build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Инфраструктура > Патишта
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Експресен пат Штип - Кочани

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 1516171819 23>
Author
Message
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
deni86 View Drop Down
Groupie
Groupie


Joined: 07-Apr-2020
Online Status: Offline
Posts: 51
  Quote deni86 Quote  Post ReplyReply #321 Posted: 04-Nov-2021 at 17:18
Се гледа дека има напредок особено во делот на асфалтирањето. Мислам дека еден мал дел помеѓу Тркање и Бања не е уште асфалтиран. Како што можев да видам главно се работи на потегот од Кочани до Тркање и се зависи дали е решен спорниот имот, и дали ќе треба да се поместува трасата. Ако има некој информација во тој дел нека пиша
Back to Top
FT View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 22-Jun-2010
Location: Kocani
Online Status: Offline
Posts: 566
  Quote FT Quote  Post ReplyReply #322 Posted: 04-Nov-2021 at 21:57
Originally posted by deni86

Се гледа дека има напредок особено во делот на асфалтирањето. Мислам дека еден мал дел помеѓу Тркање и Бања не е уште асфалтиран. Како што можев да видам главно се работи на потегот од Кочани до Тркање и се зависи дали е решен спорниот имот, и дали ќе треба да се поместува трасата. Ако има некој информација во тој дел нека пиша

Мислам дека ќе го продолжат надвозникот кај Тркање преку спорниот имот.

Инаку пред 3-4 недели автобусот од Кочани до Скопје фати преку овој пат(не знам зошто, имаше нешто полиција на стариот). Мене ми се спиеше многу и не гледав што како е, ама знам дека стасавме до Скопје преку овој пат.

Edited by FT - 04-Nov-2021 at 21:58
Back to Top
jjmacedonia View Drop Down
Newbie
Newbie
Avatar

Joined: 31-Aug-2020
Online Status: Offline
Posts: 31
  Quote jjmacedonia Quote  Post ReplyReply #323 Posted: 05-Nov-2021 at 23:50
Штрајк имаше од оризопроизводителите, затоа автобусот тргна од таму, но тоа не значи дека е пуштен патот туку дека некогаш е пуштен некогаш го блокират со истурен куп земја на средина

Edited by jjmacedonia - 05-Nov-2021 at 23:50
Back to Top
zorant View Drop Down
Groupie
Groupie


Joined: 26-Aug-2019
Online Status: Offline
Posts: 93
  Quote zorant Quote  Post ReplyReply #324 Posted: 06-Nov-2021 at 21:08
Originally posted by FT


Мислам дека ќе го продолжат надвозникот кај Тркање преку спорниот имот.


Како е изводливо ова? Не би требало така сепак да има градење и во имотот?
Back to Top
Théoden View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 31-May-2018
Location: Р. Македонија
Online Status: Offline
Posts: 532
  Quote Théoden Quote  Post ReplyReply #325 Posted: 06-Nov-2021 at 21:48
Според снимките од Сентинел, трасата изгледа како прекината на овие координати, што веројатно значи овде е спорниот имот:
 41°53'55.42"N
 22°22'5.30"E
Ова е подалеку од надвозникот кај Тркање, така ако не се изврши експропријацијата би значело нов надвозник од 50-на метри преку имотот.
Back to Top
Vasilij View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 09-Jun-2014
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 325
  Quote Vasilij Quote  Post ReplyReply #326 Posted: 02-Dec-2021 at 16:28
https://apps.sentinel-hub.com/eo-browser/?zoom=14&lat=41.87247&lng=22.23779&themeId=DEFAULT-THEME&visualizationUrl=https%3A%2F%2Fservices.sentinel-hub.com%2Fogc%2Fwms%2F42924c6c-257a-4d04-9b8e-36387513a99c&datasetId=S2L1C&fromTime=2021-12-02T00%3A00%3A00.000Z&toTime=2021-12-02T23%3A59%3A59.999Z&layerId=1_TRUE_COLOR

После 2-3 недели ведро време снимка на Сентиел хаб каде што според истата се гледа дека целата траса е асвалтирана со втор слој на асфалт (претходно беше посветол) и дека полека и клучките се приведуваат кон завршна фаза.
Некој поупатен со мислење, кога би можело да биде пуштен експресниот пат до Тркање ( за последните 2 километри знам дека има уште работа и заради клучката и заради спорниот имот), дали втора половина на Јануари е реален рок..
Back to Top
zorant View Drop Down
Groupie
Groupie


Joined: 26-Aug-2019
Online Status: Offline
Posts: 93
  Quote zorant Quote  Post ReplyReply #327 Posted: 03-Dec-2021 at 11:24
Нема да биде проблем да се пушти делот до Тркање, имајки предвид дека таму завршува со надвозник?

Инаку пред некој ден поминав тука, кај спорниот имот не ми се виде некаков напредок. На делот кај раскрсницата за накај с. Подлог ми изгледаше дека доста активно работат.
Back to Top
deni86 View Drop Down
Groupie
Groupie


Joined: 07-Apr-2020
Online Status: Offline
Posts: 51
  Quote deni86 Quote  Post ReplyReply #328 Posted: 08-Dec-2021 at 19:16
Според информациите средина на март, почеток на април би требало да биде готов. Се во зависност од временските услови
Back to Top
Vasilij View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 09-Jun-2014
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 325
  Quote Vasilij Quote  Post ReplyReply #329 Posted: 11-Dec-2021 at 17:08
Денес имав прилика за прв пат да го возам Крупиште - Кочани (поточно до 2км пред Тркање, до таму е со втор слој на асфалт) и има дел да се префрлиш на локалниот пат последните 2км до пресекот со стариот магистрален пат.
Моменталната состојба е следната: од почетокот па се до после Спанчево (слободна проценка 11 од 14те километри) целосно завршено асфалтирање, одводен систем и ивичнаци на деловите каде што треба да име. Почнато е да се ставаат еластичните браници, преостанува уште сигнализација, обележување и на едно место ако не се лажам доуредување на косините. Некако дали заради рабните банкини добив чувство како патот да е уште поширок и од делницата до Крупиште. Би рекол 90% од активностите се завршени.
Последните 1,5 км до пресекот со магистралниот пат (големиот надвожњак) тампонирао, но не и асфалтирано. После пресекот со магистралниот пат (после Тркање) последните 2 км се работи на проширувањето (истото е и завршено кај клучката кај Кочани. Кај спорниот имот не е мрднато, мислам дека ќе има големи проблеми.
По мене во многу нешта зависи и од временските прилики, ако послужи времето до Тркање би можело се да биде готово до крај на Јануари, доколку не послужат временските прилики, Март е реално сценарио.
Back to Top
Marxentric View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 27-Apr-2020
Location: Paionia
Online Status: Offline
Posts: 334
  Quote Marxentric Quote  Post ReplyReply #330 Posted: 11-Dec-2021 at 21:23
Originally posted by Vasilij

Денес имав прилика за прв пат да го возам Крупиште - Кочани (поточно до 2км пред Тркање, до таму е со втор слој на асфалт) и има дел да се префрлиш на локалниот пат последните 2км до пресекот со стариот магистрален пат.
Моменталната состојба е следната: од почетокот па се до после Спанчево (слободна проценка 11 од 14те километри) целосно завршено асфалтирање, одводен систем и ивичнаци на деловите каде што треба да име. Почнато е да се ставаат еластичните браници, преостанува уште сигнализација, обележување и на едно место ако не се лажам доуредување на косините. Некако дали заради рабните банкини добив чувство како патот да е уште поширок и од делницата до Крупиште. Би рекол 90% од активностите се завршени.
Последните 1,5 км до пресекот со магистралниот пат (големиот надвожњак) тампонирао, но не и асфалтирано. После пресекот со магистралниот пат (после Тркање) последните 2 км се работи на проширувањето (истото е и завршено кај клучката кај Кочани. Кај спорниот имот не е мрднато, мислам дека ќе има големи проблеми.
По мене во многу нешта зависи и од временските прилики, ако послужи времето до Тркање би можело се да биде готово до крај на Јануари, доколку не послужат временските прилики, Март е реално сценарио.

Во врска со ширината, убеден сум дека има разлика и на другиот експресен пат. Делниците од Бучим до Радовиш и особено од Штип Југ до Штип Запад имаат далеку потесни помошни ленти. Не знам дали тоа се должи на фактот што се направија и дополнителни локални патишта, но тоа е уште една поткрепа на моето тврдење дека ваква конфигурација 1+1 со помошни ленти е доста небезбедна за наш менталитет. Прецртување при што би се добиле 3 возни ленти е најидеална комбинација за овие патишта.
Back to Top
user8642 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 18-May-2020
Online Status: Offline
Posts: 2017
  Quote user8642 Quote  Post ReplyReply #331 Posted: 12-Dec-2021 at 12:07
Originally posted by Marxentric

... ваква конфигурација 1+1 со помошни ленти е доста небезбедна за наш менталитет. Прецртување при што би се добиле 3 возни ленти е најидеална комбинација за овие патишта.
Овакви 2+1 југословенски измишљотини ги изгенерираа сите црни точки на екс-ју патиштата. Тотално непотребно, небезбедно. 1+1 е сосема нормално решение, нема три колони сообраќај туку само две. Кај 2+1 има една многу лоша работа дека тој што вози по правецот со една лента треба да претекнува по брза лента на спротивниот правец. Да, има по свет 2+1, ама исклучиво со преградна бариера како на автопат.

