build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Инфраструктура > Патишта
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Експресен пат Штип - Кочани

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 20212223>
Author
Message
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
Vasilij View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 09-Jun-2014
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 325
  Quote Vasilij Quote  Post ReplyReply #421 Posted: 27-Nov-2022 at 14:31
Тоа за автопат не верувам, дури и е малку смешно, ама битно точно е дека е впишана во ГУП обиколницата, се знае и рутата каде би поминувала.
Станува збор за некои 4-5 км, според мене не би чинело повеќе од 6 до 7 милиони евра...
Back to Top
The Wild Boy View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Jan-2020
Online Status: Offline
Posts: 491
  Quote The Wild Boy Quote  Post ReplyReply #422 Posted: 27-Nov-2022 at 14:37
Originally posted by Denko

Originally posted by Vasilij

Дискусија од сите за пофалба.
Инаку, да бидеме реални во моментов Миладиновци - Штип дневно има околу 7000 возила просек (некој стандард за автопат е 10 000), Штип - Кочани не верувам да е помалку бидејќи има доста луѓе од едниот што работат во другиот град и обратно ама  од друга страна сигурно не е и над 7 000 возила дневно така да експресен пат е сосема доволно, плус аргумент се патарините, не е малце 320 денари Штип - Скопје во двата правци (5-6 пати во месецот и ете 2000 денари).
А за од Кочани спрема Делчево или Берово/Пехчево па да не правиме муабет за автопатски решенија воопшто, бидејќи главните градови на Мкд и Бгр природно најкратко поврзани се преку Крива Паланка.
Меѓутоа дадовте ОДЛИЧНИ идеји за обиколници, баш истото ми се мота низ глава секој пат кога ќе поминувам низ Виница. Значи, знакот намерно или ненамерно (јас верувам намерно) го ставиле уште кај мостот на Брегалница и цели 7-8км се возат под знаци 40, страшно..
Обиколница на Виница би било најдобро нешто што може следно да се направи, ако било кој од нас тука има само контакти, не повеќе во ЈПДП/МТиВ или некоја голема приватна проектанска куќа добро би било само да ја сподели таа идеја, бидејќи не верувам дека некој многу размислува и се замара со такви паметни идеји.
Od kade toj podatok deka prosekot "Stip-Miladinovci" e 7000 vozila?


Сигурно е многу повеќе... Колку пати сум возел, за празници особено има далеку повеќе возила. Еднаш бев до Банско (одам преку Радовиш - Струмица), и на враќање према Скопје можеше да се види колона возила дури до наредните 5 - 8км пред мене на автопатот Штип - Миладиновци. Значи возила има, и тоа доста што го користат овој автопат.
Back to Top
The Wild Boy View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Jan-2020
Online Status: Offline
Posts: 491
  Quote The Wild Boy Quote  Post ReplyReply #423 Posted: 27-Nov-2022 at 14:40
Originally posted by Vasilij

<span style="left: 124.601px; top: 61.4438px; font-size: 12.6px; font-family: sans-serif; trans: scaleX1.0101;" role="presentation" dir="ltr">Извештај за Стратегиска оцена на плански документ врз животната средина Изменување и дополнување на ГУП за Град</span><br role="presentation"><span style="left: 388.597px; top: 76.2362px; font-size: 12.6px; font-family: sans-serif; trans: scaleX1.0287;" role="presentation" dir="ltr">Виница плански период 2012-2022</span><br role="presentation"><span style="left: 858.4px; top: 1298.24px; font-size: 20px; font-family: sans-serif; trans: scaleX0.942729;" role="presentation" dir="ltr">29</span><br role="presentation"><span style="left: 170.4px; top: 107.038px; font-size: 20px; font-family: sans-serif; trans: scaleX0.961;" role="presentation" dir="ltr">А)</span><span style="left: 189.62px; top: 107.038px; font-size: 20px; font-family: sans-serif;" role="presentation" dir="ltr"> </span><span style="left: 195.6px; top: 107.038px; font-size: 20px; font-family: sans-serif; trans: scaleX1.03718;" role="presentation" dir="ltr">Сообраќајно решение</span><br role="presentation"><span style="left: 170.4px; top: 143.838px; font-size: 20px; font-family: sans-serif; trans: scaleX1.00502;" role="presentation" dir="ltr">Главна карактеристика на сообраќајната инфраструктура во Град Виница е</span><br role="presentation"><span style="left: 110.4px; top: 170.438px; font-size: 20px; font-family: sans-serif; trans: scaleX1.03744;" role="presentation" dir="ltr">тоа што регионалниот пат Р – 527 поминува низ централното градско подрачје,</span><br role="presentation"><span style="left: 110.4px; top: 197.238px; font-size: 20px; font-family: sans-serif; trans: scaleX1.01605;" role="presentation" dir="ltr">особено е значајно што низ него транзитираат тешки товарни возила. Поради тој</span><br role="presentation"><span style="left: 110.4px; top: 223.838px; font-size: 20px; font-family: sans-serif; trans: scaleX1.07878;" role="presentation" dir="ltr">факт беше во план изградба на <span ="highlight ed appended">Обиколница</span>, северно од градот и надвор од</span><br role="presentation"><span style="left: 110.4px; top: 250.638px; font-size: 20px; font-family: sans-serif; trans: scaleX1.02018;" role="presentation" dir="ltr">градежниот</span><span style="left: 220.12px; top: 250.638px; font-size: 20px; font-family: sans-serif;" role="presentation" dir="ltr"> </span><span style="left: 232.6px; top: 250.638px; font-size: 20px; font-family: sans-serif; trans: scaleX0.9703;" role="presentation" dir="ltr">опфат</span><span style="left: 289.12px; top: 250.638px; font-size: 20px; font-family: sans-serif;" role="presentation" dir="ltr"> </span><span style="left: 301.6px; top: 250.638px; font-size: 20px; font-family: sans-serif; trans: scaleX0.967218;" role="presentation" dir="ltr">на</span><span style="left: 323.04px; top: 250.638px; font-size: 20px; font-family: sans-serif;" role="presentation" dir="ltr"> </span><span style="left: 335.4px; top: 250.638px; font-size: 20px; font-family: sans-serif; trans: scaleX0.989399;" role="presentation" dir="ltr">Виница,</span><span style="left: 409.44px; top: 250.638px; font-size: 20px; font-family: sans-serif;" role="presentation" dir="ltr"> </span><span style="left: 421.8px; top: 250.638px; font-size: 20px; font-family: sans-serif; trans: scaleX1.00485;" role="presentation" dir="ltr">обиколен</span><span style="left: 509.44px; top: 250.638px; font-size: 20px; font-family: sans-serif;" role="presentation" dir="ltr"> </span><span style="left: 522.2px; top: 250.638px; font-size: 20px; font-family: sans-serif; trans: scaleX0.985551;" role="presentation" dir="ltr">пат</span><span style="left: 552.44px; top: 250.638px; font-size: 20px; font-family: sans-serif;" role="presentation" dir="ltr"> </span><span style="left: 564.8px; top: 250.638px; font-size: 20px; font-family: sans-serif; trans: scaleX0.983278;" role="presentation" dir="ltr">Виница-Берово.</span><span style="left: 711.8px; top: 250.638px; font-size: 20px; font-family: sans-serif;" role="presentation" dir="ltr"> </span><span style="left: 724px; top: 250.638px; font-size: 20px; font-family: sans-serif; trans: scaleX0.931682;" role="presentation" dir="ltr">Но</span><span style="left: 747.82px; top: 250.638px; font-size: 20px; font-family: sans-serif;" role="presentation" dir="ltr"> </span><span style="left: 760.2px; top: 250.638px; font-size: 20px; font-family: sans-serif; trans: scaleX0.988792;" role="presentation" dir="ltr">се</span><span style="left: 781.08px; top: 250.638px; font-size: 20px; font-family: sans-serif;" role="presentation" dir="ltr"> </span><span style="left: 793.6px; top: 250.638px; font-size: 20px; font-family: sans-serif; trans: scaleX1.02246;" role="presentation" dir="ltr">дојде</span><span style="left: 844.74px; top: 250.638px; font-size: 20px; font-family: sans-serif;" role="presentation" dir="ltr"> </span><span style="left: 857.2px; top: 250.638px; font-size: 20px; font-family: sans-serif; trans: scaleX0.978786;" role="presentation" dir="ltr">до</span><br role="presentation"><span style="left: 110.4px; top: 277.238px; font-size: 20px; font-family: sans-serif; trans: scaleX1.00682;" role="presentation" dir="ltr">решение на истата позиција на Обиколницата да се изведе Автопат Штип-Берово</span><br role="presentation"><span style="left: 110.4px; top: 304.038px; font-size: 20px; font-family: sans-serif; trans: scaleX1.02869;" role="presentation" dir="ltr">и дел од оваа новопланирана делница е вградена во Измени и дополнување на</span><br role="presentation"><span style="left: 110.4px; top: 330.638px; font-size: 20px; font-family: sans-serif; trans: scaleX1.00545;" role="presentation" dir="ltr">Гуп Виница.</span><br role="presentation"><span style="left: 170.4px; top: 367.438px; font-size: 20px; font-family: sans-serif; trans: scaleX1.04855;" role="presentation" dir="ltr">Едниот дел од сообраќајната мрежа во градот е поставена ортогонално,</span><br role="presentation"><span style="left: 110.4px; top: 394.238px; font-size: 20px; font-family: sans-serif; trans: scaleX1.02258;" role="presentation" dir="ltr">додека преостанатиот дел се карактеристични улички и сокаци во согласност со</span><br role="presentation"><span style="left: 110.4px; top: 420.838px; font-size: 20px; font-family: sans-serif; trans: scaleX1.00716;" role="presentation" dir="ltr">конфигурацијата на теренот во централното јадро.</span>
https://vinica.gov.mk/documents/strategiska%20ocenka%20GUP.pdf


АВТОПАТ Штип - Берово?!?!?!?!?!

На кој идиот му текнала оваа идеја? До Берово не ни има сообраќај доволен да се направи брз пат, а не камо ли автопат... Едноставно, освен обиколницата на Виница, треба само реновирање на патиштата према Берово, проширување, да бидат соодветно широки, и горе - доле тоа е тоа. На Берово ќе му затреба автопат кога ќе дојде на ниво со Охрид од аспект на туризам, а тоа нема никогаш да се случи.

Edited by The Wild Boy - 27-Nov-2022 at 14:41
Back to Top
Vasilij View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 09-Jun-2014
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 325
  Quote Vasilij Quote  Post ReplyReply #424 Posted: 27-Nov-2022 at 14:46
Сега ми текна, имаше идеја за ,,автопат,, без лента за застанување од левата страна на Брегалница, малку да прогуглате ќе видите, од времето на Груевски во 2010-11 беше таа идеја, сами ја лансираа преку нивните медиуми тогаш, и неполна година дена после тоа го најавија Миладиновци - Штип и се напушти таа идеја.
Па негде 2015 ја лансираа идејата за експресен пат (денешниот) од другата страна на котлината (подножјетно на ридот) и свикаа као 2-3 јавни расправи со земјоделци, мештани од Спанчево, Тркање и Соколарци...
Во 2017 почна да се гради првата делница до Крупиште (пуштена Јуни 2020), а во Септември 2019 почна да се гради и втората (по се изгледа пуштање околу 15ти-20ти Декември оваа година)
Back to Top
Vasilij View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 09-Jun-2014
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 325
  Quote Vasilij Quote  Post ReplyReply #425 Posted: 27-Nov-2022 at 14:52
Сето ова ни кажува на сите дека немаме некоја сериозна државна стратегија (ова е и сега ама посебно се однесува на периодот 2008-2016) туку почнуваа да се реализираа идеи кои му дошле во глава на некој... Заради тоа се и проблемите на Кичево - Охрид, некомплетен и несоодветен проект, заради тоа и се луташе со изјави од типот: "на граѓаните не им требаат автопатишта туку локални патишта" - Н.Г (https://www.youtube.com/watch?v=W1No9qQJtIA) ЛЕГЕНДАРНА ИЗЈАВА
до почеток на Миладиновци - Штип и Кичево - Охрид неполни 2 години после истата изјава, невидено салто мортале...
Убаво имаше некој направено симулација и со временски рамки токму на овој форму пред 5-6 години во нишката (Автопати и експресни патишта општо), ама за разлика во овој форум каде обични граѓани дискутираме со факти, аргументи, знаење и искуство какво такво, на позиции седат неписмени на кои им доаѓаат ад хок идеи, како оној што 10 години беше главен во извршната власт...
Back to Top
The Wild Boy View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Jan-2020
Online Status: Offline
Posts: 491
  Quote The Wild Boy Quote  Post ReplyReply #426 Posted: 27-Nov-2022 at 14:54
Originally posted by Vasilij

Сега ми текна, имаше идеја за ,,автопат,, без лента за застанување од левата страна на Брегалница, малку да прогуглате ќе видите, од времето на Груевски во 2010-11 беше таа идеја, сами ја лансираа преку нивните медиуми тогаш, и неполна година дена после тоа го најавија Миладиновци - Штип и се напушти таа идеја.
Па негде 2015 ја лансираа идејата за експресен пат (денешниот) од другата страна на котлината (подножјетно на ридот) и свикаа као 2-3 јавни расправи со земјоделци, мештани од Спанчево, Тркање и Соколарци...
Во 2017 почна да се гради првата делница до Крупиште (пуштена Јуни 2020), а во Септември 2019 почна да се гради и втората (по се изгледа пуштање околу 15ти-20ти Декември оваа година)


Знам за идејата да која што се планирала да има автопат се до Делчево и Бугарска граница, и мислам тие планови ги имав некаде зачувано.

Но јас прва пат слушам за ваков автопат до Берово. Ако постојат некаде некакви планови, пратете ги овде, баш би ме интересирало да ѕирнам што било планирано точно.

Edited by The Wild Boy - 27-Nov-2022 at 14:54
Back to Top
The Wild Boy View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Jan-2020
Online Status: Offline
Posts: 491
  Quote The Wild Boy Quote  Post ReplyReply #427 Posted: 27-Nov-2022 at 14:59
Originally posted by user8642

Треба малку похрабро да се размислува за околината на Каменица. Да се стави во функција и левата страна на Брегалница која сега е буквално отсечена од Каменица. Нов фронт за развој, за нови викендици, ловишта, туристички атракции, земјиште за обработка, шумско стопанисување.

Вака се скратува 7,5 км од патот.




И оваа е навистина добра опција, малку подолга, можеби малку потешка, ама скратува повеќе, и може да поврзе повеќе други патишта исто така.

Мојата трета опција за обиколница на Македонска Каменица всушност беше малку погоре (Северно) од твојата, од другата страна на езерото. Но и оваа траса не е лоша. Тука барем и од едната страна, а и од другата каде што би почнувала и завршувала таквата обиколница нема скоро никаква драстична висинска разлика.

Го видов и предлогот на Theoden. Таму каде што ја има он исцртано има поголема висинска разлика, и единствен бенефит е што таму обиколницата би била пократка, но затоа пак е помалце изводлива.

Некогаш подолгата опција е подобра, и во овој случај тоа е така. Проверете на Google Street View и ќе видите која разлика ја има.
Back to Top
Vasilij View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 09-Jun-2014
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 325
  Quote Vasilij Quote  Post ReplyReply #428 Posted: 27-Nov-2022 at 15:00
Може и некој превид да направиле, дали е Берово или Делчево не знам, битно од самиот ГУП на Виница (од самата слика) јасно е дека станува збор за опцијата промовирана во 2010-2011 од левата страна на Брегалница автопат помеѓу Штип и Кочани кој продолжува северно од Виница ( за натаму ќе прогугламе што им била идејата)
Во делот на Берово/Пехчево да не го заборавиме фактот дека треба да има граничен премин ГП Клепало и дека Р.С. Македонија целосно го има завршено својот дел (вклучувајќи и граничен терминал) односно имаме регионален пат од Берово до Клепало во одлична состојба (ширина 7м) реконструиран во 2020. Се чека на соседиве од исток (кој наместо да се занимаваат со работи од 21 век се заниватаат со работи од 18ти век) да си го завршат нивниот дел (преостанати им се 6.7км )
Back to Top
Théoden View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 31-May-2018
Location: Р. Македонија
Online Status: Offline
Posts: 528
  Quote Théoden Quote  Post ReplyReply #429 Posted: 27-Nov-2022 at 15:52
За оваа делница од А3 имаше повеќе можни варијанти, од кои неколку навистина одеа по левата страна на Брегалница, но сите минуваат покрај Виница. Едноставно, теренот е таков што нема сомнение дека одовде е најдобро да се пробие пат од повисок ранг кон Делчево. И „автопатот за Берово“ очигледно се однесува на истиот овој пат.
Избраната траса ми се допаѓа затоа што оди преку обиколницата на Кочани, појужните варијанти ќе го заобиколеа градот, но голема штета е што не се продолжила барем до клучката Истибања, што е на помалку од 10 км од точката до каде се изведува сега експресниот пат.
 

Back to Top
FiLo View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 26-Apr-2015
Online Status: Offline
Posts: 124
  Quote FiLo Quote  Post ReplyReply #430 Posted: 27-Nov-2022 at 19:41
Се е супер со експресниве патишта, ама уште овој народ овде да има култура за воање.
Возат 80-90. Ок нивно право. Ама вози речиси до средна испрекината лента.
Кога тргнуваш да го престигаш, забрзува.

Е таков народ генерално вози во оваа држава. Наместо да вози поблиску подесно, и по потреба поттргни се докрај, побрзиот позади тебе да те престигне а воопшто да нема потреба да да преминува во спротивна лента.

Често го правам ова на овие експресниве патишта и наидувам на заблагодарување со 4ри жмигавци секогаш кога му пуштам простор што е можно побезбедно да ме престигне без да навлегува во спротивна лента, ниту да го кочам.

Ама премногу магарешки инати има по патиштава.

Edited by FiLo - 27-Nov-2022 at 19:42
Back to Top
The Wild Boy View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Jan-2020
Online Status: Offline
Posts: 491
  Quote The Wild Boy Quote  Post ReplyReply #431 Posted: 27-Nov-2022 at 22:13
Треба зголемување на казни, по сериозно регулирање од страна на МВР, секако не да се паркираат полицајци на лентата за застанување. Треба да се воведе и "пресретач" полиција, нешто како во стилот на Србија, Хрватска каде полиција ќе вози во цивилни возила регуларно, проверувајќи кој вози побрзо од дозволеното или не соодветно, и после пуштање ротор и пратење до следен паркинг или клучка каде што би се пишала казната. Мора нешто да се направи во врска со тоа, а не би било лошо да се размислува и камери за мерење на брзина да се постават. Во многу други европски држави си има вакви камери и самите ги сликаат оние кои што возат брзо, превземуваат податоци, и одма во најкраток можен рок стига казна. Не е научна фантастика. Човек ако сака и со малку може да направи многу. Само казните ако се зголемат, можеби возачите ќе се освестат и прилагодат да возат како што треба. За жал има многу "дибеци" кои што на експресниве патишта шибаат и се понашаат како да се на автопат, а има и такви кои што возат поспоро бидејќи не се сретнале претходно со овој формат на пат. Мислам дека не би било лошо и да се едуцираат возачите, оние кои што полагаат, за видот на овој пат, како да возат соодветно. Правите експресни патишта во Македонија се појавија дури во 2021 ако не се грешам (овде не го сметам Велес - Кадрифаково што не е прав експресен пат), и за многу луѓе (особено младите) овој нов формат на пат секако ќе е чуден. Еве, може да земеме пример од Црна Гора. Они неодамна си го отворија својот прв автопат, и за да се едуцираат граѓаните таму си имаат на социјални мрежи направено профили (од претпријатието за патиштата) каде што се објавуваат корисни работи, битни информации за возачите. Младите, и така ни дремат по социјални мрежи во денешно време па не гледам ништо лошо да се искористи технологијата за едуцирање како да се користат новите патишта во државата. Барем да се очекува од по - младата генерација да израсне, соодветно обучена, да знае како да ги користи новите патишта како што треба и да има безбедно однесување кога се вози на патиштата.

Ама што да очекуваме и од ЈП за државни патишта. На тие пари колку што плаќаме патарини ( а инаку најскапи патарини во Европа!!!), они како основно да неможат да ги изреновираат автопатиштата кои што се полни со кратери, дупки, неквалитетен асфалт, што може друго и да очекуваме од истите... се накрадоа и не им е малце. Да се нема ни еден асален во државата. Не би ги коштало ништо посебно да се едуцираат младите како да се однесуваат во сообраќајот. Ќе речам пак, малку треба за многу да се направи ама на кој да му текне во оваа држава... Тоа е што е. За жал, дур постојат овие проблеми, и дур нашиот менталитет, и нашата сообраќајна култура ни е таква каква што е, а притоа не сакајќи да се избориме да направиме промени, нема никаде подобро да отидеме, и секогаш ќе има вакви проблеми.
Back to Top
Marxentric View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 27-Apr-2020
Location: Paionia
Online Status: Offline
Posts: 334
  Quote Marxentric Quote  Post ReplyReply #432 Posted: 30-Nov-2022 at 00:12
Originally posted by Vasilij

Сето ова ни кажува на сите дека немаме некоја сериозна државна стратегија (ова е и сега ама посебно се однесува на периодот 2008-2016) туку почнуваа да се реализираа идеи кои му дошле во глава на некој... Заради тоа се и проблемите на Кичево - Охрид, некомплетен и несоодветен проект, заради тоа и се луташе со изјави од типот: "на граѓаните не им требаат автопатишта туку локални патишта" - Н.Г (https://www.youtube.com/watch?v=W1No9qQJtIA) ЛЕГЕНДАРНА ИЗЈАВА
до почеток на Миладиновци - Штип и Кичево - Охрид неполни 2 години после истата изјава, невидено салто мортале...
Убаво имаше некој направено симулација и со временски рамки токму на овој форму пред 5-6 години во нишката (Автопати и експресни патишта општо), ама за разлика во овој форум каде обични граѓани дискутираме со факти, аргументи, знаење и искуство какво такво, на позиции седат неписмени на кои им доаѓаат ад хок идеи, како оној што 10 години беше главен во извршната власт...

Да бе обични граѓани кои користат термини од типот на РСМ и не го вадат Грујо од уста Дури и Заев по дома не вика РСМ, а ти како на митинг да си, а не на неофицијална дискусија.
Инаку отсекогаш си имаме куп неписмени административци и експерти под погон на две љути жути, така да "автопат до Берово" им е типична утка, ништо ново.
Back to Top
Vasilij View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 09-Jun-2014
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 325
  Quote Vasilij Quote  Post ReplyReply #433 Posted: 30-Nov-2022 at 08:41
Хахах која иронија, па ако внимателно ги читаш постовите ќе видиш дека критиката е кон сите, сега тоа што можеби тебе ти пречи што најодговорен и највиновен за ситуацијата е тој што највеќе време бил премиер тој е твој проблем. И сите исти да се (да ја прифатиме таа теза што често народот ја кажува) Грујо беше 11 години премиер- најдолго.
Во однос на името, можеш да цитираш барем како е напишано, "РСМ" немам напишано, го имам напишано целосно уставното име, и ако ти пречи и тоа пак твој проблем. За мене секогаш ќе си биде Македонија, а искрено административното (формално) име и не ми смета затоа што не сум од тие Македонци кои секој ден мора да се удираат во гради да се Македонци и да бараат потврда од Бугарија или друго место дека стварно се Македонци. Ма да, не гледам па како административното име на земјата е и врзано со народот односно етникумот, и доколку во90тите беа похрабри сега ќе бевме "Република Македонија" (Скопје) а не "Република Северна Македонија". Сумирано во една реченица, формалното административно име воопшто не го доживувам трагично, го доживувам трагично обидот од тие од истокот да се мешаат во работи кај што не смеат и треба да се мешаат.
*Се извинувам за политичкиот дел од постот ама кога има вакви ниски удари од Македонци кои секој ден мора некој да им потврди дека се Македонци мора да се одговори
Back to Top
Marxentric View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 27-Apr-2020
Location: Paionia
Online Status: Offline
Posts: 334
  Quote Marxentric Quote  Post ReplyReply #434 Posted: 30-Nov-2022 at 21:29
Абе добро дете си ти и имаш солидно познавање од материјата, ама политиката те опседнува многу А источните не ги спомнувај, нив за луѓе не ги сметам. Инаку сите овие проекти се од Грујово време, ама дека имало недостатоци, тоа секако. Се надевам во иднина ќе се гради и повеќе и подобро, без разлика кој владее но фактите говорат дека секоја година капиталните расходи се намалуваат. Едноставно не сме способни да ги потрошиме и парите што веќе ги имаме за да изградиме нешто, па затоа и потребата од ребаланс.

Ако не друго, барем овие два правци кон Кочани и Радовиш се светла точка во сообраќајната мрежа, изградени за релативно брзо време и со солиден квалитет.
Back to Top
Staki View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 11-Oct-2014
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 125
  Quote Staki Quote  Post ReplyReply #435 Posted: 07-Dec-2022 at 08:46
Некој да пише за состојбата на терен. Дали може да се вози делот од Крупиште до Кочани или сеуште е покриен со земја на влезот? Благодарам
Back to Top
The Wild Boy View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Jan-2020
Online Status: Offline
Posts: 491
  Quote The Wild Boy Quote  Post ReplyReply #436 Posted: 07-Dec-2022 at 15:27
Колкави се шансите да се пушти експресниов во употреба до пред нова година?
Back to Top
Vasilij View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 09-Jun-2014
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 325
  Quote Vasilij Quote  Post ReplyReply #437 Posted: 07-Dec-2022 at 16:19
80%

- Иначе некој ако поминувал последните 10тина дане да пише дали уште целосно стои купот земја или е подотворено како што беше до пред 3 недели.
Има една теорија/логика да го затвориле пред посетата на премиерот и министерот да може да дадат изјави па после пак да е пуштен..
Back to Top
FT View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 22-Jun-2010
Location: Kocani
Online Status: Offline
Posts: 565
  Quote FT Quote  Post ReplyReply #438 Posted: 07-Dec-2022 at 22:45
Јас сега возев за Скопје и сите коли фатија од кај Крупиште. Така да сигурно уште има земја
Back to Top
FiLo View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 26-Apr-2015
Online Status: Offline
Posts: 124
  Quote FiLo Quote  Post ReplyReply #439 Posted: 08-Dec-2022 at 13:02
Има сеуште земја.
Back to Top
The Wild Boy View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Jan-2020
Online Status: Offline
Posts: 491
  Quote The Wild Boy Quote  Post ReplyReply #440 Posted: 15-Dec-2022 at 00:18
Како што гледам на Sentinel Hub, делот до пред спорниот имот изгледа 99-100% завршен, а за делот после спорниот имот неможев да видам убаво бидејќи на најновите сателитски снимки имаше доста облаци.



Има неколку ситни делови каде што или нема завршен слој на асфалт, или не е асфалтирано во опште. За другото како што увидов, се е горе доле готово.


Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 20212223>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.156 seconds.

Copyright ©2007 - 2024  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.