build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Инфраструктура > Градска инфраструктура
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Урбани автопати - Скопје

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 161718
Author
Message
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12126
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #341 Posted: 14-Jan-2020 at 22:41

Дури и од минијатурните слики на порта3 се гледа дека во основниот проект нема никакви битни измени во однос на крпениците што веќе беа нашкрабани во неколкуте ДУП-ови што го опфаќаат просторов. Малку козметички корекции, ништо суштинско. Жално.

А не ми е јасно и зошто овој основен проект не е јавно достапен никаде на интернет.


Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12126
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #342 Posted: 19-Jan-2020 at 15:55

Малку ги изоштрив микроскопските слики од порта и го склопив ова за подобра ориентација




Еве и полупрозирна варијата




Back to Top
alexsend View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 11-May-2011
Location: Скопје, Центар
Online Status: Offline
Posts: 1931
  Quote alexsend Quote  Post ReplyReply #343 Posted: 19-Jan-2020 at 18:21
Каде точно излага подземниот сегмент?
После Цветен пред Каточичка?
Од 3 ленти во 1 излагаат?

Edited by alexsend - 19-Jan-2020 at 18:22
Јас Скопје никогаш не сум го замислувал вака.
Back to Top
skopskodete View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 17-Feb-2017
Online Status: Offline
Posts: 415
  Quote skopskodete Quote  Post ReplyReply #344 Posted: 19-Jan-2020 at 18:39
Originally posted by alexsend

Каде точно излага подземниот сегмент?
После Цветен пред Каточичка?
Од 3 ленти во 1 излагаат?

И мене тоа ме буни.
Back to Top
Théoden View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 31-May-2018
Location: Р. Македонија
Online Status: Offline
Posts: 157
  Quote Théoden Quote  Post ReplyReply #345 Posted: 19-Jan-2020 at 19:34
Мене ми изгледа како подземниот сегмент да излегува после кружниот тек, поточно излегуваат само рампи кон еднонасочните улици. Она на местото на Цветен пазар е паркинг. На зеленилото помеѓу двете рампи што излегуваат од тунелот би бил коловозот за денивелираниот булевар „Македонија“. Ме буни само лентата на средина помеѓу двете рампи. На прва би рекол дека е пешачка патека, но кон кое ниво продолжува, дали кон кружниот или кон тунелот?
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12126
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #346 Posted: 17-May-2020 at 00:36

Кај Јужен булевар сеуште нема ништо опипливо



Back to Top
Staro Skopje View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 07-May-2013
Location: Skopje
Online Status: Online
Posts: 1990
  Quote Staro Skopje Quote  Post ReplyReply #347 Posted: 17-May-2020 at 00:43
Очигледно ќе биде пробиен рокот од 2 години.
Ги објавија ли конечно плановите за раскрсниците?
Градот убав никна, но го откорнаа
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12126
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #348 Posted: 17-May-2020 at 00:52
Originally posted by Staro Skopje

Ги објавија ли конечно плановите за раскрсниците?


Излезе нешто минијатурно во Порта 3, го има неколку поста наназад.
Ако е тоа финално, јас би стрелал неколку луѓе.
Back to Top
Staro Skopje View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 07-May-2013
Location: Skopje
Online Status: Online
Posts: 1990
  Quote Staro Skopje Quote  Post ReplyReply #349 Posted: 17-May-2020 at 01:01
Ги скимнав (имаме македонски збор за skim?) презентацијата на буџетот на Град Скопје за 2020, каде не најдов ништо за раскрсниците, и Стратегијата за локален економски развој 2018-2021, каде се предвидени 5 милиони денари за проект за крстосници на Јужен Булевар со К.Охридски и со Кочо Рацин (ЛИМАК) до крајот на 2018 година. Нема ништо друго. Транспарентноста на овој проект е значително помала од другите кои во моментов се одвиваат во Скопје. Дали поради тоа што инвеститор е ЛИМАК, а не Градот, или поради нешто друго не знам.

Како да забораваат политичарите, новинарите и граѓаните дека тука се гради (се гради ли?) булевар, не сум видел многу коментари и прашања.

Edited by Staro Skopje - 17-May-2020 at 01:03
Градот убав никна, но го откорнаа
Back to Top
user8642 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 18-May-2020
Online Status: Offline
Posts: 274
  Quote user8642 Quote  Post ReplyReply #350 Posted: 22-May-2020 at 03:43
Интересен документ за транзит на товарен сообраќај низ Град Скопје:

http://starportal.skopje.gov.mk/Uploads/Tovaren%20Soobrakjaj_SP-crtezhi.pdf
Back to Top
Staro Skopje View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 07-May-2013
Location: Skopje
Online Status: Online
Posts: 1990
  Quote Staro Skopje Quote  Post ReplyReply #351 Posted: 12-Jun-2020 at 22:05
Дали Скопје има реална потреба од изградба на урбаниот автопат Крушевска Република (3+3), или исправање и доградба на бул. Беласица (2+2), пробивање на бул. Есенинова (2+2) и исправка на ул. Пролет (2+2 кај Тутунски, целосна раскрсница кај Веро) е доволно?
Градот убав никна, но го откорнаа
Back to Top
zabegan View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Jul-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 7249
  Quote zabegan Quote  Post ReplyReply #352 Posted: 14-Jun-2020 at 16:48
Originally posted by Staro Skopje

Дали Скопје има реална потреба од изградба на урбаниот автопат Крушевска Република (3+3), или исправање и доградба на бул. Беласица (2+2), пробивање на бул. Есенинова (2+2) и исправка на ул. Пролет (2+2 кај Тутунски, целосна раскрсница кај Веро) е доволно?
и јас имам размислувано за тоа Беласица да се замени со Крушевска република, ама мислам дека проблемот лежи во тоа што Беласица е тешка и лоша импровизација, наспроти крушевска република што треба да има профил 3x3
бројот на ленти се зголемува и намалува по должината на целата улица хаотично, има премногу семафори, а исправање на кобната кривина пред мостот не знам како би се извело, затоа што таа делница е на повисоко ниво од земјиштето доле, а и самиот мост има само 4 ленти
Architects create dreams...politicians create nightmares
Back to Top
Théoden View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 31-May-2018
Location: Р. Македонија
Online Status: Offline
Posts: 157
  Quote Théoden Quote  Post ReplyReply #353 Posted: 14-Jun-2020 at 18:05
Мислам дека никако не е возможно „Беласица“ да биде замена за „Крушевска Република“. Целта на урбаниот автопат е да обезбеди брза врска меѓу северниот и јужниот дел од градот, а особено за возилата што доаѓаат од вон градот и влегуваат од источниот, а во иднина кога би се завршил и бул. „Никола Карев“ и од северниот влез на Скопје. „Беласица“ може да биде (и беше) само привремено решение, но нејзиниот капацитет ќе биде целосно исцрпен кога ќе се заврши Скопје Ист Гејт.
Back to Top
user8642 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 18-May-2020
Online Status: Offline
Posts: 274
  Quote user8642 Quote  Post ReplyReply #354 Posted: 14-Jun-2020 at 18:24
Замена неможе да биде ништо, привидна замена колку за на мапа може да биде булевар Кочо Рацин под услов да се направат клучката кај МАвровка најавената, клучка кај НБРМ целосна детелина како што би требалои за тунелот да има и иста такв акако кај Мавровка што се планира кај Црввен Крст. Тогаш ќе може да биде замена барем според профилот на улицата што е поголем од Беласица.
Back to Top
skopskodete View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 17-Feb-2017
Online Status: Offline
Posts: 415
  Quote skopskodete Quote  Post ReplyReply #355 Posted: 15-Jun-2020 at 01:50
Originally posted by Théoden

Мислам дека никако не е возможно „Беласица“ да биде замена за „Крушевска Република“. Целта на урбаниот автопат е да обезбеди брза врска меѓу северниот и јужниот дел од градот, а особено за возилата што доаѓаат од вон градот и влегуваат од источниот, а во иднина кога би се завршил и бул. „Никола Карев“ и од северниот влез на Скопје. „Беласица“ може да биде (и беше) само привремено решение, но нејзиниот капацитет ќе биде целосно исцрпен кога ќе се заврши Скопје Ист Гејт.

