Урбани автопати - Скопје |
Post Reply | Page <1 1112131415 24> |
Author | |||
lslcrew
Senior Member Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
Quote Reply #241 Posted: 27-Sep-2011 at 23:39 | ||
Аманте бре луѓе! Па никаде не исклучен Јужен поради ова. Камо среќа да беше само ова, според вас "узурпирање" на трасата, што се нема, па за еден кружен ток од кој и не би имало потреба понатаму. Како така размислувате. Извинете за тонов, но стварно ме фрапира што читам вакви постови како да сте влегле во тематикава од завчера. Ако може да не водиме два паралелни муабета за истата тема.
Edited by lslcrew - 27-Sep-2011 at 23:40 |
|||
nylon
Senior Member Joined: 23-Oct-2010 Online Status: Offline Posts: 168 |
Quote Reply #242 Posted: 28-Sep-2011 at 11:51 | ||
Јас мислам дека кружниов тек нема да претставува пречка за "јужниот булевар". Смешно ќе биде убан автопат да се гради на земја. Барем во густо населените места, како што е и ова, треба да се изведе на виадукти (ако така се викаат), односно денивелирано, нешто слично како обиколницата во Софија (сум ги видел сликите на форумов). Така ќе помине преку кружниот тек и нема да претставува никаков проблем.
|
|||
Cloverstack
Admin Group Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
Quote Reply #243 Posted: 30-Sep-2011 at 15:07 | ||
|
|||
ProMKD
Senior Member Joined: 25-Feb-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 244 |
Quote Reply #244 Posted: 30-Sep-2011 at 21:33 | ||
Тоа е добра идеја, за издигнат автопат, коишто се применува во многу градови низ светот. Но од тоа што слушам, коштаат МНОГУ пари за оддржување. А како што сме ние за оддржување, денес има пари, утре нема, се сменила власт, нека пропадне таа инвестиција. Тоа е страшна работа, да возиш на мост или издигнат автопат што не е оддржуван, а одоздола да има улица кадешто бетон паѓа на секоја страна. |
|||
Cloverstack
Admin Group Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
Quote Reply #245 Posted: 30-Sep-2011 at 23:47 | ||
А зошто јужен булевар на вијадукт би бил подобар од вкопан јужен булевар?
|
|||
lslcrew
Senior Member Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
Quote Reply #246 Posted: 21-Nov-2011 at 03:06 | ||
Edited by lslcrew - 21-Nov-2011 at 03:09 |
|||
Baze
Senior Member Joined: 08-Jan-2010 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 409 |
Quote Reply #247 Posted: 21-Nov-2011 at 10:51 | ||
УСВОЕН ДУП-ОТ "СТАРА ЖЕЛЕЗНИЧКА СТАНИЦА"
Јужниот булевар под земја, над него згради и трговски центри Јужниот булевар ќе се гради пет метри под земја, а на местото на сегашната улица ќе се градат дваесеткатници. Оваа промена е предвидена со новиот детален урбанистички план "Стара железничка", кој го усвоија советниците во Општина Центар, по втор пат откако падна на Уставен суд, оти беше донесен по скратена постапка. Подземната улица треба да ја гради инвеститор, кој за возврат ќе го
добие земјиштето над сообраќајницата. Град Скопје треба да го најде
инвеститорот, кој ќе добие површина за градба од 213.000 квадратни
метри, каде што ќе може да гради станбени објекти, трговски и
деловни центри. Максималната висина на објектите е 20 ката плус
приземје, што е дури за 18 ката повеќе од првичниот план, кој падна на
Уставен. Планот предвидува и изградба на трговски центар на паркингот меѓу
Музејот на Град Скопје и ТЦ "Рамстор". Тој треба да биде со фасада и
висина како што изгледа Старата железничка станица, која, пак, е
предвидено да се реставрира. Покрај трговски центар, измените на
планот предвидуваат и изградба на катна гаража зад "Рамстор".
(А.А.) |
|||
Baze
Senior Member Joined: 08-Jan-2010 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 409 |
Quote Reply #248 Posted: 21-Nov-2011 at 11:09 | ||
Облакодери ќе го сардисаат „Јужен булевар“ Потенцијалниот инвеститор ќе има обврска прво да ја изгради подземната сообраќајница а потоа да гради над неа на отстапените парцели Комерцијално-деловни објекти, во должина од еден километар, високи дури до 20
ката, ќе се вивнат над „Јужен булевар“ зад Старата железничка станица, на делот
што беше предвиден да биде подземна сообраќајница. Ќе се бара инвеститор што ќе
биде обврзан прво да го изгради подземниот булевар, а за возврат ќе ги добие
парцелите за градба што се над него. |
|||
axel
Senior Member Joined: 08-Dec-2009 Location: kumanovo Online Status: Offline Posts: 3654 |
Quote Reply #249 Posted: 17-Feb-2012 at 12:36 | ||
Јужниот булевар ќе урне 420 куќи и две згради
Ако се гради Јужниот булевар во Кисела Вода, ќе мора да се урнат околу 420 куќи и две згради, што е многу ризично и речиси невозможно да се изведе, рече градоначалникот на Кисела Вода Марјан Ѓорчев. Тој тврди дека предвидениот булевар ја кочи Општината во реализација на деталните урбанистички планови и во легализација на диви објекти во населбите Градинар и 11 Октомври - бараки. "Градот мора конечно да покаже проект за овој булевар во нашата
Општина, за да знаеме што и како е предвидено. Каде ќе поминува, ќе
има ли надвозник, премини и кружни текови, и каде? Згора на сe, како што
е предвидено со Генералниот урбанистички план на Град Скопје, тој ќе
урне куќи и згради. Каде ќе им се градат нови станови на тие луѓе?
Според мои проценки, изградбата ќе чини 50 милиони евра, а плус ќе
треба да се решаваат и имотно-правни проблеми што, според мене, многу
тешко ќе се случи", вели Ѓорчев. http://www.vest.com.mk/?ItemID=378964EBC505DF48ADD38439233D164E |
|||
OCB
Senior Member Joined: 03-Feb-2011 Location: 54 Online Status: Offline Posts: 921 |
Quote Reply #250 Posted: 17-Feb-2012 at 14:01 | ||
Преку преглед на ГУП-от кој се однесува на идните сообраќајни решенија во Скопје и сателитската снимка на Гугл мапс, трасата за Јужен булевар во Кисела Вода е линија на која скоро и да нема објекти. Во право ли сум ако претпоставам дека изјавата на Ѓорчев е импровизација на човек кој кога се работи за инфраструктурни решенија е еднаков на вирус? |
|||
alexgizh
Moderator Group Joined: 07-Jan-2009 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 1975 |
Quote Reply #251 Posted: 17-Feb-2012 at 14:20 | ||
OCB, зградите постојат. Се наоѓаат на ул.Петар Делјан. http://wikimapia.org/#lat=41.9816815&lon=21.4449692&z=16&l=0&m=b |
|||
The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing.
|
|||
FoSsiL
Senior Member Joined: 01-Mar-2009 Location: Аеродром Online Status: Offline Posts: 4699 |
Quote Reply #252 Posted: 17-Feb-2012 at 14:51 | ||
Едната сигурно ќе пречи, ама другата и не баш... профилот на Јужен не е толку широк, а и да смета, можат малку да го стеснат тука... мал сегмент е...
|
|||
Cloverstack
Admin Group Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
Quote Reply #253 Posted: 17-Feb-2012 at 18:41 | ||
- привремени објекти - дивоградби - трошни куќарки под сите стандарди - објекти во распаѓање - лимени гаражи - импровизирани складишта - шупи - гулубарници - полски клозети - кокошарници - свињарници ... буквално се живо да пребороиме и да видиме дали и со вакви критериуми ќе се дојде до 20% од бројкава која тој очигледно ја извадил од газот!
Edited by Cloverstack - 17-Feb-2012 at 18:42 |
|||
G.I. Joe
Senior Member Joined: 05-Aug-2009 Online Status: Offline Posts: 413 |
Quote Reply #254 Posted: 17-Feb-2012 at 19:25 | ||
Po se izgleda Gjorcev i licno e zasegnat od izgradbata na bulevarot pa zatoa negoduva ![url]http://www.plusinfo.mk/vest/33762/Koce-kje-go-rushi-Marjan-Gjorchev-za-da-go-izgradi-Juzhen-bulevar[url]
|
|||
mladen_s
Senior Member Joined: 04-May-2010 Location: Macedonia Online Status: Offline Posts: 407 |
Quote Reply #255 Posted: 17-Feb-2012 at 19:28 | ||
Бидејќи коментираме изјава на политичар, таков ќе биде и мојот пост.
