Експресен пат Штип - Кочани |
Post Reply | Page <1 56789 23> |
Author | ||
The Wild Boy
Senior Member Joined: 19-Jan-2020 Online Status: Offline Posts: 491 |
Quote Reply #121 Posted: 28-Jun-2020 at 23:42 | |
И сега пуштање следен месец, или ќе се чека избори да завршат?
Да не ги спремаат црвените ленти и играорците? |
||
<Fresno>
Senior Member Joined: 13-Jun-2010 Online Status: Offline Posts: 1112 |
Quote Reply #122 Posted: 29-Jun-2020 at 15:43 | |
Кој профил ќе биде тука? Како Велес-Штип или нешто друго?
|
||
MileX
Newbiе Joined: 13-Oct-2010 Location: Strumica Online Status: Offline Posts: 18 |
Quote Reply #123 Posted: 29-Jun-2020 at 15:59 | |
Велес-Штип со пошироки кривини и денивелирани раскрсници
|
||
[url=http://www.userbars.be][img]http://img689.imageshack.us/img689/
|
||
Marxentric
Senior Member Joined: 27-Apr-2020 Location: Paionia Online Status: Offline Posts: 334 |
Quote Reply #124 Posted: 29-Jun-2020 at 17:54 | |
И поголема брзина и пошироки ленти.
|
||
Џоле
Moderator Group Joined: 23-Apr-2013 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 15039 |
Quote Reply #125 Posted: 29-Jun-2020 at 19:08 | |
Видеово е од 12 јуни 2020 г.
|
||
За сè има вторпат
|
||
<Fresno>
Senior Member Joined: 13-Jun-2010 Online Status: Offline Posts: 1112 |
Quote Reply #126 Posted: 30-Jun-2020 at 10:22 | |
|
||
The Wild Boy
Senior Member Joined: 19-Jan-2020 Online Status: Offline Posts: 491 |
Quote Reply #127 Posted: 30-Jun-2020 at 15:43 | |
Да, така ќе е и Штип - Радовиш, а и така е планиран експресниот пат Градско - Прилеп, и експресниот пат до Меџитлија. |
||
Vasilij
Senior Member Joined: 09-Jun-2014 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 325 |
Quote Reply #128 Posted: 30-Jun-2020 at 16:13 | |
Во право сте. Можеби одговорот лежи и во тоа што Велес - Кадрифаково беше реконсктрукција на веројатно најлошата делница во цела земја во тоа време, а овие сите се нови траси. За Штип - Кочани негде имав прочитано преходно дека максималната брзина ќе биде 90 или 100 километри на час по целата траса, освен кај клучки каде што ќе биде 60. Велес - Кадрифаково е 80km/h max. |
||
MKDSTRUGA
Senior Member Joined: 20-Jun-2018 Online Status: Online Posts: 456 |
Quote Reply #129 Posted: 30-Jun-2020 at 21:11 | |
Veles - Kadrifakovo mislam deka ima delnici koj se 100. Dvata expressni koj se gradat vo istocna makedonija ke imaat limit od 110 km/h. Avtopatite pri usoglasuvanje so EU treba da se 130 km/h. Kluckite na avtopatite ke bidat 100 a na expressnite 80 ili 90 km/h. Veles kadrifakovo nema klucki tuku klasicni raskrsnici i zatoa e ogranicen na 60 km/h. Veles - Kadrifakovo ne e expressen pat i istiot e proserin bidejki spori vozila koj se koristat za obrabotuvanje na zemjata i vo zemjodelite bea golema precka i bese navistina ne bezbedno nivnoto preteknuvanje. Sega toa e mnogu polesno, no voopsto ne ekpresen pat. Ekpresniot sto se gradi od gradsko do prilep vo ramnicarskiot del e ogranicen na 100 km/h dodeka vo delot na drenovska klisura i pletvar ke bide 80 km/h. Nekade imase skici od patista so ogranicuvanjata no nemozam da gi najdam.
|
||
Marxentric
Senior Member Joined: 27-Apr-2020 Location: Paionia Online Status: Offline Posts: 334 |
Quote Reply #130 Posted: 30-Jun-2020 at 23:04 | |
Неколку пати пишував и ќе се надоврзам на МКДСтруга. Велес - Кадрифаково е обичен магистрален двонасочен пат (дел од А3). Не е експресен, погледнете гугл мапс и видете какви раскрсници има, нема клучки, нема соодветни ширина, а има трактори на него.
Edited by Marxentric - 30-Jun-2020 at 23:05 |
||
The Wild Boy
Senior Member Joined: 19-Jan-2020 Online Status: Offline Posts: 491 |
Quote Reply #131 Posted: 30-Jun-2020 at 23:40 | |
Да тој не е експресен, и јас зборував за тоа каква утка испадна овој пат, за џабе се фрлија пари. Исто о со Градско - Прилеп.
Мило ми е што сега се градат соодветни експресни патишта, а не несоодветни како Велес - Кадрифаково. Велес - Кадрифаково треба да биде пример за тоа како не треба да се гради еден експресен пат. |
||
skopskodete
Senior Member Joined: 17-Feb-2017 Online Status: Offline Posts: 926 |
Quote Reply #132 Posted: 01-Jul-2020 at 00:15 | |
Велес-Кадрифаково ти е како автопатот Тетово-Гостивар. Импровизација која во иднина ќе чини дополнителни пари за да се среди.
|
||
гитардемон
Senior Member Joined: 19-Feb-2008 Online Status: Offline Posts: 5422 |
Quote Reply #133 Posted: 01-Jul-2020 at 09:49 | |
Градско-Прилеп не е толку лоша идеја. Евентуалниот автопат преку Бабуна ќе биде готов за 7-10 години, а експресниот би требало да биде готов за една. Сепак Тиквешијата ќе има добра врска со западна Македонија, Битола, Охрид и слично. Кавадарчани нема да мора да возат до Велес за да одат до Прилеп по брза врска. Не е толку непотребен како автопатот преку Св. Николе. |
||
Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.
|
||
MKDSTRUGA
Senior Member Joined: 20-Jun-2018 Online Status: Online Posts: 456 |
Quote Reply #134 Posted: 01-Jul-2020 at 10:23 | |
Edinstvena greska na Veles kadrifakovo e sto bese predstaven kako expressen pat a ne kako rekonstrukcija i prosiruvanje na regionalniot pat koj bese vo uzasna sostojba. Sepak tamu mislam deka i nema potreba od povisok standard na pat i mislam deka e dovolno prosiruvanjeto za da moze bezbedno da se preteknat traktori i drugi spori zemjodelski masini. Slobodno moze da se kaze deka lazno e predstavuvan kako expresen pat bidejki nitu e nitu e zamislen da bide.
Za Gradsko Prilep imam custvo deka nema sigurno da e gotov vo naredni 3 godini. A avtopatov Veles Bitola ne se ni osuduvam da prognoziram so bi bilo. Toj bese vo programa na aktuelnata vlada 2016-2020 pa istiot ne e spomnat a imam custvo deka ista sudbina go ceka 2020-2024. Avtopatoto Miladinovci, Stip voopsto ne e ne potreben i geogravski zaedno so ekspresnite patista odnosno kraci do kocani i strumica ja pokriva skoro polovina drzava. Iako naselenieto tamu opaga moe mislenje e deka za 5 godni istiot ke bide veke na granica na isplatlivost. Sepak ne treba da cekame da ima premnogu soobraga za da pocneme so gradba na avtopat a isamite brzi vrski do strumica i kocani ke doprinesat za zgolemuvanje na soobrakajot. Dopolnitelno sto za 5 godni ke ima mnogu poveke sleperi po patistata pa i ne taka gusto naseleni mesta ke imaat potreba od avtopatista. Patot si e vo red a politickite sogleduvanja, prepukavanja i kontraverzii okolu ovoj i drugi proekti se za na nekoj drug forum ili druga niska na istiov. |
||
Marxentric
Senior Member Joined: 27-Apr-2020 Location: Paionia Online Status: Offline Posts: 334 |
Quote Reply #135 Posted: 01-Jul-2020 at 15:34 | |
Можеа патната мрежа многу подобро и поевтино да ја осмислат. Со парите потрошени за Штип-Миладиновци, Градско-Прилеп, Кадрифаково-Велес, мислам дека можеше да се направи автопат Штип-Велес-Прилеп-Битола и плус да се рехабилитираат регионалните патишта кадешто не би имало експресен или автопат. Некои од членовите дадоа проценка во претходните постови за чинење на одредени проекти, па ако имаат време нека направат една споредбена анализа за овие правци. Автопат Штип - Битола не само што ја поврзува Источна МК со Скопје (само 7-8 км повеќе за разлика од сега), но и Европа би го користела Е-75 за преку Прилеп, Битола да стигне до Јонско Море. Не само што би имале поголема автопатна мрежа, но и поефикасна. Згора на тоа, Свети Николе веќе доби рехабилитиран пат до Куманово, па еве и опција за оние од регионот што не сакаат да плаќат патарина, истото ќе можеше да се направи и кај Градско, наместо експресен, рехабилитиран и безбеден регионален пат. |
||
deni86
Groupie Joined: 07-Apr-2020 Online Status: Offline Posts: 51 |
Quote Reply #136 Posted: 01-Jul-2020 at 18:44 | |
И сега до кај се работите на првата делница од Три Чешми до Крупиште? Ако има некој информација. Како што слушнав клучката кај Крупиште сеуште не е завршена.
Најавите најпрво беа дека до крајот на мај ќе биде пуштен во употреба, потоа се одложи за до крајот на јуни, а сега гледаме дека сме сеуште далеку од возење по новата делница. Можеби грешам па ако има некој сигурна информација од терен нека пише |
||
Vasilij
Senior Member Joined: 09-Jun-2014 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 325 |
Quote Reply #137 Posted: 01-Jul-2020 at 19:14 | |
Другар вчера ми кажа дека некој му кажал дека некои возачи веќе ,,на диво,, веќе ја возеле делницата. Од кај се вклучиле искрено не знам бидејќи логично е клучката кај Три Чешми да е блокирана. Од тоа што зборувале тие е дека се поставувале еластични огради и сигнализација. Асфалтирањето од претходно знам дека е завршено. И јас мислам дека можно е сеуште да има завршни работи на клучката кај Крупиште. Мое мислење е дека според овие информации за 10-12 дена би требало да биде пуштена делницата...
|
||
ammamm
Newbiе Joined: 29-May-2013 Online Status: Offline Posts: 4 |
Quote Reply #138 Posted: 02-Jul-2020 at 09:29 | |
Планирањето на патна инфраструктура треба да биде долгорочно и со редоследот на градење и со планот за финансирање.
Тој план/стратегија не смее да зависи од тоа кој е на власт и што ветил или кому што му се допаѓа. За жал кај нас тоа не е случај, плановите се менуваат често во зависност од дневна политика, лични желби и од тоа каде може полесно да се земе провизија, затоа имаме целосен хаос во поврзаноста, скапи патишта каде што не се неопходни и очајни патишта на места каде има голема потреба. Треба да се помириме дека кај нас е така и така ќе биде, тешко да се сменат работите во блиска иднина. Хаосот е направен уште од претходно и тешко дека ќе може да се среди, а нас сето тоа не чини пари (многу пари), време, нерви итн. Инаку за Три Чешми-Крупиште, толку ли е тешко, веќе во крајна фаза да се даде процена кога ќе биде готов!? Ако делува дека ќе биде завршен за еден месец, стави резерва уште 20тина дена и најави го крајот, па со малку среќа нека се заврши пред рокот, а вака испаѓа само лажење. Ист случај е и со другите делници, еден рок да не може да се погоди точно ни од трета мајка! |
||
deni86
Groupie Joined: 07-Apr-2020 Online Status: Offline Posts: 51 |
Quote Reply #139 Posted: 02-Jul-2020 at 10:30 | |
Можеби ќе запнат да го стават во употреба до пред изборите со некои ограничувања на брзината и сл. Ситните работи ќе си се работат во меѓувреме. Без овој пат СДС ке останат без ниту еден завршен проект во мандатот. Ова им е најреална шанса колку толку да го сменат тоа
|
||
Vasilij
Senior Member Joined: 09-Jun-2014 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 325 |
Quote Reply #140 Posted: 02-Jul-2020 at 11:14 | |
Ма немој.. Миладиновци - Штип кој го заврши, Обиколница Кочани, реконструкции Кочани - Делчево, Делчево - Пехчев, Берово - Клепало, Виница - Берово, Штип-Радовиш актуелниот пат, А1 сегменти реконструкција. Стража - Кичево, Пробиштип - Крупуште.. За 2 години реконструираа повеќе од другите за 11 години. Пред фактите и боговите молчат.
|
||
Post Reply | Page <1 56789 23> |
Forum Jump | Forum Permissions You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |