build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Инфраструктура > Градска инфраструктура
  Active Topics Active Topics RSS Feed: Урбани автопати - Скопје
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Урбани автопати - Скопје

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 1112131415 24>
Author
Message
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #241 Posted: 27-Sep-2011 at 23:39
Аманте бре луѓе! Па никаде не исклучен Јужен поради ова. Камо среќа да беше само ова, според вас "узурпирање" на трасата, што се нема, па за еден кружен ток од кој и не би имало потреба понатаму. Како така размислувате. Извинете за тонов, но стварно ме фрапира што читам вакви постови како да сте влегле во тематикава од завчера. Ако може да не водиме два паралелни муабета за истата тема.


Edited by lslcrew - 27-Sep-2011 at 23:40
Back to Top
nylon View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 23-Oct-2010
Online Status: Offline
Posts: 168
  Quote nylon Quote  Post ReplyReply #242 Posted: 28-Sep-2011 at 11:51
Јас мислам дека кружниов тек нема да претставува пречка за "јужниот булевар". Смешно ќе биде убан автопат да се гради на земја. Барем во густо населените места, како што е и ова, треба да се изведе на виадукти (ако така се викаат), односно денивелирано, нешто слично како обиколницата во Софија (сум ги видел сликите на форумов). Така ќе помине преку кружниот тек и нема да претставува никаков проблем.
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #243 Posted: 30-Sep-2011 at 15:07
Originally posted by nylon

Јас мислам дека кружниов тек нема да претставува пречка за "јужниот булевар". Смешно ќе биде убан автопат да се гради на земја. Барем во густо населените места, како што е и ова, треба да се изведе на виадукти (ако така се викаат), односно денивелирано
Планирано е во центарот да биде во тунел (плиток тунел по принцип ископај па покриј, бидејќи трасата е чиста), а накај периферија да биде во засек.
Back to Top
ProMKD View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 25-Feb-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 244
  Quote ProMKD Quote  Post ReplyReply #244 Posted: 30-Sep-2011 at 21:33
Originally posted by nylon

Јас мислам дека кружниов тек нема да претставува пречка за "јужниот булевар". Смешно ќе биде убан автопат да се гради на земја. Барем во густо населените места, како што е и ова, треба да се изведе на виадукти (ако така се викаат), односно денивелирано, нешто слично како обиколницата во Софија (сум ги видел сликите на форумов). Така ќе помине преку кружниот тек и нема да претставува никаков проблем.

Тоа е добра идеја, за издигнат автопат, коишто се применува во многу градови низ светот. Но од тоа што слушам, коштаат МНОГУ пари за оддржување. А како што сме ние за оддржување, денес има пари, утре нема, се сменила власт, нека пропадне таа инвестиција. Тоа е страшна работа, да возиш на мост или издигнат автопат што не е оддржуван, а одоздола да има улица кадешто бетон паѓа на секоја страна.
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #245 Posted: 30-Sep-2011 at 23:47
А зошто јужен булевар на вијадукт би бил подобар од вкопан јужен булевар?
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #246 Posted: 21-Nov-2011 at 03:06
Јужниот булевар под земја, над него висококатници


Во старо-новиот донесен ДУП "Стара железничка", покрај подземниот сообраќаен коридор, облакодери, катна гаража се предвидува и изградба на трговски центар на паркингот помеѓу Музејот на Град Скопје и ТЦ "Рамстор"


На местото на постоечката магистрална сообраќајница Јужен булевар, општина Центар ќе гради катна гаража, модерен подземен сообраќаен коридор, но и повеќе објекти, висококатници од 70 метри (приземје + 20 ката). Ова е дел од донесените одлуки на последната седница на општина Центар околу измените во Деталниот урбанистички план "Стара железничка станица". Измените повторно ги изгласа Советот на општина Центар откако, по иницијативата на професорот Мирослав Грчев, Уставниот суд ја укина последната одлука за истиот ДУП, поради скратената постапка во која беше донесен.

Инаку за изградбата на Јужен булевар под земја, најпрво ќе се бара инвеститор, кој за возврат ќе ја добие парцелата над подземната сообраќајница. Првите неколку ката од објектите кои ќе се градат над подземната сообраќајница ќе се користат за паркиралишта, а предвидено е и изградба на трговски центар на паркингот помеѓу Музејот на Град Скопје и ТЦ "Рамстор", како и изградба на катна гаража зад "Рамстор". Во споредба со претходно предвидениот урбанистички план, во новата замисла на проектантите не е зголемена само катноста на објектите, туку и површината за градба од 150.000 на 213.000 метри квадратни.

При расправата на Советот, се отвори дилемата за тоа колку идниот инвеститор ќе се придржува кон договорот: прво да ја изгради подземната сообраќајница, па потоа да гради, посочувајќи го примерот со објектот (Старата народна банка) на Градскиот плоштад, што е веќе во крајна фаза на изградба, а за што инвеститорот исто така беше обврзан, најпрво да изгради подземна сообраќајница која ќе понира од зградата, а ќе излезе кај хотелот "Холидеј ин". Тоа не се случи, иако Советот ја изгласа таа одлука.

Инаку на јавната анкета за ДУП-от "Стара железничка станица" се доставија само четири анкети со забелешки околу новите измени во планот.

Според ГУП, Јужниот булевар е уреден како сообраќаен коридор со две регулациски линии од неговата лева и десна страна и треба да биде експресна магистрала која ги поврзува Тетово со населбата Ѓорче Петров, да поминува низ Центар, низ населбата Кисела Вода, па кон Драчево. Иако, оваа одамна предвидена сообраќајница досега не се изгради, планерите укажуваат дека на неа се темели сообраќајниот план за градот и е од витално значење за регулирање на сообраќајниот метеж по скопските улици.

http://vecer.com.mk/?ItemID=C87267C965F1074A944639F2C30DC9C6

Аааа браво да ја спомне некој уличката за под кејот. Еднаш како модел го предложив еве пак ќе го кажам, а зашто државата не би го изградила тунелот под земја до прво ниво, или ако сака и првите катови до она што е за паркирање, па после нагоре да ги продава како локации на кои ќе се настави објект што би го градел некој приватен инвеститор. Пошто тоа што би го вложила државата во таков случај сигурно нема да биде помалку од тоа што од тоа што би го вложил приватен инвеститор зашто и би немало економска логика.


Edited by lslcrew - 21-Nov-2011 at 03:09
Back to Top
Baze View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 08-Jan-2010
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 409
  Quote Baze Quote  Post ReplyReply #247 Posted: 21-Nov-2011 at 10:51
УС­ВО­ЕН ДУП-ОТ "СТА­РА ЖЕ­ЛЕЗ­НИЧ­КА СТА­НИ­ЦА"

Ју­жниот бу­ле­вар под зем­ја, над не­го згра­ди и тр­гов­ски цен­три

Јуж­ни­от бу­ле­вар ќе се гра­ди пет мет­ри под зем­ја, а на мес­то­то на се­гаш­на­та ули­ца ќе се гра­дат два­е­сет­кат­ни­ци. Оваа про­ме­на е пред­ви­де­на со но­ви­от де­та­лен ур­ба­нис­тич­ки план "Ста­ра же­лез­нич­ка", кој го ус­во­и­ја со­вет­ни­ци­те во Оп­шти­на Цен­тар, по втор пат от­ка­ко пад­на на Ус­та­вен суд, оти бе­ше до­не­сен по скра­те­на пос­тап­ка.

Под­зем­на­та ули­ца тре­ба да ја гра­ди ин­вес­ти­тор, кој за воз­врат ќе го до­бие зем­јиш­те­то над со­об­ра­ќај­ни­ца­та. Град Скоп­је тре­ба да го нај­де ин­вес­ти­то­рот, кој ќе до­бие по­вр­ши­на за град­ба од 213.000 квад­рат­ни мет­ри, ка­де што ќе мо­же да гра­ди стан­бе­ни об­јек­ти, тр­гов­ски и де­лов­ни цен­три. Мак­си­мал­на­та ви­си­на на об­јек­ти­те е 20 ка­та плус при­зем­је, што е ду­ри за 18 ка­та по­ве­ќе од пр­вич­ни­от план, кој пад­на на Ус­та­вен.
За прис­тап до Јуж­ни­от бу­ле­вар ќе се гра­дат и три круж­ни те­ка, и тоа два кај пос­тој­ни­от под­воз­ник на ули­ца­та Би­хаќ­ска и еден на крс­тос­ни­ца­та на Вод­њан­ска со ули­ци­те Же­лез­нич­ка и На­ро­ден фронт.

