build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Инфраструктура > Воздухопловство
  Active Topics Active Topics RSS Feed: Авиокомпании и линии
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Авиокомпании и линии

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  123 194>
Author
Message Reverse Sort Order
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
laziale View Drop Down
Newbiе
Newbiе


Joined: 06-Feb-2018
Online Status: Offline
Posts: 8
  Quote laziale Quote  Post ReplyReply #1 Topic: Авиокомпании и линии
    Posted: Today at 09:22
Me iznenaduva qatar upgrade vo A321, letav 3 pati ovaa i minatata godina vo Feb i April i lani vo Oktomvri, avionite bea ispolneti 50%-60%.
Back to Top
Obedineta Makedonija View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 23-Aug-2011
Location: Macedonia
Online Status: Offline
Posts: 1453
  Quote Obedineta Makedonija Quote  Post ReplyReply #2 Posted: Yesterday at 09:33
Денес Хамбург - СКопје А321(од 230 - 5 слободни); Нирнберг - Скопје А321(од 230 - 2 слободни).
Создаваме за да имаме, а и тоа што го имаме треба да го чуваме такво какво што е !!!!
Back to Top
Obedineta Makedonija View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 23-Aug-2011
Location: Macedonia
Online Status: Offline
Posts: 1453
  Quote Obedineta Makedonija Quote  Post ReplyReply #3 Posted: 23-Jun-2018 at 09:15
На денешниот лет од Варшава до СКопје од 118 седишта слободни во овој момент има 12...
Создаваме за да имаме, а и тоа што го имаме треба да го чуваме такво какво што е !!!!
Back to Top
Obedineta Makedonija View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 23-Aug-2011
Location: Macedonia
Online Status: Offline
Posts: 1453
  Quote Obedineta Makedonija Quote  Post ReplyReply #4 Posted: 23-Jun-2018 at 08:54
Originally posted by Џоле

Уште при првиот лет, буквално утрото по првиот лет, одејќи на работа, на Камен мост наидов на група полски туристи. Деновиве исто така гледам групи Полјаци како шетаат низ центарот и чаршијата.


Да да ги има - ама најголемиот дел се истите полјаци кои доаѓаат со чартерите од Варшава и Катовице до Охрид
Создаваме за да имаме, а и тоа што го имаме треба да го чуваме такво какво што е !!!!
Back to Top
Џоле View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 23-Apr-2013
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 11457
  Quote Џоле Quote  Post ReplyReply #5 Posted: 23-Jun-2018 at 08:51
Уште при првиот лет, буквално утрото по првиот лет, одејќи на работа, на Камен мост наидов на група полски туристи. Деновиве исто така гледам групи Полјаци како шетаат низ центарот и чаршијата.
За сè има вторпат
Back to Top
Obedineta Makedonija View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 23-Aug-2011
Location: Macedonia
Online Status: Offline
Posts: 1453
  Quote Obedineta Makedonija Quote  Post ReplyReply #6 Posted: 22-Jun-2018 at 23:20
Иако измиатите 3 недели летовите на ЛОТ од Варшава се изведуваат претежно со Е70 изминатите неколку дена има ушалтување на Е75(со плус 12 седишта) а за утре е планирано да лета Е190(112/118 седишта) - значи имаме прогрес....
Создаваме за да имаме, а и тоа што го имаме треба да го чуваме такво какво што е !!!!
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 11913
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #7 Posted: 15-Jun-2018 at 19:22

@ Tranquilis

Ти благодарам на навистина исцрпниот и лесно разбирлив одговор  Smile

Би те замолил уште за совет, како најдобро и најпрецизно да ги ловам најевтините билети, во случаи кога за терминот на патување флексибилноста ми е целосна 


Back to Top
гитардемон View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Feb-2008
Online Status: Offline
Posts: 4407
  Quote гитардемон Quote  Post ReplyReply #8 Posted: 15-Jun-2018 at 11:33
Qatar Airways во јули испраќа 321 (12J 170Y седишта) скоро на 3/4 од закажаните летови, со неколку исклучоци претежно на почетокот на месецот кои ќе бидат на 320 (12J 132Y).
Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.
Back to Top
Tranquilis View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 11-Nov-2013
Location: Женева
Online Status: Offline
Posts: 365
  Quote Tranquilis Quote  Post ReplyReply #9 Posted: 15-Jun-2018 at 08:07
Originally posted by Cloverstack

Како се формира првичната цена, пред почетокот на корекциите во периодот од 180 дена?
И дали има генерални разлики во пристпот при overbooking помеѓу нискобуџетните и останатите компании?


Првичната цена за секој лет се формира врз основа на историски трендови за таа дестинација (читај финалната просечна цена за летот на истиот датум или +/- 2 дена минатата година) или на некој прокси лет ако дестинацијата е нова. Проксито најчесто работи скоро без грешка, 95% од однесувањето е реплицирано помеѓу сличен тип на дестинации. Значи, ако минатата година просечната цена била 70 евра, сега почетната цена ќе биде 30-40 евра. Секако, ограничен број на седишта (5-10) ќе бидат отворени за таа цена пред да се премине на следната класа (обично 10 евра поскапа) и ќе се отвараат и затвараат како што минува времето и (не) се продаваат седиштата. Ова исто така значи дека не секој лет ќе почне од 10-20 евра, туку некои ќе почнат од 100-120, а можеби и повеќе (најскапите летови во сезоната без проблем се продаваат по 300 евра по насока за цел авион, најевтините понекогаш кубурат и по 10 евра за пола авион).

На тема overbooking, ова варира и во рамките на иста компанија во зависност од летот. Што е поскап, тоа е помалку веројатно да има no-shows (патници кои не се појавуваат на летот дури и покрај платениот билет или го менуваат во последен миг). ВО просек на авион од 180 седишта има 10 патници кои не се појавуваат, со тенденција таа бројка да е повисока за поефтините летови. Overbooking секако постои, со одредени исклучоци (гореспоменатите летови од по 300 евра). Ризикот кај low cost компаниите е понекогаш поголем затоа што оперираат помал број на летови, па во случај на патници кои биле одбиени поради overbooking ем компанијата ќе треба да плати повеќе поради покривање сместување и/или билет со друга компанија, ем патникот можеби ќе треба да чека до неколку дена за следниот лет ако не постои друга алтернатива. Кај традиционалните компании веројатноста дека ќе може да се лета уште истиот ден е повисока, во зависност од распоредот, па затоа и overbooking политиката е потенцијално поагресивна. Во секој случај, cost/benefit анализа постои - јас ја дизајнирав за W6 додека бев таму и не би ме чудело се уште да ја употребуваат. Се надевам се придржуваат до моите строги препораки за врвот на летната сезона, имаше некои тврдоглави на времето па упаднаа во проблеми со Софија поради тоа.. барем Скопје беше поштедено (на времето, сега не знам како е).



Edited by Tranquilis - 15-Jun-2018 at 08:13
Perfect speed, my son, is being there.
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 11913
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #10 Posted: 15-Jun-2018 at 02:35
Originally posted by Tranquilis

Секој лет има 180 поединечни дневни проверки (180 дена пред почетокот на летот, една проверка секој ден) на нивото на побарувачка во однос на цената.
Како се формира првичната цена, пред почетокот на корекциите во периодот од 180 дена?

И дали има генерални разлики во пристпот при overbooking помеѓу нискобуџетните и останатите компании?


Back to Top
Denko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 14-Aug-2010
Online Status: Offline
Posts: 1514
  Quote Denko Quote  Post ReplyReply #11 Posted: 14-Jun-2018 at 15:39
Originally posted by pbanks

Знам дека се шегуваш, но токму ваков тип на комуникација одвраќа луѓе да се вложат во поквалитетна дискусија. Еве во случајот Tranquilis ќе издвои од своето време да напише пост со сериозни информации и аргументација од прва рака, за на крај сето тоа да заврши на мајтап.
Не е работата дали некој се лути или не, работата е да се информираме и да учиме од овие разговори а не да седиме во своите рововски позиции, особено кога ставовите ни се изградени врз некоја субјективна перцепција а не врз реални параметри. Еве и мојот позитивен став кон приказнава со субвенции е претежно субјективен, но она што го пишува Tranquilis е од прва рака. Всушност и јас ги имам вашите искуства, и само втор пат ќе летам на есен со Виз, а на два пати се имам одлучено за Аустриан (кој е скап под дифолт) поради неповолни цени од ВизЕр.
Не се обидувам да ти држам лекција, повеќе го користам контекстот да ја искоментирам оваа појава која е сеприсутна на форумов (реално на повеќето форуми во светот, но тоа не е оправдание) и од која губиме сите.
Potpolno se soglasuvam so tebe. Tuka sum da spodelam iskustvo i da dobijam informacija. Retko reagiram na provokacii ili nepotrebni postovi. Ovoj pat nekoj drug reagirase na mojata konstatacija, deka uspesnosta na "Wizzair" vo Makedonija e normalna pojava, i uporno me vlece za jazikot.
Back to Top
pbanks View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 8857
  Quote pbanks Quote  Post ReplyReply #12 Posted: 14-Jun-2018 at 11:01

Знам дека се шегуваш, но токму ваков тип на комуникација одвраќа луѓе да се вложат во поквалитетна дискусија. Еве во случајот Tranquilis ќе издвои од своето време да напише пост со сериозни информации и аргументација од прва рака, за на крај сето тоа да заврши на мајтап.

