Урбани автопати - Скопје |
Post Reply | Page <1 1314151617 24> |
Author | ||
FCB
Newbie Joined: 26-Jul-2011 Location: USA Online Status: Offline Posts: 29 |
Quote Reply #281 Posted: 14-Mar-2012 at 16:24 | |
Не сум многу оптимист дека Јужен булевар ке го прават во скоро време. Причина за тоа е дека го направија кружниот тек на Гологанов, кој според мене ке треба да се предизајнира ако се гради Јужен булевар. Исто така ја проширија улицата, а сега исто ке направат и со Првомајска. Можеби планот им е да ги поврзат овие два булевара со тунелот како замена за Јужен. Да се надеваме дека не сум во право.
|
||
mladen_s
Senior Member Joined: 04-May-2010 Location: Macedonia Online Status: Offline Posts: 407 |
Quote Reply #282 Posted: 14-Mar-2012 at 16:44 | |
Малку е надвор од темава прашањево: зошто не би можело тоа се изведе кон самото депо? Според мене доволни се три колосека - надворешните два за приградска железница - ЛРТ, а средниот за долги возови кои би се разминувале како и сега. Можеби не е идеално решение, но сосем доволно за наши услови, бидејќи дозволува и до 6 композиции на час (но не знам колку им треба за да се разминат во случајов).
Доколку тоа е „конечното решение“ тогаш да се надеваме дека не си во право. Но како привремено решение би било донекаде и прифатливо. Спорно е тоа што се продаде толку долга парцела чија источна граница е преблиску до подвозникот за Црниче. Имено, доколку се оставеше простор во јавна сопственост, постојниот булевар Македонија би можел да се спушти во „Лимак-тунелот“. Вака, за да може истиот да се користи, ќе мора темелно да се разруши подвозникот и да се промени цела околина, што ќе чини многу и ќе биде целосно на јавен трошок (бидејќи делот под парцелата е всушност наједноставниот). Би сакал да верувам дека во тие 6 години Градот ќе го направи сето тоа, па можеби и целиот Јужен булевар, ама некако сум сомничав. Доколку парцелата што се продаде на Лимак беше малку пократка од двете страни, мислам дека ќе се оставеше многу повеќе простор за различни решенија. Секако, проблем е и катната гаража спроти Макпетрол, но да не навлегувам во историјатот на локацијата.. Edited by mladen_s - 14-Mar-2012 at 16:44 |
||
mirakuliks
Senior Member Joined: 06-Feb-2010 Location: New York Online Status: Offline Posts: 831 |
Quote Reply #283 Posted: 15-Mar-2012 at 10:26 | |
Погледни во Планот за Јужен булевар во овој дел од градот и ќе видиш дека тоа е и планот, како што спомнав и претходно јужшен булевар ќе биде подземја и технички во овој дел подвозник а сегашната врска која е во вид на подвозник нема да понира како што е сега. Што во основа е и подобро решение од сегашното каде врската со црниче релативно стрмно понира па се искачува стрмно само за да се пројде под јужен од црниче накај Мито Хаџивасилев Јасмин. |
||
mladen_s
Senior Member Joined: 04-May-2010 Location: Macedonia Online Status: Offline Posts: 407 |
Quote Reply #284 Posted: 15-Mar-2012 at 17:25 | |
Јасно ми е како е тоа во планот - зборувам за привремено решение. „Лимак“ го има наједноставниот дел - сложените активности остануваат на јавен трошок.. Ако Градот во одреден момент не почне со таа огромна трансформација на цела околина на подвозникот па потоа и Стара Рампа, по 6 години ќе имаме ситуација каде тунелот ќе завршува слепо.. Освен ако не променат уште нешто и го поврзат на кружните текови горе = fail.. Edited by mladen_s - 15-Mar-2012 at 17:26 |
||
mirakuliks
Senior Member Joined: 06-Feb-2010 Location: New York Online Status: Offline Posts: 831 |
Quote Reply #285 Posted: 16-Mar-2012 at 12:09 | |
Времето ќе покаже со каква динмика е се остварува целото сообраќајно решение од дадениот моментален дуп. |
||
phenomenon
Senior Member Joined: 26-Oct-2010 Location: Kumanovo Online Status: Offline Posts: 2648 |
Quote Reply #286 Posted: 17-Mar-2012 at 12:24 | |
Ние сме особено познати по динамиката на градење автопати и пруги.
|
||
開始されていないだけの戦いが失われ、
|
||
Cloverstack
Admin Group Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
Quote Reply #287 Posted: 20-Mar-2012 at 01:34 | |
Оформување на железнички прстен (за тешка железница) внатре во самиот град, не знам дали и колку би било потребно или целисходно, особено во контекст на планираниот ЛРТ шински коридор.
Мислам дека непотребно стравуваш. 6 сообраќајни ленти со широчина од 3,75 метри (според најдарежливи стандарди) се вкупно 22,5 метри. Тоа остава доволно дополнителен простор и за повеќеколосечна пруга и за станици. Единствен голем проблем на трасата во Кисела Вода е оваа зграда: 41°58'55.42"N 21°26'40.59"E Таа зграда секако би се рушела за изградба на јужен булевар, така да не ја тангира нашава дискусија... После нејзе најблизок голем објект до трасата е оваа зграда: 41°58'52.34"N 21°26'45.60"E Но растојанието од нејзе до сегашната магистрална пруга изнесува цели 50 метри, а растојанието до првиот колосек од железничкото депо Лисиче изнесува цели 66 метри. Во овие 66 метри без проблем би можел да се смести и јужен булевар и 4 колосеци пруга, па и станица ако се процени дека токму на таа локација би била најцелисходна (а се сомневам дека тоа е оптималната локација за станица за градска железница). Јас мислам дека реализацијата на јужниот булевар не е пречка, туку напротив, од повеќе аспекти би делувала стимулативно за развој на софистициран шински сообраќај долж неговата траса. |
||
FCB
Newbie Joined: 26-Jul-2011 Location: USA Online Status: Offline Posts: 29 |
Quote Reply #288 Posted: 20-Mar-2012 at 03:39 | |
Автопатот според мене не би пречел за изградба на железница. Едноставно можат да идат еден над друг. Сега колку финансиски би можеле тоа да го изведат е друга работа. Еве слика како би можело тоа да изгледа.
И ако автопатот е вкопан, железницата може да биде на "ground level". Секако ке треба дасе води сметка и за околината да не се наруши амбиентот на населбите кај што ке поминува. |
||
Cloverstack
Admin Group Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
Quote Reply #289 Posted: 28-Apr-2012 at 01:33 | |
Малку инспирација Локација: Токио Музика: Mark Norman - Niagara (Extended) |
||
Cloverstack
Admin Group Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
Quote Reply #290 Posted: 04-Jun-2012 at 02:31 | |
Уште малку инспирација од Токио
Градов и неговите урбани автопати изгледаат речиси беспрекорно, речиси како компјутерски генерирана анимација Најголеми фалинки што успеав да воочам беа четири престројувања без давање жмигавец и по некоја ретка прегорена сијалица (а се работи за рута долга нешто над 75 километри!) Ако некој евентуално успее да примети некаков посериозен пропуст на Јапонциве, од мене има пиво Еве мапа на извозената рута: https://maps.google.com/maps?saddr=Unknown+road&daddr=%E6%9D%B1%E5%90%8D%E9%AB%98%E9%80%9F%E9%81%93%E8%B7%AF+to:%E9%A6%96%E9%83%BD%E9%AB%98%E9%80%9F3%E5%8F%B7%E6%B8%8B%E8%B0%B7%E7%B7%9A+to:%E9%A6%96%E9%83%BD%E9%AB%98%E9%80%9F3%E5%8F%B7%E6%B8%8B%E8%B0%B7%E7%B7%9A+to:%E9%A6%96%E9%83%BD%E9%AB%98%E9%80%9F%E9%83%BD%E5%BF%83%E7%92%B0%E7%8A%B6%E7%B7%9A+to:%E3%83%AC%E3%82%A4%E3%83%B3%E3%83%9C%E3%83%BC%E3%83%96%E3%83%AA%E3%83%83%E3%82%B8%2F%E9%A6%96%E9%83%BD%E9%AB%98%E9%80%9F11%E5%8F%B7%E5%8F%B0%E5%A0%B4%E7%B7%9A+to:%E9%A6%96%E9%83%BD%E9%AB%98%E9%80%9F%E6%B9%BE%E5%B2%B8%E7%B7%9A+to:%E9%A6%96%E9%83%BD%E9%AB%98%E9%80%9F%E6%B9%BE%E5%B2%B8%E7%B7%9A+to:%E9%A6%96%E9%83%BD%E9%AB%98%E9%80%9F%E6%B9%BE%E5%B2%B8%E7%B7%9A+to:%E9%A6%96%E9%83%BD%E9%AB%98%E9%80%9F%E6%B9%BE%E5%B2%B8%E7%B7%9A+to:%E9%A6%96%E9%83%BD%E9%AB%98%E9%80%9F%E6%B9%BE%E5%B2%B8%E7%B7%9A+to:%E9%A6%96%E9%83%BD%E9%AB%98%E9%80%9F%E6%B9%BE%E5%B2%B8%E7%B7%9A+to:Exit+%E9%A6%96%E9%83%BD%E9%AB%98%E6%96%B0%E5%B1%B1%E4%B8%8B+to:%E9%A6%96%E9%83%BD%E9%AB%98%E9%80%9F%E7%A5%9E%E5%A5%88%E5%B7%9D1%E5%8F%B7%E6%A8%AA