Пла­нот пред­ви­ду­ва и из­град­ба на тр­гов­ски цен­тар на пар­кин­гот ме­ѓу Му­зе­јот на Град Скоп­је и ТЦ "Рам­стор". Тој тре­ба да би­де со фа­са­да и ви­си­на ка­ко што из­гле­да Ста­ра­та же­лез­нич­ка ста­ни­ца, ко­ја, пак, е пред­ви­де­но да се рес­тав­ри­ра. Пок­рај тр­гов­ски­ цен­тар, из­ме­ни­те на пла­нот пред­ви­ду­ва­ат и из­град­ба на кат­на га­ра­жа зад "Рам­стор". (А.А.)

http://www.vest.com.mk/?ItemID=6965B654D9DA034D8FF1DCE902EECACF
Back to Top
Baze View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 08-Jan-2010
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 409
  Quote Baze Quote  Post ReplyReply #248 Posted: 21-Nov-2011 at 11:09

Облакодери ќе го сардисаат „Јужен булевар“

Потенцијалниот инвеститор ќе има обврска прво да ја изгради подземната сообраќајница

а потоа да гради над неа на отстапените парцели

Комерцијално-деловни објекти, во должина од еден километар, високи дури до 20 ката, ќе се вивнат над „Јужен булевар“ зад Старата железничка станица, на делот што беше предвиден да биде подземна сообраќајница. Ќе се бара инвеститор што ќе биде обврзан прво да го изгради подземниот булевар, а за возврат ќе ги добие парцелите за градба што се над него.

Оваа замисла на општинарите од Центар и дефинитивно доби зелено светло од мнозинството на Советот. Советниците, всушност, по вторпат дадоа виза за планот откако по првата верзија тој беше укинат од Уставниот суд поради скратената постапка на усвојување, иако законските норми кога тој се донесе не го дозволуваа тоа. Сега, Советот дури ја одобри зголемената катност на објектите над булеварот, кои во првичната верзија беа планирани со 16 метри висина и дозволени два ката.

Тоа е, всушност, единствената разлика од првата варијанта на ДУП-от. Со последната усвоена промена, се потврдуваат трите ротонди во реонот на Стара железницка станица. Два помали кружни тека треба да го „негираат“ надвозникот кон Црниче, со едниот ќе се врзат улиците „Мито Хаџивасилев-Јасмин“ и „Кочо Рацин“, а со другиот „Железничка“ и „Бихаќска“. На другата страна на комплексот, пак, сообраќајното решение на планот предвидува да се изгради голема ротонда, која ќе го регулира сообраќајот на раскрсницата на улиците „Јасмин“ и „Железничка“ со „Свети Климент Охридски“, „Водњанска“ и „Васил Ѓоргов“.

И со оваа верзија на планот се предвидува изградба на трговски центар на паркингот помеѓу Музејот на Град Скопје и ТЦ „Рамстор“, чијшто инвеститор ќе има обврска да ја преслика фасадата и висината на Железничката станица, во согласност со конзерваторската основа за дел од реонот. Планот дава можност и за обнова и развој на разрушениот дел на Старата железничка станица, кој практично е испланиран да биде влез во новиот деловно-административен комплекс. (Дс.Т.)

Back to Top
axel View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 08-Dec-2009
Location: kumanovo
Online Status: Offline
Posts: 3654
  Quote axel Quote  Post ReplyReply #249 Posted: 17-Feb-2012 at 12:36
Јужниот булевар ќе урне 420 куќи и две згради

Ако се гради Јужниот булевар во Кисела Вода, ќе мора да се урнат околу 420 ку­ќи и две згради, што е многу ризично и речиси невозможно да се из­ве­де, рече градоначалникот на Кисела Вода Марјан Ѓорчев. Тој тврди дека предвидениот булевар ја кочи Општината во реализација на деталните урбанистички планови и во легализација на диви објекти во на­сел­би­те Градинар и 11 Октомври - бараки.

