Експресен пат Градско - Прилеп |
Post Reply | Page <1 1213141516 20> |
Author | |
The Wild Boy
Senior Member Joined: 19-Jan-2020 Online Status: Offline Posts: 491 |
Quote Reply #261 Posted: 11-Nov-2021 at 23:19 |
Во Хрватска на тој тунел таа втора цевка е за евакуација не за возила.
Значи они имаат една поголема тунелска цевка за возила, со 2 ленти во два правци, и една помала за евакуација. Но на овој експресен пат незнам зошто би се зафатиле да градат втора цевка на толкаво мало растојание. Освен секако ако не е 2 посебни цевки со 2 ленти во еден правец. Останува да видиме како ќе се изведе тоа. Не знае некој како е по планови? И не гледам реално каде после тунелот би имало исклучување, после тој тунел почнува превојот плетвар. Па би можело и тунелот да е 2 цевки ама 1+2 формација, едната цевка со 1 лента во еден правец и другата 2 ленти во еден правец. Него имам приметено на овој експресен пат одреден помал мост (надпатнник, или што и да е) кој што е исто така во раздвоена формација? Дали тоа значи дека и експресниот пат целосно ќе е со 4 ленти како Тетово - Гостивар, 1 +2 формација (бидејки така е кај повеќето од Плетвар), или ќе биде само 2 ленти со ленти за застанување?? Но ако е тогаш така, зошто се одлучиле тој мост да биде развоен. Навистина ми е чуден и овој експресен пат, кој што во иднина може да стане бескорисен ако се изгради автопат преку бабуна. Доволно ќе е тунел со 1 цевка, 2 ленти + помошни ленти за застанување. Така и е на пр. на обиколницата на Белград која што има тунели изградени половично (како експресен пат / автопат во половичен профил), но сега таму се прави целосен автопат. И друго прашање, зошто веќепостоечкиот пат према Прилеп од Градско е означен A1? Нели треба да е А3, бидејки Прилеп - Битола е А3, а и логично експресниот пат кога ќе се изгради ќе треба A3 да се вика а не A1. А1 знаеме сите што е и каде поминува. Edited by The Wild Boy - 12-Nov-2021 at 23:07 |
|
гитардемон
Senior Member Joined: 19-Feb-2008 Online Status: Offline Posts: 5422 |
Quote Reply #262 Posted: 12-Nov-2021 at 14:10 |
Аман бе луѓе, се вика цевка, не цефка.
|
|
Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.
|
|
skopskodete
Senior Member Joined: 17-Feb-2017 Online Status: Offline Posts: 926 |
Quote Reply #263 Posted: 12-Nov-2021 at 16:19 |
|
|
Bistro
Groupie Joined: 16-Dec-2018 Online Status: Offline Posts: 88 |
Quote Reply #264 Posted: 12-Nov-2021 at 19:11 |
А ако се 2 цевки како се вика?
|
|
The Wild Boy
Senior Member Joined: 19-Jan-2020 Online Status: Offline Posts: 491 |
Quote Reply #265 Posted: 12-Nov-2021 at 23:09 |
Поправено
Инаку не ми замерувајте, обично од телефон кога пишувам касно доцна не ни обрнувам толку внимание на правопис, а и самиот auto - correct на тастатурата знае некогаш да ми направи проблеми. Друга приказна кога пишувам од компјутер. Назад на дискусија. |
|
stef4o
Moderator Group Joined: 20-Oct-2015 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 19698 |
Quote Reply #266 Posted: 15-Nov-2021 at 18:27 |
Тунелот е составен од две цевки и тоа тунелот во правецот кон Прилеп и тунелот кон Градско.
Градежните работи течат со силно темпо и се очекува овој тунел да биде завршен кон средината на 2022 година. https://www.facebook.com/bochvarskiblagoj |
|
The Wild Boy
Senior Member Joined: 19-Jan-2020 Online Status: Offline Posts: 491 |
Quote Reply #267 Posted: 15-Nov-2021 at 20:15 |
Значи сепак ова ќе биде тунел со две цевки, од која по една цевка со 2 ленти во еден правец, а останатиот експресен пат ќе биде во 1+1 формација со ленти за застанување?
Ова ќе биде навистина чуден експресен пат. |
|
major4e
Newbiе Joined: 22-Feb-2022 Online Status: Offline Posts: 1 |
Quote Reply #268 Posted: 22-Feb-2022 at 20:48 |
Дали има некој информација до каде е работата,што се случува во моментов дали се работи на терен има ли некаков напредок?Некако многу бавно се движат работите
|
|
FiLo
Senior Member Joined: 26-Apr-2015 Online Status: Offline Posts: 124 |
Quote Reply #269 Posted: 22-Feb-2022 at 23:04 |
Минатата недела бев натаму, имаше работници во делот на Дреновската клисура и кај тунелот што го пробиваат.
|
|
WolfLeader
Senior Member Joined: 03-Aug-2015 Online Status: Offline Posts: 694 |
Quote Reply #270 Posted: 09-Mar-2022 at 14:07 |
Da se raboti na delnicata i toa so dobro tempo.
|
|
AleksandarTheGreat
Groupie Joined: 12-Jul-2019 Online Status: Offline Posts: 68 |
Quote Reply #271 Posted: 13-Mar-2022 at 15:02 |
Сакаш да кажиш дека сега е реално да се очекува овој пат да се пушти во употреба според планот, некаде во првата половина на 2023? Одамна немам поминато, беше некаде есента лани кога поминував и беше видливо зголемено движење на работници и механизација по целата должина, но немам подетални информации до каде се стигнати сега.
Edited by AleksandarTheGreat - 13-Mar-2022 at 20:42 |
|
stef4o
Moderator Group Joined: 20-Oct-2015 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 19698 |
Quote Reply #272 Posted: 14-Mar-2022 at 18:19 |
Carpe diem
|
|
stef4o
Moderator Group Joined: 20-Oct-2015 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 19698 |
Quote Reply #273 Posted: 15-Mar-2022 at 14:41 |
Рустеми „Интензивно се извршуваат градежни активности на клучката и надвозникот Градско, дел од изградбата на експресниот пат Градско–Дреново“
Директорот на Јавното претпријатие за државни патишта Ејуп Рустеми и министерот за транспорт и врски Благој Бочварски извршија увид во изградбата на новиот на експресен пат Градско-Дреново кој е дел од кракот Д на коридорот 10. Овој централен дел на државата историски е познат како значајна сообраќајна и трговска крстосница, не само за нашата земја туку и за поширокиот балкански регион. Тука се вкрстуваат значајни патни и железнички јазли, кои создаваат врска со северниот и јужниот дел на Балканот и токму затоа е коридорот 10 важна меѓународна рута која поминува низ нашата земја. Изградбата на експресниот пат Градско–Прилеп е поделен на три делници: Првата делница изградба на експресен пат Градско-Дреново, втората делница изградба на експресен пат Дреново–Фариш и третата делница проширување на патна делница од Прилеп до мост на Ленишка река и изградба на трета лента на патната делница од с.Беловодица-Каменолом Маврово. „Овој пат е еден од најзначајните патни правци во државата, каде што дневно поминуваат неколку илјади возила од сите категории. Делницата Градско–Дреново се финансира од Програмата за национални патишта, односно средствата се обезбедени од ИПА фондовите во висина од 21 милион евра, со национално ко-финансирање во висина од 3,7 милиони евра или вкупно 24,74 милиони евра. Првата делница Градско-Дреново ја гради компанија Штрабаг, Надзорот е ЕГИС во конзорциум со Хилл. Инаку, овој дел од експресниот пат е со должина од 15,5 км. и на оваа делница е предвидено да се изградат 4 вијадукти, 4 натпатници, 4 потпатници и две клучки кај Градско и Росоман. Експресниот пат ќе има две возни ленти од 3.5м, две ленти за застанување од 2.5м, и по две рабни ленти, со вкупен патен профил од 12.4м. Интензивно се извршуваат градежни активности на клучката и надвозникот Градско. Процентот на реализација до овој момент е 39,33 %, а рокот на изведба е до јули 2023 година“, изјави по извршениот увид директорот на Јавното претпријатие за државни патишта, Ејуп Рустеми. https://www.facebook.com/drzavnipatista |
|
Carpe diem
|
|
stef4o
Moderator Group Joined: 20-Oct-2015 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 19698 |
Quote Reply #274 Posted: 15-Mar-2022 at 14:44 |
https://www.facebook.com/photo?fbid=487764936055961&set=pcb.487765172722604 |
|
Carpe diem
|
|
Théoden
Senior Member Joined: 31-May-2018 Location: Р. Македонија Online Status: Offline Posts: 533 |
Quote Reply #275 Posted: 15-Mar-2022 at 17:01 |
Ова значи сепак ќе биде целосна клучка од тип труба, иако едната рампа ќе биде поместена за да се избегне бензинската пумпа. Снимка од Сентинел: Edited by Théoden - 15-Mar-2022 at 17:06 |
|
user8642
Senior Member Joined: 18-May-2020 Online Status: Offline Posts: 2019 |
Quote Reply #276 Posted: 15-Mar-2022 at 18:34 |
Ќе се случи истото што се случува и на други места по државава. Речиси и да нема клучка каде нема диви приклучоци од ниви и земјени патишта. Единствено по Демир Капија - Смоквица може да се најде нешто од новиве клучки каде целите се со банкини, па тамо да нема приклучоци. Еве во Демир Капија така функционирало претходно, сега е "легализирано" со преправање на клучката од труба во паркло. Во Сарај дури и фабрика е вцртана во плановите и изградена на сред клучка.
Така да, иако изглед асо клучкава дека некој го мрази Градско, сепак де факто ситуацијата вика дека пак ќе функционира како 4-страна клучка. |
|
stef4o
Moderator Group Joined: 20-Oct-2015 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 19698 |
Quote Reply #277 Posted: 22-Mar-2022 at 13:33 |
делницата Дреново - Фариш, дел на експресниот пат од Градско кон Прилеп,
https://www.facebook.com/bochvarskiblagoj |
|
Carpe diem
|
|
AleksandarTheGreat
Groupie Joined: 12-Jul-2019 Online Status: Offline Posts: 68 |
Quote Reply #278 Posted: 28-Apr-2022 at 09:25 |
Поминував на 24.04.2022 и забележлива е екстремно голема раздвиженост на машини и работници на делот кај Фаришка клисура, плус пренасочен е патот на две места. Првото пренасочување во должина од околу 300-400 метри е кај делот каде што се пробиваат тунелите, а второто е заради заобиколување на еден носечки столб кој се прави баш на постоечкиот пат пред мостот. Се надевам дека и Штрабаг со полна пареа работи на другата делница од Дреново до Градско, од сегашниот пат видливо беше во далечините дека има косини кои неодамна се правени, и секако најочигледно е работењето на клучката каде треба да се поврзи со автопатот.
|
|
FiLo
Senior Member Joined: 26-Apr-2015 Online Status: Offline Posts: 124 |
Quote Reply #279 Posted: 28-Apr-2022 at 23:52 |
Што е можно побрзо да се направи бидејки е ужасен делот од Росоман па се до Плетвар горе, а особено тука делот во Фаришка клисура и пред. Тесен, со постојани кривини, цело време 60-70 се вози.
Камион пред тебе, го изеде, 50 ке возите од Росоман до првото проширување према Плетвар. |
|
Bistro
Groupie Joined: 16-Dec-2018 Online Status: Offline Posts: 88 |
Quote Reply #280 Posted: 29-Apr-2022 at 08:33 |
И коловозот од каменоломот до врвот Плетвар иако со 3 ленти е во очајна сосотојба.
|
|
Post Reply | Page <1 1213141516 20> |
Forum Jump | Forum Permissions You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |