Сообраќајна сигнализација и информативни табли |
Post Reply | Page <1 1213141516 38> |
Author | |
FoSsiL
Senior Member Joined: 01-Mar-2009 Location: Аеродром Online Status: Offline Posts: 4699 |
Quote Reply #261 Posted: 22-Nov-2009 at 16:24 |
абе ајде и каде ова |
|
lslcrew
Senior Member Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
Quote Reply #262 Posted: 26-Nov-2009 at 03:27 |
|
|
lslcrew
Senior Member Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
Quote Reply #263 Posted: 18-Dec-2009 at 16:14 |
|
|
гитардемон
Senior Member Joined: 19-Feb-2008 Online Status: Offline Posts: 5422 |
Quote Reply #264 Posted: 08-Jan-2010 at 13:32 |
You gotta love it! Баш затоа што е пред СВР! Edited by гитардемон - 15-Jan-2010 at 14:16 |
|
Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.
|
|
Andrej_LJ
Senior Member Joined: 20-Oct-2008 Location: Ljubljana Online Status: Offline Posts: 2954 |
Quote Reply #265 Posted: 09-Jan-2010 at 15:44 |
Дечки, незнам даи сте приметиле, но има поставено чисто нова (заменета) сообраќајна сигнализација на клучките Скопје -Исток и Скопје- Запад (клучките на почетокот/крајот на обиколницата). Иако се подобри од тоа што го имаме, сепак се конфузни, недоследни и нестандардизирани и тоа многу ме нервира. Прво за поздравување е што се напишани и кодовите на државите (нпр. KS, GR), но што за простаклук не се напишани соседните главни градови на кирилица, а само на латиница??? Немав апарат кога поминував одтаму, но би апелирал некој да ги слика.
|
|
"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
|
|
Cloverstack
Admin Group Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
Quote Reply #266 Posted: 09-Jan-2010 at 15:59 |
Го приметив ова на клучката Хиподром и баш ќе одам да сликам и таму и кај Кондово, да ги регистрираме недоследностите кои не се баш малку. Или ако некој помине порано, нека гледа да слика |
|
La Linea
Senior Member Joined: 07-Nov-2007 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 2067 |
Quote Reply #267 Posted: 16-Jan-2010 at 03:16 |
http://www.vecer.com.mk/?ItemID=559FA3076DC75E45A1B9FAC22A09C2B7 |
|
Помогнете во Македонската Википедија - Слободна енциклопедија!
|
|
Andrej_LJ
Senior Member Joined: 20-Oct-2008 Location: Ljubljana Online Status: Offline Posts: 2954 |
Quote Reply #268 Posted: 20-Jan-2010 at 19:13 |
Во пресрет на изработката на новите патни знаци сакам да ве прашам дали Македонија има некаков стандардизиран прирачник и правила кои одлучуваат како треба да изгледаат патните знаци. Јас до крајов на денов ќе изработам во пеинт неколку мои решенија и препораки, како и група знаци кои досега ги нема во Македонија, а се потребни и ите како ја зголемуваат безбедноста. Се обраќам кон вас за помош и идеи;
-Каков фонт би биле инф. табли? -Дали би се користеле само големи букви или правило на прва голема буква? -Дали досегашниве МК ознаки за патиштата се релевантни и логички? -Дали не треба да се воведе А-код за автопатиштата и друг код за брзте патишта (Тетово-Гостивар)? -На колку метри од излезите да бидат каков тип знаци распоредени? -Каде ни требаат тн умни знаци? -Колку града во насока би се испишувале на главните табли (на пример пред Велес во насока Грција, дали за право нпр. Неготино Гевгелија (ГР)) а за десно Велес Штип (БГ)) или и градовите на соседните земји кон кои води (Атина/Благоевград) респективно? -...ваши идеи и препораки...? Би ве замолил да реагирате брзо затоа што денес планирам да го направам тоа. |
|
"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
|
|
La Linea
Senior Member Joined: 07-Nov-2007 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 2067 |
Quote Reply #269 Posted: 20-Jan-2010 at 19:28 |
Било кој - Sans Serif. Хелветика или слично За второто - Правило на прва голема буква!! Многу пати сум прочитал за предноста на ваквото правило бидејќи само вака се привлекува вниманието на возачот да ПРЕПОЗНАЕ што пишува а доколку има CAPS LOCK истото не важи. Уште би ги спомнал знаците во Британија кои колку што знам се доста усовршени и имаат посветено доста внимание на детали. Иначе браво за идејата Edited by La Linea - 20-Jan-2010 at 19:29 |
|
Помогнете во Македонската Википедија - Слободна енциклопедија!
|
|
pbanks
Admin Group Joined: 01-Sep-2007 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 9141 |
Quote Reply #270 Posted: 20-Jan-2010 at 19:45 |
1. Постоечкиот фонт ми е сосема на место 2. Прва голема буква 3. Не 4. Можеби, од прва ми личи добро но бидејќи никогаш не ме интересирала нумерација на патишта премногу не би можел да проценам која варијанта е подобра и зошто. 5. Ако зборуваме пред излезите, мене ми се допаѓа постоечкиот режим (1000, 500, 250м). Тука би ставил детални знаци за секој правец и би ги поставил во портали. 6. Потребни се умни знаци и тоа на приодите во урбани зони, во деловите каде брзината може да е "клизна" (на пример да зависи од временски услови) 7. Апсолутно би ги ставил градовите од соседните земји на таблите. Би вклучил градови во опсег од 400-800км и тоа само од соседните земји (евентуално би ги вклучил Загреб и Будимпешта но ништо друго). Би идел исклучиво со големите градови (ГР: Солун и Атина, БГ: Софија, СРБ: Белград и Ниш, КС: Приштина, АЛ: Тирана). Зборувам тука за главните автопатни правци, во близина на границите обавезно би давал правци и за пограничните градови како Ќустендил, Корча и сл. |
|
Cloverstack
Admin Group Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
Quote Reply #271 Posted: 20-Jan-2010 at 21:57 |
1. се слагам со пбанкс
2. дефинитивно голема почетна буква 3. не се, но на твое место би се држел до нив за да биде појасна презентацијата што ќе ја правиш 4. не гледам некоја потреба да се менува М, не сме единствени што користиме М или некоја друга буква што не е А. не би било ни страшно да се смени, но мене ми е симпатично М-Македонија инаку за брзи патишта посебен код би рекол да, доколку не ги третиравме како автопати (со наплата) 5. би пресликал стандарди од некоја европска земја што ова го прави педантно 6. првиот би го поставил на источниот влез на Скопје и понатака по логиката на пбанкс Edited by Cloverstack - 20-Jan-2010 at 21:57 |
|
Andrej_LJ
Senior Member Joined: 20-Oct-2008 Location: Ljubljana Online Status: Offline Posts: 2954 |
Quote Reply #272 Posted: 20-Jan-2010 at 22:07 |
Почнав со ре-нумерацијата на главните патишта во земјава. Ги опфатив сите главни патни правци, кои сметам (и имаат потенциал) во иднина да се издигнат на ниво на автопати. Се одлучив за А префиксот затоа што и зборот автопат почнува на А и странците се навикнати насекаде да гледаат А за автопат. Се разбира употребата на А префиксот е условена со постоење на автопат на таа делница. Потоа ги сменив и организацијата, некои М-патишта се споени во еден, со цел подобро да ги следат европските коридори и географско-популационите карактеристики.