"Гра­дот мора конечно да покаже проект за овој булевар во нашата Оп­шти­на, за да знаеме што и како е предвидено. Каде ќе поминува, ќе има ли надвозник, премини и кружни текови, и каде? Згора на сe, како што е пред­ви­де­но со Генералниот урбанистички план на Град Скопје, тој ќе урне ку­ќи и згради. Каде ќе им се градат нови станови на тие луѓе? Според мои про­цен­ки, изградбата ќе чини 50 милиони евра, а плус ќе треба да се ре­ша­ва­ат и имотно-правни проблеми што, според мене, многу тешко ќе се слу­чи", вели Ѓорчев.
Од Град Скопје велат дека работат на промена на ГУП-от, а општините кои имаат забелешки, може да ги достават во Градот на разгледување.

"Ју­жен булевар е предвиден во планот за Скопје уште пред повеќе од 40 го­ди­ни и, доколку Кисела Вода има забелешки за неговата реализација, не­ка ги пријави во Градот. Тука тие ќе се проценат и ќе се утврди дали е мож­на реализацијата на проектот", изјавија од Градот.

http://www.vest.com.mk/?ItemID=378964EBC505DF48ADD38439233D164E
Back to Top
OCB View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 03-Feb-2011
Location: 54
Online Status: Offline
Posts: 921
  Quote OCB Quote  Post ReplyReply #250 Posted: 17-Feb-2012 at 14:01


Преку преглед на ГУП-от кој се однесува на идните сообраќајни решенија во Скопје и сателитската снимка на Гугл мапс, трасата за Јужен булевар во Кисела Вода е линија на која скоро и да нема објекти. Во право ли сум ако претпоставам дека изјавата на Ѓорчев е импровизација на човек кој кога се работи за инфраструктурни решенија е еднаков на вирус?
Back to Top
alexgizh View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 07-Jan-2009
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 1975
  Quote alexgizh Quote  Post ReplyReply #251 Posted: 17-Feb-2012 at 14:20
Originally posted by OCB



Преку преглед на ГУП-от кој се однесува на идните сообраќајни решенија во Скопје и сателитската снимка на Гугл мапс, трасата за Јужен булевар во Кисела Вода е линија на која скоро и да нема објекти. Во право ли сум ако претпоставам дека изјавата на Ѓорчев е импровизација на човек кој кога се работи за инфраструктурни решенија е еднаков на вирус?


OCB, зградите постојат. Се наоѓаат на ул.Петар Делјан.

http://wikimapia.org/#lat=41.9816815&lon=21.4449692&z=16&l=0&m=b
The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing.
Back to Top
FoSsiL View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Mar-2009
Location: Аеродром
Online Status: Offline
Posts: 4699
  Quote FoSsiL Quote  Post ReplyReply #252 Posted: 17-Feb-2012 at 14:51
Едната сигурно ќе пречи, ама другата и не баш... профилот на Јужен не е толку широк, а и да смета, можат малку да го стеснат тука... мал сегмент е...
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #253 Posted: 17-Feb-2012 at 18:41
Ако се гради Јужниот булевар во Кисела Вода, ќе мора да се урнат околу 420 ку­ќи и две згради, што е многу ризично и речиси невозможно да се из­ве­де, рече градоначалникот на Кисела Вода Марјан Ѓорчев.
Го поканувам господинот Марјан Ѓорчев, заедно да направиме обиколка долж предвидената траса на Јужен Булевар во општина Кисела Вода и да ги преброиме буквално сите објекти, вклучувајќи:

- привремени објекти
- дивоградби
- трошни куќарки под сите стандарди
- објекти во распаѓање
- лимени гаражи
- импровизирани складишта
- шупи
- гулубарници
- полски клозети
- кокошарници
- свињарници

... буквално се живо да пребороиме и да видиме дали и со вакви критериуми ќе се дојде до 20% од бројкава која тој очигледно ја извадил од газот!



Тој тврди дека предвидениот булевар ја кочи Општината во реализација на деталните урбанистички планови и во легализација на диви објекти во на­сел­би­те Градинар и 11 Октомври - бараки.
Јужниот Булевар баш треба и мора да ја закочи легализацијата на дивоградби на неговата траса. Што сака овој Ѓорчев, дивоградбите да ја запечатат судбината на овој стратешки проект од непроценлива вредност? Какво безобразие!


Originally posted by OCB

Во право ли сум ако претпоставам дека изјавата на Ѓорчев е импровизација на човек кој кога се работи за инфраструктурни решенија е еднаков на вирус?
Типот очигледно појма си нема (ниту можеме да очекуваме од него желба да научии да разбере) кога станува збор за инфраструктура или било што поврзано со неа, но сепак неговиве заложби сигурно не произлегуваат само од неговото незнаење. Ќе си земам за право да претпоставам дека по обичај, овие „лобисти“ за бришење на клучните инфраструктурни коридори во Скопје, ова го прават во дослух со интересите на поединци и групи кои сакаат да зацртаат и зграбат градежни маркички на секој чекор. Едноставно премногу пари се вртат во тој „бизнис“ на усвојување ужасни урбанистички планови од кои профитира шака луѓе, а патат стотици илјади граѓани. Мора конечно да ги запре и дисциплинира некој од повисоко, пошто јасно е дека сами нема да запрат.



Edited by Cloverstack - 17-Feb-2012 at 18:42
Back to Top
G.I. Joe View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 05-Aug-2009
Online Status: Offline
Posts: 413
  Quote G.I. Joe Quote  Post ReplyReply #254 Posted: 17-Feb-2012 at 19:25
Po se izgleda Gjorcev i licno e zasegnat od izgradbata na bulevarot pa zatoa negoduva ![url]http://www.plusinfo.mk/vest/33762/Koce-kje-go-rushi-Marjan-Gjorchev-za-da-go-izgradi-Juzhen-bulevar[url]
Back to Top
mladen_s View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 04-May-2010
Location: Macedonia
Online Status: Offline
Posts: 407
  Quote mladen_s Quote  Post ReplyReply #255 Posted: 17-Feb-2012 at 19:28
Бидејќи коментираме изјава на политичар, таков ќе биде и мојот пост.

Според мене, потребно е внимателно да се следат изјавите од разни нивоа, а на оваа тема, кои ќе се појават во следниов период - можеби глупоста ќе биде изолирана појава. Така ќе видиме дали навистина планираат да го избришат Јужниот булевар заради: нови површини за градба, паралелно „остварување“ на легализацијата на секоја дивоградба помножено со гласови на локални избори, бидејќи до таму им стига планирањето - што нели е поголемо достигање од изградба на градска инфраструктура. И морам да се посомневам дека сакаат да му направат услуга и на идниот купувач на мега-парцелата позади Старата Железничка - да не троши драгоцен простор на сообраќајница. Мислам дека новиот ГУП ќе даде многу изненадувања и реакции, но за да се покријат, некоја кутра модернистичка фасада ќе добие „стајлинг“..

И да не заборавам, ниеден политичар од актуелнава власт веќе нема право да тврди дека 50 милиони евра е голема сума за инфраструктурна инвестиција во Скопје..
Back to Top
gjoko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 18-Jun-2011
Location: kicevo
Online Status: Offline
Posts: 6554
  Quote gjoko Quote  Post ReplyReply #256 Posted: 17-Feb-2012 at 20:28
еден од послабите градоначалници во РМ
Back to Top
gjoko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 18-Jun-2011
Location: kicevo
Online Status: Offline
Posts: 6554
  Quote gjoko Quote  Post ReplyReply #257 Posted: 19-Feb-2012 at 10:34
17.02.2012, 17:47
Само една компанија сака да го купи плацот над Јужен булевар

Земјиштето се продава за три милиони евра, а купецот ќе мора претходно на свој трошок да ја изгради подземната улица

Деспина Трајковска

Очекувано или не, само една компанија е заинтересирана да го купи земјиштето над Јужен булевар на кое ќе може да гради деловен и хотелски комплекс висок дури до 20 ката, но откако претходно на свој трошок ќе ја изгради предвидената подземна улица. За да стане сопственик на земјиштето од приближно 32.000 квадрати, кое се протега во должина од околу 1 километар, инвеститорот ќе треба на државата да и' искешира само три милиони за атрактивниот плац. Заинтересираната компанија, практично, ќе се наддава сама со себе на лицитацијата, што е дозволено со објавата за продажба на земјиштето.

„Електронското јавно наддавање може да почне со најмалку еден учесник. Наддавањето се врши ‘чекорно‘ со зголемување на вредноста со секој ‘чекор‘ не помал од триста денари“, се вели во огласот што го распиша Министерството за транспорт и врски минатиот месец.

Од таму не откриваат која компанија се пријавила за учество на лицитацијата. Велат дека е противзаконски сега да откриваат дали станува збор за домашна или за странска компанија. Единствено информираат дека само една компанија е заинтересирана да го купи плацот во непосредна близина на Стара железничка станица.

„Заклучно со крајниот рок, 15 февруари, до Министерството за транспорт пристигна една пријава за учество на електронското јавно наддавање за локацијата која се наоѓа во општина Центар, а е наменета за изградба на култура – В3, со компатибилни класи на намени – времено сместување, мали комерцијални и деловни единици, големи трговски единици, деловни простории, државни институции и спорт и рекреација“, велат од Министерството.

Станува збор за парцела од речиси 10.000 квадратни метри со вкупна почетна цена од околу 450.000 евра. При презентацијата на урбанистичкиот план, планерите објаснија дека, всушност, таму е предвидена изградба на комерцијален објект на местото на сегашниот паркинг меѓу Музејот и ТЦ „Рамстор“. ДУП-от налага инвеститорот да го изгради објектот со „пресликана“ фасада и висина како и железничката станица. Истовремено, планот дава можност и за обнова и развој на разрушениот дел на Старата железничка станица, кој практично е испланиран да биде влез во новиот деловно-административен комплекс.

Инаку, се' уште не е утврдено за колку време купецот ќе има обврска да ја изгради подземната улица. Тоа, според објаснувањето на Министерството, допрва ќе го дефинираат идниот сопственик на плацот и Град Скопје.

„Пред потпишувањето на договорот за оттуѓување на земјата, инвеститорот ќе има обврска да склучи договор со Град Скопје за уредување на односите за изградба на подземната сообраќајница“, велат од Транспорт.

Според ДУП, улицата треба да биде широка 31,5 метри, да има две ленти за сообраќај од по 3,75 метри во двата правца и две ленти широки по 3 метри наменети за застанување на возилата. Во урбанистичкиот план е зацртан и средишен коридор на улицата со трамвајска пруга.

Последни парцели во Центар што ги продава државата

Овие две парцели се последните атрактивни плацеви чија продажба ќе се реализира преку Министерството за транспорт и врски. Иако некои општини почнаа сами да ги отуѓуваат државните парцели, Општина Центар се' уште го нема преземено управувањето со државното земјиште. Тоа, според најавите, ќе се реализира до лето. Со колку парцели за продажба ќе располага Општината и со каква намена се тие, надлежните се' уште утврдуваа
http://www.utrinski.com.mk/?ItemID=86EA96C14CCD554081B6191F92AF4B2E
Back to Top
axel View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 08-Dec-2009
Location: kumanovo
Online Status: Offline
Posts: 3654
  Quote axel Quote  Post ReplyReply #258 Posted: 23-Feb-2012 at 12:22

Јужен булевар ќе почнува и ќе завршува со кружен тек

Соња Јованова
Јужен булевар важи за најважниот сообраќаен дел во центарот на Скопје, па ако се изгради подземната улица, значително ќе се растовари сообраќајниот метеж

Подземна улица долга еден километар, широка 36 метри, со по два коловози од 12 метри, две ленти по три метри за застанување на возилата и средишен коридор со широчина од 12 метри за трамвајска линија. Ваква е планирано да изгледа подземната сообраќајница на Јужен булевар, чија парцела пред два дена беше продадена на турската компанија Лимак холдинг.

Иако конечниот проект за тоа како ќе изгледа сообраќајницата ќе се изработи откако фирмата ќе го потпише договорот со град Скопје, сепак, според нацртаното во Деталниот урбанистички план за Стара железничка станица, предвидено е подземниот дел од булеварот со должина од еден километар да почнува од задната страна на Рамстор, а да завршува на источната страна, под улица Бихаќка, во локалитетот подвозник. Трамвајската станица пак, ќе биде централно поставена под објектите, каде што патниците преку елеватори ќе излегуваат надвор. Рампите за поврзување на Јужен булевар со локалната улична мрежа се со минимална должина од 120 метри и минимална ширина од пет метри. Дополнително, со проекти ќе се решава вентилирањето на воздухот во тунелот.

Овој градежен зафат, кој се проценува на 60 милиони евра, според проектот, треба да заврши најмногу за шест години, по што Лимак холдинг ќе може да ги изгради и деловно-трговските објекти над сообраќајницата. Дозволено е да се изградат хотел, трговски центар, помали трговски единици високи до 20 ката. За да се олесни пешачкиот сообраќај пак, предвидено е низ објектите што ќе се изградат да поминуваат патеки. Инаку, објектите над булеварот со околните содржини ќе се поврзуваат со еднонасочни улици.

Во сабота ќе се продава втората парцела од Јужен булевар

Втората парцела од деталниот урбанистички план за Стара железничка станица ќе се продава во сабота на јавно наддавање. На местото на паркингот меѓу Музејот на град Скопје и Рамстор ќе се гради комерцијален објект, кој треба да биде изграден со пресликна фасада и висина како и железничката станица. Во ДУП постои можност да се обнови разрушениот дел на Старата железничка станица.

Која е Лимак холдинг?

Турската компанија Лимак холдинг важи за брзорастечка компанија, која е влезена во многу бизниси, од хотелиерство до енергетика. Досега имаше неколку неуспешни обиди да влезе на македонскиот пазар. Минатата година учествуваше на тендерот за изградба на хидроцентралите Чебрен и Галиште, но поради непотполна документација, не се квалификуваше за наредната фаза од реализацијата на проектот. Потоа се обиде да се квалификува и за концесионирање на автопатиштата во Македонија во конзорциум со Алпине бау од Австрија и Сома ентерпрајз од Индија.

Лимак веќе е присутна во регионот откако минатата година стана сопственик на меѓународниот аеродром во Приштина. Веќе оперира со аеродромот Сабиха Гокчен во Истанбул. Компанијата сè уште нема отворено претставништво во земјава, а според Турската стопанска комора во Скопје, инвеститорите тоа ќе го сторат деновиве, кога треба да се потпише и договорот со град Скопје.

Се шпекулира дека фирмата е во сопственост на зетот на премиерот на Турција и дека зделките за ширење на бизнисите се договараат по политичка линија. Се претпоставува дека истата компанија ќе се јави и на тендерот за втората локација од Јужен булевар, кај Музејот на град Скопје.

http://www.kapital.com.mk/mk/dneven_vesnik.aspx/80516/juzhen_bulevar_kje_pochnuva_i_kje_zavrshuva_so_kruzhen_tek.aspx?iId=2611

Back to Top
G.I. Joe View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 05-Aug-2009
Online Status: Offline
Posts: 413
  Quote G.I. Joe Quote  Post ReplyReply #259 Posted: 23-Feb-2012 at 14:02
Dobro za podzemniot del , no so ke se pravi so ostatokot od bulevarot , koga ke pocni da se gradi ?? Paralelno ili segment po segment od koga ke zavrsi podzemniot ?!
Back to Top
mr bombastic View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 10-Jun-2011
Online Status: Offline
Posts: 420
  Quote mr bombastic Quote  Post ReplyReply #260 Posted: 12-Mar-2012 at 03:52
ПОКАНА

Утре /12.03.2012 година, понеделник/ во 14 часот, Градоначалникот на Град Скопје, Коце Трајановски, со претставници од турската компанија „Лимак“, ќе потпишат договор за уредување на односите зa изградба на подземна сообраќајница во Скопје.

Договорот ќе се потпише во салата до Кабинетот на градоначалникот.



http://www.skopje.gov.mk/ShowAnnouncements.aspx?ItemID=4873&mid=482&tabId=1&tabindex=0


Edited by mr bombastic - 12-Mar-2012 at 04:09
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 1112131415 24>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.210 seconds.

Copyright ©2007 - 2024  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.