%E7%BE%BD%E7%B7%9A+to:Unknown+road+to:%E7%AC%AC%E4%B8%89%E4%BA%AC%E6%B5%9C%E9%81%93%E8%B7%AF+to:Unknown+road&hl=en&ie=UTF8&ll=35.577475,139.669876&spn=0.338989,0.622787&sll=35.489747,139.594131&sspn=0.02121,0.038924&geocode=FWoGHwIdKrFRCA%3BFeCXHwId-SdSCA%3BFf6zHwId5AdTCA%3BFRYEIAIdSHxTCA%3BFa4iIAIdMDlUCA%3BFWvfHwIdBolUCA%3BFXWUHwIdS8BUCA%3BFWgfHwIdZ39UCA%3BFdCaHgIdrtVUCA%3BFbjfHQId8PdUCA%3BFUCHHQIdfEBUCA%3BFUYOHQIdJkxTCA%3BFXe8HAId8BlTCA%3BFa_bHAIduqRSCA%3BFdgwHQId4X1SCA%3BFTaHHQId6gFSCA%3BFdBcHgIdmy9SCA&t=k&dirflg=d&mra=dme&mrsp=15&sz=15&z=11 |
||
Cloverstack
Admin Group Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
Quote Reply #291 Posted: 27-Jun-2012 at 17:41 | |
Еве го објектот и бараките на МЖ кај Водњанска кои долги години се претставуваат како непремостива пречка за спојување на ул. Народен Фронт со ул. Железничка и со тоа оформување на колекторскиот сообраќаен систем на Јужен Булевар, кој колекторски систем покрај тоа што би бил значаен чекор во реализација на мега-проектот, туку би овозможил битно подобрување на сообраќајот во Скопје и сам по себе. А овде се работи за должина од само околу 150 метри.
Локацијата е оваа: 41°59'32.87"N 21°25'23.28"E Разноразни бараки шупи и лимени гаражи ќе треба да се урнат, а за објектот (десно) не сум сигурен дека и воопшто треба да се урива за да се пробие улицата и да се направи оваа круцијална сообраќајна спојка (а не дека е некој објект за кој што би требало да има преголеми дилеми и доколку треба да се руши). |
||
alexgizh
Moderator Group Joined: 07-Jan-2009 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 1975 |
Quote Reply #292 Posted: 09-Aug-2012 at 23:36 | |
Извор Па да му е*** м******, до кога ќе си играат со иднината на овој град? Нека ги замолкнат овие проклети глупаци од новинари како што го прават тоа кога се работи за други теми. И Маџирмаалци, примете еден удар за градот ако сакате да се нарекувате себеси Скопјани, скопски граѓани. Немојте само да плачете за вашите штали. |
||
The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing.
|
||
Cloverstack
Admin Group Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
Quote Reply #293 Posted: 10-Aug-2012 at 00:19 | |
Концептот на експропријација, за потребите на вакви битни проекти, не е топла вода, нека ти го објасни некој. И да не се правиме недоветни, доколку твојот плац беше на само 2 метри вон трасата на булеварот и некој инвеститор ти понудеше сочна сума за да го купи, веднаш ќе заборавеше на „корените“ и веднаш ќе си ги спакуваше куферите. Доколку некој беше обесправен поради разноразни игри на криминалната администрација и урбаната мафија, при што тие би почнале да ја менуваат, поместуваат и манипулираат трасата на Крушевска република, тогаш ќе го разберев и ќе го подржев револтот. Арно ама трасата поминува таму каде што поминува и факт е дека нема никаква завера зад тоа, туку тоа е оптималната траса. Ако се помести, не само што веќе нема да биде оптимална, туку со тоа неправедно ќе биде оштетен некој друг. А да се избрише овој круцијален транспортен коридор едноставно не може. Така да мислам дека е крајно време Маџир-маалци да ја прифатат ситуацијата таква каква што е и да излезат од филмот дека нив им следуваат некакви специјални права. Edited by Cloverstack - 10-Aug-2012 at 00:23 |
||
gjoko
Senior Member Joined: 18-Jun-2011 Location: kicevo Online Status: Offline Posts: 6554 |
Quote Reply #294 Posted: 10-Aug-2012 at 00:46 | |
каква врска има со јужен булевар?
позитивна придобивка од приватизацијата на ЕСМ е што за потреба на тој договор е сменет законот за експропријација и сега државата можи да одзема имот со парична надокнада ,нормално за побитни објекти. тоа можи да се искористи и во овој случај.држава не се прави со молење |
||
Cloverstack
Admin Group Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
Quote Reply #295 Posted: 10-Aug-2012 at 00:56 | |
Претпоставувам ова прашање е упатено кон забелешката на господинот Никола Велковски во текстот, дека Крушевска република „е продолжение на Јужниот булевар и е костур на сообраќајниците во Градот и затоа треба да му се заштити трасата“. Врската на Крушевска република со јужниот булевар е неоспорна, се работи за два проекти кои еден без друг прилично ја губат смислата. Едноставно се работи за систем на сообраќајници (Јужен булевар, Крушевска република, а и Северен булевар) кои го сочинуваат транспортниот скелет на градов и кои мора да бидат поврзани (и меѓусебе и со автопатите кои влегуваат во градот). |
||
N23
Senior Member Joined: 03-Feb-2011 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 2159 |
Quote Reply #296 Posted: 10-Aug-2012 at 01:54 | |
Некако ова ми мириса на нечија правна поука, па сега преку весници и потплатени новинари да издејствуваат побрзо рушење а веројатно и повеќе пари од реалната сума.
Сигурен сум дека ако на овие им се понудат за 200 квадрати плац, 300 квадрати станови, или пак квадрат им го рачунаат по неколку стотини евра, дека први ќе потпишат и дека текстов ќе стане минато. Не може некој кој што живее во маало кое дава ужасно лоша претстава за овој град да влијае врз бенефитот на сите останати граѓани. Да им дојде Коце или некој иден градоначалник со 100тина иљади евра на трансакциска, нема ни да се спакуваат, одма ќе избегаат да се шират на Водно. |
||
23ka.wordpress.com
|
||
gjoko
Senior Member Joined: 18-Jun-2011 Location: kicevo Online Status: Offline Posts: 6554 |
Quote Reply #297 Posted: 10-Aug-2012 at 14:39 | |
сега сватив Кловер,иначе никако неможев во глава физички да ги поврзам овие два булевари
|
||
deko
Groupie Joined: 06-Mar-2012 Location: makedonija Online Status: Offline Posts: 86 |
Quote Reply #298 Posted: 10-Aug-2012 at 16:16 | |
Ne sum od SK ,i neznam tocno za shto se raboti,ama i vie shto komentirate deka treba itno da se iselat nekoi delovi od gradot,ako vi se sluceshe istoto ,sigurno nemashe da go prifatite taka lesno.Zmislete sega nekoj da ve iseli vshiot dom sega kaj shto ziveete.
|
||
gjoko
Senior Member Joined: 18-Jun-2011 Location: kicevo Online Status: Offline Posts: 6554 |
Quote Reply #299 Posted: 10-Aug-2012 at 17:04 | |
на мојата фамилија и зеле многу повеќе него на сите овие,па не се жалам,ако можам нешто да повратам,ОК,ако не здравје
|
||
zabegan
Senior Member Joined: 01-Jul-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 7859 |
Quote Reply #300 Posted: 10-Aug-2012 at 20:21 | |
не да треба да се ислеат, туку треба да се расшутираат од таму на клоци! покрај другото, никој не им рече вчера на нив, ај пакувајте се и селете се, туку се работи за натегање кое трае со години, и проблем за кој одамна се знае и се дискутира и убедува, а едноставен и си има свое сосема цивилизирано и демократско решение |
||
Architects create dreams...politicians create nightmares
|
||
Post Reply | Page <1 1314151617 24> |
Forum Jump | Forum Permissions You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |