Експресен пат Градско - Прилеп |
Post Reply | Page <1 678910 19> |
Author | |
AleksandarTheGreat
Groupie Joined: 12-Jul-2019 Online Status: Offline Posts: 66 |
Quote Reply #141 Posted: 01-Dec-2019 at 10:41 |
На овој пост на фан страната на Сугаре, во коментарите, директорот на ЈПДП најавува рехабилитација на делот околу Фариш која ќе почне од понеделник 02.12.2019, а најавува и реконструкција на деловите каде што има по три ленти на почеток на 2020, бидејќи „ќе тендерирал“ во текот на декември за тие делови Па да видиме што/како ќе се одвива
Edited by AleksandarTheGreat - 01-Dec-2019 at 10:44 |
|
WolfLeader
Senior Member Joined: 03-Aug-2015 Online Status: Offline Posts: 694 |
Quote Reply #142 Posted: 03-Dec-2019 at 11:45 |
Mozebi 2020 ke najdat i izveduvac za delnicata sto se gradi , a mozebi i ke bide Pisi propalo za toj proekt )
|
|
elnino
Senior Member Joined: 28-Mar-2010 Location: kavadarci Online Status: Offline Posts: 129 |
Quote Reply #143 Posted: 19-Dec-2019 at 17:23 |
кој е изведувач на секцијата градско дреново, мислам беа италијанци, ќе ми треба и е маил од главниот изведувач
|
|
Влатко
Senior Member Joined: 01-Aug-2016 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 512 |
Quote Reply #144 Posted: 20-Dec-2019 at 07:48 |
Беа Рубау па се повлекоа, дојде Тирена Скави ама нешто килаво, се вмеша Штрабаг ама се откажа и во моментов колку што знам на планумот работи само скопски Регнум Инженеринг.
|
|
AleksandarTheGreat
Groupie Joined: 12-Jul-2019 Online Status: Offline Posts: 66 |
Quote Reply #145 Posted: 20-Dec-2019 at 11:01 |
Рубау беа за делот од Дреново - Фариш, каде има некои 45% реализација, за преостанатите 55%, од кои најкомплициран е делот кај исклучувањето кон Фариш, тендерот ќе се објави во јануари 2020. Тирена Скави се изведувачи на Градско - Дреново, а Регнум Инжинеринг се подизведувачи на оваа делница.
|
|
WolfLeader
Senior Member Joined: 03-Aug-2015 Online Status: Offline Posts: 694 |
Quote Reply #146 Posted: 20-Dec-2019 at 12:19 |
Od toa kolku sto imam informacii Italijancite imale dobar napredok so rabotata , i isto mi rekoa deka za okolu 1 godina vo zavisnost od vremenskite priliki gradeznite raboti bi bile skoro gotovi , osven ako normalno ne se pojavi i nekoj drug problem toa e vekje drugo ....A za delnicata Drenovo - Faris kako sto kaza kolegata tender ke ima vo 2020 godina a koja firma ke bidi i po sto ke se odluci dali pak po najniska cena ostanuva da vidime.
|
|
elnino
Senior Member Joined: 28-Mar-2010 Location: kavadarci Online Status: Offline Posts: 129 |
Quote Reply #147 Posted: 20-Dec-2019 at 23:31 |
да, добри се, немат многу карпи за пробивање, и порамно е до дреновската бензинска, ке завршат у разумен рок, мислам дека 2021 март беше краен датум
|
|
WolfLeader
Senior Member Joined: 03-Aug-2015 Online Status: Offline Posts: 694 |
Quote Reply #148 Posted: 21-Dec-2019 at 12:05 |
Toa e dobro , stom e trasata poramna i e bez karpi znaci ke treba da nemaat nekoj posebni problemi za da zavrsat na vreme, da nekade 2021 im bese kraen rok za zavrsuvanje..
|
|
stef4o
Moderator Group Joined: 20-Oct-2015 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 19539 |
Quote Reply #149 Posted: 23-Dec-2019 at 18:56 |
Во јануари ќе има тендер за довршување на првата фаза од експресниот пат Градско – Прилеп
Јавното претпријатие за државни патишта планира наредниот месец да го објави тендерот за избор на градежна компанија што ќе ја доврши изградбата на првата фаза од експресниот пат Градско – Прилеп. Неколкумесечниот застој на изведбата на 10-те нови километри меѓу Фаришката и Дреновската клисура настанаа откако изминатово лето беше раскинат договорот со претходниот изведувач „Конструксионес Рубау С.А.“, а двете страни меѓусебно се обвинуваа за причините за раскинување на договорот и се одлучија разрешницата да ја бараат на арбитражен суд. – Арбитражата ќе се тера една или две години, тоа се такви постапки. Не зависат од нас – изјави директорот на ЈП за државни патишта, Зоран Китанов, на вчерашната прес – конференција одржана во владата. Арбитражната постапка меѓу ЈП за државни патишта и шпанскиот изведувач ќе продолжи, но таа е целосно одвоена од довршувањето на изградбата на експресниот пат. Експерти од Европската банка за обнова и развој (ЕБОР), која ги позајмува средствата за изградба на првата фаза, месецов биле во земјава и е договорено да се продолжи со изведба на градежните работи. Со ангажираните експерти направен е пресек на целиот проект, утврдено е дека досега се завршени околу 35 отсто од градежните работи, додека преостанатите сегменти што треба да се довршат ќе ги гради нова компанија што треба допрва да се избере. – Очекувајте во јануари да се објави тендерот. Пролетта овој пат ќе продолжи да се работи – изјави директорот Зоран Китанов. Експресниот пат Градско – Прилеп се гради во три фази. Во моментов непречено се одвива изведбата на трасата меѓу Градско и Дреновската клисура, а допрва треба да започне изведбата на третата фаза од Прилеп до мостот на Ленишка река и од село Беловодица до каменоломот „Маврово“. Целокупниот експресен пат од Коридорот 10д треба да биде завршен до крајот на 2022 година. https://meta.mk/vo-јanuari-ќe-ima-tender-za-dovrshuvaњe-na-prvata-faza-od-ekspresniot-pat-gradsko-prilep/ |
|
Realistic88
Newbie Joined: 24-Dec-2019 Location: Prilep Online Status: Offline Posts: 28 |
Quote Reply #150 Posted: 24-Dec-2019 at 06:41 |
Od koga pamtam kako dete, okolu 2002 03, pocnaa so proekt za povrzuvajne na PP-Gradsko, no realno gledano tuka tezok kriminal se napravi od strana na site vladi vo izminatite godini.
Ne veruvam deka neshto ke bide zavrsheno do 2022. I toa sho beshe izgradeno, za zalejne e . Do koga vaka? |
|
MKDSTRUGA
Senior Member Joined: 20-Jun-2018 Online Status: Offline Posts: 455 |
Quote Reply #151 Posted: 24-Dec-2019 at 09:58 |
Pa normalno, koa se smeni vlasta se se zaustavi, za da se smenat izveduvaci i podizveduvaci i da se lapaat novi provizii za da ne ostanat pokusi novite gospoda. I sea pak koa ke se smeni vlasta (ako se smeni) isto ke bide se ke zastane, i posle na novo. Edinstven obraten normalen proces bese obikolnicata vo Skopje, koga posle promena na vlasta expressno se ubrza izgradbata. Ama toa bea dr vreminja od togas do sega mn iame rikverc odeno ko drzava.
|
|
Realistic88
Newbie Joined: 24-Dec-2019 Location: Prilep Online Status: Offline Posts: 28 |
Quote Reply #152 Posted: 25-Dec-2019 at 02:45 |
Se e vo rikverc manato.
Nema nekoj podetalna informacija vo vrska so ovaa delnica? znaci taa prvata faza od Pp , od benziskata pa do Lenishki most, znaci ramno e toa, levo desno seto e privatna sopstvenost (nivi ). ovaa vtorata faza e od belovodica do mostot kaj kamenolomot posle trojaci. Dosta se imashe raboteno tamu okolu 2004 nad belovodica ima edna lenta no neizgradena. posle pomaliot most pa do golemiot most (se nad trojaci) toa e ramno. i ovaa najaktuelnata treta faza, shto nikako da se napravi. Znaci se e vo rikverc manato. tezok kriminal se pravi so ova. OVa trebashe da bide izgradeno ushte vo 2005. Se vo MKD e nasoceno kon kradejne. znaci gledaat da lapnat dnevnica, procent ili nz sho. Nishto ne se gradi so zamisla za dolg rok. Vetar i magla |
|
WolfLeader
Senior Member Joined: 03-Aug-2015 Online Status: Offline Posts: 694 |
Quote Reply #153 Posted: 25-Dec-2019 at 15:36 |
Nema logicki sansi da bide se zavrseno do 2022 , koja logika e toa koga stopiranata trasa na klisurata ima uste mnogu mnogu za rabota , najteskiot karpest del voopsto ne e ni pocnat da se gradi a kamoli da se probie , a tuka isto taka se i mostovite koj sto na niv ima uste dosta rabota , baska tretata faza seuste ne e ni proektirana , pa kako ke se zavrsi se toa za 2 godini ?? Stvarno ne mi e jasno ... Baska koga ke se zeme vo predvid deka na del od trasata kaj sto se orlite ne se raboti po nekolku meseci vo godinata ,Ako se bide vo red i ako nema drugi problemi realno celiot ovoj proekt so 3 fazi bi trebalo da bide gotov za 3 do 4 godini , po koa osnova presmetale deka ke bide gotov za 2 godini jas neznam.
Edited by WolfLeader - 25-Dec-2019 at 15:39 |
|
Angel
Newbie Joined: 02-Aug-2019 Online Status: Offline Posts: 35 |
Quote Reply #154 Posted: 28-Dec-2019 at 23:22 |
Како тоа третата фаза сеуште не е проектирана? Зарем ЕБОР дава пари пред да им се презентира основниот проект?
http://www.roads.org.mk/420/87/preparation-of-infrastructure-design-and-basic-design-for-national-road-a1-section-gradsko---prilep |
|
AleksandarTheGreat
Groupie Joined: 12-Jul-2019 Online Status: Offline Posts: 66 |
Quote Reply #155 Posted: 01-Jan-2020 at 17:07 |
@Angel - Што си се загрижил пријателе, линкот што си го поставил е од праисторија, нели гледаш дека сајтот на ЈПДП не е апдејтиран скоро со ништо. ЕБРД дефинитивно од 2016 наваму е многу поекипирана на терен, особено во овие WB6 земји каде цели нивни тимови буквално го работат она што нашите институции, преполни со неписменковци, треба да го прават. Така и со проценката за сработеното од Рубау, по пресекот на 2 претставници од ЕБРД, тие инсистирале итно да се распише тендерот за завршување на Дреново-Фариш во јануари 2020. Веќе ни странците не се она што беа, даваат многу повеќе пари но исто така се многу поекипирани и присутни на терен. Јас најмногу ним им ја припишувам заслугата што за 2 години се рехабилитирани исто толку патишта колку за 11 години груевизам. Како напредува Регнум на пробивање на трасата која ја гради Тирена Скави, очекувам да почнат да асфалтираат уште оваа пролет. Не знам, можеби јас сум преголем оптимист
|
|
elnino
Senior Member Joined: 28-Mar-2010 Location: kavadarci Online Status: Offline Posts: 129 |
Quote Reply #156 Posted: 01-Jan-2020 at 18:31 |
ги следам регнум на фб, добри се дечките работат турбо, на секој месец праат апдејт на слики и процент на завршени работи, се гледа дека се нова фирма во ова ама се трудат солидни се
|
|
WolfLeader
Senior Member Joined: 03-Aug-2015 Online Status: Offline Posts: 694 |
Quote Reply #157 Posted: 03-Jan-2020 at 13:41 |
Pa treba i sekoja firma da se pokaze vo takvo svetlo koga rabotat na proekti koj se od isklucitelna vaznost za drzavata neli ) A gradezna firma koja sto ne poseduva web strana ili fb tuka ke vidis kolku e seriozna i stabilna , ne mora po drugo da se procenuva ... ) |
|
Angel
Newbie Joined: 02-Aug-2019 Online Status: Offline Posts: 35 |
Quote Reply #158 Posted: 10-Jan-2020 at 02:53 |
Хаха јако ова со делот дека странци цела работа ја тераат
Инаку гледам дека Регнум е доста амбициозна фирма, скоро како Трансмет |
|
AleksandarTheGreat
Groupie Joined: 12-Jul-2019 Online Status: Offline Posts: 66 |
Quote Reply #159 Posted: 10-Jan-2020 at 09:25 |
Ако не може Мухамед на планината, тогаш може планината да дојде до него. Истото се случи и со проектите за локални патишта, овој пат финансирани од Светска Банка, за кои не само пари туку готови проекти им дадоа на тотално неписмените/забеганите градоначалници. Повеќе од јасно е дека во државава живеат неандерталци, по грешка родени во XX или XXI век, кои сакаат многу работи ама поим немаат како до нив, и уште помалку имаат желба да потрошат време за едукација, размена на искуства и сл. П.С. Разликата меѓу Регнум и Трансмет е што Регнум се ангажирани како подизведувачи а изведувач е фирма која победила на меѓународен тендер, додека во време на груевизмот Трансмет беше победник на тендерите а подизведувач му беше Гранит на голем дел од работите (пр. М.Т. Гологанов од Веро до Т.Ц. Олимпико).
|
|
Angel
Newbie Joined: 02-Aug-2019 Online Status: Offline Posts: 35 |
Quote Reply #160 Posted: 17-Jan-2020 at 17:34 |
Има прес Вмро Кавадарци денеска за патот
https://www.facebook.com/rtkavadarci/ |
|
Post Reply | Page <1 678910 19> |
Forum Jump | Forum Permissions You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |