build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Инфраструктура > Железници
  Active Topics Active Topics RSS Feed: Брза железница Будимпешта-Белград-Скопје-Солун
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Брза железница Будимпешта-Белград-Скопје-Солун

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <12345>
Author
Message
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #41 Posted: 25-Jan-2015 at 10:35
Ние прво треба да средиме неколку важни работи, пред воопшто да почне да се размислува за градење. Прво, локомотивите треба да возат од Суботица, а ако е можно и од Будимпешта, директно до Солун, без нивно менување на граница. Второ, царинската процедура за сите држави треба да се одвива на едно место, по можност во Солун уште пред тргнување на возот. Кога ќе се реши, можеме да размислуваме за пруга од 160 км/ч. И тоа нема да биде брза пруга, бидејќи со 300 км/ч не знам каде би застанувале во земјава тие возови. Од друга страна, нема доволно патници меѓу Солун и Скопје...

Edited by BOJAN - 25-Jan-2015 at 10:36
Back to Top
nenad View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 19-Dec-2009
Online Status: Offline
Posts: 722
  Quote nenad Quote  Post ReplyReply #42 Posted: 25-Jan-2015 at 12:48
Колку што знам договорена е брза пруга Белград-Будимпешта, за на југ уште ништо не се знае. А и та нема да вози 300 на сат, туку околу 160-180км/ч. А треба да се знае дека за теретни возови не е еономски оптимало да одат со големи брзини. Малку ќе добие макеоднија од оваа пруга, но и тоа е повеќе од ништо. Ќе има веројатно некој динар за транзит.
Back to Top
MIKI1 View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 14-Jan-2011
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 311
  Quote MIKI1 Quote  Post ReplyReply #43 Posted: 25-Jan-2015 at 19:45
nenad,

тука е целата „квака„: медиумски беше лансирана инфорамцијата дека „жутите„ сакаат да градат брза (?) пруга од Солун кон север (кон Будуимпешта) па ако е таа пруга навистина брза, тоа значи дека треба да допушта брзини поголеми од 160км/ч. Проблемот се јави кога одредени членови на форумов ја разбраа таа брза пруга како прига за брзи патнички возови и на тоа измрдување се разви дискусија...

Проблемот е: ако е таа пруга толку „брза„, значи дека ќе биде наменета пред се‘ за патнички возови. Што ќе им се брзи патнички возови на „жутите„, ако навистина сакаат брза пруга од Солун кон Будимпешта? Ќе извезуваат и превезуваат кинези од Солун кон средна Европа?

Ако на „жутите„ им треба пруга за да го транспортираат своето индустриско ѓубре од Солун кон север, тогаш за кој тип теретни возови ќе биде наменета таа брза пруга? За некој теретен „МАГЛЕВ„?...Кои се тие брзи теретни возови?



Edited by MIKI1 - 25-Jan-2015 at 19:46
Back to Top
martind View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 29-Jun-2011
Online Status: Offline
Posts: 332
  Quote martind Quote  Post ReplyReply #44 Posted: 25-Jan-2015 at 20:11
се откажувам
Back to Top
beTon View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 25-Jun-2008
Online Status: Offline
Posts: 3887
  Quote beTon Quote  Post ReplyReply #45 Posted: 27-Jan-2015 at 02:05

aman te be kako vo tajvan da ste rastele, kakvi sekptici sonuvajte be malku dosta sade samo realizam neli gledate deka siriza pobedi u grcija
Back to Top
MIKI1 View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 14-Jan-2011
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 311
  Quote MIKI1 Quote  Post ReplyReply #46 Posted: 27-Jan-2015 at 08:31
Тајванците уопште не сонуваат: иако се остров, веќе имаат брзи возови, така да „сањарењето„ само нам ни останува, иако не е корисно...


Edited by MIKI1 - 27-Jan-2015 at 08:33
Back to Top
kengur View Drop Down
Newbiе
Newbiе


Joined: 16-Jan-2015
Online Status: Offline
Posts: 0
  Quote kengur Quote  Post ReplyReply #47 Posted: 29-Jan-2015 at 01:59
Ако зборите за брза пруга во најоптималини услови на Мак нема потреба побрза пруга до мах 160КМ на сат. И да се изградат најмодерни автопати бзината ке биде ограничена на 120КМ. Со тоа тој вид на транспорт станува најекономичен и најбрз а како што спомнавте теретните возови не се движат со поголеми брзини од 160км. Авионскиот патнички собркај нема да биди конкурентен на помали дистанци до 500км и економски и временски.
Владава прави голема грешка со автопатот Охрид - Скопје тие пари требаа да се вложат во пруга исто другиот автопат Штип- Скопје.
Замисли Охрид - Скопје,Струмица - Скопје Битола - Скопје плус два интреннационални коридори со ехпресен воз за еден сат- студенти бизнисмени дури и вработени можат да патуваат дневно и сите стоки превоз на железница.
Која заштеда во пари за увезени деривати автоматски го пораваш билансот а истите пари пренасочени да ја исплаќаат инвестицијата а користиш почиста Ел енергија.


Edited by kengur - 29-Jan-2015 at 02:05
Back to Top
beTon View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 25-Jun-2008
Online Status: Offline
Posts: 3887
  Quote beTon Quote  Post ReplyReply #48 Posted: 29-Jan-2015 at 02:25

ако се прашувавме ние ни постојната немаше да ја оправаме а не па нова траса да пуштиме, а дали на кинезите им треба само карго транспорт тоа е друга рбота, тие и сега со нешто моденизација на постојниве пруги кај нас и во Србија брзината можат а ја кренат на 160 а тоа да биде со далеку помали зафати него нов колосек, мене како ми мириса каргото ќеси тера по стариот, а новава пруга би им била претежно за патнички композиции

инаку она што го посочуваш за инвестирање во железница наспроти автопат тоа е точно ако се земе долгорочно дека горивото расте а нашиот стандард особено не се оправа, претпоставувам со добро железничко поврзување и грото карго транспорт да се префрли од друм кон брод, сепак на крај повторно ќе ни треба патна инфраструктура, просто тоа ни се превемени обврски за меѓународни коридори а кои би гитрасирале со европски пари

мене ме интересира дали нашив ќеуспејат да ја врзат ваквата нова пруга зааеродромот та од него да направат транспортен хаб, логично би било тука кај петровец да се вкрстува и кракот од К8 но идеално би било кога на ова би се врзала старата пруга по К10 со некое лрт кое би ги опслужувала скопјани до тирз-оите и аеродромот
Back to Top
kengur View Drop Down
Newbiе
Newbiе


Joined: 16-Jan-2015
Online Status: Offline
Posts: 0
  Quote kengur Quote  Post ReplyReply #49 Posted: 29-Jan-2015 at 06:43
Originally posted by beTon


ако се прашувавме ние ни постојната немаше да ја оправаме а не па нова траса да пуштиме, а дали на кинезите им треба само карго транспорт тоа е друга рбота, тие и сега со нешто моденизација на постојниве пруги кај нас и во Србија брзината можат а ја кренат на 160 а тоа да биде со далеку помали зафати него нов колосек, мене како ми мириса каргото ќеси тера по стариот, а новава пруга би им била претежно за патнички композиции

инаку она што го посочуваш за инвестирање во железница наспроти автопат тоа е точно ако се земе долгорочно дека горивото расте а нашиот стандард особено не се оправа, претпоставувам со добро железничко поврзување и грото карго транспорт да се префрли од друм кон брод, сепак на крај повторно ќе ни треба патна инфраструктура, просто тоа ни се превемени обврски за меѓународни коридори а кои би гитрасирале со европски пари

мене ме интересира дали нашив ќеуспејат да ја врзат ваквата нова пруга зааеродромот та од него да направат транспортен хаб, логично би било тука кај петровец да се вкрстува и кракот од К8 но идеално би било кога на ова би се врзала старата пруга по К10 со некое лрт кое би ги опслужувала скопјани до тирз-оите и аеродромот

Да убаво е да се има автопат но според природен еконимски распоред се гради тоа што е поекономски исплатливо. Гарантирам да се има таква железница протокот на коли ке се намали на пола А со тоа авотпатот и патарините ке станат уште понеисплатливи.
Замисли 3 билети за воз Охрид - Скопје да се поефтини него трошак за патувајне со автомобил или да 10 тонски товар со 10 тонски камион.
Товарно депо кај Скопје Тетово Кичево Охрид Товарен воз врви остава вагон и прикачува друг па после се истовара па камионче локално која придобивка има народот бизнисот и државата.

Edited by kengur - 29-Jan-2015 at 06:55
Back to Top
nenad View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 19-Dec-2009
Online Status: Offline
Posts: 722
  Quote nenad Quote  Post ReplyReply #50 Posted: 29-Jan-2015 at 10:37
Ципрас не го дава пристеништето во Пиреј на Кинезите. Ако тоа се случи, дали кинезите ќе инвестираат во оваа пруга?
Back to Top
beTon View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 25-Jun-2008
Online Status: Offline
Posts: 3887
  Quote beTon Quote  Post ReplyReply #51 Posted: 29-Jan-2015 at 15:47

кој го прашува Ципрас можеби ќе треба тој да ги праша нив [1] што би било кога би било

впрочем и вака како што е постојнава ситуација, на Кина и одговара да гради брза пруга, и не бидејки така би требало да заработи, туку бидејќи така се позиционира тука, и тоа за ефтини пари, додека и се може и додека ние и Србија сме неврзани целосно за еу а грците се у аут

можеби она што ние требаме да го направиме во овие околности е да ја искористиме кинеската заинтересираност за еден ваков проект и да им понудиме некоја соработка за кревање на колска и некое ЛРТ или Трам да извадиме со нивна помош - она лиценца од кончар, кредит и пруга од Кина, а и некое нивно маглев know-how би било пожелно да купиме бар ко абер за на МФ односно ЕТФ   
Back to Top
Superman View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 08-Jun-2010
Online Status: Offline
Posts: 154
  Quote Superman Quote  Post ReplyReply #52 Posted: 29-Jan-2015 at 22:22
„НЕ“ за приватизацијата во Грција – што значи ова за Македонија?

Новата влада ги сопре старите проекти. Грчката инфраструктура ќе остане на Грците, нема да се продаваат ни електростопанството, ни пристаништата, ни аеродромите, ни железниците, ни рафинериите – ова беа првите изјави дадени од министрите за развој и за енергетика откако влегоа во кабинетите. И премиерот Алексис Ципрас потврди дека нема да отстапи од ветувањата дадени во предизборната програма меѓу кои е и враќање на работа на административците кои биле неправедно отпуштени.

„Не дојдовме до овде, да ги преземеме институциите за да уживаме во моќта туку за радикално да ги промениме начините на владеење и управување со оваа земја“ изјави Алексис Ципрас, премиер на Грција.

И Македонија може да има последици од промените во Грција. Поради стопирањето на приватизацијата на Пиреја се проблематизира тргнувањето на балканскиот брз воз. Железничката инвестиција Кинезите ја планираа во пакет со купување на најголемото пристаниште за кое веќе имаат 35 годишна концесија. Кинескиот амбасадор веднаш побара прием кај грчкиот премиер, а порака стигна и од Пекинг.

„Имаме намера да побараме од грчката Влада да ги заштити правата и легитимните интереси на кинеските компании во Грција“ вели Сун Наинг, портпарол на Министерството за трговија на Кина.

Нема да се приватизира ни малцинскиот државен удел во Хеленик Петролеум кој е доминантен сопственик на ОКТА, а веројатно ќе пропаднат и плановите за продажба на фирмите - ќерки на Националната банка на Грција меѓу кои е и Стопанска Банка – Скопје.

На ваквите најави веднаш реагираше и атинската берза – индексите паднаа за 7%, а акциите на банките загубија дури 22% од вредноста.

Сепак, најголемиот предизвик за новата Влада допрва следува - преговорите со европската тројка кредитори, мерките за штедење наспроти владината платформа. Постојната кредитната линија за Грција истекува на крајот на февруари.

„Тие две работи можат да се покажат како некомпатибилни. Во моментот сметам дека шансите Грција да се откаже од еврото се 20 до 25 проценти, мислам дека тоа не е незамисливо, а пазарите засега го потценуваат можното влијание од ова“ вели Ник Бикрофт, Саксо банка.

Со или без евро Грција мора да го врати долгот. Унијата нема да попушти. Претседателот на Европската Комисија со директна порака до грчкиот премиер.

„Ние ги почитуваме резултатите од гласањето во Грција, но и Грција треба да ги почитува останатите, јавното мислење и останатиот дел на Европа“ изјави Жан Клод Јункер, претседател на Европската Комисија.

Токму бришењето на најголем дел од државниот долг кој изнесува 316 милијарди евра или 170% од БДП беше главниот адут со кој СИРИЗА однесе убедлива победа во Грција.

Никола Крстиќ

http://alfa.mk/News.aspx?id=88834#.VMqkl2jF9ic

Edited by Superman - 29-Jan-2015 at 22:24
The One Whose Name Cannot Be Spoken...
Back to Top
Navigator View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 02-May-2014
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 678
  Quote Navigator Quote  Post ReplyReply #53 Posted: 30-Jan-2015 at 13:40
Originally posted by beTon


можеби она што ние требаме да го направиме во овие околности е да ја искористиме кинеската заинтересираност за еден ваков проект и да им понудиме некоја соработка за кревање на колска и некое ЛРТ или Трам да извадиме со нивна помош - она лиценца од кончар, кредит и пруга од Кина, а и некое нивно маглев know-how би било пожелно да купиме бар ко абер за на МФ односно ЕТФ   
Муабетот ти е на место. Иако Колска и новата железница немаат премногу допорни точки. Колска наскоро ќе добие нов газда, само што со оглед на моменталтниот интерес, не сум сигурен дека баш ќе бидат кинези.
Back to Top
beTon View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 25-Jun-2008
Online Status: Offline
Posts: 3887
  Quote beTon Quote  Post ReplyReply #54 Posted: 07-Mar-2015 at 22:12



битно седнавме на маса, така да веќе не е празен муабет, а што и да излезе само на арно нека е

http://www.build.mk/forum/forum_posts.asp?TID=3117&PID=188365#188365
Back to Top
beTon View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 25-Jun-2008
Online Status: Offline
Posts: 3887
  Quote beTon Quote  Post ReplyReply #55 Posted: 10-Mar-2015 at 22:05

кај нас ко и за гасовоот та и ск'14, она ќути си трај си, прво скокни сетне речи оп

Ministarstvo: Gradnja pruge počinje do kraja 2015

Ministarstvo građevinarstva, saobraćaja i infrastrukture saopštilo je danas da Srbija nastavlja rad na modernizaciji pruge Beograd-Budimpešta, bez kašnjenja i da će radovi početi do kraja ove godine.

Do juna će biti urađena studija izvodljivosti sa projektom, a početak radova očekuje se u poslednjem kvartalu 2015. godine, precizirano je u saopštenju. Ističe se da su već počele aktivnosti na modernizaciji pruge Beograd-Budimpešta, jer su iz ruskog kredita već obezbeđena sredstva za pojedine deonice. Krajem prošle godine vlade Kine, Srbije, Mađarske i Makedonije potpisale su sporazum o modernizaciji železničkog saobraćaja, sa nemerom da se prvo izgradi brza pruga od Beograda do Budimpešte, a potom od Beograda ka Makedoniji i dalje ka Grčkoj. Kina se uključila u taj projekat jer joj je interes da robu dopremljenu do Pireja transportuje železnicom do evropskih zemalja. Odluka nove grčke vlade da obustavi privatizaciju luke Pirej izazvala je polemike u srpskoj javnosti da li će se raditi na modernizacije pruge Beograd-Budimpešta. Prethodna vlada u Grčkoj planirala je prodaju 67 odsto udela u luci Pirej, za šta je bila zainteresovana kineska kompanija COSCO koja već ima 35-godišnju koncesiju za proširenje dva najveća kontejnerska terminala u toj grčkoj luci.

http://www.danas.rs/danasrs/iz_sata_u_sat/ministarstvo_gradnja_pruge_pocinje_do_kraja_2015.83.html

Back to Top
beTon View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 25-Jun-2008
Online Status: Offline
Posts: 3887
  Quote beTon Quote  Post ReplyReply #56 Posted: 13-Mar-2015 at 16:41

интересно размислување за економист, само заборава дека и по брза пруга може да се менаџираат спори товарни возови, со оглед дека истата треба да биде двотрачна т.е. со два колосека

Although described by the Serbian government as a high speed railway, the agreement envisages upgrading 184 route-km of existing line in Serbia and 166 route-km in Hungary to provide a double-track mixed traffic route suitable for a maximum speed of 200 km/h. [1]


...

Ekonomista Milan Kovačević ocenio je da pruga Beograd-Budimpešta nema direktne veze s lukom Pirej, jer brza pruga, prema njegovoj oceni, ne služi za teretni saobraćaj. "Niko pametan ne bi brzinom preko 200 kilometara gurao teret. Za teret je neophodna dobra organizacija i pouzdana isporuka, a ne brzina samog voza", rekao je on.

Kovačević je naveo da bi za Kinu bilo značajno da napravi jednu takvu brzu prugu u Evropi, na pravcu njihovih tokova robe, ali da se postavlja pitanje koliko je to isplativo za Srbiju.