Тоа што ќе се заврши Скопје Ист Гејт, релативно набрзо, треба сериозно да ги засегне градските власти да го решат проблемот со „Беласица“. Под итно треба таа улица да се исправи и да си биде како што е во ДУП-от затоа што од безбедносен аспект е страшно опасна, а со Скопје Ист Гејт ќе биде уште толку, а и од еколошки аспект е многу лоша моменталната состојба бидејќи неприродно се задушува улицата и се создава гужва, а следствено на тоа се создаваат и дополнителни испуштени штетни гасови од возилата.

Edited by skopskodete - 15-Jun-2020 at 01:52
Back to Top
zabegan View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Jul-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 7249
  Quote zabegan Quote  Post ReplyReply #356 Posted: 16-Jun-2020 at 18:08
Originally posted by skopskodete

Originally posted by Théoden

Мислам дека никако не е возможно „Беласица“ да биде замена за „Крушевска Република“. Целта на урбаниот автопат е да обезбеди брза врска меѓу северниот и јужниот дел од градот, а особено за возилата што доаѓаат од вон градот и влегуваат од источниот, а во иднина кога би се завршил и бул. „Никола Карев“ и од северниот влез на Скопје. „Беласица“ може да биде (и беше) само привремено решение, но нејзиниот капацитет ќе биде целосно исцрпен кога ќе се заврши Скопје Ист Гејт.

Тоа што ќе се заврши Скопје Ист Гејт, релативно набрзо, треба сериозно да ги засегне градските власти да го решат проблемот со „Беласица“. Под итно треба таа улица да се исправи и да си биде како што е во ДУП-от затоа што од безбедносен аспект е страшно опасна, а со Скопје Ист Гејт ќе биде уште толку, а и од еколошки аспект е многу лоша моменталната состојба бидејќи неприродно се задушува улицата и се создава гужва, а следствено на тоа се создаваат и дополнителни испуштени штетни гасови од возилата.
Беласица и без Ист гејт е веќе преоптеретена
Architects create dreams...politicians create nightmares
Back to Top
skopskodete View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 17-Feb-2017
Online Status: Offline
Posts: 415
  Quote skopskodete Quote  Post ReplyReply #357 Posted: 16-Jun-2020 at 18:44
Originally posted by zabegan

Originally posted by skopskodete

Originally posted by Théoden

Мислам дека никако не е возможно „Беласица“ да биде замена за „Крушевска Република“. Целта на урбаниот автопат е да обезбеди брза врска меѓу северниот и јужниот дел од градот, а особено за возилата што доаѓаат од вон градот и влегуваат од источниот, а во иднина кога би се завршил и бул. „Никола Карев“ и од северниот влез на Скопје. „Беласица“ може да биде (и беше) само привремено решение, но нејзиниот капацитет ќе биде целосно исцрпен кога ќе се заврши Скопје Ист Гејт.

Тоа што ќе се заврши Скопје Ист Гејт, релативно набрзо, треба сериозно да ги засегне градските власти да го решат проблемот со „Беласица“. Под итно треба таа улица да се исправи и да си биде како што е во ДУП-от затоа што од безбедносен аспект е страшно опасна, а со Скопје Ист Гејт ќе биде уште толку, а и од еколошки аспект е многу лоша моменталната состојба бидејќи неприродно се задушува улицата и се создава гужва, а следствено на тоа се создаваат и дополнителни испуштени штетни гасови од возилата.
Беласица и без Ист гејт е веќе преоптеретена

И тоа што викаш.
Back to Top
Staro Skopje View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 07-May-2013
Location: Skopje
Online Status: Online
Posts: 1990
  Quote Staro Skopje Quote  Post ReplyReply #358 Posted: 16-Jun-2020 at 19:56
Како би се решила клучката Крушевска Република-Никола Карев, имајќи предвид дека веќе има една со Беласица?

Можеби вакво нешто би било задоволително привремено решение.
Сино - урбан автопат (3+3, зеленило, одвоена пешачка патека и велосипедска лента);
Виолетово - булевар I категорија (3+3, зеленило);
Црвено - булевар II категорија (2+2);
Розово - булевар III категорија или улица;
Триаголник - клучка или развиен кружен тек;
Круг - кружен тек;
Обоен круг - раскрсница.
Градот убав никна, но го откорнаа
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 161718

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.172 seconds.

Copyright ©2007 - 2020  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.