Според мене, потребно е внимателно да се следат изјавите од разни нивоа, а на оваа тема, кои ќе се појават во следниов период - можеби глупоста ќе биде изолирана појава. Така ќе видиме дали навистина планираат да го избришат Јужниот булевар заради: нови површини за градба, паралелно „остварување“ на легализацијата на секоја дивоградба помножено со гласови на локални избори, бидејќи до таму им стига планирањето - што нели е поголемо достигање од изградба на градска инфраструктура. И морам да се посомневам дека сакаат да му направат услуга и на идниот купувач на мега-парцелата позади Старата Железничка - да не троши драгоцен простор на сообраќајница. Мислам дека новиот ГУП ќе даде многу изненадувања и реакции, но за да се покријат, некоја кутра модернистичка фасада ќе добие „стајлинг“.. И да не заборавам, ниеден политичар од актуелнава власт веќе нема право да тврди дека 50 милиони евра е голема сума за инфраструктурна инвестиција во Скопје.. |
|||
gjoko
Senior Member Joined: 18-Jun-2011 Location: kicevo Online Status: Offline Posts: 6554 |
Quote Reply #256 Posted: 17-Feb-2012 at 20:28 | ||
еден од послабите градоначалници во РМ
|
|||
gjoko
Senior Member Joined: 18-Jun-2011 Location: kicevo Online Status: Offline Posts: 6554 |
Quote Reply #257 Posted: 19-Feb-2012 at 10:34 | ||
17.02.2012, 17:47
Само една компанија сака да го купи плацот над Јужен булевар Земјиштето се продава за три милиони евра, а купецот ќе мора претходно на свој трошок да ја изгради подземната улица Деспина Трајковска Очекувано или не, само една компанија е заинтересирана да го купи земјиштето над Јужен булевар на кое ќе може да гради деловен и хотелски комплекс висок дури до 20 ката, но откако претходно на свој трошок ќе ја изгради предвидената подземна улица. За да стане сопственик на земјиштето од приближно 32.000 квадрати, кое се протега во должина од околу 1 километар, инвеститорот ќе треба на државата да и' искешира само три милиони за атрактивниот плац. Заинтересираната компанија, практично, ќе се наддава сама со себе на лицитацијата, што е дозволено со објавата за продажба на земјиштето. „Електронското јавно наддавање може да почне со најмалку еден учесник. Наддавањето се врши ‘чекорно‘ со зголемување на вредноста со секој ‘чекор‘ не помал од триста денари“, се вели во огласот што го распиша Министерството за транспорт и врски минатиот месец. Од таму не откриваат која компанија се пријавила за учество на лицитацијата. Велат дека е противзаконски сега да откриваат дали станува збор за домашна или за странска компанија. Единствено информираат дека само една компанија е заинтересирана да го купи плацот во непосредна близина на Стара железничка станица. „Заклучно со крајниот рок, 15 февруари, до Министерството за транспорт пристигна една пријава за учество на електронското јавно наддавање за локацијата која се наоѓа во општина Центар, а е наменета за изградба на култура – В3, со компатибилни класи на намени – времено сместување, мали комерцијални и деловни единици, големи трговски единици, деловни простории, државни институции и спорт и рекреација“, велат од Министерството. Станува збор за парцела од речиси 10.000 квадратни метри со вкупна почетна цена од околу 450.000 евра. При презентацијата на урбанистичкиот план, планерите објаснија дека, всушност, таму е предвидена изградба на комерцијален објект на местото на сегашниот паркинг меѓу Музејот и ТЦ „Рамстор“. ДУП-от налага инвеститорот да го изгради објектот со „пресликана“ фасада и висина како и железничката станица. Истовремено, планот дава можност и за обнова и развој на разрушениот дел на Старата железничка станица, кој практично е испланиран да биде влез во новиот деловно-административен комплекс. Инаку, се' уште не е утврдено за колку време купецот ќе има обврска да ја изгради подземната улица. Тоа, според објаснувањето на Министерството, допрва ќе го дефинираат идниот сопственик на плацот и Град Скопје. „Пред потпишувањето на договорот за оттуѓување на земјата, инвеститорот ќе има обврска да склучи договор со Град Скопје за уредување на односите за изградба на подземната сообраќајница“, велат од Транспорт. Според ДУП, улицата треба да биде широка 31,5 метри, да има две ленти за сообраќај од по 3,75 метри во двата правца и две ленти широки по 3 метри наменети за застанување на возилата. Во урбанистичкиот план е зацртан и средишен коридор на улицата со трамвајска пруга. Последни парцели во Центар што ги продава државата Овие две парцели се последните атрактивни плацеви чија продажба ќе се реализира преку Министерството за транспорт и врски. Иако некои општини почнаа сами да ги отуѓуваат државните парцели, Општина Центар се' уште го нема преземено управувањето со државното земјиште. Тоа, според најавите, ќе се реализира до лето. Со колку парцели за продажба ќе располага Општината и со каква намена се тие, надлежните се' уште утврдуваа http://www.utrinski.com.mk/?ItemID=86EA96C14CCD554081B6191F92AF4B2E |
