted: 19-Dec-2014 at 12:44
Originally posted by BOJAN

Originally posted by Navigator

Originally posted by BOJAN

Originally posted by Navigator

Зошто мислиш дека кредитите за автопатите се прерано земени и зошто би се бирало меѓу тоа и потенцијален нов кредит за брзата железница?


Види каде завршува македонската страна од автопатот на Коридор 8, а каде почнува автопатот од албанска страна. Има промашај од едно 40-тина километри! Е токму тој ќе не чини уште дополнителни пола милијарда евра, и тоа минимум половина милијарда евра.
Знам каде завршува нашата страна на коридорот, каде што треба да завршува, на Ќафасан. И колку што гледам, натака оди градењето на автопатот од наша страна. Не знам дали си ги помешал работите или нешто друго сакаш да кажеш...
И повторно не разбирам зошто би се бирало меѓу кредитот за автопатот и евентуално кредит за брза железница.


Па токму во тоа е проблемот. Ние со години не се слушаме со Албанија, која јасно стави до знаење дека автопатот ќе завршува кај Дебар. Албанија нема да гради автопат до Ќафасан, а веќе доби и кредит од Кина за да го гради автопатот од Елбасан до границата кај Дебар. И што правиме сега ние?
ОК, досега мислев дека си се збунил, ама сега ми е јасно дека не знаеш што зборуваш. Заради тоа што Албанија се одлучила да гради поврзување кое е различно од предвиденото со Коридорот, ти сметаш дека и ние треба да се прилагодиме на тоа. И на сметка на тоа, 3 града (Кичево, Охрид и Струга) да не добијат автопат, туку да добие Дебар, само заради потребите и желбите на Албанија. Освен тоа, имаш ли претстава колку ќе чини тоа поврзување преку Дебар. Која е оправданоста? Големиот транзит од/до Албанија? Ако утре Бугарија реши дека Петрич-Струмица е приоритет за нив, а не коридорската врска Ќустендил-Крива Паланка и таму ли ќе треба да се прилагодуваме? Дај те молам биди конструктивен, не е работата само да се искоментира нешто.
Back to Top
BOJAN View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3346
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #23 Posted: 19-Dec-2014 at 13:01
Originally posted by Navigator

Originally posted by BOJAN

Originally posted by Navigator

Originally posted by BOJAN

Originally posted by Navigator

Зошто мислиш дека кредитите за автопатите се прерано земени и зошто би се бирало меѓу тоа и потенцијален нов кредит за брзата железница?


Види каде завршува македонската страна од автопатот на Коридор 8, а каде почнува автопатот од албанска страна. Има промашај од едно 40-тина километри! Е токму тој ќе не чини уште дополнителни пола милијарда евра, и тоа минимум половина милијарда евра.
Знам каде завршува нашата страна на коридорот, каде што треба да завршува, на Ќафасан. И колку што гледам, натака оди градењето на автопатот од наша страна. Не знам дали си ги помешал работите или нешто друго сакаш да кажеш...
И повторно не разбирам зошто би се бирало меѓу кредитот за автопатот и евентуално кредит за брза железница.


Па токму во тоа е проблемот. Ние со години не се слушаме со Албанија, која јасно стави до знаење дека автопатот ќе завршува кај Дебар. Албанија нема да гради автопат до Ќафасан, а веќе доби и кредит од Кина за да го гради автопатот од Елбасан до границата кај Дебар. И што правиме сега ние?
ОК, досега мислев дека си се збунил, ама сега ми е јасно дека не знаеш што зборуваш. Заради тоа што Албанија се одлучила да гради поврзување кое е различно од предвиденото со Коридорот, ти сметаш дека и ние треба да се прилагодиме на тоа. И на сметка на тоа, 3 града (Кичево, Охрид и Струга) да не добијат автопат, туку да добие Дебар, само заради потребите и желбите на Албанија. Освен тоа, имаш ли претстава колку ќе чини тоа поврзување преку Дебар. Која е оправданоста? Големиот транзит од/до Албанија? Ако утре Бугарија реши дека Петрич-Струмица е приоритет за нив, а не коридорската врска Ќустендил-Крива Паланка и таму ли ќе треба да се прилагодуваме? Дај те молам биди конструктивен, не е работата само да се искоментира нешто.