Edited by user8642 - 12-Dec-2021 at 12:10
Back to Top
skopskodete View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 17-Feb-2017
Online Status: Offline
Posts: 926
  Quote skopskodete Quote  Post ReplyReply #332 Posted: 12-Dec-2021 at 12:56
Originally posted by user8642

Originally posted by Marxentric

... ваква конфигурација 1+1 со помошни ленти е доста небезбедна за наш менталитет. Прецртување при што би се добиле 3 возни ленти е најидеална комбинација за овие патишта.
Овакви 2+1 југословенски измишљотини ги изгенерираа сите црни точки на екс-ју патиштата. Тотално непотребно, небезбедно. 1+1 е сосема нормално решение, нема три колони сообраќај туку само две. Кај 2+1 има една многу лоша работа дека тој што вози по правецот со една лента треба да претекнува по брза лента на спротивниот правец. Да, има по свет 2+1, ама исклучиво со преградна бариера како на автопат.

Back to Top
user8642 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 18-May-2020
Online Status: Offline
Posts: 2017
  Quote user8642 Quote  Post ReplyReply #333 Posted: 15-Dec-2021 at 19:46
Жителите на Соколарци бараат да се ублажат угорнините на надвозникот преку експресниот пат Штип – Кочани
December 15, 2021




Жителите на кочанското село Соколарци, како и другите кои ја користат локалната сообраќајна врска кон Чешиново и општинскиот центар во Облешево, реагираат за изведбата на новиот надвозник преку експресниот пат Штип – Кочани. Сметаат дека искачувањето и спуштањето од надвозникот е премногу стрмно и небезбедно за учесниците во сообраќајот, а нема ниту соодветна патна сигнализација, поради што очекуваат инвеститорот и изведувачот да ја поправат состојбата. -Надвозникот наликува на ски-скокалница и воопшто нема да биде сообраќајно безбеден, особено во зимскиот период, ќе биде отежнато поминувањето на возилата. Пред неколку дена автомобил излета од коловозот и заврши во оризовите ниви. Бараме од Јавното претпријатие за државни патишта да интервенира, односно да се прошири коловозот и да се намали косината. Претходно реагиравме и кај надзорниот орган за изградба на експресниот пат, добивме ветување дека нешто ќе се направи, но досега ништо не е преземено, истакна Илчо Златанов, претседател на МЗ Соколарци. Од Јавното претпријатие за државни патишта информираа дека веќе изградениот надвозник обезбедува врска вон ниво, над експресниот пат А3 Крупиште-Кочани, а двете пристапни рампи се изведени според проектот што е прифатен, ревидиран, бил на јавна расправа и ги поминал сите потребни процедури. -И едната и другата рампа имаат надолжен наклон од 10 отсто, со што технички го задоволуваат условот за максимален дозволен наклон. Ублажувањето кон Соколарци е ограничено поради теренски услови, односно има мост преку локална рекичка што оневозможува продолжување на рампата. Дополнително насипување е оневозможено и поради постојните канали за наводнување и одводнување, лоцирани на метар до метар и половина од двете страни на постојниот селски пат. Евентуалното насипување ќе заврши со нивно затрупување, се истакнува во писменото известување од Јавното претпријатие за државни патишта. Жителите на Соколарци остануваат на барањето да се намалат угорнините кон надвозникот, за што од надлежните биле известени дека може да се направи насип од осумдесетина сантиметри, со што би се подобрила сегашната состојба.
Опсервер: Жителите на Соколарци бараат да се ублажат угорнините на надвозникот преку експресниот пат Штип – Кочани | opserver.mk

https://opserver.mk/makedonija/opstini/zhitelite-na-sokolarci-baraat-da-se-ublazhat-ugorninite-na-nadvoznikot-preku-ekspresniot-pat-shtip-kochani/
Back to Top
deni86 View Drop Down
Groupie
Groupie


Joined: 07-Apr-2020
Online Status: Offline
Posts: 51
  Quote deni86 Quote  Post ReplyReply #334 Posted: 16-Jan-2022 at 21:54
Каква е ситуацијата на терен? Се работи интензивно, не се работи? Некаде прочитав дека пуштањето на делницата ќе биде во 2022 но без конкретен период. Не е исто март и декември на пример. Се гледа дека е во завршна фаза но кај нас ништо не би ме изненадило и да го влечат до втората половина на 2022
Back to Top
Vasilij View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 09-Jun-2014
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 325
  Quote Vasilij Quote  Post ReplyReply #335 Posted: 17-Jan-2022 at 12:18
Трипати го возев, двапати во правец према Кочани и еднаш во обратен правец према Крупиште. Мислам дека вкупно е 14км па состојбата е следна: во првите ~10км 95% завршено, се поставуваа еластични огради ии завршни работи на косините, има завршен слој на асвалт (освен кај еден мост, околу 50метри, само прв слој на асвалт). Следните 2км после Бања до Тркање (кај пресекот со магистралниот пат) се асфалтираше пред 10тина дена, а последните 1.5км до 2, кај Кочани (кај што трасата се поклопува) со магистралниот, се работеше на проширување, еден дел е веќе асфалтиран, околи 500 метри се тампонираше од двете страни, на едно место беше ископана дупка и проблемот со куќата останува.
Да резимирам, лично мислење, до пресекот со магистралниот пат кај Тркање (12 од 14те киломтери) без проблем до 1 март може се да биде завшрено (има ефективна работа за 2-3 недели максимум), последните 2км има работа, ама таму секако си има сообраќај и сега.
Инаку, скратува добри 10тина минути, се избегнуваат Крупиште и Облешево, се избегнуваат колоните, асфалтот делува квалитетно, кривините минимални и благи...
Back to Top
zorant View Drop Down
Groupie
Groupie


Joined: 26-Aug-2019
Online Status: Offline
Posts: 93
  Quote zorant Quote  Post ReplyReply #336 Posted: 02-Feb-2022 at 16:38
Ima tuka nekoj info kako ide, dali ima napredok? posebno okolu sporniot imot shto go spomnuvavme pogore?


Edited by zorant - 02-Feb-2022 at 16:39
Back to Top
The Wild Boy View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Jan-2020
Online Status: Offline
Posts: 491
  Quote The Wild Boy Quote  Post ReplyReply #337 Posted: 02-Feb-2022 at 19:53
Видете на sentinel hub
Back to Top
Vasilij View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 09-Jun-2014
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 325
  Quote Vasilij Quote  Post ReplyReply #338 Posted: 02-Feb-2022 at 20:49
На денешната снимка не се гледа заради облаците, ама на снимката пред 2 дена се гледа дека целата траса е асфалтирана. Бидејќи немам дополнителни информации од терен, последните ги споделив пред 2-3 недели кога ја возев делницата.
Искрено, очекувам како што прават увид во градежни активности на делниците кои се градат или реконструираат овој период министерот и директорот на јпдп да отидат и да кажат кога ќе биде завршено. Мое мислење е дека со оглед на тоа што го видов (до Тркање >95% од активностите се завршени) во април веќе би требало да биде завршен и пуштен во употреба. Последните 1-2 километри кај Кочани сигурен сум дека ќе се вози уште 2-3 месеци под режим бидејќи тамо секако се поклопува со моменталниот магистрален и тоа веќе не е изградба туку надградба, т.е. секако таму има сообраќај...
Back to Top
deni86 View Drop Down
Groupie
Groupie


Joined: 07-Apr-2020
Online Status: Offline
Posts: 51
  Quote deni86 Quote  Post ReplyReply #339 Posted: 02-Feb-2022 at 21:46
Во врска со спорниот имот како што знам работата е дојдена до суд, и додека не заврши судењето не може да се интервенира на терен. Во врска со останатите работи не сум запознаен со кое темпо се работи. Луге кои го имаат возено ми имаат кажано дека на некои делови фали втор слој асфалт, делот помеѓу Тркање и Бања има уште за асфалтирање. Се зависи од временските услови, динамиката ( не е исто 10 и 100 работници на терен) и кога ќе заврши судењето за спорниот имот.
Back to Top
deni86 View Drop Down
Groupie
Groupie


Joined: 07-Apr-2020
Online Status: Offline
Posts: 51
  Quote deni86 Quote  Post ReplyReply #340 Posted: 05-Feb-2022 at 16:37
https://glasno.mk/%d0%b5%d0%ba%d1%81%d0%bf%d1%80%d0%b5%d1%81%d0%bd%d0%b8%d0%be%d1%82-%d0%bf%d0%b0%d1%82-%d1%88%d1%82%d0%b8%d0%bf-%d0%ba%d0%be%d1%87%d0%b0%d0%bd%d0%b8-%d1%9c%d0%b5-%d0%b1%d0%b8%d0%b4%d0%b5-%d0%b3%d0%be/
А требаше 2019 да биде готов..
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 1516171819 23>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.141 seconds.

Copyright ©2007 - 2024  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.