"Bojim se da to nije isplativo, stalno se priča o nekim prijateljskim vezama, o nekom prestižu, povezuje se sa lukom u Grčkoj, a nema nikakve logike da voz iz pirejske luke ide 'klaj-klaj' do Đevđelije pa odatle do naše granice još sporije, pa kroz Srbiju još sporije... stvarno nije ubedljivo", ocenio je on.

Kako je istakao, brze pruge služe za prestiž neke zemlje, pokazatelj da je zemlja tehnološki napredna, a neophodne su i za masovni putnički saobraćaj.

"Ako ćemo mi uložiti više stotina miliona evra u tu prugu, postavlja se pitanje imamo li dovoljno putnika, koji će biti spremni da plate kartu čija će cena biti slična avionskoj karti", dodao je Kovačević.

On je ocenio da Kinezi imaju "viška novca", i da im je isplativije da umesto držanja novca u obveznicama američke banke, što donosi sve manju kamatu, "novac daju Srbiji koja će ga vratiti s kamatom, a Kinezi će tako povećati svoj bruto domaći proizvod".

"A mi šta radimo? 'Uvozimo' prugu, a nismo dobro videli ni da li nam se to isplati", rekao je Kovačević, i dodao da je neophodno pre realizacije projekta uraditi studiju opravdanosti.

On je napomenuo da Srbija više koristi barsku, nego neku grčku luku, i da je šteta što Srbija ne razvija rečnu luku, jer veliki rečni brodovi mogu dolaziti sve do Beograda, pa bi bilo pametno da Srbija u međudržavnim pregovorima forsira crnomorski i dunavski pristup Beogradu.

Nova Vlada Grčke je saopštila da namerava "zaustavljanje" nekoliko procesa privatizacije, među kojima i Luke Pirej, a Kovačević je ocenio da to treba uzeti sa rezervom jer tek ostaje da se vidi hoće li to moći i da se ostvari.

http://www.b92.net/biz/vesti/srbija.php?yyyy=2015&mm=01&dd=29&nav_id=952336


Back to Top
gjoko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 18-Jun-2011
Location: kicevo
Online Status: Offline
Posts: 6554
  Quote gjoko Quote  Post ReplyReply #57 Posted: 13-Mar-2015 at 18:33
И овде се коментираше дека теретните возови неможат да сообраќаат со толкава брзина.Но не е исто да се вози воз по сегашнава железница, и по потполно нова на која можаи да се вози 160 км/ч.Патничките ќе си возат со таа брзина,а товарните ќе чекаат `укрштај` и после ќе си возат на раат ама не со сегашните 30-40 км максимум или на местата каде е пругата оштетена со 10 км/ч/

ќе се вози со константна брзина од 70,80,па и 90 км/ч
Back to Top
beTon View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 25-Jun-2008
Online Status: Offline
Posts: 3887
  Quote beTon Quote  Post ReplyReply #58 Posted: 13-Mar-2015 at 23:13

она претпоставката за поскапи билети ме багира што би рекол панкс, која е логиката да бидат поскапи картите од постојните цени, прво државни претпријатија се посреди, а потем и доколку сакаме желеницата да биде озбилна транспортна алтернатива мора власта да се погрижи цените да бидат сразмерни за стандардот на граѓаните
Back to Top
kultuzin View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 07-Nov-2010
Online Status: Offline
Posts: 3811
  Quote kultuzin Quote  Post ReplyReply #59 Posted: 27-Apr-2015 at 21:32

Македонија потенцијален логистички центар за побрз железнички транспорт

Apr 27, 2015Јовица ПауноскиМакедонија0

Македонија потенцијален логистички центар за побрз железнички транспорт

Раководители на железнички компании од регионот и кинеската компанија КОСКО анализираат логистички решенија за ефикасни брзи транспортни патишта од пристаништето Пиреја преку железничките мрежи на територијата на Македонија до Централна Европа.

Според оценките од денешната средба во Скопје, што ја организираат МЖ Транспорт и КОСКО, со развој на транспортната мрежа и создавање железнички собирен пункт на стратешко место во Македонија, ќе се забрза транспортот на стока и ќе се зголеми конкурентноста на компаниите и економиите.

– Одамна ја имаме идентификувано и можноста Македонија да стане логистички центар на оваа рута по овој коридор. Целта на денешниот состанок со кинеската компанија во соработка со македонските железници и железниците во регионот е да се идентификува локација во Македонија која долгорочно би можела да претставува еден логистички центар, а понатаму тоа ќе биде основа и евентуално за формирање некаква посебна зона каде би можело да има и полесно производство, како и други услуги коишто се важни, изјави вицепремиерот за економски прашања Владимир Пешевски.

Поврзувањето на Македонија со регионот, оцени Пешевски, е она што ќе ги решава реалните проблеми и на странските и на домашните инвеститори, ќе ја зголемува нивната конкурентност и ќе создаде можност и за нови инвестиции и создавање нови работни места.

Шеесет проценти од увозот на стоки во Македонија пристигнува преку Океанскиот пат на свилата од пристаништата во Пиреја и Солун. Во Македонија железничкиот транспортен сообраќај во вкупниот транспорт учествува само со 10 проценти, што, според Пешевски, во голема мера се должи на застарената железничка инфраструктура.

Се работи, истакна, на подобрување на патната и на железничката инфраструктура. – Веќе имавме разговори за изградба на брза железница со кинеските власти, а паралелно македонската Влада поддржува околу 10-ина проекти, дел за изградба на нови железнички станици и обновување на постојната железничка инфраструктура, дел за изградба на нови железници и за набавка на возови и вогони, рече Пешевски.

На пристаништето во Пиреја, во кое КОСКО инвестираше 700 милиони евра, годишно впловуват 24.000 транспортни бородови, а според вицепремиерот, очигледно е дека подобрувањето на патната инфраструктура во Македонија ќе биде од обостран интерес.

Според директорот на МЖ Транспорт Никола Костов, Македонски железници првпат се промовираат како регионален лидер во железничкото поврзување, момент што треба да се искористи и Македонија да стане логистички центар имајќи ја стратешката позиција и европската позиција. Проектите што ги имаме во соработка со Владата треба да ги искористиме пред се од аспект на железничката инфраструктура, товарните вагони, новите патнички возови,… рече Костов, оценувајќи дека тоа ќе овозможи просперитет и оти за кратко време ќе се зголеми обемот на работа и во товарниоти во патничкиот сообраќај.

Јелисавета Георгиева, потпретседател на Стопанската комора на Македонија, истакна дека реализацијата на идејата за создавање железнички собирни пунктови во земјата и понудата на логистички решенија за ефикасни и брзи транспортни текови од и за Европа во целост се вклопуваат со барањата и потребите на бизнисот.

– Идејата и потребата за што подобро и поефикасно интегрално и инфраструктурно поврзување на економските центри од поширокото опкружување со балканските водени пристаништа, вклучувајќи го пристаништето во Пиреја за бизнис заедницата не е никаква новост, а особено сега потребата за излез на трети пазари на македонското стопанство преку користење на најблиска и најекономична транспортна поврзаност е се понагласено, рече Георгиева.

Основниот бенефит од реалзиацијата на тој процес, порача, би бил значително подобрување на конкурентноста на домашните производи на странските пазари.

Не треба да се заборават, потенцира, и бројните проблемите кои постојат од административно техничка природа, како што се неунифицираноста на правната легислатива, шареноликоста на прописи од сообраќајната и царинска сфера, разноликоста на патните такси и давачи, нетарифни бариери по разни основи. Тоа значително го оспорува транспортиниот циклус од почетната до крајната дестинација за која треба да работат сите заеднички од аспект да може да се намали влијанието на наведените прашања и проблеми, рече Георгиева.
http://tvorbis.com.mk/?p=4602

Ovoj proekt i GASOT da ni se sluci ke bide ogromen potencijal za tazvoj.
Back to Top
+Protagorist View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Nov-2012
Online Status: Offline
Posts: 3588
  Quote +Protagorist Quote  Post ReplyReply #60 Posted: 03-May-2016 at 04:05

кое чудо би се случило попрво ... а ако навистина во план е и' континентална траса, може за сигурно да се надеваме и на локална супер брза вожња, освен и кај нас ако не се најде некој еж да ја стопира идејата [1]

http://www.wallstreetdaily.com/2016/04/21/china-europe-silk-road-railway/

за да разбијам скепса ќе потенцирам дека кинезите се толку инвестициски нафатирани да во однос пр. на сад и европа се недостижно помалку задолжени, иако на краток рок побрзо од било кој имаат зацапано во долгови, но вакви проекти колку што се ултра брзи толку се и ултра исплатливи, јасно доколку товарните возови го имаат главниот збор


HaјсилнoтoOpужјe е вo caмитeHac cинaпoвo3pнo co НaдeжВepaЉубoв
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <12345>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.126 seconds.

Copyright ©2007 - 2024  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.