build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Инфраструктура
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Сообраќајна сигнализација и информативни табли

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 1011121314 38>
Author
Message
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
pbanks View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 9141
  Quote pbanks Quote  Post ReplyReply #221 Posted: 18-Jul-2009 at 19:50
Додека ние воведуваме француски јазик на знаците во Албанија почна електронска сигнализација




Edited by pbanks - 18-Jul-2009 at 19:57
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #222 Posted: 27-Jul-2009 at 12:03

Речиси нема улица без барем еден оштетен знак

Екипи на јавното претпријатие „Улици и патишта“ многу често интервенираат на истата сигнализација, но таа повторно се уништувала, објаснуваат градските власти

%20
Сообраќаен знак за насоки на движење на возилата на булеварот Партизански одреди е исчкртан со спреј, „стоп“-знак на улицата Ленинова одвај се познава што означува, знак кај Министерството за економија се ниша и може во секој момент да падне, а неколку столбови во околината подолго време зјаат празни, без знаците на нив. Речиси на сите улици во градот има барем по некој знак што е оштетен, исчкртан, покриен, затскриен зад неискастрени гранки или недостасува.

Состојбата со знаците им предизвикува проблеми на сите учесници во сообраќајот. Зоран Велковски, долгогодишен таксист, вели дека го знае Скопје напамет и научил секаде како треба да се одвива сообраќајот, па не му претставува потешкотија ако некој знак недостасува или е оштетен. Но за разлика од него, неискусните возачи одвај се снаоѓаат.

- Многу често не можам да ги видам знаците. Правам грешки и инструкторот за возење постојано ме прекорува. Ми вели дека морам да се навикнам на тоа бидејќи кога ќе ја земам дозволата, ќе треба самата да се снаоѓам во сообраќајот и покрај овие проблеми - вели Ирена Петревска, која деновиве се обучува за да стане возачка.

Градските власти и јавното претпријатие „Улици и патишта“, кои се задолжени да ги решаваат овие проблеми, велат дека се немоќни бидејќи постојано патролираат за да ја разгледуваат состојбата со знаците и интервенираат каде што ќе забележат недостатоци, но потоа повторно има оштетувања.

- Крадењето на знаците е постојан проблем. Затоа екипите од „Улици и патишта“ речиси секојдневно интервенираат на таа сигнализација - одговараат оттаму.

Еден сообраќаен знак чини околу 7.000 денари, а во отпадите за старо железо за нив се добива не повеќе од 200 денари.

http://www.novamakedonija.com.mk/NewsDetal.asp?vest=72791010372&id=14&prilog=0&setIzdanie=21748
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #223 Posted: 27-Jul-2009 at 12:40
Еден сообраќаен знак чини околу 7.000 денари, а во отпадите за старо железо за нив се добива не повеќе од 200 денари.

Зарем уште се тера овој „бизнис“?!? Нели едно време почнаа контроли и беше многу строго за тие што ќе бидат фатени да откупуваат вакви и слични работи?
Или секое чудо за три дена? Голема штета ако е така бидејќи можеби на вандализмот тешко може во поголема мерка да му се застане на пат, но на крадење за во отпад дефинитивно може.
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #224 Posted: 04-Aug-2009 at 11:19

Пешачките премини на половина улици се невидливи

Пешаците мака мачат да поминат улица и се доведуваат во опасност, возачите одвај забележуваат каде има „зебра“ за да забават, а од градот и од општините велат дека се се обележува редовно и никој нема причина да се жали

%20
Улиците Илинденска, Партизанска, Ленинова, Теодосиј Гологанов, Огњан Прица, Ѓуро Ѓаковиќ, Рузвелтова и речиси половина сообраќајници во градот имаат необележани пешачки премини. Граѓаните се жалат дека нема каде да се помине улица, затоа што „зебрите“ се невидливи или избледени.

- Пешачките премини на неколку големи улици се речиси незабележливи. На асфалтот ништо не се познава, а има само по некој затскриен сообраќаен знак дека на местото е предвидено да поминуваат пешаци. Поради тоа никој не внимава, сите возат брзо и одвај поминуваме. Многу често ни свират и ни довикуваат дека им излегуваме пред возилата, и покрај тоа што сме на пешачки премин. А ние не можеме да возвратиме, бидејќи под нашите стапала има само сив асфалт и ниту капка бела боја - вели Мартин Спасовски, жител на Тафталиџе.

И возачи објаснуваат дека поради необележаните премини им се случува да не бидат доволно внимателни каде што се движат пешаците.

- Знам точно каде има пешачки премини на улиците по кои се движам секојдневно, од дома до работното место. Но кога одам во некој друг дел од градот имам проблем. Пешаците на некои локации се навикнати слободно да поминуваат преку улицата бидејќи таму имало обележан премин. Но јас не го знам тоа, а не можам да видам ниту знак, зашто тие многу често се ставени многу настрана, затскриени од дрва или од билборди. Ми се случило во последен момент да запрам и да избегнам сообраќајка. Кај соодветно обележаните премини не е така. Нив можам да ги видам од далеку и да внимавам - објаснува скопјанецот Горан Трифунковски.

Од јавното претпријатие „Улици и патишта“ велат дека пешачките премини ги бојадисуваат по налог на службите од градот и дека не преземаат ништо на своја рака.

- Веќе привршуваме со одбележувањето на улиците во општините Центар, Аеродром и Кисела Вода. Не знам каде граѓаните виделе неодлежани улици кои се во надлежност на градот - кажа Иван Ставрев, технички директор во претпријатието.

Од градот пак, велат дека одлежувањето на коловозните ленти, пешачките премини, како и пешачките островчиња се спроведува најмалку еднаш во сезоната.

- Овој период фазно се бојадисуваат лентите на сообраќајниците низ градот. Местата каде што треба да има пешачки премин се обележуваат и со хоризонтална и со вертикална сигнализација, односно кај секој пешачки премин се поставува соодветен знак, освен на крстосниците, каде што и пешачкиот сообраќај се регулира со семафори. Ако не е видлив пешачкиот премин, постои сообраќаен знак кој му дава на пешакот право на минување - објаснуваат од градот.

Од општините, пак, тврдат дека редовно ги обележуваат улиците што се во нивна надлежност.

- Веднаш штом некој жител во општината ќе пријави дека има пропусти на некои места, односно дека некои пешачки премини не се познаваат, ние праќаме екипа на теренот која прави увид и ако има потреба повторно се бојадисува - велат од неколку општини.

http://www.novamakedonija.com.mk/NewsDetal.asp?vest=849110509&id=14&setIzdanie=21754
Back to Top
pbanks View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 9141
  Quote pbanks Quote  Post ReplyReply #225 Posted: 05-Aug-2009 at 22:09
Прееска бев до Приштина и го сликнав знаков (се извинувам за квалитетот... лошо време, прљава шофершајбна и сликано со мобилен).



Ова е дел од новите знаци на брзата сообраќајница во периферијата на Приштина и она што ми се допадна е комплетната листа на битните градови за секој од правиците и ISO кодот на земјата доколку градот е во странство (има покрај Скопје, Тирана и Кукс). Ситни детали кои барем спрема мене значат а нам на крај на памет не ни е да ги ставиме на знаците.

Бидејќи е лош квалитетот на сликата чисто информативно едниот правец е Скопје, Хани Елезит (границата) и Урошевац а другиот Тирана, Кукс и Призрен. Евентуално би го додал и Драч на листата за правецот кон Тирана и Тетово на листата кон Скопје (бидејќи исклучувањето за Јажинце е доста подоле од тука веднаш по исклучувањето за Урошевац).

Edited by pbanks - 05-Aug-2009 at 22:10
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #226 Posted: 10-Aug-2009 at 03:59
Пешаците ги чува само заштитеното време!


Пешаците на премините во центарот на градот речиси и не можат да преминат од една на друга страна на улицата, а на пола пат да не ги пресече црвеното светло на семафорот. На поплаките на скопјани за краткиот зелен интервал на зеленото светло, сообраќајните експерти велат дека тоа е неизбежливо бидејќи со тоа се смалува сообраќајниот метеж, тврдејќи дека тешко ќе биде променет досегашниот режим


Расте бројот на жалби на скопјани дека во еден налет не можат да ја преминат улицата, па се принудени да трчаат преку раскрсниците, бараат пешачки остров и ги чекаат неколкуте наредни минути, па потоа успеваат да ја минат улицата безбедно. Дел од нив не ни работат, а тие што работат се програмирани на десетина секунди, па скопјани џогираат по булеварите и улиците.
- Јас сум возрасна жена и живеам во непосредна близина, овде, токму во зградите на градскиот ѕид. Имам оперирано колк и тешко се движам. Семафорите овде дневно ги минувам најмалку 3 до 4 пати и секогаш во страв некој да не ме прегази, вели револтирана скопјанка, која се пожали на краткиот интервал на зеленото светло на семафорите во центарот на градот.
- Погрешно е верувањето дека пешакот за цело време на минувањето на коловозот мора да има зелено светло. Времето за заштита на пешаците секогаш е проектирано, така што пешакот кој го минува коловозот на самиот истек на траењето на зеленото светло може безбедно да стигне до островот, односно до другата страна на улицата, така што зелените интервали на раскрсницата кај Мц Доналдс и преминот Рекорд траат 11 секунди, а заштитеното време 18 до 19 секунди. Времето за заштита на пешаците се проектира од ширината на коловозот кој пешакот мора да го пројде и тоа најчесто трае подолго од зеленото светло, вели Александар Јовановски, сообраќаен инженер.

Тој објаснува дека ако се продолжи зеленото светло за пашаците, автоматски се скратува зеленото за автомобилите и обратно.
- Секој пешак кој ќе стапне на пешачки кога ќе се изгаси зеленото светло е стопроцентно заштитен да прејде на другата страна. Важна улога имаат и возачите кои треба да ги испочитуваат и сообраќајните прописи и да ги пропуштат минувачите, вели Јовановски.
Експертот вели дека во заштитеното време е пресметана просечната брзина на пешакот од 1 до 1,2 метри во секунда и според тоа се мести времето на преминот, но секогаш, две секунди повеќе од должината.

Од ЈП Градски паркинг, претпријатие надлежно за дневна обиколка и поправка на семафорите и нивно целосно сервисирање, велат дека сите светлосни уреди за регулирање на сообраќајот во главниот град се редовно сервисирани и точно подесени, подеднакво како и за автомобилите така и за пешаците. Објаснувааат дека имаат неколку раскрсници во градот кои се кратко програмирани, бидејќи сообраќајните услови така наложуваат.


Трепкањето на светлотото, опомена за возачите
Иако возачите имаат законска обврска да ги пропуштат пешаците кои веќе се на коловозот, таа често пати се крши. Сообраќајната култура во Скопје се уште е на ниско ниво, велат жителите на главниот град.

Семафор истовремено што свети црвено и зелено
Меѓу еден од сомнителните семафори кои ја поткрепуваат приказната за расипаните, добро неконсолидираните семафори во градот е и семафорот кај бензинската пумпа во Карпош 2, каде истовремено покажува и зелени и црвено светло за минување на пешаците.

http://www.vecer.com.mk/default.asp?ItemID=22003965CC267F4EB46CF1002EC37510

Back to Top
vardar View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 03-Mar-2008
Online Status: Offline
Posts: 1106
  Quote vardar Quote  Post ReplyReply #227 Posted: 10-Aug-2009 at 23:43

Бележење на „Партизанскa“

„Улици и патишта“ продолжува со бележење на хоризонталната сигнализација на „Партизански одреди“. Со нова бела боја до вчера беа подновени пешачките премини и сообраќајните ленти во дел од Општина Карпош.

Од денеска, информираат од јавното претпријатие, до крајот на неделата бележењето ќе продолжи на останатиот дел од булеварот, но во ноќните часови. Следната седмица на агендата на „Улици и патишта“ е обележувањето на булеварот „Никола Карев“. (С.Н.)

Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #228 Posted: 16-Aug-2009 at 06:17
Nuts


Back to Top
se_manda View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 15-Nov-2007
Online Status: Offline
Posts: 259
  Quote se_manda Quote  Post ReplyReply #229 Posted: 16-Aug-2009 at 10:37

hahahahahhahahahhahahahah definitivno treba promocija na makedonskive znaci niz svetov...da gi spremime i niv da si pazat na vakvi letecki stvari... Crazy

Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #230 Posted: 16-Aug-2009 at 11:59
Ова ќе да е накнадно ставено таму. Дали на самиот знак, дали фотошопирано.

Edited by Cloverstack - 16-Aug-2009 at 12:00
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #231 Posted: 17-Aug-2009 at 13:48

ДУИ-ДПА 36:14 на знаците до Охрид

На секој километар и половина пат во земјава има понекој фаличен знак

%20
Таблата ја нема на металната прачка, или ја има, но е толку избледена што се познава само дали е круг или триаголник, била искористена како рекламна површина за некои избори или како нишан за локални пиштолџии, а прачката како браник за невнимателни возачи. Патоказите се посебна приказна. Се крадат цели табли за да се искористат во дворовите, па во многу села покрај магистралните и регионалните правци патот кон Белград или кон Атина води низ нечиј кокошарник или свињарник. Во секој случај, во просек на еден и пол километар возачите не знаат дали следува опасна кривина, одрон на камења, забрана или престанок на забраната за претекнување, или кој пат да го фатат, а да не мора да прегазат ниту една кокошка, за да стигнат до саканата дестинација.


БИТОЛА ПРАВО, ДУИ ДЕСНО


На патот од Скопје до Охрид ДУИ води против ДПА. Приврзаниците на Али Ахмети испишале БДИ на вкупно 36 сообраќајни знаци или на патокази, на предната или на задната страна, наспроти симпатизерите на Мендух Тачи, кои зафатиле само 14 вакви површини со натписот ПДШ. Чести се и случаите кога едните го исчкртале натписот на другите и го напишале својот, па така сообраќајниот знак станал сосема неупотреблив.

Многу ретко, на заднината на некој патоказ, срамежливо ѕирка понекој натпис СДСМ, ВМРО-ДПМНЕ, ТМОРО, МОС, ВМРО-НП... Затоа, пак, владејачката партија речиси ги монополизирала потпорните ѕидови, пред сé околу преминот Стража.

Партиите, нормално, не се согласуваат со овие постапки на нивните симпатизери.

- Јас не сум видел натпис ДУИ на сообраќаен знак, но се движам само на релацијата Скопје - Тетово. Можеби има на други места. Во секој случај, знаците не се местото каде што треба да се испишуваат политички пораки, бидејќи на тој начин се загрозува сообраќајот - смета Џевад Адеми од ДУИ.

Со тоа се согласува и Имер Алиу од ДПА.

- Сум видел знаци со натписи ДПА. Ги има околу Зајас, на патот кон Кичево. Не го оправдуваме оштетувањето на знаците заради безбедноста на учесниците во сообраќајот - додава Алиу.


ПО ПАТОТ НИЗ МАКЕДОНИЈА


Скопје, Тетово, Гостивар, Кичево, Охрид, Ресен, Битола, Прилеп, Кавадарци, Велес, Штип, Свети Николе, Куманово, Скопје. Вака изгледаше нашата маршрута од 567 километри, на која избројавме вкупно 438 сообраќајни знаци и патокази со некој недостаток.

Од Скопје до Гостивар нема ниту еден знак издупчен со куршум, но затоа на големо се изрешетени тие до Охрид, а понатаму и до Ресен, по дваесетина на секоја делница. Девет знаци оштетени со куршуми има меѓу Прилеп и Кавадарци, а на другите места најмногу до пет.

Партиските чкртаници најмногу ги има меѓу Гостивар и Кичево. ДПА е обележана на два патоказа до Тетово, ДУИ на еден пред Охрид, а сите други се на оваа релација. Дури десет патокази се оштетени или уништени меѓу Ресен и Битола, уште седум меѓу овој град и Прилеп, а на другите патишта има по три-четири. Натписите „Охрид“ и „Гостивар“ штрчат недалеку од Тетово, а пред Струга пишува само „Тирана“. Чести се и пречкртувањата само на кириличните или само на латиничните натписи.

По десетина празни метални прачки има меѓу Прилеп и Кавадарци и меѓу Кичево и Охрид, а на вторава делница има и најмногу искривени или затскриени знаци, дури 45.


ВОЗАЧКИ ПРИКАЗНИ


Возачите се полни со приказни за тоа како за малку ќе се загубеле, ќе си ги оштетеле автомобилите или ќе настрадале поради состојбата со сообраќајните знаци. Тоа најчесто им се случувало кога ќе залутале настрана од патните правци што им се познати, како Скопје-Стража-Охрид или до некој град каде што имаат роднини и патуваат редовно.

- Се враќав од Свети Николе кон Скопје преку Куманово. Како што се доближував до клучката прво имаше извиткан патоказ на кој не можеше да се познае кој правец е за Скопје, а потоа следуваше друг, дека на 150 метри патот се дели право за Белград, а десно за Софија. Се прашав на каде ли треба да одам за Скопје, но помислив дека најверојатно ќе пишува на самата клучка. Таму, пак, имаше само празна рамка без патоказ. Завртев кон Софија и веднаш видов дека сум погрешил, па морав да направам прекршок и со полукружно вртење да се вратам на вистинскиот пат - вели скопјанецот Стефан Петревски.

Имало и незгоди со полицијата, поради пречекорување на ограничената брзина обележана на празна метална прачка.

- Возев 80 километри на час. Така пишуваше на последниот знак што го видов. Но потоа полицајци ме запреа и ми рекоа дека било дозволено 60, како што пишувало на претходниот знак. А знакот го немаше, беше украден. Сакаа да ме казнат, но се откажаа кога им објаснив дека сум правник и дека судски ќе им ја поништам казната затоа што недостасува знакот - раскажува неговиот сограѓанин Иван Миленковски.

Како едни од најзбунувачките патокази возачите ги посочуваат тој кај Градско, на кој пишува дека право се оди за Велес, а десно за Титов Велес, како и кај светиниколската фарма, каде што две табли една под друга означуваат дека право се оди за Штип, а десно, исто така, за Штип.


ПОПРАВКИ САМО СО НАЛОГ


Јавното претпријатие „Македонија пат“ изработува и монтира знаци, но потребен е налог од Агенцијата за патишта за да може да се интервенира на местата каде што тие се оштетени или ги нема. Од претпријатието велат дека не можат на своја рака да ги менуваат знаците и патоказите.

Изработката на еден кружен знак со широчина од 60 сантиметри чини 2.000 денари, а на еден квадратен метар патоказ околу 7.000 денари. Транспортот и поставувањето се наплатуваат дополнително, како и столбовите и конструкциите на кои се закачуваат знаците и патоказите.

Надлежните од „Македонија пат“ велат дека знаците најчесто се краделе за да се продаваат како старо железо, а големите патокази служеле како материјал за оградување во селските дворови. Тие можело да се изработуваат и од пластика и да бидат неатрактивни за крадците, но тоа чинело многу поскапо и можело да се направи само со одлука на Агенцијата за патишта.

Поради презафатеност, од агенцијата не беа во можност да одговорат колку често вршат контроли на состојбата со сообраќајните знаци и издаваат налози за нивната поправка и колку пари годишно ја чинат државата кражбите и оштетувањата.

%20





Поминавме 567 километри низ магистралните и низ регионалните патишта низ земјава и избројавме:

- 56 метални прачки без сообраќајни знаци
- 90 знаци издупчени со куршуми
- 72 знаци исчкртани со спрејови или со бои
- 128 искривени знаци
- 34 знаци затскриени зад грмушки или зад билборди
- 58 патокази што не го покажуваат патот (барем не како што треба)



http://www.novamakedonija.com.mk/NewsDetal.asp?vest=81791020274&id=9&setIzdanie=21765


Edited by Cloverstack - 17-Aug-2009 at 14:57
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #232 Posted: 17-Aug-2009 at 15:18
Applause  за Нова Македонија за текстов, веројатно е многу подобар преглед на ситуацијата отколку што имаат надлежните.
Back to Top
Andrej_LJ View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 20-Oct-2008
Location: Ljubljana
Online Status: Offline
Posts: 2954
  Quote Andrej_LJ Quote  Post ReplyReply #233 Posted: 17-Aug-2009 at 15:52
1) Нова Македонија се враќа на позиција на најугледен наш дневен весник.
2) Јас незнам зошто ТЕКОВНО (тоа значи барем 2 пати годишно сервисирање на знаците. Толку многу најави за целосна замена, поминаа 3 години, ништо не се менува.
3) Јас не сум видел друга земја каде што се ПУКА по знаците! Според мене соодветната казна е пукање во сторителот.
4) Паметам дека на автопатот Тетово-Гостивар, поради големиот број на излези за селата во Полог имаше на оваа делница прекрасна сигнализација. Сите излези беа одлично сигнализирани. Тоа не беа Жировјане, Камењане, Неготино...Срце ме боли кога пројдов летоска, немаше еден единствен знак останато на оваа делница.
НАДЛЕЖНИТЕ ДА СИ ЈА ВРШАТ ПРОКЛЕТАТА РАБОТА КОЈА СЕ ДОЛЖНИ ДА ЈА ВРШАТ! АЖУРНО!
Back to Top
medo View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 24-Dec-2007
Online Status: Offline
Posts: 217
  Quote medo Quote  Post ReplyReply #234 Posted: 17-Aug-2009 at 18:06
Нашиве надлежни се катастрофа. Се повеќе мислам дека ние си играме држава. Срамота.
Мој предлог за знаците што ќе се поставуваат во иднина е да се постават над патот. Ем има подобра прегледност, ем се знае која лента каде води, ем тешко ќе му биде на некој локален шериф да пука во нив. Исто така, треба да се отстранат сите знаци на автопат на кои пишува само "излез". Што побогу значи тоа?? Зошто не насока кон град, село или слично??
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #235 Posted: 17-Aug-2009 at 18:30
Добро е што пишува излез но уште подобро би било да имаме нумерација на излезите. Доста добра работа би била за заноќање за објаснување. Ај сега јас да отворам фирма на локалниот пат на покрај автопат на одреден излез. И како ќе ја рекламирам ја фирмата?! Треба описно да се мучам со излезот после тоа и тоа село на осмата кривина, глупости, а авака само излез хх и завршена работа!
Back to Top
Andrej_LJ View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 20-Oct-2008
Location: Ljubljana
Online Status: Offline
Posts: 2954
  Quote Andrej_LJ Quote  Post ReplyReply #236 Posted: 17-Aug-2009 at 18:40
Многу јасно! И јас сум за нумерација, наједонставна работа. Може да стои само бројката на излез врз таблата на местото кон кое води излезот.
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #237 Posted: 04-Sep-2009 at 02:56

Тестирање на семафорите кај МРТВ

Град Скопје викендов ќе ги пушти во пробна работа семафорите на новата раскрсница кај зградата на Македонската телевизија. Деновиве се поставуваат контролори со кои ќе се постигне координација меѓу трите крстосници на овој потег.

- Со пуштањето на новата крстосница ќе се реши големиот проблем на приклучување и исклучување на возилата кај МТВ и Универзитетот, а со тоа и големиот сообраќаен метеж што се создаваше на овој дел од булеварот Гоце Делчев - велат од Градот.

http://dnevnik.com.mk/?ItemID=3FF7FAD2F705234ABB95BFF07ECD2F7A
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #238 Posted: 13-Sep-2009 at 14:15
Помеѓу македонската кирилица и албанскиот топоним, не знам како очекуваме да се снајде некој странец што во случајов сака да оди во Ohrid
Овој проблем со двојазичниве знаци го имаме и досега спомнато на форумов, а имаше и реакции низ јавноста и по медиумите. Одговорот на институциите е класика - игнорирање на оправданите забелешки и продолжување со лошата пракса.

Проблемов е премногу очигледен, но ваквата сигнализација продолжува да се шири низ градовите каде има двојазичност. Наместо да се радуваме на секој новопоставен знак, ние сме приморани да броиме колку знаци ќе треба да се менуваат и да се прашуваме колкав ќе биде тој трошок кој можел лесно да се избегне.

Примеров е од новопоставената сигнализација кај клучката Битпазар:


Back to Top
my Macedonia View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Oct-2008
Location: 🇲🇰🇨🇭
Online Status: Offline
Posts: 4077
  Quote my Macedonia Quote  Post ReplyReply #239 Posted: 13-Sep-2009 at 14:38
turistite se zbunaat, deka internacialno na primer se vika ohrid, a problemot e deka golem broj od turistite ne mozat da citat kirilica i normalno deka ke citaat latainica, ama ovde ce se zbunat uste ednas posto ovde pisuva na albanski ,oher, a tie go znaat gradot kako ohrid
Treba da stoi na 3 jazici, navistina ke izgleda nekako cudno ama toa e toa
vo svajcarija pisuva i po 4 jazici niz tablite pa nisto.....
i na kraj najvazno e da pisuva na tie jazici  cija nacia vo mkd. zivee otkako turistite
 
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #240 Posted: 13-Sep-2009 at 15:12
my Macedonia, не е воопшто чудно да стои на три јазици кога има потреба, чудно е да стои на три јазици каде што нема потреба. Ако можеа на обиколницата да начукаат тројазични знаци од кој едниот јазик е француски (тотално непотребен), тогаш зошто би било чудно да стојат тројазични знаци кај клучката Битпазар на пример?



Скопје Запад
Skopje West
Skopje Ouest

Излез
Exit
Sortie

Crazy Nuts Crazy Nuts Crazy Nuts Crazy Nuts


Инаку не се слагам за последната реченица. Странците не се само туристи, има уште цел куп категории. А важноста за нив не е воопшто помала, всушност нив снаоѓањето им е најтешко, па важноста од тој аспект е баш голема.
Плус тоа претендираме да бидеме транзитна земја и крстосница, па несериозно е да немаме сигнализацина која ќе биде разбирлива за некој од страна.


Edited by Cloverstack - 13-Sep-2009 at 15:13
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 1011121314 38>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.180 seconds.

Copyright ©2007 - 2024  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.