build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Инфраструктура > Патишта
  Active Topics Active Topics RSS Feed: Експресен пат Градско - Прилеп
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Експресен пат Градско - Прилеп

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 1213141516 19>
Author
Message
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
The Wild Boy View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Jan-2020
Online Status: Offline
Posts: 491
  Quote The Wild Boy Quote  Post ReplyReply #261 Posted: 11-Nov-2021 at 23:19
Во Хрватска на тој тунел таа втора цевка е за евакуација не за возила.

Значи они имаат една поголема тунелска цевка за возила, со 2 ленти во два правци, и една помала за евакуација.

Но на овој експресен пат незнам зошто би се зафатиле да градат втора цевка на толкаво мало растојание. Освен секако ако не е 2 посебни цевки со 2 ленти во еден правец. Останува да видиме како ќе се изведе тоа. Не знае некој како е по планови? И не гледам реално каде после тунелот би имало исклучување, после тој тунел почнува превојот плетвар. Па би можело и тунелот да е 2 цевки ама 1+2 формација, едната цевка со 1 лента во еден правец и другата 2 ленти во еден правец.

Него имам приметено на овој експресен пат одреден помал мост (надпатнник, или што и да е) кој што е исто така во раздвоена формација? Дали тоа значи дека и експресниот пат целосно ќе е со 4 ленти како Тетово - Гостивар, 1 +2 формација (бидејки така е кај повеќето од Плетвар), или ќе биде само 2 ленти со ленти за застанување?? Но ако е тогаш така, зошто се одлучиле тој мост да биде развоен. Навистина ми е чуден и овој експресен пат, кој што во иднина може да стане бескорисен ако се изгради автопат преку бабуна. Доволно ќе е тунел со 1 цевка, 2 ленти + помошни ленти за застанување. Така и е на пр. на обиколницата на Белград која што има тунели изградени половично (како експресен пат / автопат во половичен профил), но сега таму се прави целосен автопат.

И друго прашање, зошто веќепостоечкиот пат према Прилеп од Градско е означен A1? Нели треба да е А3, бидејки Прилеп - Битола е А3, а и логично експресниот пат кога ќе се изгради ќе треба A3 да се вика а не A1. А1 знаеме сите што е и каде поминува.

Edited by The Wild Boy - 12-Nov-2021 at 23:07
Back to Top
гитардемон View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Feb-2008
Online Status: Offline
Posts: 5422
  Quote гитардемон Quote  Post ReplyReply #262 Posted: 12-Nov-2021 at 14:10
Аман бе луѓе, се вика цевка, не цефка.
Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.
Back to Top
skopskodete View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 17-Feb-2017
Online Status: Offline
Posts: 926
  Quote skopskodete Quote  Post ReplyReply #263 Posted: 12-Nov-2021 at 16:19
Originally posted by гитардемон

Аман бе луѓе, се вика цевка, не цефка.
Back to Top
Bistro View Drop Down
Groupie
Groupie


Joined: 16-Dec-2018
Online Status: Offline
Posts: 88
  Quote Bistro Quote  Post ReplyReply #264 Posted: 12-Nov-2021 at 19:11
А ако се 2 цевки како се вика?
Back to Top
The Wild Boy View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Jan-2020
Online Status: Offline
Posts: 491
  Quote The Wild Boy Quote  Post ReplyReply #265 Posted: 12-Nov-2021 at 23:09
Поправено

Инаку не ми замерувајте, обично од телефон кога пишувам касно доцна не ни обрнувам толку внимание на правопис, а и самиот auto - correct на тастатурата знае некогаш да ми направи проблеми. Друга приказна кога пишувам од компјутер. Назад на дискусија.
Back to Top
stef4o View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 20-Oct-2015
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 19651
  Quote stef4o Quote  Post ReplyReply #266 Posted: 15-Nov-2021 at 18:27
Тунелот е составен од две цевки и тоа тунелот во правецот кон Прилеп и тунелот кон Градско.
Градежните работи течат со силно темпо и се очекува овој тунел да биде завршен кон средината на 2022 година.









https://www.facebook.com/bochvarskiblagoj
Back to Top
The Wild Boy View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Jan-2020
Online Status: Offline
Posts: 491
  Quote The Wild Boy Quote  Post ReplyReply #267 Posted: 15-Nov-2021 at 20:15
Значи сепак ова ќе биде тунел со две цевки, од која по една цевка со 2 ленти во еден правец, а останатиот експресен пат ќе биде во 1+1 формација со ленти за застанување?

Ова ќе биде навистина чуден експресен пат.
Back to Top
major4e View Drop Down
Newbiе
Newbiе


Joined: 22-Feb-2022
Online Status: Offline
Posts: 1
  Quote major4e Quote  Post ReplyReply #268 Posted: 22-Feb-2022 at 20:48
Дали има некој информација до каде е работата,што се случува во моментов дали се работи на терен има ли некаков напредок?Некако многу бавно се движат работите
Back to Top
FiLo View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 26-Apr-2015
Online Status: Offline
Posts: 124
  Quote FiLo Quote  Post ReplyReply #269 Posted: 22-Feb-2022 at 23:04
Минатата недела бев натаму, имаше работници во делот на Дреновската клисура и кај тунелот што го пробиваат.
Back to Top
WolfLeader View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 03-Aug-2015
Online Status: Offline
Posts: 694
  Quote WolfLeader Quote  Post ReplyReply #270 Posted: 09-Mar-2022 at 14:07
Da se raboti na delnicata i toa so dobro tempo.
Back to Top
AleksandarTheGreat View Drop Down
Groupie
Groupie


Joined: 12-Jul-2019
Online Status: Offline
Posts: 68
  Quote AleksandarTheGreat Quote  Post ReplyReply #271 Posted: 13-Mar-2022 at 15:02
Originally posted by WolfLeader

Da se raboti na delnicata i toa so dobro tempo.


Сакаш да кажиш дека сега е реално да се очекува овој пат да се пушти во употреба според планот, некаде во првата половина на 2023?

Одамна немам поминато, беше некаде есента лани кога поминував и беше видливо зголемено движење на работници и механизација по целата должина, но немам подетални информации до каде се стигнати сега.


Edited by AleksandarTheGreat - 13-Mar-2022 at 20:42
Back to Top
stef4o View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 20-Oct-2015
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 19651
  Quote stef4o Quote  Post ReplyReply #272 Posted: 14-Mar-2022 at 18:19
од февруари

in Kamen Dol, Rosoman, Macedonia.







https://www.facebook.com/KRAN-KO-298791592456/
Carpe diem
Back to Top
stef4o View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 20-Oct-2015
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 19651
  Quote stef4o Quote  Post ReplyReply #273 Posted: 15-Mar-2022 at 14:41
Рустеми „Интензивно се извршуваат градежни активности на клучката и надвозникот Градско, дел од изградбата на експресниот пат Градско–Дреново“

Директорот на Јавното претпријатие за државни патишта Ејуп Рустеми и министерот за транспорт и врски Благој Бочварски извршија увид во изградбата на новиот на експресен пат Градско-Дреново кој е дел од кракот Д на коридорот 10. Овој централен дел на државата историски е познат како значајна сообраќајна и трговска крстосница, не само за нашата земја туку и за поширокиот балкански регион. Тука се вкрстуваат значајни патни и железнички јазли, кои создаваат врска со северниот и јужниот дел на Балканот и токму затоа е коридорот 10 важна меѓународна рута која поминува низ нашата земја.
Изградбата на експресниот пат Градско–Прилеп е поделен на три делници: Првата делница изградба на експресен пат Градско-Дреново, втората делница изградба на експресен пат Дреново–Фариш и третата делница проширување на патна делница од Прилеп до мост на Ленишка река и изградба на трета лента на патната делница од с.Беловодица-Каменолом Маврово.
„Овој пат е еден од најзначајните патни правци во државата, каде што дневно поминуваат неколку илјади возила од сите категории. Делницата Градско–Дреново се финансира од Програмата за национални патишта, односно средствата се обезбедени од ИПА фондовите во висина од 21 милион евра, со национално ко-финансирање во висина од 3,7 милиони евра или вкупно 24,74 милиони евра. Првата делница Градско-Дреново ја гради компанија Штрабаг, Надзорот е ЕГИС во конзорциум со Хилл. Инаку, овој дел од експресниот пат е со должина од 15,5 км. и на оваа делница е предвидено да се изградат 4 вијадукти, 4 натпатници, 4 потпатници и две клучки кај Градско и Росоман. Експресниот пат ќе има две возни ленти од 3.5м, две ленти за застанување од 2.5м, и по две рабни ленти, со вкупен патен профил од 12.4м. Интензивно се извршуваат градежни активности на клучката и надвозникот Градско. Процентот на реализација до овој момент е 39,33 %, а рокот на изведба е до јули 2023 година“, изјави по извршениот увид директорот на Јавното претпријатие за државни патишта, Ејуп Рустеми.







https://www.facebook.com/drzavnipatista
Carpe diem
Back to Top
stef4o View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 20-Oct-2015
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 19651
  Quote stef4o Quote  Post ReplyReply #274 Posted: 15-Mar-2022 at 14:44




https://www.facebook.com/photo?fbid=487764936055961&set=pcb.487765172722604
Carpe diem
Back to Top
Théoden View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 31-May-2018
Location: Р. Македонија
Online Status: Offline
Posts: 532
  Quote Théoden Quote  Post ReplyReply #275 Posted: 15-Mar-2022 at 17:01
Ова значи сепак ќе биде целосна клучка од тип труба, иако едната рампа ќе биде поместена за да се избегне бензинската пумпа.

Снимка од Сентинел:



Edited by Théoden - 15-Mar-2022 at 17:06
Back to Top
user8642 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 18-May-2020
Online Status: Offline
Posts: 2017
  Quote user8642 Quote  Post ReplyReply #276 Posted: 15-Mar-2022 at 18:34
Ќе се случи истото што се случува и на други места по државава. Речиси и да нема клучка каде нема диви приклучоци од ниви и земјени патишта. Единствено по Демир Капија - Смоквица може да се најде нешто од новиве клучки каде целите се со банкини, па тамо да нема приклучоци. Еве во Демир Капија така функционирало претходно, сега е "легализирано" со преправање на клучката од труба во паркло. Во Сарај дури и фабрика е вцртана во плановите и изградена на сред клучка.

Така да, иако изглед асо клучкава дека некој го мрази Градско, сепак де факто ситуацијата вика дека пак ќе функционира како 4-страна клучка.







Back to Top
stef4o View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 20-Oct-2015
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 19651
  Quote stef4o Quote  Post ReplyReply #277 Posted: 22-Mar-2022 at 13:33
делницата Дреново - Фариш, дел на експресниот пат од Градско кон Прилеп,











https://www.facebook.com/bochvarskiblagoj
Carpe diem
Back to Top
AleksandarTheGreat View Drop Down
Groupie
Groupie


Joined: 12-Jul-2019
Online Status: Offline
Posts: 68
  Quote AleksandarTheGreat Quote  Post ReplyReply #278 Posted: 28-Apr-2022 at 09:25
Поминував на 24.04.2022 и забележлива е екстремно голема раздвиженост на машини и работници на делот кај Фаришка клисура, плус пренасочен е патот на две места. Првото пренасочување во должина од околу 300-400 метри е кај делот каде што се пробиваат тунелите, а второто е заради заобиколување на еден носечки столб кој се прави баш на постоечкиот пат пред мостот.
Се надевам дека и Штрабаг со полна пареа работи на другата делница од Дреново до Градско, од сегашниот пат видливо беше во далечините дека има косини кои неодамна се правени, и секако најочигледно е работењето на клучката каде треба да се поврзи со автопатот.
Back to Top
FiLo View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 26-Apr-2015
Online Status: Offline
Posts: 124
  Quote FiLo Quote  Post ReplyReply #279 Posted: 28-Apr-2022 at 23:52
Што е можно побрзо да се направи бидејки е ужасен делот од Росоман па се до Плетвар горе, а особено тука делот во Фаришка клисура и пред. Тесен, со постојани кривини, цело време 60-70 се вози.
Камион пред тебе, го изеде, 50 ке возите од Росоман до првото проширување према Плетвар.
Back to Top
Bistro View Drop Down
Groupie
Groupie


Joined: 16-Dec-2018
Online Status: Offline
Posts: 88
  Quote Bistro Quote  Post ReplyReply #280 Posted: 29-Apr-2022 at 08:33
И коловозот од каменоломот до врвот Плетвар иако со 3 ленти е во очајна сосотојба.
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 1213141516 19>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.306 seconds.

Copyright ©2007 - 2024  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.