|||
axel
Senior Member Joined: 08-Dec-2009 Location: kumanovo Online Status: Offline Posts: 3654 |
Quote Reply #258 Posted: 23-Feb-2012 at 12:22 | ||
Јужен булевар ќе почнува и ќе завршува со кружен текСоња ЈовановаЈужен булевар важи за најважниот сообраќаен дел во центарот на Скопје, па ако се изгради подземната улица, значително ќе се растовари сообраќајниот метеж Подземна улица долга еден километар, широка 36 метри, со по два коловози од 12 метри, две ленти по три метри за застанување на возилата и средишен коридор со широчина од 12 метри за трамвајска линија. Ваква е планирано да изгледа подземната сообраќајница на Јужен булевар, чија парцела пред два дена беше продадена на турската компанија Лимак холдинг. Иако конечниот проект за тоа како ќе изгледа сообраќајницата ќе се изработи откако фирмата ќе го потпише договорот со град Скопје, сепак, според нацртаното во Деталниот урбанистички план за Стара железничка станица, предвидено е подземниот дел од булеварот со должина од еден километар да почнува од задната страна на Рамстор, а да завршува на источната страна, под улица Бихаќка, во локалитетот подвозник. Трамвајската станица пак, ќе биде централно поставена под објектите, каде што патниците преку елеватори ќе излегуваат надвор. Рампите за поврзување на Јужен булевар со локалната улична мрежа се со минимална должина од 120 метри и минимална ширина од пет метри. Дополнително, со проекти ќе се решава вентилирањето на воздухот во тунелот. Овој градежен зафат, кој се проценува на 60 милиони евра, според проектот, треба да заврши најмногу за шест години, по што Лимак холдинг ќе може да ги изгради и деловно-трговските објекти над сообраќајницата. Дозволено е да се изградат хотел, трговски центар, помали трговски единици високи до 20 ката. За да се олесни пешачкиот сообраќај пак, предвидено е низ објектите што ќе се изградат да поминуваат патеки. Инаку, објектите над булеварот со околните содржини ќе се поврзуваат со еднонасочни улици. Во сабота ќе се продава втората парцела од Јужен булевар Втората парцела од деталниот урбанистички план за Стара железничка станица ќе се продава во сабота на јавно наддавање. На местото на паркингот меѓу Музејот на град Скопје и Рамстор ќе се гради комерцијален објект, кој треба да биде изграден со пресликна фасада и висина како и железничката станица. Во ДУП постои можност да се обнови разрушениот дел на Старата железничка станица. Која е Лимак холдинг? Турската компанија Лимак холдинг важи за брзорастечка компанија, која е влезена во многу бизниси, од хотелиерство до енергетика. Досега имаше неколку неуспешни обиди да влезе на македонскиот пазар. Минатата година учествуваше на тендерот за изградба на хидроцентралите Чебрен и Галиште, но поради непотполна документација, не се квалификуваше за наредната фаза од реализацијата на проектот. Потоа се обиде да се квалификува и за концесионирање на автопатиштата во Македонија во конзорциум со Алпине бау од Австрија и Сома ентерпрајз од Индија. Лимак веќе е присутна во регионот откако минатата година стана сопственик на меѓународниот аеродром во Приштина. Веќе оперира со аеродромот Сабиха Гокчен во Истанбул. Компанијата сè уште нема отворено претставништво во земјава, а според Турската стопанска комора во Скопје, инвеститорите тоа ќе го сторат деновиве, кога треба да се потпише и договорот со град Скопје. Се шпекулира дека фирмата е во сопственост на зетот на премиерот на Турција и дека зделките за ширење на бизнисите се договараат по политичка линија. Се претпоставува дека истата компанија ќе се јави и на тендерот за втората локација од Јужен булевар, кај Музејот на град Скопје. http://www.kapital.com.mk/mk/dneven_vesnik.aspx/80516/juzhen_bulevar_kje_pochnuva_i_kje_zavrshuva_so_kruzhen_tek.aspx?iId=2611 |
|||
G.I. Joe
Senior Member Joined: 05-Aug-2009 Online Status: Offline Posts: 413 |
Quote Reply #259 Posted: 23-Feb-2012 at 14:02 | ||
Dobro za podzemniot del , no so ke se pravi so ostatokot od bulevarot , koga ke pocni da se gradi ?? Paralelno ili segment po segment od koga ke zavrsi podzemniot ?!
|
|||
mr bombastic
Senior Member Joined: 10-Jun-2011 Online Status: Offline Posts: 420 |
Quote Reply #260 Posted: 12-Mar-2012 at 03:52 | ||
Edited by mr bombastic - 12-Mar-2012 at 04:09 |
|||
Post Reply | Page <1 1112131415 24> |
Forum Jump | Forum Permissions You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |