build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Инфраструктура > Патишта
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Експресен пат Штип - Кочани

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 1718192021 23>
Author
Message
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
JovanOdGjorche View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 13-Oct-2012
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 511
  Quote JovanOdGjorche Quote  Post ReplyReply #361 Posted: 23-Apr-2022 at 08:03
Еее кога ќе начекаш „држава како купец“, одиш до крај
Треба како оној пример во Кина, да го заобиколат па ич да не вреди имотот тогаш.
And something, somewhere was lost in 1938...
Back to Top
deni86 View Drop Down
Groupie
Groupie


Joined: 07-Apr-2020
Online Status: Offline
Posts: 51
  Quote deni86 Quote  Post ReplyReply #362 Posted: 26-Apr-2022 at 16:14
Денес сакав да возам по делницата, но беше затворена бидејќи се асфалтираше помеѓу Спанчево и Бања. Се гледа некаква поголема активност за разлика од пред неколку недели кога имаше едвај по 4 5 работника на трасата. Да се надеваме дека градежните активности уште повеќе да се интензивираат и брзо решение за спорниот имот.
Back to Top
jjmacedonia View Drop Down
Newbie
Newbie
Avatar

Joined: 31-Aug-2020
Online Status: Offline
Posts: 31
  Quote jjmacedonia Quote  Post ReplyReply #363 Posted: 27-Apr-2022 at 12:00
Me интересира ако возеш откај Виница дали ке има можност да се исклучеш кај Новата индустриска зона кај Кочани, кај Европа 92 кај Антура. Или ќе мора низ кочани да се помине за да се стигне до антура. Сегашната клучка “Подлошки Пат“ ке ја затворат или не?
Back to Top
Leo View Drop Down
Groupie
Groupie


Joined: 02-Mar-2022
Online Status: Offline
Posts: 89
  Quote Leo Quote  Post ReplyReply #364 Posted: 27-Apr-2022 at 15:17
Ни го начукаа со "автопатот" Миладиновци - Св.Николе - Штип
По многу стандарди (кривини, нагорнини, надолнини) не е соодветен за автопат...
Нели беше ваков експресен пат подобро , побрзо и поевтино решение?

Edited by Leo - 27-Apr-2022 at 15:18
Back to Top
jjmacedonia View Drop Down
Newbie
Newbie
Avatar

Joined: 31-Aug-2020
Online Status: Offline
Posts: 31
  Quote jjmacedonia Quote  Post ReplyReply #365 Posted: 28-Apr-2022 at 09:23
Поубаво си е автопат, знаеш дека од другата страна не ти иде кола. Проблемот е што на 20 километри (9 минути возење) имаш патара. Една работа е што се скапи патарини, но вака се прави и гужва, безебедноста се намалува, побавно се стигнува, дури се загасува и живитната средина. Гермаците кога правиле анализи за да воведат патарини направиле заклучок дека од патарините нема никаква корист туку само штета, на 100 други начини може да се наплатат тие пари ако и е за тие пари.
Back to Top
Leo View Drop Down
Groupie
Groupie


Joined: 02-Mar-2022
Online Status: Offline
Posts: 89
  Quote Leo Quote  Post ReplyReply #366 Posted: 28-Apr-2022 at 10:20
Originally posted by jjmacedonia

Поубаво си е автопат, знаеш дека од другата страна не ти иде кола. Проблемот е што на 20 километри (9 минути возење) имаш патара. Една работа е што се скапи патарини, но вака се прави и гужва, безебедноста се намалува, побавно се стигнува, дури се загасува и живитната средина. Гермаците кога правиле анализи за да воведат патарини направиле заклучок дека од патарините нема никаква корист туку само штета, на 100 други начини може да се наплатат тие пари ако и е за тие пари.


Значи подобро експресен?
Back to Top
Bistro View Drop Down
Groupie
Groupie


Joined: 16-Dec-2018
Online Status: Offline
Posts: 88
  Quote Bistro Quote  Post ReplyReply #367 Posted: 28-Apr-2022 at 10:43
Originally posted by Leo

Originally posted by jjmacedonia

Поубаво си е автопат, знаеш дека од другата страна не ти иде кола. Проблемот е што на 20 километри (9 минути возење) имаш патара. Една работа е што се скапи патарини, но вака се прави и гужва, безебедноста се намалува, побавно се стигнува, дури се загасува и живитната средина. Гермаците кога правиле анализи за да воведат патарини направиле заклучок дека од патарините нема никаква корист туку само штета, на 100 други начини може да се наплатат тие пари ако и е за тие пари.


Значи подобро експресен?


И поефтино 3 патарни имаш од Скопје до Штип
Back to Top
FiLo View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 26-Apr-2015
Online Status: Offline
Posts: 124
  Quote FiLo Quote  Post ReplyReply #368 Posted: 28-Apr-2022 at 23:47
Originally posted by Leo

Originally posted by jjmacedonia

Поубаво си е автопат, знаеш дека од другата страна не ти иде кола. Проблемот е што на 20 километри (9 минути возење) имаш патара. Една работа е што се скапи патарини, но вака се прави и гужва, безебедноста се намалува, побавно се стигнува, дури се загасува и живитната средина. Гермаците кога правиле анализи за да воведат патарини направиле заклучок дека од патарините нема никаква корист туку само штета, на 100 други начини може да се наплатат тие пари ако и е за тие пари.


Значи подобро експресен?


Сигурно експресен подобро, па да има влекачи што возат 60 (брзина за во град) на патишта со дозволена брзина од 100 или 110 км/ч.

3 пати одам до Битола уназад, истото ми се случува, дали камион, дали кола да возат со 60-70, а дозволено е 100, и комотно се вози со 100-120 на Битола-Прилеп

Не фала, автопат бирам секогаш да си биде, нит да се замарам дека будала од спротива може да ми улета, нит да се замарам да чекам безбедно место и испрекината лента за да престигнам влекачи.

Edited by FiLo - 28-Apr-2022 at 23:49
Back to Top
The Wild Boy View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Jan-2020
Online Status: Offline
Posts: 491
  Quote The Wild Boy Quote  Post ReplyReply #369 Posted: 01-May-2022 at 09:16
Како прво, нај голема грешка е тоа што ни еден експресен пат изграден до сега не е проектиран за негово лесно проширување во автопат кога би имало потреба. Единствено Кривините што се благи, како на Автопат. Подвозници, Надвозници, Косини, и сл. тоа е се направено само за стандард на експресен пат.

Автопатот од Миладиновци до Штип, освен проблемите што го има сега, други проблеми барем јас не гледам. Трасата и рутата на автопатот е океј. Е сега, кај клучката Миладиновци има едно по "остро" искачување. Тоа можело да се среди со тунел, ама да ставиш тунел веднаш после клучка, или тунел кој што би бил дел од самата клучка, тоа нагло би ја зголемила цената.

Во времето на "режимот" кога беа ВМРО на власт, имаше план уште од 2011 - та (ако не и порано ако не се грешам) да има автопат уште од Битола па се до Делчево со Бугарската граница. Е сега појма немам зошто ВМРО се откажа од тие планови. Зошто потоа они излегоа со планови да има експресно патишта, како експресниот пат од Градско до пред Плетар, кој што претходно не ни беше во никаков обѕир, експресниот пат Штип - Кочани, кој што како што кажав претходно беше дел од автопатот до Делчево, експресниот пат Штип - Радовиш, кој што беше дел од проектот за автопат до Струмица, со се таа фамозма нова Обиколница на Штип, и поголема клучка кај Три - Чешми.

Овде да не заборавиме и на тоа што се случи со патот од Велес до Кадрифаково кој што се претвори во некаков си "експресен пат", а немаше ни 1% од тоа.

ВМРО имаа многу добри планови, но за жал самите себе си "забодеа" нож во грб. Сите знаме многу добро што направија и со автопатот од Кичево до Охрид, и колку си доделија...

Овие сега на власт, реално зборувајќи неможат ни 5% да имаат од тоа што ВМРО го имаа во план, а не го реализираа. На нив буквално им стојат проекти на хартија, и тоа повеќето од кои што беа планирани за време на "режимот". Проекти како автопатот Крива Паланка - Деве Баир.

Сега тие проекти се користат за евтин политички маркетинг, за лажење на народот, чисто да се лапнат тука - таму повеќе гласови. А проектите како автопатот до Делчево, Автопатот преку Бабуна до Прилеп се одамна "замрени" во некоја си темница, чекајки некој да ги отпочне истите повторно, кои што се од голема важност.

Него, доста "трубање" политика од мене, патов како пат што се гради сега мислам дека ќе е доста доволен, барем за до наредните 5 години. Исто и со експресниот пат Штип - Радовиш. Само треба да се внимава како се вози, има за жал многу идиоти што возат повеќе од дозволеното, се осеќаат како да се на автопат, возачи во мерцедес, бмв коли, млади момци кои што изиграваат "фраери" и "мафијаши" и кои што мислат дека никој ништо не им може (па во оваа банана корумпирана држава и тоа д така за жал).

Секако дека и јас секогаш ќе поддржувам автопат, барем на вакви клучни делници, каде што освен автопат до Р. Бугарија преку Крива Паланка, јас мислам дека треба и да има преку Делчево, што исто така би допринело доста за развој и на овој регион. Кога ќе ни се комплетира таа планирана автопатска мрежа, највеќе овој регион ќе трпи од тоа што нема да има автопатска мрежа. Други места кои што ќе трпат ќе бидат делови од пелагонискиот регион, како во случајот со Прилеп кој што барем за сега нема очекувања да добие автопат преку Бабуна, и евентуално ќе фали нов пад од Ресен до Охрид. Другото како што гледам горе доле ќе е поврзано со експресни патишта и автопатишта.

За тоа дали требаше да има автопат преку Велес до Штип а не преку Свети Николе, веќе дискутиравме за тоа и не планирам да се навраќам на тоа. Мое мислење и моја теорија зошто се отиде со оваа варијанта да има автопат преку Свети Николе, е бидејки теренот таму е по пристапен, резултирајки со поевтина цена. Да не заборавиме, и дека ако се изградеше автопат од Велес до Штип, тоа исто така ќе ја поттикнеше и изградбата на нов автопат од Катланово до Велес, што јас мислам дека самите ВМРО и Груевски го воочиле тоа, па најверојатно заради тоа не се одлучило да се гради автопат преку Велес.

Но што знам јас, гледам во плановите од 2011 за автопат до Делчево, го имаше и автопатот Миладиновци - Штип вцртан, и автопатот Велес - Кадрифаково. Можеби тогаш, го гледале автопатот Велес - Штип како поважно поврзување на пелагонискиот регион со Југоистокот, а не како автопат од Скопје до Штип преку Велес.

Е сега, за во иднина ако има барем некој паметен од овие по институциите и во власта, треба да се постават мерачи за сообраќај, да се утврди колку точно возила поминуваат и ќе поминуваат на овој експресен пат, па да се види дали ќе вреди да се оди со автопат во иднина. Исто и за експресниот пат од Штип до Радовиш.

Последни резултати што сум гледал за сообраќај, на сите делници (патишта во МК) беше на мапа од 2013 или 2015. И во тие бројки не сум 100% сигурен.

По развиени и саглам држави од нас, како на пр. Хрватска и Словенија, па дури и една СРБИЈА на годишно ниво си објавуваат статистики, кои што покажуваат колку возила поминуваат на кои патишта, значи точни цифри, убаво обележано. Се користи соодветна опрема за тоа, се мерат колку возила поминуваат во просек дневно, и врз база на тоа се прават планови што, како и каде да се гради.

Така е во сите нормални држави, само кај нас не е. Парите од патарините не завршуваат каде треба, туку во џебовоте на корумпираните директори, политичари и во џебовите на мафијашите. Еднаш да се инвестираше во нешто како што треба...

Edited by The Wild Boy - 01-May-2022 at 09:47
Back to Top
zorant View Drop Down
Groupie
Groupie


Joined: 26-Aug-2019
Online Status: Offline
Posts: 93
  Quote zorant Quote  Post ReplyReply #370 Posted: 12-May-2022 at 12:41
ИАКО НЕ Е ЗАВРШЕН , ВОЗАЧИТЕ ГО КОРИСТАТ ЕКСПРЕСНИОТ ПАТ ШТИП – КОЧАНИ

Сообраќајните знаци и песокот на патот не ги спречуваат автомобилите и камионите да минуваат по втората делница од патот Штип - Кочани, што се уште е во изградба. 

Меѓу селата Крупиште и Бања без проблеми се движат камиони и автомобили, иако на патот има и работници и градежна механизација. Патот е затворен за сообраќај и не е официјално пуштен во употреба што значи нема ни сигнализација, ни банкини, па секој по сопствени правила се приклучува каде ќе стигне. 

Жителите од околните села обично ги користат обиколните патишта.

Ова не е единствениот пат во државата каде никој од возачите не води сметка за безбедноста. 

Пет месеци автомобили се движат и по мостот кај селото Долни Балван. Иако еден од столбовите попушти за време на поплавите во декември лани. 

И пред него има и сообраќајни знаци и физичка препрека од песок, но тоа изгледа не му пречи никому.

http://www.radiokocani.mk/%d1%80%d0%b5%d0%b3%d0%b8%d0%be%d0%bd/item/6765-%d0%b8%d0%b0%d0%ba%d0%be-%d0%b5-%d0%b2%d0%be-%d1%82%d0%b5%d0%ba-%d0%bd%d0%b0-%d0%b8%d0%b7%d0%b3%d1%80%d0%b0%d0%b4%d0%b1%d0%b0,-%d0%b2%d0%be%d0%b7%d0%b0%d1%87%d0%b8%d1%82%d0%b5-%d0%b3%d0%be-%d0%ba%d0%be%d1%80%d0%b8%d1%81%d1%82%d0%b0%d1%82-%d0%b5%d0%ba%d1%81%d0%bf%d1%80%d0%b5%d1%81%d0%bd%d0%b8%d0%be%d1%82-%d0%bf%d0%b0%d1%82-%d1%88%d1%82%d0%b8%d0%bf-%e2%80%93-%d0%ba%d0%be%d1%87%d0%b0%d0%bd%d0%b8
Back to Top
deni86 View Drop Down
Groupie
Groupie


Joined: 07-Apr-2020
Online Status: Offline
Posts: 51
  Quote deni86 Quote  Post ReplyReply #371 Posted: 15-May-2022 at 15:28
Хахаха велат интензивно се градел а едвај двајца тројца работници на терен. Ова ептен смрди на тежок криминал. Во период од годината кога градежните активности треба да бидат најинтензивни да имаш само неколку работника на терен е навистина сумливо и нашите глупи новинари абер немаат да се позанимаваат со овој проблем. Истата фирма и истиот проблем и со автопатот Кичево-Охрид. Да беше ова некоја поасална држава досега министерот на клоци ке беше изнесен од канцеларија.
Back to Top
jjmacedonia View Drop Down
Newbie
Newbie
Avatar

Joined: 31-Aug-2020
Online Status: Offline
Posts: 31
  Quote jjmacedonia Quote  Post ReplyReply #372 Posted: 04-Jun-2022 at 08:00
Две слики сликано во близина на село Тркање



2014 ford mustang gt 0 60


Сликано тука Dropped pin
https://maps.app.goo.gl/D72JnXge6yWz7YZr8
Back to Top
Realistic88 View Drop Down
Newbie
Newbie


Joined: 24-Dec-2019
Location: Prilep
Online Status: Offline
Posts: 28
  Quote Realistic88 Quote  Post ReplyReply #373 Posted: 09-Jun-2022 at 01:21
OD site odpocnati proekti, eden ne e zavrshen. Tezok kriminal e ova
Back to Top
deni86 View Drop Down
Groupie
Groupie


Joined: 07-Apr-2020
Online Status: Offline
Posts: 51
  Quote deni86 Quote  Post ReplyReply #374 Posted: 18-Jun-2022 at 18:01
Има ли некој инфо како оди работата? Има ли шанса со крај на година да биде готов?
Back to Top
Vasilij View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 09-Jun-2014
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 325
  Quote Vasilij Quote  Post ReplyReply #375 Posted: 28-Jun-2022 at 08:06
Патот од клучката Крупиште до Бања си се користи и тоа има доста сообраќај, дури очигледно е и дека тоа е свесно направено и дозволено од самите изведувачи (бидејќи доста им крати на тие 2-3 села на тој потег). Тој дел од клучката кај што почнува втората делница па до Бања (некои 80%) од делницата е 99% завршен има целосно и мрежа од двете страни, единствено недостасува хоризонтална сигнализација. Кој патува од Штип/Скопје према Кочани кај Бања се исклучува на локалниот пат, се вози некои 2км и се излегува кај Тркање на магистралниот пат. Од Бања до Кочани е друга приказна, слободна проценка некои 75% прогрес, најголем проблем е спорната куќа, тука се е застанато...
Back to Top
jjmacedonia View Drop Down
Newbie
Newbie
Avatar

Joined: 31-Aug-2020
Online Status: Offline
Posts: 31
  Quote jjmacedonia Quote  Post ReplyReply #376 Posted: 28-Jun-2022 at 08:57
Интересираме клучката кај „магнолија„ (на сликата) како ке се решат? ке ја затворат?


Edited by jjmacedonia - 28-Jun-2022 at 08:58
Back to Top
Théoden View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 31-May-2018
Location: Р. Македонија
Online Status: Offline
Posts: 532
  Quote Théoden Quote  Post ReplyReply #377 Posted: 28-Jun-2022 at 12:38
Originally posted by jjmacedonia

Интересираме клучката кај „магнолија„ (на сликата) како ке се решат? ке ја затворат?


Не знам дали имало некои измени во меѓувреме, но во оригиналниот проект стои вака:

- На приодот од индустриската зона кон експресниот пат на km 27+213,19 концепирана е крстосница со ограничен приод (влез/излез).

Со излезот од експресниот пат се конпензира досегашниот недостаток на постојната клучка, односно се обезбедува насоката Делчево – индустриска зона Кочани.

Со приодот кон експресниот пат директно се обезбедува насоката Пониква – Штип.


Моја претпоставка е дека ќе го затворат влезот од југ, а тоа „крстосница со ограничен приод“ се однесува на северната улица кон индустриската зона:

Back to Top
deni86 View Drop Down
Groupie
Groupie


Joined: 07-Apr-2020
Online Status: Offline
Posts: 51
  Quote deni86 Quote  Post ReplyReply #378 Posted: 28-Jun-2022 at 19:46
Во делот од клучката Крупиште до Бања фалат банкини и по мое мислење завршен слој асфалт. Во однос на спорниот имот спорес информациите што ги имам за брзо време треба да биде решен. Е сега дали ќе го испочитуваат септември како краен рок ќе видиме.
Back to Top
jjmacedonia View Drop Down
Newbie
Newbie
Avatar

Joined: 31-Aug-2020
Online Status: Offline
Posts: 31
  Quote jjmacedonia Quote  Post ReplyReply #379 Posted: 09-Jul-2022 at 09:05
Во глобала многу лошо решение, значи од штип некај идустрискта зона не може да се влезе ќе мора да се оде до хотел национал, и никој нема да оде дирекно ќе вртат лево ќе прават прекршок и ќе има опасност (нешто како кај Актива кај Штип). Исто и Амфенот кај Тркање ако излегуваш од бензинската несмееш да завртеш некај Кочани, и сега е забрането и секој скршнува но тогаш ќе биде експресен пат и ќе биде поголема брзина и поголема опаснот. А анфенол е голема фабрика со многу автомобили кога значи овде ќе имаме колективно прекршување на сообраќајните правила. Во глобала целиот пат има многу лоши сообраќајни решенија. Пример ако сакаш од Тркање да возеш за Скопје, без да направиш сообраќаен прекршок треба да дојдеш до кружниот кај Хотел Национал.
Back to Top
zorant View Drop Down
Groupie
Groupie


Joined: 26-Aug-2019
Online Status: Offline
Posts: 93
  Quote zorant Quote  Post ReplyReply #380 Posted: 29-Jul-2022 at 12:27

DSC_0148.JPG

Кружен тек кај Национал, влез на Кочани

http://radiokocani.mk/%d1%80%d0%b5%d0%b3%d0%b8%d0%be%d0%bd/item/7036-%d0%b8%d0%b7%d0%b2%d0%b5%d1%81%d1%82%d1%83%d0%b2%d0%b0%d1%9a%d0%b5-%d0%b7%d0%b0-%d0%b8%d0%b7%d0%b2%d0%b5%d0%b4%d1%83%d0%b2%d0%b0%d1%9a%d0%b5-%d1%80%d0%b0%d0%b1%d0%be%d1%82%d0%bd%d0%b8-%d0%b0%d0%ba%d1%82%d0%b8%d0%b2%d0%bd%d0%be%d1%81%d1%82%d0%b8-%d0%b8-%d0%b0%d1%81%d1%84%d0%b0%d0%bb%d1%82%d0%b8%d1%80%d0%b0%d1%9a%d0%b5-%d0%bd%d0%b0-%d0%ba%d1%80%d1%83%d0%b6%d0%bd%d0%b8%d0%be%d1%82-%d1%82%d0%b5%d0%ba-%d0%ba%d0%b0%d1%98-%e2%80%9e%d0%bd%d0%b0%d1%86%d0%b8%d0%be%d0%bd%d0%b0%d0%bb%e2%80%9c


Edited by zorant - 29-Jul-2022 at 12:28
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 1718192021 23>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.225 seconds.

Copyright ©2007 - 2024  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.