Не е работата дали некој се лути или не, работата е да се информираме и да учиме од овие разговори а не да седиме во своите рововски позиции, особено кога ставовите ни се изградени врз некоја субјективна перцепција а не врз реални параметри. Еве и мојот позитивен став кон приказнава со субвенции е претежно субјективен, но она што го пишува Tranquilis е од прва рака. Всушност и јас ги имам вашите искуства, и само втор пат ќе летам на есен со Виз, а на два пати се имам одлучено за Аустриан (кој е скап под дифолт) поради неповолни цени од ВизЕр.

Не се обидувам да ти држам лекција, повеќе го користам контекстот да ја искоментирам оваа појава која е сеприсутна на форумов (реално на повеќето форуми во светот, но тоа не е оправдание) и од која губиме сите.
Back to Top
Denko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 14-Aug-2010
Online Status: Offline
Posts: 1514
  Quote Denko Quote  Post ReplyReply #13 Posted: 13-Jun-2018 at 17:27
Originally posted by kiriOK

Цените на Визер се прилично покачени,во тоа највеќе се согласувам...а како човек кој живее во странство и ги следи летовите буквално на дневна база веќе неколку години можам да кажам дека доста се искурназија пред се поради немањето ама баш никаква конкуренција.

Истотака како негативен новитет кај нив сум го забележал тоа дека цените се менуваат по неколку пати во рамки на денот,додека порано една цена се задржуваше цел ден...ова не сум прател дали им е универзална пракса или само за македонски пазар.
Vnimavaj sto pisuvas, nekoj moze da ti se naluti
Back to Top
Tranquilis View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 11-Nov-2013
Location: Женева
Online Status: Offline
Posts: 365
  Quote Tranquilis Quote  Post ReplyReply #14 Posted: 13-Jun-2018 at 16:09
Туку, за подобро да го разберете алгоритмот, ај едно теоретско прашање од yield management:

Дали е подобро да расте цената како што расте побарувачката, па цената да биде највисоката која купувачите се спремни да ја платат во секој даден момент и седиштата да се продаваат рамномерно, или да се распродадат билетите по пониската цена па да нема веќе седишта за купување?
Perfect speed, my son, is being there.
Back to Top
Obedineta Makedonija View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 23-Aug-2011
Location: Macedonia
Online Status: Offline
Posts: 1453
  Quote Obedineta Makedonija Quote  Post ReplyReply #15 Posted: 13-Jun-2018 at 16:08
Originally posted by Tranquilis

А, btw, за Братислава, Копенхаген и Берлин немаше никакви попусти ("субвенции").


Ја незнам зошто се замараш, колку пати и да повториш едно исто за 3 дена пак ќе се свртиме на стариот муабет... иако тоа е тоа...
Создаваме за да имаме, а и тоа што го имаме треба да го чуваме такво какво што е !!!!
Back to Top
Tranquilis View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 11-Nov-2013
Location: Женева
Online Status: Offline
Posts: 365
  Quote Tranquilis Quote  Post ReplyReply #16 Posted: 13-Jun-2018 at 15:51
А, btw, за Братислава, Копенхаген и Берлин немаше никакви попусти ("субвенции").
Perfect speed, my son, is being there.
Back to Top
Tranquilis View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 11-Nov-2013
Location: Женева
Online Status: Offline
Posts: 365
  Quote Tranquilis Quote  Post ReplyReply #17 Posted: 13-Jun-2018 at 15:51
Цените на картите немаат врска со субвенциите, врзани се исклучиво за побарувачката. Одозгора на тоа, "субвенциите" се неспоредливо пониски (5 евра во просек) во однос на цената на билетот или на трошокот по патник.

Тврдењето дека цените се покачени е неточно, колку и да ви се чини тоа чудно.

Забелешките ги правите од лично искуство кое, колку и да ви се чини детално, е многу ограничено во однос на комплетната слика. Ајде да се обидам да објаснам:

Секој лет има 180 поединечни дневни проверки (180 дена пред почетокот на летот, една проверка секој ден) на нивото на побарувачка во однос на цената. Ако побарувачката е повисока од очекуваното има брз скок на цената. Одозгора на тоа, постои механизам за алокација на цената по класи кој ги "штити" седиштата да не се продадат пред време. Ако еластичноста на побарувачката е ниска за тој лет, можно е многу бргу да дојде до максималната цена за таа дестинација.

Помножете 180 со број на летови. Една просечна дестинација лета три пати неделно, значи вкупно 6 лета неделно. Околу 300 лета годишно. Ако само една дестинација се следи само еднаш дневно, тоа се 56,000 опсервации за само една дестинација за да може да се доведе комплетен заклучок. Статистичка забелешка -> Веројатно можете да направите репрезентативен примерок од популацијата, но тоа би требало да биде внимателно и конзистентно.

Во споредба со тоа, неколку проверки за рака летови годишно се капка во морето и многу лесно доведуваат до погрешен заклучок. Додај на тоа confirmation bias и тенденција на луѓето да се фокусираат на негативни outliers и да генерализираат со крајно ограничен сет на правила за да можат да си го објаснат тоа што го гледаат, и опа, се чини дека цените рипнале во небо.

Знаете како можете најлесно да проверите дали се качени цените? Годишниот извештај на Wizz Air, ја пишува просечната цена црно на бело, а таа е околу 50 евра во една насока. Исто така, не расте значително, затоа што Wizz Air постојано додава седишта и го корегира природниот раст на побарувачката со повеќе понуда.

Е сега, поради стрмоглавиот раст во број на авиони, можно е откако си заминав работата да е препуштена повеќе на компјутерот и на некој кој не внимава толку да нема нагли скокови и падови како во мое време. Но тоа сепак не значи дека цените се покачени, туку дека варијабилноста е поизразена. Ако цената е енормно висока, а никој не ги купува билетите за тој лет, порано или подоцна ќе падне.

Уште една работа - цена на лет во една насока може драстично да варира за секој посебен лет. Понекогаш тоа е систематски, но понекогаш не е. Поради сево ова, anecdotal evidence од типот "лани купив карта за 200, а сега е 400, се избезобразиле", за жал не ми значи многу.

Најдоброто во целава приказна е што истото ова и порано сум го објаснувал, па за неколку месеци пак ќе се најде некој со истиот муабет. Ко на exyu цикличниот муабет секоја година последниве 5-6 години "толку е потенцијалот на Скопје, нема каде повеќе да се додаваат седишта". А може и џабе везам, секогаш послатко е да се мрчи во echo chamber, кој ќе се замара сеа таму со некакви статистики. 400 евра еј!

Edited by Tranquilis - 13-Jun-2018 at 16:07
Perfect speed, my son, is being there.
Back to Top
pbanks View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 8857
  Quote pbanks Quote  Post ReplyReply #18 Posted: 13-Jun-2018 at 12:15
Јас за викендот купив карти за Братислава за 1500 денари. Ако не се лажам, токму Братислава улета преку последниот повик за кој важат субвенциите а не Меминген. Картите се за септември, значи по истекот на субвенциите.


Back to Top
BOJAN View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3328
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #19 Posted: 13-Jun-2018 at 11:12
Повикот за субвенционирање на евтините летови не е објавен до денес од Министерството за транспорт и врски. Постојните субвенции завршуваат овој месец, при што сигурно е дека до изборот на нискобуџетната авиокомпанија на овој повик ќе треба да помине извесен период, барем летниве месеци. Можно ли е поради ова „Визер“ да ги покачил цените? Практично да не се вкалкулирани субвенциите како намалување на авионскиот билет.
Back to Top
Phalanx View Drop Down
Newbie
Newbie
Avatar

Joined: 06-Nov-2010
Location: Munich
Online Status: Offline
Posts: 23
  Quote Phalanx Quote  Post ReplyReply #20 Posted: 13-Jun-2018 at 09:08
Originally posted by kiriOK

Цените на Визер се прилично покачени,во тоа највеќе се согласувам...а како човек кој живее во странство и ги следи летовите буквално на дневна база веќе неколку години можам да кажам дека доста се искурназија пред се поради немањето ама баш никаква конкуренција.

Истотака како негативен новитет кај нив сум го забележал тоа дека цените се менуваат по неколку пати во рамки на денот,додека порано една цена се задржуваше цел ден...ова не сум прател дали им е универзална пракса или само за македонски пазар.


Mozam i jas toa da go potrvdam. Cenite se strasno pokaceni. Pamtam pred 1 godina plativ 180€ za povrtna karta vo letnata sezona. Sega kartata e 400€ (Memmingen - Skopje).

Za taa cena podorbo ke letam so austrian / lot ili croatian airlines i ke zastedam 100€.

Na WizzAir i treba hitno konkurencija.
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  123 194>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.438 seconds.

Copyright ©2007 - 2018  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.