build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Инфраструктура > Патишта
  Active Topics Active Topics RSS Feed: Експресен пат Градско - Прилеп
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Експресен пат Градско - Прилеп

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1234 19>
Author
Message Reverse Sort Order
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
AleksandarTheGreat View Drop Down
Groupie
Groupie


Joined: 12-Jul-2019
Online Status: Offline
Posts: 68
  Quote AleksandarTheGreat Quote  Post ReplyReply #21 Posted: 09-Aug-2023 at 11:17
Тоа во нормален свет го викаат индексирање, е сеа тоа што нашите правници даваат фикс праг да не може да се зголеми цена за повеќе од 20% од онаа во договорот, е наш балкански проблем.
Барањето за анекс било уште од пред една година, а оваа се повеќе мене ми смрди на „не е на исток па кој ги ебе“ приказнаBash
Жално е колку некадарни дечки имаме на водечки позиции: министри, шефови на проектни единици, правници...
Back to Top
Џоле View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 23-Apr-2013
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 15034
  Quote Џоле Quote  Post ReplyReply #22 Posted: 07-Aug-2023 at 09:55
По која основа барале зголемување на цените? Зголемени трошоци или алчност?
За сè има вторпат
Back to Top
AleksandarTheGreat View Drop Down
Groupie
Groupie


Joined: 12-Jul-2019
Online Status: Offline
Posts: 68
  Quote AleksandarTheGreat Quote  Post ReplyReply #23 Posted: 07-Aug-2023 at 09:31
Имам инфо од врабоен во транспорт дека Штрабаг имале поведено постапки за анексирање на договорот со цел да се направи промена на цените со барање за поголем дел од она што изведувале во 2022 скоро да им се дуплираат дените. Дополнително од пред неколку месеци имале барање за уште еден анекс кој се однесувал на неколку препроектирања за клучки/подвозници/надвозници кој и не бил нешто проблематичен, но за првиот анекс за покачените цени Генерал Блажо (Бочварски) не сакал ни да чуе.
Back to Top
Џоле View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 23-Apr-2013
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 15034
  Quote Џоле Quote  Post ReplyReply #24 Posted: 20-Jul-2023 at 14:59
И две фотки од фб страницата на ЈП за државни патишта





https://www.facebook.com/drzavnipatista
За сè има вторпат
Back to Top
Џоле View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 23-Apr-2013
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 15034
  Quote Џоле Quote  Post ReplyReply #25 Posted: 20-Jul-2023 at 12:43
Пробивање на десната тунелска цевка на тунелот Фариш



Edited by Џоле - 20-Jul-2023 at 12:43
За сè има вторпат
Back to Top
stef4o View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 20-Oct-2015
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 19642
  Quote stef4o Quote  Post ReplyReply #26 Posted: 20-Jul-2023 at 12:03
Доцни изградбата на патот Прилеп-Градско, ново ветување од Владата ќе бидел готов во 2024-та

Carpe diem
Back to Top
Џоле View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 23-Apr-2013
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 15034
  Quote Џоле Quote  Post ReplyReply #27 Posted: 19-Jul-2023 at 15:30
За сè има вторпат
Back to Top
AleksandarTheGreat View Drop Down
Groupie
Groupie


Joined: 12-Jul-2019
Online Status: Offline
Posts: 68
  Quote AleksandarTheGreat Quote  Post ReplyReply #28 Posted: 16-Jul-2023 at 12:21
https://apps.sentinel-hub.com/eo-browser/?zoom=16&lat=41.56052&lng=21.90979&themeId=DEFAULT-THEME&visualizationUrl=https%3A%2F%2Fservices.sentinel-hub.com%2Fogc%2Fwms%2F42924c6c-257a-4d04-9b8e-36387513a99c&datasetId=S2L1C&fromTime=2023-07-15T00%3A00%3A00.000Z&toTime=2023-07-15T23%3A59%3A59.999Z&layerId=1_TRUE_COLOR&demSource3D=%22MAPZEN%22

На СЕНТИНЕЛ се гледа дека на 11.07.2023 почнато е со асфалтирање на клучката која е исклучување од автопатот „Пријателство“ кон експресниот пат Градско-Фариш, асфалтирани се должини од по 30-400 метри на самата клучка, и нешто појужно Thumbs%20Up
Back to Top
AleksandarTheGreat View Drop Down
Groupie
Groupie


Joined: 12-Jul-2019
Online Status: Offline
Posts: 68
  Quote AleksandarTheGreat Quote  Post ReplyReply #29 Posted: 07-Jul-2023 at 07:31
Минатиот месец 10ина пати поминував, и мој впечаток е дека уште долго ќе чекаме оваа делница да се направи. Кај фаришка клисура фалат многу мостови и носечки конструкции, тунелот (чиниш 50 км) се уште не е пробиен, а на другата делница Градско-Дреново се гледаше од далеку како се поврзува мостот кај Камен Дол на кој сигурно има уште многу да се работи.
Се на се, ако го финализираат до идната година во ова време треба да сме пресреќни.
Back to Top
stef4o View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 20-Oct-2015
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 19642
  Quote stef4o Quote  Post ReplyReply #30 Posted: 03-Jul-2023 at 12:55
Уште не се гледа крајот на експресниот пат Градско – Прилеп

https://meta.mk/ushte-ne-se-gleda-krajot-na-ekspresniot-pat-gradsko-prilep/?fbclid=IwAR3j8nLcke0eKpcyhU8sDZhKZEAYM-3knG3-WqiJib5q0F_b-yxv6bD1YEM
Carpe diem
Back to Top
nikolakoco View Drop Down
Newbiе
Newbiе


Joined: 26-Dec-2021
Online Status: Offline
Posts: 18
  Quote nikolakoco Quote  Post ReplyReply #31 Posted: 03-Jul-2023 at 12:23
Низ Фаришка клисура има сеуште премногу работа. Ниту еден од мостовите не е ни поврзан. Има уште многу за туркање карпи. А вториот тунел мислам дека не е уште пробиен, барем од тоа што можам да видам. Од дреново до Градско, не знам каква е ситуациајта, не се гледа кога се вози.
Back to Top
Bakica View Drop Down
Groupie
Groupie


Joined: 09-Feb-2016
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 93
  Quote Bakica Quote  Post ReplyReply #32 Posted: 28-Jun-2023 at 10:36
Не верувам дека ќе го пуштат оваа година
Back to Top
AleksandarTheGreat View Drop Down
Groupie
Groupie


Joined: 12-Jul-2019
Online Status: Offline
Posts: 68
  Quote AleksandarTheGreat Quote  Post ReplyReply #33 Posted: 28-Jun-2023 at 09:26

Деновиве, изведувачот „Штрабаг“ работи на клучката и надвозникот кај Градско. Рокот на изведба е две години. Министерот за транспорт и врски Благој Бочварски најавува дека патот ќе биде готов за пократок период.

„За две години отсега, граѓаните ќе се возат по брз, модерен и безбеден експресен пат кон Прилеп. Овој пат е потребен заради побрза комуникација, безбедност и развој на економијата. Правиме сè да го финишираме пред рокот“, рече Бочварски.

Back to Top
Machiavelly View Drop Down
Newbiе
Newbiе


Joined: 05-Jan-2023
Online Status: Offline
Posts: 5
  Quote Machiavelly Quote  Post ReplyReply #34 Posted: 13-Jun-2023 at 03:50
Ete edno info od vremeto na Ex-Yu ... cisto za sporedba

Machiavelly
Back to Top
nikolakoco View Drop Down
Newbiе
Newbiе


Joined: 26-Dec-2021
Online Status: Offline
Posts: 18
  Quote nikolakoco Quote  Post ReplyReply #35 Posted: 08-Jun-2023 at 14:55
Помина повеќе од една година откако беше завршено ресфалтирањето на остатокот од делнициата. А овој дел останат е така, пропаднат, без надеж дека ќе го прошират, а релативно рамен дел, со неколку мостови
Back to Top
nikolakoco View Drop Down
Newbiе
Newbiе


Joined: 26-Dec-2021
Online Status: Offline
Posts: 18
  Quote nikolakoco Quote  Post ReplyReply #36 Posted: 08-Jun-2023 at 14:23
Пред неколку денови минував покрај овој пат.
1. Забележав дека има некаков слој на асфалт на делот за исклучување од Е75, кај Макпетрол бензиската
2. На други делови по патот исто се забележува дека има некакаков асфалт, во близина на Дреново
3. Генерално изгледа дека се при крај со пробивање на вториот тунел во фаришка клисура
4. Некако има премногу уште работа во делот на фаришка клисура.

Се надевам дека некој знае повеќе што се случува на делот од дреново до Е-75.
Back to Top
Realistic88 View Drop Down
Newbie
Newbie


Joined: 24-Dec-2019
Location: Prilep
Online Status: Offline
Posts: 28
  Quote Realistic88 Quote  Post ReplyReply #37 Posted: 23-May-2023 at 02:34
Тој мал дел после Беловодица и Тројаци, 3та лента има започнато со изградба пред нешто повеќе од 20 години но никогаш не се заврши. Колку време се предвидува за овие останати 7км да се дозавршат?
Back to Top
The Wild Boy View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Jan-2020
Online Status: Offline
Posts: 491
  Quote The Wild Boy Quote  Post ReplyReply #38 Posted: 19-May-2023 at 01:36
Originally posted by Vasilij


Originally posted by Bistro

Прилеп и Битола, неисплатливо било автопат за нив преку Бабуна, Експресниот пат е прекрасно решение, е браво бе.
Ако нема автопатско поврзување на Прилеп со остатокот од Мк, џабе е автопат само кон Битола, а од Битола кон Грчка граница за само 12тина км. равничарски терен пак не се предвидува автопат иако Грците до сама граница со Мк изградија супер автопат
А Прилеп чиниш центар на универзумот, немало автопат, па и до Струмица нема - поголем економски центар по сите параметри ама луѓето се среќни што се подобри работата и сега има експресен пат и 110км/х наместо 50-70. И до Кочани нема, ама ете има за сега сосема задоволително решение, и до Крива Паланка нема (дел од патот кој поврзува два главни града на соседни држави) ама тоа никој не го збори, и таму се гради, повторно исто решение - експресен пат. И сега на сите тие им чини нели што малку се подобрува работата, само за Прилеп не чини, епа видете ако саката така да дебатираме, ок треба, ама треба и до Струмица, треба и до Крива Паланка треба и Струмица - Ново село барем експресен пат, многу работи треба, а не сме нити Швајцарија, а богами нити Словенија нити Хрватска. Треба и да бидеме реални, плус ние автопат под Пресека 10 години пробиваме, ај политички што сите гарнитури ја утнаа скроз ја утнаа туку и од фелата очигледно ја утнале, ние немаме капацитет ова сега што се почнува да се направи не па под Бабуна 7 километри тунел.
И да не се заборави дека не е само автопат инфраструктура треба да се подобрат и многу регионални патишта, многу градови насушно имаат потреба од обиколница, типични примери Виница, Македонска Каменица, Кичево (моментално), Охрид делумно... А треба и одржување, Коридор 10д, а ние не можеме 10 да го дотераме на задоволително ниво, како шах е, една делница супер, па една катастрофа и се така од Куманово до Гевгелија. Да не се заборави дека добра пракса, европски стандард, а не сум сигурен може и законски да е кога имаш автопат да треба/мора да имаш и алтернативно решение регионален пат..сето тоа се сериозни инвестиции и и бара време.


Во Македонија треба активно да се инвестира во патната инфраструктура, во железничката инфраструктура, и во доста други работи. Тука лошото е што се се политизира. Да имавме озбилни политичари, Охрид - Кичево ќе беше готов за помалце од 5 години. Црногорците имаа година - две застој на нивниот автопат, од оправдани причини, и ем почнаа покасно да го градат од нас, плус и на далеку потежок терен, па еве пак завршија на време. Ама без разлика на сите проблеми што се пројавија, таму власта се озбилни и го истурка проектот. Овде кај нас беше започнат проект за лапање пари и крадење, а не за да се изгради нешто. И сега си се користи истиот тој проект како изговор за неспособноста на тогашната влада, а оваа до сега абсолутно ништо нема направено да го промени тоа и да се докаже како нешто по озбилна. Туку само како и обичај за тој проект, се лапаат пари и од завршувањето на автопатот абер нема.

Но не треба да се користи овој проект или било кој друг како пример. Секој инфраструктурен проект може да се заврши во солидно време, кога има и озбилни политичари кои што се заинтересирани да се гради, да се развива една држава (нешто што го нема кај нас). Да се надоврзам и на тоа што сега од оваа власт се користи како некаков си глуп изговор за тоа зошто се избрале Бехтел и Енка да ги градат остатокот од автопатиштата. Тие викаат дека да се одело по процедура на тендер или немало да биде успешно, или ќе имало проблеми, па ако се појавел лош изведувач. Па ало бе, сменете ги законите таму каде што треба, подобрете ја ситуацијата таму каде што треба. Срамота е 2 години да се чека за да се изберат нови изведувачи на делниците Катланово - Петровец и експресниот пат према Крива Паланка.

Нај чист контрадикторен пример (на тоа што го зборат од власта) и најдобар пример е експресниот пат Штип - Радовиш. Си се избра преку тендер изведувач, и се изгради еден солиден пат на време. Ама тој патен правец и те како имаше и голем политички интерес, како и експресниот пат према Кочани (иако тој се завлечка малце од други проблеми).

Поентата ми е дека регуларно бирање на изведувач е сосема нормална и добра пракса. Ако одредена компанија не ги почитува условите, или работи многу споро на терен / не како што треба тогаш истата таа компанија треба да се избрка од државата или да и се забрани да работи на такви проекти. Во Романија на пример имаа ист ваков проблем, со доста Итаљански компании. Од кога воведоа нов закон, црн сертификат, почнаа да бркаат не соодветни компании, ситуацијата се подобри. Ама таму политичарите не се мешаат многу многу... кога се гради се гради.

За автопатот Прилеп - Велес, баш погледнав во темата во која што имавме дискутирано сите ние... Најдолг тунел не би требало да биде повеќе од 4-5км. Не е некоја научна фантастика да се изгради таков тунел.

Ама и поентата не ја разбираш тука. Еве јас на пример немам ништо против, и баш поддржувам да има автопат до Крива Паланка и граница со Р. Бугарија. Би било супер еден ден да видиме и автопат до Делчево, и од таму до Бугарија. Тие се двете главни правци на кои што се оди према Бугарија. Третиот е од Радовиш - Струмица - Ново Село. За овој третиот дел веќе има солидна инфраструктура. Струмица е секако повеќе супериорна од Прилеп бидејќи има доста повеќе развиена прехранбена индустрија. Најпрост пример е доматот каде што за време на Југославија, Струмица ја снабдувала скоро цела Југославија. Има доста плантажи, доста зеленчук. И за време на Југославија а и после Струмица се има развиено доста.

Е сега Прилеп секако е поголем град, и има далеку поголемо историско значење, и секако Прилеп е на далеку по - важна локација. Има доста работи со што би можел да ги споредувам двата града, и двата си ги имаат своите предности и слабости.

Но поентата во целава работа што ја дискутирам јас со патиштата... не е само кој град ќе се поврзе, не се работи за поврзување на патишта од еден град до друг, туку и пошироко, и до други држави.

Прилеп е на таква Географска позиција, каде што се наоѓа до Битола. Битола е град сите знаеме од историско, културолошко знаење, сега мислам е и универзитетски град (пред Штип), па со тоа автоматски го прави важно место. Да не ја заборавиме природата, туризмот. Јас пред неколку години бев на пелистер и едноставно бев воодушевен. Толкава природа, толку природни ресурси, а многу малку искористеност. Само една Словенија прави (и тоа пазете) милиони евра на годишно ниво само од спа центри кои што ги посетуваат туристите. А да не зборам за планински туризам... Ние колку многу можеме, па Битола може да стане една огромна атракција.

Забораваме и дека патот не само што води до Битола туки и до грчката граница. Од овде веќе нема потреба да ви зборам каде се оди, и зошто овој крак на Коридорот 10 (10д) е од голема важност. Понатаму имаме и патно поврзување од Битола кон Ресен, од каде што се оди према Охрид. Забораваме и на ова, дека доста луѓе (највеќе од југоистокот) кои што одат према Охрид, поминуваат од овде. Доста луѓе од Ресен одат на секојдневна прошетка во Битола. По доктори, во Битола. Овие помали градови се врзани на некој начин еден со друг. Ресен и преспанското езеро имаат огромен потенцијал да станат нешто повеќе, ама за жал и таму не се инвестира многу. Од кога дојдоа СДСМ на власт, во план им е изградба на обиколница на Ресен, ама очигледно како и се друго нема ништо од тоа и си се користи ова ветување само за кога ќе им притребаат гласови. Јас лично имам исцртано како би можела таа Ресенска обиколница да изгледа. Планови немам најдено, па туку така од око ми е исцртано. Имам направено тема тука на овој форум, па кој сака слободно може да провери.

Треба во иднина да се размислува и за нов пат кој што би ги побрзал Ресен и Охрид побрзо, побезбедно. Едноставно во државата треба нонстоп да се инвестира, и да се има воља. Ама за жал тоа го нема.

Можам да набројам уште милион повеќе причини зошто абсолутно има смисла да се изгради автопат од Велес до Прилеп. Како што имаше кажано гитардемон, можеби тој автопат не би бил исплатлив, но секако би бил изводлив.

Уште една добра работа која што автопат преку Бабуна би донел, е тоа што би се зголемил интересот да се доврши и автопатот Катланово - Велес. Па така да логично ако на некој во иднина му текне да го изгради овој автопат, нема да има смисла Катланово - Велес да остане по сегашната траса, туку секако ќе има поголема смисла да се доврши делот од Катланово према Велес, веднаш до веќе постоечкиот автопат.

Мене сега абсолутно не ми пречи што се гради експресен пат према Прилеп. Секако повеќе би сакал и би бил среќен да беше тоа автопат, ама тоа а е што е. Дај шта даш На крај краева барем во нешто се инвестира. Па и да се изгради утре автопат преку Бабуна, овој експресен пат пак ќе има некаква си корист, барем за Кавадарчани и Неготинчани. Нема да мора никој од Неготино, Кавадарци, Градско, Демир Капија, Гевгелија да вози се до Велес па на автопат до Прилеп... Туку ќе може лесно преку овој експресен пат, најбрзо да стигне до Прилеп. Секое ново парче пат има свои предности, и треба да се инвестира. Јас немам ништо против да се гради било каде, ама да се гради и рационално.
Back to Top
Denko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 14-Aug-2010
Online Status: Offline
Posts: 2271
  Quote Denko Quote  Post ReplyReply #39 Posted: 18-May-2023 at 21:59


Do Strumica nema ekspresen pat, obicna magistrala e...
Back to Top
Vasilij View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 09-Jun-2014
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 325
  Quote Vasilij Quote  Post ReplyReply #40 Posted: 18-May-2023 at 19:24
Originally posted by Bistro

Прилеп и Битола, неисплатливо било автопат за нив преку Бабуна, Експресниот пат е прекрасно решение, е браво бе.
Ако нема автопатско поврзување на Прилеп со остатокот од Мк, џабе е автопат само кон Битола, а од Битола кон Грчка граница за само 12тина км. равничарски терен пак не се предвидува автопат иако Грците до сама граница со Мк изградија супер автопат

А Прилеп чиниш центар на универзумот, немало автопат, па и до Струмица нема - поголем економски центар по сите параметри ама луѓето се среќни што се подобри работата и сега има експресен пат и 110км/х наместо 50-70. И до Кочани нема, ама ете има за сега сосема задоволително решение, и до Крива Паланка нема (дел од патот кој поврзува два главни града на соседни држави) ама тоа никој не го збори, и таму се гради, повторно исто решение - експресен пат. И сега на сите тие им чини нели што малку се подобрува работата, само за Прилеп не чини, епа видете ако саката така да дебатираме, ок треба, ама треба и до Струмица, треба и до Крива Паланка треба и Струмица - Ново село барем експресен пат, многу работи треба, а не сме нити Швајцарија, а богами нити Словенија нити Хрватска. Треба и да бидеме реални, плус ние автопат под Пресека 10 години пробиваме, ај политички што сите гарнитури ја утнаа скроз ја утнаа туку и од фелата очигледно ја утнале, ние немаме капацитет ова сега што се почнува да се направи не па под Бабуна 7 километри тунел.
И да не се заборави дека не е само автопат инфраструктура треба да се подобрат и многу регионални патишта, многу градови насушно имаат потреба од обиколница, типични примери Виница, Македонска Каменица, Кичево (моментално), Охрид делумно... А треба и одржување, Коридор 10д, а ние не можеме 10 да го дотераме на задоволително ниво, како шах е, една делница супер, па една катастрофа и се така од Куманово до Гевгелија. Да не се заборави дека добра пракса, европски стандард, а не сум сигурен може и законски да е кога имаш автопат да треба/мора да имаш и алтернативно решение регионален пат..сето тоа се сериозни инвестиции и и бара време.
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1234 19>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.141 seconds.

Copyright ©2007 - 2024  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.