build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Инфраструктура > Градска инфраструктура
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Клучка Континентал

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <12345 11>
Author
Message
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #41 Posted: 29-Jan-2008 at 03:02
Таа уличка воопшто и не мора да се прави поради тоа што може да се обезбеди влез кон уличката преку трубата со издвојување од трубата кон десно, а излез од уличката преку левиот крак на Т од предлогот, преку левата горна црвена линија.


А ако мора да се гради еве еден друг предлог, само што сега едниот вијадукт го продолжив, а тој љиљковиот дел би дошол на минимално пониски столбови од другите ради тоа што така налага теренот.





Edited by lslcrew - 29-Jan-2008 at 03:03
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #42 Posted: 29-Jan-2008 at 03:05


А зошто сето тоа, кога има поевтино и подобро решение. Плус тоа, таа улица (ќе има поважана функција и нема да е „уличка“) треба пред се да се надоврзува право, директно на ул. Беласица.

Во вториот предлог исто така ги имаш приближено излезот од трубата со влезот во новиот крак. Не дека е толку критично - простор има... ама сепак зошто би се задоволиле со добро решение, кога можеме да имаме одлично?



BTW Ми текнаа уште два проблеми со клучката на трифун:

1. Се отсекува подземниот пешачки премин со сообраќајница што ќе биде многу фреквентна и со самото тоа се губи многу од неговата смисла.
2. Како што стојат работите, обезбедува само еднонасочен пристап до хотел Континентал (освен ако не се поврзе со ERA city, ама којзнае како ќе се реши тоа... На крајот на краиштата ERA е приватен проект, кој сам ќе си ја гради мрежата... Дали ќе прифатат Континентал да се приклучи кај нив?)


Edited by Cloverstack - 29-Jan-2008 at 03:24
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #43 Posted: 29-Jan-2008 at 03:09
Кловер абе ја нешто приметив, ај те молам провери. Кога си ја цртал трубава си ја нацртал помала од што е. И тоа уличе што ти си го бележал жолто, према пмф, тоа е уствари тоа што го нацртав во последнава слика.
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #44 Posted: 29-Jan-2008 at 03:28
За трубата не можам точно да проценам од оние бедни рендери, ама горе доле таа е... Ако сум ја напраил помала, тогаш сум и прогледал низ прсти на клучкава затоа што таму има друг конфликт со тој субстандардниот влез/излез од северен булевар за гази баба (кој што генијалциве решиле да го остават, барем според рендерите Ohno)

А за уличката мислам дека грешиш. Уличка дефинитивно има кај што имам одбележано. Тоа кај што ти си го нацртал изгледа не е воопшто поврзано, мада не сум 100% сигурен...


Edited by Cloverstack - 30-Jun-2008 at 18:33
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #45 Posted: 29-Jan-2008 at 03:36
Еве, зборот прееска ми беше дека помеѓу влезот А и излезот В има катастрофален конфликт... Прашање е дали има цели 50 метри Ohno


Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #46 Posted: 29-Jan-2008 at 11:34
Јас друго ти викам. Зашто да постои воопшто излез Б кога може да се искористи трубата. Цело уличе немора да постои.
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #47 Posted: 29-Jan-2008 at 14:14
Па на рендерите го има и треба нив да ги прашаш зошто го оставиле. Веројатно за да им остават пристап на локалните жители, затоа што трубата не е (и не може да биде) споена со таа локалната уличка. Локалната уличка ќе си остане посебна...

Ама тој субстандардрн пристап е катастрофално лош и не смее да постои. И сега пак да се вратиме на овој план - тука и од газибаба е добро поврзана и со северен булевар и со центарот на градот:



Самата клучка Континентал не би била баш идеално функционална, но би функционирала задоволително. Нормално со изградба на Крушевска, сообраќајот на клучката Континентал значително би опаднал, така да долгорочно би имале одлично решение.

Според оваа верзија, не би имало никакви интерванции врз Северан Булевар. Беласица би го премостувала со надвозник, што значи дека косините треба да почнат доста пред самиот надвозник (Северен Булевар во правец спрема Бит-Пазар е доста високо). Oва би овозможило две важни придобивки:
1. Кружните текови би биле делумно „над ниво“ со што би овозможиле слободни пешачки комуникации (ова би ја зачувало и функционалноста на подземниот пешачки премин). Дури и пристапот кон скривниците не би бил нарушен.
2. Продолжението на Беласица што ќе се искачува по ридот веќе би почнувало доста повисоко и би можело да се реши подобро.

Горе-доле тоа е тоа. Некои точки можат да се поместат неколку метри навака или натака, ама концептот е тој.

Инаку на мапата имам додадено два потенцијални приклучока кои ми изгледаат како многу потребни:
А) Тоа е улица што би била директна врска со саемот и со хотелот.
Б) Тоа е улица што би обезбедувала директна комуникација на делот накај Крњево.




Edited by Cloverstack - 29-Jan-2008 at 14:17
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #48 Posted: 29-Jan-2008 at 14:23
Добро очигледно не се слагаме за клучкава. Ама тоа е тоа. На овој план тука кружните токови се многу наццкани, а башка и кружен ток не дава некое добро решение. Јас сепак стојам на ставот дека клучката дава добар пристап на межуградска и на саем, а не пречи на крушевска. А ако некогаш се прави крушевска мислам дека по мојот план ќе се уклопи многу добро, а башка и супер изглед ќе има една ваква огромна раскрсница.
Back to Top
pbanks View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 9141
  Quote pbanks Quote  Post ReplyReply #49 Posted: 29-Jan-2008 at 14:26
Originally posted by lslcrew

Добро очигледно не се слагаме за клучкава. Ама тоа е тоа. На овој план тука кружните токови се многу наццкани, а башка и кружен ток не дава некое добро решение. Јас сепак стојам на ставот дека клучката дава добар пристап на межуградска и на саем, а не пречи на крушевска. А ако некогаш се прави крушевска мислам дека по мојот план ќе се уклопи многу добро, а башка и супер изглед ќе има една ваква огромна раскрсница.


Мене ми е тоа утехата. Обожавам огромни раскрсници. Ради опструкциите што ги прави клучката Континентал веројатно Крушевска ќе мора да се реши со некое робусно решение за да биде како што треба.
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #50 Posted: 29-Jan-2008 at 14:37
@ lslcrew

Тоа што не се слагаме, барем за некои работи мислам дека највеќе произлегува затоа што не земаш во предвид одредени факти, ваљда реди слаба комуникација преку нет не можеме добро да се разбереме...

А кружни текови и јас не сакам баш многу, ама во случајов бројот и карактеристиките на улиците што се спојуваат таму тоа го бараат.


Originally posted by pbanks


Мене ми е тоа утехата. Обожавам огромни раскрсници. Ради опструкциите што ги прави клучката Континентал веројатно Крушевска ќе мора да се реши со некое робусно решение за да биде како што треба.


Не знам дали ќе изгледа поимпресивно, ама тоа робустно решение секако ќе биде поскапо а сепак полошо.

Мене лично па повеќе ми се свиѓа поедноставново решение - баш ми е некако елегантно. Ама тоа воопшто не е битно. Зборуваме за клучка, каде критериуми треба да бидат цената и перформансите, а не нашите субјективни мислења за тоа која е „поубава“



Edited by Cloverstack - 29-Jan-2008 at 14:39
Back to Top
Supervisor View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 28-Jan-2008
Location: skopje
Online Status: Offline
Posts: 1220
  Quote Supervisor Quote  Post ReplyReply #51 Posted: 29-Jan-2008 at 14:49
Решението е добро али прашање е дали ке се нафатат на ваков проект од причините кои ги наведе Cloverstuck...
pbanks ке може мало појаснување ви пратив порака па ако може да добијам одговор...
NewYork-London-Paris-Moscow-Tokyo-Skopje
Back to Top
pbanks View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 9141
  Quote pbanks Quote  Post ReplyReply #52 Posted: 29-Jan-2008 at 14:56
Originally posted by Junkie

Решението е добро али прашање е дали ке се нафатат на ваков проект од причините кои ги наведе Cloverstuck...
pbanks ке може мало појаснување ви пратив порака па ако може да добијам одговор...


Одговорив Cheers

Originally posted by Cloverstack


Зборуваме за клучка, каде критериуми треба да бидат цената и перформансите, а не нашите субјективни мислења за тоа која е „поубава“


затоа реков дека тоа ми е само  утеха Yes
Back to Top
pbanks View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 9141
  Quote pbanks Quote  Post ReplyReply #53 Posted: 30-Jan-2008 at 23:11

СО ЗАДОЦНУВАЊЕ ОД ТРИ МЕСЕЦИ


Клучката кај Континентал ќе финишира во јуни


Иако беше најавено дека нејзината изградба треба да заврши до март, поради проблемите со подземната инсталација и временските услови, работите се пролонгирани за три месеци


Сообраќајната клучка на две нивоа кај хотелот Континентал ќе биде целосно завршена во јуни годинава. Иако беше најавено дека нејзината изградба треба да заврши до март, поради проблемите со подземната инсталација и временските услови, работите се пролонгирани за три месеци. Според надлежните, во моментот се работи најтешката фаза од проектот, односно изградба на подвозникот кој ќе биде завршен до мај, а до тогаш и сообраќајот на овој дел од булеварот Александар Македонски ќе се одвива по една лента.

-Бидејќи временските услови се поволни, се работи под полн капацитет на подвозникот. Завршени се темелите, а избетонирани се крајните и средните столбови. Следната работа е да се постави скеле за горниот строј односно за армирано-бетонски елементи што ќе се прават во фабриката Карпош, а ќе бидат донесени и монтирани тука. Доколку дозволат временските услови ќе се изведуваат и насипи на приклучните правци, а во завршна фаза е и потпорниот ѕид во должина од 240 метри, објаснува Коста Зекмановски, главниот надзорник на објектот од Град Скопје.

Во мај, по изградбата на подвозникот, ќе започне и третата фаза која според Зекмановски е многу полесна, а се работи за изградба на кружниот тек, што треба да биде завршен за краток период. Тогаш на булеварот Александар Македонски, повторно ќе биде сменет режимот на сообраќај во согласност со градежните работи на теренот.
Инаку, со новата клучка ќе се растеретат сообраќајните метежи што се создаваат во правец на Бит Пазар и Пластичарската улица, а ќе се овозможи и директно поврзување со мостот кај Транспортниот центар.

Со понуденото решение на гостите кои сакаат да дојдат до хотелот Континентал им се овозможува користење на подвозникот и директен влез кон хотелот преку кружниот тек, а исто така и за користење на влезот кон Саемот. Со ова решение од хотелот Континентал и Скопскиот Саем ќе се овозможи возачите да се движат кон центарот на градот и Транспортниот центар. Клучката ќе овозможи и излез кон западниот дел на градот, без поминување преку Бит Пазар и булеварот Никола Карев. Сите возила кои доаѓаат од Чаир кон Автокоманда ќе се движат по долната коловозна лента, а со клучката ќе постојат две коловозни ленти, една за непречено движење кон излезот на градот кон Автокоманда, а друга преку која ќе може да се користи кружниот тек на клучката кај хотелот Континентал за да можат да се вратат назад кон Чаир и булеварот Никола Карев.

Даниела ТРАЈКОВСКА


Извор: Вечер
Back to Top
Supervisor View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 28-Jan-2008
Location: skopje
Online Status: Offline
Posts: 1220
  Quote Supervisor Quote  Post ReplyReply #54 Posted: 30-Jan-2008 at 23:17

Се знаеше дека ќе има задоцнување, меѓутоа можеби добро е што нема да биде подолго од 3 месеци. Инаку малце чудно ми е зошто се вели клучка на две нивоа, малце нејасно ми е ова. И да се надеваме дека кружниот тек ќе биде завршен за еден месец.

NewYork-London-Paris-Moscow-Tokyo-Skopje
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #55 Posted: 30-Jan-2008 at 23:22
Иако беше најавено дека нејзината изградба треба да заврши до март, поради проблемите со подземната инсталација и временските услови, работите се пролонгирани за три месеци


Како бе стално кога се работи за јавен проект, ова обавезно се дешава? Кога некој приватник гради турбо, он нема проблеми со време и со инсталации?!? Времето и инсталациите ги мразат нашите градски власти???
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #56 Posted: 30-Jan-2008 at 23:24
Originally posted by Junkie

Инаку малце чудно ми е зошто се вели клучка на две нивоа, малце нејасно ми е ова. И да се надеваме дека кружниот тек ќе биде завршен за еден месец.



Па навистина е на две. Едното ниво е северен булевар, а другото ниво е подвозникот што поминува испод и треба да ја спојува трубата со кружниот тек.
Back to Top
pbanks View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 9141
  Quote pbanks Quote  Post ReplyReply #57 Posted: 20-Feb-2008 at 14:56
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #58 Posted: 20-Feb-2008 at 15:43


Добар агол Thumbs%20Up


Ти си бил у Континентал или ја ископа од нет?
Back to Top
pbanks View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 9141
  Quote pbanks Quote  Post ReplyReply #59 Posted: 20-Feb-2008 at 15:44


Ни едно ни друго. Од доушници Yes


Edited by pbanks - 20-Feb-2008 at 15:44
Back to Top
skywings View Drop Down
Newbie
Newbie
Avatar

Joined: 01-Feb-2008
Online Status: Offline
Posts: 0
  Quote skywings Quote  Post ReplyReply #60 Posted: 20-Feb-2008 at 16:02
Дали се работи на клучката, или повторно има застој... QuestionQuestion !!!! Веќе 10-тина дена кога поминувам од таму у 8 наутро ги нема работниците....не е ваљда дека почињаат со работа у 10, прво добро да се наспијат по дома 
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <12345 11>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.141 seconds.

Copyright ©2007 - 2024  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.