build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Инфраструктура > Патишта
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Експресен пат Штип - Кочани

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 1617181920 23>
Author
Message
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
Vasilij View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 09-Jun-2014
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 325
  Quote Vasilij Quote  Post ReplyReply #341 Posted: 08-Feb-2022 at 14:42
Бидејќи веста што ја сподели deni86 беше за мене искрено дури и разочарувачки малку се распрашав околу ова па неофицијално до први септември бил крајниот рок (вклучувајќи дополнителен рок за непредвидени работи) за изведувачот, инаку наводно планот било веќе од април да може да се вози по патниот правец а делот од Тркање до Кочани (каде се поклопува со постоечката магистрала) или да се вози под времен режим или да се пренасочуваат десно, на новоизградената траса са влез во Кочани (појасно мислам дека ќе ви биде од сликите на сентиел хаб или google maps ако се понови).
Инаку, бидејќи веќе 3-4 пати го возев, крајно неразумно би било одолговлекувањето, кога делот до Бања е 98% завршен, а делот до Тркање според најновите информации фали втор слој на асфалт. Делот од Тркање до Кочани (со се спорниот имот) реално има уште работа, ама таму и така и така и сега има сообраќај...
Back to Top
Vasilij View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 09-Jun-2014
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 325
  Quote Vasilij Quote  Post ReplyReply #342 Posted: 08-Feb-2022 at 14:44
И едно не можам да сфатам.. Од толку телевизии, портали, новинари, толку нема никој д постави прашање дали во емисија дали при некој увид во градежни работи на министерот или директорот, мислам дека едно 80% од новинарите не ни знаат за овој патен правец, знаат само Кичево-Охрид, и најново коридор 8 од кој пола од делниците се само на хартија.
Back to Top
deni86 View Drop Down
Groupie
Groupie


Joined: 07-Apr-2020
Online Status: Offline
Posts: 51
  Quote deni86 Quote  Post ReplyReply #343 Posted: 08-Feb-2022 at 17:34
Ако се реши спорниот имот до април би можело пред надвозникот кај Тркање да се уклучува на експресниот пат. Ако не се реши до тогаш, мое мислење е дека до Бања ќе се вози по стариот пат па потоа да се вклучува на експресниот. Не знам дали е до компанијата или нешто друго, но кога ќе се спореди со експресниот пат Штип-Радовиш кој беше завршен 4 месеца порано од предвиденото подолг е за 12 км и далеку потежок терен Штрабак ми изгледаат далеку посериозна компанија од Синохидро
Back to Top
Vasilij View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 09-Jun-2014
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 325
  Quote Vasilij Quote  Post ReplyReply #344 Posted: 08-Feb-2022 at 18:00
Се согласувам со кажаното.
Макар и до Бања да е (полошата варијанта) да може да се вози веќе од април. Магистралниот пат е преоптеретен и во лоша состојба посебно меѓу Облешево и Тркање.
На крај излегува дека и спорниот имот ги искомплицира и одолговлечи работите во последниот сегмент. Искрено, за таму и бев сигурен дека ќе се одолговлечат работите имајќи ја во предвид ситуацијата на терен, меѓутоа барем до Тркање да може да се вози за 45-50 денови од сега...
Back to Top
FT View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 22-Jun-2010
Location: Kocani
Online Status: Offline
Posts: 567
  Quote FT Quote  Post ReplyReply #345 Posted: 08-Feb-2022 at 23:31
И двата кружни текови пред Кочани се 90% готово, останува само делот од Тркање до Кочани со повеќе работа.
Back to Top
Vasilij View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 09-Jun-2014
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 325
  Quote Vasilij Quote  Post ReplyReply #346 Posted: 09-Feb-2022 at 12:10
Интересен факт е што на google maps и google earth веќе 3-4 месеци делницата е додадена и ги наведува возачите кои користат навигација да возат по новата делница односно да продолжат право на клучката каде што завршува првата делница. Така и другар од Скопје одејќи накај Истокот според навигацијата си продолжил и кај Бања по локалниот пат си излегол кај Тркање. После тоа, како што напоменав и лично го возев 3-4 пати на идентичниот начин, кај Бања се префрлувам на локалниот пат 2км и си излегувам кај Тркање.

https://www.google.com/maps/dir/41.9973688,21.5116792/41.884698,22.5011869/@41.9017118,22.2206436,11.17z/data=!4m2!4m1!3e0


Back to Top
jjmacedonia View Drop Down
Newbie
Newbie
Avatar

Joined: 31-Aug-2020
Online Status: Offline
Posts: 31
  Quote jjmacedonia Quote  Post ReplyReply #347 Posted: 09-Feb-2022 at 16:03
Штрабак се закон фирма, треба на нив да и се дадат сите патишта и автопатишта да ги прават без тентер. Патот Радовиш Штип е подобар и од Автопатот Штип Скопје
Back to Top
jjmacedonia View Drop Down
Newbie
Newbie
Avatar

Joined: 31-Aug-2020
Online Status: Offline
Posts: 31
  Quote jjmacedonia Quote  Post ReplyReply #348 Posted: 09-Feb-2022 at 16:06
Едно не ми е јасно, зашто е патот Кочани - Три Чешми, требало да го направам или Кочани - Штип или Кочани - Кадрифаково.
Back to Top
Obedineta Makedonija View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 23-Aug-2011
Location: Macedonia
Online Status: Offline
Posts: 1741
  Quote Obedineta Makedonija Quote  Post ReplyReply #349 Posted: 10-Feb-2022 at 09:46
Originally posted by jjmacedonia

Штрабак се закон фирма, треба на нив да и се дадат сите патишта и автопатишта да ги прават без тентер. Патот Радовиш Штип е подобар и од Автопатот Штип Скопје


Полека не летај со изјавите..... имаат сериозни проблеми со квалитето на изведбата на асфалтот.... на потег од лакавица до бучим на секои 200-300 метри правеа крпаници вадеа пробаднат асфалт ставаа нови, буквално сипаница, и кога возиш сега таму се осеќаат пропаднувања.... страшно како за профил на фирма..
Создаваме за да имаме, а и тоа што го имаме треба да го чуваме такво какво што е !!!!
Back to Top
The Wild Boy View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Jan-2020
Online Status: Offline
Posts: 491
  Quote The Wild Boy Quote  Post ReplyReply #350 Posted: 10-Feb-2022 at 15:25
На експресниот пат Штип - Радовиш?

Патот веќе 20-ти пат го имам возено и асфалтот е супер, нема никакви проблеми. На сликите што ги имав пратено може да се види колку добро е направен асфалтот, милина за возење... Е сега јас претходна пат бев пред месец - два. Ако до тогаш почнал асфалтот да се распаѓа тогаш тоа е за срамота...
Back to Top
Џоле View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 23-Apr-2013
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 15038
  Quote Џоле Quote  Post ReplyReply #351 Posted: 21-Feb-2022 at 18:08
За сè има вторпат
Back to Top
stef4o View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 20-Oct-2015
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 19665
  Quote stef4o Quote  Post ReplyReply #352 Posted: 21-Feb-2022 at 18:33
75 % реализација од изградбата на втората фаза, Крупиште-Кочани, дел од новиот експресен пат Штип-Кочани
Директорот на Јавното претпријатие за државни патишта Ејуп Рустеми заедно со претседателот на Владата на РСМ Димитар Ковачевски и министерот за транспорт и врски Благој Бочварски извршија увид во изградбата на новиот експресен пат А3 Штип-Кочани со вкупна должина од 28 километри, со кој се обезбедува модерна, сигурна и безбедна врска со Источниот регион.
Изградбата на експресниот пат е поделена во две фази: Штип – Крупиште во должина од 14,30 километри која што е завршена во 2020 година и Крупиште-Кочани во должина од 13,75 км. за којашто се издвоени средства во висина од 18,23 милиони евра обезбедени од ЕБОР.
„Градежните работи се одвиваат со задоволителна динамика за овој период од годината, и до овој момент имаме 75 % реализација. Нашите очекувања се дека на почетокот од последниот квартал од годинава делницата ќе биде целосно завршена. Патот ќе биде со висок квалитет на градба, вкупната ширина на експресниот пат е 11,4 метри, ќе има четири ленти, по две коловозни од по 3,5 метри и две ленти за застанување од по 2 метри, како и две рабни ленти од по 0,20 метри. Идната максимална брзина на движење на експресниот пат меѓу Штип и Кочани ќе биде 110 километри на час. Изведувач на градежните работи е „Синохидро“ од Р.Кина, а Надзор е „Патинвест инженеринг“ АД Софија Р.Бугарија“, изјави по извршениот увид директорот на ЈПДП, Ејуп Рустеми.
До сега веќе е вграден прв слој на БНС асфалт на 8 км од делницата. Бетонските конструкции, како што се мостови и надпатници, се завршени 75 до 80% и се подготвуваат завршните работи, хидро изолации, и сл. Паралелно се изведуваат и други пропратни работи на патот.
Инаку, предвидени се 4 моста, две клучки (кај Кочани и Спанчево), два потпатника и три надпатника. Овој нов патен правец започнува кај месноста Три чешми во Штип и се надоврзува на веќе завршениот автопат Миладиновци–Свети Николе–Штип. Делницата Штип–Крупиште која е дел од овој експресен пат во изградба А3 Штип - Кочани, е во функција. Планирана вредност на целокупниот проектот (двете фази) е околу од 40 милиони евра.
Со изградбата на експресниот пат се овозможува брзо и современо поврзување помеѓу Штип и Кочани, со што ќе им се олесни на оние коишто патуваат од Кочани за Скопје и обратно бидејќи трасата на новиот пат минува надвор од населените места, а исто така ќе се намалат километрите и времетраењето на патувањето и најважно од сѐ ќе се зголеми безбедноста во сообраќајот!



https://www.facebook.com/drzavnipatista/
Back to Top
Marxentric View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 27-Apr-2020
Location: Paionia
Online Status: Offline
Posts: 334
  Quote Marxentric Quote  Post ReplyReply #353 Posted: 21-Feb-2022 at 21:41
Originally posted by Obedineta Makedonija

Originally posted by jjmacedonia

Штрабак се закон фирма, треба на нив да и се дадат сите патишта и автопатишта да ги прават без тентер. Патот Радовиш Штип е подобар и од Автопатот Штип Скопје


Полека не летај со изјавите..... имаат сериозни проблеми со квалитето на изведбата на асфалтот.... на потег од лакавица до бучим на секои 200-300 метри правеа крпаници вадеа пробаднат асфалт ставаа нови, буквално сипаница, и кога возиш сега таму се осеќаат пропаднувања.... страшно како за профил на фирма..

Ова сигурно се однесува за некој паралелен пат или пак универзум, зашто таа делница е дефинитивно најквалитетна од сите патишта во Македонија, подобра од автопатите и подобра од Три Чешми - Крупиште.
Back to Top
Влатко View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Aug-2016
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 512
  Quote Влатко Quote  Post ReplyReply #354 Posted: 22-Feb-2022 at 07:51
коловозот генерално е добар но навистина има места со дупки како сондажи да се праени.
Back to Top
deni86 View Drop Down
Groupie
Groupie


Joined: 07-Apr-2020
Online Status: Offline
Posts: 51
  Quote deni86 Quote  Post ReplyReply #355 Posted: 23-Mar-2022 at 20:07
Има ли некоја активност на терен? Неколку пати поминував едвај еден двајца работници видов. Ако така се тера и догодина ова време нема да биде готов
Back to Top
jjmacedonia View Drop Down
Newbie
Newbie
Avatar

Joined: 31-Aug-2020
Online Status: Offline
Posts: 31
  Quote jjmacedonia Quote  Post ReplyReply #356 Posted: 13-Apr-2022 at 14:22
Ништо нема, нама никаква активност, срамота.
Back to Top
MKDSTRUGA View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 20-Jun-2018
Online Status: Offline
Posts: 456
  Quote MKDSTRUGA Quote  Post ReplyReply #357 Posted: 13-Apr-2022 at 14:54
Izgleda toj so kukjata ne moze da go reshat uste a? Ne gledam druga pricina da se usporti. Edino politicki motivi ako ima, ako mirica na izbori naesen tamu pa se odlozuva za da se pushti eden mesec pred izborite.
Back to Top
user8642 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 18-May-2020
Online Status: Offline
Posts: 2018
  Quote user8642 Quote  Post ReplyReply #358 Posted: 22-Apr-2022 at 13:52
Да ги направиме гомнарите познати: Емилија Станојкова, Филип Станојков, Го-Фи Транс. Да знае пола источна Македонија, Кочани, Виница, Каменица, Делчево, Берово, Пехчево, и сите околни населени места, дека нема да го добијат навремено патот кој го чекаат со децении. Баш заради овие гомнари!!! Да ги бојкотирате, и бизнис и приватно, да неможат на улица да излезат!

Ало општина, министерство за транспорт? Ебете му го бизнисот, у ваше раце се дозволите. Свртете некој партиски телефон понекогаш и за ваква работа, не само за митинзи.






Edited by user8642 - 22-Apr-2022 at 14:02
Back to Top
Vasilij View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 09-Jun-2014
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 325
  Quote Vasilij Quote  Post ReplyReply #359 Posted: 22-Apr-2022 at 16:55
Инаку и јас разбрав дека токму ова ја кочи работата и е сериозен проблем. Вчера го возев патот, до Бања се е ок (фали еластична ограда, кај еден од мостовите завршен слој на асфалт и хоризонтална и вертикална сигнализација, кај сите клучки има видлив напредок и се гледа дека е во завршна фаза од секој аспект до Бања)...
Ова со куќата на најнезгодното можно место ќе испадне крајно сериозно...
Back to Top
deni86 View Drop Down
Groupie
Groupie


Joined: 07-Apr-2020
Online Status: Offline
Posts: 51
  Quote deni86 Quote  Post ReplyReply #360 Posted: 22-Apr-2022 at 20:13
Патот е од државен интерес и државата може без никаков проблем да изврши експропријација и кретенот да не добие биту денар. Но сепак тоа е во краен случај. Сигурно имаат оставено простор уште некој месец да се договорат. Како што стојат работите дибекот може да остане и без имот и без оштета
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 1617181920 23>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.207 seconds.

Copyright ©2007 - 2024  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.