build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Инфраструктура > Патишта
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Експресен пат Штип - Кочани

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 56789 23>
Author
Message
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
The Wild Boy View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Jan-2020
Online Status: Offline
Posts: 491
  Quote The Wild Boy Quote  Post ReplyReply #121 Posted: 28-Jun-2020 at 23:42
И сега пуштање следен месец, или ќе се чека избори да завршат?
Да не ги спремаат црвените ленти и играорците?
Back to Top
<Fresno> View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 13-Jun-2010
Online Status: Offline
Posts: 1110
  Quote <Fresno> Quote  Post ReplyReply #122 Posted: 29-Jun-2020 at 15:43
Кој профил ќе биде тука? Како Велес-Штип или нешто друго?
Back to Top
MileX View Drop Down
Newbiе
Newbiе
Avatar

Joined: 13-Oct-2010
Location: Strumica
Online Status: Offline
Posts: 18
  Quote MileX Quote  Post ReplyReply #123 Posted: 29-Jun-2020 at 15:59
Велес-Штип со пошироки кривини и денивелирани раскрсници
[url=http://www.userbars.be][img]http://img689.imageshack.us/img689/
Back to Top
Marxentric View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 27-Apr-2020
Location: Paionia
Online Status: Offline
Posts: 334
  Quote Marxentric Quote  Post ReplyReply #124 Posted: 29-Jun-2020 at 17:54
И поголема брзина и пошироки ленти.
Back to Top
Џоле View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 23-Apr-2013
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 15036
  Quote Џоле Quote  Post ReplyReply #125 Posted: 29-Jun-2020 at 19:08
Видеово е од 12 јуни 2020 г.

За сè има вторпат
Back to Top
<Fresno> View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 13-Jun-2010
Online Status: Offline
Posts: 1110
  Quote <Fresno> Quote  Post ReplyReply #126 Posted: 30-Jun-2020 at 10:22
Originally posted by MileX

Велес-Штип со пошироки кривини и денивелирани раскрсници
Тоа е добро, а се надевам и Marxentric е во право.
Back to Top
The Wild Boy View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Jan-2020
Online Status: Offline
Posts: 491
  Quote The Wild Boy Quote  Post ReplyReply #127 Posted: 30-Jun-2020 at 15:43
Originally posted by <Fresno>

Originally posted by MileX

Велес-Штип со пошироки кривини и денивелирани раскрсници
Тоа е добро, а се надевам и Marxentric е во право.

Да, така ќе е и Штип - Радовиш, а и така е планиран експресниот пат Градско - Прилеп, и експресниот пат до Меџитлија.
Back to Top
Vasilij View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 09-Jun-2014
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 325
  Quote Vasilij Quote  Post ReplyReply #128 Posted: 30-Jun-2020 at 16:13
Во право сте. Можеби одговорот лежи и во тоа што Велес - Кадрифаково беше реконсктрукција на веројатно најлошата делница во цела земја во тоа време, а овие сите се нови траси.
За Штип - Кочани негде имав прочитано преходно дека максималната брзина ќе биде 90 или 100 километри на час по целата траса, освен кај клучки каде што ќе биде 60.
Велес - Кадрифаково е 80km/h max.

Back to Top
MKDSTRUGA View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 20-Jun-2018
Online Status: Offline
Posts: 456
  Quote MKDSTRUGA Quote  Post ReplyReply #129 Posted: 30-Jun-2020 at 21:11
Veles - Kadrifakovo mislam deka ima delnici koj se 100. Dvata expressni koj se gradat vo istocna makedonija ke imaat limit od 110 km/h. Avtopatite pri usoglasuvanje so EU treba da se 130 km/h. Kluckite na avtopatite ke bidat 100 a na expressnite 80 ili 90 km/h. Veles kadrifakovo nema klucki tuku klasicni raskrsnici i zatoa e ogranicen na 60 km/h. Veles - Kadrifakovo ne e expressen pat i istiot e proserin bidejki spori vozila koj se koristat za obrabotuvanje na zemjata i vo zemjodelite bea golema precka i bese navistina ne bezbedno nivnoto preteknuvanje. Sega toa e mnogu polesno, no voopsto ne ekpresen pat. Ekpresniot sto se gradi od gradsko do prilep vo ramnicarskiot del e ogranicen na 100 km/h dodeka vo delot na drenovska klisura i pletvar ke bide 80 km/h. Nekade imase skici od patista so ogranicuvanjata no nemozam da gi najdam.
Back to Top
Marxentric View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 27-Apr-2020
Location: Paionia
Online Status: Offline
Posts: 334
  Quote Marxentric Quote  Post ReplyReply #130 Posted: 30-Jun-2020 at 23:04
Неколку пати пишував и ќе се надоврзам на МКДСтруга. Велес - Кадрифаково е обичен магистрален двонасочен пат (дел од А3). Не е експресен, погледнете гугл мапс и видете какви раскрсници има, нема клучки, нема соодветни ширина, а има трактори на него.

