build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Инфраструктура > Градска инфраструктура
  Active Topics Active Topics RSS Feed: Урбани автопати - Скопје
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Урбани автопати - Скопје

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 1314151617 24>
Author
Message
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
FCB View Drop Down
Newbie
Newbie
Avatar

Joined: 26-Jul-2011
Location: USA
Online Status: Offline
Posts: 29
  Quote FCB Quote  Post ReplyReply #281 Posted: 14-Mar-2012 at 16:24
Не сум многу оптимист дека Јужен булевар ке го прават во скоро време. Причина за тоа е дека го направија кружниот тек на Гологанов, кој според мене ке треба да се предизајнира ако се гради Јужен булевар. Исто така ја проширија улицата, а сега исто ке направат и со Првомајска. Можеби планот им е да ги поврзат овие два булевара со тунелот како замена за Јужен. Да се надеваме дека не сум во право.
Back to Top
mladen_s View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 04-May-2010
Location: Macedonia
Online Status: Offline
Posts: 407
  Quote mladen_s Quote  Post ReplyReply #282 Posted: 14-Mar-2012 at 16:44
Originally posted by BOJAN

За вакво нешто треба простор, а мислам дека Јужен булевар со неговата изградба би го одзел.


Малку е надвор од темава прашањево: зошто не би можело тоа се изведе кон самото депо? Според мене доволни се три колосека - надворешните два за приградска железница - ЛРТ, а средниот за долги возови кои би се разминувале како и сега. Можеби не е идеално решение, но сосем доволно за наши услови, бидејќи дозволува и до 6 композиции на час (но не знам колку им треба за да се разминат во случајов).

Originally posted by FCB

Можеби планот им е да ги поврзат овие два булевара со тунелот како замена за Јужен. Да се надеваме дека не сум во право.


Доколку тоа е „конечното решение“ тогаш да се надеваме дека не си во право. Но како привремено решение би било донекаде и прифатливо. Спорно е тоа што се продаде толку долга парцела чија источна граница е преблиску до подвозникот за Црниче. Имено, доколку се оставеше простор во јавна сопственост, постојниот булевар Македонија би можел да се спушти во „Лимак-тунелот“. Вака, за да може истиот да се користи, ќе мора темелно да се разруши подвозникот и да се промени цела околина, што ќе чини многу и ќе биде целосно на јавен трошок (бидејќи делот под парцелата е всушност наједноставниот). Би сакал да верувам дека во тие 6 години Градот ќе го направи сето тоа, па можеби и целиот Јужен булевар, ама некако сум сомничав.

Доколку парцелата што се продаде на Лимак беше малку пократка од двете страни, мислам дека ќе се оставеше многу повеќе простор за различни решенија. Секако, проблем е и катната гаража спроти Макпетрол, но да не навлегувам во историјатот на локацијата..



Edited by mladen_s - 14-Mar-2012 at 16:44
Back to Top
mirakuliks View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 06-Feb-2010
Location: New York
Online Status: Offline
Posts: 831
  Quote mirakuliks Quote  Post ReplyReply #283 Posted: 15-Mar-2012 at 10:26
Originally posted by mladen_s


Доколку тоа е „конечното решение“ тогаш да се надеваме дека не си во право. Но како привремено решение би било донекаде и прифатливо. Спорно е тоа што се продаде толку долга парцела чија источна граница е преблиску до подвозникот за Црниче. Имено, доколку се оставеше простор во јавна сопственост, постојниот булевар Македонија би можел да се спушти во „Лимак-тунелот“. Вака, за да може истиот да се користи, ќе мора темелно да се разруши подвозникот и да се промени цела околина, што ќе чини многу и ќе биде целосно на јавен трошок (бидејќи делот под парцелата е всушност наједноставниот). Би сакал да верувам дека во тие 6 години Градот ќе го направи сето тоа, па можеби и целиот Јужен булевар, ама некако сум сомничав.

Доколку парцелата што се продаде на Лимак беше малку пократка од двете страни, мислам дека ќе се оставеше многу повеќе простор за различни решенија. Секако, проблем е и катната гаража спроти Макпетрол, но да не навлегувам во историјатот на локацијата..



