build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Останати теми > Останати теми
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Служби за тревожење и спасување

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  123 6>
Author
Message Reverse Sort Order
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
Zelenikovo View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Oct-2017
Online Status: Offline
Posts: 1631
  Quote Zelenikovo Quote  Post ReplyReply #1 Topic: Служби за тревожење и спасување
    Posted: 12-Jul-2020 at 03:02

брмчејќи за ризици од хакерски напади по видео надзор, налетав на видеово кое во однос IoT и Сирените треба и нам да ни е поука ...

https://arstechnica.com/information-technology/2017/04/dallas-siren-hack-used-radio-signals-to-spoof-alarm-says-city-manager/


Back to Top
+Protagorist View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Nov-2012
Online Status: Offline
Posts: 3588
  Quote +Protagorist Quote  Post ReplyReply #2 Posted: 05-Oct-2016 at 07:40


кој би рекол, 3-тина од популацијата ангажирана во цивилна одбрана на земјата, кај нас и 10-тина да биде ќе прижевееме, нормално ако има и кој долгорочно да ја планира, но ова е пред се анти-нуклеарна вежба [1][2] во вторава фуснота се укажува и на америчкиот пронуклеарен табиет кој впрочем е и причина за вакви годишни вежби во последнава деценија во Русија, нешто што америте воопшто не го тајат нит пак русите за тоа се тревожат [3][4] колку што за останатиот свет делува чудно

04.10.2016 - 40 million Russians involved in annual 4-day defense drills

This week Russian authorities are conducting massive civil defense training involving 40 million people nationwide. The drill comes amid a spike in tensions between Russia and the US after the collapse of the two nations’ cooperation in Syria.

The four-day exercise launched on Tuesday includes 200,000 rescue professionals. Almost 50,000 vehicles are part of the drill.



“Our priority during the drill is to train evacuation of the civilian population from potentially-risky areas,” Emergencies Minister Vladimir Puchkov, who oversees all civil defense in Russia, told Interfax.

The drill is meant to test coordination between federal, regional and local authorities, feasibility of contingency plans for emergencies, the state of civil defense infrastructure like shelters and emergency supply stockpiles, and other aspects of the system. Emergency services are expected to “prepare suggestions on how to improve our potential,” the minister said.

Exercises such as these are held annually in Russia since 2012. It is timed to October 4, which is Civil Defense Day in Russia.

This year’s exercise is not exceptional in terms of scale. For example, the drill of 2013 involved over 60 million people.

https://www.rt.com/news/361553-russia-civil-defense-drill/


HaјсилнoтoOpужјe е вo caмитeHac cинaпoвo3pнo co НaдeжВepaЉубoв
Back to Top
phenomenon View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 26-Oct-2010
Location: Kumanovo
Online Status: Offline
Posts: 2648
  Quote phenomenon Quote  Post ReplyReply #3 Posted: 08-Sep-2016 at 10:00
Повторно поплавени дворови, подруми и гаражи во Стајковци.

http://meta.mk/povtorno-poplaveni-dvorovi-podrumi-i-garazhi-vo-stajkovtsi/

Кога ли поминаа сто години? Времето на оние на кои им одлетале чавките, им летнало многу побрзо отколку на Фобос.
開始されていないだけの戦いが失われ、
Back to Top
beTon View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 25-Jun-2008
Online Status: Offline
Posts: 3887
  Quote beTon Quote  Post ReplyReply #4 Posted: 30-Aug-2016 at 04:41

ова навистина е паметно решение, бидејки ваква мерка до сега беше возможна само доколку е прогласена вондредна состојба, односно владата без параф од собранието да интервенира инстантно со средства во дадена непрлика, односно во случајов непогоди ... реално во кризни ситуации до сега за да се извадат експресно поголеми средства требаше носење ребалнс на буџет кој трае месец дена, а во случај да треба евакуација или заштита на дадена област навистина е смешно за такво нешто да чекаме на помош од комшилук бидејки нели кај нас законот не дозволувал итна распределба на средства од буџетот

а за греота и опозицијата која упорно тврди дека ова решение нечини, наместо да понудат соодветен амандман, во кој пример би се барало бар параф на ваквата владина одлука и од претседателот на државата како експресно решение наспроти одлука од собранието, знаејки дека за вакво нештп понекогаш нема време за дебати бидејки во прашање се и минути за да се спасат нечии животи, можеби некоја соодветна кризна комисија при собрание би била добра алтернатива доколку претседателот е спречен да ја потврди ваквата итна релокација на буџетски средства итн. битно и вакво какво што е ршениево е идеален компромис за помош на настрадани или загрозени при разно-разни кризни ситуации, ако се сеќавате и при конфликтот бидејки немаше прогласено вондредна состојба мака се мачеше со леснотија да се згрижат пр. матејчани, лешочани, арачиновци додека помина сета рамковна буна, а камо тогаш народ да беше вака хуманитарен како овојпат, заради што неопходно е и законски да се промовира односно агитира апропо волонтерството односно донаторството [1]
28.09.2016 - ИЗГЛАСАНИ КОРЕКЦИИТЕ НА Законот за буџети-Што значи тоа?

Владата без „амин“ од собранието ќе одлучува за префрлање пари во кризни состојби. Ова беше одлучено денеска со корекциите на Законот за буџети кои ги усвои Законодавниот дом.

Што значи тоа?

Накратко, Владата без ребаланс на буџетот, и без одобрение од Собранието ќе може да прераспределува 5% од буџетот за време на непогоди.

Во Собранието денеска власта и опозицијата расправаа за уставноста на оваа определба.

СДСМ тврди дека станува збор за износ од 150 милиони евра и дека Владата со овој предлог директно навлегува во надлежностите на Собранието, додека власта тврди дека тие не можат да надминат 85 милиони евра, образложувајќи дека законот прецизно го дефинира максималниот износ на буџетската резерва.

