build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Инфраструктура > Воздухопловство
  Active Topics Active Topics RSS Feed: Авиокомпании и линии
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Авиокомпании и линии

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <12345 242>
Author
Message Reverse Sort Order
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
laziale View Drop Down
Groupie
Groupie


Joined: 06-Feb-2018
Online Status: Offline
Posts: 86
  Quote laziale Quote  Post ReplyReply #41 Posted: 22-Jul-2023 at 22:22
Deneska Aegean iznenadi so A320 do Skopje...
Back to Top
Obedineta Makedonija View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 23-Aug-2011
Location: Macedonia
Online Status: Offline
Posts: 1742
  Quote Obedineta Makedonija Quote  Post ReplyReply #42 Posted: 22-Jul-2023 at 11:01
Originally posted by Denko

Originally posted by Obedineta Makedonija

Wizz Охрид - Малмо до Октовмри, после тоа ја укинува…
Toa se sezonski linii, gi imas eden kup vo Evropa!


Ти барем си со години на форумот, си следел дискусии, смешен е муабетот што си го напишал … не го сваќам моментот со “сезонски” овде у преден план е дијаспората а не туристи, овде станува збор за оперативна консолидација и кратење на рути а не сезонска или несезонска…
Создаваме за да имаме, а и тоа што го имаме треба да го чуваме такво какво што е !!!!
Back to Top
Denko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 14-Aug-2010
Online Status: Offline
Posts: 2271
  Quote Denko Quote  Post ReplyReply #43 Posted: 21-Jul-2023 at 10:52
Originally posted by Obedineta Makedonija

Wizz Охрид - Малмо до Октовмри, после тоа ја укинува…
Toa se sezonski linii, gi imas eden kup vo Evropa!
Back to Top
Obedineta Makedonija View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 23-Aug-2011
Location: Macedonia
Online Status: Offline
Posts: 1742
  Quote Obedineta Makedonija Quote  Post ReplyReply #44 Posted: 21-Jul-2023 at 10:11
Wizz Охрид - Малмо до Октовмри, после тоа ја укинува…
Создаваме за да имаме, а и тоа што го имаме треба да го чуваме такво какво што е !!!!
Back to Top
гитардемон View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Feb-2008
Online Status: Offline
Posts: 5422
  Quote гитардемон Quote  Post ReplyReply #45 Posted: 24-Jun-2023 at 10:13
Pratt&Whitney не се најдобра опција за песокта во пустината. И Катар пред години се откажа од neo опцијата поради овие причини. Ќе помине малку време пред да ги ротираат бидејќи Wizz Air Abu Dhabi е друг ентитет, не може едноставно да испратат авион од Wizz Air Hungary или Wizz Air Malta, бидејќи самиот екипаж во Абу Даби нема да смее да оперира на нив.
Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.
Back to Top
Obedineta Makedonija View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 23-Aug-2011
Location: Macedonia
Online Status: Offline
Posts: 1742
  Quote Obedineta Makedonija Quote  Post ReplyReply #46 Posted: 23-Jun-2023 at 14:21
Originally posted by pbanks

Не ги следам толку деталите во врска со моторите. За што точно се работи?
И велиш во Абу Даби оди НЕО=>ЦЕО. А во Скопје ЦЕО=>НЕО?


https://www.ch-aviation.com/portal/news/128799-wizz-air-abu-dhabi-to-move-to-a321ceo-for-engine-derisking
Создаваме за да имаме, а и тоа што го имаме треба да го чуваме такво какво што е !!!!
Back to Top
Bridgeburner View Drop Down
Groupie
Groupie


Joined: 17-Jan-2023
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 80
  Quote Bridgeburner Quote  Post ReplyReply #47 Posted: 23-Jun-2023 at 13:01
Originally posted by pbanks

Не ги следам толку деталите во врска со моторите. За што точно се работи?
И велиш во Абу Даби оди НЕО=>ЦЕО. А во Скопје ЦЕО=>НЕО?



Мислам дка за овој тип на мотори се работи

PW1100G
Back to Top
pbanks View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 9141
  Quote pbanks Quote  Post ReplyReply #48 Posted: 23-Jun-2023 at 11:00

Не ги следам толку деталите во врска со моторите. За што точно се работи?

И велиш во Абу Даби оди НЕО=>ЦЕО. А во Скопје ЦЕО=>НЕО?
Back to Top
Obedineta Makedonija View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 23-Aug-2011
Location: Macedonia
Online Status: Offline
Posts: 1742
  Quote Obedineta Makedonija Quote  Post ReplyReply #49 Posted: 21-Jun-2023 at 15:07
Визз Аир менува флота во Абу Даби 321 нео со цео, поради страв од пробоем со моторите на нео, во операцијата и скопје е опфатена, 2 цео во текот на денот од Ск ќе бидат заменети со НЕО
Создаваме за да имаме, а и тоа што го имаме треба да го чуваме такво какво што е !!!!
Back to Top
berc View Drop Down
Newbie
Newbie


Joined: 07-Aug-2015
Online Status: Offline
Posts: 37
  Quote berc Quote  Post ReplyReply #50 Posted: 21-Jun-2023 at 09:32
Isto ili slichno iskustvo mozhe da se sluchi so pogolemiot del avio-kompanii. Lufthansa, AirFrance, i ostanatite znaat da gi imaat istite problemi, osobeno lanskoto leto. Da ne zboruvame za WizzAir, koi otkazhuvaat let 6 chasovi pred poletuvanje i nemaat niven agent na aerodromot za bilo kakva poddrshka, nitu pak da sredat smestuvanje ili "re-routing" (ova go osetiv lichno na svoja kozha). Zgora na se, odbivaat bilo kakva kompenzacija, koja sleduva spored EU zakonite.

Zborot mi e, ova shto se slucuva so AirSerbia e nivna greshka i nema odbrana za nivnata preterana ekspanzija bez da gi obezbedat site preduslovi. No, AirSerbia e neretko najpovolna vo odnos na cena od SKP, i ne sekoj mozhe da si dozvoli da bira alternativni reshenija kako Turkish, Austrian, etc. Na krajot na denot, se dodeka AirSerbia ima konkurentni ceni za nasiot pazar, kje imaat i patnici (osven ako ne im se sluci kompleten kolaps). Sekako, dokolku ne uspeat brzo da ja razreshat momentalnata situacija, nivniot brend i imidz (kakvi god bile) bi trpele mnogu, ama toa povekje bi se osetilo kaj nivnite EU patnici, otkolku na balkanskata klientela.
Back to Top
Tranquilis View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 11-Nov-2013
Location: Женева
Online Status: Offline
Posts: 426
  Quote Tranquilis Quote  Post ReplyReply #51 Posted: 19-Jun-2023 at 09:40
Originally posted by nenad

Во Србија изгледа почнува хаос кој многумина го најавуваа. АирСрбија откажува летови поради недостаток на посади и авиони. Само денес 12. Изгледа дека премногу се раширија. Недостаток на пилоти има во сите компании, како Аир Сербиа, така и во приватните Пинк Аир РојалЧартер Сервис, итн. Засега не е откажано Скопје. Не знам дали почнаа летови за Охрид


Искуството на татко ми минатата недела:

"Одисеја со "Ер Србија"
На скопскиот аеродром, група од педесетина патници за Белград,чека на, со редот на летање предвиденото полетување на авионот на
Ер Србија во 15:05. Досега на секои 30-45 мин. има нова информација за доаѓањето на авионот од Белград и полетување, последна најава во 18:30 ч. Претставник на Ер Србија досега не се појави на предвидениот излез за патување. Околу 16 ч. вработен во ТАВ подели ваучер од 10 Еуро на потенцијалните патници, кои сеуште се надеваат дека вечерва ќе патуваат за Белград и од таму за конечните дестинации, за кои веќе не можат да стасаат.

