build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Инфраструктура > Градска инфраструктура
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Клучка Континентал

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1234 11>
Author
Message
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
pbanks View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 9141
  Quote pbanks Quote  Post ReplyReply #21 Posted: 28-Jan-2008 at 23:38
Originally posted by Cloverstack


Исто така не се слагам дека сега нема никогаш нема да се изгради ради немање простор. Треба само да се урне неартикулираната клучка континентал (која ионака е дивоградба) и дел од маџир маало (кое и така цело треба да се руши).


делов со рушењево ќе му се свиѓа на lslcrew LOL
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #22 Posted: 28-Jan-2008 at 23:42
Друже, за клучката континентал за жал тоа е реалност. Голема штета е што се фрлаат скоро 3 милиони евра за такво лошо решение, ама ако остане клучката каква што е, пиши му крст на цел сообраќаен концепт на градот...

Wallbash
Back to Top
Supervisor View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 28-Jan-2008
Location: skopje
Online Status: Offline
Posts: 1220
  Quote Supervisor Quote  Post ReplyReply #23 Posted: 28-Jan-2008 at 23:50
Originally posted by Cloverstack

Не те разбирам баш околу мостовите... Ако е тоа што мислам дека викаш (таа другата улица од другата страна на МТВ), нема основа затоа што таа е локална улица, која оди по површина, за потребите на околниот сообраќај. Крушевска ќе биде денивелирана, на мост и ќе ја користи транзитен сообраќај и сообраќај на поголеми растојанија. Пристап до крушевска ионака ќе се има само на три места:
- клучкава со северен булевар
- слична таква клучка со јужен булевар
- клучка со централната градска оска, кај народна банка

Исто не се слагам дека крушевска е лошо поставена. Во предвид треба да ја земеш целата нејзина траса, а не само овде. Јас мислам дека е оптимално поставена.

Исто така не се слагам дека сега нема никогаш нема да се изгради ради немање простор. Треба само да се урне неартикулираната клучка континентал (која ионака е дивоградба) и дел од маџир маало (кое и така цело треба да се руши).

Ваљда ќе дочекаме и ние способен градоначалник со правилна визија за градов...
 
знаци тоа и кажав нема основа тој мост таму пред телевизија, а и онака нема никогаш да се направи... Инаку Крушевска е оптимално поставена да али со клучката кај Континентал ке има проблем голем мислам пази тука ке има кружен тек и ке биде тешко да се постави, па можда ке се согласат да завршува крусевска до бул Гоце Делчев што можеби е и пореално него таму да се копа до Континентал...
NewYork-London-Paris-Moscow-Tokyo-Skopje
Back to Top
pbanks View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 9141
  Quote pbanks Quote  Post ReplyReply #24 Posted: 28-Jan-2008 at 23:55
Originally posted by Junkie

знаци тоа и кажав нема основа тој мост таму пред телевизија, а и онака нема никогаш да се направи... Инаку Крушевска е оптимално поставена да али со клучката кај Континентал ке има проблем голем мислам пази тука ке има кружен тек и ке биде тешко да се постави, па можда ке се согласат да завршува крусевска до бул Гоце Делчев што можеби е и пореално него таму да се копа до Континентал...


тоа е лоша варијанта. Крушевска треба да влече голем број транзитни возила кои би се истурале на семафорот кај Саем и потоа во квазиклучката на Трифун.
Back to Top
mitatos View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 1739
  Quote mitatos Quote  Post ReplyReply #25 Posted: 28-Jan-2008 at 23:59
KVAZIKLUCKATA hahahah hahahaa

"Најлошиот град од градовите е тој што нема ред,мир и сигурност за своите граѓани" (Али ибн Еби Талиб)
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #26 Posted: 29-Jan-2008 at 00:02
Originally posted by Junkie

 
знаци тоа и кажав нема основа тој мост таму пред телевизија, а и онака нема никогаш да се направи... Инаку Крушевска е оптимално поставена да али со клучката кај Континентал ке има проблем голем мислам пази тука ке има кружен тек и ке биде тешко да се постави, па можда ке се согласат да завршува крусевска до бул Гоце Делчев што можеби е и пореално него таму да се копа до Континентал...


Ама друже ти слабо читаш Big%20smile

Не си ме разбрал добро изгледа...

1. Двата моста си имаат свои сосема различни улоги. Не се исклучуваат воопшто.
2. Нема пречка зошто „другиот мост“ никогаш не би се направил.
3. Обратно ги поставуваш работите околу крушевска. Не треба крушевска да ја прилагодуваме на клучката континентал, туку обратно. А за клучката континентал кажав - мора да се руши (ионака е дивоградба)
4. Ако крушевска завршува до булевар гоце делчев, тогаш ја губи целата своја логика и нема ни зошто да се гради (а со тоа пропаѓа и целиот сообраќаен концепт за Скопје). Крушевска е интегрален дел од еден комплетен сообраќаен модел со кој нема играње и импровизации. Имам впечаток дека не ја цениш доволно „тежината“ на урбаните автопати, кои имаат сосема друга функција и карактеристики него булеварите на пример.

Ај ти оставам 3-4 дена да го проучиш гуп-от и да прочиташ неколку тредови на форумов кои ги обработуваат овие теми, па после ќе збориме...

Poke


Се зезам Smile

Ама искрено ти препорачувам да прочиташ тоа што веќе е напишано на форумов од порано. Некои теми се веќе апсолвирани. Сигурно ќе дојдеш и до некои нови сознанија што ќе ти се корисни.


Edited by Cloverstack - 29-Jan-2008 at 00:04
Back to Top
Supervisor View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 28-Jan-2008
Location: skopje
Online Status: Offline
Posts: 1220
  Quote Supervisor Quote  Post ReplyReply #27 Posted: 29-Jan-2008 at 00:09

go znam gup od prethodno, mislenjeto za krusevska delumno mi e razlicno nego gup, nema vrska..

NewYork-London-Paris-Moscow-Tokyo-Skopje
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #28 Posted: 29-Jan-2008 at 00:13


Ај на наредното собирање обавезно да дојдеш, пошто некои работи е стварно тешко да се објаснат и дискутираат по нет.

Big%20smile
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #29 Posted: 29-Jan-2008 at 00:14
Мене па ми се свиќа клучката и милсма дека може крушевска од овде да почнува.
Back to Top
Supervisor View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 28-Jan-2008
Location: skopje
Online Status: Offline
Posts: 1220
  Quote Supervisor Quote  Post ReplyReply #30 Posted: 29-Jan-2008 at 00:18
Originally posted by Cloverstack



Ај на наредното собирање обавезно да дојдеш, пошто некои работи е стварно тешко да се објаснат и дискутираат по нет.

Big%20smile
 
za kakvi raboti mislis ne te razbiram?
NewYork-London-Paris-Moscow-Tokyo-Skopje
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #31 Posted: 29-Jan-2008 at 00:30
Originally posted by lslcrew

Мене па ми се свиќа клучката и милсма дека може крушевска од овде да почнува.


Иако клучката е катастрофа гледана од технички аспект, твое право е да ти се свиѓа или не. Ама пак останува фактот дека крушевска не може да се поврзе ако клучката континентал се догради и остане во таква форма. Додуша можеби може да се изведе некое лудо решение, многу поскапо и повторно многу полошо од сообраќаен технички аспект, ама тоа е превење од готово вересија. Не знам зошто имаме тенденција од едноставни и ефтини работи да направиме толку многу компликации... дали е неспособност, дали е корупција, за мене останува мистерија



Originally posted by Junkie

 
za kakvi raboti mislis ne te razbiram?


На пример за комплицирани објаснувања у 3D, и воопшто било каква комплицирана дискусија е тешко да се води по нет. Едноставно нема добра динамика, а има премногу недоразбирања...
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #32 Posted: 29-Jan-2008 at 00:44
Клучката не смета за крушевска. Со мало оддалечување, на спојот на крушевска, од клучкта може со две денивелации да се спои крушевска.
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #33 Posted: 29-Jan-2008 at 00:44
Ај нацртај па ќе збориме
Back to Top
Supervisor View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 28-Jan-2008
Location: skopje
Online Status: Offline
Posts: 1220
  Quote Supervisor Quote  Post ReplyReply #34 Posted: 29-Jan-2008 at 00:48
Originally posted by lslcrew

Клучката не смета за крушевска. Со мало оддалечување, на спојот на крушевска, од клучкта може со две денивелации да се спои крушевска.
 
смета смета од авион се гледа Big%20smile
NewYork-London-Paris-Moscow-Tokyo-Skopje
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #35 Posted: 29-Jan-2008 at 00:59
Ај ке глеам да нацртам ендо кадро.
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #36 Posted: 29-Jan-2008 at 01:26


еве овде со плаво се обележани денивалации или па вијадукти кои би се изградиле. Мислам дека вијадукти се подобра опција поради тоа што теренот од едната страна е повисок, од кај ридот, а башка за да се направи ова воопшто не би имало прекин у сообраќај, иако не е некој битен фактор во изградба. Ама не се сложувам дека клучката попречува на крушевска.
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #37 Posted: 29-Jan-2008 at 02:27


Решениево би функционирало, тоа не е спорно Yes

Но сигурно е поскапо, а е инфериорно по перформансите (полоши радиуси и градиенти, а сепак поголемо кружење отколку во оргиналното решение).

Плус тоа ќе биде невозможно да се сврзе планираната сообраќајница нагоре према ПМФ, а ќе биде попроблематично и да се реши локалниот сообраќај во делот кај Гази Баба.

Затоа заклучокот ми останува дека со напуштање на веќе готовите сеопфатни решенија се прави од готово вересија. Сето тоа ради глупави импровизации како клучката на Трифун и ред други.

Во случајов испаѓа дека треба да ја обликуваме многу поважната клучка за крушевска околу оваа импровизирана клучка континентал. Редот на работите треба да е обратен - тогаш и клучката континентал не би била импровизација и дивоградба пред се.


BTW клучката што ја предлагаш се вика "semi-directional T"
Морам да признаам дека добро си ја вклопил „трубата“ Thumbs%20Up

Сепак остануваат слабостите кои ги набројав и лично не би посакувал вакво решение...



Edited by Cloverstack - 29-Jan-2008 at 03:53
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #38 Posted: 29-Jan-2008 at 02:38
За уличката према пмф, ако е тоа малото жолтото кај вториот виадукт тогаш тоа е само обично приклучно и не е проблем да се помести, може и да е поискривено сепак не се работи за битна улица. А доколку се гради крушевска мисламдека ова решение највеќе одговара на новонастанатата ситуација.

Сега џабе е да глеаме кој што згрешил, него мораме да бараме решение, а решението мислам дека го има во претходниот пост.


А имињата на раскрсниците ги знам повеќето, само неможам да најдам комплетен список, па ако го имаш прати го. 
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #39 Posted: 29-Jan-2008 at 02:45
Добро не се слагаме кое е подобро решение (меѓудругото не се слагам и со тоа како ја дискфалификува улицата накај ПМФ која треба да добие поголема важност), ама дефинитивно ти пружам рака за тоа што сепак најде теоретски „лек“ за клучка-трифун.

Сега прашање е дали нема да биде сепак поефтино (а во секој случај ќе биде сообраќајно подобро) да се урне и да се гради спрема добар, однапред готов план. Јас сум дефинитивно за ваква опција. Мрзам импровизации, поготово на места каде што се прават со сила - каде што имало можност за добро решение, ама сепак ги заплеткале работите ради х фактори, без оправдание што навистина држи...


А имињата на клучките (не се крстосници Big%20smile), ги имам, али у глава LOL

Абе побарај по нет, денеска сигурно има доста сајтови каде што ќе можеш добро да се информираш... Имаше кога ја ги учев пред години, а камо ли сега Thumbs%20Up


Edited by Cloverstack - 29-Jan-2008 at 02:48
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #40 Posted: 29-Jan-2008 at 02:49
Еј ме мрзи сега да цртам, ама и таа ја имам у памет. Замисли ја едно 2 цм лево, веднаш покрај...., уствари ај утре фото ќе пуштам.
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1234 11>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.217 seconds.

Copyright ©2007 - 2024  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.