build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Инфраструктура > Градска инфраструктура
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Урбани автопати - Скопје

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <12345 24>
Author
Message
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #41 Posted: 15-Jan-2008 at 22:33


Тунелот под плоштад е ургентен највеќе поради трамвајот. А мостот + тунелот под кале не се толку итни, тие може да се одложат некое време со реализирање на други поевтини делови од мрежата (кои ќе дадат и други бенефити)

Во секој случај, сето ова спаѓа во примарната сообраќајна мрежа.


Edited by Cloverstack - 15-Jan-2008 at 22:33
Back to Top
La Linea View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 07-Nov-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 2067
  Quote La Linea Quote  Post ReplyReply #42 Posted: 15-Jan-2008 at 23:39
Originally posted by Cloverstack



Тунелот под плоштад е ургентен највеќе поради трамвајот. А мостот + тунелот под кале не се толку итни, тие може да се одложат некое време со реализирање на други поевтини делови од мрежата (кои ќе дадат и други бенефити)

Во секој случај, сето ова спаѓа во примарната сообраќајна мрежа.


    Жалосно, наместо да се инвестираат астрономски суми во трамваи(како машина) и инфраструктурата (шини, главната станица под плоштад), истите пари да се инвестираа во ЈСП ќе имавме невероватно добар градски превоз.

      Во превод, трамваите за Скопје значат ОГРОМЕН ТРОШОК НА СРЕДСТВА, крчење на сообраќај додека не се изгради инфраструктурата, огромно градилиште во центарот на Градот, а можноста да се набават нови автобуси ќе биде доведена во прашање.

             .... ИЛИ

...Можеби треба сериозно да се размислува, наместо скапите и малце бучни трамваи, да се замени истото со тролејбус - предностите се невероватни:

    Може да се маневрираат при гужви, бидејќи не се врзани со шини. Трамваите се озогласени по гужвите што ги прават при квар. НЕ ЗАГАДУВААТ
    Мразам споредби со други градови, сакам да сме своеглави, ама во градови како Калгари користитат струја од ветрот за тролејбусите - а во многу градови повторно се актуелизираат тролејбусите: Sarajevo, Athens, Bratislava, Bucharest, Budapest, Lyon, Moscow, Saint Petersburg, Sofia, Kiev, Belgrade, како и помали градови: Arnhem, Ghent, Lausanne, Luzern, Zürich, Salzburg, Limoges, Nancy, Geneva, Presov, Cluj-Napoca, Iasi, Szeged, Riga, Tallinn, Vilnius, Lublin и Gdynia.

Пазете го ова - Бежичен тролејбус: China is experimenting with a new form of electric bus that runs without powerlines. This bus runs on power stored in large onboard supercapacitors, which are quickly recharged at bus stops. Prototypes were being tested in Shanghai in early 2005.

Што викате?
Помогнете во Македонската Википедија - Слободна енциклопедија!
Back to Top
mitatos View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 1739
  Quote mitatos Quote  Post ReplyReply #43 Posted: 16-Jan-2008 at 00:48
ubava ideja, potpolno se slozuvam so tebe ,tie autobusi kaj i da e ke gi snema, defekt ova ona, preskapa nafta, zagaduvanje vozduh , ova so trolejbusive e stvarno prekrasna ideja za nasiot grad, a i tramvajot e mnogu ubavo resenie, ali treba mnogu vreme da se napravi toa ti e .. SKOPJEEEEE

"Најлошиот град од градовите е тој што нема ред,мир и сигурност за своите граѓани" (Али ибн Еби Талиб)
Back to Top
UrbanFreak View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 28-Oct-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 1732
  Quote UrbanFreak Quote  Post ReplyReply #44 Posted: 16-Jan-2008 at 01:10

Мислам дека тунелот под плоштадот не е ургентен САМО поради трамвајската линија. Тој би бил и одличен и брз начин да се помине центарот на градот наместо да се оди од кај Рекорд или Мито Хаџивасилев Јасмин кај Рамстор. Секојдневно ја минуивам таа делница и знам колку време е потребно при помали гужви. Кога само би можело да се помине под плоштадот сигурен сум дека Партизанска-Тунел-Јане Сандански би била главна градска артерија.