...

Непријатното искуство со енормното доцнење (4 саати) на летот од Скопје за Белград со Air Serbia вчера, продолжи и по пристигнувањето на аеродромот "Никола Тесла" во Белград. Имено, на "трансфер десковите " немаше никој, за да ни издадат нови карти за пропуштените летови заради доцнењето на нивните авиони. Чекајки да се појави некој од "Ер Србија", видовме дека бројот на патниците во транзит се зголемува, односно дека и други летови на "Ер Србија" доцнеле, а голем број транзитни патници ги пропуштиле летовите. Кога конечно се појави службено лице од компанијата, не' упатија да поминеме низ пасошка контрола, за потоа да си го земеме багажот, кој бил "чекиран" за конечната дестинација! Багажот за сите пропуштени летови беше оставен на Lost & Found!...🤨
Потоа, чекајки со целиот багаж, се направи голема редица од патници на транзитниот деск за добивање нови авио-билети и нови термини за продолжување на патувањето...таму чекавме подолго од еден час...Потоа следуваше чекање во ред за добивање хотел за ноќевање, за еден или два дена...По
12 часа од тргнувањето од дома, околу 01:00 ч. дојдов во хотелот во Белград. Денес попладне, би требало да го продолжам патувањето до планираната дестинација...
За потенцијалните патници за Србија со авион: на пасошка контрола, информација дека за (непланиран) влез во Србија, освен лична карта, ми побараа и пасош..."

Ер Србија ниту ме видела, ниту ќе ме види. Дури и кога нема поголеми проблеми Македонија е последен приоритет, што поради српската ароганција, што поради фактот дека Македонија не е во ЕУ. Ќути им дале хотелско сместување овој пат, последниот пат буквално мораа да преспијат на аеродром затоа што го одложуваа летот малку по малку до 2 по полноќ и наеднаш го сменија за 6 сабајле за да не мораат да плаќаат хотел. Ужас и хорор.
Perfect speed, my son, is being there.
Back to Top
Tranquilis View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 11-Nov-2013
Location: Женева
Online Status: Offline
Posts: 426
  Quote Tranquilis Quote  Post ReplyReply #52 Posted: 19-Jun-2023 at 09:33
"Oдлуката на крајот ќе ја донесат авиокомпаниите"

Така отсекогаш и било. Се друго, посебно од страна на ТАВ, е мачкање очи. Башка, beggars can't be choosers.
Perfect speed, my son, is being there.
Back to Top
Obedineta Makedonija View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 23-Aug-2011
Location: Macedonia
Online Status: Offline
Posts: 1742
  Quote Obedineta Makedonija Quote  Post ReplyReply #53 Posted: 18-Jun-2023 at 20:47
Originally posted by stef4o

СКОПЈЕ ВО ПРЕГОВОРИ СО КАТАР ЕРВЕЈС И ФЛАЈДУБАИ: Oдлуката на крајот ќе ја донесат авиокомпаниите

ТАВ Македонија почнува преговори со Катар ервејс и со Флајдубаи за нивното потенцијално враќање во Скопје откако тие ги прекинаа операциите на почетокот на пандемијата на корона вирусот, објавиexzuaviation. Генералниот директор на ТАВ Македонија, Неџат Курт, изјави:

„Би сакале повторно да воспоставиме дестинации како што се Доха и Дубаи, кои беа прекинати од Qatar Airways и Flydubai за време на кризата со Ковид-19. Работиме кон постигнување на оваа цел и одржавме состаноци и преговори со авиокомпаниите, поддржани од амбасадите во овие земји, но одлуката на крајот ја носат самите авиокомпании“. Скопје загуби нон-стоп летови до Заливот по повлекувањето на двата превозници од пазарот.

Flydubai започна со летови до Скопје во октомври 2012 година и ја одржа услугата до март 2020 година. Во последните три години од работењето, бројот на патници во просек изнесуваше околу 27.000 годишно. Од пандемијата, во регионот, Flydubai воведе операции во Љубљана и ги удвои своите фреквенции до Белград, истовремено обновувајќи ги летовите до Загреб, како и сезонските услуги за Дубровник и Тиват.

Од друга страна, Катар ервејс изјави дека услугите на EX-YU Aviation News во Скопје ќе продолжат кога ќе бидат комерцијално одржливи. Македонскиот министер за транспорт и врски, Благој Бочварски, претходно разговараше со катарскиот амбасадор во земјава, при што ја истакна потребата Катар ервејс да ги обнови услугите меѓу Доха и Скопје. „За нас е особено важно да ги обновиме летовите меѓу Скопје и Доха, за да ги одржиме деловните односи меѓу двете земји“, рече Бочварски.

Во 2019 година, поголемиот дел од патниците на Катар ервејс во Скопје беа трансфери. Тие првенствено потекнуваат или биле наменети за австралискиот пазар - 33%, потоа Индија 7%, Тајланд 5% и Сингапур 4%. Во својата последна цела година на работење, во 2019 година, „Катар ервејс“ опслужи 29.856 патници на летовите до и од Скопје, што е речиси исто како и претходната година, кога пречека 29.874 патници на релација. „Катар ервејс“ неодамна соопшти дека темпото со кое ќе се воведат нови линии во наредните години ќе зависи од испораките на авиони кои се повеќе се одложуваат од производителите.

https://faktor.mk/skopje-vo-pregovori-so-katar-ervejs-i-flajdubai-odlukata-na-krajot-ja-nosat-samite-aviokompanii


Јака работа објавиле Фактор, барем да го цитирале изворот, си го превеле денешниот текст на екс Ју…
Создаваме за да имаме, а и тоа што го имаме треба да го чуваме такво какво што е !!!!
Back to Top
stef4o View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 20-Oct-2015
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 19820
  Quote stef4o Quote  Post ReplyReply #54 Posted: 18-Jun-2023 at 19:18
СКОПЈЕ ВО ПРЕГОВОРИ СО КАТАР ЕРВЕЈС И ФЛАЈДУБАИ: Oдлуката на крајот ќе ја донесат авиокомпаниите

ТАВ Македонија почнува преговори со Катар ервејс и со Флајдубаи за нивното потенцијално враќање во Скопје откако тие ги прекинаа операциите на почетокот на пандемијата на корона вирусот, објавиexzuaviation. Генералниот директор на ТАВ Македонија, Неџат Курт, изјави:

„Би сакале повторно да воспоставиме дестинации како што се Доха и Дубаи, кои беа прекинати од Qatar Airways и Flydubai за време на кризата со Ковид-19. Работиме кон постигнување на оваа цел и одржавме состаноци и преговори со авиокомпаниите, поддржани од амбасадите во овие земји, но одлуката на крајот ја носат самите авиокомпании“. Скопје загуби нон-стоп летови до Заливот по повлекувањето на двата превозници од пазарот.

Flydubai започна со летови до Скопје во октомври 2012 година и ја одржа услугата до март 2020 година. Во последните три години од работењето, бројот на патници во просек изнесуваше околу 27.000 годишно. Од пандемијата, во регионот, Flydubai воведе операции во Љубљана и ги удвои своите фреквенции до Белград, истовремено обновувајќи ги летовите до Загреб, како и сезонските услуги за Дубровник и Тиват.

Од друга страна, Катар ервејс изјави дека услугите на EX-YU Aviation News во Скопје ќе продолжат кога ќе бидат комерцијално одржливи. Македонскиот министер за транспорт и врски, Благој Бочварски, претходно разговараше со катарскиот амбасадор во земјава, при што ја истакна потребата Катар ервејс да ги обнови услугите меѓу Доха и Скопје. „За нас е особено важно да ги обновиме летовите меѓу Скопје и Доха, за да ги одржиме деловните односи меѓу двете земји“, рече Бочварски.

Во 2019 година, поголемиот дел од патниците на Катар ервејс во Скопје беа трансфери. Тие првенствено потекнуваат или биле наменети за австралискиот пазар - 33%, потоа Индија 7%, Тајланд 5% и Сингапур 4%. Во својата последна цела година на работење, во 2019 година, „Катар ервејс“ опслужи 29.856 патници на летовите до и од Скопје, што е речиси исто како и претходната година, кога пречека 29.874 патници на релација. „Катар ервејс“ неодамна соопшти дека темпото со кое ќе се воведат нови линии во наредните години ќе зависи од испораките на авиони кои се повеќе се одложуваат од производителите.

https://faktor.mk/skopje-vo-pregovori-so-katar-ervejs-i-flajdubai-odlukata-na-krajot-ja-nosat-samite-aviokompanii
Carpe diem
Back to Top
nenad View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 19-Dec-2009
Online Status: Offline
Posts: 729
  Quote nenad Quote  Post ReplyReply #55 Posted: 18-Jun-2023 at 09:12
Во Србија изгледа почнува хаос кој многумина го најавуваа. АирСрбија откажува летови поради недостаток на посади и авиони. Само денес 12. Изгледа дека премногу се раширија. Недостаток на пилоти има во сите компании, како Аир Сербиа, така и во приватните Пинк Аир РојалЧартер Сервис, итн. Засега не е откажано Скопје. Не знам дали почнаа летови за Охрид

Edited by nenad - 18-Jun-2023 at 09:14
Back to Top
laziale View Drop Down
Groupie
Groupie


Joined: 06-Feb-2018
Online Status: Offline
Posts: 86
  Quote laziale Quote  Post ReplyReply #56 Posted: 15-Jun-2023 at 09:11
Ke gi vratat povtorno od 17ti spored FR https://www.flightradar24.com/data/flights/tk1005#
Back to Top
Obedineta Makedonija View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 23-Aug-2011
Location: Macedonia
Online Status: Offline
Posts: 1742
  Quote Obedineta Makedonija Quote  Post ReplyReply #57 Posted: 13-Jun-2023 at 08:30
Туркиш ги има катнато без малку сите вечерни летово од и кон скопје, дали некој знае зошто…
Создаваме за да имаме, а и тоа што го имаме треба да го чуваме такво какво што е !!!!
Back to Top
Obedineta Makedonija View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 23-Aug-2011
Location: Macedonia
Online Status: Offline
Posts: 1742
  Quote Obedineta Makedonija Quote  Post ReplyReply #58 Posted: 05-Jun-2023 at 12:47
Охрид - Белград, одлежено за од 19.06
Создаваме за да имаме, а и тоа што го имаме треба да го чуваме такво какво што е !!!!
Back to Top
laziale View Drop Down
Groupie
Groupie


Joined: 06-Feb-2018
Online Status: Offline
Posts: 86
  Quote laziale Quote  Post ReplyReply #59 Posted: 19-May-2023 at 08:39
Dali ima nekoj info kako napreduva linijata na Lufthansa do Frankfurt?
Back to Top
Obedineta Makedonija View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 23-Aug-2011
Location: Macedonia
Online Status: Offline
Posts: 1742
  Quote Obedineta Makedonija Quote  Post ReplyReply #60 Posted: 18-May-2023 at 10:24
2/4 Gi stavija vo Sistem Ljubljana od 27.09 do 01.11 x2 nedelno i od 02.11 x3    
                          Luxemburg od sredina na dekemvri x3
Создаваме за да имаме, а и тоа што го имаме треба да го чуваме такво какво што е !!!!
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <12345 242>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.633 seconds.

Copyright ©2007 - 2024  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.