Edited by Marxentric - 30-Jun-2020 at 23:05
Back to Top
The Wild Boy View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Jan-2020
Online Status: Offline
Posts: 491
  Quote The Wild Boy Quote  Post ReplyReply #131 Posted: 30-Jun-2020 at 23:40
Да тој не е експресен, и јас зборував за тоа каква утка испадна овој пат, за џабе се фрлија пари. Исто о со Градско - Прилеп.
Мило ми е што сега се градат соодветни експресни патишта, а не несоодветни како Велес - Кадрифаково. Велес - Кадрифаково треба да биде пример за тоа како не треба да се гради еден експресен пат.
Back to Top
skopskodete View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 17-Feb-2017
Online Status: Offline
Posts: 926
  Quote skopskodete Quote  Post ReplyReply #132 Posted: 01-Jul-2020 at 00:15
Велес-Кадрифаково ти е како автопатот Тетово-Гостивар. Импровизација која во иднина ќе чини дополнителни пари за да се среди.
Back to Top
гитардемон View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Feb-2008
Online Status: Offline
Posts: 5422
  Quote гитардемон Quote  Post ReplyReply #133 Posted: 01-Jul-2020 at 09:49
Originally posted by The Wild Boy

Да тој не е експресен, и јас зборував за тоа каква утка испадна овој пат, за џабе се фрлија пари. Исто о со Градско - Прилеп.
Мило ми е што сега се градат соодветни експресни патишта, а не несоодветни како Велес - Кадрифаково. Велес - Кадрифаково треба да биде пример за тоа како не треба да се гради еден експресен пат.


Градско-Прилеп не е толку лоша идеја. Евентуалниот автопат преку Бабуна ќе биде готов за 7-10 години, а експресниот би требало да биде готов за една. Сепак Тиквешијата ќе има добра врска со западна Македонија, Битола, Охрид и слично. Кавадарчани нема да мора да возат до Велес за да одат до Прилеп по брза врска. Не е толку непотребен како автопатот преку Св. Николе.
Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.
Back to Top
MKDSTRUGA View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 20-Jun-2018
Online Status: Offline
Posts: 456
  Quote MKDSTRUGA Quote  Post ReplyReply #134 Posted: 01-Jul-2020 at 10:23
Edinstvena greska na Veles kadrifakovo e sto bese predstaven kako expressen pat a ne kako rekonstrukcija i prosiruvanje na regionalniot pat koj bese vo uzasna sostojba. Sepak tamu mislam deka i nema potreba od povisok standard na pat i mislam deka e dovolno prosiruvanjeto za da moze bezbedno da se preteknat traktori i drugi spori zemjodelski masini. Slobodno moze da se kaze deka lazno e predstavuvan kako expresen pat bidejki nitu e nitu e zamislen da bide.

Za Gradsko Prilep imam custvo deka nema sigurno da e gotov vo naredni 3 godini. A avtopatov Veles Bitola ne se ni osuduvam da prognoziram so bi bilo. Toj bese vo programa na aktuelnata vlada 2016-2020 pa istiot ne e spomnat a imam custvo deka ista sudbina go ceka 2020-2024.

Avtopatoto Miladinovci, Stip voopsto ne e ne potreben i geogravski zaedno so ekspresnite patista odnosno kraci do kocani i strumica ja pokriva skoro polovina drzava. Iako naselenieto tamu opaga moe mislenje e deka za 5 godni istiot ke bide veke na granica na isplatlivost. Sepak ne treba da cekame da ima premnogu soobraga za da pocneme so gradba na avtopat a isamite brzi vrski do strumica i kocani ke doprinesat za zgolemuvanje na soobrakajot. Dopolnitelno sto za 5 godni ke ima mnogu poveke sleperi po patistata pa i ne taka gusto naseleni mesta ke imaat potreba od avtopatista. Patot si e vo red a politickite sogleduvanja, prepukavanja i kontraverzii okolu ovoj i drugi proekti se za na nekoj drug forum ili druga niska na istiov.
Back to Top
Marxentric View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 27-Apr-2020
Location: Paionia
Online Status: Offline
Posts: 334
  Quote Marxentric Quote  Post ReplyReply #135 Posted: 01-Jul-2020 at 15:34
Originally posted by The Wild Boy

Да тој не е експресен, и јас зборував за тоа каква утка испадна овој пат, за џабе се фрлија пари. Исто о со Градско - Прилеп.
Мило ми е што сега се градат соодветни експресни патишта, а не несоодветни како Велес - Кадрифаково. Велес - Кадрифаково треба да биде пример за тоа како не треба да се гради еден експресен пат.

Можеа патната мрежа многу подобро и поевтино да ја осмислат. Со парите потрошени за Штип-Миладиновци, Градско-Прилеп, Кадрифаково-Велес, мислам дека можеше да се направи автопат Штип-Велес-Прилеп-Битола и плус да се рехабилитираат регионалните патишта кадешто не би имало експресен или автопат. Некои од членовите дадоа проценка во претходните постови за чинење на одредени проекти, па ако имаат време нека направат една споредбена анализа за овие правци. Автопат Штип - Битола не само што ја поврзува Источна МК со Скопје (само 7-8 км повеќе за разлика од сега), но и Европа би го користела Е-75 за преку Прилеп, Битола да стигне до Јонско Море. Не само што би имале поголема автопатна мрежа, но и поефикасна. Згора на тоа, Свети Николе веќе доби рехабилитиран пат до Куманово, па еве и опција за оние од регионот што не сакаат да плаќат патарина, истото ќе можеше да се направи и кај Градско, наместо експресен, рехабилитиран и безбеден регионален пат.
Back to Top
deni86 View Drop Down
Groupie
Groupie


Joined: 07-Apr-2020
Online Status: Offline
Posts: 51
  Quote deni86 Quote  Post ReplyReply #136 Posted: 01-Jul-2020 at 18:44
И сега до кај се работите на првата делница од Три Чешми до Крупиште? Ако има некој информација. Како што слушнав клучката кај Крупиште сеуште не е завршена.
Најавите најпрво беа дека до крајот на мај ќе биде пуштен во употреба, потоа се одложи за до крајот на јуни, а сега гледаме дека сме сеуште далеку од возење по новата делница. Можеби грешам па ако има некој сигурна информација од терен нека пише
Back to Top
Vasilij View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 09-Jun-2014
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 325
  Quote Vasilij Quote  Post ReplyReply #137 Posted: 01-Jul-2020 at 19:14
Другар вчера ми кажа дека некој му кажал дека некои возачи веќе ,,на диво,, веќе ја возеле делницата. Од кај се вклучиле искрено не знам бидејќи логично е клучката кај Три Чешми да е блокирана. Од тоа што зборувале тие е дека се поставувале еластични огради и сигнализација. Асфалтирањето од претходно знам дека е завршено. И јас мислам дека можно е сеуште да има завршни работи на клучката кај Крупиште. Мое мислење е дека според овие информации за 10-12 дена би требало да биде пуштена делницата...
Back to Top
ammamm View Drop Down
Newbiе
Newbiе
Avatar

Joined: 29-May-2013
Online Status: Offline
Posts: 4
  Quote ammamm Quote  Post ReplyReply #138 Posted: 02-Jul-2020 at 09:29
Планирањето на патна инфраструктура треба да биде долгорочно и со редоследот на градење и со планот за финансирање.
Тој план/стратегија не смее да зависи од тоа кој е на власт и што ветил или кому што му се допаѓа.
За жал кај нас тоа не е случај, плановите се менуваат често во зависност од дневна политика, лични желби и од тоа каде може полесно да се земе провизија, затоа имаме целосен хаос во поврзаноста, скапи патишта каде што не се неопходни и очајни патишта на места каде има голема потреба.

Треба да се помириме дека кај нас е така и така ќе биде, тешко да се сменат работите во блиска иднина. Хаосот е направен уште од претходно и тешко дека ќе може да се среди, а нас сето тоа не чини пари (многу пари), време, нерви итн.

Инаку за Три Чешми-Крупиште, толку ли е тешко, веќе во крајна фаза да се даде процена кога ќе биде готов!?
Ако делува дека ќе биде завршен за еден месец, стави резерва уште 20тина дена и најави го крајот, па со малку среќа нека се заврши пред рокот, а вака испаѓа само лажење.

Ист случај е и со другите делници, еден рок да не може да се погоди точно ни од трета мајка!
Back to Top
deni86 View Drop Down
Groupie
Groupie


Joined: 07-Apr-2020
Online Status: Offline
Posts: 51
  Quote deni86 Quote  Post ReplyReply #139 Posted: 02-Jul-2020 at 10:30
Можеби ќе запнат да го стават во употреба до пред изборите со некои ограничувања на брзината и сл. Ситните работи ќе си се работат во меѓувреме. Без овој пат СДС ке останат без ниту еден завршен проект во мандатот. Ова им е најреална шанса колку толку да го сменат тоа
Back to Top
Vasilij View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 09-Jun-2014
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 325
  Quote Vasilij Quote  Post ReplyReply #140 Posted: 02-Jul-2020 at 11:14
Ма немој.. Миладиновци - Штип кој го заврши, Обиколница Кочани,  реконструкции Кочани - Делчево, Делчево - Пехчев, Берово - Клепало, Виница - Берово, Штип-Радовиш актуелниот пат, А1 сегменти реконструкција. Стража - Кичево, Пробиштип -  Крупуште.. За 2 години реконструираа повеќе од другите за 11 години. Пред фактите и боговите молчат. 
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 56789 23>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.113 seconds.

Copyright ©2007 - 2024  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.