build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Урбани прашања > Јавен превоз
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Новитети во јавниот превоз

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply
Author
Message
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
Bojan10 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 21-Jun-2011
Location: Macedonia
Online Status: Offline
Posts: 503
  Quote Bojan10 Quote  Post ReplyReply #1 Topic: Новитети во јавниот превоз
    Posted: 25-May-2016 at 19:00
Додека се расправаме дали трамвај или не, дали двокатни или не, дали метро или не, има луѓе што работат на темата јавен превоз:
https://www.youtube.com/watch?v=bpiFJsWdCuY



Edited by Bojan10 - 25-May-2016 at 19:00
Од чаламот си патиме!
Back to Top
zabegan View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Jul-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 7023
  Quote zabegan Quote  Post ReplyReply #2 Posted: 26-May-2016 at 01:28

треба да е барем уште еден метар повисоко, со оглед на тоа дека по улици возат и камиони и некои други сервисни возила со голем габарит, вклучувајќи ги и оние на противпожарните единици
или пак, треба да се создаде посебна лента за таквите возила, што го прави решениево без поента, со оглед на тоа што веќе во светов постои ЛРТ и посебни ленти за јавен транспорт
Architects create dreams...politicians create nightmares
Back to Top
Dexter26 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Nov-2010
Online Status: Offline
Posts: 1919
  Quote Dexter26 Quote  Post ReplyReply #3 Posted: 26-May-2016 at 02:10
Previous
 
Е па очигледно планот е создавање на посебна лента за таквите возила, бидејќи максималната дозволена висина на возилата кои ќе поминуваат под автобусот е 2 метра, што значи дека нема да поминуваат камиони под автобусот.
Back to Top
zokidac View Drop Down
Newbiе
Newbiе


Joined: 24-Aug-2009
Location: MKD
Online Status: Offline
Posts: 12
  Quote zokidac Quote  Post ReplyReply #4 Posted: 26-May-2016 at 09:56
не знам шо се "замараме" со "неважни работи". си имаме ние двокатни автобуси и точка
Back to Top
Џоле View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 23-Apr-2013
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 11032
  Quote Џоле Quote  Post ReplyReply #5 Posted: 26-May-2016 at 15:36
ЈСП уште поставува автобуски постојки, нешто што требаше да се заврши во една година, а тие го развлекоа веќе трета по ред, а ние овде треба да разгледуваме некои футуристички решенија за јавниот превоз? Мислам дека малку повеќе реалност не би била на одмет.
За сè има вторпат
Back to Top
zabegan View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Jul-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 7023
  Quote zabegan Quote  Post ReplyReply #6 Posted: 27-May-2016 at 02:00
Originally posted by Dexter26

Previous  Е па очигледно планот е создавање на посебна лента за таквите возила, бидејќи максималната дозволена висина на возилата кои ќе поминуваат под автобусот е 2 метра, што значи дека нема да поминуваат камиони под автобусот.

тогаш нема логика решението, посебна лента може да има за автобуси, што звучи многу пологично
плус колку што видов на некои клипови, кога собира/истовара патници, го кочи целиот сообраќај под него со рампи
Architects create dreams...politicians create nightmares
Back to Top
phenomenon View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 26-Oct-2010
Location: Kumanovo
Online Status: Online
Posts: 2286
  Quote phenomenon Quote  Post ReplyReply #7 Posted: 27-May-2016 at 11:07
Во пост-ЈСП и пост-МЖ ерата, најдобро решение според мене за Скопје е комбинација од градско-приградска железница и Бус Рапид Транзит.

Линии на градско-приградска железница:

1. Дексион-Ѓ.Петров-Д.Груев-Бардовци-Визбегово-Ск.Север-Бутел II-Железара-Автокоманда-Маџари-Хиподром II-Трубарево-Илинден-Марино- Населба Јака-ТИРЗ „Бунарџик„-Аеродром „Александар Велики“

2. Волково-К.Јабука-Д.Груев-Бардовци-Визбегово-Ск.Север-Бутел II-Железара-Автокоманда-Фершпед-Ќерамидница-Т.Центар-11. Октомври-Населба Лисиче-Г.Лисиче-Драчево

3. Драчево-Г.Лисиче-Населба Лисиче-11. Октомври-Ќерамидница-Фершпед-Маџари-Хиподром II-Трубарево-Илинден-Марино- Населба Јака-ТИРЗ „Бунарџик„-Аеродром „Александар Велики“

Линии на БРТ:

11.TЦ Рамстор-Т.Центар-Ново Лисиче, по булеварите Македонија, Крушевска Република, 3. МУБ, Никола Карев, К.Ј.Питу, Ј.Сандански, В.С.Бато, Феб. Поход, АСНОМ, Србија и повторно по Ј.Сандански за назад.

12. Ск.Север-Сити Мол, по булеварите Босна и Херцеговина, Словенија, Качанички Пат, 8. Септември, М.Т.Гологанов, Московска, Партизанска, Лондонска и повторно по М.Т.Гологанов за назад.

Edited by phenomenon - 27-May-2016 at 12:56
開始されていないだけの戦いが失われ、
Back to Top
one1 View Drop Down
Senior Member
Senior Member

БАНИРАН

Joined: 13-Mar-2013
Online Status: Offline
Posts: 416
  Quote one1 Quote  Post ReplyReply #8 Posted: 27-May-2016 at 21:14
Вие надвор од Скопје што се не е лошо да не делите многу памет на Скопјани, да видите таму во вашите касаби што се случува.
Плав, не црвен.
Масон, не комунист.
Критичар, не поттрчко.
Back to Top
phenomenon View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 26-Oct-2010
Location: Kumanovo
Online Status: Online
Posts: 2286
  Quote phenomenon Quote  Post ReplyReply #9 Posted: 27-May-2016 at 22:21
Originally posted by one1

Вие надвор од Скопје што се не е лошо да не делите многу памет на Скопјани, да видите таму во вашите касаби што се случува.


Има причина да бидеш задоволен што Скопје е далеку подобро од Куманово, Битола, Прилеп, Тетово... Немој да го споредуваш Скопје со другите градови од регионот и Европа, туку споредувај го со македонските касаби десет пати помали од него.

Ако не си задоволен од мојов предлог, веројатно ќе бидеш презадоволен што ЈСП ќе фрли непотребно 18 милиони евра заради ќејф на некој неизживеан човек, што Скопје нема да воведе градско-приградска железница, ниту ќе изгради трамвај или ЛРТ. Сигурно си и презадоволен што градските автобуси како единствено средство за јавен превоз во Скопје, луѓето што одат на работа мора да ги делат со пензионерите кои се возат од мерак, зашто им е гага, па поради ваква непромисленост да трпат гужви и да доцнат на работа.

П.С. Всушност, во право си. Што има ние отстрана да ви делиме памет, кога вам приоритет ви се панорамски тркала, галии и удобноста на пензионерите. Тоа што има неверојатна гужва во автобусите кои често заглавуваат во огромниот сообраќаен метеж во централното градско подрачје на Скопје, и тоа што е еден од факторите кои придонесуваат зимно време да се гушите од загаден воздух,(покрај другите фактори како непланско и пренатрупано градење, неквалитетни горива за греење, хаотичен сообраќај, очаен јавен превоз итн.) тоа сигурно ви годи.

Edited by phenomenon - 27-May-2016 at 22:35
開始されていないだけの戦いが失われ、
Back to Top
one1 View Drop Down
Senior Member
Senior Member

БАНИРАН

Joined: 13-Mar-2013
Online Status: Offline
Posts: 416
  Quote one1 Quote  Post ReplyReply #10 Posted: 28-May-2016 at 12:08

Поради вас Скопје е такво какво што е, се поголема касаба и паланка. Прво културата во сообраќај ви е дно, во најголем дел случаи во скопските прекршоци учествуваат провинцијалци, се познава по регистрациите, сум бил сведок.
Тоа што всушност вие бегате од вашите касаби нема да ве направи градски луѓе никогаш, ќе си останете од паланка, затоа предлагам да се борите таму општините нешто да ви изградат и да се борите идните власти да го променат начинот на миграција.
Плав, не црвен.
Масон, не комунист.
Критичар, не поттрчко.
Back to Top
Bojan10 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 21-Jun-2011
Location: Macedonia
Online Status: Offline
Posts: 503
  Quote Bojan10 Quote  Post ReplyReply #11 Posted: 29-May-2016 at 21:54
Додека не се воведе посебен данок само за жители на Скопје државава ќе изумира, баш во Скопје.
Скопјарина од 1000 евра годишно по уживател на Скопскиот живот.

Не може бе да го издриблаш животот во државава така што ќе се преселиш во Скопје. Можеби тебе нема, ама син ти или внук ти ќе го стигне казна. Е сега, ако не се превземат сериозни мерки како данокот скопјарина, оние што се доселиле пред 50 години во Скопје ќе им спуштаат муабети на оние кои се доселиле пред 5 дена, затоа што патот е јасен, од секаде во Скопје и од Скопје надвор од МКД.

Пред 100 години Скопје немало 50 000 жители и 50 улици без кал. Скопје од селендра тргнува по европски правец со ослободувањето 1912.


Треба да се изврши рамномерна распределба не само на парите, туку на целокупната енергија и ресурси во државата. Што може да направи градоначалник чиј буџет секоја година е се помал затоа што државата нема стратегија, и Скопје како црна дупка ја голта Македонија.



Edited by Bojan10 - 29-May-2016 at 22:07
Од чаламот си патиме!
Back to Top
Staro Skopje View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 07-May-2013
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 1172
  Quote Staro Skopje Quote  Post ReplyReply #12 Posted: 29-May-2016 at 22:39
Скопјарина само за оние доселени од 1963 наваму. Оние кои од Скопје потекнуваме не треба да плаќаме данок за живеење во сопствениот град. А оние кои упорно ги кршат „градските“ (сообраќајни и сл.) закони, треба да се пратат (депортираат) на село да го развиваат примарниот сектор, зашто со актуелнава политика никој нормален не би се вратил таму.

Originally posted by Bojan10

Пред 100 години Скопје немало 50 000 жители и 50 улици без кал. Скопје од селендра тргнува по европски правец со ослободувањето 1912.


Затоа пред 350 години имало 30.000-200.000 жители и бил еден од најбогатите и најразвиени градови на Балканот. Затоа и го запалил Пиколомини, не би го запалил да бил некој безначаен збир на куќи.
Градот убав никна, но го откорнаа
Back to Top
one1 View Drop Down
Senior Member
Senior Member

БАНИРАН

Joined: 13-Mar-2013
Online Status: Offline
Posts: 416
  Quote one1 Quote  Post ReplyReply #13 Posted: 29-May-2016 at 23:00
Имам многу против генерализација, но има многу да се зборува за провинцијалските манири во Скопје, што си влечат нормално позадина. Тоа е тој стандард, додека Македонија имаше визи за белиот свет и многу Скопјани не знаеа да се понашаат кога ќе излезеа надвор од земјава, па веројатно за се си треба време.

Околу политиката би оставил тоа идната власт да мисли, затоа што со овие Скопје се напумпа и доста е. Настел во Карпош го градат за провинцијалци, а касабите празни и полни со кал... Потребни се многу Настели што државни што станбени насекаде само не во Скопје.

Edited by one1 - 29-May-2016 at 23:01
Плав, не црвен.
Масон, не комунист.
Критичар, не поттрчко.
Back to Top
Bojan10 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 21-Jun-2011
Location: Macedonia
Online Status: Offline
Posts: 503
  Quote Bojan10 Quote  Post ReplyReply #14 Posted: 29-May-2016 at 23:18
Јас не велам дека некому треба да му се одземе правото да се досели во Скопје. Ама треба да си плати цена, за да тој што не сака во животот да се сели и коренте нешто му значат има шанса да живее пристојно. Скопје како главен град мора да прима интелектуало-амбиционистичка инфузија од надвор ако сака да напредува, ама се си има своја цена. Скопје треба да биде град кој не прави разлика кој, кога и од каде се доселил во Скопје. Скопје со својата енергија и ритам на живот треба да ги апсорбира сите и да ги усмерива во правец кој би бил квалитативно карактеристичен за градот.

Многу глуп поим "провинцијалски" манири. Кога ќе дојде некој од провинција во Скопје, може само да прави грешки, а не намерно од курчење да греши.
Како размислуваш? Само во Скопје може да живее пристоен, цивилизиран човек? Само скопски родител и скопско училиште, и скопка авто-школа можат да воспитаат пристоен човек, граѓанин и возач? Ако тргнеме да расправаме за класификација на невоспитани, нецивилизирани луѓе ќе загазиме во забранета тема, а нели така мора да се каже, дека сите луѓе се исти без разлика на...

ЕДИТ: Кога велам треба да се плати цена не мислам да се наплати незнаењето на народот по цена 1000еур+ за квадрат кои ќе ги поделат градежните арамии и власта, туку вишокот вредност кој го создава тој град треба да се редистрибуира на останатиот дел од државата по точно определена стратегија.
Енормна е разликата во квалитетот на животот помеѓу било кој град од МКД и Скопје. И тоа властите и градежната мафија скапо го наплаќаат. Делуваат како злосторничко здружување. Профитот во градежништвото во Скопје е незамисливо голем. Скопје треба да им плаќа на сите што не се во Скопје за да не дојдат во Скопје, зашто ако продолжи вака, ќе градот и државава ќе изгубат смисла.

Edited by Bojan10 - 29-May-2016 at 23:27
Од чаламот си патиме!
Back to Top
one1 View Drop Down
Senior Member
Senior Member

БАНИРАН

Joined: 13-Mar-2013
Online Status: Offline
Posts: 416
  Quote one1 Quote  Post ReplyReply #15 Posted: 30-May-2016 at 14:02
Скопје ако сака да биде европски град и космополитски град, секако тоа значи и странски фирми и инвестиции нека значи и доселување и на Кинези, може градот само да цвета, но со доселува на провинцијата во Скопје се оди на сметка да се уништи остатокот од Македонија, што е поразително и катастрофално, настрана нивните никакви градски навики.
Плав, не црвен.
Масон, не комунист.
Критичар, не поттрчко.
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 11824
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #16 Posted: 02-Jun-2016 at 10:34

Брилијантно... Во тема за јавен превоз, еден форумаш анализира и образложува потенцијални решенија за јавниот превоз во Скопје, и доаѓа друг форумаш и му вика:

"не делите многу памет на Скопјани, видите таму во вашите касаби што се случува"


Suicide


И ете така, дискусијата од јавен превоз преминува во дискусија за прочуената скопска култура и префинетост, наспроти провинцијалскиот примитивизам.

По таткова страна, од сите можни дедовци, прадедовци и пра-пра дедовци што ги знам, влечам корени од Скопје. Од татко ми, од дедо ми, од разноразни тетки и чичковци и роднини се имам изнаслушано милион приказни за секојдневниот скопски живот, од предвоениот период, од периодот после војната, од периодот после земјотресот. Впечатокот којшто сум го стекнал од сите тие сведоштва од прва рака, воопшто не е сјаен. Тоа митско префинето Скопје за кое толку често се збори, никогаш не постоело.

И каква црна „скопјарина“, вие стварно ли сте сериозни? Со тоа ќе сме обезбеделе рамномерен развој на Македонија?!? Пошто ако за „привилегијата“ да се живее во Скопје наметнеме давачка, одма сите ќе се стрчаат да се вратат по своите села и паланки и тоа автоматски ќе ја равие Македонија, рамномерно. Луѓе, нели приметувате дека за оваа држава многу поголем проблем е масовното иселување во странство, отколку внатрешната миграција кон Скопје?

Во Скопје се доселуваат секакви луѓе. Се согласувам дека на повеќето од нив културното ниво им е на импресивно ниско ниво, дури пониско од културното ниво на повеќето „староседелци“, коешто е приказна за себе. Но нивото на култура на поединецот во најголема мерка е негов личен проблем. Тоа што ради простаклукот и каубојштината на поединци, последици трпат сите, тоа е сосема друг проблем. Тоа е проблем на немање на ред, немање правна држава, лошо функционирање на системот. И не, на избори не се решава дали во наредните 4 години ќе функционира или нема да функционира правната држава.

Сега конечно малку во контекст на темата. Еве магично иселете ги свежите доселеници во Скопје, магично култивирајте ги преостанатите, пак јавниот превоз ќе си остане катастрофа, се додека сериозно не се поработи на него и не се инвестира во него. За второво во догледно време нема да имаме ресурси, затоа што ги испумпавме во јавни глупости и во приватни џебови. Така да ни останува да видиме што може да се направи со реорганизација на она што го имаме како ресурси во јавниот превоз во моментов и што може да се направи со помали инвестиции. Тоа треба да го направат сосема нови луѓе, од сегашниве се виде што може да се очекува.



------------------------------


one1, имаш 416 постови на форумов, од кои 417 неконструктивни

Навистина се потруди да заработиш банирање, и еве конечно успеа.


Edited by Cloverstack - 02-Jun-2016 at 10:37
Back to Top
jyvation View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 11-May-2013
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 4187
  Quote jyvation Quote  Post ReplyReply #17 Posted: 04-Aug-2016 at 13:48
АВТОБУСОТ КОЈ СЕ ДВИЖИ НАД АВТОМОБИЛИТЕ Е НАПРАВЕН: ЕВЕ КАКО ИЗГЛЕДА ВО РЕАЛНОСТА




Станува збор за автобусот кој беше најаван од поодамна, кој би се движел на шини над самиот автомобислки сообраќај. Навидум првично идејата била воодушевувачка, а за некого вознемирувачка во сообраќајот.

Меѓутоа ТЕБ навистина е направен. Пуштен е во употреба првиот примерок кој што беше ветен дека ќе биде готов до август. Тој веќе е во употреба.

Погледнете ги фотографиите во продолжениe:









http://webcafe.mk/zivot/avtobusot-koj-se-dvizhi-nad-avtomobilite-e-napraven-eve-kako-izgleda-vo-realnosta/?utm_source=dlvr.it&utm_medium=facebook
Back to Top
Џоле View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 23-Apr-2013
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 11032
  Quote Џоле Quote  Post ReplyReply #18 Posted: 04-Aug-2016 at 14:47
Ми изгледа на нешто сосем непрактично за нашите услови.
За сè има вторпат
Back to Top
hcitrS View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 27-Nov-2015
Online Status: Offline
Posts: 467
  Quote hcitrS Quote  Post ReplyReply #19 Posted: 04-Aug-2016 at 15:55
За наши услови во никој случај. Мислам дека пред се е наменето за кинескиот пазар, за новоразвиените градови во кина во кои во последните 15-20 години бројот на жители се зголеми за 400-500% и повеќе. Новопроектирани населби, со широки улици имаат простор за вакво нешто, а и потребниот број на патници, бидејќи не се исплаќа изградбата на инфраструктурата за вакво нешто ако имаш дневен сообраќај помал од неколку милиони патници. А сигурно е многу поевтина варијанта од метро.
Back to Top
 Post Reply Post Reply

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.063 seconds.

Copyright ©2007 - 2017  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.