Back to Top
mitatos View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 1739
  Quote mitatos Quote  Post ReplyReply #45 Posted: 16-Jan-2008 at 01:23
mnogu tesko e kaj nas da se napravi takov tunel , ima i drugi resenija , da imam plan prospekt na site ulici  i analiza koja ulica se naoga vo najgolema guzva ,bi mozelo da se najde resenie, i da se napravat nekoi varijanti i kombinacii ,inace skopje ne e i kojznae kolku golem najgolemata guzva ja pravat delegaciite sto gi ukocuvaat site uluci kaj sto ke pominat kolite.
TUNEL sto znam nekako mi izgleda kako VO SON DA SUM


"Најлошиот град од градовите е тој што нема ред,мир и сигурност за своите граѓани" (Али ибн Еби Талиб)
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #46 Posted: 16-Jan-2008 at 02:00
@ La linea

Уште сме далеку од тие инвестиции, не дигај паника од сега Big%20smile Ама шала на страна, LRT (или трамвај како што ние милуваме да кажеме е најефикасно решение ако се изведе како што треба). Денешнава технологија носи бројни предности за LRT,  а самиот концепт не би требало многу да го засега постоечкиот сообраќај, затоа што трасите не би требало премногу да му пречат. Токму затоа се нервирам - бидејќи нашиве не одат на такво решение, туку на поефтини импровизации кои ќе ги анулираат предностите и ќе создадат нови проблеми.

Не сакам да се повторувам по 100 пати, еве некои работи веќе ги имам кажано тука:
http://www.build.com.mk/forum/forum_posts.asp?TID=50


@ UrbanFreak

Не можам во детали да дискутирам за тунелот под плоштад, затоа што таму има уште доста прашалници. Но би укажал на два проблема:
1. Дур да се гради, треба да се затворат за сообраќај некои клучни места. Без да се има алтернатива каде ќе се пренасочи цел тој сообраќај, градов ќе колабира. Крушевска и Јужен да беа изградени, би абсорбирале голем дел од тој товар. Премногу ги имаме одлагано работите и сега нема да знаеме од каде да почнеме... Ќе биде хаос кога ќе сватиме дека мора нешто крупно да се превземе со сообраќајната инфраструктура.
2. Дури и кога би се изградил тунелот, ако алтернативите не се изградени (како јужен булевар или продолжување на АВНОЈ преку Вардар), сите ќе јурнат низ него и ќе биде постојано преоптоварен, исто како и целата оска Партизанска - Јане Сандански. Тунелот треба да го реши транзитниот сообраќај низ центар, а не севкупниот сообраќај по должината на градот (исток-запад)


@ Mitatos

Не е сон, а не е ни толку тешко да се изградат некои такви работи. Тако0в впечаток се добива затоа што нашите килави водачи веќе 15 години не покренаа скоро ништо покрупно и не убедија дека поплочување на тротоари е којзнае какво достигнување. Во меѓувреме, вакви работи се градат рутински насекаде низ светот.

Инаку нема потреба да правиш комбинации, сообраќајната мрежа е веќе одавна добро испланирана. Проблемот е што многу од тие сообраќајни решенија уште не сме ги изградиле.
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #47 Posted: 27-Jan-2008 at 05:14
Ок кловер се надоврзуваме на муабетот од бензински.

http://www.build.com.mk/forum/forum_posts.asp?TID=17&PID=4185#4185

Ја мислам дека треба да ја следи правата линија што ја зазема уште во кисела вода и да проаѓа позади драчево, па накај зелениково и да се спои со аутопут. Ако гледаме што е пократко, и северен булевар е пократок од обиколница па се очекува сообраќајот да се вози по обиколница. И ја мислам дека ќе треба дефинитивно големи камиони да се забранат во скопје, барем тоа може лесно да се регулира.

п.с. Баш заглеј убаво како има траса низ нивите и како таман си иде покрај пругата до негде, и на крај е точно кај клучката. Треба да се ангажираме да побараме некој гуп или дуп или па шо го знам како се вика за автопати.


Edited by Cloverstack - 27-Jan-2008 at 05:26
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #48 Posted: 27-Jan-2008 at 05:24
Епа сеа остај ги ти нивите, тоа треба да се види во ГУП и во просторен план на РМ. Јас барем до Драчево гледам дека во ГУП-ов шиба према доле то ест не врти накај Петровец. За понатака не знам, aма сепак имам негде прочитано дека треба да иде накај Зеклениково. Во тој случај дефинитивно би било подобро понатака да се поврзува кај Катланово.

А муабетот за северен... Северен нема да те одесе до Ѓорче, а за према Косово и не е баш поатрактивна варијанта него обиколницата. У тој поглед северната обиколница си е во ред. Ама ако има и комплетна „јужна обиколница“, то ест јужен булевар да е поврзан со М1, тогаш обиколницата ќе биде изгуби голем дел од својата оправданост, дополнително затоа што ја оддалечивме и продолживме ради глупости. Додуша Хиподром-Стенковец ќе остане значаен, ама Стенковец-Кондово слабо некако. Има  и други опции, да се забрани некои типови на возила да поминуваат на одедени делници, па така да се насочи сообраќајот подобро за градот. Али ние ептен забегавме Big%20smile. Дај прво да ги најдеме плановите... Smile


Edited by Cloverstack - 27-Jan-2008 at 05:50
Back to Top
Supervisor View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 28-Jan-2008
Location: skopje
Online Status: Offline
Posts: 1220
  Quote Supervisor Quote  Post ReplyReply #49 Posted: 28-Jan-2008 at 19:27
Inaku denes oficijalnite lica se so izgovor deka tamu kade sto pominuva Krusevska Republica ke treba da bidat sruseni starite maala. Ili koga ke cueme od zitelite - ne gi davame kukite da ni gi rusat, a tamu kade sto ziveat e isto kako vo 19 vek bez voda i kanalizacija. A inaku se naogaat vo opstina Centar vo metropolata kako sto ja narekuvaat Skopje. Govoram za maaloto karsi stara zeleznicka odnosno do Komleks banki. Postojat mnogu neurbanizirani delovi od krajot koi sto krajno vreme e da se sredat i da prerasnat vo ubavi delovi na gradot Skopje. Sto e so Keramidnica dali tamu ima nekoj namera da gi sredi rabotite, so toa i da se prodolzi bulevarot Goce Delcev se do bulevarot Srbija kako i so most preku Vardar kon Aerodorm. Mislam fakt e deka postojat mnogu klucni proekti vo gradot pred se mislam na patnata infrastruktura koja 'blagodarenie na zemojotresot' kolku tolku bese izgradena vo minatoto. So delot pokraj Holiday Inn isto taka vreme e da se urbanizira mestoto, koe e vo sred centar. Krusevska Republika e mnogu vazen proekt i treba da se realizira. So toa i ke se urbaniziraat i sredat delovite niz koi ke pominuva, a sekako i najvazno ke se olesni soobrakajot vo gradot. Sto se odnesuva do predvideniot tramvaj mislam deka samo ke ni napravi pogolemi problemi i haos bidejki seuste ja nemame potrebnata patna infrastruktura. Zamislete denes kako e na Partizanska, i zamislete kako ke bide so tramvajot koj dopolnitelno ke go zakoci soobrakajot. Mozebi spored mene najrealno e da se donesat ekoloski avtobusi i da se moderniziraat startie odnosno da se zamenat so novi, pa mozebi po 5-6 godini da se realizira lesno metro koe ke bide od golema korist. Tramvaj za Skopje e krajno losa varijanta. Soobrakajot e problem vo site golemi metropoli i mislam deka na Skopje vo idnina ke mu pretstavuva se pogolem problem. Tokmu poradi ovie pricini treba da se odi so Vistinsko resenie, koe tramvajot definitivno ne e toa sto mu treba na Skopje. Znaeme deka problem za nesto po konkretno bi bile paricnite sredstva, no so vreme gradskite vlasti bi trebalo da napravat plan i izgradbata da odi vo nekolku fazi. Za kraj smetam deka vo skoro vreme treba da se donesat ekoloski avtobusi, posebno vo centarot za da se namali zagadenosta na vozduhot, i da se realiziraat klucni soobrakajni proekti -Krusevska republica, Juzen Bulevar, Kliment Ohridski, Ilindenska, Srbija i Nikola Karev. Potoa vo idnina da se odi so izgradba na lesno metro za koe ke bidat odvojuvani sredstva uste od sega.
NewYork-London-Paris-Moscow-Tokyo-Skopje
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #50 Posted: 28-Jan-2008 at 19:35
Кога станува збор за магарешки инат кога некој нејќе да ја даде куќата треба гага да му се земе, и ќутек да му се удри. Време во маџир маало да пее багер.

пи ес Што се планира со Климент Охриски,а што со Никола Карев. Ќе може ли дуп?


Edited by lslcrew - 28-Jan-2008 at 19:38
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #51 Posted: 28-Jan-2008 at 19:39
@ Junkie

Одличен пост. Добредојде и мило ми е што се приклучи некој што добро ги познава овие теми.

Се слагам за се што кажа, освен за „трамвајот“ каде сепак делумно пак се слагам. Работата е во тоа што не е планиран класичен трамвај туку модерен LRT концепт. Ако трасите бидат денивелирани според ГУП-от и плус на неколку други покритични сегменти, мислам дека ќе немаме никакви проблеми со „трамвајот“. Ама за жал веќе се најавуваат глупави импровизации особено низ центарот и тоа е работата што ме вади од кожа во врска со најавениот проект.

Исто така мислам дека во јавноста погрешно се натури името „трамвај“, затоа што луѓето добиваат погрешна претстава. Крајно време е да почнеме да ги користиме термините ЛРТ или лесна железница.


Edited by Cloverstack - 28-Jan-2008 at 19:41
Back to Top
UrbanFreak View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 28-Oct-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 1732
  Quote UrbanFreak Quote  Post ReplyReply #52 Posted: 28-Jan-2008 at 19:42

Прво добредојде Junkie Cheers

Се сложувам со тебе за главните сообраќајници. Околу трамвајот имавме доста дискусии и сметам дека сепак најсоодветен би бил некаов вид на модерен трамвај, кој делумно и би одел под земја и на сосема посебни траси отколку тековните булевари/улици над земја. Значи воопшто не би го оптоварувал протокот на тековните улици, не би зависел од гужвите во шпиц часовите а притоа би бил еколошки чист (на струја).
Back to Top
Supervisor View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 28-Jan-2008
Location: skopje
Online Status: Offline
Posts: 1220
  Quote Supervisor Quote  Post ReplyReply #53 Posted: 28-Jan-2008 at 21:02
Blagodaram na priemot
Sto se odnesuva do LRT i tramvaj da pojasnime - LRT kako Light Rail Transport pretstavuva transport slicen na tramvaj so taa razlika sto LRT vozovite se pogolemi -posiroki, soobrakaat so pogolema brzina vo odnos na tramvaite, na delovi vleguvaat pod zemja so sto se olesnuva soobrakajot kako i dosta pozitivna strana e toa sto mozat da se priklucat i na javnite zeleznicki prugi i so toa da soobrakaat na veke postoecka mreza. Znaci toa e i planot za Skopje da moze da vleguvaat i na javnata zeleznicka mreza pri sto ke mozat da gi koristat i veke postoeckite zeleznicki stanici vo Skopje i okolnite sela i prigradski naselbi -Nesto slicno na BeoVoz, RER ili S-Bahn. Inaku Cloverstack vo pravo si deka LRT vo ne treba da pominuva vo strogoto centralno podracje barem ne vo Skopje od pricina sto centarot na Skopje ke se pretvori vo prava djungla. Inaku mislam deka najpravilno za Skopje e LRT vozovite da go zaobikolat centarot konkretno na bulevarot Goce Delvcev kolku e vozmozno ili mozebi najrealno e da se odi pod zemja pri sto ke se napravat nekolku podzemni stanici a so toa vozovite nema da precat na centralnoto podracje. Vprocem najpravilna ideja e onaa da se odi so iskop na tunel od Partizanska do Jane Sandanski preku plostadot i so toa tuka da se napravat lenti za avtomobili taka i lenta za LRT pri sto mozat slobodno da se iskopa edna stanica direkno na plostadot.  Sekako nema da gi optovaruva tekovnite ulici vo centarot a pri izlez od centarot izleguva na zemja. Toa sto slusame i gledame skici da se odi preku bulevarot Makedonija ili Zeleznicka e sosema nepravedno, poradi toa sto i ke se izbegne centarot, a guzvata ke bide nepodnosliva. Tokmu toa i zboruvav vo prethodniot post zatoa i mislam deka metro e podobra varijanta, odnosno LRT za skopje. Ne znam dali ste zapoznaeni so Belgrad koj e grad so 1.5 milioni ziteli od ovaa godina e zapocnata da se grado LRT mreza so tri linii od koi 6km ke odat  pod zemja vo centralnoto podracje. Duri tamu sega se postavuva prasanjeto dali e podobro da se odi so klasicno metro bidejki spored merenjata LRT ne bi bil dovolen. Za Skopje navistina treba da se znae deka vo idnina ke bide haos dokolku instalirame tramvaj posebno vo centarot. Zamislete kako bi bilo na 11 Oktomvri so tramvajNuts
NewYork-London-Paris-Moscow-Tokyo-Skopje
Back to Top
mitatos View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 1739
  Quote mitatos Quote  Post ReplyReply #54 Posted: 28-Jan-2008 at 21:24
ja se slagam so idejava LRT e najubavo nesto sto moze skopje da go ima, i naj soodvetno i naj efikasno i najbrzo ,kaj sto ima poveke guzva da se navleguva pod zemja, a spored mene u centar bi napravil stanica da pomine LRT-vo pokraj stara zeleznicka, kade sto nekogas pominal voz i toa ke ne povrze so centar  ama koga ke bide ne znam dali ke docekam
"Најлошиот град од градовите е тој што нема ред,мир и сигурност за своите граѓани" (Али ибн Еби Талиб)
Back to Top
pbanks View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 9141
  Quote pbanks Quote  Post ReplyReply #55 Posted: 28-Jan-2008 at 21:42
@Junkie планот е дефинитивно да се оди преку подземниот коридор под плоштад. Кога точно ќе биде кој знае, знаеш како идат работите кај нас. Но тој коридор се планира. Еве во утрешен Утрински (кај полноќ ќе ја имаме статијата во електронска верзија) се поставува прашањето дали новата улица која се планира под Кеј 13 Ноември како сообраќајно решение за зградата што ќе се гради на местото на старата народна банка на плоштад е во конфликт со подземниот коридот помеѓу Партизанска и Јане Сандански. Ако е да и се верува на претставникот на ИН ПУМА која работеше на последната ревизија на ДУП Мал Ринг подземниот коридор не е во конфликт со оваа улица, или со други зборови коридорот за некое чудо сеуште озбилно се сфаќа од надлежните и се вметнува во плановите.

Инаку Кловер зборува за "привременото решение" додека се изгради овој подземен коридор. Надлежните сакаат да го извртат токму преку Железничка, Мито Хаџи Василев итн. Освен што е ова решение страшно лошо, рокот на траење на привремените решенија уште повеќе ја влошува работата. Којзнае колку години таму би проаѓал LRT  и би правел ненормална гужва а ние би сонувале за подземниот коридор.

Cheers
Back to Top
Supervisor View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 28-Jan-2008
Location: skopje
Online Status: Offline
Posts: 1220
  Quote Supervisor Quote  Post ReplyReply #56 Posted: 28-Jan-2008 at 21:55

hehe pbanks vo skopje privremenite resenija se vecni   i so toa se sozdavaat dopolnitelni problemi

I kade se konecno da ja sredat Ilindenska znaci ovie imotno pravni odnosni samo kaj nas se uste kako na diviot zapad! Navodno i Kliment Ohridski 'ke' se prosiruvase ali ete sudbinata nejke budzetov duplo pogolem ali kojznae
Ovie oficijalnite od gradot uste sedat vo "Baraki od posle zemjotresot  
Sramota e mislam stvarno jas ne razbiram bozem gradska kuka ke se praverse nisto.
Poentava mi e deka kaj nas nikako da trgne vozot za se ni treba vreme tapkame vo mesto, dodeka da sredat, da napravat mislam stvarno katastrofalno i porazitelno e vo sporedna so drugite evropski gradovi.
Kluckata kaj Kontinental pred nekoj den pominav isto e se skoro od koga pocnaa stvarno ne znam, Slovenecka se ispotepaa i edvaj ja zavrsija, za obikolnicata da ne zboruvame, ali pa ete mozda gresam, pa kolku tolku se pravi ne sme bez proekti, a od druga strana na Skopje mu treba mnogu poveke, verojatno ne e samo do parite tuku i do lugeto koi sto manipuliraat so gradot.
A za trifun ne bi sakalna komentiram nisto mislam toj si znae najdobro, tie sto go glasaa nemaat pravo da zboruvaat , pa ke vidime na slednite izbori
NewYork-London-Paris-Moscow-Tokyo-Skopje
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #57 Posted: 28-Jan-2008 at 22:02
@ Junkie

Според ГУП има повеќе линии на ЛРТ. Една е баш и по јужен булевар (булевар македонија), ама таа не ја исклучува линијата што треба да врви под плоштад. Инаку дефинитивно според ГУП е планирано голем дел од мрежата да е подземна или негде на мост како веројатно по бул крушевска република.

Според мене има простор за уште некои сегменти да се денивелираат со тоа што ќе се вкопаат барем во засек, или негде да се направат дополнителни премостувања. Ама за жал надлежниве најавуваат сосема спротивна тенденција - буквално се да оди по површина, спротивно на ГУП-от.

Ohno



@ pbanks

Немам слушнато за варијанта што ќе оди по улица железничка. Првата најава за првата линија беше дека ќе го обиколува центарот по мито хаџивасилев, а после тоа најавија дека ќе иде по димитрија чуповски (со опција цела траса да се премести и по илинденска Crazy)


Ај сега ќе го постирам ГУП-от за јавен сообраќај во соодветната нишка, ќе ви биде корисен Smile


Edited by Cloverstack - 06-Jun-2008 at 03:19
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #58 Posted: 28-Jan-2008 at 22:08
Originally posted by Junkie

Kluckata kaj Kontinental pred nekoj den pominav isto e se skoro od koga pocnaa stvarno ne znam,


Оваа клучка не ми ја ни спомнувај  Ohno

Тоа е најлошата клучка што било кога ја имам видено, а плус ја блокира изградбата на Круевска Република (ова е многу пати зборено тука)

Не е спорно дека таму треба да има клучка, ама добро испланирана клучка... А не ваква штетна импровизација која е само фрлање пари за креирање нови проблеми.
Back to Top
pbanks View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 9141
  Quote pbanks Quote  Post ReplyReply #59 Posted: 28-Jan-2008 at 22:08
Originally posted by Junkie

hehe pbanks vo skopje privremenite resenija se vecni   i so toa se sozdavaat dopolnitelni problemi


Знам и тоа страшно ме плаши


Инаку воопшто не грешиш во проценката според големината и значајот и на државно и на регионално ниво Скопје има страшно малку вистински добри проекти.

Back to Top
pbanks View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 9141
  Quote pbanks Quote  Post ReplyReply #60 Posted: 28-Jan-2008 at 22:08
BTW сите кои ве интересира а по заслуга на Cloverstack, го уплоадував сообраќајниот ГУП на Скопје во висока резолуција. Линкот го има во првиот пост во нишкава Cheers

http://www.build.com.mk/forum/forum_posts.asp?TID=33&PID=312#312

Edited by pbanks - 28-Jan-2008 at 22:09
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <12345 24>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.189 seconds.

Copyright ©2007 - 2024  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.