Еве како изгледа тоа: Денешната мрежа: Мојот предлог за ре-нумерација: АО Скопски регион (обележан со светло зелено). Ова е доста чудна нумерација (може слободно да се замени со А5) и ја има во Будимпешта. Со ова освен обиколницата на Скопје, се опфатени и источните излези на градот односно Хиподром-Петровец и Хиподром-ОКТА, како и бул. Александар Македонски во Скопје. Скопскиот ринг всушност се преклопува со други 2 автопата, но затоа подоцна. А1 гп Табановце-Куманово-Скопје (Петровец)- Велес-Неготино-Гевгелија-гп Богородица (обележан со сино). Всушност е денешниот М1. А2 е собир на денешните М2 и М4 (обележан со црвено). Го следи Коридорот 8 и ја сече земјата во насока исток-запад преку Скопје. Почнува од гп Ќафасан-Струга (крак до Охрид) - Кичево -по нова траса до Гостивар-Тетово- Скопје (Обиколница) - Куманово - Кр. Паланка - гп. Деве Баир. А3 е тн централно-македонски автопат (обележан со светло сино). Почнува од Охрид - Ресен - Битола (и крак до гп Меџитлија А3а)- Прилеп - преку нова траса до Велес - Штип - Кочани - Делчево - гп Делчево. А4 е последниот кој главно минува низ источна Македонија (обележан со жолто). Почнува од гп Ново Село - Струмица - Радовиш -Штип - Св. Николе - Скопје (Петровец) - Скопје (Обиколница) - гп Блаце. Можен А5 или А6 е во далечна иднина прстен околу Охридското Езеро (гп Св Наум-Пештани - Охрид - Струга - гп Ќафасан). И еден знак особено важен за скопско поле, па и тетовско, кумановско, штипско и многу други места во Мк. Знак кој важи во случај на магла. 3 знака се поставени на растојание еден од друг од по 250 м и се поставени на автопати, после секое приклучување на излез кон истиот. |
|
"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
|
|
lslcrew
Senior Member Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
Quote Reply #273 Posted: 21-Jan-2010 at 02:03 |
Има некој правилник што го донесува МВР, баш сега скоро го симињав, со све текстуален дели образци е. Го има на сајтот нивни. Само провери да не има аплоадирано и измени на правилникот да не работиш по некоја страна верзија. А инаку сме усогласени по виенска конценција, така да нема нешто многу да биде различно од странски правилник.
|
|
Andrej_LJ
Senior Member Joined: 20-Oct-2008 Location: Ljubljana Online Status: Offline Posts: 2954 |
Quote Reply #274 Posted: 21-Jan-2010 at 03:41 |
Го избрав патниот јазол Скопје - Исток за да со пример ја покажам мојата замисла за стандардизација на патните знаци во РМ. Тоа е јазолот каде што се вкрстуваат 4 автопати и тоа Обиколницата на Скопје кон од север, Е75 од Куманово од исток, Е75 кон Велес од југ и градска магистрала Ал. Македонски од запад. Иако овој јазол беше изведен комплетно погрешно и наместо стандардот штом имаш две исклучувања автопатот се одвојува во посебни две ленти за исклучувањата, јас го земав идеализираниот пример, како би требало да изгледа (на пример како Загреб - Запад или Загреб од кај Сплит). Ги објаснувам знаците движејќи се од Куманово кон Скопје.
ЗНАК бр 1: Знакот содржи генерално навестување, 2000 метри пред големиот јазол кој се наближува. Содржи меѓународен симбол за јазол и бројот на излезот (јас ставив 1 како почетна клучка на Обиколницата), како и самото име. Поставен е на десната страна од коловозите. ЗНАК бр 2: Овој знак ги содржи најважните републички насоки, меѓународните кодови, кон кој водат насоките, домашните и меѓународните ознаки за патиштата, како и во горниот десен агол, број на излезот. Овој знак е многу поголем од претходниот и е исто така поставен од десната страна на коловозите. За поголема прегледност се користат и паралелни две стрелки. Од десната се делат уште две за секој излез (заборавив кога го правев знакот, но можете да си претставите). Еве го знакот поправен, да добиеме малку појасна претстава што имав в предвид: ЗНАК бр 3: Овој знак стои на 1000 метри пред самото одвојување, каде што автопатот веќе содржи 4 коловозни ленти, 2 за право и 2 за в десно (како при излезот на Скопје кон Куманово и Велес). Се работи за голем знак кој виси централно над коловозите и ги содржи сите потребни информации. Edited by Andrej_LJ - 21-Jan-2010 at 04:29 |
|
"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
|
|
Andrej_LJ
Senior Member Joined: 20-Oct-2008 Location: Ljubljana Online Status: Offline Posts: 2954 |
Quote Reply #275 Posted: 21-Jan-2010 at 03:55 |
ЗНАК бр 4. Се наоѓа на 500 метри од самиот излез. На неговата горна страна е испишано името на излезот, како и метрите до него. Содржи детална информација за градовите и знаменитостите кон кои водат излезите, а истовремено не се испишани на претходните табли. Поставен е десно од коловозот.
ЗНАК бр 5 (прво одвојување). Се работи за висечки знак, кој е поставен баш на местото каде се делат двата коловоза, на 0 метри на јазолот. Ги означува најважните насоки. Под него се наоѓа стандардниот знак за излез. Веќе сме во десните две одвоени коловозни ленти. Следуваат двата излеза. Првиот излез 1а го наговестува следниот знак: ЗНАК бр 6: (излез 1а) Ја прикажува шемата на двата излези 1а и 1б. Стои на 250 метри пред самиот излез, а ги содржи сите релевантни и потребни информации. ЗНАК бр 7: (излез 1б) Тука повторно се јавува знакот Скопје - Исток за право, заради ново-дојдените возила од насоката Велес - Скопје. Знакот ги има истите гункции и карактеристики од претходно. ЗНАК бр 8: Километражник. Овие знаци (колку што сум забележал и чул) се поставуваат на 500 метри по секој излез, или задолжително на секои 10 километри, доколку нема излези во меѓувреме. Го одбрав оној на почетокот на обиколницата, за да го нагласам разврстувањето на дестинациите. Обично се пишуваат групи од дестинации кон кои води еден ист автопат одделно! Еве како изгледа тоа: |
|
"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
|
|
Andrej_LJ
Senior Member Joined: 20-Oct-2008 Location: Ljubljana Online Status: Offline Posts: 2954 |
Quote Reply #276 Posted: 21-Jan-2010 at 04:14 |
Останати знаци кои ги нема во Македонија а ги има насекаде и навистина допринесуваат кон безбедноста и информираноста на патот.
1) !СТОП! Погрешна насока. Се става после наплатни рампи или излези, како крајна мерка да ги информира возачите дека евентуално возат во погрешна насока. Негови претходници се задолжително три паралелно (значи од двете страни на коловозот) поставени знаци за погрешна насока, како кај едносмерните улици. Основата му е дречлива жолта боја. 2) Држи далечина. Овој знак е многу застапен во сите варијанти низ Европа. Ги потсетува возачите да држат најмало растојание меѓу својата и претходната кола, од 70 метри или 2 секунди. Проследен е и со маркирања на самиот коловоз. 3) Премини в десно/лево. Овој знак се користи најмасовно во две ситуации. После излезите, кога лентите од три или повеќе се стеснуваат кон две, или при завршување на автопатот (или работа на патот). Целта е да се даде на знаење на возачите од лентата која завршува дека треба да преминат во другата, но и ги поттикнува возачите од лената која продолжува да ги пуштат претходните. 4) Планински превои, клисури, непроодни терени и посебности. Има за цел на влезот на планинскиот премин (да речеме за Плетвар тоа е Прилеп односно с. Росоман) да информира за моменталната ситуација на патот. ОТВОРЕН може да е без никакви забележки (најчесто при убаво време) или со забележки (обавезна употреба на зимска опрема, рестрикција на товарни возила итн). Втората варијанта е ЗАТВОРЕН...до некое место (за возачите да бараат обходна маршута и да знаат каде пак да се приклучат кон главниот пат. Исто така ја прикажува и причината за затворањето (снег, ветер, виулица итн). 5) Водо-заштитна област. Знаков се користи на места каде што патот се приближува кон реки и речни извори, чијашто вода се користи за пиење и наводнување. Понекогаш прикажува рестрикција за возила кои пренесуваат отровен товар во течна форма, но најчесто ги информира возачите за исклучителна претпазливост и реакција во случај на незгода (телефон на итните служби). Толку за денеска, утре повеќе. ПС. Цетла не ми беше да ги изработам знациве дизајнерски или со посебни шрифтови, туку да го покажам мојот концепт околу распореденоста и содржината на самите табли, како и да прикажам некои толку-неопходни знаци во Македонија. Како и зекогаш, добредојдени се секакви критики и забелешки. Инаку да не настане недоразбирање и јас се сложувам со пбанкс околу распореденоста 1000-500-250 м, но само при нормалните излези. Кај обичните излези, како и при клучките каде се вкрстуваат 3 автопати излезите само би го додал знакот кој навестува клучка, на 1500 метри пред истата. Edited by Andrej_LJ - 21-Jan-2010 at 04:32 |
|
"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
|
|
Cloverstack
Admin Group Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
Quote Reply #277 Posted: 28-Jan-2010 at 03:47 |
Како и обично, задоволство е да се читаат твоите презентации. Но жалосно е да се види дека еден човек од „хоби“ може да ја владее проблематикава неспоредливо подобро од надлежните (Македонија Пат или Агенција за Патишта или кој и да е веќе). А чива сигнализација ја зема како стандард за патоказите? Инаку имам две забелешки: - Нумерацијата за скопскиот регион да не биде „на куп“. Мислам секој автопат обавезно треба да си има своја бројка. Впрочем и без „нулата“ во твојот план тие се нумерирани алтернативно, освен источниот влез во Скопје. Но тој може да оди во група со урбаните автопати кои исто така би ги нумерирал во републичката мрежа, а „нулата“ би ја баталил како сувишна, да не прави гужва на знаците. Урбаните автопати би ги нумерирал на пример вака: А10 - Источен Булевар (Булевар Крушевска Република) А11 - Северен Булевар (Булевар Александар Македонски и Булевар Никола Карев) А12 - Јужен Булевар (Булевар Македонија) се разбира има и други алтернативи... - Кај знаците 2 и 3 не би го поставил 2-letter кодот така, бидејќи испаѓа дека Велес е во Грција а Тетово во Косово. И би додал уште дека за да преминеме кон посеопфатна и подетална патна сигнализација, прво обавезно мора да се направи темелна чистка од неспособни идиоти кај надлежните органи. Инаку само ќе фрлиме многу пари на знаци, а резултатот ќе биде уште поголеми грешки и поголем хаос отколку сега. |
|
Andrej_LJ
Senior Member Joined: 20-Oct-2008 Location: Ljubljana Online Status: Offline Posts: 2954 |
Quote Reply #278 Posted: 28-Jan-2010 at 22:16 |
Да ти кажам ничива конкретно. Станува збор за микс од 3-4 земји. Оние кои ми оставиле најдобар впечаток во смисла на јаснота и кориснонст. Да речеме дека во главно се работи за микс помеѓу Чешка и Хрватска, потоа знакот од 500 метри со подетална информација е најзастапен во Германија и Австрија (иако нели таму во плава боја) и на крај Грција. Долго време се мислев дали е добро да се воведе нивното двобојно означуавње на знаците (тие користат жолта за грчката азбука и бела за латинската). Во однос на 2-letter кодот, знам дека е погрешно вака, евентуално би можел да стои под имињата на градовите, но немаше место. Инаку да речеме во Хрватска, Австија и Германија има знаци на кои не стојат воопшто имињата на градовите, туку само кодот на патот и овој 2-letter код. Би можело тоа да се примени и кај нас на знаците кои би требало да содржат многу информација. Инаку се чудам зошто кај нас луѓево во глобала не ги знаат патните кодови, а се раководат генерално по градовите на знаците. Да речеме во Америка и огромен дел од Западна Европа, предност имаат кодовите на патиштата на знаците, пред имињата на градовите. |
|
"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
|
|
lslcrew
Senior Member Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
Quote Reply #279 Posted: 02-Feb-2010 at 15:59 |
|
|
Vladimir P
Senior Member Joined: 06-Apr-2008 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 3304 |
Quote Reply #280 Posted: 23-Feb-2010 at 18:49 |
Ревитализација на старата чаршија
2010-02-23 Ќе ја повикаме албанската популација потоа македонската популација и на крај странците да ја оживеат и да и го вратат духот на чаршијата П.С Во овој момент, проблем е и Капан ан некогашниот карван-сараи ! |
|
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/ |
|
Post Reply | Page <1 1213141516 38> |
Forum Jump | Forum Permissions You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |