build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Инфраструктура > Патишта
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Експресен пат Штип - Кочани

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 1920212223>
Author
Message
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
Влатко View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Aug-2016
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 512
  Quote Влатко Quote  Post ReplyReply #401 Posted: 20-Oct-2022 at 07:03
фала за инфо Васиљ
Back to Top
deni86 View Drop Down
Groupie
Groupie


Joined: 07-Apr-2020
Online Status: Offline
Posts: 51
  Quote deni86 Quote  Post ReplyReply #402 Posted: 09-Nov-2022 at 20:23
Според тоа што го најави министерот Бочварски за околу месец дена треба конечно да биде пуштен во употреба. Временските услови сега за сега па и за наредните две недели генерално се поволни. Што мислите дали конечно овој рок ќе биде испочитуван?
Back to Top
mr bombastic View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 10-Jun-2011
Online Status: Offline
Posts: 420
  Quote mr bombastic Quote  Post ReplyReply #403 Posted: 20-Nov-2022 at 03:23


Епа од толку многу рокови еден секако дека ќе погодат во нашата ни жална државичка
Back to Top
zorant View Drop Down
Groupie
Groupie


Joined: 26-Aug-2019
Online Status: Offline
Posts: 93
  Quote zorant Quote  Post ReplyReply #404 Posted: 21-Nov-2022 at 11:14
Поминав неколку пати деновиве тука, имаше доста луѓе и механизација на делот кај Тркање
Back to Top
Vasilij View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 09-Jun-2014
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 325
  Quote Vasilij Quote  Post ReplyReply #405 Posted: 21-Nov-2022 at 15:30
Го затвориле целосно на почетокот од новата делница што се работи, истуриле куп земја и не може да се поминува. Кај Кочани (после Тркање) кај што беше спорниот имот турбо се работи и 15ти, 20ти Декември според ситуацијата на терен веќе е реален рок. До Тркање се е завршено, еластичните огради и жицата е целосно поставена, се поставуваше вертикална сигнализација, фали уште хоризонтална...
Back to Top
FT View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 22-Jun-2010
Location: Kocani
Online Status: Offline
Posts: 566
  Quote FT Quote  Post ReplyReply #406 Posted: 21-Nov-2022 at 21:02
Originally posted by Vasilij

Го затвориле целосно на почетокот од новата делница што се работи, истуриле куп земја и не може да се поминува. Кај Кочани (после Тркање) кај што беше спорниот имот турбо се работи и 15ти, 20ти Декември според ситуацијата на терен веќе е реален рок. До Тркање се е завршено, еластичните огради и жицата е целосно поставена, се поставуваше вертикална сигнализација, фали уште хоризонтална...


Најверојатно е затворен за да се довршат некои работи. Едвај чекам да возам кога ќе биде целосно отворенн.
Back to Top
deni86 View Drop Down
Groupie
Groupie


Joined: 07-Apr-2020
Online Status: Offline
Posts: 51
  Quote deni86 Quote  Post ReplyReply #407 Posted: 21-Nov-2022 at 22:02
Пред неколку дена ја поминав трасата со велосипед вклучувајќи го и делот кај што беше спорниот имот.
На делот од Бања до Тркање сеуште не е поставена еластична ограда и мрежа но реално тоа е два дена работа.
Делот кај спорниот имот се работеше и како што видов земјените работи се завршени и можеби овие денови е и тампонирано.
Кај недовршениот мост кај Соколарци е блокирано и не може се виде до кај се работите.
Генерално има уште некои ситни финеси да се средат, да се приклучи осветлувањето кај клучките и да се среди хоризонталната и вертикалната сигнализација.
По тоа што го видов 15 до 20 декември е реален рок секако во зависност од временските услови кои сега за сега се поволни
Back to Top
stef4o View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 20-Oct-2015
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 19645
  Quote stef4o Quote  Post ReplyReply #408 Posted: 26-Nov-2022 at 14:24
Рустеми: „Граѓаните на Кочани во скоро време ќе возат по нов експресен пат“

Директорот на Јавното претпријатие за државни патишта Ејуп Рустеми заедно со претседателот на Владата на РСМ Димитар Ковачевски и министерот за транспорт и врски Благој Бочварски извршија увид во изградбата на експресниот пат А3 Штип-Кочани со вкупна должина од 28 километри каде што привршуваат работите за изградбата на втората фаза Крупиште-Кочани во должина од 13,75 км, за која се издвоени средства во висина од 18,23 милиони евра обезбедени од ЕБОР. Во моментот се поставува сигнализација, осветлување на клучките, еластична одбојна ограда и се асфалтират последните 700 метри.
Изградбата на новиот експресен пат А3 Штип-Кочани е со вкупна должина од 28 километри, поделена е во две фази: Штип–Крупиште во должина од 14,30 километри која што е завршена во 2020 година.
„Со завршувањето на оваа втора фаза наскоро обезбедуваме модерна, сигурна и безбедна врска со Источниот регион. Нашите очекувања се дека во скоро време делницата ќе биде целосно завршена. Експресниот пат е со висок квалитет на градба. Ширина на патот е 11,4 метри, ќе има четири ленти, и тоа по две коловозни од по 3,5 метри и две ленти за застанување од по 2 метри, како и две рабни ленти од по 0,20 метри. Максималната брзина на движење на експресниот пат меѓу Штип и Кочани ќе биде 110 километри на час. Изведувач на градежните работи е „Синохидро“ од Р.Кина, а Надзор е „Патинвест инженеринг“ АД Софија Р.Бугарија“, изјави директорот на Јавното претпријаите за државни патишта Ејуп Рустеми по извршениот увид.
Планирана вредност на целокупниот проект (двете фази) е околу 40 милиони евра, а новиот патен правец започнува кај месноста Три чешми во Штип и се надоврзува на веќе завршениот автопат Миладиновци–Свети Николе–Штип со што се овозможува брзо и современо поврзување помеѓу Штип и Кочани.





https://www.facebook.com/drzavnipatista
Carpe diem
Back to Top
stef4o View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 20-Oct-2015
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 19645
  Quote stef4o Quote  Post ReplyReply #409 Posted: 26-Nov-2022 at 14:55
Carpe diem
Back to Top
user8642 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 18-May-2020
Online Status: Offline
Posts: 2017
  Quote user8642 Quote  Post ReplyReply #410 Posted: 26-Nov-2022 at 16:20
Грешка голема што тунелите и мостовите не се fitire-proof за некогаш во иднина да бидат дел од некој иден автопат. Ќе мора да се кршат и да се прават од ново.
Back to Top
The Wild Boy View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Jan-2020
Online Status: Offline
Posts: 491
  Quote The Wild Boy Quote  Post ReplyReply #411 Posted: 26-Nov-2022 at 22:05
Да, за жал. Незнам колку би било поскапо да се обезбеди простор (right - of - way) за проширување во профил на автопат во иднина (без разлика дали тоа би било за 10,15 или 20 години), но сепак ако се размислува за продолжување на нов пат према Делчево и Бугарска граница, тоа секако највеќе смисла би имало да се изведе како автопат, и да се реализира тој план кој што за прва пат се појавил во 2011 - та година. Особено како што теренот е далеку потежок (брдест и планински) према Делчево и бугарската граница таму.

Мислам некаде имаше напишано овде на форумот дека измеѓу Штип и Кочани на стариот пат поминале околу 15,000 возила во просек дневно, што и не е баш толку мала бројка. Обично минимум околу 10 - 12,000 е со колку би било исплатливо да се изгради автопат, но ако тука поминувале околу 15,000 возила тогаш тоа значи дека Штип - Кочани за побрзо време ќе треба да стане автопат.

Но исто така, пред неколку години бев и накај Берово, и накај Делчево. Сообраќај после Истибања према Делчево немаше многу, но измеѓу Кочанската Обиколница и Истибања и измеѓу Кочанската Обиколница и Виница имаше малку повеќе сообраќај.

Бидејки автопат према Делчево е за сега само сон, најдобро би било да се направат обиколници на Виница и Македонска Каменица. Јас исто така и после Истибања према Делчево би додал и некоку пократки тунели да се скрати колку - толку од Кочани према Делчево, и можеби на одредени делници исправување на кривини. Обиколницата на Македонска Каменица би била лесно исплатлива, ќе скрати доста од кружењето преку Каменица, ќе се скрати и времето на патување према Делчево, а и транзитниот сообраќај нема да оди низ Македонска Каменица. Немора да е нешто којзнае што, обична обиколница со 2 ленти, брзина 80 - 100 км/ч, само тука ќе треба еден подолг мост, и генерално тоа е тоа. За Виница обиколница би била далеку поевтина и по исплатлива инвестиција, а и таму теренот е по рамен и нема потреба од никакви мостови. Ваквите мали, но сепак важни проекти би промениле доста за овој регион, би ја зголемиле безбедноста, намалено загадување, побрзо и по - удобно патување. Бидејки знаеме сите ние дека тој регион, тој дел од Македонија после Кочани долго време нема да добие никаков нов пат, затоа вакви евтини инвестиции би помогнале доста, и доволно за овој регион, барем за наредните 10 - 15 години. Ќе пробам подоцна да направам цртеж / мапа како би можеле да изгледаат обиколниците на Македонска Каменица и Виница.

Edited by The Wild Boy - 26-Nov-2022 at 22:07
Back to Top
Théoden View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 31-May-2018
Location: Р. Македонија
Online Status: Offline
Posts: 532
  Quote Théoden Quote  Post ReplyReply #412 Posted: 26-Nov-2022 at 23:01
.Previous

Ако се сеќавам добро, можните варијанти кои се разгледуваа за оваа делница од А3 воопшто не минуваа покрај Истибања и Македонска Каменица, туку трасата одеше од Кочани преку Виница, па по западните падини на Голак Планина и излегуваше негде западно од Делчево. Експресен пат би бил сосем доволен за задоволување на потребите во догледна иднина.
Back to Top
Théoden View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 31-May-2018
Location: Р. Македонија
Online Status: Offline
Posts: 532
  Quote Théoden Quote  Post ReplyReply #413 Posted: 26-Nov-2022 at 23:24
Прилог од една студија од 2011:


Back to Top
The Wild Boy View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Jan-2020
Online Status: Offline
Posts: 491
  Quote The Wild Boy Quote  Post ReplyReply #414 Posted: 27-Nov-2022 at 01:38
Originally posted by Théoden

.Previous

Ако се сеќавам добро, можните варијанти кои се разгледуваа за оваа делница од А3 воопшто не минуваа покрај Истибања и Македонска Каменица, туку трасата одеше од Кочани преку Виница, па по западните падини на Голак Планина и излегуваше негде западно од Делчево. Експресен пат би бил сосем доволен за задоволување на потребите во догледна иднина.


Па добро, јас како што гледам теренот овде и не е толку лош. Нема големи планини, генерално нема многу за премостување, за копање на тунели, или големи вијадукти.


Но пак од една страна, кога ќе размислам... експресен пат во формат со 2 ленти и ленти за застанување низ тежок терен, со по - остри кривини каде што би било по - опасно за претекнување не е добра идеја. За пример ќе го земам експресниот пат Фариш Дреново (Градско - Прилеп) каде што баш еден дел е направен во 4 ленти за возење, наместо 2 + ленти за застанување, баш заради теренот низ кој што трасата поминува, што е непогоден за безбедно претекнување.

Ако овде, во овој случај теренот е полесен, и може да се изведе експресен пат (полуавтопат), и без да има големо искачување (успон) за кое што би требало трета лента (веќе беше дискутирано зошто патишта во формат 1+2 се опасна работа во Македонија) тогаш не гледам никаков проблем да се оди со опцијата само експресен пат. Но секако, пожелно би било да се остави простор (баш заради тоа што овој предел е планински) за во иднина кога ќе треба да се прошири во автопат. Бидејки ако не се направи тоа, евентуално кога ќе треба да се проширува тој експресен пат во автопат, ќе биде по - комплицирана работа.

Ја погледнав мапата (знам дека е и во обратна насока), па како што гледам според мене Јужната варијанта (во плаво) ми се бендисува повеќе, бидејќи со таа варијанта би се поврзала Виница подобро, но пак Македонска Каменица полошо. Сепак, Виница има повеќе жители и нема смисла да се одбегне Виница во овој случај. Незнам од Северната и Јужната траса, која поминува низ потежок терен. Би било убаво ако некој се обиде (знам дека би било тешко) да проба да ја вцрта целосната траса (со се дополнителните траси) од некогаш планираниот автопат од Кочани до Делчево (граница со Р. Бугарија). На Google My Maps според мене би било најдобро да се исцрта трасата, бидејќи секој ќе може со линк да ја погледне и анализира детално.

Другата предност која за мене ја има Јужната траса, е тоа што освен Виница би се остварила и побрза, подобра врска и до Берово и Пехчево. Морам да признаам дека низ годините обете града имаат доста направено во врска со подобрување на туризмот. Далеку се, на пример од некое ниво на Охрид, ама сепак имаат направено промени колку за пофалба. Кога бев во Берово, си поминав убаво, на чист воздух, природа, убавини, и бев пријатно изненаден. Кога ќе размислам колку многу профит можеме да направиме со убавините на Македонија... само да имавме сериозни луѓе кои што би ни ја воделе државата.

Да се наратам на тоа што го зборев, дополнително за подобро поврзување на Берово, би можел регионалниот пат R1304 да се реконструира убаво (ако не бил во опште), или пак ако има можност да се исправат кривините, и да се доведе минимум 70 - 80 км/ч за да се намали патувањето до Пехчево и Берово, и овие два туристички центри да бидат зближени до тој експресен пат или автопат од Кочани до Делчево.

Или пак, што ќе кажете за идејата да се направи тунел измеѓу Струмица и Берово? Обичен тунел, со 2 ленти, брзина 60 - 80 км/ч. Тоа доста би скратило од возењето на регионалниот пат R1302 измеѓу Струмичките Села и Берово. Претходна пат кога поминував низ овој предел, овој пат беше во лоша состојба (знам дека сега е реновиран), и имаше многу кривини. Возењето од Струмица до Берово тогаш ми се виде како вечност. Големо искачување.

Е сега, незнам колку точно, на колкава надморска височина се обете града, претпоставувам Берово е доста повисоко, и нема можност да се направи еден тунел, да се скрати растојанието измеѓу овие града. Знам дека такво нешто би коштало доста, но од аспект на туризмот и пристапноста на овој град, многу нешта би се промениле, и Беровчани би биле во ќар.

Можеби сепак подобро ќе е да се инвестира во рутата измеѓу Кочани и Берово / Пехчево (Регионален пат R1304), па кога би се надоврзал на екпресен пат или автопат измеѓу Кочани и Делчево, би била најбрза врска измеѓу Скопје до Берово.

Инаку, еве што мислеав за обиколницата на Македонска Каменица

Првата опција, нешто вака:

Оваа опција е една од нај - кратките, нема куќи на трасата.

Втората опција:

Оваа опција е најкратка, но на нејзината траса има куќи и можни приватни земјишта. Незнам колкава е висинската разлика овде. Ако е преголема, тогаш оваа опција би отпаднала.