Види дечко, ова што ти го пишуваш го мисли македонската влада. Од таквото инаетење сега ќе треба да се градат четириесетина километри автопат низ планинските масиви на Јабланица, за да се поврзат Кичево, Охрид и Струга. И мене не ми смета да се поврзат овие македонски градови, мене страшно многу ми фали дијалог помеѓу албанската и македонската влада каде ќе се спои автопатот од Коридорот 8.

И немој да ми се правиш паметен, Албанија веќе има изградено автопат од Тирана до Елбасан. Втор пат повторувам дека со кинески кредит ќе се гради автопатот од Елбасан до граница кон Дебар. Единствен друг автопат што е планиран е оној што оди кон Корча и на југ кон Грција, а кој повторно минува низ веќе изградениот автопат Тирана-Елбасан.

Албанија не дава приклучок низ македонските општини во близина на Охридско езеро и низ преминот Ќафасан, додека македонската страна не сака автопат од Дебар директно кон Тетово и Гостивар. И тоа е проблем, ова е првенствено политички проблем, онаму каде што не треба да го има.
Back to Top
gjoko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 18-Jun-2011
Location: kicevo
Online Status: Offline
Posts: 6554
  Quote gjoko Quote  Post ReplyReply #24 Posted: 19-Dec-2014 at 13:08
Ima i takvo rešenie- so klučka kaj s.Izvor na noviot avtopat za Ohrid,la prema Boškov Most i odma e tuka Debar. Najkratko rešenie a i se izbegnuva nacionalniot park
Back to Top
Navigator View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 02-May-2014
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 676
  Quote Navigator Quote  Post ReplyReply #25 Posted: 19-Dec-2014 at 13:16
Originally posted by BOJAN

Originally posted by Navigator

Originally posted by BOJAN

Originally posted by Navigator

Originally posted by BOJAN

Originally posted by Navigator

Зошто мислиш дека кредитите за автопатите се прерано земени и зошто би се бирало меѓу тоа и потенцијален нов кредит за брзата железница?


Види каде завршува македонската страна од автопатот на Коридор 8, а каде почнува автопатот од албанска страна. Има промашај од едно 40-тина километри! Е токму тој ќе не чини уште дополнителни пола милијарда евра, и тоа минимум половина милијарда евра.
Знам каде завршува нашата страна на коридорот, каде што треба да завршува, на Ќафасан. И колку што гледам, натака оди градењето на автопатот од наша страна. Не знам дали си ги помешал работите или нешто друго сакаш да кажеш...
И повторно не разбирам зошто би се бирало меѓу кредитот за автопатот и евентуално кредит за брза железница.
Очигледно е кој се прави паметен и зборува за висока политика, без никаква оправданост во идејата. Не гледам зошто ние треба да се прилагодуваме на желбите на Албанија. Ние сме тие што го почитуваат текот на Коридорот. Јасно е, ...Кичево, Струга, Елбасан, Тирана... Тоа што албанците наместо Елбасан-Ќафасан се одлучиле кредиот да им служи за Елбасан-Дебар е првично нивен проблем, а после тоа наш и на Европската Комисија. Од тебе никаде не гледам критика за другата страна, онаа што не постапува по планот, напротив, ти ни делиш памет зошто е погрешно што ние се држиме со оригиналната траса на Коридорот. Нема никаква логика и се повеќе и повеќе ја заглавуваш дискусијата.

Па токму во тоа е проблемот. Ние со години не се слушаме со Албанија, која јасно стави до знаење дека автопатот ќе завршува кај Дебар. Албанија нема да гради автопат до Ќафасан, а веќе доби и кредит од Кина за да го гради автопатот од Елбасан до границата кај Дебар. И што правиме сега ние?
ОК, досега мислев дека си се збунил, ама сега ми е јасно дека не знаеш што зборуваш. Заради тоа што Албанија се одлучила да гради поврзување кое е различно од предвиденото со Коридорот, ти сметаш дека и ние треба да се прилагодиме на тоа. И на сметка на тоа, 3 града (Кичево, Охрид и Струга) да не добијат автопат, туку да добие Дебар, само заради потребите и желбите на Албанија. Освен тоа, имаш ли претстава колку ќе чини тоа поврзување преку Дебар. Која е оправданоста? Големиот транзит од/до Албанија? Ако утре Бугарија реши дека Петрич-Струмица е приоритет за нив, а не коридорската врска Ќустендил-Крива Паланка и таму ли ќе треба да се прилагодуваме? Дај те молам биди конструктивен, не е работата само да се искоментира нешто.


Види дечко, ова што ти го пишуваш го мисли македонската влада. Од таквото инаетење сега ќе треба да се градат четириесетина километри автопат низ планинските масиви на Јабланица, за да се поврзат Кичево, Охрид и Струга. И мене не ми смета да се поврзат овие македонски градови, мене страшно многу ми фали дијалог помеѓу албанската и македонската влада каде ќе се спои автопатот од Коридорот 8.

И немој да ми се правиш паметен, Албанија веќе има изградено автопат од Тирана до Елбасан. Втор пат повторувам дека со кинески кредит ќе се гради автопатот од Елбасан до граница кон Дебар. Единствен друг автопат што е планиран е оној што оди кон Корча и на југ кон Грција, а кој повторно минува низ веќе изградениот автопат Тирана-Елбасан.

Албанија не дава приклучок низ македонските општини во близина на Охридско езеро и низ преминот Ќафасан, додека македонската страна не сака автопат од Дебар директно кон Тетово и Гостивар. И тоа е проблем, ова е првенствено политички проблем, онаму каде што не треба да го има.
Очигледно е кој се прави паметен и зборува за висока политика, без никаква оправданост во идејата. Не гледам зошто ние треба да се прилагодуваме на желбите на Албанија. Ние сме тие што го почитуваат текот на Коридорот. Јасно е, ...Кичево, Струга, Елбасан, Тирана... Тоа што албанците наместо Елбасан-Ќафасан се одлучиле кредиот да им служи за Елбасан-Дебар е првично нивен проблем, а после тоа наш и на Европската Комисија. Од тебе никаде не гледам критика за другата страна, онаа што не постапува по планот, напротив, ти ни делиш памет зошто е погрешно што ние се држиме со оригиналната траса на Коридорот. Нема никаква логика и се повеќе и повеќе ја заглавуваш дискусијата.
Back to Top
nenad View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 19-Dec-2009
Online Status: Offline
Posts: 588
  Quote nenad Quote  Post ReplyReply #26 Posted: 19-Dec-2014 at 14:32
Албанија може да гради автопатишта кај што сака, автопат кон Дебар е најголема глупост што може да биде. Каде ќе поминува тој пат, низ националниот парк? Сите знаеме каков е теренот таму, тоа не е исплатливо. Ако тие згрешиле или имаат нешто друго на ум, слободно нека си ги трошат парите и после 20 години нека прашуваат каде згрешивме. ЈАс не сум за автопат ни до Охрид, тоа одсекогаш сум го мислел, ама подобро таму отколку до Дебар.
Back to Top
Staki View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 11-Oct-2014
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 123
  Quote Staki Quote  Post ReplyReply #27 Posted: 19-Dec-2014 at 16:14
Originally posted by gjoko

Ima i takvo rešenie- so klučka kaj s.Izvor na noviot avtopat za Ohrid,la prema Boškov Most i odma e tuka Debar. Najkratko rešenie a i se izbegnuva nacionalniot park


Да и јас истото решение мислам дека е најприфатливо. Штом Албанија решила од таму да гради автопат, ние нема поента да градиме до Ќафасан. Голема е разликата во поминати километри. Откако Албанија ќе изгради автопат до Дебар, тогаш веќе сите кои се движат од Скопје, Тетово, Гостивар и Кичево ќе се движат по овој пат за Тирана. Дали сакале или не, така ќе биде. Овој пат може сега не се користи, ама има потенцијал во иднина да биде и тоа како користен. Голем дел од Албанците ќе можат слободно да се движат во Албанија, а и сигурно ќе се развијат трговските односи.
Back to Top
BOJAN View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3346
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #28 Posted: 19-Dec-2014 at 16:22
Јас не бранам ничии интереси, само можам да кажам дека мора да се најде некакво решение на овој КРУЦИЈАЛЕН проблем. Оние политички раководства што со години не можат да решат каде ќе се поврзуваме е главен проблем тука. Ѓоко има едно издржано решение, но сега и за него ќе требаат финансии.

Затоа и претходно напишав дека овие кредити се прерано земени. Тие се прерани бидејќи не постои консензус помеѓу соседите за трасата од Коридорот 8. И не е битно кој е во право, а кој е крив, важно е дека постои проблем што треба да се надмине.
Back to Top
N23 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 03-Feb-2011
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 2159
  Quote N23 Quote  Post ReplyReply #29 Posted: 19-Dec-2014 at 17:06
Ај да се вратиме на главниот муабет, кој гледам и Србиве деновиве го форсираат преку нивниов император, а тоа е брза пруга. Каква брза пруга, какви бакрачи, брза пруга не е 160 км/час. У секоја нормално развиена земја обичните регионални возови идат и до 160 км/час, па не се у рангот на брзи. Оваа брзина може да ја достигнат и нашите вагони стари и по 30тина години, кои денес се возат и до 120 км/час. Реилџет кој не е класичен брз воз, дига по 160-170 км/час а со цени е сличен на обичните возови. Ова е само уште една од приказните пропаганда/перење мозок на нашата страна, поврзана заедно со унгарскиот диктатор и со новиот диктатор у зародиш, Вучиќ. Овде само ќе се зголеми брзината на пругата, ќе купиме сите ефтини кинески возови и вагони и ќе глумиме среќни весели. Не, брз воз е да зееме Пендолино, Дезиро, Алстом и сл. А до тогаш, барем мене, нема да ме залажуваат дека планираат брзи возови од Солун до Будимпешта...
23ka.wordpress.com
Back to Top
kultuzin View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 07-Nov-2010
Online Status: Offline
Posts: 3811
  Quote kultuzin Quote  Post ReplyReply #30 Posted: 19-Dec-2014 at 17:39
Ако навистина максималната брзина а не просечната на тие пруги е 160 км на час тогаш ние буквално нема да мора да правиме ништо освен можеби корекција на некој делови. Јас колку што знам моменталната ревитализација на пругата и онака ќе овозможи брзина до 160 км на час. Проблемот лежи во Србија и мислам дека кај нив треба да се направат поголеми зафати. Што се однесува до нас можеби тоа ќе ни биде шанса да направиме пруга Куманово, Свети Николе, Штип према Гевгелија. Иако тука не сум сигурен каде точно би било погодно да се гради пруга. Не го познавам теренот но мислам дека добра опција би било Радовиш преку Конче и да излегува на Удово. Секако би било супер да се прати и крак до Струмица.
Back to Top
beTon View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 25-Jun-2008
Online Status: Offline
Posts: 3516
  Quote beTon Quote  Post ReplyReply #31 Posted: 24-Jan-2015 at 11:22

без 300ка ништо не праиме, кога ги договарав кинезиве со француски превод - оквирно тоа беше цифрата, сега може да бараме и 500ка

кој бара и ќе добие, но само ако за барањето има и компромис и волја од сите засегнати, логиката вели дека киезите имаат ем идеја ем потреба зошто би фиансирале ваква сензација

колку смешно ми изгледа што скромен сум бил во проекциите, та ако тогаш анализата се потпирала на брза пруга негледам сега зошто утопистички не би се потпрела и на супер-брза, понекогаш сонот стаува јаве само кого истиот ќе почнеме искрено да го посакуваме јасно доколку има плодна почва за тоа

Originally posted by beTon

не дека утре ова ќе се случи туку вреди да се анализира... а што доби МКД што пругата од К10 оди по оваа траса?! можеби размислувале за пејсажниот момент на вардар.

што е до користењето на возот како превоз, нека закачат едно 5-6 TGVа па ќе правиме после муабет кој се и колку се ќе се користи овој транспорт!

Back to Top
phenomenon View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 26-Oct-2010
Location: Kumanovo
Online Status: Offline
Posts: 2345
  Quote phenomenon Quote  Post ReplyReply #32 Posted: 24-Jan-2015 at 11:48
Originally posted by beTon


...што е до користењето на возот како превоз, нека закачат едно 5-6 TGVа па ќе правиме после муабет кој се и колку се ќе се користи овој транспорт!


Ќе закачат шипинки! Знаеш ли каква пруга треба за TGV? Еве ваква:






A eве како изгледаат македонските пруги:





Edited by phenomenon - 24-Jan-2015 at 11:49
開始されていないだけの戦いが失われ、
Back to Top
phenomenon View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 26-Oct-2010
Location: Kumanovo
Online Status: Offline
Posts: 2345
  Quote phenomenon Quote  Post ReplyReply #33 Posted: 24-Jan-2015 at 12:10
Што мислиш, @beTon, ако на времето имало железничка врска до Сопотница и до Бељаковце а сега нема, ако во 1983 до Кичево имало 8 воза, а сега има 2; ако во 1983 до Косово Поле имало 4 воза, а сега има 1; ако во 1983 до Куманово имало 12 воза, а сега има 6, со ваквата регресија колку воза ќе идат во 2030?

За Кочани 0, за Кичево 1, за Битола 2, за Куманово 3, за Велес 5?
開始されていないだけの戦いが失われ、
Back to Top
MIKI1 View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 14-Jan-2011
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 284
  Quote MIKI1 Quote  Post ReplyReply #34 Posted: 24-Jan-2015 at 20:05
Гледам дека дискусијава станува прилично енергична...

Прашање од мене: кому му треба воз кој „лета„ со 300км на саат низ Македонија? Crazy

Мене лично не ми треба, оти за мене возењето со воз е настан, не е механички скок од точка А до точка Б, чија цел е да се стигне „што побрзо„. Плус, контурно, Македонија е смешно мала територија за такви возови, а ако некому му е битна брзината на транспортот, нека си развива авионски сообраќај, каде брзините се навистина високи.

Колку разбирам, на „жутите„ им треба пруга од Грција кон средна Европа, за да можат да го транспортираат своето неквалитетно индустриско ѓубре со теретни возови, а не ми е познато дека на „теретните„ им требаат пруги со толку високи брзини.


Edited by MIKI1 - 24-Jan-2015 at 20:06
Back to Top
martind View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 29-Jun-2011
Online Status: Offline
Posts: 332
  Quote martind Quote  Post ReplyReply #35 Posted: 24-Jan-2015 at 20:16
Originally posted by MIKI1



Гледам дека дискусијава станува прилично енергична...Прашање од мене: кому му треба воз кој „лета„ со 300км на саат низ Македонија? CrazyМене лично не ми треба, оти за мене возењето со воз е настан, не е механички скок од точка А до точка Б, чија цел е да се стигне „што побрзо„. Плус, контурно, Македонија е смешно мала територија за такви возови, а ако некому му е битна брзината на транспортот, нека си развива авионски сообраќај, каде брзините се навистина високи.Колку разбирам, на „жутите„ им треба пруга од Грција кон средна Европа, за да можат да го транспортираат своето неквалитетно индустриско ѓубре со теретни возови, а не ми е познато дека на „теретните„ им требаат пруги со толку високи брзини.





Целосно не се согласувам со тебе. Според тоа што ти го пишуваш не треба да имаме и воопшто гранични премини со Грција, не треба да има железнички конекции со Грција просто треба да се изолираме.

Брзата Железница е од особено значење за Македонија. Преку оваа железница ќе се зголемат интеракциите на македонските бизниси со земјите од регионот, а особено со Солунското пристаниште кое е од особена важност за Македонската економија. Со брзата железница ќе се зголеми и транзитот низ Македонија, а ќе внесе и конкуренција во меѓународниот превоз на патници.
Back to Top
zabegan View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Jul-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 7068
  Quote zabegan Quote  Post ReplyReply #36 Posted: 24-Jan-2015 at 20:34
не е секој како мики и не сака да патува 5 саати на релација од 100 километри...

НО... брза железница е чист политичко-чаршиски муабет... на нас тоа што ни треба е реконструкција на пругите и „исправување“ на делници каде што е возможно, потоа нови гарнитури... и што е најважно, линии кои не застануваат во секое село со 10 жители (ако збориме за превоз на патници)
за превоз на стока и тоа како е битно линијата да е што е можно побрз, можеби не со 300 километри на час, ама со солидна брзина која може да запази рокови и договори
Architects create dreams...politicians create nightmares
Back to Top
MIKI1 View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 14-Jan-2011
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 284
  Quote MIKI1 Quote  Post ReplyReply #37 Posted: 24-Jan-2015 at 22:02
martind,

секако дека не мораш да се согласиш со мене, но ниту јас со тебе. Никаде не напишав дека не треба да имаме железница, ниту дека истата не треба да биде поврзана со нашите соседни држави.

Од ова кое ги пишуваш, а кое е само обично теоретизирање, кое може да засегне само мал дел од населението на кое, од не знам која причина им треба „летечки„ воз. Бизнис „класата„ од нашето население веќе има начини на брз транспорт: со авиони. Транспортот од солунското пристаниште веќе постои.

Ми се чини дека таа брза железница ќе им биде корисна само на оние кои се повеќе од доволно богати, а кои уште денес можат да си допуштат лукзуз за користење брзи транспортни средства.

zabegan,

денес постојат брзи патнички возови со брзини до 300км/ч и „јаче„ и тоа е веќе познато. Која е брзината од транспортните возови? 160км/ч? Кој е тој брз теретен воз кој може да „шиба„ со висока брзина а да влече пар илјади тони терет?

****

Територијата од Македонија не е можно да се „стречува„ и наголемува до бесконечност, за да може крупниот капитал да си прави брзи пруги низ вака мала територија, која и онака е веќе „исшарана„ со разно-разни сообраќајни коридори, од кои наскоро не ќе имаме ниту простор за живеење ниту плодни ниви за прехрана на населението, а не да размишљаме за високобрзниски пруги, кои можат да си ги допуштат само големите и јаките.



Edited by MIKI1 - 24-Jan-2015 at 22:03
Back to Top
beTon View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 25-Jun-2008
Online Status: Offline
Posts: 3516
  Quote beTon Quote  Post ReplyReply #38 Posted: 25-Jan-2015 at 01:18

aman be MIKI1 zar ima zijan ako sonuvame za balkaski kurshumlii, da nerecham posakuvame, realno na Kina i treba pole kade i da se dokazuva em da se troshi a toa dolgorochno i geostrateshki tuka na balkanov e idealno apropo evropa

bitno kje imame nova pruga po k10a dali starata kje bide kargo ili lokalna, novata brza ili super brza toa i ne e tolku bitno, kvakata e vo toa shto balkanov kje stane so novava brza pruga edno malo selo vo koe i kje pochnat da posakuvaat lugje da zivejat a biznisite da funkcioniraat

opushteno - javeto veke ne navjasa
Back to Top
martind View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 29-Jun-2011
Online Status: Offline
Posts: 332
  Quote martind Quote  Post ReplyReply #39 Posted: 25-Jan-2015 at 01:27
Originally posted by MIKI1


martind,секако дека не мораш да се согласиш со мене, но ниту јас со тебе. Никаде не напишав дека не треба да имаме железница, ниту дека истата не треба да биде поврзана со нашите соседни држави.Од ова кое ги пишуваш, а кое е само обично теоретизирање, кое може да засегне само мал дел од населението на кое, од не знам која причина им треба „летечки„ воз. Бизнис „класата„ од нашето население веќе има начини на брз транспорт: со авиони. Транспортот од солунското пристаниште веќе постои. Ми се чини дека таа брза железница ќе им биде корисна само на оние кои се повеќе од доволно богати, а кои уште денес можат да си допуштат лукзуз за користење брзи транспортни средства.



А дали има авио линии со Белград и Солун? а и да воведат што во случај аеродромот во Скопје поради X причини да биде затворен подолго време? дали тогаш би имале алтернатива за брз транспорт!?
И да транспортот од солунското пристаниште постои, но не е исто нешто од Солун да стигне за 4 и за 1 време. Времето е пари...
Back to Top
zabegan View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Jul-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 7068
  Quote zabegan Quote  Post ReplyReply #40 Posted: 25-Jan-2015 at 02:25
Originally posted by MIKI1

martind,

секако дека не мораш да се согласиш со мене, но ниту јас со тебе. Никаде не напишав дека не треба да имаме железница, ниту дека истата не треба да биде поврзана со нашите соседни држави.

Од ова кое ги пишуваш, а кое е само обично теоретизирање, кое може да засегне само мал дел од населението на кое, од не знам која причина им треба „летечки„ воз. Бизнис „класата„ од нашето население веќе има начини на брз транспорт: со авиони. Транспортот од солунското пристаниште веќе постои.

Ми се чини дека таа брза железница ќе им биде корисна само на оние кои се повеќе од доволно богати, а кои уште денес можат да си допуштат лукзуз за користење брзи транспортни средства.

zabegan,

денес постојат брзи патнички возови со брзини до 300км/ч и „јаче„ и тоа е веќе познато. Која е брзината од транспортните возови? 160км/ч? Кој е тој брз теретен воз кој може да „шиба„ со висока брзина а да влече пар илјади тони терет?

****

Територијата од Македонија не е можно да се „стречува„ и наголемува до бесконечност, за да може крупниот капитал да си прави брзи пруги низ вака мала територија, која и онака е веќе „исшарана„ со разно-разни сообраќајни коридори, од кои наскоро не ќе имаме ниту простор за живеење ниту плодни ниви за прехрана на населението, а не да размишљаме за високобрзниски пруги, кои можат да си ги допуштат само големите и јаките.

не знам од кај ја вадиш логикава... дали си бизнисмен или не, не е важно, секое патување кое не се одвива поради рекреативни причини, крајна цел е да се одвива што е можно побрзо (ова ти го кажува човек што ужива во патување, и тоа во самото патување)... во најголем дел од времето, луѓето патуваат механички, од точка А до точка Б, како што кажа и самиот
јас ако треба да престојувам два дена во Кочани да речеме, не намеравам 10 саати од тие два дена да ми поминат во патување, затоа што е губење на драгоцено време, па макар и пејсажите од патувањето да ми се најголема дрога

второ: има само две-три места во земјава каде што воз може да развие 100 километри на час... не е прашање колку е брз теретниот воз, туку колку има можност да се движи со својата максимална брзина, затоа што целта на секој транспорт на стоки е да се одвие за што е можно пократко, поевтино и побезбедно

пруги од над 300 км/ч се ловечки приказни за нас, не дека е неизводливо и скапо, туку дека не е потребно, за што си во право... може и тука не се разбираме, затоа што јас ти зборам за значително забрзување на железницата кај нас, а не за TGV или Shinkansen

П.С. ова со прехранувањето на населениево, звучи како цитат од книга на која во прва страна има портрет од Тито *just sayin'*
ако беше целава работа за обработлива површина и аграр, тогаш ќе дискутиравме за се, освен за железници...


Edited by zabegan - 25-Jan-2015 at 02:27
Architects create dreams...politicians create nightmares
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1234>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.141 seconds.

Copyright ©2007 - 2018  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.