build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Инфраструктура > Градска инфраструктура
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Урбани автопати - Скопје

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 1718192021 24>
Author
Message
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
Staro Skopje View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 07-May-2013
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 2692
  Quote Staro Skopje Quote  Post ReplyReply #361 Posted: 17-May-2020 at 00:43
Очигледно ќе биде пробиен рокот од 2 години.
Ги објавија ли конечно плановите за раскрсниците?
Градот убав никна, но го откорнаа
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #362 Posted: 17-May-2020 at 00:52
Originally posted by Staro Skopje

Ги објавија ли конечно плановите за раскрсниците?


Излезе нешто минијатурно во Порта 3, го има неколку поста наназад.
Ако е тоа финално, јас би стрелал неколку луѓе.
Back to Top
Staro Skopje View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 07-May-2013
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 2692
  Quote Staro Skopje Quote  Post ReplyReply #363 Posted: 17-May-2020 at 01:01
Ги скимнав (имаме македонски збор за skim?) презентацијата на буџетот на Град Скопје за 2020, каде не најдов ништо за раскрсниците, и Стратегијата за локален економски развој 2018-2021, каде се предвидени 5 милиони денари за проект за крстосници на Јужен Булевар со К.Охридски и со Кочо Рацин (ЛИМАК) до крајот на 2018 година. Нема ништо друго. Транспарентноста на овој проект е значително помала од другите кои во моментов се одвиваат во Скопје. Дали поради тоа што инвеститор е ЛИМАК, а не Градот, или поради нешто друго не знам.

Како да забораваат политичарите, новинарите и граѓаните дека тука се гради (се гради ли?) булевар, не сум видел многу коментари и прашања.

Edited by Staro Skopje - 17-May-2020 at 01:03
Градот убав никна, но го откорнаа
Back to Top
user8642 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 18-May-2020
Online Status: Offline
Posts: 2017
  Quote user8642 Quote  Post ReplyReply #364 Posted: 22-May-2020 at 03:43
Интересен документ за транзит на товарен сообраќај низ Град Скопје:

http://starportal.skopje.gov.mk/Uploads/Tovaren%20Soobrakjaj_SP-crtezhi.pdf
Back to Top
Staro Skopje View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 07-May-2013
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 2692
  Quote Staro Skopje Quote  Post ReplyReply #365 Posted: 12-Jun-2020 at 22:05
Дали Скопје има реална потреба од изградба на урбаниот автопат Крушевска Република (3+3), или исправање и доградба на бул. Беласица (2+2), пробивање на бул. Есенинова (2+2) и исправка на ул. Пролет (2+2 кај Тутунски, целосна раскрсница кај Веро) е доволно?
Градот убав никна, но го откорнаа
Back to Top
zabegan View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Jul-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 7859
  Quote zabegan Quote  Post ReplyReply #366 Posted: 14-Jun-2020 at 16:48
Originally posted by Staro Skopje

Дали Скопје има реална потреба од изградба на урбаниот автопат Крушевска Република (3+3), или исправање и доградба на бул. Беласица (2+2), пробивање на бул. Есенинова (2+2) и исправка на ул. Пролет (2+2 кај Тутунски, целосна раскрсница кај Веро) е доволно?
и јас имам размислувано за тоа Беласица да се замени со Крушевска република, ама мислам дека проблемот лежи во тоа што Беласица е тешка и лоша импровизација, наспроти крушевска република што треба да има профил 3x3
бројот на ленти се зголемува и намалува по должината на целата улица хаотично, има премногу семафори, а исправање на кобната кривина пред мостот не знам како би се извело, затоа што таа делница е на повисоко ниво од земјиштето доле, а и самиот мост има само 4 ленти
Architects create dreams...politicians create nightmares
Back to Top
Théoden View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 31-May-2018
Location: Р. Македонија
Online Status: Offline
Posts: 532
  Quote Théoden Quote  Post ReplyReply #367 Posted: 14-Jun-2020 at 18:05
Мислам дека никако не е возможно „Беласица“ да биде замена за „Крушевска Република“. Целта на урбаниот автопат е да обезбеди брза врска меѓу северниот и јужниот дел од градот, а особено за возилата што доаѓаат од вон градот и влегуваат од источниот, а во иднина кога би се завршил и бул. „Никола Карев“ и од северниот влез на Скопје. „Беласица“ може да биде (и беше) само привремено решение, но нејзиниот капацитет ќе биде целосно исцрпен кога ќе се заврши Скопје Ист Гејт.
Back to Top
user8642 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 18-May-2020
Online Status: Offline
Posts: 2017
  Quote user8642 Quote  Post ReplyReply #368 Posted: 14-Jun-2020 at 18:24
Замена неможе да биде ништо, привидна замена колку за на мапа може да биде булевар Кочо Рацин под услов да се направат клучката кај МАвровка најавената, клучка кај НБРМ целосна детелина како што би требалои за тунелот да има и иста такв акако кај Мавровка што се планира кај Црввен Крст. Тогаш ќе може да биде замена барем според профилот на улицата што е поголем од Беласица.
Back to Top
skopskodete View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 17-Feb-2017
Online Status: Offline
Posts: 926
  Quote skopskodete Quote  Post ReplyReply #369 Posted: 15-Jun-2020 at 01:50
Originally posted by Théoden

Мислам дека никако не е возможно „Беласица“ да биде замена за „Крушевска Република“. Целта на урбаниот автопат е да обезбеди брза врска меѓу северниот и јужниот дел од градот, а особено за возилата што доаѓаат од вон градот и влегуваат од источниот, а во иднина кога би се завршил и бул. „Никола Карев“ и од северниот влез на Скопје. „Беласица“ може да биде (и беше) само привремено решение, но нејзиниот капацитет ќе биде целосно исцрпен кога ќе се заврши Скопје Ист Гејт.

Тоа што ќе се заврши Скопје Ист Гејт, релативно набрзо, треба сериозно да ги засегне градските власти да го решат проблемот со „Беласица“. Под итно треба таа улица да се исправи и да си биде како што е во ДУП-от затоа што од безбедносен аспект е страшно опасна, а со Скопје Ист Гејт ќе биде уште толку, а и од еколошки аспект е многу лоша моменталната состојба бидејќи неприродно се задушува улицата и се создава гужва, а следствено на тоа се создаваат и дополнителни испуштени штетни гасови од возилата.

Edited by skopskodete - 15-Jun-2020 at 01:52
Back to Top
zabegan View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Jul-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 7859
  Quote zabegan Quote  Post ReplyReply #370 Posted: 16-Jun-2020 at 18:08
Originally posted by skopskodete

Originally posted by Théoden

Мислам дека никако не е возможно „Беласица“ да биде замена за „Крушевска Република“. Целта на урбаниот автопат е да обезбеди брза врска меѓу северниот и јужниот дел од градот, а особено за возилата што доаѓаат од вон градот и влегуваат од источниот, а во иднина кога би се завршил и бул. „Никола Карев“ и од северниот влез на Скопје. „Беласица“ може да биде (и беше) само привремено решение, но нејзиниот капацитет ќе биде целосно исцрпен кога ќе се заврши Скопје Ист Гејт.

Тоа што ќе се заврши Скопје Ист Гејт, релативно набрзо, треба сериозно да ги засегне градските власти да го решат проблемот со „Беласица“. Под итно треба таа улица да се исправи и да си биде како што е во ДУП-от затоа што од безбедносен аспект е страшно опасна, а со Скопје Ист Гејт ќе биде уште толку, а и од еколошки аспект е многу лоша моменталната состојба бидејќи неприродно се задушува улицата и се создава гужва, а следствено на тоа се создаваат и дополнителни испуштени штетни гасови од возилата.
Беласица и без Ист гејт е веќе преоптеретена
Architects create dreams...politicians create nightmares
Back to Top
skopskodete View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 17-Feb-2017
Online Status: Offline
Posts: 926
  Quote skopskodete Quote  Post ReplyReply #371 Posted: 16-Jun-2020 at 18:44
Originally posted by zabegan

Originally posted by skopskodete

Originally posted by Théoden

Мислам дека никако не е возможно „Беласица“ да биде замена за „Крушевска Република“. Целта на урбаниот автопат е да обезбеди брза врска меѓу северниот и јужниот дел од градот, а особено за возилата што доаѓаат од вон градот и влегуваат од источниот, а во иднина кога би се завршил и бул. „Никола Карев“ и од северниот влез на Скопје. „Беласица“ може да биде (и беше) само привремено решение, но нејзиниот капацитет ќе биде целосно исцрпен кога ќе се заврши Скопје Ист Гејт.

Тоа што ќе се заврши Скопје Ист Гејт, релативно набрзо, треба сериозно да ги засегне градските власти да го решат проблемот со „Беласица“. Под итно треба таа улица да се исправи и да си биде како што е во ДУП-от затоа што од безбедносен аспект е страшно опасна, а со Скопје Ист Гејт ќе биде уште толку, а и од еколошки аспект е многу лоша моменталната состојба бидејќи неприродно се задушува улицата и се создава гужва, а следствено на тоа се создаваат и дополнителни испуштени штетни гасови од возилата.
Беласица и без Ист гејт е веќе преоптеретена

И тоа што викаш.
Back to Top
Staro Skopje View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 07-May-2013
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 2692
  Quote Staro Skopje Quote  Post ReplyReply #372 Posted: 16-Jun-2020 at 19:56
Како би се решила клучката Крушевска Република-Никола Карев, имајќи предвид дека веќе има една со Беласица?

Можеби вакво нешто би било задоволително привремено решение.
Сино - урбан автопат (3+3, зеленило, одвоена пешачка патека и велосипедска лента);
Виолетово - булевар I категорија (3+3, зеленило);
Црвено - булевар II категорија (2+2);
Розово - булевар III категорија или улица;
Триаголник - клучка или развиен кружен тек;
Круг - кружен тек;
Обоен круг - раскрсница.
Градот убав никна, но го откорнаа
Back to Top
Phiko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 24-Aug-2020
Online Status: Offline
Posts: 206
  Quote Phiko Quote  Post ReplyReply #373 Posted: 28-Aug-2020 at 07:26
Од Инстаграм, делот каде што би требало да започне подземмниот булевар

Back to Top
alexsend View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 11-May-2011
Location: Скопје, Центар
Online Status: Offline
Posts: 2084
  Quote alexsend Quote  Post ReplyReply #374 Posted: 28-Aug-2020 at 10:20
Хмммм...

Не се тоа густи столбови за 3+3 лент?

Тука нешто е сумљиво

Шилегов за сите улички излезе, за најголемата нема коментар
Јас Скопје никогаш не сум го замислувал вака.
Back to Top
my Macedonia View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Oct-2008
Location: 🇲🇰🇨🇭
Online Status: Offline
Posts: 4077
  Quote my Macedonia Quote  Post ReplyReply #375 Posted: 28-Aug-2020 at 15:48
Или пак 2x2 ќе се изгради... како и да е, ова е чудно што не се дава изјава.

Edited by my Macedonia - 28-Aug-2020 at 15:48
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #376 Posted: 28-Aug-2020 at 16:59
Originally posted by alexsend

Хмммм...

Не се тоа густи столбови за 3+3 лент?



Ширината на целото корито, мерено на google earth, изнесува 36 метри, точно како што е предвидено со ДУП-от.

Од тие 36 метри, предвидената ширина на коловозите е по 11 метри, што одговара на 3 ленти (3 х 3,5 и плус мал страничен простор обострано). Е сега, ширината на отворите за коловозите е малку потешко точно да се измери на актуелната снимка на google earth, ама ако е помалку од 11 метри тоа би сугерирало дека тука коловозите на Јужен булевар постепено се стеснуваат кон 2х2 профил на деловите што се вон ДУП Стара железничка станица. На соседните ДУП-ови кои би требало да дадат одговор на ова прашање, за жал нема податоци за ширината на Јужен булевар.


Edited by Cloverstack - 28-Aug-2020 at 17:03
Back to Top
Staro Skopje View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 07-May-2013
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 2692
  Quote Staro Skopje Quote  Post ReplyReply #377 Posted: 28-Aug-2020 at 17:13
Многу отворени прашања има за проектов, а сред центар е. Не знаеме ни дали се гради булеварот, а не па каков ќе биде, какви ќе бидат кружните текови и поврзувањата со другите сообраќајници.

Од Градот Скопје и општините мора да ја подобрат транспарентноста за нивните проекти, не знам зошто не се објавуваат скиците за новите и проширените улици и булевари.
Градот убав никна, но го откорнаа
Back to Top
skopskodete View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 17-Feb-2017
Online Status: Offline
Posts: 926
  Quote skopskodete Quote  Post ReplyReply #378 Posted: 29-Aug-2020 at 16:34
Навистина многу чудно што никој ништо не прашува за проектов, ниту од Градот даваат некои соопштенија за тоа до каде е изградбата и сл.
Back to Top
alexsend View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 11-May-2011
Location: Скопје, Центар
Online Status: Offline
Posts: 2084
  Quote alexsend Quote  Post ReplyReply #379 Posted: 29-Aug-2020 at 20:14
Ајде да ве израдувам со информација од прва рака

И веднаш потоа да ве разочарам...

Според наш соработник од градежна компанија која изведува хидро на булеварската траса (значи се гради дефинитинво булевар), според проектот кој му е даден булеварот има профил од нажалост само 2+2 и средишен празен простор наменет за трамвај...

Тоа е тоа народе...

Незнам само како вака на своја рака те 3+3, те 2+2... А штом Градот ќути...

Edited by alexsend - 29-Aug-2020 at 21:37
Јас Скопје никогаш не сум го замислувал вака.
Back to Top
Staro Skopje View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 07-May-2013
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 2692
  Quote Staro Skopje Quote  Post ReplyReply #380 Posted: 29-Aug-2020 at 20:34
Не беа најавени 2+2 + посебни автобуски на почетокот?
Градот убав никна, но го откорнаа
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 1718192021 24>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.158 seconds.

Copyright ©2007 - 2024  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.