За предлогот зелено светло дадоа 47 гласа „за “ и 23 „против“, а во законот и понатаму ќе остане определбата, постојаната и тековната буџетска резерва да не можат да надминат 3 насто од вкупните тековни расходи на основниот буџет.

http://faktor.mk/2016/08/29/izglasani-korektsiite-na-zakonot-za-budheti-shto-znachi-toa/



Back to Top
phenomenon View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 26-Oct-2010
Location: Kumanovo
Online Status: Offline
Posts: 2648
  Quote phenomenon Quote  Post ReplyReply #5 Posted: 23-Aug-2016 at 15:11
Прочитајте го постот на Cresevo од 2009 година:

http://www.build.mk/forum/forum_posts.asp?TID=84&PN=15
開始されていないだけの戦いが失われ、
Back to Top
beTon View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 25-Jun-2008
Online Status: Offline
Posts: 3887
  Quote beTon Quote  Post ReplyReply #6 Posted: 22-Aug-2016 at 18:18

впрочем до пред една деценија само АРМ беше надлежна за кризни времиња, а заради нато кандидатурата и стандардите ја растеретија та ЦУК, ДЗСИ и Граничната Полиција излегоа од нејзиниот состав, а сега враќање назад нема, освен од воената и полициската резерва да се формира модерна цивилна заштита, која би можела да ја помага и граничната полиција по потреба освен што би била на готовс за секакви непогоди

08.12.2004 - Сирените за тревожење редовно се одржуваат, но не се испробуваат - http://star.utrinski.com.mk/?pBroj=1647&stID=26743&pR=12

21.07.2006 - На повидок систем за управување со кризи - http://star.dnevnik.com.mk/default.aspx?pbroj=2816&stID=59409

Уредба за знаците за тревожење - http://www.cuk.gov.mk/images/LEGISLATIVA/Uredba-za-znaci-za-trevozenje.pdf


20.08.2016 - Центарот за кризи не кажува зошто не се слушале сирените за тревожење, ниту дали воопшто ги има

Од оваа институција вчера не одговорија на прашањата на „Дневник" дали и зошто системот што морало да биде активиран воопшто не проработел

Енигма и прашање без одговор е зошто системот за тревожење на граѓаните преку алар-мни сирени не функционирал на скопското подрачје кое пред две недели било зафатено со катастрофални поплави, во кои загинаа 22 граѓани. Инаку, активирањето на овој систем е основен начин преку кој граѓаните треба да бидат предупредени за појавата во нивна непосредна околина која е опасна за нивните животи и домови. Ваква обврска, познато е, предвидена е и со Законот за управување со кризите. Меѓутоа, и покрај тоа, во вре-ме на поплавувањето на неколкуге скопски села и населби не се слуш-на предупредувачкиот звук на сирените.



- Треба да се утврди кој известувал, кој ги тревожел граѓаните. Отидете на самото место и анали-зирајте го однесувањето на другите институции. Дали вие слушнавте предупредувачки сирени во Скопје како свират за да ги предупредат граѓаните за опасност. Јас - не. Мораше некој да предупре-ди и алармира -потенцира Шабан Салиу.

Прашањето за неактивирањето на сирените вчера го отвори Ша-бан Салиу, дирекгор на Дирекцијата за заштита и спасување, кој за „Дневник* изјави дека такво нешто не се случило. - Дали вие слушнавте предупре-дувачки сирени во Скопје како свират за да ги предулредат граѓаните за опасност. Јас - не

Поврзано со ова тврдење на Салиу, „Дневник" вчера се обиде да добие одговор од надлежните во Центарот за справу-вање со кризите за (не)употребувањето на системот за тревога во текот на поплавата што траеше неколку часа. Во писмените прашања што ги доставивме до над-лежните во ова важно тело за спра-вување со кризни ситуации беше побаран одговор на прашањата дали при поплавата воопшто биле активирани алармните сирени со кои граѓаните би биле предупредени за опасноста. Прашањето беше и дали во подрачјата зафатени со поплавите постои систем за тревожење со сирени, каде тој се наоѓа, како и дали сите подрачја, зони, реони во Република Македонија се покриени со системот за тревожење со сирени или не.

Меѓутоа, на овие прашања до крајот на затворањето на весникот одговорот не беше добиен ниту, пак, објаснување за тоа. На чело на овој Центар, познато е, се наоѓа Сузана Салиу, кадар на Демократската унија за интеграција.

Експерти за справување со кризи, кои побраа да останат анонимни, за „Дневник" изјавија дека активирањето на тој систем е една од неопходните и задолжителни постапки во ситуација кога временските непогоди загрозуваат животи на граганите. - Тоа мора да се активира. He случајно тоа е наведено и во законот и за тоа постои посебна уредба. Центарот треба да одговори на прашањето зошто сирените не биле активни. Односно, да кажат дали не ги активирале поради одредени внатрешни пропусти или не ги стартувале затоа што воопшто ги немаат. Знам за тоа дека постојат алармни сирени на ниво на град Скопје, меѓутоа, прашање е колку вкупно ги има, каде се се наоѓаат, дали секоја општина ги има и може ли со нив да се алармираат граѓаните во сите населби на нејзината територија кои се лоцирани на мошне широки подрачја - изјави овој експерт.

Центарот за управување со кризите има свои одделенија во сите поголеми македонски општи-ни, а тој добива известувања на разни начини. Извори на инфор-мациите му се општините, комуналните и други претпријатија, како и самите граѓани што се јавуваат на телефонскиот број 195.

- Но, ова не значи дека и Цента-рот не треба да биде активен во дознавањето на состојбите на те-ренот и во согласност со тоа да не презема мерки за алармирање на граѓаните - наведува овој експерт.

Во членот 39 од Законот за упра-вување со кризите е прецизно наве-дено дека тревожењето на населе-нието во состојба на кризна состојба го врши Центарот за управување со кризите. Таму е наведено дека знаците за тревожење се единствени. По барање на директорот на Центарот, сопствениците на објектите се должни да дозволат поставување и приклучување уреди за тревожење на тие објекти. Трошоците за тоа се на товар на Центарот.

Инаку, Владата уште во 2006 го-дина донела уредба за знаците за тревожење на населението. Според неа, знак за општа опасност се дава со емитување непрекинат завивач-ки тон во траење од 60 секунди. Толку време трае и знакот за прес-танување на опасноста, кој се еми-тува со едноличен тон.

Критики кон однесувањето на две државни служби завчера искажа и шефот на државата, Горге Иванов.


Останаа во канцелариите

Дознаваме и тоа дека во редовите на служби-те што биле ангажирани за помагање на погоде-ните граѓани постои незадоволство за тоа колку вработените од Центарот за управување со кри-зите биле непосредно ангажирани во отстранува-њето на тешките последици.

- Во таа служба има околу 330 вработени ли-ца, но од нив ретко кого видовме на теренот ка-ко работи заедно со другите служби. Значи ли тоа дека овие денови сите останаа во своите канце-ларии - вели соговорникот на „Дневник".

http://dnevnik.mk/?itemID=8FA95C5D80714E4BA12396872F72AFD3&arc=1




Edited by beTon - 22-Aug-2016 at 18:22
Back to Top
beTon View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 25-Jun-2008
Online Status: Offline
Posts: 3887
  Quote beTon Quote  Post ReplyReply #7 Posted: 22-Aug-2016 at 11:33

конечно некој да се огласи и од институциите дека постои проблем околу консолидација на силите во однос кризни ситуации, а за кои логично би било и АРМ и ЦУК и ДЗС да имаат заедничка стратегија, повторно ќе напоменам за ова треба да се користи пред се воената и полициската резерва, додека редовната армија и полиција да бидат координатори околу спроведувањето на задачите

но се додека некој на ова не укажеше уште долго армијата ќе беше прв и последен осигурач при непогодите, иако вакви ситуации воедно се тренинг па и проверка за неа, сепак ни треба и поздрав систем на цивилна заштита
18.08.2016 - Иванов „ги искара“ институциите: Не може АРМ да ги извршува и задачите на ЦУК и ДЗС

Претседателот на државата, Ѓорге Иванов во своето денешно обраќање на централната свеченост по повод Денот на Армијата, ги „искара“ надлежните институции од системот за управување со кризи и за заштита и спасување поради нивната реакција околу поплавите во Скопје и ставањето на поголем дел од товарот на Армијата и полицијата во справувањето со штетите.

Тој посочи дека ангажирањето на Армијата при елементарни непогоди не трајно решение и треба да биде исклучок, а не правило.

– Се создаде навика при речиси секоја елементарна непогода прво да се ангажира Армијата. Тоа е, секако, израз на доверба дека Армијата успешно ќе ја изврши дадената задача. Како врховен командант можам со гордост да кажам дека Армијата секогаш ја оправдала оваа доверба. Но, што зборува оваа практика за подготвеноста на другите надлежни институции? Постојаниот ангажман на Армијата при елементарните непогоди не е трајно решение. Употребата на Армијата за справување со елементарните непогоди треба да биде исклучок, а не правило. Но, по сè изгледа дека се дозволи исклучокот да стане правило – рече Иванов.

Претседателот упати повик до посочените институции да постапуваат во согласност со своите законски надлежности.

– Не може да се дозволи целиот товар во справувањето со елементарните непогоди да паѓа врз Армијата и полицијата, кога во исто време имаат распоредени сили за заштита на државната граница. Неодговорно е да се трошат ресурсите на Армијата за да се штедат сопствените ресурси. Катастрофалните поплави се отрезнувачка опомена. Опомена дека не е доволно само да ги санираме катастрофалните последици. Неопходно е да изградиме култура на отпорност кон ризиците од катастрофи. По оваа катастрофа во Скопје, ништо не смее да биде како порано. Не смееме да чекаме катастрофата да се случи за да дејствуваме реактивно. Мора да дејствуваме превентивно. Не можеме да си го дозволиме луксузот на пасивност. Неопходна е зголемена институционална соработка меѓу институциите на централно и локално ниво – посочи Иванов, кој информираше дека Армијата ангажирала над 2.600 припадници и над 200 моторни возила.

Иванов рече дека и покрај заслугите на Армијата постои „еден парадокс“, односно дека од година во година се повеќе се намалува буџетот за војската, а се „зголемуваат предизвиците“.

– Истакнувајќи ги овие заслуги, не можам, а да не посочам на еден парадокс што се случува во континуитет. Имено, колку повеќе се зголемуваат предизвиците, колку повеќе Армијата се ангажира, толку повеќе, од година во година, се намалува нејзиниот буџет. Притоа се очекува, со веќе намалениот буџет, Армијата de facto да ги извршува задачите на другите институции, вклучително и во справувањето со последиците од природните и од човекот предизвикани катастрофи. Во оваа пригода ќе го повторам она што го потенцирам неколку години наназад. Многу е важно да се води сметка за буџетот на Армијата и за животниот стандард на припадниците на Армијата. Бидејќи Армијата ја штити и границата, и сувереноста, и безбедноста и унитарноста на Република Македонија – рече Иванов во своето обраќање по повод Денот на АРМ.

http://meta.mk/ivanov-gi-iskara-insitutsiite-ne-mozhe-arm-da-gi-izvrshuva-i-zadachite-na-tsuk-i-dzs/
Back to Top
beTon View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 25-Jun-2008
Online Status: Offline
Posts: 3887
  Quote beTon Quote  Post ReplyReply #8 Posted: 21-Aug-2016 at 23:32

што е до приоритетите, кај нас истите и не постојат, ами само популистички се штимаат, а одговорностите за каналите по дефаулт со самата децентрализација им отпаднаа на општините, но да не паламудам дека централната власт нема одговорност, напротив ДЗС требало да им биде како дамоклов меч на општините апропо кризните планови кои ко што е наведено и понапред сега ги штанцаме со помош на ИПАРД, но нит законот е доречен кој се и како се треба да ги примора општините на екпедитивност, а и општините реално се двапати сполабо административно наштимани него централната власт, и конечно сеедно што и едните и другите дремеле, но каде биле новинарите и научниците за ова да тревожат туку сега отпосле крекаат за потковица, абе така е кога имаме сеирџиски наместо граѓански табиет дури и ко општество, та зар си чул а не па да видиш некој за екологија да дума и говори од новинари, чинам на која и дае од извиканите јавни дебатни емисии освен кај Миленко немам другде видено да се промовираат еколошки теми, све само актуелни сензационалистички филмои

а капак и ко граѓански сектор све исфрустрирани партизани дефилираат, наместо вонинституционално ангажирани научници и студенти, кои неформално би барале грешки во системот, воедно нудејки решенија за истиот, додека ова саде само изботирани дронои кои ќе одработуваат за нечија агенда, та и бетер не само ботои туку и куршлуси со шорт-сиркит визии за некакво рушење системи во последниот случај преку молерај револуции ~ абе к'смет да имаш и млади и напредни сили, а да немоат да си најдат начин како и каде да се изразат, та неефективно тилтаат или по е-ќумези или на градски булевари, саде марширајки ќе се сторат во армија, може ако имаа лавоски срца во градите па успат и гребеа асфалт при маршоите

наздравје нека им е на сите, функционални ко за на хартија, а реално уште светлосни години сме од европа
Back to Top
beTon View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 25-Jun-2008
Online Status: Offline
Posts: 3887
  Quote beTon Quote  Post ReplyReply #9 Posted: 21-Aug-2016 at 23:32

чек сега ти без да цитираш или посочиш за кој пост коментираш очекуваш дека јас ќе ти решам ребусот дека си реплицирал на абер постиран 10 поста уназад, и остај друго сред олимписко финале у баскет, како да го сватам твојот коментар, та нормално дека рефлексно одговарам ко да мрчиш апропо постираниот текст во однос ДЗС и ер-тракторите

така да навистина лошо сум сконтал кога навистина лошо си реплицирал ... туку за твоите забелешки ... ех камо вака креативно да распалуваат сите колку и да им се недоносени поентите, просто само низ дебата ќе се инајдат решенија и никако поинаку!

~

сепак би ти препорачал да ги систематизираш попрецизно недоумиците и поентите бидејки вака се истурени од ракав и треба воедно и јас да реплицирам апропо некој мој став, пример подршката за службите, а дополнително да разглабам околу нивните оправдувања односно институционална операбилност и новинарска концизност



Back to Top
phenomenon View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 26-Oct-2010
Location: Kumanovo
Online Status: Offline
Posts: 2648
  Quote phenomenon Quote  Post ReplyReply #10 Posted: 21-Aug-2016 at 22:22





Не ме сфати. Критиката не се однесуваше до тебе, туку за демантот на МВР што си го преземал од КУРИР во кој се вели:

МВР испраќа демант на шпекулациите кои деновиве излегуваа во јавноста.

Имено на подрачјето на северната скопска обиколница во критичниот момент на 06.08 кога беше поплавена и оштетена, сообраќајот беше пренасочуван од клучка Хиподром до клучка Радишани и обратно, а согласно тековните распореди за работа од 08,00 до 20,00 часот од автопатската мобилна единица имаше една патрола од двајца полициски службеници, еден сменоводител и двајца самостојни инспектори, а од 22,00 часот уште една патрола, а одкога почнаа поплавите се зголеми ангажманот на полициските единици така што освен автопатската полиција, ангажирани беа и пет патроли од Единицата за јавен ред и мир за пренасочување на сообраќајот на подрачјето на Гази Баба, а потоа беа ангажирани и специјалните единици.

Кога потоа и oткога беа ангажирани патроли за пренасочување?

И ако е така како што велат, тогаш што правеше херојот Веле Богатиновски на Обиколницата сè до доаѓањето на полицијата!?

Дали треба ние да ги проголтаме овие идиотски оправдувања, нели?

А ако дотичниве биле толку ефикасни, да те прашам мој форумски пријателе, каде се кога во Куманово Ромчиња возат ролери по коловозот на главните градски улици помеѓу автомобили во движење?

Или па оправдувањето на ДЗС што си го постирал?

Салиу: Срамота е некој да ја негира работата на Дирекцијата за заштита и спасување

Поради тоа што немал право да реплицира, Директорот на Дирекцијата за заштита и спасување Шабан Салиу надвор од собраниската сала даде изјава за медиумите во која посочи дека е срамота некој да ја негира работата на Дирекцијата.


Во РМ законски и во пракса постои СИСТЕМ за справување со кризи со институции во кои работат над 600 луѓе: Центарот за управување со кризи (ЦУК) и Дирекцијата за заштита и спасување (ДЗС)

ЦУК е поглавно тело и има улога на проценка, планирање и менаџмент со кризната состојба, додека ДЗС е главното оперативно тело, кое треба да ја има механизацијата, материјалните резерви, тимовите за брз одговор, но исто така да врши планирање, проценки и справување со кризна состојба

Основни два документи, се Проценка за загрозеноста на Република Македонија од природни и други несреќи и Национална стратегија за заштита и спасување.

Во Проценката, документ од 2007 година, се наведува (стр. 17):
…Врз основа на претходно наведеното, може да се заклучи дека преземените инфраструктурни мерки и активности во однос на заштитата од поплави не се доволни и не обезбедуваат ефикасна заштита од поплавите кои секоја година во помал или поголем обем ја зафаќаат Република Македонија.

Водостопанските објекти во Републиката недоволно и несоодветно се одржуваат, што претставува голема пречка во ефикасноста… во заштитата и спасувањето од поплавите....Системите не се во функционална состојба, така што и при појава на врнежи од помал обем, водата се излева и поплавува.

Во Националната стратегијата за заштита и спасување , се наведуваат и следниве приоритети:
– заштита и спасување од поплави

Покрај основните закони и стратешки документи, постојат повеќе десетици подзаконски акти, уредби, правилници, упатства, интерни акти за разни типови активности и постапки при несреќи и акции за спасувања.
Еве што вели еден таков подзаконски акт, наречен Уредба за видот и обемот на материјалните средства за заштита и спасување:

Член 2
Видот на потребните средства кои треба да се обезбедат како резерви за настраданото население е:
– прехранбени производи (житарици, компир, грав, сол, шеќер, масло за јадење, храна од животинско потекло, млеко и млечни производи),
– прибор за јадење (порција, нож, виљушка),
– лекови и медицински потрошен материјал,
– средства за одржување хигена (хигиенско санитетски комплети),
– средства за престој и сместување (шатори, вреќи за спиење, ќебиња и перници) и
– садови за вода (канистри и помали садови).

Член 3
Распоредувањето на средствата од член 2 на оваа уредба ќе се врши по човек и семејство во количина или обем како следи:
– прехранбени артикли по човек во висина не помалку од 2100 ккал,
– еден прибор за исхрана по човек,
– еден семеен пакет за одржување лична хигена за еден месец,
– еден шатор за сместување со капацитет од 4 – 12 лица за едно семејство,
– по едно ќебе, вреќа за спиење и перница за едно лице,
– лекови според потребите утврдени од здравствена служба,
– садови за вода по еден канистер за семејство и
– нафтени деривати според извршена проценка на потребите.

Член 4
Резервите од материјалните средства од членот 2 на оваа уредба се обезбедуваат за загрозено население од 5.000 лица за времетраење од 30 дена од настанувањето на непогодата

Што направија од горенаведеното? Што обезбедија?

http://i.imgur.com/fgvACfq.png

Oд 2007 е документот! Кои мерки ги преземаа оттогаш бидејќи инфраструктурни мерки и активности во однос на заштитата од поплави не се доволни и не обезбедуваат ефикасна заштита од поплавите кои секоја година во помал или поголем обем ја зафаќаат Република Македонија?

СКОПЈЕ 2014??? TOA БЕА ПРИОРИТЕТИ? Дај за OВА да прочитаме во Курир.

http://www.dzs.gov.mk/extra/doc/ОДЛУКА_ЗА_ПРОЦЕНА_НА_ЗАГРОЗЕНОСТ.pdf
http://www.dzs.gov.mk/extra/doc/НАЦИОНАЛНА_СТРАТЕГИЈА_2014.pdf






Edited by phenomenon - 21-Aug-2016 at 23:03
開始されていないだけの戦いが失われ、
Back to Top
beTon View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 25-Jun-2008
Online Status: Offline
Posts: 3887
  Quote beTon Quote  Post ReplyReply #11 Posted: 21-Aug-2016 at 20:01

фено ако јас не сум укажал во нишкава кои се фалинките и опциите за решавање на ерозијата незнам кој, треба ли тоа да го правам уз пцуење за да бидат поентите повпечатли, мислам кој кур од мрчење и гневно сеирење демек државата ќе се опраи ако речникот ни е уличарски, но кому колку му сече, некој дури мисли и дека сум провладин симпатизер ако не мрчам, абе ајде, за она што треба да се фали фалам за она што треба да се куди кудам, нормално артикулирано истурено кудење во рамки на правилникот на форумов, иако неретко гледам за секого да имам разбирање па макар би и убиец просто живееме во паднат и крумпиран свет, ако очекуваш дека ова е рај си ја утнал димензијата, дури еве и за ваква непогода фрлам оптимистисчен тон споредувајки што би било кога би било доколку ова ни се случеше со Водно

просто имаш луѓе кои својата мизерија и комплекси си ги лечат преку постојано мрчење, а имаш такви кои макар свесни дека се е мизерно на овој свет од системи посреди капитализмов гледаат само како некому да помогнат кој и да е зад кормилото

што е за службиве за тревожење и евентуално планови како да делуваат нашите и те како се вични и паметни, па и искусни, единствено е спорна консолидацијата, но да не извлекуваме паушални заклучоци, туку да причекаме и за ова експертите да се изјаснат, до тогаш помалку мрчење повеќе анализирање и сугестии, само така ќе дојдеме до експлозивни решенија, иако неретко имаме и помош оддозгора

Back to Top
phenomenon View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 26-Oct-2010
Location: Kumanovo
Online Status: Offline
Posts: 2648
  Quote phenomenon Quote  Post ReplyReply #12 Posted: 21-Aug-2016 at 13:06
@beTon, наместо да ги постираш овие смешни оправдувања на одговорните, кои не вредат ни за гол КУР(ир), запрашај се кои мерки за заштита од буични поплави и спречување на почвената ерозија ги преземаа од долунаведениве?

http://esdac.jrc.ec.europa.eu/Esdb_Archive/eusoils_docs/other/EUR20386EN.pdf
開始されていないだけの戦いが失われ、
Back to Top
beTon View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 25-Jun-2008
Online Status: Offline
Posts: 3887
  Quote beTon Quote  Post ReplyReply #13 Posted: 21-Aug-2016 at 00:25

муабетов е повеќе за во нишката Противпожарна заштита но може да оди и тука а таму да се линкува дополнително, и тоа пред се заради поука дека летово да не беше есенско ќе видевме голем зијан од пожарите, односно ако не можеме да излеземе на крај со превенција на сигурни ризици како пожарите кои речиси секое лето не закачуваат, што пак со изненадни поплави од поројни дождови

но коj да се замара за сето ова сега, ќе му ја мислиме кога ќе ни гори под нозе, иако за пофалба е директорот од ДЗС кој на културен начин ја рекетира владата да добие правовремено средства за следната година

19.08.2016 - Заштита и спасување или само спасување

Политичката стабилност на модерната држава е збирниот производ на капацитетот на државните институции. Република Македонија дефинитивно е модерна држава, не само поради тоа што е млада држава, туку и поради тоа што има широк опсег државни функции. Покрај основната функција - обезбедување јавен ред и одбрана од надворешна агресија, Република Македонија обезбедува и универзална здравствена заштита, бесплатно образование, социјална заштита, инфраструктурно уредување, заштита и спасување од разни стихии предизвикани од природата или човекот итн. Колку е поголем обемот на државните функции, толку е поголем и бројот на институциите што ги формира државата што треба да им ги испорачаат услугите на своите клиенти - граѓаните на државата. Од државните институции, граѓаните (клиентите) очекуваат да работат заедно, правилно како целина, но и ефикасно како поединечни институции. Токму деновиве македонската јавност стана сведок на неефикасно функционирање на една институција, кое можеби е предизвикано поради неправилното работење како целина на неколку институции.

Имено, Дирекцијата за заштита и спасување (ДЗС) објави дека противпожарните авиони „ер-трактор“ (АТ-802Ф), вкупно три на број, не можат да интервенираат во гаснење пожари затоа што авионите се технички неисправни и затоа што пилотите немаат валидни дозволи за управување со авионите. Односно, ДЗС не може да извршува една од функциите поради кои е формирана - справување со големи шумски и индустриски пожари - и покрај тоа што е опремена со соодветна техника и пополнета со соодветно обучен воздухопловен персонал. Тоа е ужасно сликовит пример за државна институција што не им служи на потребите на своите клиенти. Сликовитоста на примерот е уште поконтрастна ако се знае дека сезоната на големи шумски пожари во Македонија е токму во летните месеци, почнувајќи од јули до првата половина на октомври. Тоа значи дека одговорните во ДЗС имале на располагање цели осум месеци технички да ги подготват авионите за претстојната сезона на пожари и да ги преземат оперативните и административните дејства за пилотите да имаат валидни дозволи за управување со авионите.

Првите два противпожарни авиони во Македонија беа испорачани во ноември 2009 година, додека третиот беше испорачан на почетокот од 2010 година. Шест пилоти успешно ја завршија обуката до крајот на јуни 2010 година и веќе во јули, август и септември истата година успешно се справуваа со поголеми шумски пожари. Воздухопловните техничари без поголеми проблеми завршија со обуката и успеваа да одржат стопроцентна исправност на техниката. Основите на една нова, неопходно потребна заштита, пред сѐ на шумското богатство на Република Македонија, беа успешно воспоставени. Тоа ја чинеше државата околу десет милиони евра, мали пари ако се имаат предвид огромните штети што пожарите му ги нанесуваа на шумскиот фонд. Но тоа се огромни пари ако авионите не се употребуваат тогаш кога треба да бидат во функција и, уште повеќе, ако причините за тоа што авионите не летаат се од субјективна природа.

Во штурото објаснување од ДЗС за причините поради кои авионите не летаат беа спомнати компликации со набавките и Советот за јавни набавки. Од ова објаснување не е јасно дали причина за тоа што авионите не се во функција е неефикасноста на ДЗС или неправилното работење без координација и соработка меѓу неколку институции. Факт е дека и многу помоќни држави од Македонија се соочуваат со проблемот на недоволна соработка помеѓу различни институции што имаат преклопувања на надлежностите или, пак, на кој било начин зависат една од друга. Најчестата причини за тоа е заштитата на таканаречениот корпоративен интерес, односно интересот на сопствената институција без притоа да се води сметка за поширокиот национален интерес. Втора причина за недоволната соработка и координација меѓу институциите е прекумерното и многу круто регулирање на определени области од општественото живеење.

со ДЗС, тоа е ужасно комплицираната регулатива за јавни набавки и надлежностите на Советот за јавни набавки, кој очигледно никому не му одговара, дури и за набавки на материјално-технички средства и опрема за потребите на националната безбедност, одбраната, заштитата и спасувањето. Третата причина, пак, е сосема спротивна од втората, а тоа е непостоење на регулатива што би го пропишала начинот на соработка меѓу институциите. Сепак, доколку институциите се раководени од вистински професионалци, немањето регулатива не би требало да биде причина за избегнување на соработката и координацијата, бидејќи свесноста за поширокиот национален интерес е доволна за да се воспостават соработка и координација за постигнување на поставените цели.

Во конкретниов случај, како алатка за да се направи анализа на ефикасноста и ефективноста на ДЗС ќе ја применам методологијата на функционалните одговорности на раководителот на државната институција формулирана од Лутер Гулик во 1937 година во неговата Теорија на јавната управа. Имено, тој тврди дека ефикасноста и ефективноста на државните институции може да се утврдат преку исполнувањето на следниве функции: планирање; организирање; пополнување со персонал; насочување; координирање; известување и буџетирање. Применувајќи ја оваа алатка за анализа на функционирањето на ДЗС, очигледно е дека планирањето е катастрофално, бидејќи токму кога треба да бидат во функција, противпожарните авиони не можат да летаат.

Очигледно е и дека пополнувањето со персонал е слабост, бидејќи се знае дека пилотите немаат валидни дозволи за управување со авионите. Најверојатно овие пропусти се случиле поради неефикасното насочување од страна на одговорниот раководител. Слабото координирање со другите институции, во случајов со Советот за јавни набавки, е следната слабост на ДЗС. Буџетирањето веројатно е најсериозниот проблем во случајот со противпожарните авиони, но убеден сум дека ако навремено функционирало известувањето кон надлежните институции, и буџетот како проблем би бил решен.

Според тоа, директорот на ДЗС, во делот на функционалните одговорности поврзани со оперативната подготвеност на противпожарните авиони за гаснење пожари, сериозно потфрлил. Поради тоа Дирекцијата за заштита и спасување, и покрај опременоста со противпожарни авиони и екипираноста со воздухопловен персонал, за што Република Македонија потрошила над десет милиони евра, е нефункционална институција во делот за справување со големи шумски и индустриски пожари. За жал, деновиве бевме сведоци и за нефункционалноста на ДЗС и во една друга област, заштита од големи поплави. Наместо заштита и спасување, сѐ се сведува на спасување, и тоа некој спасува жива глава, а некој функционерска фотелја.

Сашо Мојсоски

http://novamakedonija.com.mk/NewsDetail?title=Заштита-и-спасување--или-само-спасување&id=f4586626-16ec-4c64-bac4-03856abe0c54
Back to Top
beTon View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 25-Jun-2008
Online Status: Offline
Posts: 3887
  Quote beTon Quote  Post ReplyReply #14 Posted: 17-Aug-2016 at 15:44



https://en.wikipedia.org/wiki/Civil_defense_siren#Europe

интересен абер дека и за поголеми ветрови може да бидат со сирени алармирани граѓаните, но не го постирав аберов во соодветната нишка посочена во првиот пост од оваа, бидејќи кај нас како речиси е во цела екс-ју ситуацијата со Сирените за Тревожење е циркус поточно дебакл, слична ко и во Србија што е посочено и во видеото од првата фуснота на вториот пост од оваа нишка

~

но нам како држава помош ни треба и за помалку суштни работи, а не пак сирени, што ќе каже по која логика пр. урбанизмот ни е побитен од безбедноста
http://meta.mk/shto-pobara-mnr-od-strantsite-za-poplavite-dhipovi-kamioni-motorni-i-gumeni-chamtsi/

http://24vesti.mk/od-eu-dosega-ispratena-pomosh-od-2-milioni-evra


а што всушност добивме преку солидарниот фонд, нормално кому што му е вишок во стоковите резерви издвоени за кризни околности

http://www.build.mk/forum/forum_posts.asp?TID=3347&PID=214776#214776

http://ec.europa.eu/echo/news/eu-provides-new-humanitarian-assistance-republic-macedonia-after-deadly-floods_en

~

речиси истите донатори кои постојано ни помагаат

http://waterwiki.net/images/f/f8/Donors_in_Macedonia.pdf

а од нив добро е да побараме уште одма кризна научна соработка

http://ec.europa.eu/environment/water/flood_risk/links.htm



Edited by beTon - 17-Aug-2016 at 16:44
Back to Top
beTon View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 25-Jun-2008
Online Status: Offline
Posts: 3887
  Quote beTon Quote  Post ReplyReply #15 Posted: 17-Aug-2016 at 13:43

Sirens can go off for reasons other than a tornado warning

KENNETT, MO (KAIT) – During Thursday's severe storms the tornado sirens sounded in Kennett but there was no tornado warning. The sunshine and light breeze blowing through the trees Friday in Kennett is very different from what it was like here one day earlier.

"We experienced straight line winds of 60 miles per hour plus," said Kennett Director of Emergency Management John Mallott.

Mallott said they have nine sirens in the city and have plans to add more. When the wind threat increased Thursday he and others watching the conditions activated their weather plan.

"It was time to activate the sirens to let people know you need to take shelter somewhere," said Mallott.



While the sirens are often called "tornado" sirens Mallott said that's not their only use. He said strong winds, as we've witnessed in other parts of Region 8 this week, can cause serious damage.

"It can damage buildings, homes, topple trees in a larger area that can cause injury even death," said Mallott.

When the alarm sounded Thursday many went outside to ask others what was going on. In fact, Mallott said this is a major problem in his area. Many wait until the sirens are already sounding before they decide they need to find a safe place to wait out the storm.



"People have not taken the responsibility to pre-determine where they would seek shelter either at work at home," said Mallott.

He said they aren't out to scare anyone just to warn them of the potential for danger. When the do sound the warning sirens it is done after a lot of close consideration.

"We have different eyes in the sky so to say and we rely on several layers human element as well as technology," said Mallott.

The sirens in Kennett are tested every Saturday at noon when there is clear weather. Sirens in Jonesboro are tested on Thursday's at noon under the same type of conditions.

http://www.kait8.com/story/14929814/sirens-arent-always-sounded-when-theres-a-tornado-warning
Back to Top
beTon View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 25-Jun-2008
Online Status: Offline
Posts: 3887
  Quote beTon Quote  Post ReplyReply #16 Posted: 17-Aug-2016 at 13:16

еве интересна новина апропо свлечишта, не е лошо истата на шумарски или геолошки да ја впрегнат

http://earthobservatory.nasa.gov/IOTD/view.php?id=88319

http://www.nasa.gov/feature/goddard/2016/using-nasa-data-to-detect-potential-landslides/
Back to Top
beTon View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 25-Jun-2008
Online Status: Offline
Posts: 3887
  Quote beTon Quote  Post ReplyReply #17 Posted: 16-Aug-2016 at 22:44

еве билд та бадијала

за сега освен индивидуална фејсбук интуиција другите се во лер, нормално да не се крева беспотребно паника, шала на страна но реалноста е таква да како народ сме преопуштени налет кое и да е искушение, дал природно или антропогено, пример во однос џихадистите од Сирија кај нас речиси и воопшто некого да го боли уво во јавноста, што пак од друга страна е за поздрав бидејки инстантно ќе се појават разно разни ксенофоби кои случајно или не можат несвесно да ја запалат меѓуетничката атмосфера, најчесто хулигански преку генерализирачки етикети, ко што веќе е случај во западна европа, каде пак има веќе и параноична атмосфера неспорно нивно право [1][2] но нека не шиткаат потем двојни стандарди преку то евробирократите, а за разлика од таму и покрај се' тука сеуште имаме комши-капиџик табиет [3] па штета би било истиот да го урнисаме односно затнеме, заради нечии геополитички агенди во нашиот случај протнати преку то базата в село Сојево /

очигледно како и другде па и на форумов, ретко кој алармира за тоа дека соживотот го врамивме само институционално, а забораваме да го дозаврзиме и културно, бидејки јасно е дека се повеќе и повеќе се одалечуваме и гетоизираме како етникуми, та ако за овој очигледен ризик немаме нит нво-аларм а што пак за случајности, дури немаме нит алерт-сајт за безбедност на потрошувачи односно продукти а не пак друго, организирани колку да пројде век, вероајатно неопходен еволутивен процес, само на крај невестите да не и се свртат на мајката/макејата (за кого како) и да ја растргаат [1] затоа нека го рипнат тоа и нек се сплотат бар во кризни времиња, ајде од оваа несреќа бар ќе се освестиме за сето ова, та и појаки СТС да извадиме, но и волонтерски да се описмениме [2][3]

Back to Top
my Macedonia View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Oct-2008
Location: 🇲🇰🇨🇭
Online Status: Offline
Posts: 4077
  Quote my Macedonia Quote  Post ReplyReply #18 Posted: 16-Aug-2016 at 20:38
Зар нема некој вид аларм за да си знаат граѓаните кога има земјотрес или пак невреме?
Back to Top
beTon View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 25-Jun-2008
Online Status: Offline
Posts: 3887
  Quote beTon Quote  Post ReplyReply #19 Posted: 16-Aug-2016 at 17:50





од горе посоченово можам да заклучам дека и поголемите земји не се подготвени за апокалиптични сценарија него за изолирани случувања, тоа се покажа и при ураганот Катрина во Луизиана, нормално и при џихадистичката агресија во Сирија, та не оди се со леснотија, особено не ако имаат само општи одредби и поуки ко следнавe
http://www.redcross.org/get-help/prepare-for-emergencies/types-of-emergencies/flood#/Recover

http://www.redcross.org/images/MEDIA_CustomProductCatalog/m4340128_Flood.pdf


интересна поука е канадскава
If flooding is imminent
2. Remove toxic substances such as pesticides and insecticides from the flood area to prevent pollution.
...
4. Remove toilet bowls and plug basement sewer drains and toilet connections with a wooden stopper.
...
7. Do NOT attempt to shut off electricity if any water is present. Water and live electrical wires can be lethal. Leave your home immediately and do not return until authorities indicate it is safe to do so.
...

http://www.getprepared.gc.ca/cnt/rsrcs/pblctns/flds-wtd/index-en.aspx


~

ќе се повикам на онаа поговорката Господ Не Дозволува Да Се Случи Зло, Освен Ако Со/Преку Тоа Исто Зло - Утре Не Се Спречи Некое Поголемо Зло која за оваа нишка но и во однос катастрофата во Стајковци е повеќе од добредојдена, вистина со сето ова сме здраво предупредени дека имаме на маса далеку посуштни работи него политички препукувања и мудролии, сето ова нека им е поука и на институциите и на политичарите дека треба трезвеноумност посебно кога станува збор за природни ризици пр. акал дека проект како Вардарска Долина би можел да направи големи пореметувања кај подземните води, а за сметка на тоа дестабилизација на скопското алувијално тло [1] а којзнае може и дополнително да ги осигура, но затоа ќе треба тродупли па и меѓународни експертизи пред воопшто и да се даде некаква согласност
Back to Top
beTon View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 25-Jun-2008
Online Status: Offline
Posts: 3887
  Quote beTon Quote  Post ReplyReply #20 Posted: 15-Aug-2016 at 23:12



~

уште еднаш секоја чест за Спасителите


09.08.2016 - Храбриот Ведран цели три часа се борел со студената вода пред да го пронајде својот татко - http://kurir.mk/makedonija/vesti/foto-hrabriot-vedran-tseli-tri-chasa-se-borel-so-studenata-voda-pred-da-go-pronajde-svojot-tatko/ [1]

16.08.2016 - Документарниот филм „Сведоштва на спасувачите во поплавите“ на ТВ Нова - http://denesen.mk/web/?p=453664
http://tvnova.mk/vesti/makedonija/svedoshtva-nemashe-vreme-za-broenje-gledavme-da-spasime-shto-poveke-luge/

http://tvnova.mk/vesti/makedonija/svedoshtva-gi-oblekuvavme-nurkachkite-opremi-po-pat-vo-prashanje-bea-sekundi/





~

слично невреме една недела покасно еве ја зафати и Москва [1] ќе речам конспиративно ова ко честитка за најавата за обновување на јужен и турски тек колку и ова да делува фантастично, а вие слободно думајте околу случајности, иако истовремено има поројни поплави со жртви и во Луизиана [2] но таму вакво нешто ко и кај останатите приобални области подложни на циклони регуларно се случува [3] додека ова со Москва е исклучок

http://infomax.mk/wp/поплава-во-москва-за-еден-ден-паднал-до/

би било добро да можеме да видиме како се организирани и како реагираат при вакви ситуации и нивните СТС

а еве стандарден нивни план за изолирана група настрадани, токму ко за во нашата интервенција на ЦК во Стајковци

Operational strategy and plan Overall objective The survival and the immediate needs of the population affected by massive floods are secured and met through theprovision basic food and non-food items (food parcels, bed linen sets, blankets, pillows, hygiene kits and plasticsheets and tarpaulins to cover the houses with damaged roofs). In total, the Russian Red Cross is targeting 1,562families (around 5,467 persons) to be provided with food and non-food items including beddings and hygiene kits. The62 already distributed family sets with non-food items will be replenished in the framework of this operation. Thedistributions will be implemented on the basis of the situation assessment and the beneficiary selection criteria agreedwith the local authorities, beneficiary representatives and the emergency commissions of the local governments. Proposed strategy The Russian Red Cross branches` staff and volunteers have been actively engaging in the response over the pastweek in the affected areas since the massive rain and floods started. The operation is relief-focused, providing theaffected population, with essential household items and temporary shelter. Relief items are being distributed based onbeneficiary selection criteria and in close coordination with the authorities and other actors. • Bed linen (1 set per person) • Household items (1 set per family), containing 3 blankets, 3 pillows and 3 mattresses – 1,562 sets in total • Supplementary food parcels based on the minimal requirements SPHERE standards (1 per family) • Hygiene kits (1 per family) – 1,562 kits in total
The following types and quantity of relief items will be purchased:
  • Food parcels 1,500

  • Hygiene kits 1,500

  • 3 blankets + 3 pillows +3 mattresses 1,500

  • Tarpaulins or plastic sheets 1,500

  • Bed linen 5,250


  • The content of the hygiene kits and the food parcels is as follows
    Composition of hygiene kits

  • Towel (70x140 cm) - 1 piece

  • Toilet soap - 1 piece

  • Soap - 2 pieces

  • Shampoo - 0.4 l

  • Toilet paper - 2 rolls

  • Tooth paste - 0.1 kg tube

  • Tooth brush - 3 items

  • Sponge - 1 item

  • Detergent - 0.5 kg

  • Items of feminine hygiene - 2 packs

  • Napkins - 1 pack


  • Composition of food parcels

  • Sugar - 2 kg
  • Wheat flour - 4 kg
  • Vegetable oil - 2x0.9 liters
  • Noodles - 1 kg
  • Tea - 0.2 kg
  • Canned beef - 4*0.5 kg
  • Canned fish - 8*0,25 kg
  • Oat flakes - 2 kg
  • Condensed canned milk with sugar - 2 x 0.4 kg
  • Buckwheat - 2 kg2
  • Rice - 2 kg2


  • *Note: The contents of the food parcels and hygiene kits are adapted for Russia based on the previous DREF operations.

    In addition, the following relief items that were distributed from Russian RC branches stocks in Dagestan will bereplenished:
    • Hygiene kits – 62 sets
    • Household items (containing 3 blankets, 3 pillows and 3 mattresses) - 62 sets.
    All relief items will be purchased in the local market based on tender procedures

    ...

    http://adore.ifrc.org/Download.aspx?FileId=13391


    Edited by beTon - 16-Aug-2016 at 10:50
    Back to Top
     Post Reply Post Reply Page  123 6>

    Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



    This page was generated in 0.219 seconds.

    Copyright ©2007 - 2024  build.mk

    Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.