build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Инфраструктура > Патишта
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Експресен пат Градско - Прилеп

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 1112131415 19>
Author
Message
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
Marxentric View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 27-Apr-2020
Location: Paionia
Online Status: Offline
Posts: 334
  Quote Marxentric Quote  Post ReplyReply #241 Posted: 09-Jun-2021 at 21:02
Originally posted by Denko

Ima poveke. Site klasicni magistrali od Jugoslavija se takvi, npr. Prilep-Bitola, Kumanovo-Deve Bair...

За Прилеп - Битола си во право (дивите приклучоци секако не ги сметаме). Но Куманово - Деве Баир има барем 4 раскрсници на едно ниво, а и добар дел од оваа делница не е пат резервиран само за моторни возила.
Back to Top
Denko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 14-Aug-2010
Online Status: Offline
Posts: 2271
  Quote Denko Quote  Post ReplyReply #242 Posted: 09-Jun-2021 at 21:57
Originally posted by Marxentric

Originally posted by Denko

Ima poveke. Site klasicni magistrali od Jugoslavija se takvi, npr. Prilep-Bitola, Kumanovo-Deve Bair...

За Прилеп - Битола си во право (дивите приклучоци секако не ги сметаме). Но Куманово - Деве Баир има барем 4 раскрсници на едно ниво, а и добар дел од оваа делница не е пат резервиран само за моторни возила.
Taka e, iako mislam deka "Kumanovo-Deve Bair" e cista improvizacija. Delnicata e predvidena kako klasicna magistrala so raskrsnici na dvojno nivo (ima 2 nadvoznici nedogradeni) no vo izvedbata e dosta promeneto, Toa klasicna makedonska rabota, vo posleden moment da se promeni proektot i kako redoven izgovor se javiva nemanje pari ili parite se prenasoceni za nesto drugo. Taka e i so magistralata "Radovis-Strumica". Vo eden del e klasicna magistrala so nadvoznici a vo drug del e so raskrsnici na edno nivo. I seto toa e smeneto vo posleden moment bidejki vo prvicniot proekt bese zamisleno bulevarsko resenie 7-8 km pred Strumica (od kluckata kaj motelot Karbino) so raskrsnici na dvojno nivo.   
Back to Top
Marxentric View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 27-Apr-2020
Location: Paionia
Online Status: Offline
Posts: 334
  Quote Marxentric Quote  Post ReplyReply #243 Posted: 10-Jun-2021 at 20:58
Тие недоградените мостови кај Војник и Ранковце мислам дека се уште од екс ЈУ. Добро замислиле, ама заебале и сега зјаат такви грдосии. За Струмица - Радовиш мислам дека раскрсница на едно ниво има само кај Василево и после Владевци е класична магистрала со клучки.
Back to Top
user8642 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 18-May-2020
Online Status: Offline
Posts: 2019
  Quote user8642 Quote  Post ReplyReply #244 Posted: 11-Jun-2021 at 16:16
Таков исти имаше и кај Ерџелија од времето пред да постои автопатот кон Штип. Имало некоја замисла да биде клучка, ама заради промена на плановите 1+1 -> 3+3 не ни можеше да се доврши. Истото ќе биде и со овие. Ќе чекаат подобри времиња кога ќе се градат планираните профили на патишта.
Back to Top
Denko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 14-Aug-2010
Online Status: Offline
Posts: 2271
  Quote Denko Quote  Post ReplyReply #245 Posted: 11-Jun-2021 at 18:01
Originally posted by Marxentric

Тие недоградените мостови кај Војник и Ранковце мислам дека се уште од екс ЈУ. Добро замислиле, ама заебале и сега зјаат такви грдосии. За Струмица - Радовиш мислам дека раскрсница на едно ниво има само кај Василево и после Владевци е класична магистрала со клучки.
Da, tie nadvoznici se od jugoslovensko vreme, i Srbija bese polna so nedogradeni nadvoznici koi na "volseben nacin" se pretvorija vo spomenik na edno matno vreme koga na golemo se kradese opstestveniot imot. Strumica-Radovis ne e samo kluckata kaj Vasilevo, ista e i 1 km ponataka kaj Gradosorci, pa potoa se vleguva vo Vladevci i posle e klasicna magistrala. Inaku ne se samo vlastite vinovni za zakvoto improvizacisko resenie, krivi se i graganite koi protestiraa protiv nadvoznicite kaj Vasilevo i Gradosorci i taka izvrsija golem pritisok da se odi so postojnive resinija, raskrsnici na edno nivo. Ako vo bliska idnina gradat ekspresen pat Radovis-Strumica-N.Selo, delnicata od Radovis do Radicevo bi mozele da ja ostavat kako klasicna madistrala
Back to Top
The Wild Boy View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Jan-2020
Online Status: Offline
Posts: 491
  Quote The Wild Boy Quote  Post ReplyReply #246 Posted: 21-Jun-2021 at 01:05
И сега се работи на овој експресен пат? Има некој поминато да види?
Back to Top
WolfLeader View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 03-Aug-2015
Online Status: Offline
Posts: 694
  Quote WolfLeader Quote  Post ReplyReply #247 Posted: 21-Jun-2021 at 16:10
Ne se raboti seuste , no Sinohydro treba da pocnat vo sekoj moment ... Tie ke a dorabotuvaat delnicata
Back to Top
AleksandarTheGreat View Drop Down
Groupie
Groupie


Joined: 12-Jul-2019
Online Status: Offline
Posts: 68
  Quote AleksandarTheGreat Quote  Post ReplyReply #248 Posted: 24-Jun-2021 at 09:28
Originally posted by WolfLeader

Ne se raboti seuste , no Sinohydro treba da pocnat vo sekoj moment ... Tie ke a dorabotuvaat delnicata


Синохидро ја има делницата Дреново-Фариш, дали некој има инфо кога почнуваат Штрабаг со работа на другата делница Градско-Дреново?
Back to Top
WolfLeader View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 03-Aug-2015
Online Status: Offline
Posts: 694
  Quote WolfLeader Quote  Post ReplyReply #249 Posted: 24-Jun-2021 at 13:40
Originally posted by AleksandarTheGreat


Originally posted by WolfLeader

Ne se raboti seuste , no Sinohydro treba da pocnat vo sekoj moment ... Tie ke a dorabotuvaat delnicata
Синохидро ја има делницата Дреново-Фариш, дали некој има инфо кога почнуваат Штрабаг со работа на другата делница Градско-Дреново?


Taka de , i Strabag se staveni vo funkcija , ima razdvizuvanje , gledam se vrtkaat tamu , pod izveduvaci edno drugo , ima organizacija , kako i da e ke se stavat vo rabota za brzo , i se nadevam deka ke go iskoristat letniot period za rabota.
Back to Top
stef4o View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 20-Oct-2015
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 19698
  Quote stef4o Quote  Post ReplyReply #250 Posted: 22-Jul-2021 at 15:55
Го градиме експресниот пат од Градско кон Прилеп!
Граѓаните повеќе време за губење немаат!
Затоа решено сме да ги изградиме најтешките инфраструктурани проекти во државата.
Денеска со директорот на ЈПДП, Рустеми со градоначаниците на Прилеп, Росоман и Градско и поранешниот министер за транспорт Сугарески, извршивме увид на првата делница од Градско до Дреново од каде започнуваат силени градежни работи за доизградба на овој експресен пат. Инвестицијата е вредна 24,7 милиони евра.
За втората делница од Дреново до Фаришка клисура избравме нов изведувач и на оваа делница се засилуваат градежните работи.
Граѓаните на Прилеп и цела Пелагонија да бидат спокојни, уверуваме дека за две години ќе возат по модерен и безбеден експресен пат.









https://www.facebook.com/bochvarskiblagoj/
Back to Top
stef4o View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 20-Oct-2015
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 19698
  Quote stef4o Quote  Post ReplyReply #251 Posted: 22-Jul-2021 at 16:11
Кинески „Синохидро“ и австриски „Штрабаг“ ја презедоа изградбата на патот Градско-Прилеп

По подолготрајниот застој и проблеми, продолжува изградбата на експресниот пат Градско-Прилеп на патниот Коридор 10д. Министерот за транспорт и врски Благој Бочварски и директорот на Јавното претпријатие за државни патишта Ејуп Рустеми денеска извршија увид во градежните работи.

Првата фаза од Градско до Дреново е со должина од 15,5 километри и вредност од 24,7 милиони евра. До сега се изградени 35 отсто и градежните работи ги презема австриската компанија „Штрабаг“.

Во однос на втората фаза, од Дреново до Фаришка клисура, градежните работи ги презема кинеската компанија „Синохидро“. Прогресот на градежните работи до сега е 35 отсто, а инвестицијата е вредна 32 милиони евра.

„Од денеска засилуваат градежните активности за изградба на овој експресен пат, проблемите со старите изведувачи за првата и втората фаза се надминати, избрани се нови изведувачи и ги уверуваме граѓаните на Прилеп и Пелагонија дека за две години од денеска ќе возат по модерен и безбеден експресен пат. Вкупната инвестиција е 64,5 милиони евра“, изјави министерот за транспорт и врски Благој Бочварски.

Тој додаде дека активно се работи на подготовка на документацијата и за проширување со по уште една лента во двата правци на потегот од мостот на Ленишка река до влезот на Прилеп. Тендерот за оваа фаза треба да се распише до крајот на 2021 година.

Директорот на ЈП за државни патишта, Ејуп Рустеми рече дека на делницата Градско – Дреново предвидени се 5 вијадукти/мостови, 4 надпатници, 4 подпатници и две клучки кај Градско и Росоман. Експресниот пат ќе се состои од две возни ленти со ширина од по 3,5 метри, две ленти за застанување од по 2,5 метри и по две рабни ленти, со вкупен патен профил од 12,4 метри.

Директорот на ЈП за државни патишта нагласи дека за многу краток време ќе започне и рехабилитацијата на третата лента на превојот Плетвар.

https://meta.mk/kineski-sinohidro-i-avstriski-shtrabag-ja-prezedoa-izgradbata-na-patot-gradsko-prilep
Back to Top
stef4o View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 20-Oct-2015
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 19698
  Quote stef4o Quote  Post ReplyReply #252 Posted: 02-Sep-2021 at 14:23
Рустеми: „Работиме интензивно на изградбата на експресниот пат Градско–Прилеп, еден од најзначајните патни правци во државата“
Една од поважните меѓународни рути која што поминува низ земјата и го поврзува регионот со останатиот дел на Европа, е Коридорот 10. Токму затоа, директорот на Јавното претпријатие за државни патишта Ејуп Рустеми и министерот за транспорт и врски Благој Бочварски извршија увид во градежните работи на втората делница Дреново-Фариш.
Изградбата на експресниот пат Градско–Прилеп е поделен на три делници: прва делница Градско-Дреново, втората делница Дреново–Фариш каде што сме денеска на увид, и третата делница проширување на патна делница од Прилеп до мост на Ленишка река и изградба на трета лента на патната делница од с.Беловодица-Каменолом Маврово.
„Овој пат е еден од, каде што дневно поминуваат и над 6 илјади возила од сите категории. Проблемите што ги имавме се веќе зад нас. Оваа делница во должина од 10.2 км за која се издвоени 33,3 милиони евра средства обезбедени од ЕБОР ја презеде Синохидро, а надзор е ГЕИНГ и очекуваме поголем ангажман во започнатата изградба. Во моментов се изведуваат припремни работи, односно пристапни патишта, механичарски и армирачки работилници и технички постројки. Ширина на делницата Дреново-Фариш е променлива. 5 км се со асфалтна платформа од 12,4 m што одговараа на експресен пат, а преостанатите повеќе од 5 км се со платформа од 17 m што одговара на автопат со намалена ширина. На само десет километри растојание во овој појас се градат два тунела, 21 мост, 5 подвозници, 11 потпорни ѕидови, еден кружен тек на локалниот пат со клучкакај Дреново и еден вијадукт, што говори за каков тешко пристапен терен станува збор. Да потсетам дека изградбата на првата делница Градско-Дреново ја презема компанија Штрабаг, која интензивно работи, а Надзорот е доверен на ЕГИС“, изјави по увидот директорот на Јавното претпријатие за државни патишта Ејуп Рустеми.
Во тек се и припремни работи за рехабилитација на патниот правец Фаришка клисура–Прилеп, превој Плетвар, во должина од 19 км и вредност од 5,6 милиони евра со што значително ќе се подобри патната инфраструктура на кракот Д на Паневропскиот транспортен коридор 10.







https://www.facebook.com/drzavnipatista
Back to Top
stef4o View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 20-Oct-2015
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 19698
  Quote stef4o Quote  Post ReplyReply #253 Posted: 02-Sep-2021 at 14:26
Back to Top
AleksandarTheGreat View Drop Down
Groupie
Groupie


Joined: 12-Jul-2019
Online Status: Offline
Posts: 68
  Quote AleksandarTheGreat Quote  Post ReplyReply #254 Posted: 06-Sep-2021 at 07:38
Ако по стартот може да се направи некоја проценка, можам да кажам дека конечно овие две делници почнаа да се работат како што треба.
Во саботата поминував, видов дека ШТРАБАГ веќе работат на бетонските столбови на надвозникот, а се гледа дека има многу механизација баш во тој дел каде што треба да се направат приклучок/исклучување од автопат.
СИНОХИДРО исто така со сериозна бројка механизација работи од другата страна, плус од старт почнале интензивно да работат на рамнење во карпестиот дел на фаришка клисура, делот кој колку што јас знам е најкомплексен на целата делница Градско-Прилеп.

Back to Top
stef4o View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 20-Oct-2015
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 19698
  Quote stef4o Quote  Post ReplyReply #255 Posted: 05-Nov-2021 at 18:26
Поглед на делница Градско–Дреново …







https://www.facebook.com/drzavnipatista/videos/4395214350561192
Back to Top
stef4o View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 20-Oct-2015
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 19698
  Quote stef4o Quote  Post ReplyReply #256 Posted: 09-Nov-2021 at 09:30
ЖИТЕЛИТЕ НА СИРКОВО ВО ОПШТИНА РОСОМАН ОД ДЕНЕСКА ЈА БЛОКИРААТ ИЗГРАДБАТА НА ЕКСПРЕСНИОТ ПАТ ГРАДСКО - ПРИЛЕП



Блокада има утрово на пат кон село Сирково, се бара приклучок кон брзиот пат Градско – Прилеп. Исто така се бара целосно асфалтирање на приодите кон селото оштетени со градбата на патот, откако ќе заврши неговата изградба. Претседателот на месната заедница, Веле Коцев вели дека селото има над 500 жители, но редовно доаѓаат викендаши и посетители.

Тој нагласи дека по Росоман, ова е второ по големина село во општината. Присутните на блокадата ги кажаа барањата до Министерство за транспорт и врски и Јавното претпријатие за државни патишта.

Жителите од ова населено место се надеваат на брзо решавање на проблемот, за, како што рекоа, да не дојде до радикализација на мирниот протест. Рекоа дека блокадата на механизацијата ќе трае се додека не се надмине проблемот. Сите други возила се пропуштаат.

https://24.mk/details/zhitelite-na-sirkovo-vo-opshtina-rosoman-od-deneska-ja-blokiraat-izgradbata-na-ekspresniot-pat-gradsko-prilep
Back to Top
AleksandarTheGreat View Drop Down
Groupie
Groupie


Joined: 12-Jul-2019
Online Status: Offline
Posts: 68
  Quote AleksandarTheGreat Quote  Post ReplyReply #257 Posted: 10-Nov-2021 at 16:23
https://360stepeni.mk/zapochna-busheneto-na-tunelot-na-ekspresniot-pat-gradsko-prilep/

„Сакам да ги информирам сите граѓани од овој регион дека експресниот пат од Градско до Прилеп и на двете делници  се гради со полна пареа. Нема повеќе калкулации. Денеска со директорот на ЈП за државни патишта  се наоѓаме на увид на бушење на тунелот кон  Прилеп, еден од најкаректеристичните објекти на оваа траса.  Овде ќе се изградат две тунелски ленти, едната кон Прилеп со должина од 139 метри и другата кон Градско со должина од 159 метри. Изведувачот е комплетно мобилизиран и на располагање ги има сите потребни ресурси од кадар, работна сила, механизација со опрема и материјали за изведба на тунелите согласно динамиката на изградба“,

изјави министерот Бочварски.
Back to Top
user8642 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 18-May-2020
Online Status: Offline
Posts: 2019
  Quote user8642 Quote  Post ReplyReply #258 Posted: 10-Nov-2021 at 19:06
Ако знае некој може ли да пушти точни координати од тунелите?
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #259 Posted: 10-Nov-2021 at 22:08



Колку што знам има само еден тунел:

41°25'47.48"N 21°48'38.66"E


Многу конфузно дадена (или пренесена) изјава:
Овде ќе се изградат две тунелски ленти, едната кон Прилеп со должина од 139 метри и другата кон Градско со должина од 159 метри.

Дали евентуално се работи за засебни тунелски цевки во двата правци? Иако прашање е зошто тоа би било така за ширина од 11-12 метри и должина од 150 метри.



Edited by Cloverstack - 10-Nov-2021 at 22:08
Back to Top
user8642 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 18-May-2020
Online Status: Offline
Posts: 2019
  Quote user8642 Quote  Post ReplyReply #260 Posted: 11-Nov-2021 at 00:57
Ќе има две тунелски цефки сигурно, на некои од медиумите проциркулира една слика кај што се гледаат две тунелски цефки со исти радиус. Е сега дали се работи за посебна цефка за двата правци е веројатно дека е така, ама има и шанси да едната тунелска цефка да е за некое исклучување. Имено во Хрватска на пристапните патишта за Пељешки мост, на едно место има таква ситуација, па помислив да не е нешто слично и тука ?!




Еве го примерот од Хрватска на 00:28 кајшто се гледаат дуплите тунеслки цефки за пат со исти профил како експресниов, само тука едната тунелска цефка е помала што би одговарало на намената, односно пристапниот пат, ама кај нас можда е друга ситуација?!



Edited by user8642 - 11-Nov-2021 at 00:59
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 1112131415 19>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.223 seconds.

Copyright ©2007 - 2024  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.