Трета и последна опција:

Оваа опција, како што успеав да видам нема некоја голема висинска разлика. Бара највеќе премостување, но со неколку помали моста, наместо еден поголем.

А и, кога ќе погледнам на Google Street View баш и теренот изгледа повеќе погоден за од овде да поминува една таква обиколница. Еве погледнете:
https://goo.gl/maps/fYGM3dyg2RTBGA1Q9

За обиколницата на Виница, лесна работа:



Овде нема да има потреба од многу варијанти, лесно би можеле да се избегнат куќите, приватните имоти. Коцките прикажани на сликата можат да бидат потенцијални кружни токови, или денивелирани клучки. Брзината лесно може да биде и до 100 км/ч, имајки во предвид дека овде теренот е рамен.

Јас лично за овие мали инвестиции не гледам никаков проблем, знаејќи дека во догледна иднина после Кочани, према Делчево нема да има никаков нов пат. Вака за многу брзо, и евтино може да се подобрат работите, барем привремено се дур не би се изградил нов пат (експресен или автопат) према Делчево. Мали, евтини инвестиции, кратење на времето при патување, зголемена безбедност, решени проблеми.

Само за обиколницата на Македонска Каменица према Делчево, би можело едно 15 минути да се скрати од вртење низ самиот град. Да не спомнувам што сообраќајот во Каменица ќе се олабави, и ќе се намали загадувањето.
Back to Top
Vasilij View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 09-Jun-2014
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 325
  Quote Vasilij Quote  Post ReplyReply #415 Posted: 27-Nov-2022 at 11:59
Дискусија од сите за пофалба.
Инаку, да бидеме реални во моментов Миладиновци - Штип дневно има околу 7000 возила просек (некој стандард за автопат е 10 000), Штип - Кочани не верувам да е помалку бидејќи има доста луѓе од едниот што работат во другиот град и обратно ама  од друга страна сигурно не е и над 7 000 возила дневно така да експресен пат е сосема доволно, плус аргумент се патарините, не е малце 320 денари Штип - Скопје во двата правци (5-6 пати во месецот и ете 2000 денари).
А за од Кочани спрема Делчево или Берово/Пехчево па да не правиме муабет за автопатски решенија воопшто, бидејќи главните градови на Мкд и Бгр природно најкратко поврзани се преку Крива Паланка.
Меѓутоа дадовте ОДЛИЧНИ идеји за обиколници, баш истото ми се мота низ глава секој пат кога ќе поминувам низ Виница. Значи, знакот намерно или ненамерно (јас верувам намерно) го ставиле уште кај мостот на Брегалница и цели 7-8км се возат под знаци 40, страшно..
Обиколница на Виница би било најдобро нешто што може следно да се направи, ако било кој од нас тука има само контакти, не повеќе во ЈПДП/МТиВ или некоја голема приватна проектанска куќа добро би било само да ја сподели таа идеја, бидејќи не верувам дека некој многу размислува и се замара со такви паметни идеји.
Back to Top
MKDSTRUGA View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 20-Jun-2018
Online Status: Offline
Posts: 456
  Quote MKDSTRUGA Quote  Post ReplyReply #416 Posted: 27-Nov-2022 at 12:09
Za 5 godini veruvam deka Miladinovci Stip kje ima nad 10.000 vozila. Dodatno mnogu e bitno kolku od tie vozila se teski tovarni vozila ili sleperi.
Back to Top
Denko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 14-Aug-2010
Online Status: Offline
Posts: 2271
  Quote Denko Quote  Post ReplyReply #417 Posted: 27-Nov-2022 at 12:23
Originally posted by Vasilij

Дискусија од сите за пофалба.
Инаку, да бидеме реални во моментов Миладиновци - Штип дневно има околу 7000 возила просек (некој стандард за автопат е 10 000), Штип - Кочани не верувам да е помалку бидејќи има доста луѓе од едниот што работат во другиот град и обратно ама  од друга страна сигурно не е и над 7 000 возила дневно така да експресен пат е сосема доволно, плус аргумент се патарините, не е малце 320 денари Штип - Скопје во двата правци (5-6 пати во месецот и ете 2000 денари).
А за од Кочани спрема Делчево или Берово/Пехчево па да не правиме муабет за автопатски решенија воопшто, бидејќи главните градови на Мкд и Бгр природно најкратко поврзани се преку Крива Паланка.
Меѓутоа дадовте ОДЛИЧНИ идеји за обиколници, баш истото ми се мота низ глава секој пат кога ќе поминувам низ Виница. Значи, знакот намерно или ненамерно (јас верувам намерно) го ставиле уште кај мостот на Брегалница и цели 7-8км се возат под знаци 40, страшно..
Обиколница на Виница би било најдобро нешто што може следно да се направи, ако било кој од нас тука има само контакти, не повеќе во ЈПДП/МТиВ или некоја голема приватна проектанска куќа добро би било само да ја сподели таа идеја, бидејќи не верувам дека некој многу размислува и се замара со такви паметни идеји.
Od kade toj podatok deka prosekot "Stip-Miladinovci" e 7000 vozila?
Back to Top
Théoden View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 31-May-2018
Location: Р. Македонија
Online Status: Offline
Posts: 532
  Quote Théoden Quote  Post ReplyReply #418 Posted: 27-Nov-2022 at 12:44
Originally posted by The Wild Boy



Инаку, еве што мислеав за обиколницата на Македонска Каменица
 


Сум размислувал и јас за можната обиколница на Македонска Каменица и мојот заклучок секогаш бил дека конфигурацијата на теренот ќе претставува потешкотија во изнаоѓање оптимална траса.
Најочигледното решение е да се премости Калиманци на најтесното место, но од источниот крај на мостот до приклучокот со постојниот пат постои висинска разлика од речиси 30-на метри, што би значело косина од речиси 10% што мислам дека е недопустливо.


А обиколницата на Виница е веќе вцртана и во генералниот урбанистички план на градот, само не можам да го најдам во поголема верзија:



Edited by Théoden - 27-Nov-2022 at 12:44
Back to Top
user8642 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 18-May-2020
Online Status: Offline
Posts: 2017
  Quote user8642 Quote  Post ReplyReply #419 Posted: 27-Nov-2022 at 13:08
Треба малку похрабро да се размислува за околината на Каменица. Да се стави во функција и левата страна на Брегалница која сега е буквално отсечена од Каменица. Нов фронт за развој, за нови викендици, ловишта, туристички атракции, земјиште за обработка, шумско стопанисување.

Вака се скратува 7,5 км од патот.


Back to Top
Vasilij View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 09-Jun-2014
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 325
  Quote Vasilij Quote  Post ReplyReply #420 Posted: 27-Nov-2022 at 14:29
Извештај за Стратегиска оцена на плански документ врз животната средина Изменување и дополнување на ГУП за Град
Виница плански период 2012-2022
29
А) Сообраќајно решение
Главна карактеристика на сообраќајната инфраструктура во Град Виница е
тоа што регионалниот пат Р – 527 поминува низ централното градско подрачје,
особено е значајно што низ него транзитираат тешки товарни возила. Поради тој
факт беше во план изградба на Обиколница, северно од градот и надвор од
градежниот опфат на Виница, обиколен пат Виница-Берово. Но се дојде до
решение на истата позиција на Обиколницата да се изведе Автопат Штип-Берово
и дел од оваа новопланирана делница е вградена во Измени и дополнување на
Гуп Виница.
Едниот дел од сообраќајната мрежа во градот е поставена ортогонално,
додека преостанатиот дел се карактеристични улички и сокаци во согласност со
конфигурацијата на теренот во централното јадро.


https://vinica.gov.mk/documents/strategiska%20ocenka%20GUP.pdf
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 1920212223>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.113 seconds.

Copyright ©2007 - 2024  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.