Погледни во Планот за Јужен булевар во овој дел од градот и ќе видиш дека тоа е и планот, како што спомнав и претходно јужшен булевар ќе биде подземја и технички во овој дел подвозник а сегашната врска која е во вид на подвозник нема да понира како што е сега. Што во основа е и подобро решение од сегашното каде врската со црниче релативно стрмно понира па се искачува стрмно само за да се пројде под јужен од црниче накај Мито Хаџивасилев Јасмин.
Back to Top
mladen_s View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 04-May-2010
Location: Macedonia
Online Status: Offline
Posts: 407
  Quote mladen_s Quote  Post ReplyReply #284 Posted: 15-Mar-2012 at 17:25


Јасно ми е како е тоа во планот - зборувам за привремено решение. „Лимак“ го има наједноставниот дел - сложените активности остануваат на јавен трошок..

Ако Градот во одреден момент не почне со таа огромна трансформација на цела околина на подвозникот па потоа и Стара Рампа, по 6 години ќе имаме ситуација каде тунелот ќе завршува слепо.. Освен ако не променат уште нешто и го поврзат на кружните текови горе = fail..

Edited by mladen_s - 15-Mar-2012 at 17:26
Back to Top
mirakuliks View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 06-Feb-2010
Location: New York
Online Status: Offline
Posts: 831
  Quote mirakuliks Quote  Post ReplyReply #285 Posted: 16-Mar-2012 at 12:09
Originally posted by mladen_s



Јасно ми е како е тоа во планот - зборувам за привремено решение. „Лимак“ го има наједноставниот дел - сложените активности остануваат на јавен трошок..

Ако Градот во одреден момент не почне со таа огромна трансформација на цела околина на подвозникот па потоа и Стара Рампа, по 6 години ќе имаме ситуација каде тунелот ќе завршува слепо.. Освен ако не променат уште нешто и го поврзат на кружните текови горе = fail..


Времето ќе покаже со каква динмика е се остварува целото сообраќајно решение од дадениот  моментален дуп.
Back to Top
phenomenon View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 26-Oct-2010
Location: Kumanovo
Online Status: Offline
Posts: 2648
  Quote phenomenon Quote  Post ReplyReply #286 Posted: 17-Mar-2012 at 12:24
  Ние сме особено познати по динамиката на градење автопати и пруги.
開始されていないだけの戦いが失われ、
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #287 Posted: 20-Mar-2012 at 01:34
Originally posted by BOJAN

Најновата пречка е самиот објект што ќе го гради „Лимак“, но не само тој објект, со сите тие планирани зданија позади Рамстор ќе се затвори подземниот или надземниот коридор што би можел Ѓорче Петров да го поврзе со Кисела Вода во функција на заокружување на железничкиот прстен. Така што, оваа подземна сообраќајница од 800 метри ќе значи крај за ваквиот проект.
Мислам дека поврзувањето на Ѓорче Петров и попатните реони многу поадекватно ќе биде со ЛРТ линија (или линии) низ самиот град и со приградска железница која ќе ја користи постојната пруга преку Скопје Север и Бардовци. Според мене тоа е подобро решение отколку градска железница на овој сегмент од јужниот булевар. Шински коридор за ЛРТ долж јужен булевар е секако планиран и се надевам дека барем во овој случај нема повторно да бидеме крајно непријатно изненадени со некаква лудост.

Оформување на железнички прстен (за тешка железница) внатре во самиот град, не знам дали и колку би било потребно или целисходно, особено во контекст на планираниот ЛРТ шински коридор.



Originally posted by BOJAN

Второ, сегментот од Јужен булевар во Кисела Вода ќе поминува веднаш до постоечката пруга, со што повторно би се нарушило функционирањето на градската железница. Ако евентуално некогаш би се градела, тогаш би морало да се направи барем едно стојалиште во близина на населбата Кисела Вода или 11 октомври. Но и тоа не ми е поентата, ќе треба да се прави втор колосек или барем неколку раскрсници со кои би можело да се разминуваат возовите. Ако би се спровела градска железница во Скопје, тогаш токму на овој сегмент би имало најмногу возови, меѓуградски и градски. За вакво нешто треба простор, а мислам дека Јужен булевар со неговата изградба би го одзел.

Мислам дека непотребно стравуваш. 6 сообраќајни ленти со широчина од 3,75 метри (според најдарежливи стандарди) се вкупно 22,5 метри. Тоа остава доволно дополнителен простор и за повеќеколосечна пруга и за станици.

Единствен голем проблем на трасата во Кисела Вода е оваа зграда:

41°58'55.42"N  21°26'40.59"E

Таа зграда секако би се рушела за изградба на јужен булевар, така да не ја тангира нашава дискусија...  После нејзе најблизок голем објект до трасата е оваа зграда:

41°58'52.34"N  21°26'45.60"E

Но растојанието од нејзе до сегашната магистрална пруга изнесува цели 50 метри, а растојанието до првиот колосек од железничкото депо Лисиче изнесува цели 66 метри. Во овие 66 метри без проблем би можел да се смести и јужен булевар и 4 колосеци пруга, па и станица ако се процени дека токму на таа локација би била најцелисходна (а се сомневам дека тоа е оптималната локација за станица за градска железница).

Јас мислам дека реализацијата на јужниот булевар не е пречка, туку напротив, од повеќе аспекти би делувала стимулативно за развој на софистициран шински сообраќај долж неговата траса.


Back to Top
FCB View Drop Down
Newbie
Newbie
Avatar

Joined: 26-Jul-2011
Location: USA
Online Status: Offline
Posts: 29
  Quote FCB Quote  Post ReplyReply #288 Posted: 20-Mar-2012 at 03:39
Автопатот според мене не би пречел за изградба на железница. Едноставно можат да идат еден над друг. Сега колку финансиски би можеле тоа да го изведат е друга работа. Еве слика како би можело тоа да изгледа.

И ако автопатот е вкопан, железницата може да биде на "ground level".
Секако ке треба дасе води сметка и за околината да не се наруши амбиентот на населбите кај што ке поминува.
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #289 Posted: 28-Apr-2012 at 01:33

Малку инспирација


Локација: Токио   Rock
Музика: Mark Norman - Niagara (Extended)   Rock





Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #290 Posted: 04-Jun-2012 at 02:31
Уште малку инспирација од Токио
Градов и неговите урбани автопати изгледаат речиси беспрекорно, речиси како компјутерски генерирана анимација
Најголеми фалинки што успеав да воочам беа четири престројувања без давање жмигавец и по некоја ретка прегорена сијалица  LOL
(а се работи за рута долга нешто над 75 километри!)

Ако некој евентуално успее да примети некаков посериозен пропуст на Јапонциве, од мене има пиво

Еве мапа на извозената рута:
https://maps.google.com/maps?saddr=Unknown+road&daddr=%E6%9D%B1%E5%90%8D%E9%AB%98%E9%80%9F%E9%81%93%E8%B7%AF+to:%E9%A6%96%E9%83%BD%E9%AB%98%E9%80%9F3%E5%8F%B7%E6%B8%8B%E8%B0%B7%E7%B7%9A+to:%E9%A6%96%E9%83%BD%E9%AB%98%E9%80%9F3%E5%8F%B7%E6%B8%8B%E8%B0%B7%E7%B7%9A+to:%E9%A6%96%E9%83%BD%E9%AB%98%E9%80%9F%E9%83%BD%E5%BF%83%E7%92%B0%E7%8A%B6%E7%B7%9A+to:%E3%83%AC%E3%82%A4%E3%83%B3%E3%83%9C%E3%83%BC%E3%83%96%E3%83%AA%E3%83%83%E3%82%B8%2F%E9%A6%96%E9%83%BD%E9%AB%98%E9%80%9F11%E5%8F%B7%E5%8F%B0%E5%A0%B4%E7%B7%9A+to:%E9%A6%96%E9%83%BD%E9%AB%98%E9%80%9F%E6%B9%BE%E5%B2%B8%E7%B7%9A+to:%E9%A6%96%E9%83%BD%E9%AB%98%E9%80%9F%E6%B9%BE%E5%B2%B8%E7%B7%9A+to:%E9%A6%96%E9%83%BD%E9%AB%98%E9%80%9F%E6%B9%BE%E5%B2%B8%E7%B7%9A+to:%E9%A6%96%E9%83%BD%E9%AB%98%E9%80%9F%E6%B9%BE%E5%B2%B8%E7%B7%9A+to:%E9%A6%96%E9%83%BD%E9%AB%98%E9%80%9F%E6%B9%BE%E5%B2%B8%E7%B7%9A+to:%E9%A6%96%E9%83%BD%E9%AB%98%E9%80%9F%E6%B9%BE%E5%B2%B8%E7%B7%9A+to:Exit+%E9%A6%96%E9%83%BD%E9%AB%98%E6%96%B0%E5%B1%B1%E4%B8%8B+to:%E9%A6%96%E9%83%BD%E9%AB%98%E9%80%9F%E7%A5%9E%E5%A5%88%E5%B7%9D1%E5%8F%B7%E6%A8%AA%E7%BE%BD%E7%B7%9A+to:Unknown+road+to:%E7%AC%AC%E4%B8%89%E4%BA%AC%E6%B5%9C%E9%81%93%E8%B7%AF+to:Unknown+road&hl=en&ie=UTF8&ll=35.577475,139.669876&spn=0.338989,0.622787&sll=35.489747,139.594131&sspn=0.02121,0.038924&geocode=FWoGHwIdKrFRCA%3BFeCXHwId-SdSCA%3BFf6zHwId5AdTCA%3BFRYEIAIdSHxTCA%3BFa4iIAIdMDlUCA%3BFWvfHwIdBolUCA%3BFXWUHwIdS8BUCA%3BFWgfHwIdZ39UCA%3BFdCaHgIdrtVUCA%3BFbjfHQId8PdUCA%3BFUCHHQIdfEBUCA%3BFUYOHQIdJkxTCA%3BFXe8HAId8BlTCA%3BFa_bHAIduqRSCA%3BFdgwHQId4X1SCA%3BFTaHHQId6gFSCA%3BFdBcHgIdmy9SCA&t=k&dirflg=d&mra=dme&mrsp=15&sz=15&z=11



Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #291 Posted: 27-Jun-2012 at 17:41
Еве го објектот и бараките на МЖ кај Водњанска кои долги години се претставуваат како непремостива пречка за спојување на ул. Народен Фронт со ул. Железничка и со тоа оформување на колекторскиот сообраќаен систем на Јужен Булевар, кој колекторски систем покрај тоа што би бил значаен чекор во реализација на мега-проектот, туку би овозможил битно подобрување на сообраќајот во Скопје и сам по себе. А овде се работи за должина од само околу 150 метри.

Локацијата е оваа:
41°59'32.87"N  21°25'23.28"E

Разноразни бараки шупи и лимени гаражи ќе треба да се урнат, а за објектот (десно) не сум сигурен дека и воопшто треба да се урива за да се пробие улицата и да се направи оваа круцијална сообраќајна спојка (а не дека е некој објект за кој што би требало да има преголеми дилеми и доколку треба да се руши).


Back to Top
alexgizh View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 07-Jan-2009
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 1975
  Quote alexgizh Quote  Post ReplyReply #292 Posted: 09-Aug-2012 at 23:36

ГРАДОТ И ГРАЃАНИТЕ НИКАКО ДА СЕ РАЗБЕРАТ

Нерешено помеѓу маџирмаалци и Kрушевска Република



Градските власти велат дека овој булевар како главна сообраќајна артерија останува во Генералниот урбанистички план, а граѓаните на овој дел од Скопје бараат тој да се избрише

Маџирмаалци никако не дозволуваат да се гради булеварот Kрушевска Република, кој минува низ средината на маалото. Тие се подготвени и со жив штит да го бранат овој стар градски кварт. Доколку се изгради булеварот, ќе бидат урнати многу куќи. Жителите тврдат – повеќе од 50. Револтирани се што булеварот Kрушевска Република повторно е ставен и во најновиот Детален урбанистички план „Маџир Маало“.

Не си ги даваат домовите

- Двесте години со поколенија живееме овде. Тука бил и мојот прадедо и татко ми. Сега и јас живеам овде 77 години. Овде сум роден, ако треба и со животот ќе си го бранам својот дом. Имам две куќи со вкупно 350 квадратни метри. Подготвуваме и петиција за одбрана на маалото. Само н` лажат. Еднаш рекоа дека ќе се избрише булеварот, а сега повторно е ставен во ДУП-от - реагира Стојан Тасевски, кој живее на улицата Преспанска број 20.

Неговиот сосед, пак, вели дека досега многупати поднесувале приговори, но ниту еднаш не наишле на разбирање.

- Главната забелешка на маџирмаалци е трасата на булеварот Kрушевска Република. Нема да дозволиме тој булевар да минува низ маалото. Со тоа не само што директно ќе се оштетат оние чии куќи се наоѓаат на трасата на булеварот туку нема да биде веќе исто ниту за жителите чии куќи ќе останат. Ќе имаат чувство како да живеат под столбовите на Железничката станица, а илјадници автомобили и товарни возила дневно ќе им минуваат над главите. Зошто го правеа новиот мост кај Железничката станица ако планираа на само педесет метри да прават нов за потребите на Kрушевска Република. Трасата на булеварот не смее да минува низ Маџир Маало. Тоа ни беше ветено и пред изборите и бараме да се исполни - вели овој маџирмаалец.

Според новиот ДУП, булеварот Kрушевска Република се протега во должина од 418 метри и 65 метри во широчина. Трасата оди во правец југозапад – североисток, почнувајќи од југоисточната страна на Kомплексот банки и се развива кон кејот на реката Вардар, на местото каде што завршува постојната улица Охридска.

Општината бара преиспитување

Од Општина Центар велат дека до Градот поднеле барање да се преиспита трасата на овој булевар во новиот генерален урбанистички план, кој треба да биде донесен до октомври.

- По барањето одлучува Градот и доколку го прифати, неговите стручни служби треба да подготват предлог за трасата - велат од Одделението за односи со јавноста во Општина Центар.

Градските власти велат дека, според сите студии правени од домашни и странски експерти, булеварот Kрушевска Република останува во урбанистичкиот план и додаваат дека ќе се разгледа барањето за редефинирање на трасата на Kрушевска Република.

- Во тек е постапката за доставување забелешки по стручната расправа и барањата што ќе пристигнат, вклучително и од Општина Центар, комисијата ќе ги разгледа во роковите предвидени со фазите за донесување на новиот ГУП пред да донесе соодветна одлука - објаснуваат од Одделението за односи со јавноста.

Поранешниот главен градски архитект Никола Велковски вели дека постоењето на овој булевар е неминовно.

- Го има во сите концепти на ГУП за Скопје и се води како прва сообраќајница со вкрстување на различни нивоа. Тој е продолжение на Јужниот булевар и е костур на сообраќајниците во Градот и затоа треба да му се заштити трасата - смета Велковски

За Велковски, се работи за објект од јавен интерес кој треба да се изгради.

- Приватната сопственост на граѓаните е неспорна и државата мора да ги обесштети оние кои имаат куќи на трасата од булеварот - дециден е Велковски, кој забележува дека досега ниту еден градоначалник сериозно не се зафатил со изградбата на овој булевар.

И професорката на Градежниот факултет, Радојка Дончева, вели дека проект-булеварот Kрушевска Република е главна сообраќајна артерија, но дека ќе биде многу тешко да се реализира кога станува збор за имотно-правните проблеми.

Анела Петрова


Извор

Па да му е*** м******, до кога ќе си играат со иднината на овој град? Нека ги замолкнат овие проклети глупаци од новинари како што го прават тоа кога се работи за други теми. И Маџирмаалци, примете еден удар за градот ако сакате да се нарекувате себеси Скопјани, скопски граѓани. Немојте само да плачете за вашите штали.
The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing.
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #293 Posted: 10-Aug-2012 at 00:19
Двесте години со поколенија живееме овде. Тука бил и мојот прадедо и татко ми. Сега и јас живеам овде 77 години.
И шо? Треба да ти се загарантира дека уште 2000 години ќе живееш таму, или колку веќе планираш?
Концептот на експропријација, за потребите на вакви битни проекти, не е топла вода, нека ти го објасни некој.

И да не се правиме недоветни, доколку твојот плац беше на само 2 метри вон трасата на булеварот и некој инвеститор ти понудеше сочна сума за да го купи, веднаш ќе заборавеше на „корените“ и веднаш ќе си ги спакуваше куферите.

Доколку некој беше обесправен поради разноразни игри на криминалната администрација и урбаната мафија, при што тие би почнале да ја менуваат, поместуваат и манипулираат трасата на Крушевска република, тогаш ќе го разберев и ќе го подржев револтот. Арно ама трасата поминува таму каде што поминува и факт е дека нема никаква завера зад тоа, туку тоа е оптималната траса. Ако се помести, не само што веќе нема да биде оптимална, туку со тоа неправедно ќе биде оштетен некој друг. А да се избрише овој круцијален транспортен коридор едноставно не може. Така да мислам дека е крајно време Маџир-маалци да ја прифатат ситуацијата таква каква што е и да излезат од филмот дека нив им следуваат некакви специјални права.


Edited by Cloverstack - 10-Aug-2012 at 00:23
Back to Top
gjoko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 18-Jun-2011
Location: kicevo
Online Status: Offline
Posts: 6554
  Quote gjoko Quote  Post ReplyReply #294 Posted: 10-Aug-2012 at 00:46
каква врска има со јужен булевар?

позитивна придобивка од приватизацијата на ЕСМ е што за потреба на тој договор е сменет законот за експропријација и сега државата можи да одзема имот со парична надокнада ,нормално за побитни објекти.

тоа можи да се искористи и во овој случај.држава не се прави со молење
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #295 Posted: 10-Aug-2012 at 00:56
Originally posted by gjoko

каква врска има со јужен булевар?

Претпоставувам ова прашање е упатено кон забелешката на господинот Никола Велковски во текстот, дека Крушевска република „е продолжение на Јужниот булевар и е костур на сообраќајниците во Градот и затоа треба да му се заштити трасата“.

Врската на Крушевска република со јужниот булевар е неоспорна, се работи за два проекти кои еден без друг прилично ја губат смислата. Едноставно се работи за систем на сообраќајници (Јужен булевар, Крушевска република, а и Северен булевар) кои го сочинуваат транспортниот скелет на градов и кои мора да бидат поврзани (и меѓусебе и со автопатите кои влегуваат во градот).
Back to Top
N23 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 03-Feb-2011
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 2159
  Quote N23 Quote  Post ReplyReply #296 Posted: 10-Aug-2012 at 01:54
Некако ова ми мириса на нечија правна поука, па сега преку весници и потплатени новинари да издејствуваат побрзо рушење а веројатно и повеќе пари од реалната сума.

Сигурен сум дека ако на овие им се понудат за 200 квадрати плац, 300 квадрати станови, или пак квадрат им го рачунаат по неколку стотини евра, дека први ќе потпишат и дека текстов ќе стане минато. Не може некој кој што живее во маало кое дава ужасно лоша претстава за овој град да влијае врз бенефитот на сите останати граѓани. Да им дојде Коце или некој иден градоначалник со 100тина иљади евра на трансакциска, нема ни да се спакуваат, одма ќе избегаат да се шират на Водно.
23ka.wordpress.com
Back to Top
gjoko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 18-Jun-2011
Location: kicevo
Online Status: Offline
Posts: 6554
  Quote gjoko Quote  Post ReplyReply #297 Posted: 10-Aug-2012 at 14:39
сега сватив Кловер,иначе никако неможев во глава физички да ги поврзам овие два булевари
Back to Top
deko View Drop Down
Groupie
Groupie


Joined: 06-Mar-2012
Location: makedonija
Online Status: Offline
Posts: 86
  Quote deko Quote  Post ReplyReply #298 Posted: 10-Aug-2012 at 16:16
Ne sum od SK ,i neznam tocno za shto se raboti,ama i vie shto komentirate deka treba itno da se iselat nekoi delovi od gradot,ako vi se sluceshe istoto ,sigurno nemashe da go prifatite taka lesno.Zmislete sega nekoj da ve iseli vshiot dom sega kaj shto ziveete.
Back to Top
gjoko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 18-Jun-2011
Location: kicevo
Online Status: Offline
Posts: 6554
  Quote gjoko Quote  Post ReplyReply #299 Posted: 10-Aug-2012 at 17:04
на мојата фамилија и зеле многу повеќе него на сите овие,па не се жалам,ако можам нешто да повратам,ОК,ако не здравје
Back to Top
zabegan View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Jul-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 7859
  Quote zabegan Quote  Post ReplyReply #300 Posted: 10-Aug-2012 at 20:21
Originally posted by deko

Ne sum od SK ,i neznam tocno za shto se raboti,ama i vie shto komentirate deka treba itno da se iselat nekoi delovi od gradot,ako vi se sluceshe istoto ,sigurno nemashe da go prifatite taka lesno.Zmislete sega nekoj da ve iseli vshiot dom sega kaj shto ziveete.
немојте да тврдите дека се гревчиња или дека нешто треба да ги штедиме, и кловер погоре спомна, да им даде цена пет пати поголема од реалната, веднаш ќе заборават на своите корени и огништа...
не да треба да се ислеат, туку треба да се расшутираат од таму на клоци!

покрај другото, никој не им рече вчера на нив, ај пакувајте се и селете се, туку се работи за натегање кое трае со години, и проблем за кој одамна се знае и се дискутира и убедува, а едноставен и си има свое сосема цивилизирано и демократско решение
Architects create dreams...politicians create nightmares
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 1314151617 24>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.203 seconds.

Copyright ©2007 - 2024  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.